Tak brácho, je to sice premiovka... ale neboj se jí. U Volva ví přesně jak to maj dělat. Tak jestli k tvejm proprietám nepatří chromovej kroužel v levý nosní dírce, vlez tam, kde se fasujou Volva. Určitě budeš spokojenej. BRAVO VOLVO :yes:
..je až s podivem, jak se po nastavení cenové politky méně kvalitních konkurentů musejí premiovky takhle podbízet akcemi... Nejde jen o volvo... Nicméně cena fantastická...!!! Řešit potřebu auta... tak je to zřejmě jasný...!! :yes::yes: Bravo VOLVO.....!!!!!
ale reagoval si >:D . Navyse 'blbej' a 'hlupej' je to iste :-D Ale vazne, to nebol vobec utok na Volvo. Ale je mi praveze luto ze auta stoja tolko co stoja. Volva su super auta, a nemyslim si ze je to zrovna 'podbizeni.' Predaju skratka viacej aut, zarobia rovnako, a na cestach bude viacej spokojnych majitelov. :yes::yes:
ono to není tak jednoznačný, i když lehce by se s tím souhlasit dalo a zní to logicky... ale není to pravidlo. Každá sleva a bonus ke koupi je podbízení, který nemá perspektivu a žene se tím do záhuby.... ;-\ .. Jo a nereagoval jsem.. >:D jen jsem ti řekl, že na to nebudu reagovat... >:D
samozrejme, pravidlo to nie je, zalezi na image znacky...zalezi ci naozaj predaju o dost aut viac... ale myslim ze Volvo ma dost blizko mainstreamu aby mu dake docasne akcie pomohli v predaji a neubrali na image, hlavne pri mensich/lacnejsich modeloch ako je S40
tym chcem len povedat,ze na auta sa vacsinou davaju dost velke marze..teda, kopec autosalonov zije z par aut mesacne a urcite nezije zle. Cize ak niekto znizi ceny, preda o par aut mesacne viac, a nic tym nestrati...To nebol vobec utok na Volvo, skor smutne konstatovanie.
jakou značku prodává a co k tomu má jako přidruženou živnost..?? servis? náhradní díly? je to jen imageová záležitost pro firmu..? prádelna? a prodává sám nebo má zaměstnance a je otevřen 6dní od rána do večera? ;-\
opel. servis ci ma neviem. salon vie sam seba uzivit. viac infosiek ti k tomu dat neviem. Alebo salony ktore vedia dat 'svojim znamym' zlavu niekolko desiatok tisic, tie asi na tom tiez nebudu az tak zle (konkretne Skoda, VW, Opel). Urcite zalezi na znacke, lokalite resp. dostupnosti tej ktorej znacky v okoli atd.
viz. ciello nize. Marze ani u premiovek nejsou nijak zavratne. Takze bych nebyl tak ZZly a nevycital jim ten vydelek. Ono tech premiovek prodas v radech min nez main stream, vic te stoji PR atd. Navic mam obavu, ze to Volvo dela stejne jako nejmenovany koncern z Vlkohradu a cast nakladu na tyhle cenovy akce nesou sami prodejci.
