Držím palce. Rozhodne lepší osud, ako ten, čo sa ušiel Saabu.
Ale aby Volvo dostálo svojej doterajšej povesti, bude musieť ešte riadne napnúť svaly a potrápiť hlavy... Šuškandy o zníženej kvalite súčasných produktov voči tým minulým zachytil asi každý, ale čo je na tom pravdy... Určite sa tu nájde niekto znalejší, kto na túto tému čosi pripíše.
Ale držím Volvu palce.
Teď si nejsem úplně jistý, jestli jsem to napsal dobře. Ale psal jsi - Volvo je pro chytré lidi. Já jsem to pochopil jako citaci a narážku a žetr (i díky nepovedenému smajlíkovi) a pokračoval jsem v žertu ve stylu autora citátu Volvo je pro chytré lidi.
Ne, tentokrát to nebylo mířeno na tebe ale na .........
(Bližší vysvětlení najdeš v diskuzi z 2.12. Design po generacích: Porsche Cayman – Krokodýlí evoluce)
Pokud jsi to myslel vážně tak sry. Ale to se mi nechce věřit.
Tak skoro polovina nákladů bude realizována ve Švédsku. A co ta druhá, větší polovina?! V Číně? Asi, bude potřeba stavět Volva také v Číně... Větší polovina?! O jak moc větší polovina?? No, hlavně, že peníze na novou platformu vůbec jsou.... Alespoň to Volvo přežije.
... a Volvo se snaží, například dieselový 4-válec bude mít maximální vstřikovací tlak 2500 bar, inteligentní vstřikovače i-ART s vestavěnými snímači tlaku a teploty a s vestavěným mikročipem ...
Zajímalo by mně, jak moc se budou navzájem odlišovat různé typy aut v rámci automobilky Volvo. Díky úsporám už teď některé automobilky používají skoro stejné, či dost podobné díly a pak vypadá několik aut jedné automobilky (z venčí) skoro stejně, liší se jen rozměry a některými drobnostmi. Člověk pak musí "přizřít" blíž, nebo pozorněji. Nemluvím však o znalcích, kteří na první pohled poznají skoro všechny auta. Mám na mysli běžné lidi, kteří se kolem sebe rozhlížejí a líbí se jim různorodost ;-) Doufejme, že ty miliardy budou investovány dobře a Volvo bude i nadále platit za super auto. A že nebudou na první pohled, vypadat jak dvojčata, trojčata, čtyřčata... ;-)