Diskuse

Volvo XC40 oficiálně: Rodina SUV se rozrůstá o nejmenšího člena. Čím zaujme?

21.9.2017

Paleta sportovně-užitkových vozů značky Volvo se premiérou v italském Miláně rozrůstá o nejmenší model XC40. Konvenčnějšímu pojetí designu sekunduje bohaté množství moderních technologií.

 

  • 20 Reagovat !

    foto H-K-svwet

    H/K_svwet 21.09.  12:59

    pekne

    len mne sa viac paci s tou klasickou jednofarebnou kasnou
    [odkaz]
  • 20 Reagovat !

    foto wakantanka

    wakantanka 21.09.  13:12

    Hmmmm,

    to len mne to auto pripadá na primárne mestké SUV veľmi široké? Jasne oproti XC60 - 4cm, ale aj tak. Ale vyzerá dobre, verím že bude mať úspech.
    • 20 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 21.09.  13:46

      « Re: Hmmmm,

      mne sa kolkokrat pri parkovani stane ze miesto medzi autami aj najdem ale je neraz proste priuzke ... cize kludne by som mohol mat aj 5m auto s tym by nebol problem ale problem je prave sirka ... ale dnes su siroke placky v mode ( tvar auta uz prestava byt hranolom ale je to uz skor akasi kocka ) ... inak vies co je najvacsia sranda... ze auta sa radovo rozsiruju v centimetroch.. neraz z generacie na generaciu aj o 8-10cm ale v kabine pritom nahanaju milimetre alebo dokonca neraz su dokonca este aj mensie ako predchodca... tomu vravim vyhra taketo tanky ;-) ;-\
      • 10 Reagovat !

        foto wakantanka

        wakantanka 21.09.  14:01

        « Re: Re: Hmmmm,

        No mne o tom dačo hovor :-) Vieš že ja mám práve tú cca 5m dlhú a cca 2 m širokú krabicu. :-) S tým je občas parkovanie riadna sranda >:D
        • 10 Reagovat !

          foto H-K-svwet

          H/K_svwet 21.09.  14:06

          « Re: Re: Re: Hmmmm,

          ked vidim ako niektore mamciky s tymi Q5-kami marne bojuju na parkoviskach az mi je ich neraz luto.. akoby im na nakupy nestacila nejaka corsa alebo povedzme rapid ... ale tak ego nepusti >:D

          dnes som bol rano u nas v starej nemocnici na rastislavke ( mozno to kusok aj poznas ) ... jeden pan tam na Q7 asi trikrat obehol vo vnutri cely ten areal.. bez sance zaparkovat .. pritom keby mal rapida tak pre neho najde asi 10 miest .. ale tak preco ludia s tymito tankami jazdia do centra a potom tam saskuju je tiez dalsia zahada.. pritom nepochybne kto ma na Q7 tak isto ma aj na corsu... navyse ked jazdi sam.. tak mu ozaj do tej nemocnice ( kde fakt nie je miesta na taketo tanky ) corsa bohate postaci.. to moze Q7 nechat doma... akoze bol za cvokara... šme še tam s kolegom na nim pobavili jak hutora na vychodze ;-) ... hotovy nestastnik .. mal si ho vidiet ten jeho prekvapeny pohlad ... smiechu by si sa nezdrzal
          • 00 Reagovat !

            foto jpor-RSKa-

            jpor (RSKa) 21.09.  14:19

            « Re: Re: Re: Re: Hmmmm,

            No jeden dovod moze byt ten, ze ked nejaky nešťastník do teba napali zboku, tak by si chcel sediet v tej Q7-cke a nie v Corse. A to sa moze stať v meste ľahko. Inak samozrejme taky obor do mesta je na oštaru
            • 00 Reagovat !

              foto H-K-svwet

              H/K_svwet 21.09.  14:25

              « Re: Re: Re: Re: Re: Hmmmm,

              a co tak rovno jazdit v unimogu :-) .. ved co ak do mna napali zrovna Q7 alebo nejake stare Gecko.... ale tak to skor vyhras lotto akoby ta v rusnom centre nabrala Q7... navyse dnes uz aj male auta su docela tanky... len tak lahko ich uz nezlisujes ... ono aj tak je vsetko o ludoch.. lebo mozes mat aj hummera ale ked stretnes nejakeho toho sikulu na ceste tak ti je to prd platne
  • 10 Reagovat !

    foto RS

    RS 21.09.  13:32

    Tříválec nebude?

    Městské SUV se 140 a 182kW? 8-s :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 21.09.  13:47

      « Re: Tříválec nebude?

      To není nijak nejvíc...RS Q3, GLA AMG, E-Pace (300HP)
      • 20 Reagovat !

        foto RS

        RS 21.09.  13:58

        « Re: Re: Tříválec nebude?

        Něco takového bych čekal u R, ale jako standard je to docela hodně. Benz začíná na 80, Audi na 88kW atd...

