Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volvo S40 a V50 s novým turbodieselem D5

Nová generace vznětového pětiválce D5 od Volva se na boloňské motor show konečně představí v modelech S40 a V50.
Zpět na článek
2. 12. 2005 08:27
neregistrovaný "Marko"
2. 12. 2005 08:39
neregistrovaný "Alessio"
2. 12. 2005 08:45
neregistrovaný "Marko"
2. 12. 2005 09:13
neregistrovaný "Paja"
2. 12. 2005 09:25
neregistrovaný "Marko"
2. 12. 2005 09:44
neregistrovaný "Marko"
2. 12. 2005 09:55
neregistrovaný "ciello"
2. 12. 2005 10:01
neregistrovaný "Marko"
2. 12. 2005 10:19
neregistrovaný "ciello"
2. 12. 2005 10:24
neregistrovaný "Marko"
2. 12. 2005 11:29
neregistrovaný "lowkick"
2. 12. 2005 11:35
neregistrovaný "ciello"
2. 12. 2005 11:37
neregistrovaný "ciello"
2. 12. 2005 12:27
neregistrovaný "Marko"
2. 12. 2005 12:35
neregistrovaný "ciello"
2. 12. 2005 13:12
neregistrovaný "Marko"
2. 12. 2005 13:49
neregistrovaný "Paja"
2. 12. 2005 14:04
neregistrovaný "Marko"
3. 12. 2005 10:20
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore.tuning"
3. 12. 2005 17:22
neregistrovaný "Marko"
2. 12. 2005 14:11
neregistrovaný "ciello"
2. 12. 2005 14:21
neregistrovaný "ciello"
2. 12. 2005 11:23
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
2. 12. 2005 12:30
neregistrovaný "Marko"
2. 12. 2005 11:43
neregistrovaný "GTI"
2. 12. 2005 12:31
neregistrovaný "Marko"
2. 12. 2005 11:54
neregistrovaný "ZZ"
2. 12. 2005 12:32
neregistrovaný "Marko"
2. 12. 2005 14:28
neregistrovaný "Jozki."
2. 12. 2005 16:13
neregistrovaný "GTI"
2. 12. 2005 19:47
neregistrovaný "147GTA"
2. 12. 2005 18:56
neregistrovaný "Tamin"
2. 12. 2005 19:04
neregistrovaný "Marko"
3. 12. 2005 10:12
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore.tuning"
3. 12. 2005 17:31
neregistrovaný "Marko"
3. 12. 2005 18:14
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore.tuning"
4. 12. 2005 12:19
neregistrovaný "Marko"
4. 12. 2005 14:56
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore.tuning"
4. 12. 2005 15:50
neregistrovaný "Marko"
4. 12. 2005 16:57
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore.tuning"
4. 12. 2005 19:35
neregistrovaný "Marko"
5. 12. 2005 16:03
neregistrovaný "mates"
5. 12. 2005 16:52
neregistrovaný "Marko"
5. 12. 2005 19:23
neregistrovaný "mates"
2. 12. 2005 10:29
neregistrovaný "Bobb"
2. 12. 2005 11:38
neregistrovaný "GTI"
2. 12. 2005 12:41
neregistrovaný "Bobb"
2. 12. 2005 12:45
neregistrovaný "ciello"
2. 12. 2005 13:56
neregistrovaný "Paja"
2. 12. 2005 15:30
neregistrovaný "ciello"
2. 12. 2005 18:20
neregistrovaný "Bobb"
2. 12. 2005 12:42
neregistrovaný "ciello"
2. 12. 2005 13:06
neregistrovaný "Marko"
2. 12. 2005 13:41
neregistrovaný "ciello"
2. 12. 2005 15:54
neregistrovaný "ZZ"
2. 12. 2005 16:19
neregistrovaný "ciello"
2. 12. 2005 16:41
neregistrovaný "ZZ"
2. 12. 2005 16:49
neregistrovaný "ciello"
2. 12. 2005 17:07
neregistrovaný "ZZ"
2. 12. 2005 12:47
neregistrovaný "Marko"
2. 12. 2005 13:07
neregistrovaný "Alessio"
2. 12. 2005 13:59
neregistrovaný "Paja"
2. 12. 2005 16:42
neregistrovaný "ZZ"
2. 12. 2005 18:11
neregistrovaný "Alessio"
2. 12. 2005 15:55
neregistrovaný "ZZ"
2. 12. 2005 17:57
neregistrovaný "Tom"
2. 12. 2005 18:16
neregistrovaný "Lonestarstate"
2. 12. 2005 20:02
neregistrovaný "Marko"
2. 12. 2005 23:19
3. 12. 2005 16:55
neregistrovaný "Tom"
3. 12. 2005 17:19
neregistrovaný "Marko"
4. 12. 2005 13:05
neregistrovaný "Tom"
2. 12. 2005 18:24
neregistrovaný "Lonestarstate"
2. 12. 2005 18:54
neregistrovaný "Tamin"
2. 12. 2005 19:01
neregistrovaný "Lonestarstate"
2. 12. 2005 20:37
neregistrovaný "Alessio"
2. 12. 2005 21:13
neregistrovaný "Lonestarstate"
3. 12. 2005 10:22
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore.tuning"
2. 12. 2005 18:43
neregistrovaný "Lonestarstate"
3. 12. 2005 17:06
neregistrovaný "Tom"
3. 12. 2005 17:08
neregistrovaný "Tom"
4. 12. 2005 12:34
neregistrovaný "Umierneny"
4. 12. 2005 13:07
neregistrovaný "Tom"
3. 12. 2005 17:14
neregistrovaný "Tom"
5. 12. 2005 19:30
neregistrovaný "mates"
neregistrovaný "Marko"
2. 12. 2005 08:27
P.A.G. Roadmap 2010
ASTON MARTIN: V8 Vantage: od roku 2006 doplnene o verziu Volante („cabrio“) /// DB9: nijake nove spravy /// V12 VANQUISH: nastupca s odlisnym menom by mal byt predstaveny okolo roku 2008 /// LAGONDA: AM pripravuje vzkriesenie legendarnej znacky v podobe supeluxusnej limuziny, ktora by mala konkurovat RR Phantom, nastupcovy Arnage, a Maybachu. Najskorsi (!) mozny termin uvedenia je ale az rok 2010. ///
JAGUAR: X-TYPE: sedan v podobe ako ho pozname (a oznacujeme) skonci bez nahrady v roku 2008. Nahradia ho v ponuke (a podla novej strategie znacky) tri male sportove auta: v roku 2008 bude ako prvy predstaveny maly roadster (F-TYPE), o rok bude nasledovat designovo odlisne coupe, a od roku 2010 klasicky Shooting Brake /// S-TYPE: nova generacia sedanu od roku 2007. Bude o nieco mensia nez sucasny model, tak aby dokazala ciastocne nahradit mensi X-Type a ponesie design, ktory uz nebude odkazovat na MK.II a ma udajne dramaticky vratit znacku k jej zakladom. Od roku 2008 by mala nasledovat verzia Estate /// CROSSOVER: na baze next S-Type postavene auto, o ktorom je v tejto chvili zname stale iba to, ze bude mat samostatny design, a bude vyssie a dlhsie ako S-Type Estate. Premiera: 2009 /// XJ-SERIES: nova generacia od 2011 /// DAIMLER: v rokoch po 2011 mozeme ocakavat uplne ozivinie znacky DAIMLER, a to v podobe samostatne stvarnenej luxusnej limuziny. /// Tak ako doteraz, aj nove auto bude postavene na platformo next-XJ /// XK-SERIES: novinka.
