Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volvo XC40 na prvních fotkách. Nové SUV vypadá jako koncept

Chystané rozšíření modelové řady Volvo představilo již loni ve formě konceptu. Vzhled sériové verze zůstal až na detaily zachován.
Zpět na článek
15. 9. 2017 11:32
15. 9. 2017 12:14
15. 9. 2017 12:22
15. 9. 2017 12:37
15. 9. 2017 19:14
15. 9. 2017 21:09
15. 9. 2017 21:37
15. 9. 2017 22:36
Avatar - Lackey
15. 9. 2017 10:24
Vyrobene pre Čínu
Design, akorát tak pre vkus čínskych zákazníkov.
Rozbalit vlákno
11
Avatar - 3_diamanty
15. 9. 2017 15:32
Re: Vyrobene pre Čínu
bielo-cierna je skratka dnes v mode [odkaz] ;-) ... zacina sa nam era dvojfarebnych aut a kdejakych farebnych stlpikov aj diskov a paluboviek ... sranda ... kazdy dnes uz chce byt co najviac farebny.. len ktovie kde je skutocna pricina tohto zameru ... mne osobne by sa toto volov viac pacilo v jednej farbe.. povedzme cele biele alebo cele cervene... asi uz starnem ale taketo dvojfarebne kusky by som urcite dnes uz neprekusol
Avatar - white label
15. 9. 2017 15:37
Re: Vyrobene pre Čínu
bielo-čierna - to je fakt velká módní novinka! >:D
Avatar - 3_diamanty
15. 9. 2017 15:40
Re: Vyrobene pre Čínu
biele auta s ciernou strechou sa akoby zacinali uz kusok mnozit.. alebo este aj s tymi cierrymi diskami... kolega v praci ma biely swift s ciernymi diskami.. vyzera to v podstate priserne takato kombinacia ale tak samozrejme som mu povedal ze je to krasne a ma to super ;-) ... ale on to ma este dobre... cierne disky lahko zameni za klasicke a bude to mat fakt ok ... ale dvojfarebnu kasnu uz len tak lahko neprelakujes...

este rok dva a kazdy uz bude chciet byt ciernobiely uvidis [odkaz] ... eru striebornych dizlovych octavok vystrieda era tlustych ciernobielych crossov... nova doba... >:D ;-\
Avatar - white label
15. 9. 2017 15:53
Re: Vyrobene pre Čínu
Ta "dnešní" móda už tu ovšem nějaký ten pátek je:
[odkaz]
Mimochodem tohle bílo-černé auto už mám 10 let:
[odkaz]
Avatar - 3_diamanty
15. 9. 2017 15:54
Re: Vyrobene pre Čínu
takuto ciernu strechu ma aj moj buduci svokor na striebornom G6 ... ono to v praxi ani nevidno ... horsie je ked uz ale mas cierne stlpiky a cely ram kasne cierny .... samotna strecha vlastne ani tak nevadi lebo nijako "nesvieti" ...

ako toto je ok ako to mas.. ale ta arona to je prisernost... oblzvlast este aj ten predny stlpik ktory mi tma cierny vobec nepasuje... neladi to so zbytkom vobec
Avatar - white label
15. 9. 2017 16:16
Re: Vyrobene pre Čínu
Přední A sloupky mám bílé, ale jinak tam mám celkově černé taky dost. Kromě střechy a B sloupků, celá přední maska, zrcátka, prahy, celá spodní půlka zadního nárazníku, vnitřky/díry kol...
Dnes mi bílá/bílo-černá na autech přijde spíš poněkud ohraná...
Ale obecně je to v módě (tedy zdaleka nejen u aut) kombinace na kterou se dá vsadit prakticky v každé době.
Avatar - 3_diamanty
15. 9. 2017 16:17
Re: Vyrobene pre Čínu
tu je foto z leta ... som tam ja plus "svokor" [odkaz] .. ma tiez ciernu strechu ale moc to ani nevadi a nevidno v praxi ..

mne cierna nevadi na volante ani kdesi v kabine... len proste na bielom aute by som cierny vrch kasne nechcel mat ... podla mna to ani nevyzea dobre... ked je cierna len samorna strecha tak to moc nevadi.. tu vpraxi ani moc nevidno...
Avatar - white label
15. 9. 2017 16:22
Re: Vyrobene pre Čínu
Tak to má jen střechu a ani zrcátka k ní nemá černé.
Avatar - 3_diamanty
15. 9. 2017 16:25
Re: Vyrobene pre Čínu
ano len strechu ma v takej klavirnej ciernej... leskne sa to takze na foto to ani moc nevidno dobre ale je fakt cierna.. disky ma zase take strieborno cierne.. cize este to ujde... uz cele cierne by podla mna neboli az tak krasne... eset zadne okna ma tiez zatmavene.... dizky ma OZety 17tky a pneu tiez dunlopy SP sport ako mam aj ja.. zda sa ze vw oblubuje znacku dunlop ...

