Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volvo S80: Smrt v přímém přenosu (video)

Nová generace modelu S80 automobilky Volvo nacpaná moderními technologiemi prošla testem Roadlook TV. Nový díl videomagazínu přináší kromě mnoha praktických poznatků i trochu vzrušení. Přijde na to, zda máte rádi Alfreda Hitchcocka...
Zpět na článek
18. 12. 2006 11:10
anonym
8. 2. 2007 14:29
neregistrovaný "human"
18. 12. 2006 11:12
neregistrovaný "MitsuX"
18. 12. 2006 11:49
neregistrovaný "Tomas"
18. 12. 2006 12:12
neregistrovaný "mayklmaykl"
18. 12. 2006 12:12
neregistrovaný "vlk"
18. 12. 2006 12:15
neregistrovaný "manitou"
18. 12. 2006 12:42
neregistrovaný "ike"
18. 12. 2006 13:31
neregistrovaný "astony"
18. 12. 2006 13:35
anonym
18. 12. 2006 16:28
neregistrovaný "VIP"
18. 12. 2006 18:06
neregistrovaný "Niemand"
20. 12. 2006 14:16
neregistrovaný "r"
22. 12. 2006 18:56
14. 1. 2008 23:46
anonym
2. 1. 2007 22:06
neregistrovaný "Ciba"
18. 12. 2006 14:04
18. 12. 2006 15:12
anonym
18. 12. 2006 15:11
18. 12. 2006 15:21
neregistrovaný "Maverick"
18. 12. 2006 15:26
neregistrovaný "Kryštof"
18. 12. 2006 15:40
neregistrovaný "raddik"
18. 12. 2006 15:41
neregistrovaný "iwwo"
18. 12. 2006 16:01
neregistrovaný "orvell"
19. 12. 2006 09:09
neregistrovaný "spokojený"
18. 12. 2006 16:50
neregistrovaný "chruno"
18. 12. 2006 17:04
anonym
18. 12. 2006 19:58
18. 12. 2006 22:51
neregistrovaný "ZZ"
1. 2. 2007 12:58
neregistrovaný "PVD"
18. 12. 2006 21:27
neregistrovaný "sf01@centrum.cz"
18. 12. 2006 22:16
anonym
19. 12. 2006 09:50
neregistrovaný "me"
19. 12. 2006 10:35
neregistrovaný "on"
19. 12. 2006 11:27
neregistrovaný "me"
19. 12. 2006 11:50
anonym
19. 12. 2006 12:01
neregistrovaný "yaroukh"
19. 12. 2006 13:07
anonym
19. 12. 2006 13:49
neregistrovaný "yaroukh"
19. 12. 2006 15:25
anonym
19. 12. 2006 23:14
neregistrovaný "yaroukh"
20. 12. 2006 10:29
anonym
20. 12. 2006 15:02
neregistrovaný "yaroukh"
19. 12. 2006 14:18
neregistrovaný "me"
19. 12. 2006 14:41
anonym
23. 12. 2006 17:20
neregistrovaný "p"
19. 12. 2006 11:39
anonym
19. 12. 2006 11:59
neregistrovaný "me"
19. 12. 2006 14:35
neregistrovaný "me"
19. 12. 2006 15:09
neregistrovaný "me"
19. 12. 2006 15:49
neregistrovaný "astony"
20. 12. 2006 13:47
neregistrovaný "Mikes"
29. 1. 2007 12:59
neregistrovaný "LK"
10. 3. 2007 14:40
neregistrovaný "bubu"
19. 12. 2006 09:15
neregistrovaný "spokojený"
19. 12. 2006 11:26
neregistrovaný "Jovani"
19. 12. 2006 14:17
neregistrovaný "Luk"
19. 12. 2006 18:04
neregistrovaný "palo"
19. 12. 2006 19:05
19. 12. 2006 19:04
19. 12. 2006 23:55
20. 12. 2006 17:48
20. 12. 2006 00:26
20. 12. 2006 09:21
21. 12. 2006 16:11
21. 12. 2006 20:04
25. 12. 2006 08:31
anonym
26. 12. 2006 16:45
neregistrovaný "Marek"
25. 12. 2006 22:29
neregistrovaný "Agnus"
27. 12. 2006 11:19
anonym
28. 12. 2006 00:00
neregistrovaný "Jany"
28. 12. 2006 13:58
neregistrovaný "Joseph"
30. 12. 2006 13:57
neregistrovaný "Andres"
3. 1. 2007 17:13
anonym
5. 1. 2007 05:15
5. 1. 2007 05:36
12. 1. 2007 18:20
neregistrovaný "jirka"
14. 1. 2007 00:02
neregistrovaný "Honza"
2. 2. 2007 11:08
neregistrovaný "jirka"
14. 1. 2007 09:37
anonym
14. 1. 2007 11:14
neregistrovaný "Baly"
28. 1. 2007 15:26
neregistrovaný "slusta"
28. 1. 2007 23:26
neregistrovaný "kikina"
26. 2. 2007 20:06
neregistrovaný "bobo"
27. 3. 2007 15:54
neregistrovaný "Bloud"
15. 4. 2007 20:41
anonym
17. 4. 2007 20:11
neregistrovaný "Ještěr"
18. 12. 2006 10:47
ŽÁDNEJ FALEŠNEJ FANTOMAS
AUTO - Jo, je to Volvo. Zvenku i zevnitř. Opěrky hlav dokonale kopírují temeno, komunikace v češtině (standard u Volva) je na velkou pochvalu. Středové, nouzové dětské sedadlo (u jiných modelů za příplatek) je nutno také pochválit, včetně pohonu na všechna čtyři. KRIMI - ještě se mi třesou kolena. Být to delší, veze mě rychlá ;-) :yes: P.S. I Mistr Hanuš by smekl. Tiká to tam na levačce velmi přesvědčivě ;-) BRAVOLVO, BRAVO VIDEO :yes:
Rozbalit vlákno
0
anonym
18. 12. 2006 11:10
Mooooc pekne :)
Tak to je mazec! >:D Jak 80ka, tak video. Jen tak dal :)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "human"
8. 2. 2007 14:29
Re: Mooooc pekne :)
Tohle uz neni recenze, to je maly film:) A u me osobne recenze cislo jedna v mem zebricku recenzi:)
neregistrovaný "MitsuX"
18. 12. 2006 11:12
Jo, na srandičky, na to vás užije
>:D >:D :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Tomas"
18. 12. 2006 11:49
Skvěle
Perfektní video, u kterého jsem se i dobře pobavil. Výběr auta taky podle mého gusta.Takže děkuji a těším se na další :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "mayklmaykl"
