Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volvo S60: Výroba první generace ukončena

V úterý opustil výrobní linku továrny Volvo v belgickém Gentu poslední vůz řady S60 první generace.
Zpět na článek
2. 4. 2009 09:13
2. 4. 2009 09:33
2. 4. 2009 09:33
2. 4. 2009 10:27
2. 4. 2009 11:15
2. 4. 2009 11:20
2. 4. 2009 11:34
2. 4. 2009 12:22
2. 4. 2009 13:38
2. 4. 2009 13:58
2. 4. 2009 14:40
2. 4. 2009 14:47
2. 4. 2009 14:51
2. 4. 2009 14:56
2. 4. 2009 14:58
2. 4. 2009 15:13
2. 4. 2009 15:16
2. 4. 2009 15:17
neregistrovaný "klokanosan"
2. 4. 2009 15:37
2. 4. 2009 15:40
2. 4. 2009 16:45
2. 4. 2009 15:23
2. 4. 2009 20:05
2. 4. 2009 22:49
2. 4. 2009 09:34
2. 4. 2009 09:17
2. 4. 2009 15:03
2. 4. 2009 15:32
2. 4. 2009 15:40
2. 4. 2009 16:11
2. 4. 2009 17:10
2. 4. 2009 16:02
2. 4. 2009 17:04
2. 4. 2009 19:33
2. 4. 2009 23:24
2. 4. 2009 09:13
Sbohem
Sbohem krásná S60tko. Moje druhé nej Volvo, hned za první generací V70.
Ani po 9 letech, s jedním jemným F/L nevypadala (teda podle mně) vůbec zastarale. Ano, věk na ní sice poznat byl, ale spíš ve smyslu že nám krásně vyzrála. Krásné švédské linky, pro někoho nudné, pro někoho symbol nevtíravé a nenápadné elegance. Klasická přístrojovka, široký a plochý středový panel, spousta čudliků. Pro někoho neaktuální, netrendy, pro něko krása ukrytá ve funkčnosti a přehlednosti.

Za mně má S60 :yes:
Rozbalit vlákno
24
Avatar - Pierro
2. 4. 2009 09:33
Re: Sbohem
naprostej souhlas. S60 byla nádherná a ani věk ji na kráse seubral... :yes:
Avatar - Perun
2. 4. 2009 09:33
Re: Sbohem
:yes:
Nějakou dobu jsem jezdil vůbec první S60 T5, která sem přišla. Od VAC jsem jí kupoval ještě v dobách, kdy byl import v Michli a byly to doby plný radosti z volantu a úplně nevěřícnýho zírání na tu krásu uvnitř..

S60 byla spolu s V70 posledním skutečným Volvem. Zbytek už je "pouze" špičkový produkt.
2. 4. 2009 10:27
Re: Sbohem
Tak ta S60T5 muselo být dělo :yes: To se mi právě na tomto švédském přístupu k silným verzím (R-ko u Volva, Aero u Saabu) líbilo - velice jemné, netrénovaným (nefandovským) okem téměř neznatelné změny proti sériovkám, no ale když si nějakej eurodrzek v bláhovém duševním rozpoložení usmyslel že nuďasovi v té švédské kastli nadělí lekci, stačí jemně šlápnout na ten pedál úplně v pravo + otočit čudlík ovládání hlasitosti rádia o jeden stupeň výš :-!

Jinak s tou úvahou na konci máš asi pravdu. S80 první generace se mi sice líbila, ale byla taková trošku nudná.
V70 druhé generace jsem na chuť nikdy nepřišel. V70 III je lepší, teda spíš super, ale jakoby tam skutečně něco scházelo. Hodně se mi ale třeba líbí V50, zejména teď po F/L :yes:
Avatar - Perun
2. 4. 2009 11:15
Re: Sbohem
Jo, byla to paráda ;-) A protože jsem tehdá byl ještě "mladej a neklidnej", tak jsem si s tím pravým pedálem hrál docela často... tedy příliš :*)
Dnes už je to spíš o tom vědomí, že když chci, tak opravdu můžu.. A že zase už tak moc nechci, to je o něčem jiném..
Ta Šedesátka měla ještě reproduktor od HF v hlavové opěrce a mikrofon na výsuvném "pařátku" na druhé straně opěrky. Vtipné, ale trochu prehistorické. Jinak bezvadná raketa.