PS: len bohuzial ten golfik je dizel ;-\
Avatar - white label
15. 9. 2017 16:31
Re: Vyrobene pre Čínu
Conti a Dunlopy dává VW na nové auta poměrně často.
Avatar - 3_diamanty
15. 9. 2017 16:39
Re: Vyrobene pre Čínu
tak ono dava to zmysel... mitsu zase dava seriovo yokohamy ... co je tiez logicke samozrejme ... aj ked momentalne ma bracha na tom svojom uz nejake micheliny ... ale co mi vravel tak vraj tie povodne yokohamy boli tichie a udajne aj auto s nimi o chlp zralo menej... ale tak drahe boli jak svi.na a tak po ich zjazdeni skusil nejake uz kusocek lacnejsie micheliny
15. 9. 2017 11:32
KONEČNĚ...
...je mi naprosto šumák, že je Volvo pod čínskou vlajkou. Nutno ale uznat, že design je tak jiný a přitom není čínský, že jen málokterá značka tak minimálně omezí kocept jako Volvo. Kdekoliv nová Volva vidím, prostě vyčnívají a toe v koncernové hnus nudě krása >:D Sice trochu zamrzí absence 6 a 8mi válců, ale i tak good
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Bubáq
15. 9. 2017 12:27
Re: KONEČNĚ...
Trochu?! Pak nejste ale cílová skupina pro Volvo.
15. 9. 2017 21:14
Re: KONEČNĚ...
Alebo vy. Predaje Volva sú rekordne aj s R4. Okrem toho v minulosti bol najpredávanejší R5. V6 a V8 boli minoritné. A R5 bol predávaný nie kôli tomu, že by to bral sami petrolhead, ale proste preto, že ako základ si Volvo zvolilo R5.
Avatar - Bubáq
15. 9. 2017 21:32
Re: KONEČNĚ...
Směšný argument: zatímco prodeje v Evropě rostou dvouciferným číslem, Volvo je celkově na +1,5% za 1-7/2017. Na to, že má tolik novinek naservírovaných v posledních třech letech, je to opravdu bídný výsledek. Už jen proto, že D3 roste opravdu rekordními tempy. Čili: ve srovnání Volvo velice ztrácí, a to i při svých rekordních prodejích.
15. 9. 2017 23:56
Re: KONEČNĚ...
V r.2016 rostlo Volvo dvouciferně na dvou největších trzích, tj. v USA a v Číně.
Avatar - Bubáq
17. 9. 2017 19:39
Re: KONEČNĚ...
Pane, vy jste nenapravitelný komediant. Současná Volva prostě stojí za velké prd, a s tím nic neuděláte.
Avatar - removed
15. 9. 2017 12:14
Pěkné
Vypadá to, že designerská skupina u Volva ví naprosto přesně, co dělá. A pořád pokračuje ve filozofii jedinečnosti - ve smyslu nezařaditelnosti značky do nějaké škatulky. Prostě je to Volvo. Samostatná automobilová (a designová) disciplína.
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Bubáq
15. 9. 2017 12:22
Re: Pěkné
Jo, jo. A pak postačí navštívit nejbližšího dealera značky a přeptat se na zkušenosti s novými modely (ne zaměstnanců! ale vždycky se tam najde hodně majitelů a uživatelů). A pak se člověk nestačí divit: nespolehlivost, nespolehlivost, nespolehlivost. A k tomu řada laciných řešení, která nejsou na první pohled vidět a nespolehlivost jen podporují. Kdo hodnotí vozy jen podle designu, může dál o Volvu snít. Ti ostatní už si všimli, že tady něco nehraje: těchto nádherných a moderních vozů nepřibývá na českých silnicích tolik, kolik by si importér přál.
Co myslíte, bude platforma pro malé vozy úspěšnější? Když si představíte, že platforma nejsou jen plechy, ale také veškeré myslitelné komponenty a myslitelná výbava?
Avatar - removed
15. 9. 2017 12:37
Re: Pěkné
Přiznám se, že po informacích po spolehlivosti či nespolehlivosti současných modelů nepátrám. A to se vlastně netýká jenom nových modelů Volva. Zkušenost mi říká, že mouchy (včetně ergonomických) se u nových modelů aut vychytávají zhruba dva roky (viz Mazda například, která s vylepšeními přichází nenápadně a bez humbuku téměř každý rok).
Ano, přiznávám, že Volvo vždy hodnotím podle designu, protože u Volva jejich design funguje dlouho a dlouho. Potom také podle bezpečnostních fičur, protože historicky je Volvo v oblasti bezpečnostních systémů (nejen elektronických, ale i mechanických) o dva až tři kroky dál, než konkurence. A konkurence je v této oblasti sleduje opravdu pozorně. Volvo už nějakou dobu v podstatě "diktuje" bezpečnostní trendy.