18. 12. 2006 12:12
ok
perfekt test jen tak dál fakta+zábava :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "vlk"
18. 12. 2006 12:12
Super kamera
Zase skvela kamera Gratulujem. Ale ten koniec ste si mohli odpustit :'-(
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "manitou"
18. 12. 2006 12:15
TAK
Ti nevím, zda jste měl Libore plnej rybník nebo je to počínajíc prostata. ;-) Test vyčerpávající, video také ;-) Houšť a větší kapky ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ike"
18. 12. 2006 12:42
Mno
Pánové smekám klobouk, bylo to úžasné, nápad, provedení, nemělo to chybu.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "astony"
18. 12. 2006 13:31
výborný
Pane Malar, měl by ste si s tou nemocnou pravou nohou skočit k doktorovi ;-) >:D Ale super :yes: :yes: >:-[]
Rozbalit vlákno
0
anonym
18. 12. 2006 13:35
Bravo
Bravo vážený pánové, už dlouho nebo možná vúbec sem nevidel lepší test. Řeknu Vám ti břídilové z prima autosalonu se vám nerovnají ani po kotníky. Škoda jen že nemáte víc takových testů, myslím podcastů. I ten poslední s tím Jaguárem byl hodně dobrý. Hele řeknu to na rovinu. Test neskracujete na nezbytný čas, každé auto se snažíte ukázat osobitním stylem, a navíc po skončení testu si mohu najít spoustu fotek a informací o tom aute přímo na vašich stránkách. Podle mně nemáte konkurenci
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "VIP"
18. 12. 2006 16:28
Re: Bravo
Pitomče autosalon na Primě je na výborné úrovni dělaný profesionály :yes: :yes: :yes: Jinak Volvo a test supeééér
neregistrovaný "Niemand"
18. 12. 2006 18:06
Re: Bravo
Tak kazdemu se libi jiny styl.

To co predvadi na Prime je dle meho nazoru druha kvalita. O automotorevue na CT ani nemluvit.

Stupidni kecy pana Merunky a jeho "slicne" spolutrpitelky jsou ubohe. Kamera nesaha tomu co je na auto.cz ani po kotniky, test auta je tu 2x delsi a dozvim se veci, co jinde ne. A take se mi zda, ze je panove z auto.cz se snazi vice kritizovat, zatimco na prime je kazde auto super, coz asi uznate, ze neni pravda ani nahodou.

Panove z auto.cz - jen tak dal.
neregistrovaný "r"
20. 12. 2006 14:16
Re: Bravo
YES. Autosalon na Primě si raději pouštím bez zvuku, abych neslyšel ty trapný řeči.
Gratuluju redakci AUTO.cz ke skvělému video testu a těším se na další.
Avatar - skejpa
22. 12. 2006 18:56
Re: Bravo
jj presne tak. na prime maji ubohy keci ale hlavne! dyk oni neumeji skoro ridit a delaj tam jen takovej doprovod. testovaci ridic, ktery teda ridit docela umi, je zase tlustej jako ... a druhej zase vysokej jako ... takze nenajdou idealni polohu za volantem atd. a taky maji ty testy aut kratke, bez emoci, a nedostanou z toho auta maximum...

na druhou stranu se musi nechat ze tam maji kazdy test aspon jedno auto na ktere se da dobre divat... ale co je to platny kdyz s nim nic nepredvedou. zadna maximalka, zadny zrychleni, zadny smyky, zadny brzdy, zvuk motoru atak...
anonym
14. 1. 2008 23:46
Re: Bravo
Budme rádi že televize nějaký pořady o autech vůbec dávají.Lepší něco než nic a na Primě i ČT se na to dívat dá.
neregistrovaný "Ciba"
2. 1. 2007 22:06
Re: Bravo
naprostý souhlas. To co předvádeni na prime je silena ubohost. I kdyz človek se nasměje. Např. auto se při ostřejším průjezdu zatacek nepříjemně naklání.. pritom v tom videu tam sedi ta ženská a řeže tu zatacku jako kdyz parkuje u hypernovi :)
Avatar - Dinar
18. 12. 2006 14:04
Jako víno
zraje Roadlook a je test od testu lepší a lepší. :-) :yes: Tu část, kde S80 pluje nádherně osvětlenou podzimní krajinou a víří spadané listí, byste mohli prodat Volvu jako reklamu, dokonalá kamera i výběr hudby. :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
1
anonym
18. 12. 2006 15:12
Re: Jako víno
Souhlas :yes: Ta atmoška je fakt kouzelna a super střih z podzimu do zimy. ;-)
Avatar - donPedro
18. 12. 2006 15:11
Špica
Bravo REDAKCE :yes: :yes: :yes: BRAVOLVO :yes: :yes: :yes: a závěr? Ten patří mistrům >:D >:D >:D :yes: :yes: :yes: Suma sumárum velmi ale opravdu velmi pěkné. A zde se mi na mysl vkrádá myšlenka jedna neodbytná: copak asi na nás chystá REDAKCE na Silvestra??? Tož tak.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Maverick"
18. 12. 2006 15:21
Dobry... :)
Prima prace panove, tahle tvorba je podle me na skutecne skvely urovni, a to jak obsahove, tak umelecky... :)

Jen by to chtelo prodlouzit a rozsirit, tak aspon na 45 minut, vice testu, vice rubrik... :-)

:yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Kryštof"
18. 12. 2006 15:26
Vážení přátelé, ANO!
