Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volvo S40 Road Trip: velká nádrž místo kufru

Už vás nebaví neustálé návštěvy čerpací stanice? Hledáte auto, které místo obrovského zavazadlového prostoru disponuje dlouhým dojezdem. Máte ho mít.
Zpět na článek
1. 4. 2005 09:31
neregistrovaný "ciello"
1. 4. 2005 10:39
neregistrovaný "pavel"
1. 4. 2005 11:05
neregistrovaný "mates"
1. 4. 2005 12:49
neregistrovaný "Jettameister"
1. 4. 2005 13:34
neregistrovaný "Adyn"
1. 4. 2005 13:58
neregistrovaný "ciello"
1. 4. 2005 19:26
neregistrovaný "Jettameister"
2. 4. 2005 16:50
neregistrovaný "Marko"
2. 4. 2005 17:09
neregistrovaný "Marko"
2. 4. 2005 17:27
neregistrovaný "Lonestarstate"
2. 4. 2005 17:49
neregistrovaný "Marko"
2. 4. 2005 18:07
neregistrovaný "Lonestarstate"
2. 4. 2005 18:26
neregistrovaný "Marko"
2. 4. 2005 18:19
neregistrovaný "Jozef"
2. 4. 2005 18:33
neregistrovaný "Marko"
2. 4. 2005 18:43
neregistrovaný "Lonestarstate"
2. 4. 2005 21:36
neregistrovaný "Jan"
3. 4. 2005 08:36
neregistrovaný "Lonestarstate"
3. 4. 2005 11:27
neregistrovaný "radio"
3. 4. 2005 12:04
neregistrovaný "Marko"
3. 4. 2005 12:10
neregistrovaný "Lonestarstate"
4. 4. 2005 15:43
neregistrovaný "GTS"
neregistrovaný "JP"
1. 4. 2005 08:29
Aspon bude mit ve stupidnich serialech typu Kobra 11 co bouc
Zajimalo by me, jak se pak 100kg navic projevi ve zmene jizdnich vlastnosti a taky spotrebe. U Volva s motorem 2.4 asi zadna velka zmena nebude, ale vas priklad s VW Lupo je docela zajimavy k zamysleni
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ciello"
1. 4. 2005 09:31
hmm..
... ...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "pavel"
1. 4. 2005 10:39
úžasný
Vy volové, já se taky chytil.
Děkuji za příspěvek...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "mates"
1. 4. 2005 11:05
Agentura Svenson and Viking...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Jettameister"
1. 4. 2005 12:49
bez titulku
Vono to neni až tak blbý... Taky bych klidně 50 litrů kufru (ze současných 550) vyměnil za stejně tolik místa v nádrži. I když i s jejím současným objemem byla plná naposledy před rokem a půl
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Adyn"
1. 4. 2005 13:34
Re: bez titulku
To já bych někdy radši obětoval ve prospěch nádrže sedadlo spolujezdce včetně spolujezdkyně. Jako navigační systém se neosvědčila a mít v autě pětapadesát kilo benzínu navíc by bylo jistě přínosnější...
neregistrovaný "ciello"
1. 4. 2005 13:58
Re: bez titulku
neregistrovaný "Jettameister"
1. 4. 2005 19:26
Re: bez titulku
Tos mi připoměl někdejší reklamu z britskýho Autocaru na nějakou navigaci od Blaupunktu: Totálně zmatená holka na sedačce spolujezdce se ztrácí pod mapou a ukazuje do všech stran. Vedle ní za volantem chlapík, evidentně na pokraji nervového zhroucení. A reklamní slogan...? "There§s better way to navigate" ))))
neregistrovaný "Marko"
2. 4. 2005 16:50
Cadillac-stahovka
Sakra, ani tu to dlhsi text nezobrazilo. Co mam utlm na dlhsie veci? Skusim neskor...