LAND ROVER: LAND RAVER: male 3dv. 4X4 poziciovane pod Freelanderom by sa mohlo objavit v roku 2009. Napriek tomu, ze projekt stale nebol definitivne schvaleny, uz cca. pred dvoma rokmi sa objavila pocitacova grafika moznej podoby. /// FREELANDER: nova generacia od 2006. Iba 5dv. verzia! /// DEFENDER: nova generacia bola povodne planovana na rok 2008, ale podla vyjadreni zastupcov znacky je uvedenie nastupcu na podvozku new-Disco odlozene na neskor. Udajne sa tak ale stane este pred koncom dekady. /// DISCOVERY: nove auto /// RANGE ROVER SPORT: novinka /// RANGE ROVER: nastupcu sucasnej generacie mozme cakat okolo 2010. Udajne sa kvoli odliseniu od mensieho SPORTU vrati ku klasickemu stvarneniu, vratane masky s kruhovymi svetlometmi. ///
VOLVO: C30: maly 3dv. „hatch“ s kolmou zadnou stenou bude predstaveny v roku 2006 /// S40-V50: relativne novinky /// S60-V70: nove generacie od roku 2008 /// C70: novinka //// S80: nova generacia od 2006 /// V90: 5m. kombi ako konkurent proti Chrysleru 300C Touring od roku 2009 /// S100 – s posunom znacky Jaguar vyssie vznikne v klasickom premiovom segmente „miesto“ pre znacku Volvo. Ford (ak Volvo nepreda Renaultu) preto uvazuje o uvedeni klasickeho 5m. sedanu s oznacenim S100. Ak tento projekt bude schvaleny do vyvoja, seriove auto by sa malo objavit najskor v roku 2010. /// PROJECT „AAR“ – „AAC“ : v stadiu preverovania existuju projekty maleho coupe / roadsteru postavenych na platforme noveho kompaktneho modelu C30. Oficialny vyvoj ale nebol zatial spusteny a tak neexistuje ani termin cieloveho uvedenia auta na trh. /// XC50: kompaktne SUV bude mat premieru pravdepodobne v roku 2007 /// XC90: zatial nijake nove spravy.
Rozbalit vlákno
43
neregistrovaný "Alessio"
2. 12. 2005 08:39
Re: P.A.G. Roadmap 2010
Na začátku jsem se trochu lekl, že začínáš Astonem, budeš pokračovat přez Ladu až k Zilu....víš, že bych se ani nedivil? Dobrý přehled,dík! PS: D5 je fakt dobrá poh. jednotka, není liž pravda?
neregistrovaný "Marko"
2. 12. 2005 08:45
Re: P.A.G. Roadmap 2010
D5? Ano...dobra pohonna jednotka. Ako vela dalsich. K tomu ale nejde napisat o moc viac, nez ze je dobra. //// Za rozsah toho hore sa ospravedlnujem, ale niektori ludia tu na to cakali (...a uvidis ten srumec, ked to precitaju napr. Mates a Yaroukh :-) ). Na to aby som skoncil Zilom, by som musel zacat Acurou (ta je prva v abecede) :-) ;-)
neregistrovaný "Paja"
2. 12. 2005 09:13
Re: P.A.G. Roadmap 2010
Diky Marko, prepokladam, ze kupe nahrazujici X/Type bude ctyrdverove, vcera jsem ho sliboval Matesovi (myslim, ze ten prekrasny koncept pouzival pismeno "D" a je cca 2 roky stary). Prekvapila me Tva zprava o moznem prevzeti Volva Renaultem, coz me diky nesplnene fuzi z konce 90-tych let pripada pikantni :-)
neregistrovaný "Marko"
2. 12. 2005 09:25
Re: P.A.G. Roadmap 2010
R-D6? To nie...to bolo iba stylisticke cvicenie po prichode Calluma do Jaguaru. Sice sa povrava, ze by sa z neho mali objavit prvky na buducom S-Type, ale ani to zrejme platit nebude. Novy S-Type bude asi uplne nove auto (na vyzor). Ten maly sportak spolunahradzajuci X-Type ma byt 2dv klasicky sportak so zadnou vyklopnou stenou (vo velkosti cca. Porsche Cayman) :-) . Niektori ho oznacuju ako "new E-type".
neregistrovaný "Marko"
2. 12. 2005 09:44
Re: P.A.G. Roadmap 2010
Aha... a ten Renault. Tam zaujem evidentne je, pretoze vedia, ze aj ked prinesu do EU od 2008 znacku Infiniti, budu to tu mat s nou tazke. kym etabluju luxusnu znacku na EU trhu proti relevantnym hracom, dude to trvat najmenej 20 rokov. Kvoli tomu by potrebovali uz teraz znamu znacku. Ale ten deal s Fordom o Volve je zatial iba spekulacia... Aj ked by sa Volvo podla mna k Renaultu vcelku dost hodilo. A v P.A.G. by az tak moc nechybalo. Existuje ale aj verzia, ze by sa Renault pokusil ziskat saab. Co by pbola mozno este lepsia vec. Saab by dostal obrovsku injekciu a ozil by. GM by sa zbavila problemovejznacky, a Renault by dostal luxus, ktory chce. ;-)
neregistrovaný "ciello"
2. 12. 2005 09:55
Re: P.A.G. Roadmap 2010
podle tohoto by se dalo usuzovat, že Ford má dobrý směr... vyvýjí dobré modely.. myslím racionálně podložené.. od malého "baby Landy" po vypuštění X-type ale "nahrazení" jinými modely... až po S100 což je velmi zajimavá zpráva... snad to ustojí a podaří se jim to... Ale obecně jsem čekal od počátku projektu PAG mnohem víc.. větší sounáležitost k sobě a propojenost.. silnější coroporate identity při koncovém prodeji... ale jinak OK.. :yes: :yes:
neregistrovaný "Marko"
2. 12. 2005 10:01
Re: P.A.G. Roadmap 2010
Aj ja som cakal viac...ale v case vzniku PAG tam boli jednak personalne trenice, veduce k prilisnemu striedaniu top-manazmentu, jednak sa Ford zacinal dostavat do stale vacsich financnych problemov. To nakoniec viedlo aj k vynatiu Lincolu z PAG. Preto vsetko ma PAG stale taku nie uplne presvedcivu strategiu.