Teda páááni, vážení páni ANO! Vynikající obrazová kompozice, originální adaptace motivu, vyčerpávající představení vozu a vypointovaný příběh, zkrátka jedna velká PARÁDA! Jen tak dál ... i když ... začínám se nebezpečně těšit na každé další vydání Vaší informační testovací zábavné show jménem Roadlook!! >:D :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "raddik"
18. 12. 2006 15:40
OT:magazín Auto.cz - test Maserati Quattroporte
..auto které má vše - vášeň,šarm,charakter,rodokmen,výkony,sty… bych tady pokračovat dál,ale jsem v práci a už tak jsme se "zasekl" u čtení výborného testu na který jsem se dlouho těšil.díky redakci..a Maserati,za tak bravurní automobil
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "iwwo"
18. 12. 2006 15:41
Pekné!!!!
Velmi ocenujem napaditost v tomto diely roadlook-u.ozaj pekne.Trochu sa to podoba na testy trojice panov z UK-TOP GEAR ale samozréjme ze lepsie...BRAVO
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "orvell"
18. 12. 2006 16:01
Prima
Moc pěký test plný vtipů, nejlepší byl hned ten první "Vítám příznivce čtyř kol" a zvednout u toho tři prsty :-)))) Jinak S80 je prima loď
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "spokojený"
19. 12. 2006 09:09
Re: Prima
Je to starý vtip, ale dobrý. Když jsem to viděl, poprskal jsem si monitor čajem :yes:
neregistrovaný "chruno"
18. 12. 2006 16:50
ujo
preco ten ujo zomrel na zadnych sedackach????????????????
Rozbalit vlákno
1
anonym
18. 12. 2006 17:04
Re: ujo
A šak aj těba by trafilo, keby na těba druhý ujo bafol, kým s tym něrátaš ;-)
Avatar - Enthusiastic.driver
18. 12. 2006 16:54
dokonalost sama...
klobouk dolu - tenhle roadlook mel uplne vsechno, co by mel porad podobneho typu mit !!!! bravo, bravo, bravo !!! :yes: :yes: :yes: jen tak dal chlapi...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 2,7 RS
18. 12. 2006 19:58
Tak tedy...
...musím říci, že to video je V-Y-N-I-K-A-J-Í-C-Í... :-) :yes: Díky za něj, pánové z týmu AUTO.CZ, a doufám, že se Vám podaří udržet velmi vysoko nastavenou laťku - hezký bič jste si na sebe upletli... ;-) Jinak rovněž potěší, že testovaná verze byla zrovna benzín V8 - nevím, zda jste měli na výběr či zda pro Vás importér chtěl prostě jen to nejlepší ;-) , pokud to ovšem bude takto pokračovat (testy Evo IX, Quattroporte...), máme se na co těšit... Sakra, to je chvály, ale nedá se nic dělat - tu největši pochvalu si nechávám na závěr... A sice pro onu fantasticky barevnou pasáš S80 plavně plující podzimním listím - :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "ZZ"
18. 12. 2006 22:51
Re: Tak tedy...
:yes:
neregistrovaný "PVD"
1. 2. 2007 12:58
Re: Tak tedy...
Mohu jen souhlasit, dříve jsem sledoval auto.cz jen vyjímečně, nyní budu sledovat pravidelně. někomu možná přijde konec videa zbytečný (nemusel to dokoukat), mě naopak pobavil a velmi jsem obdivoval profesionalitu střihu, kamery a zvuku.. jen tak dál. ;)
neregistrovaný "sf01@centrum.cz"
18. 12. 2006 21:27
Kolik Vám platí za sdělování neúplných a zkreslených informa
Vámi sdělené informace jsou na úrovni prostého konstatování, že Slunce svítí (což každý ví). O Volvu S80 se dá pohovořit podstatně více, např. v otázce bezpečnosti. Zatím jsem nikde nenašel (v časovpisech, TV, internetu a to i z dlouho dobéhohlediska cca 5let) informaci o bezpečnostních systémech (vijíma oficiálních informací) WIPS a SIPS.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "fanda"
19. 12. 2006 00:14
Re: Kolik Vám platí za sdělování neúplných a zkreslených inf
Vážený pane, Vámi sdělené informace, že Slunce svítí jsou na úrovni prostého konstatování. O Slunci se dá hovořit podstatně více, např. o jeho svítivosti. Otázka proč se žárovce neříká Slunce, ale žárovka je na snadě.
Přeji mnoho zdaru při čeření vody!
P.S. Co je WIPS a SIPS jsem zjistil na auto.cz za 20sec.
Pokud potřebujete schéma zapojejí, kontaktujte prosím továrnu Volvo.
19. 12. 2006 10:46
Re: Kolik Vám platí za sdělování neúplných a zkreslených inf
:yes: :yes: :-)
21. 12. 2006 19:39
Re: Kolik Vám platí za sdělování neúplných a zkreslených inf
>:D :yes:
anonym
23. 12. 2006 12:11
Re: Kolik Vám platí za sdělování neúplných a zkreslených inf
>:D :yes:
anonym
18. 12. 2006 22:16
Tak jsem zase jednou proti vsem
Mne to prijde vtipne asi jako nejmenovane estrady. (Ne, nerikam to rad.) Srovnani s TopGearem, nemluve o nadrazovani tohoto nad nej, povazuji za hruby ulet.
