jedine nove Acko sa mu moze postavit do cesty :yes: lebo o tom ze Acko bude kralom triedy nik nepochybuje
ale kazdopadne volvo je ako vzdy chutovka a netuctove poctive stylove auto :yes: s najspickovejsou technikou a paradnym dizajnom
baworacka 1tka vedla tohto volva posobi ako chudobny pribuzny s tupym nosom, audina bude posobit rovnako lebo jej dizajn bude ako pred 15 rokmi stale rovnaky a mozno este aj nudnejsi
Ajajaj, digitální ukazatel rychlosti není zrovna to, co by mně k Volvu pasovalo. Jinak je nová V40tka ukázkou naprosto dokonalého designu :yes::yes::yes:
konce Volva prý nastal s přechodem z krabicoidního na lifestylový design. Pro mě ne, tu změnu chápu, a design posledních generací modelů Volva považuju za kvalitní, bohužel tato sada fotek V40ky moje přesvědčení začíná bourat a nezbude, než abych se ke skeptikům přidal. Jde o interier, na můj vkus (a doufal bych, že i na vkus Volva) je to příliš komplikované, serepatičkovské, rozdrobené, nekonzistentní, jinými slovy ta skandinávská čistota a jednoduchost tvarů je pryč. A jako hřebík do rakve - digitální přístrojový štít, buď je to první závan čínských větrů nebo se u Volva někdo zbláznil. Doufám, že půjdou ladit barvy podsvícení ze zelené až po rudou... Tfuj! :no:
Přesně tak. Taková ta aura, co Volvo mělo je pryč. Vždycky se vyznačovalo chladným pojetím designu bez zbytečných serepetiček. Působilo vždy "majestátně" a odlišovalo se na první pohled. Tyhle tvary ala Hyjůndéé mi k Volvu nesedí a interier je "třešnička na dortu". Pro mě to není krok zpět, ale krok vedle.
suhlasim.posledne skutocne volvo je 70-80-90 rada.
kiez by som vyhral nejaku financnu loteriu,aby som si stihol zadovazit xc70 predtym,ako sa takto z-hyundai-tuje... :-(
Nu což..špatné auto to není.Prodávat se musí..ale nalepit na tohle znak Volva ve mě vyvolává neblahé pocity.Ted už jen aby nová XC90 převzala tenhle styl a za chvilku se vezem všichni na"korejské vlně"..Nezbývá než doufat že alespon 70 řada si ponechá své chladné křivky. :-(
...zaslouží za exteriér jedničku s hvězdičkou. Ovšem interiér jako bych už viděl u pěti předchozích modelů Volva (až na sci-fi přístrojový panel)... Za deset let žádný posun! Osobně mám mnohem radši klasickou mechanickou ruční brzdu, ale zákazníci (obzvlášť) v této třídě preferují hi-tech řešení v konzervativním balení! Držím Volvu pěsti ať se jim daří a jejich čínští majitelé se chovají zodpovědně! Nerad bych zažil další Saab...
Tohle je nechutně asijký design ala "samá oblina a vlna". Volvo vždycky působilo svalnatě s důrazem na ostřejší rysy. Tohle je jak z dílny Hyjůndéé. Proč nepokračují v trendu jednoho z nejhezčích aut na trhu XC70 a postarším, ale pořád nádherným XC90.
Tohle má divně vykulený předek, naprosto překombinovaný zadek a ty budíky jsou vrchol nevkusu. Jak disco z devadesátých let. Nemohl jsem dát víc než 3. Pro mě zklamání.
Zadek je nepovedeny a ty budiky = katastrofa.
Tohle mne dost zklamalo.
Nicmene zbytek interieru mne docela potesil - treba ta jejich sredova konzola a nad ni normalni dva vetraky misto kyklopova oka, sedadla taky OK...
Ale ty budiky...to nee... :-(
Mimochodem tu vsichni vytahuji hjondeeeee, mne to spis pripomina prevleceny Focus.