neregistrovaný "ciello"
2. 12. 2005 10:19
Re: P.A.G. Roadmap 2010
myslím, že je to škoda, protože složení značek je velice dobrý... když to vezmu přes luxury 4x4 až přes Jag a Volvo po Aston.... navzájem si nekonkurují a skvěle se doplňují... jeden vezme Jaguar a pro manželku Volvo nebo LR... nebo Aston a druhý auto Range... čekal jsem totiž, že ta provázanost a vzájemné se doplňování v obchodních aktivitách z toho vytvoří silnou skupinu - tvářící se jako samostatná část koncernu.. bylo by tam cítit to oddělení od low-endu nebo mainstream značek... I marketing a náklady na provoz by se dělily a tím pádem by byly nižší... No škoda... alespoň že se daří... je totiž fajn vidět společný prodej Jaguar a Land Rover... evidentně tam jako Image značka chybí Aston.... (mohla by totiž fungovat alespoň jako magnet movitých klientů pro LR a Jag...
neregistrovaný "Marko"
2. 12. 2005 10:24
Re: P.A.G. Roadmap 2010
Na to vsetko sa da napisat iba jedine - ano, tak by som to chcel vidiet ja ja! :-) ;-)
neregistrovaný "lowkick"
2. 12. 2005 11:29
Re: P.A.G. Roadmap 2010
Vsechno o P.A.G. zajimave info :yes: Diky ;-) A nemas nejake fotky nastupce Freelanderu? :*)
neregistrovaný "ciello"
2. 12. 2005 11:35
Re: P.A.G. Roadmap 2010
předevčírem tu byly... tak koukni na ten web... www.rrsport.co.uk :yes: bude se ti líbit... ten web... ;-)
neregistrovaný "ciello"
2. 12. 2005 11:37
Re: P.A.G. Roadmap 2010
[odkaz]
neregistrovaný "Marko"
2. 12. 2005 12:27
Re: Freelander
Aj tu to mas na celej fotke a prakticky demaskovane: [odkaz] /// Keby som kupoval kompakt SUV, tak to by tio bol Freelander. Jediny kto mu dokaze ucinne se***vat je nova Gd.Vitara. Inak je to slabota...
neregistrovaný "ciello"
2. 12. 2005 12:35
Re: Freelander
líbí se mi, že docela líbivej design moc nemění ale zaměří se na slabá místa což je interier a motory... :yes: mám s ním jen dobré zkušenosti a nedám (s drobnýma mouchama) na něj dopustit... ;-)
neregistrovaný "Marko"
2. 12. 2005 13:12
Re: Freelander
Freelander je u mna zvlastna vec. Ked prisiel pacil sa mi...casom mi na jeho designe zacalo nieco...nie, ze vadit...skor mi tam nieco chybalo k uplnej spokojnosti (ten isty pocit mam aj z aktualneho Range Roveru...ale neviem presne definovat co to je. RR Sport je uz uplne OK.). Ale z fotiek noveho Freelandru uz mam "dusu na mieste". Je tam citit nejake "dotuknutie" k tomu ako som to vzdy chcel. Dufam, ze aj s next RR to bude tak... :-)
neregistrovaný "Paja"
2. 12. 2005 13:49
Re: RR&Free
Zkusim to odhadnou...je to jista rozharanost predni a zadni casti LRF. Predek je velmi sveze vymodelovany, pricemz zadni cast je jaksi unyla a bez napadu, navic LRf a RR vynikaji nadrumerne vysokym pomerem sklenene a plne plochy (na dnesni pomery), ktera je u Free navic podtrzena ne prilis hezkym zaoblenym tretim bocnim oknem (nejvice je to patrne ve srovnani s tridverovou verzi). To na nich nesedi me...naopak Disco a RRS jsou tak nejak vyvazenejsi.
neregistrovaný "Marko"
2. 12. 2005 14:04
Re: RR&Free
Ano New Disco a RRS su uplne OK. Defender je klasika...a popravde sa trochu bojim toho, ze by mal byt uvedeny v novej gen. Designovo moze byt podla mna aj dalsich 100 rokov tak ako je. Cahpem ale ze nieco s tym bude treba kvoli legislative robit. Co sa LRF tyka: cast z toho co mi vadi si mozno trafil....to co mi ale na tom aute mozno vadi ako celok je jeho obly "akcent". Neviem(?). A RR? Tiez si mozno tiez trafil....ale je tam aj nejaky "indiferentny" desin-direction toho auta. Akoby iba rozvijalo predchadzajucu generaciu, ktoru som pre jej designovu simplexnost nemal rad. U luxusneho RR by som chcel vacsiu vizulanu nenutenost a hlavne jasnejsie odlisenie od RR Sport. Idealne s navratom k designovym prvkom povodneho RR. Dufam, ze to tak bude... :-)
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore.tuning"
3. 12. 2005 10:20
Re: RR&Free
já souhlasím s tím že disco je ok, ale pak mě bere RR ( včera jse potkal RR supercharged Autobiography, ještě bez čísel, černej nádhernej ) . s rr sport si nejsem jistej. já bych jej rozhodně nenazýval range roverm. přídave sport to nezachrání že parazituje na legendě, byť je to z jedné fabriky. ;-\
[odkaz]
[odkaz]
neregistrovaný "Marko"
3. 12. 2005 17:22
Re: RR&Free
hmm...to je asi vec sympatii. Nie ze by sa mi RR nepacil, ale posobi na mna az prilis tazko. Ako som povedal, chcel by som nieco "lahsie" vyzerajuce. Te RR Sport mi nevadi. Ak by dostal next RR povodnu masku, atd.. bola by to idealna dvojica luxusnych aut.
