Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Volvo Auto Hase otevřelo v Ořechu nový areál

Ondřej Láník
Diskuze (5)
Zastavěná část areálu činí více než 2100 m², dalších nejméně 8000 m² připadá na volné, zejména parkovací a zatravněné plochy.

Nový autosalon a servis společnosti Volvo Auto Hase v Ořechu, jehož výstavba byla zahájena v červnu 2007, poskytuje majitelům vozů Volvo všechny služby na jediném, velmi reprezentativním místě. Zastavěná část areálu činí více než 2100 m², dalších nejméně 8000 m² připadá na volné, zejména parkovací a zatravněné plochy.

V prostorné budově, jejíž délka činí 100 m, patří čelní místo o rozloze úctyhodných 600 m² salonu nových automobilů. Dále budova mimo jiné ukrývá bohatě dimenzované servisní a administrativní zázemí se sociálním vybavením a jídelnou, kde se budou podávat jak teplá, tak studená jídla.

V prostorné mechanické dílně je k dispozici 16 zvedáků, z toho 2 pro lehká užitková vozidla. Z dalšího vybavení to je zejména brzdová stolice a zkoušečka tlumičů, kde počítač vyhodnotí stav vozidla při přípravě na STK a vytiskne písemný protokol. Každé pracoviště má samostatné odsávání plynů, přípojku na stlačený vzduch i elektřinu. Hned v sousedství je elektrodílna, kde se provádí kromě oprav elektroinstalace také diagnostika.

K servisu přiléhá dvoupatrový sklad náhradních dílů, který je největší ze všech skladů dealerů Volvo v Česku. Hned vedle se skladují oleje se zařízením na automatické dávkování, stejně jako brzdové a chladicí kapaliny. Hlavní část karosářské dílny tvoří nejmodernější laserová rovnací stolice. Dále je k dispozici jak ruční, tak automatické mytí vozů.

Pro příjem vozidel do servisu je určena samostatná místnost se dvěma zvedáky. Čekání na rychlou opravu si může klient zpříjemnit v zákaznickém koutku, který je mimo jiné vybaven televizí a přípojkou na internet. Je pamatováno také na děti, které zde mají svůj koutek. Na zájemce o vozy Volvo z druhé ruky čeká dobře zásobený autobazar, kde je na ploše 700 m² vystaveno několik desítek automobilů.

Zákazníci, kteří nevyužijí služby pick-up, kdy je jejich vůz podle požadavku vyzvednut a po servisu zase přivezen na požadovanou adresu, nebo si nepůjčí některý z náhradních vozů, budou podle potřeby odvezeni na metro či z metra. K dispozici je zákazníkům rovněž služba airport pick-up (zákazník přistaví vůz na servis a technik jej dopraví na letiště, vůz je opravován po dobu pobytu zákazníka mimo republiku) a shopping car (zapůjčení vozu za minimální poplatek na polovinu dne, aby mohl zákazník vůz použít např. pro nákupy v blízkých nákupních zónách).

Auto Hase - 16 let na trhu

Společnost Auto Hase je průkopníkem prodeje značky Volvo v Česku, když začala vozy skandinávské automobilky nabízet v druhé polovině roku 1992. Historicky první dovezené a prodané auto bylo stříbrné klasické Volvo 850 s dvoulitrovým motorem.

Ve svých počátcích firma měla osm zaměstnanců – dnes se jejich počet blíží sedmi desítkám. Historicky se prodeje váží na showroom ve Čkalově ulici v pražských Dejvicích, která leží blízko diplomatické čtvrti, kde má Auto Hase řadu zákazníků. Opravárenské zázemí bylo vybudováno ve Stodůlkách v Praze 5. O jeho špičkových službách svědčí skutečnost, že sem přijíždí podstatně více vozů, než jich Auto Hase prodalo.

V roce 2000 převzalo Auto Hase showroom na atraktivní Vinohradské třídě, kam zákazníci chodili rádi také proto, že se zde konaly zajímavé výstavy obrazů nadějných malířů. O dva roky později začala společnost v těsné blízkosti servisu na Praze 5 úspěšně nabízet také žádané ojeté automobily. Auto Hase nemyslí jen na prodej nebo servis. Již několik let pořádá např. kurz bezpečné jízdy ve špičkově vybaveném areálu v rakouském Teesdorfu u Vídně. Pro své zákazníky vydává společnost graficky i obsahově zajímavý časopis Originality. Ten přináší informace nejen o novinkách Volvo, ale také o bohatých službách či sezónních nabídkách, stejně jako o četných společenských či sportovních akcích.

Za prvních 15 let svého působení na českém trhu prodala společnost Auto Hase víc než 2000 nových a přes 1000 ojetých vozů značky Volvo. Firma je velmi silná nejen v prodeji jednotlivcům, ale zejména významným firmám.

Rostoucí nároky zákazníků, zejména na úroveň a rychlost služeb, si vyžádaly výstavbu nového reprezentativního areálu v obci Ořech, která leží přímo u pražského dálničního okruhu a je lehce dostupná také z dalších hlavních směrů. Jeho otevřením začíná Auto Hase psát novou kapitolu své historie, která by měla znamenat ještě vyšší kvalitu a pestrost nabízených služeb. Vedle nového dealerství a servisu v Ořechu bude i nadále fungovat showroom v Dejvicích, zatímco provozovny na Vinohradské třídě a ve Stodůlkách ukončily činnost.

Ondřej Láník
Diskuze (5)
28. 5. 2008 14:05
A co takhle nejake fotky toho super autosalonu nebyly by? 2
A co takhle nejake fotky toho super autosalonu nebyly by? 2000 aut behem 15ti let? To vychazi na 134 aut rocne. to teda neni moc. ale budis. Toto je oficialni zprava nebo se tim poctem chlubi nejaky redaktor ktery ma Volvo?? Vzdyt pocet prodanych aut nebyl uveden ani u zpravy dokumentujci otevreni noveho LEXUSe v praze a ti za 15 let prodala skoro 6000 Toyot+Lexusu. Snad nejake fotky casem budou.
28. 5. 2008 14:03
Re: Gratuluji!
Ale jinak nejsou nejhorší, stejně jako nejlepší. Jako všude.
28. 5. 2008 14:00
Re: Gratuluji!
Předem se důkladně domluv, co budou na autě dělat a se sebemenší "kravinou", co by chtěli dělat nad rámec, se nech dopředu informovat. Pokud se na autě něco porouchá v garanci, tak jednoznačně trvej na náhradnim autě. Rádi tě odvezou někam na metro, jinak si na Ořech vezmi stan. Tam neni nic, stejně, jako ve Stodůlkách. A všechno si po nich zkontroluj (v rámci možností), jestli to bylo skutečně provedený. A ceny, hlavně ceny! Kolik to bude stát. Žádný asi 8 tisíc... pak je z toho tak 12. Jo a ještě DPH, takže ještě dvojka...děkujeme a nashledanou! :-)

Taky by se ti mohlo stát, že budeš chtít něco zkontrolovat a oni to rovnou vymění. Člověk pak čumí, jako puk.
28. 5. 2008 13:37
Gratuluji!
Jen s těma "špičkovejma službama" a mimo jiné i cenama zůstaňte trochu na zemi. Pořád prodáváte Volvo a ne Mercedesy, takže bych si taky představoval tu cenovou hladinu tomu odpovídající.