Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volvo XC Coupe Concept: XC90 je za dveřmi

Volvo se v Detroitu pochlubí se svou vizí třídveřového SUV, které je předzvěstí letošního příchodu druhé generace velkého SUV XC90.
Zpět na článek
8. 1. 2014 09:32
8. 1. 2014 20:46
2. 2. 2014 16:58
Avatar - nalimer
8. 1. 2014 09:32
???
tento obrázok v galérií je čo zač?
[odkaz]
to, čo vidí vodič po nehode?
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Bubáq
8. 1. 2014 13:29
Není to jednoduché...
Chce to chvíli se koukat, nesoudit dle prvního dojmu... Ale nakonec musím říci, že se mi líbí. Ne proto, že je zase tak hranaté (i když ne piksloidní), hranatost a NErafinované plochy á la Kabaň se mi určitě do srdce zapsat nemohou. Ale líbí se mi, že svými vystouplými boky navazuje na předchůdce a nepostrádá dynamiku. Snad trochu té dynamiky zůstane i pro sériový pětidvéřový model, jehož skicy mi nahánějí hrůzu a husí kůži ;-\ .
Rozbalit vlákno
0
8. 1. 2014 20:46
trošku
HARdcore, z rodinného volva na designový olymp :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - peter_ko
9. 1. 2014 00:14
no nič nové
V článku spomenutými sobmi x krát prežuvané, dizajnovo nudné volvo :no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Pekelná Micinka
9. 1. 2014 03:15
XC = 90
Zadek mi přijde jako zvětšený z hatche střední třídy, tedy toho, čím je C30 a k jejímu nástupci by se také skvěle hodil. Čumák je nářez, hodně jaguáří potenciál.

PS. napadlo vás někdy, že XC je vlastně v římských číslech 90 (ano vím, také by to mohlo být LXXXX, ale řekl bych že XC je správnější).
Rozbalit vlákno
0
2. 2. 2014 16:58
Bytelnost
Jsem fanoušek Volva, osobní zkušenost je asi nejlepší z XC 90 D5
Koupeno kdysi v AAA Auto a najeto 100000Km, nechci už jiný auto
D5 (120 či 136 kW)
Vznětový přeplňovaný řadový pětiválec se vstřikováním Common Rail a čtyřventilovým rozvodem DOHC.
Důvod: Velice příjemný a pružný motor. Svou sílu rozvíjí naprosto harmonicky už z nízkých otáček. Ještě lépe je na tom výkonnější verze, která dostala ojedinělé vodou chlazené turbodmychadlo VNT, což velice prodlužuje jeho životnost. Spotřeba paliva je oproti zážehovým motorům neporovnatelně nižší, což majitel ojetiny určitě ocení.
Rozbalit vlákno
0