neregistrovaný "ciello"
2. 12. 2005 14:11
Re: RR&Free
já třeba právě 5D Freelandera vidím jako hodně vyváženýho... záleží na barvě a kolech... ale ten předek je super.. ten zadek ..OK bez silných tvarů ale mně se zdá v pohodě.. ;-) [odkaz]
neregistrovaný "ciello"
2. 12. 2005 14:21
Re: RR&Free
[odkaz]%20Gallery%20…
hlavně to poslední je super... :yes:
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
2. 12. 2005 11:23
Re: RR&Free
>:D :yes: Výborně... Co dodat.. Markózní rozbor ;-) :yes:
neregistrovaný "Marko"
2. 12. 2005 12:30
Re: RR&Free
:yes: ;-)
neregistrovaný "GTI"
2. 12. 2005 11:43
Re: RR&Free
Mám co dělat celej víkend. Bravo Marko, markosní informace ;-) :yes:
neregistrovaný "Marko"
2. 12. 2005 12:31
Re: RR&Free
;-) ...uvidime, cim budeme pokracovat... >:D
neregistrovaný "ZZ"
2. 12. 2005 11:54
Re: RR&Free
:yes: :yes: :yes: Opět pokorně smekám ;-)
neregistrovaný "Marko"
2. 12. 2005 12:32
Re: RR&Free
:yes: ;-)
neregistrovaný "Jozki."
2. 12. 2005 14:28
Re: RR&Free
:yes: Vsimol si si ako rychlo sa do slovnika zaradilo slovo markozni ? >:D :yes: GTI ma asi nos na nove slova passatni markozni. >:-[]
neregistrovaný "GTI"
2. 12. 2005 16:13
Re: RR&Free
;-) Pro nové kolegy: PASSÁTNÍ - dokonalý, výlučný, nedostižný, MARKOZNÍ - přínosný, vyčerpávající, obsažný... Jo, tahle slova mají svůj význam... ;-)
neregistrovaný "147GTA"
2. 12. 2005 19:47
Re: RR&Free
doufam, ze slovo PASSATNI nema zadnou souvislost s VW PASSAT ;-) jinak vyznam dokonaly a nedostizny je ehm jaksi silne mimo misu ;-) ale jako vtip to beru >:D
neregistrovaný "Tamin"
2. 12. 2005 18:56
Re: RR&Free
Nevíš jestli u Jagu nechystaj něco ve stsylu E-typu.......
neregistrovaný "Marko"
2. 12. 2005 19:04
Re: RR&Free
Nemyslim. Jedno z tych aut, ktore nahradi X-type - konkretne male Coupe - je sice niekedy oznacovane ako New E-type, ale to je iba spekulacia novinarov. Jednak pri cielovom uvedeni v r. 2009 este asi nie je hotovi ani finalny design, jednak by to auto velkostou asi ani nezodpovedalo (ma to byt nieco vo velkosti Caymanu).
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore.tuning"
3. 12. 2005 10:12
Re: RR&Free
tak to je libový přehled. :yes: . je škoda že LR neplánuje pro US trh nějakého pickupa, s ním by si určitě na tomto trhu hodně pomohli. škoda je i toho že Lincolna do PAG dali a hned zase vyjmuli. Tomu by přístup k technologiím ( motory, el. systémy, kontrukční platformy) této skupiny mohl hodně pomoci k usnadnění vývoje nových modelů které tak potřebuje. pak mě mrzí že nebude přímý nástupce X-typu :-( se mi z současných modelů líbí nejvíc. škoda že nedostane nějaký technologický facelift. ale snad se to u jagu zlepší.
neregistrovaný "Marko"
3. 12. 2005 17:31
Re: RR&Free
Vies, ze ma ani nenapadlo , ze by mal LR vyrabat nejaky iny pick-up ako Defendera... Mozno by to pomohlo, ale neviem ci by sa to k tej znacke hodilo... S tym Lincolnom to bolo kvoli zlym financiam v US Forde. To vyradenie je urcite iba docasne. Skor, alebo neskor - ked Lincolny nebudu vyvijane kompromisne - sa tam vrati. ;-)
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore.tuning"
3. 12. 2005 18:14
Re: RR&Free
no mě to napadlo, protže trucky a jejich popularita v usa je bez debat. a težko by defik, a´t je v terénu jakkoliv schopný auto, tak na silnici a v pohodlí to všecko ztratí takže těžko může být řeč o souboji defika třeba s escalade ext nebo mark lt ... jsem tam úmyslně napsal pickup pro us trh ... co by kdo dělal s takovýma drobkama tu v evropě.
no držim lincolnu palce, potřebuje investovat a vyvíjet jako sůl, podle těch přehledů od lonese nic moc teda :-/
neregistrovaný "Marko"
4. 12. 2005 12:19
Re: RR&Free
Defender urcite nestiha na to co maju v USA.Je proste urceny inam. Inak...neviem (ja moc tie Us luxusne pick-upy) nemusim - takze mi u LR nic take ani nechyba. A som rad - ze LR sa nenecha zlakavat modnymi trendmi, ani sa nesnazi za kazdu cenu naplnat "mantru, ze musi uspiet na US trhu" a preto potrebuje nieco (nove), co tam maju zakaznici radi. Tak ostava LR svoj - a tak to je aj dobre. Aspon pre mna. /// Lincoln bol vynaty z PAG iba docasne, kum auta neprestane robit kvoli prachom "kompromisne". Pred par tyzdnami B.Ford Jr. nieco rozpraval o tom, ze by chceli predca-len zacat Lincolny stavat zas autonomne od Fordu/Mazdy. Tak uvidime...lebo podobne veci uz niekolkokrat slubovali U Mercury (a ta znacka bohuzial schatrala)...