        ... Tak už vím, on je to zase polovičatý článek. Nabídka oficiálně začíná na D3 a T3 s cca 110 a 115kW.
      • 00 Reagovat !

        foto fOE

        fOE 21.09.  14:52

        « Re: Re: Tříválec nebude?

        E pace 300hp top, 250hp zaklad >:D :yes:
    • 01 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 21.09.  13:50

      « Re: Tříválec nebude?

      bude v spojeni s hybridom... ( aj elektro verzia pride ) ... je to v clanku ....

      mna by vsak viac potesil stvorvalec spolu s elektromotorom ... aj ked vo vysledku ako hybridna sustava ( tri valce + elektromotor ) to mozno nebude az take zle ako keby si tam mal len klasicky trojvalec...
  • 72 Reagovat !

    foto webpaja

    webpaja 21.09.  13:41

    Pane redaktore...

    ...zkuste popřemýšlet, když vypisujete konkurenci. Jsem si jist, že v tiskové zprávě Volvo určitě nepíše o konkurentech typu QQ nebo 3008.

    Reálně jimi jsou E-Pace, X1, GLA, Q3, Evoque. Nechápu kam na to chodíte.
    • 20 Reagovat !

      foto Floyd

      Floyd 21.09.  13:52

      « Re: Pane redaktore...

      Chodí si pro rady k Machalovi >:D >:D >:D
      • 10 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 21.09.  13:55

        « Re: Re: Pane redaktore...

        Je vidět, že to je znalec a odborník. Měl jednu světlou chvilku, až jsem si říkal, že to půjde, ale moje mýlka.
      • 23 Reagovat !

        foto Jaros71

        Jaros71 21.09.  14:55

        « Re: Re: Pane redaktore...

        Volvo si k BMW , Mercedesu i Audi... NEMŮŽE ANI ČUCHNOUT..!

        Na techniku a motorizaci nejvíc předražená značka..

        Řadil bych ho někam k Mazdě CX5 , SUBARU Forester či Toyotě RAV4..
        A japonci jsou o dost kvalitnější..
        • 11 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 21.09.  14:58

          « Re: Re: Re: Pane redaktore...

          V čem je X1, Q3, GLA, Evoque, E-Pace lepší? Naprosto srovnatelná konstrukce.

          Paradoxy jsou ve vyšších třídách.
          • 14 Reagovat !

            foto Jaros71

            Jaros71 21.09.  15:05

            « Re: Re: Re: Re: Pane redaktore...

            Premiové značky utíkají neprémiovým lepším jako Volvo , Mazda či Toyota atd.ve všem podstatném..
            1.motorizace
            2.podvozek a jízdní vlastnosti
            3.prostornost interieru
            4.kvalita
            5.IMAGE ! ...velký rozdíl vystoupit z Volva..nebo z Porsche či Mercedesu.

            Design bych u Volva vyzdvihnul , je velmi podařený už několik let.
            Interiery jsou pořád divné , a mne tedy neoslovují , špatně obestavěný stísněný prostor na relativní velikost auta..a ten tablet ten je jako u Renaultu jen pěkný na pohled , uživatelsky zcela na prd..zvláště u SUV jsou tlačítka a otočné ovladače lepší volba.
            Zavazadelník mají Volva většinou sotva průměrný.
            • 10 Reagovat !

              foto H-K-svwet

              H/K_svwet 21.09.  15:14

              « Re: Re: Re: Re: Re: Pane redaktore...

              volvo bolo najblizsie k premii ( nemam to slovo premia rad ) kdesi v rokoch 2005-2010.. uz uz ju olizovalo... ale potom to tam zazdili motormi aj kychynskou linkou... ale nakoneic mozno robia aj dobre ze na to idu uz takto pragmaticky a nic nenahanaju ( pride mi ze volvo slape ako nikdy predtym a nikoho uz nemusi nahanat ) ... lebo v praxi ziadna premia ako taka nejestvuje ... mame len lacnejsie a drahsie vozy... a aj medzi nimi navzajom vznika obrovsky spolocny prienik kde uz mnoho veci je tak podobnych ze ozaj casom uz bude vsetko na uplne jednej lajne .. este ked nam pridu vo vacsom hybridy a elektorvozy ... to len bude premiovy debakel ... otaca sa to ;-) :yes:
            • 00 Reagovat !

              foto Bubaq

              Bubáq 21.09.  15:26

              « Re: Re: Re: Re: Re: Pane redaktore...

