Vývoj Li-Ion baterií je nákladný a zdlouhavý, průkopníci to zkrátka nikdy neměli lehké. Chevrolet se smířil s tím, že nový hybrid Volt mu do kasičky žádné peníze (zatím) nepřinese.
ALe zabudli pripomenúť, že pokiaľ sa to celé ujme a budú podobné autá vyrábať trvale, tak sa im prostriedky vložené do prvovývoja vrátia, čiastočne aj predajom licencií technických riešení. Je to trochu riskantný podnik, ale risk je zisk.
Jiste. Zatimco spokojeni evropane dnes vydelavaji na nafte a za 10 let budou ve ztrate, Chevrolet je ve ztrate ted a za 10 let bude fest vydelavat. Tato investice je proste odsouzena k uspechu. Aby nekdo nerekl, ze jsem jenom jouda, ktery nevi co mluvi. Sef VW nedavno prohlasil, ze ztrata Evropy za Japonci na poli elektrickych pohonu a Li-on baterii je 10 let. Slava, uz si toho vsiml. Skoda, ze lidi, kteri jsou skvele placeni za strategicke smerovani koncernu, potrebuji 10 let na vysledovani trendu a jsou posledni na svete, kteri ho rozpoznaji.
Autíčko na batercy jsem už jednou měl. A stálo to za prd. Furt byly vybitý... hale a nekecám. Asi má ten Klaus pravdu. Asi měl taky autíčko na batercy. Asi jo, jinak by neměl pravdu. Žejo.