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore.tuning"
4. 12. 2005 14:56
Re: RR&Free
no nevim estli jsou picupy v usa modní záležitostí ... teď je zašli dlat firmy které j dřív nedělalli ale F-series nebo Chevy mají dlouhou tradici ...
neregistrovaný "Marko"
4. 12. 2005 15:50
Re: RR&Free
Klasicke pick-upy (tie mainstreamove F-series, atd...) nie - ale tie luxusne - Cadillac ext & spol. uz trochu modne su. Nemyslim, ze LR by chcel ponuknut obycajny pick-up (vzhladom k zaradeniu do premioveho segmentu). A to ze neponuka tak modnu zalezitost, na to sa vztahuje to co som napisal vyssie. ;-)
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore.tuning"
4. 12. 2005 16:57
Re: RR&Free
no já to viddím tak, že trh všeobecně směřuje k stále většímu luxusu a výbavě a pohodlí u aut ... pracovní auta a pickupy 4x4 typu defender, aro a tak kupují pouze ti kteří je potřebují pracovní auto který vydrží dlouhodobý provoz v terénu. Stále větší procento pickupů v usa plní funkci rodinného auta (to že mají 4x4 a redukci to je jen požadavek lidí co kdyby) a prostě si myslím že teď si tamní kupující říkají není nad pickup US výroby ala lincoln/cadillac, ale jednou se prostě začnou shánět po nečem z evropy protože to je prostě něco jiného ... a tady vidím docela velekj trh pro LR ... (ale to je jen můj osobní názor )
neregistrovaný "Marko"
4. 12. 2005 19:35
Re: RR&Free
mozno ano...naviac LR je v majetku Forda, takze ked na to pride dostane to LR viac-menej ako direktivu. Aj ked ja dufam, ze na to vsetko nepride. ;-\ Ten luxus a vybava: ano je to pravda, cim je trh bohatsi, tym su tieto atributy ziadanejsie. A tych dobre vybavenych, az luxusnych aut je uz teraz viac ako dost, takze je fajn, ze si mozem stale kupit aj pravy off-road na pracu.
neregistrovaný "mates"
5. 12. 2005 16:03
Re: RR&Free
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: DEKUJI!!!!! Hluboka poklona a omluva, ze nepeju vetsi ody, bohuzel nestiham:-(
neregistrovaný "Marko"
5. 12. 2005 16:52
Re: RR&Free
Kvoli odam to pisane nebolo :-) . slubil som, napisal som
neregistrovaný "mates"
5. 12. 2005 19:23
Re: RR&Free
;-) Ja vim
neregistrovaný "Bobb"
2. 12. 2005 10:29
Slaby
Ve srovnani s X5 a jejim 3.0d, nebo snad MLkem od MB a jeho 320cdi nebo dokonce 400cdi je XC90 s timhle motorem slabej linej traktor. Vzdyt co je to za obr auto a vahu kvalitni oceli! Skoda, v evrope se pripravili o par zakazniku...
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "GTI"
2. 12. 2005 11:38
Re: Slaby
Bobbe, klid. Motor, to není jako mozkovna. U motoru hraje roli objem. Kapišto? Prostě, to už je taková tradice... Třílitr má větší výkon než dvouapůllitr... Abych to upřesnil. Třílitr má větší objem, o půl litru. Co?... už?... tak to jsem rád. Mě se neomlouvej... ale Volvo by si to zasloužilo :-) Ten motor v XC90 má 185 koní... prostě s tebou cloumá 185 koní. Když máš těch koní víc, cloumá s tebou víc koní. Třeba - když máš víc o 15 koní (to je dohromady 200) - stačíš mě sledovat?... když tak zvolním - tak s tebou cloumá koní 200... Prostě, jak píšu... taková tradice ;-)
neregistrovaný "Bobb"
2. 12. 2005 12:41
Re: Slaby
Mel sem moznost ridit XC90 v turbodieselu a, ehm, nezlob se, ale nic se mnou necloumalo.... jel sem X5 s novym 3.0d, a? - neco cloumalo! A to je to oc tu kraci :-)
neregistrovaný "ciello"
2. 12. 2005 12:45
Re: Slaby
a já jel s rangem s 3.0d (od BMW) a cloumalo.... teda jen v případě že jsem řízení půjčil svému 10-tiletýmu synovci... takže to cloumání.... je spíš rukama... :-) a pokud chceš závodit.. co ti brání jít do V8....???? >:D nebo to už je na tebe moc nóbl....???? ;-) :-)
neregistrovaný "Paja"
2. 12. 2005 13:56
Re: Slaby
Bobb to mysli velmi dobre, Volvu zcela jednoduse schazi velkoobjemovy naftovy sestivalec s vykonem okolo 220k a vic, ktery byl byl schopny se srovnat s konkurenci, proti ktere je namiren, u benzinu je vyber slusny, ale prestizni SUV by prece jen melo nabidnout vice. ;-) Takhle se muze srovnavat pouze s VW Touareg s 2.5Tdi a to je skoda, protoze tohle XC je az na nabidku motoru sqele. GTI a Ciello jsou zrejme rozjeti z cely smrti, ze? ;-)
neregistrovaný "ciello"
2. 12. 2005 15:30
Re: Slaby
v poho... já si toho jsem vědom.. ono i ten dieselovej Range neni žádná raketa.. ale trochu mě rozčilují názory, že pokud tam není 500koní a víc tak je to šunka... U techto aut je taky důlezitej krouták a tech 400 není spatnejch... Ano není to na vaříny, ale pojede to a to velmi slušně... A to nemám moc dobrý mínění o té jejich staré 2.5 litrové naftě... jezdil jsem ji chvíli v S80 a oproti konkurenci má nějakou tu mušku.. ;-) Oproti tomu 2.7 z Land Roverů je hoooodně dobrej motor, kterej s tím moc pěkně cvičí... Takže ve finále mám dojem, že tu většina lidí prahne po ultra silným dieselu a vlastně ani neví proč...!! ;-\
neregistrovaný "Bobb"
2. 12. 2005 18:20
Re: Slaby
Ja vim proc, protoze ten, kdo jde v Evrope do premiovyho SUV chce kvalitni a silny turbodiesel, ktery rozjede na SUV alespon na urovne beznych vozu vyssi stredni tridy. Chce proste limuzinu 4x4, silu, komfort a neco jako off-road iluzi. XC90 je proste MOC tezky a ma MOC MOC kvalitni oceli nez aby na splneni tohodle prani stacilo to, co tam davaji.