              Ahoj pane Jaroši; já to mám obráceně: exteriéry jsou atraktivní, ale interiéry jsou špičkové. A pak aby automobilka vyhověla jedním modelem všem... :-)
            • 21 Reagovat !

              foto mazlik-auto

              mazlik_auto 21.09.  15:28

              « Re: Re: Re: Re: Re: Pane redaktore...

              ad 1) O motorizaci už byla mnohokrát řeč. Volvo je malá automobilka. Nicméně pokud jde o nejvyšší hybridní motorizaci, tak ta je samozřejmě velice dobrá, stačí se podívat na nějaký test na youtube.

              ad 2) Je to Volvo... já se valím... není to sportovec, když se to auto rozjede, tak jede, ale na nějaké závodění ty auta nejsou a nikdy nebyly. Dokonce to jde proti charakteru značky.

              ad 3) Nové modely vyšších tříd jsou prostorné více než dost, XC40 je nejmenší a nové SUV.

              ad 4) Kvalitu nejvíce pošramotil Ford, nicméně v tomto ohledu se paradoxně s čínským vlastníkem blýská na lepší časy. A pokud jde o spolehlivost tam Vámi chválená prémie kulhá. Ale zákazníkům to nevadí, protože nové auto před skončením záruky prodají.

              ad 5) Porsche nemá v žádném případě takovou nabídku vozů jako Volvo... Porsche je navíc sportovní značka. Srovnáváte jablka a hrušky. Vystoupit z Volva znamená vystoupit z jednoho z nejbezpečnějších aut na světě. Kam se na něj Porsche (vcelku logicky hrabe).

              Nový interiér je prakticky v každém testu chválen jako velice příjemný a hezký... Že nevyhovuje zrovna Vám není podstatné.
            • 10 Reagovat !

              foto webpaja

              webpaja 21.09.  15:55

              « Re: Re: Re: Re: Re: Pane redaktore...

              1) Je potřeba vnímat kategorie o kterých se bavíš. Ve velkých modelech jednoduše potřebuje Volvo výkonnější elektromotor. Takhle zůstalo na půli cesty.
              2) Od Volva očkávám pohodlí, na které u posledních modelů zbytečně rezignovalo a ztratilo auru konejšivosti. Každým rokem v rámci péče o modely ale na tomto pracují, to je fakt.
              3) Prostornost interiéru je naopak u nových modelů velmi dobrá. S/V90 pak díky koncepci v pohodě nabízí víc než D3.
              4) Kvalita...jak v čem. U XC90 mě překvapila malá tloušťka koženého čalounění, které tím trpí. Volvo si už jednou něčím podobným prošlo po přelomu milénia, snad si to uvědomí brzo.
              5) Porsche je trochu jiná liga. Volvo je širokou veřejností vnímáno jako prémiová značka. Aktuální image není problém. Jaká bude za 5-10 let je otázkou.
              • 10 Reagovat !

                foto Sumi2000

                Sumi2000 22.09.  09:18

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pane redaktore...

                Je to evidentně o preferencích zákazníka.
                Osobně nevnímám Volvo jako prémiovou značku.
                Také ceny jsou velmi přemrštěné..platí se snad jen za tu lepší bezpečnost.
                Nemyslím si že se třeba Porsche Cayenne či Macan v bezpečnosti nechytají.
                Bezpečnost v crasch testech má Porsche u SUV skvělou.
                Mercedes , Audi i BMW rozhodně také nebudou mít o hvězdu méně.. :-)
                A jsou to lepší značky.
                Za podobné peníze si Volvo koupí jen fanda nebo někdo kdo nepotřebuje být nápadný v prémii.
                Motorizace Volva je tristní..bez debat. Absence šestiválců je omyl.
                Interiery jsou stále dost stísněné i když se nové modely zlepšily.
                .podobně jako pohledný design posledních let.
                • 00 Reagovat !

                  foto Beefcake

                  Beefcake 24.09.  14:48

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pane redaktore...

                  Mne tie Volvacke turbobenziny pridu dost zaujimave a vyladene na slusne vykony.
        • 11 Reagovat !

          foto fOE

          fOE 21.09.  15:48

          « Re: Re: Re: Pane redaktore...

          Nemuze ani cuchnout a hle, ono cucha. A kdyby jen cuchalo, ono i ukusuje. ;-)
    • 10 Reagovat !

      foto wakantanka

      wakantanka 21.09.  13:53

      « Re: Pane redaktore...

      Kam? No na Náplavku predsa !!! >:D
    • 10 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 21.09.  13:55

      « Re: Pane redaktore...

      suhlas... ale tak aj vcera pri 3008 si videl tu tabulku konkurentov... nedalo sa na to pozerat... este doplnim ze k tomuto autu bude urcite zaujumavy konkurent ten novy 4,4m dlhy Eclipse Cross s 1,5T v 4x4 ( predsa len volvo tiez nie je ziadna premia ) .... eclipse cross ma udajne uz moc "kvalitnu" kabinu( mas tam uz aj head up dislej a dalsie ficury aj kvalitne makcene materialy ) a paci sa mne osobne v kabine daleko viac ako totovolvo.... no zda sa ze este to bude zaujimave v tejto triede vyspelejsich a drahsich SUVecok :yes:
      • 20 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 21.09.  13:58

        « Re: Re: Pane redaktore...