Současná V50 ve mě evokuje myšlenky na Forda a to se mi v souvislosti s Volvem příčí. Stále je to Volvo.. jenže už je tam to "ale". Jeden prodejce na showroomu Volva mě přesvědčoval právě do V50. Řekl jsem mu, že o Ford nemám zájem a koukám trochu jinam (taková udička, jestli se chytí). Mladíček se hned načepířil, že jestli mi (doslova) tedy není vhod vyspělá víceprvková zadní náprava, tak už prej neví, co bych ještě chtěl? Usmál jsem se na něj a odešel beze slova pryč..
Tohle je dnešní Volvo a to mě vůbec nebere. Před pár lety (fakt tomu věnuju dost pozornosti) byla Volva na silnicích spíš v pravém pruhu a řidiči byli takoví... no.. starší a ohleduplní (úplně stejně jako u Saabu).
Dnes (a opravdu to sleduju) má téměř skoro každý Volvo na platu pod RZ nápis typu LeasePlan, Arval, Business Lease.... Jezdí v tom cápci s čírem nebo přitloustlí manažírci, co dostali dostatečný rozpočet a volnou ruku pro výběr. A jezdí v levém pruhu.
Je mi šumák, jestli si o tom generalizování bude kdokoliv myslet své.. Mě je po letech minulých (pro Volvo typických) opravdu smutno. Od dob operativních pronájmů a levných ojetin z Německa pro mě Volvo už není tím stejným Volvem z dob, kdy jsem jsem jezdil tu S60.
Avatar - T613
2. 4. 2009 11:20
Re: Sbohem
a kdy bude pokračování testů? ;-)
2. 4. 2009 12:22
Re: Sbohem
no, možná je v to trošku historického relativizmu, ale víceméně souhlas.

Ono na druhou stranu Volvo moc na výběr nemělo. Buď musíš prodávat hodně a pak se stáváš chtě nechtě masovkou (a ve spojení s koncernem = unifikace, snižování nákladů, platformy, motory...), nebo neprodáváš hodně a jsi na tom ještě hůř (Saab - tady platí to samé ohledně koncernu).

S tím věkovým průměrem současných driverů Volva máš pravdu - taky potkávám spíš mladé a ještě mladší, tak do 40. Starší výjimečně, když tak za volantem některých starších modelů.
Tohle se prý projevuje i v komunitě Saabistů. Samozřejmě Saabu je v ČR jak šafránu, takže si toho všimnou jenom fandové, a nových Saabů se prodá ještě míň než šafránu, takže mladí a úspěšní s LeasePlan značkama jsou spíš raritou.

Nic, jdu na oběd, pak můžeme pokračovat. Sýrové variace nepočkají :-!
Avatar - element5
2. 4. 2009 13:38
Re: Sbohem
Hlásí se element, povětšinou z pravého, jen výjmečně z levého pruhu.
Máte pravdu kolego diskutére, stejný jev pozoruju také. A za sebe musím říct, že mně ty týpkové v D5, bezdůvodně problikávající mou krabici pěkně štvou a pak se stane, že se neudržím a poškádlím pravý pedál. (Jen občas, viz výše). ;-)
Avatar - Perun
2. 4. 2009 13:58
Re: Sbohem
Od uživatele V70 R takové sdělení potěší. Ono mít tři sta koní a nechovat se jako blbec, to už chce... něco více, než jen ten budget :yes:
2. 4. 2009 14:40
Re: Sbohem
chce to mít v sobě minimálně 5. element >:-[]
Avatar - Perun
2. 4. 2009 14:47
Re: Sbohem
A sakra.. to znamená nejspíš i leopardí tangáče :*) >:-[]
Avatar - element5
2. 4. 2009 14:51
Re: Sbohem
By ses divil. Počkej, jestli někdy vyjde ta hospoda... >:D >:D
Avatar - Perun
2. 4. 2009 14:56
Re: Sbohem
V hospodě budu sedět v rohu! :-!
2. 4. 2009 14:58
Re: Sbohem
no co já vím tak tygrovaný se nosí zásadně když sedláš Škodylaka, tak možná vy Volvisti máte leopardí a doufáte že se tím dotáhnete na prémiové eurodrzky v škodylaku

bláhová představa >:D
2. 4. 2009 15:16
Re: Sbohem
musíte se víc snažit pane správče, víc snažit >:-[]