neregistrovaný "ciello"
2. 12. 2005 12:42
Ford a GM ztrácejí
nicméně problému jsou téměř všude... teda asi všude nazápad.... ;-\ [odkaz]
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "Marko"
2. 12. 2005 13:06
Re: Ford a GM ztrácejí
Ten clanok nie je uplne presny. Minuly mesiac sice zacala dalsia cenova vojna ktoru vyvolal GM, ale tentoraz ide o predaj aut so zlavami od 500 az do 4400 (!!!) USD. Vrchna hranica zliav vysoko prekracuje prave povodnu "akciu" zo zaciatku roka, kedy sa auta predavali za tzv. zamestnanecke ceny. Je absolutne nepochopitelne preco to GM (Ford, atd..) robi, ked vie, ze vysledok takehoto velmi umeleho stimulovania predaju na kratku dobu, bude po navrate do reality velmi "bolestny". A to si GM prave teraz nemoze dovolit. Ono totiz popri uz znamych problemoch koncernu sa ukazalo, ze nadhodnotili svoj cisty zisk v roku 2001 (ked uz zacinali mat problem) o 300-400 mil. USD. Naviac im auditori zacali preverovat vsetky vysledky od tohto datumu, lebo je podozrenie ze ich falsovali aj v dalsich rokoch. // Btw. tu je ukazka toho, co sa stane ked spustite / nechate sa zatiahnut do cenovej vojny. Ludia si zvyknu na "akciove" ceny - a v momente ked sa vratite do realnych cien, zacnu vas ignorovat. A mate problem ako vysity. Reakciou su dalsi zlavy... a takto to ide az dovtedy, kym vas to nepolozi. Takze za sucasnu situaciu si americania mozu z velkej casti sami, pretoze si nastavili trhove spravanie blbo. Aj ked museli vediet, ze jedneho dna im za to pride ucet...
neregistrovaný "ciello"
2. 12. 2005 13:41
Re: Ford a GM ztrácejí
bohužel se to děje skoro ve všech odvětvích... je to jen jak píšeš krátkodobé ale to už akcionáři nechápou.. ti po managementu chtějí výsledky a "zvýšení" prodejů je na první pohled viditelný pokrok... v evropě se to děje obdobně... VW prodává i jen za nákup a mnohdy i pod ním... jen aby plnili prodeje - čárky do statistiky... ostatní na to reagujou a spotřebitel si na to velice rád zvyká a sprostě je vyžaduje všude... (ty slevy)... z tohoto systému nemám moc dobrý pocit... nedokážu si totiž představit kam až to může zajít... jestli opravdu za pár let zajdu na kafe a budu se dožadovat slevy jinak si pujdu dát kafe jinam.... no brrrr....!!! :-(
neregistrovaný "ZZ"
2. 12. 2005 15:54
Re: Ford a GM ztrácejí
Přestaň pít kafe :-)
neregistrovaný "ciello"
2. 12. 2005 16:19
Re: Ford a GM ztrácejí
jen když nedaj slevu...!!! >:D ;-)
neregistrovaný "ZZ"
2. 12. 2005 16:41
Re: Ford a GM ztrácejí
Tebe stejně dycky natáhnou. Se podívej na svůj xicht >:D >:-[] ;-)
neregistrovaný "ciello"
2. 12. 2005 16:49
Re: Ford a GM ztrácejí
nejseš první kdo mi to říká... >:-[] teda už mi to řekli všichni... ještě čekám na bohatýho šviháka... abych ho zažaloval a vysoudil třeba to jeho Čuráno.... ;-) >:-[] >:D
neregistrovaný "ZZ"
2. 12. 2005 17:07
Re: Ford a GM ztrácejí
Mrdan Čuráno >:D >:D >:D >:-[] :yes:
neregistrovaný "Marko"
2. 12. 2005 12:47
Vovo MPV
Toto poznate? Volvo do minuleho roka uvazovalo aj o uvedeni kompaktneho MPV na baze Focusu C-Max (projekt bol ale nakoniec vraj zruseny): [odkaz]
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Alessio"
2. 12. 2005 13:07
Re: Vovo MPV
Ježišikriste! To je humáč! ještěže to zrušili, já se tak zlakol,ako by Vlado vypadol z volkého brata! >:D PS: Bobbe,D5 je myslím nejslabší motor v XC90...má objem,myslím,2,5l...přečti si ještě jednou GTIho článek...má pravdu, kluk ušatá...! ;-)
neregistrovaný "Paja"
2. 12. 2005 13:59
Re: Vovo MPV
...ale, ale Bobb vi, ze je nejslabsi (navic je to 2.4 litru), pouze si posteskl, ze Volvo nenabizi silnejsi...cti poradne! ;-)
neregistrovaný "ZZ"
2. 12. 2005 16:42
Re: Vovo MPV
Bobb už ví, protože si půl hlavy meje šampónem s kondicionérem...
neregistrovaný "Alessio"
2. 12. 2005 18:11
Re: Vovo MPV
Bob je váš problém....zbavte se ho dřív, než vám přeroste přes hlavu (linka psychické závislosti). >:D . Já to čet pořádně. Jenom mi příjde hloupé kritizovat chudáka motora za to, že je základní motor...
neregistrovaný "ZZ"
2. 12. 2005 15:55
Re: Vovo MPV
Strašné :no: Stejně jako C-Max ;-\
neregistrovaný "Tom"
2. 12. 2005 17:57
To Marko
Nedříve dík za ten P.A.G. Roadmap 2010, opět si nezklamal :yes: Osobně bych se chtěl přimluvit za Toyotu, Hondu a Mazdu. Šlo by to? Mám několik otázek. Jak moc reálné je dodržení toho P.A.G. Roadmapu? Bude na to mít Ford vůbec dostatek financí? Mám takovej pocit, že bude muset šetřit, kde se dá a investovat asi moc nebude. I když z dlouhodobého hlediska by možná bylo lepší investovat než šetřit. Taky se mi nechce moc věřit, že by měl Jag tolik nových modelů. Podle mě je to velký risk, protože Jag v současné době lidi moc nebere (spíš vůbec - to neplatí pro automobilová fóra..) a zase budou snižovat produkci ze 120000 o 7% :-( Co se týče cenové valký GM a Fordu, tak já je prostě nechápu (třeba do toho nevidím). Vždyť páchají sebevraždu a kopou si vlastní hrob! Sorry, ale zase dám za příklad Toyotu - cenově se nepodbízí a její prodeje prudce, téměř bezprecedentně, rostou (mluví o světovém měřítku). Letos to snad bude + 10-12% na celém světě. Zkrátka: Toyota generuje neuvěřitelně velké sumy zisku (+ soustu dalších ve finančních operacích atd. jak sme se o tom nedávno bavili). GM a Ford se cenovou válkou vyčerpají a Toyota je "rozmázne" jako malinu (mluvím hlavně o asijskopacifickém regionu) a na severoamerickém trhu jim to bude čím dál tím více nandávat.. Nechávápu, že jsou tak slepí - možná to bude celkovým pojetím. Akcionáři "západních" firem vyžadují dividendy a růst akcií, což vede manažery k plnění spíše krátkodobých a střednědobých cílů.. Naopak japonské a korejské automobilky tolik slepě "nedychtí" po krátkodobém zisku a soustředí se na dlouhodobé cíle - podle mě je to ta nejlepší taktika (ovšem v USA a Evropě se asi bude težko prosazovat). Jakej je Tvůj názor na tuhle problematiku?