        Vzhledem k cenám nových modelových řad bych se divil, pokud by se rozumně vybavená a motorizovaná verze dostala pod milion CZK.
        Tam Eclipse ani nenakukuje. Navíc Mitsu tak klesla image a povědomí v EU, že ten kdo bude uvažovat o Volvu tam ani nezajde.
        • 02 Reagovat !

          foto H-K-svwet

          H/K_svwet 21.09.  14:02

          « Re: Re: Re: Pane redaktore...

          Ecclise Cross je uz prelomovy model.. uz to nebude ziadne "lacne" ASX .. niektori dokonca jeho kabinu prirovnavaju k Lexusu a to aj materialmi... k tomu ma paradny motor aj velmi vyspely 4x4 pohon... myslim ze vedla volva sa rozhodne nestrati a mozno sa mu aj v poho vyrovna... tesim sa na test Eclipse Crossu... na ASX alebo mirage ci 10 rocny lancer teraz uz zabudnime .. Eclipse Cross bude taky japonky evoque... bude uz uplne inde ako ASX
          • 20 Reagovat !

            foto webpaja

            webpaja 21.09.  14:07

            « Re: Re: Re: Re: Pane redaktore...

            Podívej, ty jsi nadšenec a fanda. Mitsu málem v Evropě zaniklo. Dnes po něm téměř neštěkne pse. Lexusním materiálům nevěříš ani ty ;-)

            Na Evoque zapomeň, Mitsu přišlo o lesk a slávu. Zatímco Evoque rozšířil na staré platformě nabídku směrem dolů, Eclipse je jediný rozumný moderní model.
            • 01 Reagovat !

              foto H-K-svwet

              H/K_svwet 21.09.  14:31

              « Re: Re: Re: Re: Re: Pane redaktore...

              mitsu este len vstane z popola... za par rokov sa prejde komplet na hybridy a bude to prave mitsu ktore bude v triede SUV a crossov mat nad konkurenciou naskok :yes:

              inak skoda ze to ich nove cross-MPV Xpander nemame v europe .. vzdialene mi pripomina terenne MPV mitsubishi delica :-)
              • 10 Reagovat !

                foto webpaja

                webpaja 21.09.  14:33

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pane redaktore...

                Mitsu čeká dlouhá cesta se vůbec konkurenci vyrovnat a je otázka zda-li se mu to v Evropě vůbec podaří. Náskok bych nechal třeba těm, co ho mají ve sloganu. Mitsubishi prodělalo svou renomé přešlapováním na místě a zpátečnickými kroky. Nepovede-li se prodejně Eclipse, pak tato značka v EU skončí.
                • 02 Reagovat !

                  foto H-K-svwet

                  H/K_svwet 21.09.  14:34

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pane redaktore...

                  novy eclipse cross uz nemusi nic zrovnavat.. je daleko pred vacsinou svojej konkurencie ;-) ... a naopak uz skor bude dychat uz na krk Q2-ke a prave tomuto volvu
                  • 10 Reagovat !

                    foto webpaja

                    webpaja 21.09.  14:38

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pane redaktore...

                    Běž je prodávat a zkus toto nalhávat náhodným kolemjdoucím, ne tady >:D
                    • 01 Reagovat !

                      foto H-K-svwet

                      H/K_svwet 21.09.  14:54

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pane redaktore...

                      neboj ono se to pak proda >:D ---- inak taky hybridny outlander mi ako spiatocnicky krok nepride... a nebol nim urcite v dobe prichodu an lancer ani ASX... ved mitsu uz cochvila vstane z popola a sa mnohi dosmeju... eclipse cross uz bude ina kava :yes:
                      • 10 Reagovat !

                        foto webpaja

                        webpaja 21.09.  15:00

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pane redaktore...

                        Připomínáš mi tu prodavačku z Kurvahošigutentag...to se prodááá >:D
                        • 00 Reagovat !

                          foto H-K-svwet

                          H/K_svwet 21.09.  15:09

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pane redaktore...

                          dobry postreh... ved prave odtial to mam >:D vazne :yes:
                          • 01 Reagovat !

                            foto Xylo

                            Xylo 21.09.  15:38

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pane redaktore...

                            Ono se nemusí prodávat všechno jenom pomocí marketingových triků. Podle mého názoru a zkušenosti je Mitsubishi (třeba Lancer) dobré a spolehlivé auto za velmi přijatelné peníze. Že je staré a za zenitem, mi nevadí (to jsem já taky). :-)
                            • 00 Reagovat !

                              foto H-K-svwet

                              H/K_svwet 21.09.  15:55

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pane redaktore...

