ono vobec automat je to najhorsie co mozes dnes v aute mat....niet nad klasicky manual ;-)
nepoznam automat ktory by v praxi zral menej ako manual a ktory by vydrzal viac ako manual a nepokazil sa......mat automat v aute to je ako casovana bomba.....niet vacsieho pruseru ako ked sa ti ta automatika v aute zacne s.rat.... ;-), ved preto sa aj jazdenych aut s automatikou tak lahko zbavuje :D ze su ich plne autabazary...a auta im tam stoja roky....najazdenych 150 000 metaliza 6 airbagov, v automatike, 4 rocne - krasne neburane no nekup to
Tak to je zas výkřik ;-\ Ono S80 není auto kategorie, kde se "honí "decky, ale komfort. Sic mám obě auta v manuálu, ale u auta této kategorie opravdu spíš automat.
Nejhorší, co dnes člověk může v autě vidět, je omezenej řidič >:-[]
Proboha co je tohle za žvásty, Automaty se v evropě prodávají hůř protože většina lidí má vůči automatům nesmyslný předsudky přesně takové jako ty. Nemluvě o tom, že takové paušalizování je absolutní blbost... je totiž rozdíl mezi převodovkou s hydrodinamickým měničem, DSG, CVT případně poloautomat (robotizovaný manuál). Evidentně o tom víš prd.
Já měl 3 káry s automatem, spomívaný ameriky a ani v jednom se mi automat nepo**al.
Tyhle předsudky sou už dnes pasé.
Některý auta se vůbec v manuálu ani nedělaj.
Nehlede na fakt, že když se ti po manuál, což vůbec není vzácnost, tak jeho oprava stojí víc jak repase automatu.
Kamarád opravoval převodovku na Oktávii, najeto 190 tis km, oprva převodovky + nová spojka - 39 000 Kč.
A znam i jiný případy. Samo čím luxusnější zančka, tím víc to stojí.
Ale to sme trošku odbočili od toho, že aotumat v S80 rozhodně haldce neřadí a hlavně řadí zmatečně sem tam jako by nevěděl co tam vlastně má zařadit.
Na tyhle tvoje ultimátní komenty nemá smysl nějakým způsobem komentovat. Snad jen opět základní otázka: kolik ty sám jsi měl od novoty aut s automatem? Jo aha, agentura JPP a načtené slohy časopisů, chjo.... :-(
Už jsem se ptal, co to bylo za ročník, protože to je podstatné. Zcela jistě to nebyla tato generace S80, ale předchozí, kde se pětikvalt tebou níže popsaným způsobem choval. Automat v S80 této generace, tj. od r. 2007, AISIN 6ti kvalt je naprosto bezproblémová, svým chováním, převodovka, stylem řazení, reakcí, prodlevami je jí nejpodobnější 7G tronic od MB.
Ahoj, rad bych se zeptal na Tvoji zkusenost s S80? Jsem pravidelny ctenar nejen clanku, ale i diskuzi (nekdy docela legrace :-) a pochopil jsem, ze mas urcitou zkusenost s timto modelem. Diky.
Ta Barikova půjčená S80ka (D5 r. v. 2008) byla olítaná "vražda" z půjčovny a na základě zkušeností s tímto kouskem si Barik stihl udělat názor na celou současnou evropskou prémiovou produkci. >:D
viz.: [odkaz]
Akorát že to mělo najeto asi 114 tis.
V amerikách řadily líp i 4kvalty s 250 tis km.... Líp řadilo i vládní BMW 740 s 300 tis km kterým sem taky jel.
To nebude půjčovnou, amigo. Problém je trošku jinde.
Ta převodovka totiž neškubala ve smyslu toho že by byla KO. On řadila ne zcela sametově a hlavně furt řadila sem tam. Já to šacuju na špatné sladění D5 vs převodovka.
Možná víš, že modelový rok neodpovídá roku kalendářnímu, hodně automobilek např. už dnes produkuje vozy modelového roku 2013. Nový modelový rok začíná už zhruba v polovině roku kalendářního, tedy někdy v období od 1.6 do 1.9., ale jinak jako vtip dobré... ;-)
Zdalo sa mi to divné, lebo zatiaľ som sa v článkoch pri zvolávačkách stretol s mesiacom a rokom výroby a nie modelovým rokom a bežný uživateľ nevie aký má modelový rok. Nové modely nabiehajú po dovolenkách, čo býva 7 - 8 mesiac.
Že to je modelový rok som bohužiaľ prehliadol...
...ale som rád, že je ešte iba 2012 ;-)