Velká Volva nebyla v minulosti nikdy nakupována pro nízkou spotřebu, což by se ale mohlo v roce 2010 změnit. Minimálně na trzích, kde vám velká auta s nízkými emisemi CO2 méně zdaní.
Ani S80 ani V70 nejsou nijak lacina auta. Nejak si nedokazu predstavit cloveka, ktery by, kdyz uz zaplati takove penize, chtel ziskat tohle auto se zrychlenim z 0 na 100 km/h za 13s.
tenhle kec me dokaze stale znova a znova rozesmat... zalezi teda na pouziti, ale zajimalo by me, jak pri pouziti mesto-dalnice-mesto to muze zpomalit provoz... rek bych, ze kdyz kolem vas projede, tak tuhle verzi poznate leda podle napisu na kufru... joo, na zavodeni na okreskach to holt nebude, ale taky, kdo by tam chtel zrovna s touhle "kravou" zavodit, ze ;-)
Nie ste, chlapci, trochu mimo? Zrýchlenie za 13 sekúnd je vám málo? Kto tak pri bežnej jazde zrýchľuje? Reálne zrýchlenie v bežnej premávke sa pohybuje okolo ekvivalentu 30 s. Vás by som na ceste stretnúť nechcel.
:-):-):-)
PROSÍME SI DISKUSIE POD TESTY RESP. CELÝ MAGAZÍN. :-):-):-)
Ten kdo si koupí auto s vidinou že bude jezdit za 4,5 litru bude chtít za těch 4,5 litru jezdit a proto aby to dosáhl se tak bude i chovat, aby se rozjel na 100km/hod za 13s bude muset pěkně šlápnout na plyn a tím pádem si rozhodit spotřebu. Vůbec nejlepší je srovnávat po koupi malý motor a větší motor. Ve výsledku se ukáže že když chceš dosáhnout deklarované pružnosti malého motoru s větším motorem, tak ten větší je úspornější než onen malý prcek, kdo to nemá vyzkoušené, nechť vyzkouší. Já srovnával 2 litr 86Kw benzín z roku 93 a 1,2 litr 44Kw benzín z roku 2009. Při stejné akceleraci na 100 ( +- 17sec si vzal 2 litr méně. A to nemluvím o hmotnosti atd.....
Pletieš si pojmy a dojmy a hneď v prvej vete si sám dokonale protirečíš. Kto si kúpi auto kvôli spotrebe, nebude tlačiť na pedál. 80 kW nie je nijak málo ani na auto tejto veľkosti, nie každý má potrebu jazdiť športovo alebo si niečo dokazovať, či za každú cenu "využívať tie kone, keď tam sú".
Inak to porovnávanie, to je hodne mimo, miešať hrušky s kolečkami sa nehodí. Jasne, že auto s 86 kW a auto s polovičným objemom a výkonom bude bude vykazovať iné parametre, najmä ak rozdiel v hmotnosti vzhľadom na rozdielny vek nebude adekvátny. U menšieho výkonu ide o to, vedieť s ním jazdiť. Poznať trochu správanie a vlastnosti motora a využívať jeho výhody. Tlačiť na pílu, a potom sa diviť spotrebe, toho je schopný fakt len osol.
Zdá sa, že rád šlapeš na plyn, ale v tm prípade o nízkej spotrebe nemôžeš hovoriť ani náhodou - tú ti nezabezpečí ani ten hybrid, čo máš uvedený v karte.
Platí, čo som povedal - stretnúť ťa na ceste nechcem.
:-):-):-)
PROSÍME SI DISKUSIE POD TESTY RESP. CELÝ MAGAZÍN. :-):-):-)
Kdepak, v ničem se neplatu a neprotiřečím si. Jelikož s oním hybridem dokážu jezdit za 7,5. S Mazdou která má už skoro 17 let pod 8 litrů, tak rozhodně nejsem žádný sportovec. Jen říkám že snižování obsahů motorů je jen o vypočtených emisích na papíře. Ve skutečnosti budou ty hodnoty jiné. Nehledě na to, že u starších aut se spotřeba měřila v reálu, řidič sedl do auta, natankoval plnou a jel a jel a jel a jel a jel a jel.. několik tisíc km. Potom se vypočítal prlměr. Dnes? Auto se přikurtuje k výkonové brzdě, nechá se zahřát, ujede pár km a průměrná spotřeba je hotová.
:yes::yes::yes: Chlapci sa prave dostali do puberty, pisat mozno vedia uz o cosi dlhsie, no stacilo by, keby sa naucili citat. Potom by si na mnohych napr. taxikoch mohli precitat take veci, ako je napr. M-B E 220 D. A ak by auta poznali o cosi lepsie, vedeli by, ze sa jedna o hladky diesel s vykonu 70kW/95k, uspornu alternativu pre toho, kto hlada komfort, nie raketu.
To nevysvetlíš, pre niekoho výkon pod 100 koní ani nie je výkon. Ja vravím, kto nie je schopný bezpečne a svižne (nezavadzať na ceste) so slabým autom, nie je šofér a silná mašina mu do rúk nepatrí.
:-):-):-)
PROSÍME SI DISKUSIE POD TESTY RESP. POD CELÝ MAGAZÍN. :-):-):-)
jestě před 16 lety se prodávaly Mercedesy E-klasse s 2,0 atmosferickym dieselem s výkonem 55 kW (!) zrychlenim z 0-100 asi za 19 s a ctyrstpnouvym manualem. A prodavaly se dobre - spousty taxi vozu, zamoznejch duchodcu atd. Takovy auto ma sanci u vsech tech co dodrzujou predpisy a jezdi max. 130 a za 160 se vzivote nevypravi. To je pak dokonce logictejsi volba nez 2,5 biturbo ci tak neco. V cizine jich je docela dost, u nas asi tak jeden. ;-\ Zato se u nas najde spousta borcu co konecne doaśahnou na elky volvo a budou moct machrovat. Takze kupci jiste budou.
V kombinaci s danovou ulevou, a vychozi nizsi cenou za mensi kubaturu + nizka spotreba, levnejsi povinne ruceni, havarijko...
Prodavat se bude... S oktavkou velmi casto predjizdim i silnejsi auta... Sam nejsem zavodnik a co pak teprve ti predjizdeni... Slozeni navstevniku tadyy ale vykazuje jene procentualni zastoupeni nez je realny prumer...