Rozbalit vlákno
28
neregistrovaný "me"
19. 12. 2006 09:50
Re: Tak jsem zase jednou proti vsem
Souhlas. To, co si z tohoto videa odnasim, je to, ze ta druha buqvice ma desne dlouhy chcani a na konci jsem se mel asi smat. Zadny dojem z auta. Bylo tam nejaky auto? Panove se imho snazi byt za kazdou cenu vtipni a tim vlastni dilo degraduji na "desne srandovni video o nejakym aute, ale uz nevim jakym". Mate predvadet auto, ne sebe. Polovina casu je zbytecne stravena nad vtipy_za_kazdou_cenu a triky_ktere_jsou_tu_kvuli_trikum. Nerikam tim: vtipy - ne. Jen je potreba to umet. Jeste poznamka: nezkusim si to natocit sam, kdyz jsem tak chytrej.
neregistrovaný "on"
19. 12. 2006 10:35
Re: Tak jsem zase jednou proti vsem
No to si urcite nezkusis natocit ferdo, pac vubec chytrej nejses. Jedine nímand si může myslet, že u toho chcani nekdo drzi mikrak (kazdopadne udelane je to super ;-)). O toceni a postprodukci nevis vubec nic. Zavri se do sveho detskeho pokojicku a sleduj CT1, kde te nikdo rozesmivat nebude, kdyz mas tak vytribeny vkus.
neregistrovaný "me"
19. 12. 2006 11:27
Re: Tak jsem zase jednou proti vsem
Chtelo by to cist pozorneji. Nikde jsem nemluvil o tom JAK je to udelane. Kamera, strih, triky, zvuk jsou perfektni. Jenze scenarista, dramaturg a ti dva panove (tipuju, ze mluvim porad jen o dvou lidech) z toho udelali saskarnu.
anonym
19. 12. 2006 11:50
Re: Tak jsem zase jednou proti vsem
OK, kdyz nechces saskarny, tak nalad TV Ulanbátar. Nikdo ti tvuj nazor nebere, ale proc na to proboha cucis, kdyz se ti to tak nelibi? ;-)
neregistrovaný "yaroukh"
19. 12. 2006 12:01
Re: Tak jsem zase jednou proti vsem
A nemyslíš, že by bylo docela divný, kdyby kritizoval něco, co ani neviděl? Nebo jakej máš problém s tím, že viděl+nelíbilo+napsal???
anonym
19. 12. 2006 13:07
Re: Tak jsem zase jednou proti vsem
Jen at kritizuje ;-) Kazdopadne kdyz pise, ze je potreba umet udelat vtip, tak by mel alespon umet udelat kritiku a opirat se o fakta. Mimochodem nenasel jsem tam zadny vtip za kazdou cenu, kazdy se tykal nejake vlastnosti auta (od interieru, pres sedacku az po cidlo na tep) a jejich provedeni hodnotim za 1. Pokud si nekdo po shlednuti nepamatuje o jakem aute to bylo, bude problem nekde jinde ;-)
neregistrovaný "yaroukh"
19. 12. 2006 13:49
Re: Tak jsem zase jednou proti vsem
Ale jistěže NEMUSÍ "umět udělat kritiku". Když mu přijdou ty vtipy slabé, tak co k tomu ještě psát? Ta SNAHA být vtipný, z toho přímo křičí. Nenašel jsi? A co hned ten první o tom, že testovat bude zase p. Zezulka? Ale o čem se tu vůbec bavíme... "Me" napsal svůj názor ve smyslu "méně je někdy více", to je i můj názor. Ale pár lidí tu má zkrátka problém s tím, že má někdo jiný smysl pro humor, a troufá si o tom nedržet hubu. O chytání se za slovíčka (ad "nepamatuje") snad ani nemá smysl mluvit.
anonym
19. 12. 2006 15:25
Re: Tak jsem zase jednou proti vsem
Mimochodem hned ten prvni tam byl proto, aby ten zaver daval smysl, takze zadny bezduvodu ;-)
neregistrovaný "yaroukh"
19. 12. 2006 23:14
Re: Tak jsem zase jednou proti vsem
napsal jsi "kazdy se tykal nejake vlastnosti auta", to je trochu něco jiného než "bez důvodu"
anonym
20. 12. 2006 10:29
Re: Tak jsem zase jednou proti vsem
A to se tady někdo oháněl chytáním za slovíčko >:D Jasně, sledovat dějovou linku od úvodu až k pointě v úplném závěru je pro někoho patrně dost náročné. Ale vysvětlil si mi to perfektně. Už vím, že cokoliv co není o autě, nemá ve videu o autě co dělat. BRAVO :yes: Přeladím ihned na pořady Rumunské TV.
neregistrovaný "yaroukh"
20. 12. 2006 15:02
Re: Tak jsem zase jednou proti vsem
"bez duvodu" a "bez navaznosti na tema" je docela zasadni rozdil; snad uznas, ze to je trochu neco jineho, nez napadat evidentni nadsazku "zapomnel jsem o jake auto jde"
19. 12. 2006 17:41
Re: Tak jsem zase jednou proti vsem
Referente... tys trapný ve svých výkřicích o autech... a o řád trapnější, když se snažíš psát o životě... To nedělej... na to evidentně nemáš. Ford GT se ti dá prominout, oblizovač výloh u Charouze je přeci jenom poměrně přijatelná role a minimálně s ní zde pobavíš... ovšem na vykladače a moralistu si nehraj... v tom plaveš jako v mariáši.