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Lonestarstate"
2. 12. 2005 18:16
Re: To Marko
IMHO tam hraje roli syndrom poráženého. Stát, který je na kraji prohry ve válce taky začne tisknout neuvěřitelná kvanta peněz, i když ví, že se to nemá a ještě víc si uškodí. Je to příliš lákavé. Stejně tak podle mne management Fordu a GM stojíc před problémy obrovských rozměrů to zkouší zahojit tisknutím nových cenovek.8-sTlak akcionářů dychtících po zisku za tím nevidím.
neregistrovaný "Marko"
2. 12. 2005 20:02
Re: To Marko
1.) Chces vediet buduce plany pre Toyotu, Mazdu a Hondu? Ak si to myslel tak, musis vydrzat...bude to zostavenie chvilu trvat, pretoze zistit buducich japoncov je kvoli jazykovej a geografickej vzdialenosti dost tazke (okrem Mitsubishi - tam uz som buducnost zverejnil). Ale pokusim sa. A neviem teraz ako na tom budem z casom. 2.) Ta Roadmap je myslim OK. Vsade, kde su projekty neschvalene som na to upozornil. Ak ich vyselektujes, ostane Ti bud bezny nastupcovia po skonceni zivotnych cyklov, alebo auta taziace z koncernovych synergickych efektov (Freelander-XC50). Co sa Jagu tyka, ten rozmach je mozny a ziaduci. S-type bude mat nastupcu, ten crossover je verejne oznameny, a X-Type bude nahradeny troma technicky identickymi sportakmi s roznym designom - ktore sa ale dokopy nebudu vyrabat ani v takom mnozstve ako teraz X-Type. Vramci novej strategie bude Jaguar platit za mierne nadpremiovu znacku, takze mozes cakat este dalsi pokles vyroby. To je ale vramci exkluzivity planovany proces. Ford by to mohol utiahnut. Je na tom sice zle, ale situacia nie je tak kriticka ako u GM. Zatial. 3.) Ta cenova vojna: Lones to myslim popisal velmi vystizne. GM je teraz v situaci "pyramidoveho hraca". Stimuluje chod jedneho procesu (predaj), na ukor procesu ineho (generovanie zisku), a pocita s tym, ze takto z toho vyviazne: Moze byt, ze ano, ale aj ked by poziadali na buduci rok o ochranu pred veritelmi, nemaju smay co stratit. Aspon teraz ozvia predaje a zarobia nieco malo + drzia si nadej, ze po uvedeni novych "GMT" SUVeciek, a buducorocnych malych SUV crossoverov z toho vyviaznu. Je to sice cynicky, ale logicky pokus... Ale problem GM ma viac stran. Ten hlavny su dochodkove / zdravotne zavazky k (byvalim) zamestnancom. To je to co ich taha dolu, aj ked nateraz ako jedina US automobilka dosiahli dohodu s odborovym zdruzenim UAW. Ta sa ale netyka ich starych zavazkov. Smutne na tej cenovej vojne, je ale to, ze "dumpingove ceny" GM nutia reagovat aj inych: Ford, DCX, a dokonca aj Japoncov. A prave koncernom, ktore maju problemy, alebo su nestabilne to moze priniest dalsie neprijemnosti. Takto GM so sebou taha dole aj Forda, Mitsu USA, a zcasti aj DCX. Ale tie problemy GM su zcasti aj dosledkom prilisnej orientacie na jeden trh a totalneho bordelu v koncerne. Diverzifikacia trhov je slaba: GM je extremne silne (a teda zavisle od trhu CanAm), ale v Latinskej Amerike, EU a Azii uz tak dobre nie je. A aka taka dominacia na Blizkom vychode a Australii toho moc nezachrani. Objemovo su to neni zas tak velke trhy. Ten bordel v GM zas spociva v nejasnom zacieleni US znaciek, podivnych majetkovych partnerstvach (vid. Subaru, Suzuki, Lada), slabej starostlivosti o EU znacky / trh (Opel ma furtlich nejaky problem, Saab hybernuje pri zivote, Chevy je v EU len rebadge Daewaa a ma uplne inu poziciu ako v USA). Obchodna politika GM v EU je pre mna tiez zahadou: ak mam dobru siet predajni a servisov Opelu, snazil by som sa aby moji dealery predavali aj znacku Saab. Trosku by ju to ozivilo. Namiesto toho sa Saab trapi sam, a dealeri Opelu predavaju Chevrolet, ktory by sa v pohode vdaka low-endovym cenam uzivil aj sam - tak ako sa uzivil ako Daewoo). Potom treba drzat pri zivote kvoli jedinemu trhu znacku vauxhall, ktora ale neni nic ine ako Opel. Dalsia vec: obchodna politika. Opel posobi samostane na EU trhu (s vynmkou specialneho Vauxhallu): Chevrolet ma v Polsku EU kancelariu predaja, ale auta predava v sieti Oplov. Saab posobi samostatne a nijak na predaji nespolupracuje s Oplom. Cadillac je zvereny v importe a predaji uplne cudzej, externej firme. A to sa bavime o dezorganzacii EU divizie GM. V USA by sa naslo kopec dalsich veci, nad ktorymi ostava rozum stat. To vsetko je taky bordel, ze vacsi snad ani nemoze byt! ;-\ GM treba od gruntu zrestrukturalizovat. Dat koncernu system v kazdej oblasti, tak aby bola nejaka "stabna kultura". Ja by som mal plan ako to spravit (rovnako ako som navrhoval u koncernu VW), ale mna pocuvat nikto nebude... :-) :-( No a Japonci a Korejci? Vies to je tak, ze to ma korene uz v detstve. Tam su deti podporovane v tom, co ich bavi a na co maju talent. Potom z nich vyrastaju kreativni odbornici, ktori vidia veci v suvislostiach. A zisk pre nich nie je jedinym meradlom. V USA a EU su vychovavani zvacsa karierni manazeri, ktori sa snazia kazdu firmu riadit podla nejakych zazitych modelov. A specifika oblasti su potlacene do uzadia. Jedno ci riadia mlyn, alebo automobilku. Malokedy maju cit pre system, produkty, marketing, obchod...