Nicméně, v případě současných modelů Volvo jsem vyzkoušel současný hybridní T8 XC-90, D5 S90 a D3 u V40 CC. V rámci filozofie automobilky nebylo co těmto vozům vytknout. Pořád člověk cítí v rukou dobře postavené auto.
15. 9. 2017 14:22
Re: Pěkné
Když se tak porozhlédnu po českých silnicích, tak prémiový mercedes (nový) patří spíše mezi vzácnější kusy. Za to audi má žně a v poslední době začíná stoupat i bmw. Z toho tak nějak vyplývá, že zastoupení vozů na českých silnicích odpovídá spíše módním vlnám, image, či designu. (Každý, ať si koupí, co se líbí jemu, a co uzná za vhodné.) O vyjádření kvality tady ovšem nejde.
Proto si dovolím tvrdit, že i počty automobilů volvo nemají se spolehlivostí co do činění. Spíše je na místě si uvědomit, že Volvo je relativně malá severská automobilka, která produkuje svým způsobem specifické vozy. Jezdit volvem odpovídá zhruba někomu, komu je 40+, má rád stabilitu, nevyžívá se v módních trendech (opět nic proti nim) a samozřejmě preferuje bezpečnost. Ne úplně každý se v této charakteristice najde.
V otázce spolehlivosti je z nejrůznějších testů jasné, že např. německé prémiové automobilky obecně nepatří mezi premianty. A je to i logické. Bývají nositeli nových technologií, za což se někdy platí právě poruchovostí nových zařízení. Volvo by se mezi onu prémiovku rádo zařadilo. Nicméně spolehlivost pro solventního zákazníka nemusí být podstatným kritériem výběru. V rámci záruky je vyřešeno vše podstatné a po jejím skončení nebo ještě dříve je stejně automobil prodán. Tlak na zvýšení prodejů je trvalý a těm spolehlivé vozy brázdící silnice dvacet let příliš nenahrávají. Spolehlivým automobilům obecně tak trochu odzvonilo.
Napsal jsem, že Volvo je specifické, neumím posoudit nové modely, ale řekl bych, že je to jeho síla i slabina. Ona jednoduchá řešení mohou mít i své kouzlo. Jsem schopen si na autě vyměnit žárovku do pěti minut a nemusím použít šroubovák. Prostě člověk vytáhne kolíček vysune světlo, odklopí kryt a je to... Žádná věda, žádný problém. Samozřejmě s rozvojem světlometů už to do budoucna ve všech ohledech platit nemusí. Na první pohled tedy takové uchycení může být děsivé, ale je to příjemné a jednoduché. A takových věcí lze na autě objevit víc.
Avatar - Bubáq
15. 9. 2017 19:14
Re: Pěkné
Bohužel, toto není pravda. Věnoval jsem dost času rozhovorům s majiteli zánovních Volv a jejich reakce jsou prakticky uniformní: Volvo v této generaci, v této podobě nikdy více. To raději Mercedes.
Mimochodem, Mercedesu se letos daří nejen v celosvětovém měřítku, ale i v ČR. Máte poněkud nesprávné dojmy.
15. 9. 2017 21:09
Re: Pěkné
To asi preto, že Mercedes ešte neskúsili, lebo ja poznám pár ludi čo kupovali Mercedes ako nový, ale po provom aute zo značkou skončili väčšinou na to stačí 1-2 neplánované servisy za rok.
Avatar - Bubáq
15. 9. 2017 21:37
Re: Pěkné
To je opravdu sranda, Vaše argumenty... Proč? Protože v současnosti Volva trápí (v průměru) mnohem víc, než jen 1-2 neplánované návštěvy v servisu. Pohlédněte rovněž na výsledky průzkumu JD Power za 2016 a 2017: Volvo se krčí tam, kde je Fiat a Jeep. Vážně nelichotivé, a to se průzkum opírá o více, než o názor "pár ĺudí". :-( A navíc hodnotí nejen poruchovost, ale též pocity lidí, kteří si do toho auta sednou a řídí ho. Mnoho odpovědí jednoznačně odsoudilo dvoulitrové čtyřválce jako neadekvátní pro tuto cenovou třídu.
15. 9. 2017 23:38
Re: Pěkné
Myslím, že jsme se pobavili a teď vážně. Když už tedy dáváte odkazy, použijte aspoň ty, které by vaše tvrzení dokládaly...

