Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volvo Concept 40.1 a 40.2: Švédové odhalují novou generaci kompaktů

Volvo nedává práci špionážním fotografům. Příští generaci představuje švédský výrobce rovnou sám a ve dvou verzích.
Zpět na článek
18. 5. 2016 18:17
18. 5. 2016 18:26
18. 5. 2016 19:06
18. 5. 2016 22:03
19. 5. 2016 09:19
18. 5. 2016 22:47
19. 5. 2016 11:47
19. 5. 2016 20:09
19. 5. 2016 20:24
Avatar - Bubáq
18. 5. 2016 17:49
Zatím toho není moc ke komentáři
... snad jen ten design.....Není to Volvo a je to čirá hrůza! Něco tak indiferentního, něco tak těžko charakterizovatelného, to je opravdu škoda. I ten 40-2 hatchback vypadá jak "svá vlastní" terénní verze, ale proč?! A ten 40-1 zase snaživě konkuruje (bývalému) korejskému a (aktuálnímu) čínskému designu. Větší odlišení od 40-2 je pak pojato fakt stupidně, esteticky mizerně, nenápaditě, proporčně nehezky. Ne, tohle je fakt minela. Navíc až nechutně "paroduje" tvary Seatu Ateca, ta podobnost designového pojetí přímo praští do očí!
Nemá to žádnou eleganci, tvary jak tesané sekerou, žádná jemnost (která přece k prémiové značce odpradávna patří). Brutálně pojaté rámy oken vzbuzují dojem, že nejen schválně auto hyzdí, ale zároveň i kazí koeficient aerodynamiky... Náznak stupňovité zádě jistě odkazuje na typ 343 z osmdesátých let, ale nic jiného sympatického na těchto designových studiích nevidím. Ach Volvo, Volvo, kam se to dereš?!
P.S. dělá to na mě dojem, že oba koncepty reprezentují terénní odvozeninu budoucí V40 (nebo snad S40); pak snad 40-2 má šanci reprezentovat atraktivní auto alespoň svou technikou. 40-1 je vysloveně hnusná.
P.S.2. Lámu si hlavu nad konstrukcí z. nápravy: zjevně se opět jedná o co nejlevnější řešení, ale snad už nemá onen příčný kompozitní list. To jsem zvědav, zda nové řešení bude alespoň o trochu méně hlučné, než to u S/V/XC 90....
Rozbalit vlákno
2
Avatar - TeeJay
18. 5. 2016 18:19
Re: Zatím toho není moc ke komentáři
Obdivuji, žes tomu věnoval tolik úsilí. :yes:
Avatar - 4hill
18. 5. 2016 21:47
Re: Zatím toho není moc ke komentáři
slušnej blábol..
18. 5. 2016 18:10
Za me rozhodne palec nahoru :yes: :yes:
takhle ma vypadat evolude v designu .. zacalo to xc90 .. pak s90 a ted to pokracuje na mensi modely..

ty ostre hrany vypadaji super, takhle ma vypadat budoucnost ! doufam ze produkcni verce nebudou moc odlisne
Rozbalit vlákno
0
Avatar - TeeJay
18. 5. 2016 18:17
NTVL...
...to jsem se lek´. 8-s SsangYong nechává pozdravovat. Go, Geely, GO!
Rozbalit vlákno
0
18. 5. 2016 18:21
Design odpovídá vkusu 250 000 000 čínských
zákazníků.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Warrual
18. 5. 2016 18:30
Re: Design odpovídá vkusu 250 000 000 čínských
Ani na jednom z konceptů nevidím nic asijského narozdíl od přídě aktuální XC90. Ten je otřesný! A přitom jeho záď vypadá hezky.
Avatar - Jáchym
18. 5. 2016 18:26
Souhlas
Bohužel musim souhlasit, Volva se mi líbily. Byly to jediný hranatý auta co měly šmrnc, teď sice pořád jsou originální, ale už se mi to prostě jako celek nelíbí.
Nejvíc mi asi vadí záď, a to i u nové S80, přijde mi hrozná.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - pumpkin
18. 5. 2016 19:06
To je super!
Neskutočne sa mi to páči. :yes: Trochu mám ešte problém so zadnými svetlami, ale si je to sila zvyku. Sériovka by mohla byť čo najpodobnejšia.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - kosmonaut
18. 5. 2016 22:03
a pak
pak se podíváš sem:
[odkaz]

