Volvo I-Shift Dual Clutch: Dvě spojky
6
/
10
Prohlédnout znovu
Volvo I-Shift Dual Clutch: Dvě spojky
Volvo I-Shift Dual Clutch: Dvě spojky
|
acz
Největší přínos dvouspojkového ústrojí se bude projevovat v kopcovitém terénu
|
acz
Největší přínos dvouspojkového ústrojí se bude projevovat v kopcovitém terénu
|
acz
Dvouspojková část se nachází na vstupní straně převodovky
|
acz
Vstupní hřídel je dvojitá – vnější dutá a vnitřní plná
|
acz
Dvojice spojek je na modelu oddělena černou a červenou barvou
|
acz
I-Shift Dual Clutch je jen o 12 cm delší než klasická automatizovaná převodovka
|
acz
Průběh točivého momentu na výstupní hřídeli převodovky I-Shift DC (zelená) a konvenčního ústrojí (šedá)
|
acz
Dual Clutch bude dostupné s motory D13 K 460,500 a 540 v modelu FH
|
acz
Schéma řazení z jedničky na dvojku ukazuje, že vyšší převodový stupeň je již připravený na druhé hřídeli
|
acz
Škoda Kodiaq 1.5 TSI stojí pod milion. A kolik dáte za plug-in hybrid?
Český tuning se nebál ničeho. Vzpomeňte s námi na křídla a mračítka!
Skoro dvojnásobný dojezd. Firma uvádí powerbanky pro elektrické dodávky
Vzácné SUV Monteverdi Sahara je na prodej. Dnes stojí pakatel
Tesla v Česku zlevnila Model 3 Highland. Stojí jen lehce přes milion
Co dělají blázni v pondělí večer? Sledují, jak se točí kardan