a hlavně musí být pořádek >:-[]
neregistrovaný "klokanosan"
2. 4. 2009 15:17
Re: Sbohem
Hello element, stále čekám na odpoved od tebe na ty Ursy kola, slíbil jsi mě fotky a nic. Pokud je problém dej mě PROSíM vedět, na moje kola zas čeká někdo další.
Psal jsem ti SZ ale bez odpovědi
Takhle nevím, co mu mám říct, prodat je nemohu když nemám ty od tebe. Ať mám alespoň nějaký info.
děkuju moc,
klokan
2. 4. 2009 15:37
Re: Sbohem
koukám, že ve Volvo klubu bují šmelina >:-[]
Avatar - eLzyx
2. 4. 2009 15:23
Re: Sbohem
u mě jsou ty sice ty pruhy naopak, ale gentlementství za VOLVAntem je mi vlastní ;-)
Avatar - element5
2. 4. 2009 20:05
Re: Sbohem
No jo eLzyxi, ty a láďa jste typický Volvostudy, o kterých psal Perun. >:D
Avatar - eLzyx
2. 4. 2009 22:49
Re: Sbohem
to snad néé. Vždyť my si ten benzín hradíme sami. A navíc .. my nejezdíme rychle, protože by nás někdo honil, my jezdíme rychle pro radost :yes:
Avatar - T613
2. 4. 2009 09:34
Re: Sbohem
:yes: tohle se dá podepsat
2. 4. 2009 09:17
ITALSKÝ VKUS
No, je vidět, že se vkusem na tom italové špatně nejsou, VOLVO S60 vyhlášené v Itálii jako nejkrásnější auto planety. Tohle oceňme :yes:

Podle již představené studie bude nástupce šedesátky nepochybně také výjimečně krásný.

BRAVOLVO :yes:
Rozbalit vlákno
2
3. 4. 2009 14:38
Re: ITALSKÝ VKUS
Co já vím tak nejkrásnější auto planety je Citroen DS
Avatar - Hammunasakra
3. 4. 2009 15:25
Re: Citroën DS, tedy ...
.. BOHYNĚ ("DS") pochopitelně byla/je (vyhlášena světovými designéry/odborníky za ...)
NEJ-krásnější vůz planety :-) :yes:
2. 4. 2009 09:18
fotogalerie fail
Pánové redachtóři, co ta S40 v tý fotogalerii :-) Testujete pozornost čtenářstva? Dyk je to vidět na první pohled i z náhledu...

Jinak S60 nebylo první Volvo, které v itálii vyhrálo L'Automobile piů Bella del Mondo, v roce 1993 tento titul získalo Volvo 850 a po něm v roce 1996 i V40. Po roce 2000 tento titul získalo i Volvo S80 a Volvo C30. Možná i další... ale zkrátka toto ocenění je poměrně tradiční :-)
Rozbalit vlákno
60
Avatar - Ricardo
2. 4. 2009 09:22
Re: fotogalerie fail
Přinejmenším v severní Itálii je dobrým zvykem kupovat italská auta. A kdo nechce italskou značku vybírá jenom mezi Volvem a Mercedesem. Jiný auta se tam moc nenosí
2. 4. 2009 10:16
Re: fotogalerie fail
no silnou pozici v Itálii má myslím i Saab (tuším že po Švédsku/GB/Německu 4. největší prodej v EU), takže ti makaróni mají slabost pro studené švédy se vším všudy >:-[]
2. 4. 2009 10:29
Re: fotogalerie fail
Nejen pro studené Švédy, ale i pro Brity (s mírně japonskými kořeny). Alespoň před pár lety jezdilo po italských silnicích poměrně dost roverů.... Dej Bůh, aby švédské automobilky nedopadly stejně. Nebýt ateista, možná se za ně i modlím :-)
2. 4. 2009 10:34
Re: fotogalerie fail
tak modlením bys určitě nic nepokazil ;-)

já stále věřím, že oba švédské perly přežijí. A že je koupí třeba Číňané, nebo Indové? Důležité bude to co budou produkovat a ne to komu budou patřit. :-!
2. 4. 2009 12:20
Re: fotogalerie fail
Jistě...., souhlasím. Taky mi nevadí, že Jaguar a Land Rover vlastní "hoch z kolonie". Indie a Čína se rozpínají a není se čemu divit - je jich zkrátka hodně a potenciál tam je (byť zejména v Číně s mnoha negativy). Koneckonců, jde o staré civilizace s tradicí.... Když jsme u těch Indů - oceňuji Tatu za to, že dovedl projekt Nano do konce. Pro jejich trh je asi opravdu ideálním vozem. Malinko mi ta idea připomíná Citroën 2CV, který vznikl ze stejného důvodu.
2. 4. 2009 12:28
Re: fotogalerie fail
Holt si musíme začít zvykat, že čas vymezený Euro-Americké kultuře na vrcholu se pomalu začíná naplňovat.