to je evergreen :-) Jestli to bereš jako když platíš na E55 za svý úchylný choutky... tak tam opravdu je marže vysoká :-) Protože sjet tě přes ty tvý upocený tanga, to vyžaduje velkou odvahu i pro profesionálku ;-) Takže marže z E55 koriguj... když se chceš bavit o autech. Nakonec, hele, tys nečetl můj loňskej seriál, "Jak se zruinovat a ještě se u toho usmívat", že ne? :-) Já prodejce Volvo odhaduju u modelu 40/50 tak na 9 - 10% marže. Héééééééééj, je tu někde po ruce prodejce VOLVO? Ať nám to tu napíše. :yes:
na tech bonusech se podílí asi prodejce a importer, ale obecne těch 10% bych viděl jako +/- reálných, jenže s těma prodejce pracuje, takže lehký počty stanoví, že při slevě 5% je marže 5%, z čehož se musí zaplatit přeprava, provozovna a chod provozovny.... a při 1.000.000 autě tu mluvíme o 50.000 a beru stále premiovku. Renault a podobné Wlkoradí hroudy mají marži nižší rspektive vyčíslenou několika málo desetitisíci u velkých aut jinak jen nějaký tisícovky.. a po slevě jsi na plechu... a čekáš, že zvládneš splnit plán na kvartál a modlíš se o dobropis... ;-\ takže asi žádnej roken roll... ;-)
Ja tech 10% bral jako prumer za cely salon. Je jasny , ze na malejch jebkach maji min nez na velkym autu. I v %. Jen se zeptej na Vidensky, kolik jim ted Udo nechava na autech :-( To je lepsi prodavat 4 pruhy teplaky na trznici ;-\
no jasně... to je zřejmé.. a právě je úsměvné jak většina žije v dojmu, že rejžujou na maržích jako blázen... Ale většinou pokud je akce, tak máš marži +/- 3-6%... a to je docela bída... a těch 10% není žádná sláva.. u mainstreamu to je to taky třeba 3000 korun na Meganu.... 8-s
Jenze to davu nevysvetlis. Chteji Megana za 250 tycek v "plny palbe" a pak servis, jako by koupili Maybacha. Vubec si neuvedomuji, ze cim vic tlaci prodejce/vyrobce do low cost produktu, tim vic stoji za ho\/no i sluzby. A protoze tech obycejnych servisnich zakroku je 95%, tak nemas sanci si zaplatit ani nadstandardni servis, protoze chlap, ktery by to delal se neuzivi >:-[] Proste zacarovanej kruh. Jeste, ze mi potroubek kazdou chvili vysvetli, ze to tady neni na * ;-\
Me ti moc chybi, ze kdyz uz jsme vsichni takovy chlapi, ze ho taky nemuzu chlapsky poplacat po rameni. Vis jako odmenu za to, jakej je borec;-) Ubil bych ho *, i kdybych ho mlatil jen do toho ramene :-!
Tak hoši, píšešete to docela přesně, jen je to potřeba trochu doladit - tak ta marže ano, tam to je podle modelů přesně jak to psal ciello (malý málo, velký hodně; mainstream 5 - 10%, premium 10 - 15%), ale pozor je to marže prodejců a ta jim, jak správně někdo výše napsal, nezůstane celá, jelikož každej troubelín chce slevu a ten prodejce ji fakt dá, poněvadž pokud ji nedá on, tak se najde nějakej jinej prodejce "kámoš", kterej ji dá. A on ten prodejce taky musí splnit nějaký počty prodaných aut, jinak má pak třeba trošku horší vztahy s dovozcem, případně už vztahy mít nebude. To co považuju z důležité je ale zmíňka marži DOVOZCE, tak ta je tak nehorázná, že se pak nelze divit těm slevovejm akcím typu Megane - 25% nebo Passat o 150 t. levněji. Tam je ten kámen úrazu. Dovozci si žijí na vysoké noze a vydělávají dost, ale ty prodejci se fakt potí (zase správně ciello). Je to škoda, dovozcům je jedno, že někdo zkrachuje, jelikož pak si zase někoho najdou, kdo je bude prodávat. Pak se stává, že v jednom showroomu narazíš na Opla, Alfu, Chevy a Saaba. Místo toho, aby se dovozce snažil udělat dokonalou síť fungujících a prosperujících prodejců, poskytujících dokonalý prodej a servis. Ách jo.
:yes: Je to tak. Marko tady nedavno celkem pochopitelne udelal rozklad ceny automobilu a neco takovyho z toho vychazelo. A nejlepsi na tom je, ze se vyrobce/dovozce snazi do svych slevovych akci zatahnout i toho prodejce. Nebo, aby byl ve spravnych cislech vycisti svoje parkoviste a prodejcum rozveze svoje zasoby a starejte se:-(
Jo a jeste jedna vec, kterou tady pisu uz ponekolikate. Na novym aute se nejvic napakuje leasingovka a pojistovna. Na ty ale nikdo nenadava, tam je vse OK:-( Jestli je tu nejaky prodejce aut, tak nam muze rict, kolik % davaji za zprostredkovani. Od toho se lehce daji predstavit jejich vydelky.
OK. Leasingovky a pojišťovny, no tak to je téma. Raději ho ani nezačnu, ale napíšu jen to, že občas nějaký ten prodejce jede na "představení produktů" leasingovky či pojišťovny třeba do Alp a třeba zrovna na Hintertux. Viď, ČSOB leasing ?