2. 12. 2005 23:19
Re: To Marko
Markozní info... ;-) :yes: :yes:
neregistrovaný "Tom"
3. 12. 2005 16:55
Re: To Marko
Bravo. Díky za vyčerpávající informace! :yes: :yes: :yes: Doufám, že najdeš dostatek času a chuti a napíšeš i o těch japoncích. Už se moc těsím ;-)
neregistrovaný "Marko"
3. 12. 2005 17:19
Re: To Marko
Myslim, ze to stihnem...sleduj AUTO.CZ. Pri najblizsich redakcnych clankoch k tym znackam, ktore si chcel Ti to zverejnim v diskusiach. ;-)
neregistrovaný "Tom"
4. 12. 2005 13:05
Re: To Marko
:yes:
neregistrovaný "Lonestarstate"
2. 12. 2005 18:24
Listopad 2005(2004) – luxusní auta v USA
Cadillac DTS: 4 700 (4 225) / Lincoln Town Car: 2 905 (3 431) / Buick Lucerne: 2 724 (0) / Cadillac STS: 1 913 (2 863) / Lexus LS430: 1 670(2 529) / BMW 7-series: 1 623 (1 137) / Mercedes S-class: 1 400 (1 733) / Acura RL: 1 298(1 941) / Jaguar XJ: 598 (1 135) / Audi A8: 422 (452) / Volkswagen Phaeton: 77 (308) / Infiniti Q45: 63(129) /// Vyšší střední třída: Acura TL: 6 134 (5 839) / BMW 5-series: 5 185(3 622) / Mercedes E-class: 3 884(4 925) / Cadillac CTS: 3 532 (4 091) / Lexus GS: 2 619(498) / Infiniti M45: 1 982(123) / Audi A6: 1 625(1 931) / Mercedes CLS: 951 (0) / Lincoln LS: 690 (1 315) / Volvo S80: 644 (1 160) / Jaguar S-type: 566 (567) / Saab 9-5: 215 (613)
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Tamin"
2. 12. 2005 18:54
Re: Listopad 2005(2004) – luxusní auta v USA
a kde je Volha? ;-\
neregistrovaný "Lonestarstate"
2. 12. 2005 19:01
Re: Listopad 2005(2004) – luxusní auta v USA
Tabulka je zmanipulovaná, aby zakryla, že Volha a Smart válcují americký trh s automobily. >:-[]
neregistrovaný "Alessio"
2. 12. 2005 20:37
Re: Listopad 2005(2004) – luxusní auta v USA
Kde je Legacíííí! Já jí tam chcííííí!!! :-) Zmanipulováááánó!!! (nebo to ti hnusní,uslintaní žrouti McPřejetýchkřečků nepovažují za luxusní auto??? AAaaaa,to bych se tam vypravil a pěkně si to s nima vyříkal!!!)
neregistrovaný "Lonestarstate"
2. 12. 2005 21:13
Re: Listopad 2005(2004) – luxusní auta v USA
No já nevím, není Legacy střední třída? No řekněme, že je na hraně. Ale když chceš čísla, máš je mít: Subaru Legacy 5 522 z toho 3 612 Outback, Impreza 2 692, Forester 3 739, Baja (pick-up odvozený od minulé generace Legacy) 439 , B9 Tribeca 2 129.
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore.tuning"
3. 12. 2005 10:22
Re: Listopad 2005(2004) – luxusní auta v USA
a suvka / trucky by se nenašli ????
neregistrovaný "Lonestarstate"
2. 12. 2005 18:43
J.D.Power IQS 2005
IQS sleduje počet poruch za první tři měsíce provozu. Není tudíž tak přesný (zejména Evropané dopadají vždy o něco lépe než v dlouhodobé spolehlivosti) jako VDS, ale reflektuje velmi aktuální trendy. (v závorce počet poruch na 100 prodaných aut) Vítězné značky: 1.Lexus (81) 2.Jaguar (88) 3.BMW 95 4.Buick 100 5. Cadillac a Mercedes Benz 104. Vítězné továrny: 1. Toyota Tahara, Japonsko (59, vyrábí Lexusy LS a GS) 2.Toyota Higashi-Fuji, Japonsko (67, vyrábí Lexus SC a Toyotu Celicu) 3.Ford m.c. Halewood, Anglie (70, vyrábí Jaguar X-type) 4.Nissan Tochigi, Japonsko (79, vyrábí Infiniti tříd Q a G, Nissan 350Z) a BMW Regensburg, Německo (79, vyrábí BMW 3). Zajímavý je zvláště propad značky Porsche, která se od roku 2003 ze sedmého nejlepšího místa propadla na 3. (2004) a 5.(2005) místo odspoda. Kompletní žebříčky na: [odkaz]
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Tom"
3. 12. 2005 17:06
Re: J.D.Power IQS 2005
Ta tabulka musí být špatně, to není možný, to je podraz. Lonesy, ty jsi to určitě zmanipuloval, to je očividné. Takový podvod, to svět neviděl!!! Každému je přece jasné, že si v těch statistikách záměrně vynechal VW a její modely! Ty VW vůbec nepřeješ, ty podvodníku, styď se! Jen se směj, jen zveřejňuj lži, nás VWfily stejně nepřesvědčíš. Protože mi víme, jaká je pravda. Mi známe pravdu a více jaká značka je nejlepší a jaká značka vyrábí nejspolehlivější "ýbrauta"!!! >:-[] >:-[] >:-[] Holt to zase musím napsat: Lexus ruleZZ
neregistrovaný "Tom"
3. 12. 2005 17:08
Re: J.D.Power IQS 2005
Omlouvám se za hrubky a případné překlepy - psal sem to rychle, rovnou jak mi šli myšlenky.. ;-)
neregistrovaný "Umierneny"
4. 12. 2005 12:34
Re: J.D.Power IQS 2005
Coby zabudol na VW. Spomenul ho pod znackou Porsche. Preco ze to stracaju tu spolahlivost, zeby v tom malo prsty VW, kedze Cayenne je dvojicka VW Tourega? 8-s
neregistrovaný "Tom"
4. 12. 2005 13:07
Re: J.D.Power IQS 2005
Asi mě ještě neznáš, bylo to myšleno jako těžká ironie ;-)
neregistrovaný "Tom"
3. 12. 2005 17:14
Re: J.D.Power IQS 2005
Dík za ten link. zkouknul sem to a nemám slov. Nezbývá než říci: "BRAVO VW-PORSCHE" >:-[]
neregistrovaný "mates"
5. 12. 2005 19:30
Re: J.D.Power IQS 2005
:yes: :yes: Ty umis najit ty spravny cisla! Uz jsem ti to rikal, ale opakovani matka moudrosti;-)