neregistrovaný "me"
19. 12. 2006 14:18
Re: Tak jsem zase jednou proti vsem
Ty mas problemy se soustredenim? Opet reagujes na neco, co jsem nepsal. Nepsal jsem o "vtipech, ktere se tykaji vlastnosti auta". Ale nechtic uhodils hrebicek na hlavicku. Radoby vtipky, ktere nijak nesouvisi s testem auta. Byt za kazdou cenu legracni. Pusobi to velice nucene, pripravene. Prave o tom pisu. Zminovany TopGear ma humor dospely, nenapadny a casto necekany. Ale i jejich pripravene scenky maji jistou davku elegance a nejdou za hranice dobreho vkusu. Aby byl nekdo vtipny, nemusi se hned trepat na zadni sedacce jako silenec nebo pripravovat "uvolnene hlasky jakoby mimo kameru". Smesne to sice pusobi, ale ne tak, jak autori zamysleli... Ze si nepamatuju auto, ktere se testuje, bylo obrazne vyjadreni toho, ze omacka prehlusila obsah. Poznamka o nulovem duvtipu spokojeneho divaka zasahla cil. :-!
anonym
19. 12. 2006 14:41
Re: Tak jsem zase jednou proti vsem
Kritika = ODBORNE zhodnoceni. Takze vy vlastne nekritizujete, ale mate hold jiny vkus. Tak prosím, cely svet uz to vi. Super! Mimochodem klidne muzete bastit knedliky suche...ja si je dam radeji s tou omackou :-!
neregistrovaný "p"
23. 12. 2006 17:20
Re: Tak jsem zase jednou proti vsem
Možná, že srovnání s pořadem Top Gear není tak úplně vhodné. V Top Gearu mají trošku jiný rozpočet, to znamená určitě i špičkoví sénáristé, dramaturgové... Jinak Roadlook TV má skvělé záběry střih. Možná by neuškodilo trochu víc akce s autama právě po vzoru Top Gear...
19. 12. 2006 10:52
Re: Tak jsem zase jednou proti vsem
Nauč se rozeznávat snahu, být vtipný od skutečně vypointovaného humoru... ovšem, pozor - jsou lidé, kteří mají představy o humoru velmi jalové... přičemž humor, jak známo je především odrazem intelektu... možná, právě proto tolik těch jalových postojů... A pak ještě něco... nad tou prací trávil tým lidí nespočet hodin... tak, když už chceš být kritickým, vol náležitou formu sdělení... Vím... zatím jsi před veřejnost s ničím vlastním nepředstoupil... tak, až to jednou zažiješ, napiš sem, co si o kriticích tvého kalibru myslíš.
anonym
19. 12. 2006 11:39
Re: Tak jsem zase jednou proti vsem
Souhlas :yes: :-)
19. 12. 2006 17:34
Re: Tak jsem zase jednou proti vsem
:yes:
neregistrovaný "me"
19. 12. 2006 11:59
Re: Tak jsem zase jednou proti vsem
Ano, jednu slabsi pointu jsem zaznamenal. Ale ani dobra pointa nezachrani vtip, jestlize je podana detinsky trapnou formou. Navic, za pointou jeste nasledoval naprosto primitivni zaver, ktery uz tam nemel co delat. Autori maji divaka za slaboducheho jedince neschopneho jakehokoliv duvtipu. A to plati i pro naprostou vetsinu humoru nejen v tomto dile. Mrkni na ten zaver jeste jednou ... Formu mozna nevolim s limity nastavenymi dle Gutha-Jarkovskeho, ale to jen proto, abych sdelil bezprostredne svuj nazor a sve pocity. Nejsem na obchodnim jednani.
19. 12. 2006 17:36
Re: Tak jsem zase jednou proti vsem
Schopnost se umět elegantně vyjádřit, by měla patřit k základnímu vzdělání... To s obchodním jednáním nemá nic společného...
Avatar - zezlik
19. 12. 2006 14:10
Re: Tak jsem zase jednou proti vsem
Krátce. Vážím si každého názoru, ale výrazy bukvice a mu podobné si prosím schovejte do jiných diskusí nebo nejlépe někam do pivnice. Zkuste se ještě jednou podívat pořádně a zaposlouchat, co zní z podkresu. Informací je tam myslím dostatek. Vtipy za každou cenu určitě dělat nechceme a neděláme. Týkají se vlastností vozu a u dalšího videa jich třeba bude mnohem méně nebo žádné. A třeba také ne. Díky
neregistrovaný "me"
19. 12. 2006 14:35
Re: Tak jsem zase jednou proti vsem
Dobra tedy. Za bukvici se Vam, pane Zezulko, omlouvam. Expresivne jsem vyjadril, jak na mne z videa pusobite. Nebylo to mysleno osobne, neznam Vas. Nastavte si tedy prosim toto slovo do cenzor-filtru, aby zde nektere slabsi povahy mely dojem, ze svet je zase o neco lepsi, nez byval. Co se tyka vtipu, kdyby byly mene vlacne, vzdy asi o pul minuty kratsi, bylo by to super! :yes:
Avatar - zezlik
19. 12. 2006 14:43
Re: Tak jsem zase jednou proti vsem
Rád si s vámi o tom povykládám, rád si vyslechnu vaše názory. Pokud budete mít zájem, pošlete mi prosím své postřehy na e-mail libor.zezulka@auto.cz. Bukvici už raději necháme stranou :-)
neregistrovaný "me"
19. 12. 2006 15:09
Re: Tak jsem zase jednou proti vsem
Ok. Sve nazory pisu pod clanky. Co se tyka postrehu, snad jen, ze "kus nabytku" neni jedno slovo. ;) Stane se ... Jinak tedy bych byl nerad, aby moje kritika vyznela negativneji, nez je minena. Vadi MI opravdu jen ten pubertalni humor, ktery kazi vysledny dojem. Ale jsem rad, ze tady takova videa vznikaji. Technicka uroven je velmi vysoka, testy o autu neco reknou. Diky vsem zainteresovanym. Jeste me napada, ze by mozna nebylo na skodu venovat se i nizsim tridam.