                              dnes je to hlavne o predajoch... ale tak eclipse cross este ani nie je v eu v predaji a uz sa tu nad nim lame palica ( inak nikde nie je povedane ze prave eu ma byt pre neho klucovy trh... napriklad taky soul je celkovo uspesne auto a pritom vieme kolko u nas predava malo ) ... kvalita auta a predaje neraz zdaleka nie su v priamej umere... takze to ze ASX predava menej ako kaskaj este neznamena ze je od neho horsim autom... a ja sa kludne vsadim ze mitsu je od kaskaja kvalitnejsie aj terennejsie aj priestrannejsie... ale tak bohuzial nema v britanii ani v spanieslku zavod.. nema taku financnu marketingovu podporu ani tolko predajcov ako kaskaj v eu... je to aj o tom.. len kvalitny proste byt dnes uz nestaci ak chces uspiet .. niektori vlastne tazia prave z marketingu lebo kaskaj nie je ziaden zazrak ale proste vedia ho predat... kamarat mal prvu generaciu kaskaja.. ked som si do neho sadol tak som mal pocit ze som v dacii.. strasna mizeria... fakt nechapem ako taketo nieco mohlo mat taky velky uspech.. tomu vravim marktingovy zazrak ... ak mas kvalitny marketing aj vyrobne zavody tu tam po svete tak vlastne predavas ani nevies ako ... keby kaskaj vozy tahal az z japonska a nemal vyrobu podporu zazemie v spanielsku a britanii tak nepreda ani tretinu toho v eu co dnes ... takze aj o tom to je... marketing-vyrobne kapacity-reklama-povedomie ludi... ked sa uz raz infiltrujes na trh.. tak to ide samo... skoda uz tiez nemusi byt vzdy najelpsia v triede ale v cz aj u nas ci povedzme v polsku madarsku bude prost stale uspesna...
                              • 10 Reagovat !

                                foto wakantanka

                                wakantanka 21.09.  17:27

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pane redaktore...

                                QQ v podstate tento segment zalozil, takze sa necuduj ze ked kope ludi povies SUV napadne ich QQ. :-) to kde sa vyraba je druhorade
                                • 10 Reagovat !

                                  foto white-label

                                  white label 21.09.  18:30

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pane redaktore...

                                  QQ je spíš crossover.
                            • 10 Reagovat !

                              foto wakantanka

                              wakantanka 21.09.  17:24

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pane redaktore...

                              Ale v dobe ked posledny Lancer prisiel na trh zdaleka nebol za take dobre peniaze vzhladom k tomu co ponukal. V tom je prave ta pointa. Resp. iny priklad. Ford Fusion za 400 vs. 220 tisic ked koncil. Vtedy to bol super kauf, dovtedy ani omylom.
                              • 00 Reagovat !

                                foto Xylo

                                Xylo 21.09.  18:22

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pane redaktore...

                                To máš naprostou pravdu. Lancera jsem koupil jako 3-letou ojetinu s 53 tis km za 205 tis Kč.
                              • 00 Reagovat !

                                foto H-K-svwet

                                H/K_svwet 21.09.  18:47

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pane redaktore...

                                casom ale zlacnel.. drahy bol hlavne ten 1,8 dizel z vlastnej produkcie mitsubishi.. ten nekupoval nikto ani v lanceri ani v ASX a tak casom zmizol z ponuky... a ostali uz len benziny.. uz ale v r 2011 sa nova 1,6 mivec vo verzii sportback sa dala kupit za 14 tisic eur .. casom potom prechod na euro 6 ale znamenal koniec 1,8micky mivec benzinu a ostala tak dnes v dopredaji uz len ta 1,6tka... ale je to dobry motor.. autu staci aj ked samozrejme zislo by sa aj nieco silnejsie ale tak lancer uz mitsu vypusta z ponuky a tak sa do neho uz posledne roky moc nevrazalo a doziva uz len tak pozvolne ....

                                mozem len napisat ze v r 2011 ford focus II so starsim 1,6 euro 4 duratecom stal snad o 2 tisicky eur viac ako mitsu 1,6 mivec... pritom je jasne ze na lancera nemal v nicom.. ale tak vzdy je kazda kupa auta aj o osobnych preferenciach sympatiach aj o dizajne nielen cene to je pravda
                                • 00 Reagovat !

                                  foto wakantanka

                                  wakantanka 22.09.  08:39

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pane redaktore...

                                  Kamoš kupoval nové ASX v prvých dvoch rokoch jeho predaja v SK a dal za neho cez 20 tisíc. Euro a to má benzín, len už nepamätám či 1,6 či 1,8. Teraz je situácia už samozrejme iná. :-)
      • 10 Reagovat !

        foto wakantanka

        wakantanka 21.09.  14:05

        « Re: Re: Pane redaktore...

        Práve to Mitsu bude práve konkurentom 3008, QQ, Kuge či Tigimu, v niektorých verziách viac, niekde menej a niekde vôbec. :-) V tomto sa pripájam k pajovi, Evoque, Q3 atď.
        • 00 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 21.09.  14:14

          « Re: Re: Re: Pane redaktore...

          ;-) Koneckonců i 3008 umí ve vyšperkované verzi působit luxusně, takže žádná křeč
          • 00 Reagovat !

            foto skyactive-for-everybody

            skyactive for everybody 21.09.  14:16

            « Re: Re: Re: Re: Pane redaktore...

            krom křečí v ruce při podpisu platebního příkazu ;-)
            • 10 Reagovat !

              foto webpaja

              webpaja 21.09.  14:20

              « Re: Re: Re: Re: Re: Pane redaktore...

