Volvo Dual Clutch a FH16: Nahoru a dolů
17
/
27
Prohlédnout znovu
Volvo Dual Clutch a FH16: Nahoru a dolů
Volvo Dual Clutch a FH16: Nahoru a dolů
|
acz
FH 16 s dlouhým stálým převodem jelo na rychlostním limitu při tisíci otáčkách motoru
|
acz
Při poklesu rychlosti pod 60 km/h ve stoupání jsme zapínali výstražné blikače
|
acz
Na začátku prudkého klesání systém I-See zařídil při rychlosti 80 km/h podřazení na devítku a plný účinek motorové brzdy VEB+ o výkonu 375 kW.
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Kabina FH nabízí spoustu nejrůznějších odkládacích prostor
|
acz
Ovládací tlačítka převodovky a dalších jízdních funkcí byla přhledně uspořádaná
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Během stoupání jsme si mohli prohlížet krásně hornatou krajinu jižního Španělska
|
acz
Volvo
|
acz
Příjemná poloha za volantem je základem pohody řidiče a bezpečnosti provozu
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
S dynamickým řízením VDS nepůsobilo žádné potíže široké obutí předních kol rozměrem 385/55 R 22.5
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Šestý úsek o délce padesáti kilometrů přinesl úžasné celkové převýšení 3,7 km. Motorová brzda byla téměř pořád v permanenci.
|
acz
Land Rover chystá špičkový Defender Octa. Má být nejlepší za všech podmínek
Mini představuje poslední díl skládačky. Aceman je elektrický elegán
BMW 4 a i4 Gran Coupé jsou hezčí a mají modernější multimédia
Mitsubishi ASX prošlo faceliftem. Design zůstal věrný originálu
Karbonu není nikdy dost? Do rukou Mansory už padl i Rolls-Royce Spectre