neregistrovaný "astony"
19. 12. 2006 15:49
Re: Tak jsem zase jednou proti vsem
Asi je zbytečný abych vám psal, že se jedním či dvěma jedinci nemáte nechat odradit. Slaboduchý nejsem a přitom se mně to líbí. To co v testech předvádíte vy je přesně to co chybí v českých automagazínech v TV ať tam, nebo onam. Nechci aby se po diskuzu s úrýpaným "me" stalo z testů pouze trapný shrnutí faktů! Mně osobně tam chybělo jenom víc záběrů akcelerace z nuly, nebo pružnýho zrychlení. Mám rád i záběry na na budíky za jízdy... kolik točí motor při jakých rychlostech motor atd atd, i v rychlostech nad 130. Tech by ste mohli přidat ;-)
neregistrovaný "Mikes"
20. 12. 2006 13:47
Re: Tak jsem zase jednou proti vsem
Pane Žežulka, vypadá to, že máte velice slušné technické vybavení, nebylo by možné do některých záběrů na auto zvenku propasovat taky jeho zvuk? On ten zvuk při zvednuté kapotě na videu moc nevynikne. Od výfuků je to už lepší, ale myslím, že třeba při odjezdu od kamery nebo průjezdu okolo ní by to znělo ještě lépe.

Po technické stránce jste na skutečné špičce mezi českými motoristy, obsahově mi to ale trochu nevyhovuje. Řeknu to takhle:(když se tu často někdo ohání Top Geary a Fifth Geary) trochu mi váě styl připadá jako Tim Lovejoy a mě vyhovuje spíš někdo jako Tom Ford.. Každopádně se ale těším na každé další video. Snad to v budoucnu nebude trvat vždy více jak měsíc.. ;)
neregistrovaný "LK"
29. 1. 2007 12:59
Re: Tak jsem zase jednou proti vsem
Přesně to samé mě napadalo taky. Polovina času s ptákovinama (triky, romantické záběry, krimi). Byť po technické stránce velmi povedené, u autotesu bych čekal něco jiného než estrádu.
neregistrovaný "bubu"
10. 3. 2007 14:40
Re: Tak jsem zase jednou proti vsem
:-! Já osobně si myslím, že občas tu jsou velice povedené testy a někdy by mohli být i lepší. Ale, když mám auto na test, tak by mu měli dát co proto! >:D
neregistrovaný "spokojený"
19. 12. 2006 09:15
Dobrá práce, gratuluji!
Video z kategorie - "Rád se podívám znovu" Vynikající jsou záběry na Volvo ladně plující krajinou :yes: Musela to být práce udržet "světlo", ale povedlo se :yes: :yes: Těším se na EVO IX a Maserati.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Jovani"
19. 12. 2006 11:26
Super
Tak to je naozaj skvelé, také super video sa hoci kde nevidí. Len tak ďalej páni, je to skvelé...
PS: Bolo to zaujímavejšie ako americký celovečerný film. :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Luk"
19. 12. 2006 14:17
Chlapi BRAVO
Nemám co dodat! Konečně někdo, kdo buď necpe přepravky od piva do kufru kvůli jeho objemu nebo neobjektivní hodnocení vozů dle místa původu.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "palo"
19. 12. 2006 18:04
hm
pekna podivana, ale zacina sa z toho vytracat povodny ucel - recenzia auta
Rozbalit vlákno
1
19. 12. 2006 19:04
video
Kamera, střih ... to je opravdu hezký, ale ten humor ... možná je to tím, že nejste herci a vzali jste si příliš velké sousto, ale ten humor vám prostě nevěřim, opravdu to nevypadá moc dobře. Aspoň z mého pohledu ;). Prostě kamera, střih je profi práce, zbytek mi příde jako amateřina. Ale i tak díky za video! Každé shlédnu rád.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - zezlik
19. 12. 2006 23:55
Re: video
Díky za názor. Šli jsme s kůží na trh, sbíráme reakce, učíme se a snažíme zlepšovat (styl jsme si určili). Ač se vám to nemusí na první poslech/pohled zdát, v každém dílu přidáváme víc informací, to se snažím hlídat (porovnejte s testem). Ale jak říkám, vyvíjíme se.
20. 12. 2006 17:48
Re: video
Jasně, těšim se na další videa! A nepolevte!
20. 12. 2006 00:26
AWD
Test bol super, vacsina ftipkov bola super, auto bolo fajn ... mrzi ma ale, ze ste nepovedali a neukazali nic o AWD. Trochu snehu na konci videa bolo vidiet, tak som do poslednej chvile dufal... mohlo to byt namiesto poslednej scenky ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - freeman
20. 12. 2006 09:21
Perioda
Videa sú prefektné len keby bola frekvencia videí častejšia. A nie raz za 1 alebo 2 mesiace.
Rozbalit vlákno
0
21. 12. 2006 16:11
POZDĚ, ALE PŘECE
Ten nadpis vyjadřuje to, že jsem tento díl s S80 shlédl až teď... Snad až jako poslední... Sleduji vývoj Roadlooku na Auto.cz od začátku. Myslím, že forma tohoto dílu přesně koresponduje s klasickými testy uveřejňovanými zde už léta. A to myslím v pozitivním smyslu. Kombinace suchých technických informací a nadsázky považuji osobně za celkem zdařilou. Není jednoduché odlehčit klasický test ála Automotorevue na ČT1, a neuklouznout k ubohému braku typu Autosalon na Primě... Tuto propast celkem důstojně vyplňuje tento server. Samozřejmě, jsou to teprve začátky, ale ta ,,dřeň" tam je. Docela by mě zajímalo, v jaké lokalitě se tento díl natáčel. Některé pohledy mi připomínají oblast buchlovských chřibů, konkrétně serpentiny z Uh.Hradiště na Brno. Možná jenom střílím od boku, nevím... Každopádně tento díl hodnotím jako zdařilý.