              Všechno má svou reálnou cenu...bez ohledu na ceník. Zrovna dnes jsem se byl kouknout na Karoq a na prodejně stála Octa Scout za 1,2mio. Víc než 800 bych za ní nedal ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto skyactive-for-everybody

                skyactive for everybody 21.09.  14:27

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pane redaktore...

                >:D ...koukám cena adekvátní kupní síle průměrného občana :-)
                • 10 Reagovat !

                  foto webpaja

                  webpaja 21.09.  14:30

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pane redaktore...

                  No podle toho, co dnes mlela rudá zástava k průměrným platům, je to vlastně sociálka ;-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto skyactive-for-everybody

                    skyactive for everybody 21.09.  14:34

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pane redaktore...

                    předvolební období asi budu trávit ve srubu bez elektriky a internetu... protože...ále, znáš mě :-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto webpaja

                      webpaja 21.09.  14:41

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pane redaktore...

                      >:D

                      JJ, díky přestavbě venkovních ploch mám doma dostatek žulových volebních lístků >:-[]
                      • 00 Reagovat !

                        foto skyactive-for-everybody

                        skyactive for everybody 21.09.  14:43

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pane redaktore...

                        žulovej volební lístek >:D >:D >:D tak to je novinka >:D
                      • 00 Reagovat !

                        foto iudex

                        iudex 21.09.  14:48

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pane redaktore...

                        Jj, tiež mám niekedy chuť u nás nimi hlasovať. >:-[] 8-s
                        • 00 Reagovat !

                          foto webpaja

                          webpaja 21.09.  15:46

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pane redaktore...

                          Mám jich dost >:D
                • 20 Reagovat !

                  foto Jaros71

                  Jaros71 21.09.  14:51

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pane redaktore...

                  Škoda je velmi předražená!
                  A Volvo je předražené dvakrát!! >:-[]
                  • 00 Reagovat !

                    foto Petrko

                    Petrko 22.09.  03:36

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pane redaktore...

                    Naštěstí máme špičkový VW který je téměř za pusu.
              • 00 Reagovat !

                foto mazlik-auto

                mazlik_auto 21.09.  15:50

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pane redaktore...

                1,2 mio za Octavii Scout? To se divím, že si ji vůbec někdo koupí...
                • 00 Reagovat !

                  foto webpaja

                  webpaja 21.09.  15:56

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pane redaktore...

                  Má dokonce už svého paníčka...překvapivě.
                  • 10 Reagovat !

                    foto fOE

                    fOE 21.09.  16:12

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pane redaktore...

                    Proc prekvapive? Kdyz si zkombinuju pocty lehkych, strednich, tezkych a hlubokych retardaci zastoupenych v kazde, i ceske populaci s velekladnym, u nekterych jedincu obcas az patologickym vztahem ke znacce Skoda (nekteri z ni obcas delaj az premii, pro priklad nechodme daleko, nejmene jeden sedi i v zdejsi redakci), vyjde mi ze i octavia za 1,2mil si v CR sveho kupce zarucene najde. Na podobne prodeje je zde idealni podhoubi. :-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto webpaja

                      webpaja 21.09.  16:13

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pane redaktore...

                      Pro mě překvapivě :-)
                      • 10 Reagovat !

                        foto fOE

                        fOE 21.09.  16:17

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pane redaktore...

                        Tomu se nedivim, zdrava mysl ma problem pochopit mysl nemocnou. >:-[]
                    • 00 Reagovat !

                      foto -Karel-

                      _Karel_ 21.09.  20:11

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pane redaktore...

                      Koho z redakce myslíš? H.Mička je určitě "velký fanda" - ale dělat z ní prémii? :-O
                      • 00 Reagovat !

                        foto fOE

                        fOE 21.09.  20:38

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pane redaktore...

                        "velky fanda" je hezky eufemismus, ale ano, trefil ses. ;-)
                        Micka se podepsal pod toto (dobre podotknout ze slo jeste o predMachalovsko-nadpisovou eru):
                        [odkaz]
                        • 00 Reagovat !

                          foto -Karel-

                          _Karel_ 21.09.  20:52

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pane redaktore...

                          Asi začátečníkovo nadšení? No, pěkné počtení, ten závěr se fakt povedl. >:D
                          • 00 Reagovat !

                            foto fOE

                            fOE 21.09.  20:58

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pane redaktore...

                            Povedeny zaver, a nejen zaver, to je Micka dlouhodobe. :-)
        • 00 Reagovat !

          foto H-K-svwet

          H/K_svwet 21.09.  14:21

          « Re: Re: Re: Pane redaktore...

          teraz nesuhlas... mitsu ma serioznu 4kolku a 1,5T .... je celkovo inde ako 3008 ktore ma podla mna blizsie k scenicu sesterskemu grandlandu a tymto podobnym "akoze terennym" vozom
          • 00 Reagovat !

            foto webpaja

            webpaja 21.09.  14:29

            « Re: Re: Re: Re: Pane redaktore...

