Volvo I-Shift Dual Clutch: Dvě spojky
1
/
10
Prohlédnout znovu
Volvo I-Shift Dual Clutch: Dvě spojky
Volvo I-Shift Dual Clutch: Dvě spojky
|
acz
Největší přínos dvouspojkového ústrojí se bude projevovat v kopcovitém terénu
|
acz
Největší přínos dvouspojkového ústrojí se bude projevovat v kopcovitém terénu
|
acz
Dvouspojková část se nachází na vstupní straně převodovky
|
acz
Vstupní hřídel je dvojitá – vnější dutá a vnitřní plná
|
acz
Dvojice spojek je na modelu oddělena černou a červenou barvou
|
acz
I-Shift Dual Clutch je jen o 12 cm delší než klasická automatizovaná převodovka
|
acz
Průběh točivého momentu na výstupní hřídeli převodovky I-Shift DC (zelená) a konvenčního ústrojí (šedá)
|
acz
Dual Clutch bude dostupné s motory D13 K 460,500 a 540 v modelu FH
|
acz
Schéma řazení z jedničky na dvojku ukazuje, že vyšší převodový stupeň je již připravený na druhé hřídeli
|
acz
Nejúspěšnější cupra se chlubí nevídaně bohatou škálou motorů. Skvělá je i ojetá
Dacia Spring přijíždí na český trh, i bez dotace je za hubičku
Zachovalé ojetiny na LPG na UlovAuto.cz
TEST Audi A4 Avant 40 TDI – Dlouhé nohy za skvělou cenu
Před startem Rallye Šumava Klatovy: Kopecký chce jedenáctý titul
Ford oblékl Mustang GT3 do barev jeho předchůdců. Čím se inspiroval?