Volvo Dual Clutch a FH16: Nahoru a dolů
5
/
27
Prohlédnout znovu
Volvo Dual Clutch a FH16: Nahoru a dolů
Volvo Dual Clutch a FH16: Nahoru a dolů
|
acz
FH 16 s dlouhým stálým převodem jelo na rychlostním limitu při tisíci otáčkách motoru
|
acz
Při poklesu rychlosti pod 60 km/h ve stoupání jsme zapínali výstražné blikače
|
acz
Na začátku prudkého klesání systém I-See zařídil při rychlosti 80 km/h podřazení na devítku a plný účinek motorové brzdy VEB+ o výkonu 375 kW.
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Kabina FH nabízí spoustu nejrůznějších odkládacích prostor
|
acz
Ovládací tlačítka převodovky a dalších jízdních funkcí byla přhledně uspořádaná
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Během stoupání jsme si mohli prohlížet krásně hornatou krajinu jižního Španělska
|
acz
Volvo
|
acz
Příjemná poloha za volantem je základem pohody řidiče a bezpečnosti provozu
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
S dynamickým řízením VDS nepůsobilo žádné potíže široké obutí předních kol rozměrem 385/55 R 22.5
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Šestý úsek o délce padesáti kilometrů přinesl úžasné celkové převýšení 3,7 km. Motorová brzda byla téměř pořád v permanenci.
|
acz
Subaru Legacy kvůli nízkým prodejům skončí. Jeho odkaz ale nezemře
BMW na umělecké vlně: Abstraktní i5 bude brázdit ulice Stockholmu
Tesla Model 3 Performance dá stovku za 3,1 sekundy. A nestojí jmění
Elektrický Mercedes-Benz G: Třítunový off-road o schopnosti nepřišel
Ford E-Transit dojede dál. S větší baterií zvládne až 402 km
TEST BMW M3 Touring – Na přání fanoušků