            Jestli tě dráždí 3008, tak Mitsu spadlo na nebo možná i pod úroveň Tucsonu či Sportage. To je holý fakt. ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto H-K-svwet

              H/K_svwet 21.09.  14:32

              « Re: Re: Re: Re: Re: Pane redaktore...

              novy eclipse cross je podla mna uz pohonom aj kabinou a podvozkom kusok pred tucsonom a sportagom.. radim ho vyssie.. nie je to este premia... ale s nejakym tym volvom alebo hondou to porovnat v poho pojde.. a iste aj s nejakym zakladnejsim evoque-om alebo Q2
              • 20 Reagovat !

                foto webpaja

                webpaja 21.09.  14:36

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pane redaktore...

                Naprosto nekritický pohled fanatického fanouška. Bohužel je H/K dnes mnohem samozřejmější volbou než Mitsubushi.
                Ostatní jsou hlouposti, Evoque je auto, které se na sklonku své kariéry umí prodat za 2mio. Na Eclipse budou slevy, že půjde za půl milionu. Q2 je menší.
                Navíc si myslím, že levné cross-kupé nebude mít takový úspěch jako v prémii, tam jde o druhé, třetí auto. Mitsu na to image nemá.
                • 01 Reagovat !

                  foto H-K-svwet

                  H/K_svwet 21.09.  14:41

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pane redaktore...

                  nebavim sa o predaji.. Eclipse Cross este na trhu nemame... sam som zvedavy ako sa uchyti ale prve jazdy a testy a dojmy jasne naznacuju ze konkurenciou mu bude prave tucson sportage tigi a iste aj nejaka ta zakladnejsia Q2 a podobne... drzim mu palce.. podla mna to bude top SUV na danom 4,4m podoryse ... aj motor 1,5T vyzera byt ideal.. k tomu fakt dokonala kabina a skvely pohon 4x4... to auto tych chyb ozaj nebude mat mnoho... vidim to aj na porovnanie s lexusom NX s tym turbom ... pripadne novym jeepom compas...
                  • 10 Reagovat !

                    foto webpaja

                    webpaja 21.09.  14:53

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pane redaktore...

                    Autocar a Autoexpress mu dali 3* z 5-ti. V ničem nevyšel nijak nadprůměrně ve srovnání s běžnou mainstreamovou konkurencí. Na Lexus bych nepomýšlel ani náhodou.
                    • 00 Reagovat !

                      foto H-K-svwet

                      H/K_svwet 21.09.  14:58

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pane redaktore...

                      no to hadam nie... asi kdesi zabudli jednu hviezdu ... ;-) :yes:
                      • 00 Reagovat !

                        foto webpaja

                        webpaja 21.09.  15:00

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pane redaktore...

                        Jasně ;-) :yes:
              • 10 Reagovat !

                foto wakantanka

                wakantanka 21.09.  14:41

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pane redaktore...

                Ty si proste nenapraviteľný optimista s ružovými okuliarmi. :-) A potom to dopadne tak, že ideš položiť reálne svoje peniaze a skončíš niekde úplne inde. :-) Ja ti to neberiem, tiež tie peniaze nedávam z ruky ľahko, ale pchať Eclipe Cross niekam do prémie ... videl si ho vôbec naživo ? Ja veru nie a pokiaľ sa do neho neposadím a nepreveziem bude tam, kde ho poziciuje aj samotné Mitsubishi, teda do triedy SUV / Crossoverov vyššie spomenutých.
                • 00 Reagovat !

                  foto H-K-svwet

                  H/K_svwet 21.09.  14:50

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pane redaktore...

                  no kebyze na to mam tak smozrejme kupim si kludne aj nejake ine auto.. paci sa mi ASX ale za 15 tisic bolo pre nedostupne a ako auto pre dvoch by bolo stale kusok aj zbytocne... v podstate nejazdim moc.. aj ten kufor mam zvacsa prazdny... este aj to male auto vlastne vyuzivam docela len tak poskromne a na upln nutne potreby .. lenze ci robis rocne 8 tisic alebo 200 tisic nejake to auto proste dnes uz treba ak zrovna nepracujes 100m od domu a nechodis nikde do prirody ... eclipse cross som nazivo nevidel.. ale predok ma na styl outlanderu aj podvozok ma s nim tiez zhodny... materialy ( kdesi na youtube najdes testiky aj jazdne dojmy ) ma uz ine ako sme boli zvyknuti z ASX a lancera... aj dizajnom mi jeho palubovka uz pripomina lexus... s 1,5T v 4x4 to bude narez aky sa v tomto segmente len tak nevidi... dokonala kara ... este spravit z toho hybrid a la outlander ( fakt nevime ci bude z toho aj hybrid .. vie niekto? ) a nema jedinu chybicku
                  • 10 Reagovat !

                    foto webpaja

                    webpaja 21.09.  14:54

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pane redaktore...