Rozbalit vlákno
0
21. 12. 2006 20:04
Dobry
Obrazove vyborne...dostal jsem skoro chut S80 koupit :-) Motivy prirody a kamera za :yes: U protagonisty ubylo nezamenitelneho krajoveho prizvuku a to je dobre. Celkove MNOHEM lepsi nez predchozi dilka, takze (v temer neexistujici konkurenci v CR) to rozhodne patri k tomu nejlepsimu. ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - skejpa
22. 12. 2006 18:51
Roadlook SUPER, volvo obič...
roadlook byl super ale mam jeden typ na vylepseni :) chtelo by to napsat kdy vyjde dalsi dil :D

a jinak to volvo. peknej motor divnej vnitrek (me se nelibi ale proti gustu...) a kdybych na to mel prachy tak koupim nejakyho nemce. zadny super hyper ochrany veci to nema a jen to buzeruje pipanim, coz me s*re u vlastniho auta a tady je to este horsi :D
Rozbalit vlákno
0
anonym
25. 12. 2006 08:31
Škoda...
... že jste vynechali ty charakteristiky, které odlišují Volvo od ostatních znašek. Z vašeho klipu totiž vychází, že se Volvo stalo "průměrnou" automobilkou, a to je přinejmenším nepravda. Co se takhle podívat, například, na zpětná zrcátka v hustějším provozu (BLIS)?
A takových námětů je u nového Volva S80 povícero. Jenže pak by bylo potřeba poznamenat, že Volvo není jen tak "průměrné" auto.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Marek"
26. 12. 2006 16:45
Re: Škoda...
Absolútne súhlasím, to video je dobre na pobavenie, menej sa v nom clovek dozvie o charakteristike toho auta, a tak ako pises, o tom, co volvo s 80 odlišuje od konkurencie... ano,mohli zmienit aj system 4x4,jeho fungovanie,spravanie sa na ceste...ale tak,to uz by museli vynechat scenku s vrahom,takze asi nic ;-\
neregistrovaný "Agnus"
25. 12. 2006 22:29
Super!
Díky chlapi ! Moc se mi recenze líbila :-) Jen bych u takového auta čekal víc informací o použité technice 4x4, nebo jsem se přeslechl ? ;-)
Rozbalit vlákno
0
anonym
27. 12. 2006 11:19
Vyborny
Panove, opravdu parada. Cekal sem prumernou videorecenzi ve stylu ostatnich motoserveru, ale tohle je o tridu vys... Strih, zvuk, vsechno za 1 :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Jany"
28. 12. 2006 00:00
Super relacia
Paradna relacia, dobry humor a styl. Spravny mix medzi modelkami a autami :-) a tiez dobre graficke efekty na zaciatku Volva S80.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Joseph"
28. 12. 2006 13:58
Dobré video, jen škoda toho "nevtipného" konce
Pane Zezulka musím uznat že toto video je opravdu povedené, dobrá volba auta, kompletní informace o testovaném vozidle včetně těch doprovodných (myslím tím snahu o vyvráceních jistých zažitých nepravd o vozech volvo), jen škoda toho DLOUHÉHO unavujícího závěru (ale myšlenka je to dobrá).
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Andres"
30. 12. 2006 13:57
ehm...
Pane Zezulka, videa pořadu roadlook Tv se tu řeší při každém dalším uvedení. Upřímně musím uznat ,že se velmi snažíte a minimálně po technické stránce váš pořad předčí očekávání většiny nových diváků. Bohužel po stránce obsahové (hlavně co se týče vašich rádoby vtipných pasáží) už to tak slavné není. Komické pasáže působí trpce v porovnání s okolním obsahem. Nestrkejte prosím do testů věci ,které tam nepatří. Už několikrát se polemizovalo o Vašich řidičských schopnostech. Já Vás nebudu hodnotit ,ale z toho co sem viděl vě většině Vašich testů byste radši měl sledovat cestu než nablýskný objektiv kamery. Informace o autě ale podáváte uceleně a přehledně. Docela rád bych se připojil k názoru že byste měli u aut s vysokým výkonem a zadním případně 4x4 náhonem předvíst schopnosti jízdy ve smyku. Samozřejmě v kontrolovaném prostředí (parkoviště, letiště). Například video co máte u testu na BMW 530xi je v tomto ohledu úplně dostačující. Berte můj příspěvek jako takový souhrn pocitů z výsledků Vaší práce.

Do budoucna doufám že se vyhnete laciným vtipům a zaměříte se opravdu na auta a jejich schopnosti. Děkuji
Rozbalit vlákno
0
anonym
3. 1. 2007 17:13
Neni test jako test...
O vikendu jsem uplne nahodou trefil na CT1 na AMR a ejhle, v testu tam byla osmivalcova S80ka. Abych to shrnul...Stejne auto, stejne nadherne podzimni pocasi a dva uplne jine testy. Jeden sedy, mdly s S80kou plouzici se rychlosti 40kmh nekde parkem a druhy vybarveny plny emoci a vtipu. V tomto pripade me rozhodne oslovil vice RoadLook i pres svuj o kapku delsi zaver. Technicke info bezici v liste pod obrazem je tezko citelne, pokud chce clovek zaroven plne sledovat obraz a "studovat" auto. Hodne zdaru pri tvorbe dalsich dilu RL ;-)
Rozbalit vlákno
0
5. 1. 2007 05:15
Poznatky z testu
Panove ja redakci dekuji za pomerne zdarily test - co se tyce technicke stranky je temer dokonaly, pripojuji se k zadosti o vice technictejcich informaci o tom co prave toto (a kazde jine jine testovane) odlisuje od konrurence.