Nano je pro Indii skutečně výborný produkt. A určitě se uplatní i v dalších rozvojových zemích. Trošku sice váhám jestli je správné to prodávat v Evropě, nuž ale co, uvidíme.
2. 4. 2009 10:23
Re: fotogalerie fail
Díky za upozornění, jak co se týče fotogalerie (chybka je to i moje, měl jsem se pořádně podívat na náhled před vydáním a grafiky upozornit dřív, tudíž se omlouvám), tak i za anketu a ocenění. Volvo se s ním chlubilo v tiskové zprávě a mně to přišlo celkem paradoxní, proto jsem tohle info zařadil i do článku (bylo tam těch ocenění víc, ale úmyslem je pochopitelně nebylo vyjmenovat všechna). Samozřejmě netvrdím, že S60 není hezké auto, naopak, i když mezi námi - já od Volva raději hranatou klasiku... :-)
2. 4. 2009 10:30
Re: fotogalerie fail
hranatá klasika byla fajn, ale právě to období V70první generace, S40/V40, S60 bylo krásné propojení hran a začínajících oblin ;-)
2. 4. 2009 12:14
Re: fotogalerie fail
S/V70 první generace byla přece jen faceliftovaná 850, zatímco S60 už byla v podstatě moderna, která tvarově vycházela z konceptu ECC z roku 93. S4/F4 (alias S40/V40 potom, co Audi udělalo bububu) je také hezké auto, ale na moderní Volvo trochu kulaté... ECC trend se mi celkem líbí, oceňuji Volvo, že jeho auta vypadají jinak. Ale hranaté koráby řad 700 a 900 mi přirostly k srdci. Za dvoudveřovou 780 v jakémkoli stavu se dneska platí celkem velké peníze....
2. 4. 2009 12:35
Re: fotogalerie fail
tak o dvoudvěřové 780 jsem ani neměl tušení, ta musela mít dvěře jak vrata od stodoly >:-[]
to si musím vygooglovat

850 byla krasavice. Zejména první R-ko, žlutý ďábel. U nás v malém okresním městě se jedno objevilo ještě v půli devadesátých let a bylo to jako zjevení z jiné dimenze. :yes:
Avatar - element5
2. 4. 2009 13:26
Re: fotogalerie fail
JJ, pár kousků se vyskytuje i u nás v ČR.
Avatar - T613
2. 4. 2009 13:46
Re: fotogalerie fail
Lidé bez vkusu ;-) >:-[]
Avatar - element5
2. 4. 2009 13:53
Re: fotogalerie fail
Taky jsem to na jednom srazu nadhodil a málem jsem dostal přesvíšco. ;-)
Avatar - T613
2. 4. 2009 14:05
Re: fotogalerie fail
Přes Kuku? ;-)
2. 4. 2009 14:44
Re: fotogalerie fail
musíš psát "přes kuku", někdo to špatně pochopí že od Kuka a já zásadne Volvisty neharmuju, k R-kářům dokonce vzhlédám až s božskou úctou :-!
Avatar - Pierro
2. 4. 2009 13:48
Re: fotogalerie fail
Tak tohle Volvíčko je pecka.... krásný auto. :yes:
Avatar - element5
2. 4. 2009 13:55
Re: fotogalerie fail
Je pěkný, to nic, ale já bych radši tohle:
[odkaz]
Avatar - T613
2. 4. 2009 14:02
Re: fotogalerie fail
krásná stará loď! Nechceš o ní spáchat blog? ;-)
Avatar - Pierro
2. 4. 2009 14:17
Re: fotogalerie fail
paráda... ;-)
Avatar - eLzyx
2. 4. 2009 14:38
Re: fotogalerie fail
když už jsme u těch krasavců .. můj sen je tohle [odkaz]
2. 4. 2009 14:48
Re: fotogalerie fail
pánové všem velké DÍKY :yes:

celý den jsem zahrabán v datech, testuju, nastavuju, opravuju, kontroluju a už mám mžitky před očima, ale tyhle 3 parádní kousky mě totálně zrelaxovali :yes: :yes: :yes:

Ta 780 se dělala pro Evropu nebo pro US? Její karosérii mi připomíná práci nějakého italského mistra, třeba Bertone. Jsem blízko nebo to spáchali Vikingové samy od sebe?
Avatar - T613
2. 4. 2009 14:50
Re: fotogalerie fail
Nemá ti to co připomínat, protože to dělal Bertone! Dokonce ve svých halách! A dělala se pochopitelně pro Evropu a USA.
2. 4. 2009 14:54
Re: fotogalerie fail
já to jen tipnul, přípomínalo mi to velké dvoudveřové sedany z 80tých let produkované právě italskými mistry.

tož mě se to líbí :yes:
Avatar - element5
2. 4. 2009 14:57
Re: fotogalerie fail
Na fotkách mi připomíná staré audiny, ale v reálu je to jasné Volvo. :yes:
2. 4. 2009 15:19
Re: fotogalerie fail
bingo! celý čas přemýšlím co mi to nejvíc přípomíná a lezou mi na rozum staré hranaté Maserati ale Audi z první poloviny 80tých je tomu blíž :yes:
2. 4. 2009 15:05
Re: fotogalerie fail
jak poznamenal kolega, dělal to Bertone, stejně jako 262 C... Zajímavý je, že je to stejně velké, jako 740 kombi/sedan. Stran praktického vlastnění je horší fakt, že je na tom od podvozku nahoru VŠE jinak... karoserie, interiér, okna, prakticky nic není záměnné se 740
2. 4. 2009 15:24
Re: fotogalerie fail
hmm, tak to je pak ještě o to cennější mít doma zachovalý kousek. A při víkendové vyjíždě doufat, že to do tebe nenapere nějaký eurodrzek >:-[]
Avatar - T613
2. 4. 2009 14:49
Re: fotogalerie fail
kam se na to hrabe A5! :-! :yes:
Avatar - element5
2. 4. 2009 14:54
Re: fotogalerie fail
A třeba taková rakvička by taky nebyla špatná, co?
Sakra, to jsem se zasnil. :yes:
3. 4. 2009 22:37
Re: fotogalerie fail
1800 v kabrioletu? Těch bylo ale jen pár kusů, pokud se nepletu....? Sériovky byly kupé a kombík.... taky krasavci.
3. 4. 2009 22:39
Re: fotogalerie fail
P.S. super web! díky
2. 4. 2009 14:35
Re: fotogalerie fail
bezva, že na auto.cz mají starší Volva zastání :-) Měl jsem 240, 740, mám 850 a ve firmě provozuju služební 940 (diesel, klima, automat, polokůže, el. okna) a s provozníma nákladama se tiše směju fábiím do xichtu :-)
2. 4. 2009 15:06
Re: fotogalerie fail
starší Volva jsou prostě specifická auta. Buď je člověk miluje, nebo nenávidí. Ty nové jsou už skutečně spíš takový mainstream, nekonfliktní.
Blízko nás parkuje jedna hezká 960-ka v kombíku (používalo se Estate pro kombík?). Je to teda pořádný kus švédské oceli >:-[]