Rozbalit vlákno
13
neregistrovaný "Marko"
2. 4. 2005 17:09
Re: Cadillac-stahovka
4 LSS. Ja som nad tym Escalade tiez rozmyslal...a dava vcelku zmyslel. BMW svojho casu uvazovalo o X7, ale potom dosli na to, ze u tak velkeho auta by nedosiahli dostatocne dobre (sportove) jazdne vlastnosti. U nich to teda neslo. Ale ak cakame skor luxusne cestovne SAV tak sa to moze podarit. Aj ked ja by som nerobil taku hranatu SUV brutalitu ako je aktualny Escalade, ale skor nieco elegantnejsie a crossover-ovejsie: nieco ako je Buick Centieme Concept. Co je ale uz moc...to je ta SUT-verzia EXT. Skor mam rozporne pocity z Cadillacov EU strednej triedy – novy BLS a pripravovany BRX mi pridu na US luxusnu znacku netypicky male (je v tom zas citit to komercne podfarbene „znasilnenie“ znacky). Caddy by mal zacinat podla mna na „EU vyssej strednej triede“ – niekde na urovni CTS. A este k XLR: miesto cistokrvneho sportaku (ktore u znacky nemaju tradiciu, ani ju necharakterizuju, naviac ak ide o technicky klon Corvetty) by som tam rad videl velke 5miestne cestovne cabrio s „pevnou“ skladacou strechou (ako ideovy odkaz napr. na 59 eldorado convert.). Proste Cadillac podla mna: velke cestovne auta ako tradicia, luxusne cestovne SAV-crossovery (SRX a DRX) ako moderna. A to ze sa nas u GM nepytaju....neboj sa, oni este pridu prosit, aby sme im ten koncern zachranili!
neregistrovaný "Lonestarstate"
2. 4. 2005 17:27
Re: Cadillac-stahovka
Právě pro tu svojí designovou "brutalitu" je možná Escalade tak oblíbený. EXT se mi líbí z nich nejvíc. Asi proto, že je proporčně vyvážený jako sedan. XLR ani BLS mi nijak principielně nevadí. Teda až na dieselovou verzi BLS. Nad tou bych vzteky křičel Máš pravdu, že velké kabrio nebo kupé silně chybí. Těšil jsem se na sériový Buick Velite a z toho mračna asi teda pršet nebude V další generaci DTS by se mi líbil návrat Coupe DeVille. Ale to je jen sen. Jo a co říkáš na ty třípísmenný zkratky namísto jmen? Já jsem zastánce spíš jmen. Fandové značky většinou stále používají jména (aspoň co vidím na amerických diskusních fórech) a laiky ty shluky písmen dost matou. ps: mně taky často blbne na auto.cz vkládání příspěvků a myslím, že s délkou to nesouvisí.
neregistrovaný "Marko"
2. 4. 2005 17:49
Re: Cadillac-stahovka
Ten pismenkovy kod: to je u premiovych znaciek typicky znak. Je totiz taky nepisany zakon (ktory asi zacali nemci), ze premiove auta sa oznacuju pismenami, resp. cislami. (Teda to som niekde cital). Preto aby sa v globale Cadillac k tomu priblizil, presiel na pisomnu sifru. Ale fakt je, ze je to matuce - hlavne ked v tom nie je "logika": narazam na BLS vs. ostatne -TS, este horsie je ze pismenko X (ktore by malo podla mna vyjadrovat SUV) sa objavuje na uplne opacnej strane spektra - u sportaku. Potom sa pletie s SUV SRX (naviac pri oboch je tam este aj R). Dalsia vec je u Escalade: doplny mena v tvaroroch ESV a EXT - to je uz sila. A co budu robit ked bude nastupca - oznacia modelovu rodinu ako DRX - a ta predlzena verzia bude potom DRX ESV? A SUT-verzia bude DRX EXT, alebo samostane oznacena napr. DXT?! Hotovy Blatchley Park! Tie mena boli lepsie, mas pravdu!
neregistrovaný "Lonestarstate"
2. 4. 2005 18:07
Re: Cadillac-stahovka
No je v tom binec no. Oni už mnohem dřív měly Cadillacy ta třípísmenná označení, ale jen jako doplněk určující verzi (už Fleetwood míval na zádi nápis FTS: [odkaz] ). Eldorado bylo ESC a dražší ETC. (Sport Coupe a Touring Coupe). Seville byl SLS a STS (Luxury Sedan a Touring Sedan). No a DeVille byl DeVille, DHS a DTS (takže nepořádek v tom byl už před tím) O tom, že se chtěli úplným zrušením jmen "poněmčit" nepochybuju. Jenže...no dopadlo to podivně. Navíc, když má auto jméno a nejen označení tak o něm může člověk líp mluvit. ps: CLS zní jako Cadillac a je to Mercedes Catera Luxury Sedan
neregistrovaný "Marko"
2. 4. 2005 18:26
Re: Cadillac-stahovka
To, ze tam boli tie pismenne doplnky, to som vedel, ale to bolo vpodstate nieco, ako dv EU oznacenie verzie vybavy. Ale povysit (odvodit) to na oznacenie celeho radu, nebol prave najstastnejsi napad.
