Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volvo investuje do nové platformy a motorů, zbavuje se techniky Fordu

Severská automobilka do nové techniky investuje na 11 miliard amerických dolarů. Prvním produktem postaveným na nové platformě se stane XC90.
Zpět na článek
4. 12. 2012 09:22
4. 12. 2012 09:49
4. 12. 2012 11:01
4. 12. 2012 11:21
4. 12. 2012 11:56
4. 12. 2012 12:28
4. 12. 2012 12:37
4. 12. 2012 18:21
4. 12. 2012 18:16
4. 12. 2012 09:22
VOLVO
Držím palce. Rozhodne lepší osud, ako ten, čo sa ušiel Saabu.
Ale aby Volvo dostálo svojej doterajšej povesti, bude musieť ešte riadne napnúť svaly a potrápiť hlavy... Šuškandy o zníženej kvalite súčasných produktov voči tým minulým zachytil asi každý, ale čo je na tom pravdy... Určite sa tu nájde niekto znalejší, kto na túto tému čosi pripíše.
Ale držím Volvu palce.
Rozbalit vlákno
7
4. 12. 2012 09:49
Re: VOLVO
Volvo je auto pro chytré lidi! nepomlouvej ho:-)
4. 12. 2012 11:01
Re: VOLVO
Vidím, že jsi to konečně pochopil. Auto aut. Nic pro prosťáčky. Na Volvo musíš mít hlavu. Ty máš už určitě svého klenotníka. >:D

A kominíka, který tě zve na prezentace nových modelů štětek, zkoušíš jejich funkce, komplikace a tak? >:D
4. 12. 2012 11:21
Re: VOLVO
a mám tiskového mluvčího, který se za mně baví s de.bilama:-) takže mně omluv :yes:
4. 12. 2012 11:56
Re: VOLVO
Teď si nejsem úplně jistý, jestli jsem to napsal dobře. Ale psal jsi - Volvo je pro chytré lidi. Já jsem to pochopil jako citaci a narážku a žetr (i díky nepovedenému smajlíkovi) a pokračoval jsem v žertu ve stylu autora citátu Volvo je pro chytré lidi.

Ne, tentokrát to nebylo mířeno na tebe ale na .........
(Bližší vysvětlení najdeš v diskuzi z 2.12. Design po generacích: Porsche Cayman – Krokodýlí evoluce)
Pokud jsi to myslel vážně tak sry. Ale to se mi nechce věřit.
4. 12. 2012 12:28
Re: VOLVO
omlouvám se, tentokrát doopravdy. nepobral jsem to. sorry.
4. 12. 2012 18:21
Re: VOLVO
Zaujimave, ze prave XC-90 ma vysoku poruchovost + zle vysledky spolahlivosi. A urcite to nebude tym, ze tolko jazdi po terene!
Avatar - Bubáq
4. 12. 2012 09:51
Zajímavé počty!
Tak skoro polovina nákladů bude realizována ve Švédsku. A co ta druhá, větší polovina?! V Číně? Asi, bude potřeba stavět Volva také v Číně... Větší polovina?! O jak moc větší polovina?? No, hlavně, že peníze na novou platformu vůbec jsou.... Alespoň to Volvo přežije.
Rozbalit vlákno
1
4. 12. 2012 11:15
Re: Zajímavé počty!
Větší polovina? Tys neměl na základce matiku? :-)
Avatar - WinDiesel
4. 12. 2012 11:24
Technické finesy ...
... a Volvo se snaží, například dieselový 4-válec bude mít maximální vstřikovací tlak 2500 bar, inteligentní vstřikovače i-ART s vestavěnými snímači tlaku a teploty a s vestavěným mikročipem ...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Slavek-TDM
4. 12. 2012 12:18
Re: Technické finesy ...
Idealni auto pro ruskou naftu...
Avatar - Bud
4. 12. 2012 18:16
Design
Zajímalo by mně, jak moc se budou navzájem odlišovat různé typy aut v rámci automobilky Volvo. Díky úsporám už teď některé automobilky používají skoro stejné, či dost podobné díly a pak vypadá několik aut jedné automobilky (z venčí) skoro stejně, liší se jen rozměry a některými drobnostmi. Člověk pak musí "přizřít" blíž, nebo pozorněji. Nemluvím však o znalcích, kteří na první pohled poznají skoro všechny auta. Mám na mysli běžné lidi, kteří se kolem sebe rozhlížejí a líbí se jim různorodost ;-) Doufejme, že ty miliardy budou investovány dobře a Volvo bude i nadále platit za super auto. A že nebudou na první pohled, vypadat jak dvojčata, trojčata, čtyřčata... ;-)
Rozbalit vlákno
0
4. 12. 2012 18:50
Nejlepší rozhodnutí
zbavit se techniky od Forda :yes: A co se kvality v budoucnosti týče určitě to nebude horší než za vlády Fordu >:D
Rozbalit vlákno
0