Ad. Vtipky & Top Gear & AMR & Autosalon - kazdy je urcen pro trosku jiny okruh divaku a ma taktez jiny rozpocet (tj, ruzni lide sleduji CT1 ci Primu ci brouzdaji po netu) a na ne je cilen test. Jinak souhlsim nektere ty vtipky jsou (proste tak zneji) KRECOVITE a proto pusobi nepatricne (proste mi to pripada jako snaha byti vtipni za kazdou cenu). Ale obsah i forma poradu se zlepsuje, coz je moc dobre. K tomu TopGearu - ti panove jsou vekove&zkusenostmi ale i podporou uplne nekde jinde, i kdez nekdy men jejich nevkus dostal - (dva porady - o levnych Porsche a jak opravoval Rollse aby s nim pak mohl sjet do bazenu - napady super tak jako o RoadLookTV ale to provedeni uz proste bylo ubozejsi, proste przneni aut - opet pozor nemluvim o tom ze s RR skocil do toho bazenu ale jakym zpusobem ho "opravoval" av pripade Porsche "upravoval" to mi vtipne nepripadalo)
Ad. Flame - nekteri diskutujici proste potrebuji zklidnit hormon a nevim jsetlki sjem s evice nepobavil pri cteni diskuze nez sledovani videa ;-) Redakcni napad s oznaceni jisteho threadu jako Flame je dobry.
Jinak dekuji redakci za sqvele zabery, a zato ze se konecne umodrila a pro nas "starsi pardaly" odkojene konmi je uvadi @ take ja dekuji za verzi .AVI - tim z emeyslite i na lidi s alternativnimy operacnimy systemy a diky tomu si nemusim zas@$$%%^ system DRM.
(Pro kritiky redakce - ta nas posloucha, jak vidno z koni a avi - to jsme tu chteli a taky to mame!!!!)
Rozbalit vlákno
1
5. 1. 2007 05:36
Re: upresenni
Jen pro upresenni, ten celkovy napad s tim zlodejem i to provedeni se mi libilo - jen ty vtipky mezi tim.....
PS. Ale jinak JEN VICE A HOUSTEJI >:D :-! 8-s >:-[] :yes: :yes: :yes: :yes:
novy
mohly by ale uz dat nejake nove videa nejakych super aut
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "jirka"
12. 1. 2007 18:20
:-D
:-) Jak dlouho jste se s tím mordovali chlapi :-D fakt pěkný, špičková kamera, jen tak dál !
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Honza"
14. 1. 2007 00:02
Hergot chlapi, co s Vámi je???!!!
Moc se mi líbí road look tv, ale má to jediný háček!!! :-O Stále čekám, že tady bude něco nového, stále je tu jen tu poslední příspěvek Volvíčko a já už bych chtěl další ;-) Co na to redakce, kdy nám zase něco natočí???
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "jirka"
2. 2. 2007 11:08
Re: Hergot chlapi, co s Vámi je???!!!
radši kvalitu než kvantitu ...
anonym
14. 1. 2007 09:37
ja
kluci dobry jen tak dal cus Havran :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Baly"
14. 1. 2007 11:14
muj deda ma uz asi 4 volvo…
muj deda ma uz asi 4 volvo a je to mazec auto
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "slusta"
28. 1. 2007 15:26
Místo natáčení
Ahoj, kde se natáčelo to video? Přijdou mi ty záběry jak z naší malé cestičky z Lužkovic do Hvozdné u Zlína. :-) Jinak pěkně natočené a to volvo vážně krásná kára..
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "kikina"
28. 1. 2007 23:26
super
tak trochu jsem se bala,nestraste me
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "bobo"
26. 2. 2007 20:06
Autosalon by se mněl učit
Mooooooooooc povedené originální gratuluji. >:D >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Bloud"
27. 3. 2007 15:54
Výborný video
V poslední době furt řešim nákup ojetiny, čímž mě pověřila rodina a mám toho plnou palici... Projíždím si stránky a že si teda na ten pořad kliknu, ať vidim jak to vypadá... a vono je to dobrý, ba přímo výborný. Dokonce jsem i na chvíli zapomněl, že mi předevčírem před nosem prodali Civica na kterýho jsem měl zálusk. Nevim s jakym rozpočtem pracujete, ale to co jste vyrobili je klasa. Jestli chce někdo koukat jen na ploužící se auto a bejt zasypanej desítkama detailních informaci, může si koupit časopis a koukat na fotky (tam se mu to auto ani nepohne a může se kochat). PS: ten odkaz na letáky od Ikei byl geniální nápad. Takže díky
Rozbalit vlákno
0
anonym
15. 4. 2007 20:41
PARADA
Parada...Skvelej test.Fakt se na to da koukat.Super prace chlapi... :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Ještěr"
17. 4. 2007 20:11
Tož je to pěkný, proč tolik kritiky od NĚKTERÝCH ?
Kdyby to bylo takhle natoceny
tak to muze bejt klidne delsi a popsat vsecky funkce.
Ale asi je to tak dobře.
Ke konci zacla moje pozornost lehce polevovat, aby me do krve vratil adroš ten konec...Máte dalšího stálého diváka. A ty kritiky moc silně nevnímejte, ať to nezacnete delat podle nich, to by byla škoda...
Rozbalit vlákno
0