CLS je dobry To ma nenapadlo.
neregistrovaný "Jozef"
2. 4. 2005 18:19
Re: Cadillac-stahovka
Vrátim sa ešte k tvojmu predošlému príspevku.BLS je na pomery Cadillacu skutočne malý,ale ak chce Cadillac uspieť v Európe na teritóriu značiek Mercedes,BMW a Audi,nemá inú možnosť,len rozšíriť ponuku smerom nadol.Veď BLS sa tuším ani nebude predávať na US-trhu.Vyvoláva to vo mne zvláštny pocit - prvý Cadillac,ktorý neuvidí Ameriku.To sa v minulosti nestávalo.Americké značky si doteraz žili viac-menej svojim životom a v Európe predávali verzie odvodené z modelov už predávaných v USA.A zrazu toto.Súhlasím s tebou,je to komerčné znásilňovanie značky v snahe zarobiť čo najviac v Európe.
neregistrovaný "Marko"
2. 4. 2005 18:33
Re: Cadillac-stahovka
(No vsak prave kvoli tomu EU trhu som napisal o tom "komercnom" znasilneni znacky.) Inak BLS-ko je taka zvlastnost. On sice v USA nebude, ale az sa zacne predavat zaciatkom 2006 v EU, bude to iba na 4 roky. V r.2O10 Caddy planuje II.gen BLS (ako konkurenciu Lexusu IS), pripravovanu uz v USA aj pre domaci trh.
neregistrovaný "Lonestarstate"
2. 4. 2005 18:43
Re: Cadillac-stahovka
Doba žádá zmenšování Ještě víc je škoda, že to znamená i postupné vyřazování největších modelů. Fleetwood měli nechat. DeVille/DTS je teď největší sedan a to měří jen 5,25metru (prodloužené verze nepočítám). Doufám, že budoucí ULS bude cenově co nejníže, aby se jich po silnicích prohánělo hodně. Nechci, aby z něj bylo auto jen pro arabské šejky. (doufám, že teď se nepřiřítí Jan se svou obvyklou hláškou, že bohatí Arabové kupují jen evropská auta )
neregistrovaný "Jan"
2. 4. 2005 21:36
Re: Cadillac-stahovka
ne jen na 90% ) delam si srandu ja nemam nic proti us-autum, maji svuj styl, jen asijaty nemam rad, kteri se vysplhaly na kopiich -podobne jak dneska se splha cina, kdyz bude trh pokracovat a davat prednost levne elektronice a autum z asie tak se vsechny dobre firmy rozpadnou. Grundig (dneska uz turecky Beko) nebo Blaupunkt TV mi vydrzela 15roku, samsung hodim za 2roky do kose. Podobne stary chrobak nebo mercedesy byli nepokazitelne auta, dneska se dovazi 80% soucastek z ciny, bosch vyrabi uz ve vychodni eu a tak to vsechno dopadlo.
neregistrovaný "Lonestarstate"
3. 4. 2005 08:36
Re: Cadillac-stahovka
Jseš nějakej moc mírnej. Možná seš jinej Jan, než kterýho jsem myslel. Myslím, že tamten se podepisuje s malým j. Ten, co tvrdí, že Lexus je jen kopie Mercedesu a že v arabských zemích se prodávají skoro jen evropská auta. Přitom je to jeden z hlavních trhů pro Cadillac a australský Holden. A Japonci tam taky prodávají strašně moc. Ne nějak šíleně drahý auta, samozřejmě, když je nemají zatím v nabídce. ps: koukal jsem, že irácká policie teď mimo jiné jezdí v Infiniti I35 (Maxima). Už párkrát jsem je zahlíd v týhle káře v TV.
neregistrovaný "radio"
3. 4. 2005 11:27
Re: Cadillac-stahovka
já se lekl, že před barákem )
neregistrovaný "Marko"
3. 4. 2005 12:04
Re: Cadillac-stahovka
neregistrovaný "Lonestarstate"
3. 4. 2005 12:10
Re: Cadillac-stahovka
Teď jsem se pro jistotu šel podívat k oknu
neregistrovaný "GTS"
4. 4. 2005 15:43
Bohužel je to jen aprílovka
ale výrobci se opravdu nesmyslně ženou za největším kufrem ve své třídě, ale sakra já ze svým motorem 3,2 a nádrží 61 litrů jsem furt u pumpy a pěkně mě to štve, klidně bych pár desítek litrů obětoval!
Rozbalit vlákno
0