;-\
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Wojta101
18. 5. 2016 22:47
Mě se líbí
A to hodně, hlavně ten liftback. Vůbec nesouhlasím s názorem uplně nahoře.. Ale každý máme jiné estetické hodnoty. Mě se líbí už současná S60 CrossCountry, to je super úlet, ale než na něj budu mít, přestanou ho dělat >:D A že se SUV podobá jinému SUV.. A co chcete s tím základním tvarem furt vymýšlet, moc to posunout nejde.. Vždy určitá podobnost najde a silně pochybuji, že by od uvedení Atecy stihli postavit koncept, který ji vykrádá... >:-[]
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Warrual
18. 5. 2016 23:54
Re: Mě se líbí
S60 CC je super úlet jak říkáš. Ale já ji viděl v tom novým Volvu kousek u AZ Tower v Brně a naživo to nefunguje. Jak se mi všechny tři 60ky líbí tak zvednutý sedan se prostě nepovedl. Jinak "scoutí" verze v60 je hezká.
Avatar - praděda7
19. 5. 2016 11:47
Hranatý
Volvo design byl historicky vždy spjatý s hranatým nádechem. Teď se k němu opět vrací. Je dobře, že jim Číňané do toho moc nekecají. Pokud se Volva budou dobře prodávat a pro majitele vydělávat peníze, tak Volvo bude v klidu. Tento poslední koncept, 40.1 a 40.2, který se úzkostlivě držel "hranatému tématu" se podle mě povedl. :yes:
Rozbalit vlákno
1
19. 5. 2016 20:09
Re: Hranatý
Jo, s 3hrnkem za milion to bude pecka. Třeba se dostane i do XC90 >:D :yes:

No a teď vážně, design obou studií se mi moc nelíbí, idkyž ten liftback je na tom lépe. Pořád oba vypadají jak na steroidech - obrovská kola, velká světlá výška... Nevím, raději bych počkal na sérii. ;-)
Avatar - salamoon
19. 5. 2016 17:40
tak to nie....
...je to take bezpohlavne, vyzera to brutalne lacno ;-\ hlavne maska a tie predne svetla su brutalne cudne. a predpokladam, ze dnu pri opat iba nejaky jeden tablet a tri tlacitka.
nova xc90 je oproti tomuto umelecke dielo.

posledne volva, ktore u mna stali za to su (skvela) xc70 a este sucasna xc60.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Pekelná Micinka
19. 5. 2016 19:14
Hokejky
Ten sedan z boku by s trochou úprav mohl být i příští Superb. Ale nic proti, je to dobré, jen těch tříválců s dvěmi turby bych se bál. Ale třeba se to povede a za pár modelových generací budou jezdit jen na vzduch. ;-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - praděda7
19. 5. 2016 20:24
Re: Hokejky
Na co motor? Bude se jezdit jen s turby a na vzduch, jak říkáš... >:D
19. 5. 2016 19:44
Velmi pěkné koncepty od Ingenlatha.
Oba koncepty jsou velmi hezké a podle mého vkusu, který se samozřejmě nemusí každému líbit, je jen škoda, že Ingenlath už nepracuje pro Škodovku.
Troufnu si říct, že koncept liftbacku má na fotce z profilu zadek, jako střižený z Octávie, koncept SUV má vzdálenou návaznost na Yetiho.
Současná generace Octávie je vedle tohoto konceptu liftbacku od Volva opravdu chudý příbuzný a nový SEAT SUV, ze kterého bude odvozený nový Yeti, je pak ta nejobyčejnější masová produkce, která se nedá rozeznat od ostatní konkurence, hlavně z Koreje... Zatímco tento koncept je velmi výrazný a nezaměnitelný.
Byl bych rád, kdyby se ostatní diskutující zdrželi v reakci na moje psaní vulgárních slov a když už budou reagovat, tak věcně a střízlivě. Nemám rád chytrolíny, kteří každý jiný názor, než ten svůj, označkují za hloupost. Díky moc.. :-) :-)
Rozbalit vlákno
2
Avatar - praděda7
19. 5. 2016 20:22
Re: Velmi pěkné koncepty od Ingenlatha.
Dobře napsáno. Kde jsi byl do dneška? ;-)
Avatar - pumpkin
19. 5. 2016 23:34
Re: Velmi pěkné koncepty od Ingenlatha.
Ingenlathov dizajn má svoje kvality, ale v prípade nového dizajnu Volva vidím isté tápanie pri zadných svetlách. S90-ka ich má také až samoúčelne komplikované.

So Škodou tam ale nevidím akúkoľvek náväznosť a na obhajobu Atecy treba povedať, že pred piatimi rokmi to tiež vyzeralo trochu inakšie... Všeobecne si vážim Mesonero-Romanosovu prácu, podľa mňa vniesol do Seatu príjemný svieži vietor s Leonom. Za jeho najlepší počin ale považujem koncept IBL. To je proste nádhera. Stále mám pocit, že práve z IBL vychádza Kabaňov Superb. :-)

IBX vs. Ateca
[odkaz]
[odkaz]

IBL vs. Superb
[odkaz]
[odkaz]