No tak on nový FF a Hyjůndéé toho mají také designově dost společného, takže to zase není tak daleko. Každopádně ty budíky a záď jsou v hrozný. Zbytek interieru je v pohodě, ale to je málo.
ja viem ze mnohi tu pisete ako sa vam to auto hrozne paci :-) a pritom sa vam to volvo nepaci a v duchu si vravite ze je to nejaky hyundai alebo kia s logom volvo >:D
ved je jasne ze ked je to volvo tak ho kazdy bude chvalit, keby takto vyzeral hyundai tak to tu budu reci aky je to prezvejkany hnus ale kedze je toto nove volvo tak samozrejme je nadherne
:yes: >:D
mne sa toto volvo paci a nove volva sa mi pacia celkovo cim dalej tym viac :yes:
Dizajn exteriéru je prekombinovaný, takto by asi vyzeral i30 v roku 2015. Chváliš interiér. Tento interiér majú všetky modely volva už x rokov a teraz to "korunovali" budíkmi. Bavorácky interiér, ktorý je jednoduchý a ergonomický dokonalý Ti príde ako hračkársky, ale nad volvom sa rozplývaš 8-s
Řekl bych, že koncern VW s tím začal (viz. nový Touareg a Passat, to už je EXTRÉM) a téměř všichni ostatní se přidali. O co udělají auto širší, o to rozšíří dementní středovej tunel. Kopal bych je za to do hlavy s rozběhem. >:-[]
...považuji za velmi nešťastný. Vadí mi bezelstné kopírování Němců. Srovnejte předek MB E W212 s druhou S/V60 a současných BMW s touto V40. Přechod k lifestylu je také mimo, opět doslova lezou do zadku německé konkurenci. Volvo bývalo své, skandinávsky chladné, robustní a bytelné. Tohle je cesta do pekel....Stihne Volvo osud Saabu?
No... tak tomuhle kompaktnímu bohovi může dát třídní čočku už leda očekávaný kompaktní mercedes. Ovšem, nalijme si čistého oleje, to co předvedlo VOLVO dosahuje absolutních estetických výšin prémiového garážového nebe. Bavorští diskusní kolegové se sice tak trochu nervozně poškubávají ;-) avšak... při pohledu na to, na čem se u Volva sedí jim tuhle míru třídní nervozity velkoryse promiňme. Ano, ano, sedadla (tradičně) berou doslova dech.
Kompozice přístrojové desky, a zde akcentuji též středový panel je vrcholnou ukázkou skandinávského čistoskvoucího designu exklusivní jakosti. Kulacené rohy, skvostné výdechy větrání, výrazná plasticita (pohlédni na hloubku dveřních výplní) s dokonalou materiálovou a barevnou volbou, ručka brzdy na svém místě, to vše rámováno pohledově "těžkým" bezpečným pontonem horní části desky, jehož vyklenutí dosahuje vizuální razance vrcholné vlny estetiky, klasy a designu té nejvyšší estetické hodnoty.
A co přístrojový štít, resp. přístroje samotné? Barevně dokonale sladěno s bočním displejem, harmonie v teplém, barevně vyváženém tónu, celkový závěr této (nové) volvovské parádičky nepochybně učiníme až při živé silniční kopulaci.
No a pak samotná karoserie. Volvo dělá dravečky, kdo by tohle ještě před pěti třemi roky řekl, byl by za garážového pomatence. A dnes? Čtyřicítka sedí přičapnutě na zemi jak vlepená mezi bílé čáry, nízká příď (velké bravo), zpětné na svém místě (bravo) a celek hutně sepnut takřka diamantovou zádí. Tohle bude jistě velkej vořech i pro Mercedes.
Ano, toto je událost roku.
Ne, při vší snaze nemohu jinak
[odkaz] :yes: [odkaz] :-|
Tomuhle jsem tleskal, to byl styl, který dělal volvo volvem, srovnáváno se soudobou konkurencí je tohle je o parník vepředu.
[odkaz]
A teď ty čínské budíky, do civica to možná stačí, ale Volvo?
Klid, klid klid. Nesuďme z jednoho snímku, vyčkejme na jízdu, a oprostíme-li se nyní od budíků, pak i ty jistě uznáš, že ta kabina je ve své třídě jedinečnej klenot.