Jaký tam máš motor? 2.5TDI co brali od Audi?
2. 4. 2009 15:53
Re: fotogalerie fail
v 850 TDI (pětiválec, 103 kW, typ AEL) od Audi a v 940 taky diesel od VW, ale to je řadový šestiválec s turbem a intercoolerem...
2. 4. 2009 17:43
Re: fotogalerie fail
Rozepiš se o těch motorech.
Avatar - eLzyx
2. 4. 2009 15:17
Re: fotogalerie fail
jsem nedávno počítal provozní náklady na mojí C70 T5 a vychází mi krásných cca 0,8Kč/km včetně pojištění, pneumatik, servisu atp (roční nájezd 60t km, aktálně mám na tachu 200t km). Náklady na palivo jsou horší(2,5Kč/km), ale to bohatě vyváží volvatost auta.
2. 4. 2009 15:29
Re: fotogalerie fail
tak 2.5Kč/km není zas tak špatný. Já mám se svou 1.4 kolem 2Kč (no jo, je tam hodně město a na dálnici to taky papá skoro jako Volvo) a to mám míň než třetinu koní. Mluvím samozřejmě jenom o benzinu, vedlejší náklady jsou přece jenom dané kategorií vozu. :-!
Avatar - element5
2. 4. 2009 15:33
Re: fotogalerie fail
O nákladech nemluv. Já teď vyměnil komplet brzdy a olej v automatu a taková Tata Nano by za to už skoro byla. :-|
Avatar - eLzyx
2. 4. 2009 15:45
Re: fotogalerie fail
brzdy na Céčko ... 1500Kč za origo sadu destiček(předek i zadek) + 3500Kč za všechny 4 origo kotouče. Takhle levně nedokážu sehnat brzdy ani na Fkovou Astru.
Avatar - element5
2. 4. 2009 15:52
Re: fotogalerie fail
Moje eRko není Céčko a navíc, kdo říká, že jsem tam dával originály. ;-)
Avatar - eLzyx
2. 4. 2009 16:04
Re: fotogalerie fail
aháá, originály se nám zdály slabé, tak to joo :-) Já chtěl jen říct, že origo díly nejsou tak drahé, jak se všeobecně soudí.
A co, že jsi tam vlastně dával? AP racing, nebo něco podobného?
2. 4. 2009 17:01
Re: fotogalerie fail
a doufám, že tam přibylo i pořádný křídlo, vejfuk jak kotel v lokomotivě a blikající bodovky pod celou kastlí >:-[]
Avatar - eLzyx
2. 4. 2009 17:51
Re: fotogalerie fail
Na lepších brzdách nevidím nic tuzérského. Taky origo křidélko na eRku musí být. Výfukem s větším průměrem rour se na eRku taky nic nezkazí. A pokud půjde o duplex, tím líp.
Jen ty blikací diody pod kastli :no:
2. 4. 2009 19:05
Re: fotogalerie fail
Máš recht, na co Volvo, skoroVolvo stačí, počítám elemente, že sis ten olej vyměňoval v adidaskách se čtyřma pruhama od rákosníků, ne? ;-)
Avatar - element5
2. 4. 2009 20:03
Re: fotogalerie fail
A ještě jsem si je, já blbec, od toho oleje polil. Sice jen trochu, ale jak teď svítí sluníčko, je to vidět i tak. No nic, večer na diskošce si toho snad holky nevšimnou. ;-)
2. 4. 2009 20:20
Re: fotogalerie fail
Copak holky, o ty nejde, alo to Volvo, no to ses teda předved´ ;-\
Avatar - element5
2. 4. 2009 21:47
Re: fotogalerie fail
Asi tě teď nechápu ...
3. 4. 2009 20:24
Re: fotogalerie fail
Nahoře píšeš, že do Volva dáváš nějaké neznačkové šmejdy. Tak ti píši, že to ses teda předved´.
Avatar - element5
3. 4. 2009 20:51
Re: fotogalerie fail
Aha, tak to potom jo. Každopádně tě můžu ujistit, že na mé auto nic neznačkového nesmí. Mluvil jsem o upgradu, což se z eLzyxovy reakce dalo poznat ... :-)
Avatar - T613
3. 4. 2009 21:19
Re: fotogalerie fail
to se dalo pochopit i tak, ale to by se jeden nesměl chytat jen jednoho slůvka, ale číst celé vlákno ;-)
Avatar - T613
3. 4. 2009 21:18
Re: fotogalerie fail
psal, že tam nedal nic origo, a o příspěvek výše psal na kolik ho to skoro přišlo. Takže každému (krom tebe) docvaklo, že udělal menší tuning.
2. 4. 2009 19:07
Re: fotogalerie fail
Honzo, cením ta Volva, ovšem ten "ksicht >:D ten i kdybych nechtěl musí šupem do Zlatého ventilku, to jistě chápeš... ;-) :yes:
3. 4. 2009 08:15
Re: fotogalerie fail
A to jako proč? Pokud já vím, tak na starší Volva se zadním náhonem jsou náhradní díly opravdu mimořádně levné a pokud do výpočtu nákladů zahrneš i zcela mizivou ztrátu hodnoty Volva, může být opravdu jeho provoz mnohem levnější než u nové Fabie... :-!
3. 4. 2009 09:20
Re: fotogalerie fail
Jistě, zvláště když jde o auto kompletně repasované 4 roky zpátky bývalým majitelem a máš k tomu za mrzkých nemnoho tisícikorun garáž náhradních dílů - drobnostmi počínaje a automatem konče :-)