r.2016

[odkaz]
Na šestém místě je Volvo XC70 a na místě sedmém BMWX5, jedenácté Volvo XC90 (není přitom jasné zda nové či staré) přičemž na místě desátem je Mercedes Benz M Class. Žebříček uzavírá na čtrnáctém místě Audi Q7
[odkaz]
Šesté místo ze šesti Volvo XC60.
[odkaz]
Jedenácté místo ze čtrnácti Volvo S60. Za Volvem skončilo Volkswagen CC a BMW 3 series. Poslední je Cadillac ATS.

r.2017

[odkaz]
Třetí místo ze šesti Volvo XC60, šesté skončilo Audi Q5.
[odkaz]
Desáté místo ze čtrnácti Volvo S60, poslední skončilo Infiniti Q50. Za Volvem např. Audi A5 nebo Mercedes Benz CLA.

Opravdu raději nekomentujte, protože ostatní (a tím myslím aktuálně především mě samotného) to pak stojí zbytečný čas dohledávat data (dokonce ta Vaše), která prokazují, že nepíšete pravdu a spíše si vymýšlíte...
Avatar - wakantanka
15. 9. 2017 22:36
Re: Pěkné
Ale no tak. Kazda z D3 na trikrat viac modelov ako Volvo a tusim ze najviac rastu v tych nizsich kategoriach kde Volvo nema nic. Cisla sa daju vylozit vselijak. :-)
15. 9. 2017 23:06
Re: Pěkné
Obávám se, že se mýlíte Vy. A rovněž se obávám, že se mýlíte záměrně. Jak už jsem řekl, Volvo je v zásadě malá automobilka, nicméně Volvo po sobě tři roky roste... A loňský rok opět zaznamenalo rekordní růst.
[odkaz]
V článku se zmiňuje, že Volvo zažilo silný růst v USA, Číně a západní Evropě. Poslední modely automobilky jsou tedy úspěšné.
Bude tedy lépe, když Volvo a dojmy o prodejích hodnotit nebudete, protože jde pouze o dojmy:-).
Avatar - 3_diamanty
15. 9. 2017 15:27
dizajn jak ma byt
tomu sa povie dizajn...v premotivovanom bmw by si mohli uz kludne od volva zobrat priklad ako ist na stylove auto ... a asi je len otazka casu kedy bmw okopci nielen to velke XC90 ale aj tento mensi kusok .. volvo skratka dizajn vie :yes:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Bubáq
15. 9. 2017 19:20
Re: dizajn jak ma byt
Tak z takového přístupu BMW opravdu nepodezřívám... Nyní sice u svých velkosériových modelů vychází vstříc asijským a blízkovýchodním zákazníkům (co se designu týká), ale to není zásadní problém. Nemyslím, že v dohledné době budou řešit design nějak dramaticky. O tom svědčí i studie X2 nebo Z4.
Jiná věc jsou jejich elektromobily: v jejich případě lze hovořit o designovém zoufalství oprávněně. Opět si ale myslím, že z nastoupené cesty neuhnou a rozhodně nebudou brát Volvo jako designový etalon. To je vážně teorie hodně přitažená za vlasy....
Avatar - Bubáq
15. 9. 2017 21:39
Re: dizajn jak ma byt
Designu, který zde reprezentuje XC40, říkám design navržený sekyrou. Hrubý, nekultivovaný, hulvátský, bez špetky rafinovanosti. Rozhodně jej nemohu považovat za zdařilý. Ale představuje současný trend.