Ona je ještě objednatelná pětiválcová T5? Já měl za to, že se s příchodem roku 2011 nesmí prodávat motory horší než Euro 5. Jestli se jim podařilo tenhle super motůrek upravit tak, aby splňoval Euro 5, pak nechápu, proč v S/V60 používají trapný čtyřválec.
já bych řekl, že to má co do činění s tím jak Ford prodal Volvo číňanům. Tj. od Volvo nechce odebírat motory, aby za ně nemusel draze platit a naopak Volvu hodlá prodávat "svoje" + výrobní kapacity na Volvo motory, které Ford přesunul do svých fabrik (např. šestiválce).
Ford nemám rád :no:
Zaujímalo by ma, prečo Volvo nedá do S40ky nové EcoBoosty 1,6, ktoré používa vo väčšej S60. Namiesto toho je tam dôchodca od Fordu 2,0 16v - 107 kW, čo nie je motor hodný prémie. 8-s
Tak to můžu potvrdit. Mám s ním něco najeto ve Fordu Galaxy a ten motor je hrozný. V galaxy s kombinací 5st převodovky to byla tragedie. Hlučný, moc to nejede, aby se to rozhýbalo, tak se to musí pořádně vytočit.
řekl bych, že řadu C30/S40/V50 a C70 nechá dožít s tím, co je. Homologace nových motorů by na těch pár let, co tu s náma tyto modely budou, asi neměla ekonomický smysl. Doufám, že tyto ušetřené peníze Volvo investuje do vývoje svých vlastních motorů, tak aby bylo na Fordu nezávislé. Ideální by byli variace na benzinové pětiválce.
Mně to auto připadá trochu dost jako Focus Combi..... Shodou okolností jsem V50 používal minulý víkend, kdy jsem objednal Mondeo u Hertzů a jako obvykle dostal úplně něco jiného. Motor mě dost překvapil, musel jsem "jít do papírů" zjistit, co je D2 .... Jede to OK, při průměru 125km/hod se samozřejmě žádný ekorally výsledek očekávat nedal .... Ale co za to chtějí za peníze je trochu nesoudné :-)
Ako Focus Ti to pripadá, lebo to s Focusom veľa spoločného má. ;-) Je to v podstate bratranec Focusa, na rovnakom podvozku, viaceré diely sú spoločné, napríklad i mnohé náhradné diely sú vhodné do oboch áut. Donedávna i mnohé motory boli rovnaké (1,6 16v, 1,8 16v), resp. stále sú (2,0 16v). Naladenie a ostatné je samozrejme odlišné.