Volvo Trucks FH Reloaded 460 vs. 420: Na spotřebu
12
/
13
Prohlédnout znovu
Volvo Trucks FH Reloaded 460 vs. 420: Na spotřebu
Volvo Trucks FH Reloaded 460 vs. 420: Na spotřebu
|
acz
Nejtěžší místo stoupání u Paceřic jsme s verzí 460 vyjeli na devítku při rychlosti něco málo přes čtyřicítku
|
acz
Dlouhý stálý převod 2,31 u obou provedení stlačil otáčky motoru při rychlosti 85 km/h na pouhých 1050/min
|
acz
K verzi Reloaded patři nevyšší stupeň ekonomiky jízdy se třemi hvězdičkami a dovoleným poklesem rychlosti až o 10 km/h na vrcholu stoupání
|
acz
Volvo Trucks FH Reloaded 460 vs. 420
|
acz
Volič řazení je u oficiálně prodávaných verzí Reloaded nahrazen tlačítky R, N a D na přístrojové desce
|
acz
Volvo Trucks FH Reloaded 460 vs. 420
|
acz
Volvo Trucks FH Reloaded 460 vs. 420
|
acz
Volvo Trucks FH Reloaded 460 vs. 420
|
acz
Volvo Trucks FH Reloaded 460 vs. 420
|
acz
Volvo Trucks FH Reloaded 460 vs. 420
|
acz
Slabší provedení mělo Michelin Energy
|
acz
Provedení 460 používalo pneumatiky Goodyear Fuelmax
|
acz
Martin Vaculík a ojetá Škoda Octavia G-Tec: Další oběť konfliktu?
Nejúspěšnější cupra se chlubí nevídaně bohatou škálou motorů. Skvělá je i ojetá
Chorvatská rallye po 1. dnu: Neuville a Evans remizují na první místě
Makáte v práci na 200 %? Správně by měl váš zaměstnavatel udělat tohle
Dacia Spring přijíždí na český trh, i bez dotace je za hubičku
Zachovalé ojetiny na LPG na UlovAuto.cz