Z venku s tím problém nemám, tenhle design funguje od XC60, ale na vnitřek mě nepřemluvíš. Je tam toho moc na malém prostoru, u S60 se tak "nerozserepetičkovali", a ta by to mohla navíc "roznést" na větší ploše, tohle je prostě moc "nahusto". Stylová čistota, prakticky dokonalost, kterou předvádí S80 a předchozí S40, to byl směr budoucnosti a oni ho vymění za vítězství hmoty nad duchem. Ne, ten vnitřek není žádná Korea, ale není to ani Volvo, to Volvo, jehož interiery jsem obdivoval. A to je tam ještě "nášup" digitálních budíků, to je taková minela, že snad ani nevím co na to říct, jen snad viz. A3, 1er, MB-A. Jen ty budíky stačí na zprávu, že tímto se Volvo vydává směrem k mainstreamu místo na opačnou stranu. :-(
Ona tam ta čistota stylu je, a určitě budou možné zase ty překližky apod. U budíků překvapuje digitální ukazatel rychlosti, no volvo vždy dbalo na přehlednost a čitelnost, věřme, že bude dotažené i tohle.
Souhlasím, souhlasím... Víte, když zde diskutující začnou porovnávat, čemu je nový vůz podobný, popřípadně podobný zepředu, a podobný zezadu, vždycky na mě přijde záchvat. To je opravdu hodně dětský přístup. Každá značka se přece vyvíjí. Má historii, má přítomnost a taky někam směřuje (tedy kromě echt Číňanů, ti jen kopírují). U tohoto V40 jsem rovněž nadšený pojetím designu: současný, velmi moderní, ale ne bláznivý, nebo dokonce nevkusný. Navazuje na S/V/XC 60 a to je dobře. A bude hezký i za 15 let, až se tenhle model přestane konečně vyrábět a bude nahrazen následovníkem. Audi i BMW natolik kopírují sami sebe, že není potřeba přidávat další takový vůz. Tahle V40 zůstává Volvem, snadno se identifikuje. Není pravda přeborníkem v objemu zavazadlového prostoru, ale zase je zcela svůj. GTI tady připomíná, že BMW1 je na tom z hlediska designu hůře, já dodávám, že ani nová A3 není soupeřem, který by mohl porazit V40 v kategorii design.
Trošku mě mrzí, že přístrojovka nastavuje co-pilotovi tak mohutnou plochu... To je jediné, co jí dokážu vytknout. Je pravda, že S/V 60 a XC 60 také zde mají mnohem lepší řešení. Ale na druhou stranu očekávám, že to V 40 řešení má nějaký racionální základ, například lepší poziciování a lepší účinnost airbagu, co já vím.
takže se přidávám ke GTI a vyhlašují V40 událostí roku!
Těžko říct..Mrzí mne jen ta motorizace.Tohle v světle modré barvě s T5 pod kapotou a nápisem Polestar na zádi..i ten interier by se k tomu hodil. Toho už se asi v dnešní době nedočkáme..
..ať z venku či zvenitř...dýchá z nového volva dynamika, solidnost..bezpečnost..design na úrovni..technika taktéž...jen houšť takových.....ať jsou silnice různorodější a krásnější.....ve srovnání s BMW 1...uff...kráska a žabák? >:D
podla mna blbe uvazovanie...to potom u mna je posledne pekne Volvo 850ka...a posledna pre mna pekna Alfa Romeo 156ka, peugeot zase 406ka a podobne...no prd z toho...doba sa meni, automobilky musia ist dopredu a nekukat sa len do minulosti...to si kup potom passata,ci golfa a budes spokojny na dalsich 20rokov. :-)
...no tak jsem se u toho článku s ještě neoficiálními fotografiemi celkem rozplýval, ale nějak jsem znejistěl ... zepředu stále boží, ale zezadu na druhý a každý další pohled moc členité, spousta hran a oblinek.. A pak se mi moc nelíbí ten futuro přístrojový štít.
Jinak už u V60 je to značení na pováženou, ale tohle už se podle mě Véčkem označovat nedá ... viděl bych to na H40. Hatchback. I když podařený. :-)