Dejte si to třeba do platinové brzdové destičky, mi buřt, ale já vidím v účetnictví tvrdá fakta. Ta 940 by měla vydržet ještě dobře 2-3 roky jezdit a její TCO se nikdy nedostane ani na pořizovací cenu Fabie... Dělal jsem si komparační TCO proti Fabii a BEP vycházel 10 měsíců po koupi, přičemž pak se nůžky dramaticky rozevírají... A to bylo 2 měsíce zpátky, takže teď i kdyby teď v tuto chvíli 940 umřela, tak už mi ušetřila několik desítek tisíc.
Avatar - element5
3. 4. 2009 09:33
Re: fotogalerie fail
Ale vždyť ano, my ti rozumíme, tedy skoro všichni ti rozumíme. :-) Podívej se do té SZ.
Avatar - T613
3. 4. 2009 09:35
Re: fotogalerie fail
kdo chce rozumí, kdo nechce tak má šlaušek ;-)
3. 4. 2009 14:12
Re: fotogalerie fail
to je asi jako se hádat se silně věřícím člověkem jestli je nějaký důkaz o existenci Boha, a to máš ještě štěstí že mluvíš o Volvo. kdybys na něj vytáhnu třeba Fiata...ajajajáj >:-[]
3. 4. 2009 20:23
Re: fotogalerie fail
Proč? Protože to je první člověk na světě, co poměřuje své Volvo s Fabií... 8-s >:D To zatím místo Honzy nenapadlo nikoho.
4. 4. 2009 17:02
Re: fotogalerie fail
A všiml sis, že se celou dobu bavíme o nákladech? Máš budget 200 kKč a musíš vyřešit posun člověka autem s klimou. Jak to uděláš? Tím se toto srovnání prostě nabízí :-)

Ale stejně si myslím, že si ze mě děláš spíš srandu...
Avatar - element5
2. 4. 2009 15:03
SBIERKA
Úroda do zlatého lentilku:

- S 940 se směju fábiím do xichtu. (za šustotu Speedu)
- Kam se na to hrabe A5! (o starém Volvu)
- Tož mě se to líbí. (o Volvu všeobecně)
- 850 byla krasavice. Zejména první R-ko, žlutý ďábel. (viděls někdy OII RS??)
- Nějakou dobu jsem jezdil vůbec první S60 T5, která sem přišla. (Bburago, co?)
- VOLVO S60, nejkrásnější auto planety (to asi psal nějakej tupec)

>:-[]
Rozbalit vlákno
8
2. 4. 2009 15:32
Re: SBIERKA
>:D >:D >:D

no pánové nechci se chlubit, ale vypadá to, že jsem na cestě za vítězstvím :-!

a ve velmi silné konkurenci ;-)
Avatar - jazva
2. 4. 2009 15:40
Re: SBIERKA
dnes asi porotca zostal po škole, tak by sme ho pre istotu nemali moc spomínať, pretože dostane štikútku a nechajú ho tam ešte dlhšie pre podozrenie z toho, že sa smeje učiteľom... >:-[]
Avatar - T613
2. 4. 2009 16:11
Re: SBIERKA
na mě nemáš! :-! ;-)
2. 4. 2009 17:10
Re: SBIERKA
bude to na krev :-! >:-[]
2. 4. 2009 15:55
Re: SBIERKA
Jako autor první položky bych tě rád upozornil, že jsem mluvil o provozních nákladech. A protože mám ve firmě obojí, tak mám naprosto exaktní srovnání. Takže nepřekrucuj a pokud cituješ, tak komplet.
2. 4. 2009 17:04
Re: SBIERKA
doufám, že jsi ho v té SZ pořádně poučil o tom co ho čeká - tupec, kolko ti je, prečo nie Oktávka? >:-[]
Avatar - T613
2. 4. 2009 19:33
Re: SBIERKA
tak jeden výrok místní borec nepochopil a dal ho do ventilku ;-)
2. 4. 2009 23:24
nechutne
No neviem ci som sam ale men sa vobec nepaci. Predne svetla a nicom, hnusne delene - take male zbytocne prekombinovane. Zadne svetla bez mysielanky a stylu - obycajny obdlznik ako z ciny alebo korei, absolutne ziadna elegancia. Predosly bol ovela krajsi.
Rozbalit vlákno
0