reklama


Volvo Trucks The Drivers´ Fuel Challenge má vítěze národního kola

 

Soutěž zaměřená na úspornou jízdu společnosti Volvo Trucks The Drivers´ Fuel Challenge dospěla v České republice do svého finále.

Volvo Group Truck Centru v Plzni – Nýřanech se v sobotu 18. června letošního roku stalo místem, kde se uskutečnilo národní finálové klání soutěže The Drivers´ Fuel Challenge 2016 zaměřené na úspornou jízdu.

Letošní ročník soutěže byl odlišný od těch předešlých především v konceptu, který byl upraven, aby se základní kola otevřela většímu počtu soutěžících. Změna vycházela z možnosti přihlášení řidičů s jejich vlastními vozidly značky Volvo a u těchto vozidel se sledovala a hodnotila technika jízdy.

Druhou možností účasti v této soutěži bylo již tradičně jízda na demo vozidlech Volvo v Truck Centrech Volvo Group, kde se samozřejmě sledovala úsporná jízda.

Skutečnost, že se soutěže zúčastnilo celkem 300 řidičů svědčí o tom, že změna konceptu opravdu přispěla ke zvýšení počet účastníků.

Do finále postoupilo ze semifinále celkem devět řidičů, z nichž tři byli z českého semifinále, tři z moravského semifinále a zbývající tři ze semifinále řidičů s vlastními vozidly.

Během finále se jezdilo na třech vozidlech Volvo FH 500 s dvouspojkovou převodovkou I-Shift. Všechny tři jízdní soupravy byly naloženy stejnou tonáží 20 tun. Finálová trasa byla 33 km dlouhá a řidiči nesměli přesáhnout čas 30 minut.

Díky systému Dynafleet se spotřeba sledovala okamžitě online. Z prvního vyřazovacího kola finále vzešli tři superfinalisté, kteří poté vyjeli dle losu na superfinálovou jízdu se čtvrtou jízdní soupravou stejné specifikace.

Superfinálová jízda byla o něco náročnější nejen proto, že jízdní souprava byla těžší, ale zároveň trasa byla mnohem náročnější než předešlá. Její délka činila 30 km a superfinalisté ji museli zvládnout do 29 minut.

Volvo Trucks otevírá The Drivers´ Fuel Challenge 2016

Vítězem letošního ročníku se stal Tomáš Horčička ze společnosti Tomáš Horčička se spotřebou 23,93 l. Na druhém místě se umístil Martin Daněk ze společnosti Roline International Spedition a třetí místo obsadil Ivo Pokorný z firmy Ivo Pokorný.

Tomáše Horčičku nyní čeká regionálního finále, které se bude konat ve dnech od 17. do 19. srpna letošního roku v maďarsku na Hungaroringu. Podle svých dosavadních výsledkům má Tomáš všechny předpoklady stát se nejlepším v regionu CE a postoupit tak do mezinárodního finále konané ve švédském Göteborgu v září tohoto roku.

Spolupracujeme s TipCars.com
Kam s hotovostí? Do bezpečí anonymity Kam s hotovostí? Do bezpečí anonymity

To, že pro úschovu peněz není vaše domácnost tím…

Smog zahalil Česko. Podívejte se na nejzajímavější fotky Smog zahalil Česko. Podívejte se na nejzajímavější fotky

Celkem v deseti krajích Česka jsou zhoršené rozptylové…

Stropnický nabírá, rád by měl přes 30 tisíc vojáků Stropnický nabírá, rád by měl přes 30 tisíc vojáků

Ministerstvo obrany letos počítá s navýšením počtu vojáků…

Chorvatská vláda chce získat zpět kontrolu nad rafineriemi Chorvatská vláda chce získat zpět kontrolu nad rafineriemi

Chorvatské rafinerie kontroluje maďarská petrochemická…

 
Zdroj: Volvo Trucks
 



reklama


reklama


Doporučujeme
Nové motory Mercedesu: Proč se vrací řadové šestiválce? Nová technika podrobně! Nové motory Mercedesu: Proč se vrací řadové šestiválce?

Od roku 2005 sázel Mercedes-Benz u šestiválců výhradně na…

Kontrolky v autě: Znáte jejich význam? Kontrolky v autě: Znáte jejich význam?

Co který symbol na palubní desce znamená, jsme psali již…

 

AutoRevue
Mazda bude mít už příští rok benzinový motor bez svíček Mazda bude mít už příští rok benzinový motor bez svíček

Japonská automobilka chce pro spalování benzinu využívat…

Rekordman z hliníku ukrývá 340 koňských sil. Nyní je na prodej Rekordman z hliníku ukrývá 340 koňských sil. Nyní je na prodej

Automobil z roku 1952 je skutečným unikátem a nyní může…

 






 
Mercedes-Benz C291 (1991): Prototyp s plochým dvanáctiválcem a neskutečným zvukem

Mercedes C291 (1991): Prototyp s plochým dvanáctiválcem a neskutečným zvukem

Včera

Mercedes-Benz C291 - prototypy skupiny C, skrývá zajímavou techniku a má úžasný zvuk!




Blesk.cz

Zpověď ochrnutého moderátora Michala Jančaříka (41): Věří, že bude znovu chodit?

Zpověď ochrnutého moderátora Michala Jančaříka (41):…

V poslední době se Michalu Jančaříkovi (41) lepí smůla na paty. Nejdřív ho zlobila ledvina, po transplantaci se…

Vlak nedaleko indické metropole vykolejil, nehodu nepřežilo 36 lidí

Vlak nedaleko indické metropole vykolejil, nehodu…

Nejméně 36 mrtvých a desítky zraněných si podle nejnovější bilance vyžádala nehoda vlaku, který v sobotu večer…

 

iSport.cz

Všichni nás kritizují, ale my jsme druzí, mrzelo třineckého Irgla

Všichni nás kritizují, ale my jsme druzí, mrzelo…

Sami dobře věděli, že se jim vstup do kalendářního roku 2017 nevydařil. Třinečtí Oceláři prohráli pět ze šesti…

SESTŘIHY: Rozjetá Barcelona pálila, se Sevillou nahání Real

SESTŘIHY: Rozjetá Barcelona pálila, se Sevillou nahání Real

Fotbalisté Barcelony zvítězili v 19. kole španělské ligy v Eibaru 4:0 a dotáhli se k čelu tabulky. Real Madrid…

 

Reflex.cz

Vadí mi nálepkování lidí s opačnými názory. Václav Klaus ml. otevřel Centrum pro občanské svobody

Vadí mi nálepkování lidí s opačnými názory. Václav…

Pravicový think tank Centrum pro občanské svobody včera v pražském hotelu Don Giovanni oficiálně otevřel Václav…

Pelikán jako inkvizitor a kádrovák aneb Kdo ohrožuje právní stát

Pelikán jako inkvizitor a kádrovák aneb Kdo ohrožuje…

Jakékoli prokázané zasahování do nezávislého rozhodování soudu by měl stát bez milosti a exemplárně postihovat.…

 
 
reklama