                    Nářez s CVT a zrychlením na 100 za 10s? Ty jsi nářez >:-[]
                    • 00 Reagovat !

                      foto H-K-svwet

                      H/K_svwet 21.09.  15:05

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pane redaktore...

                      papierovych 9,8s je na 4x4 SUV podobneho vykonu uplna normalna hodnota...len si zoberme ake zrychlenie ma sportage so 130kw tgdi... tusim 9,5-9,6s... ale ono ma este kusok vacsi a silnejsi motor ako mitsu ... takze mitsu to ma ok... ved ono to nie je sportak jasne ale na beznu jazdu lahoda pohoda .. pritom aj s tymi parametami ake ma uz zatopi aj nejednemu hatchu :yes:
                      • 10 Reagovat !

                        foto webpaja

                        webpaja 21.09.  15:46

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pane redaktore...

                        Tak víme, že korejský kůň má občas problém vyrovnat evropského nebo japonského >:D
                        • 00 Reagovat !

                          foto H-K-svwet

                          H/K_svwet 21.09.  16:21

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pane redaktore...

                          ostava uz len verit ze azijsky konik aspon dlhsie zije ako tie nase ;-)
                      • 10 Reagovat !

                        foto Reco

                        Reco 21.09.  17:22

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pane redaktore...

                        Tieto tvoje teorie sa mi pacia :-) Tak eclipse cross, v ktorom si este nesedel, ale pocitovo uz vies ze bude na tom vo vsetkom lepsie a 3008 vyslovene je podla teba srot. Zaujimave vsak je, ze 1.5T ide zatopit nejednemu hatchu, pricom taka Tebou zatracovana 3008 je bez 4x4 a s trojvalcovou 1.2 je pomalsia o ledva 0,7s. Tak to ten japonsky zazrak robi asi nieco zle, alebo ta neskutocne biedna 3008 je ovela dalej ako si (ne)chces pripustit.
                        Ako v sukromi mozes byt fasa chlap, ale toto tu su fakt fanaticke koniny ;)

                        Kamarat ma 3008, bratranec tebou ospevovany novy ASX. Mitsubishi - a to som bol kedysi ich velky fanusik na mna posobilo aj na poslednom autosalone ako suverenne najhorsia znacka. Ani motory, ani interier, ani exterier - jednoducho cele zle.
                        • 00 Reagovat !

                          foto H-K-svwet

                          H/K_svwet 21.09.  18:32

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pane redaktore...

                          pockaj ked pride eclipse cross do predaja.. prve dojmy su uz velmi dobre... auto ma zaroven velmi dobre posadenu motorizaciu aj rozmery .... rovnako o kvalite pohonu 4X4 u mitsu niet najmensich pochyb... bude to pecka... a verim ze aj v amerike... vidim to konecne uz velmi optimisticky u mitsu... :yes:
                          • 20 Reagovat !

                            foto Reco

                            Reco 21.09.  21:23

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pane redaktore...

                            Vzhladom k okolnostiam, dufam, ze na zeny mas lepsi odhad aj vkus :-)
                  • 10 Reagovat !

                    foto wakantanka

                    wakantanka 22.09.  08:42

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pane redaktore...

                    No nedalo mi a schválne som si pozrel test od Rasťa Chválu a popravde nič prémiové som tam ani nevidel ani nepočul. Neviem ako skresľujú mikrofóny, ale ten zvuk zatvárania dverí či kufra znel rovnako ako na mojej skoro 10 ročnej KII. :-) Keď tam niekde poklepal po stredovom tuneli tak ešte horšie. :-) Motor zaujímavý, 4x4 je plus pre Mitsu, ale inak si podľa mňa nemá čo s ostatnými mainstreamovými modelmi vyčítať.
                    • 00 Reagovat !

                      foto Beefcake

                      Beefcake 24.09.  14:53

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pane redaktore...

                      To auto nema byt premiove. Bude to imho slusne auto s dobrym motorom. Vsetko bude otazka ceny. V tej recenzii ma celkom zaujalo. Uplne nechapem, preco sa riadit zvukom zatvarania niecoho, pokial to neplieska kov na kov, tak to jedno zavretie pocas jazdy snad prezije kazdy. Dolezitejsie su ine veci.
                      Vo svojej kategorii bude zaujimavejsie ako Outlander zase vo svojej. Ale cena ukaze.
                      A aby som nezabudol - dizajn pekny, ale ten zadok...
                      • 10 Reagovat !

                        foto wakantanka

                        wakantanka 24.09.  20:25

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pane redaktore...

                        Beefcake čítaj nielen posledný príspevok, ale aj debatu nad ním. Inak by si vedel, že tvrdím viacmenej to samé čo ty. Mainstream áno, prémia ani náhodou. Na rozdiel od toppera, ktorý to vidí veľmi ružovo. >:D
    • 00 Reagovat !

      foto skyactive-for-everybody

      skyactive for everybody 21.09.  13:57

      « Re: Pane redaktore...

      Jen počkej, až se tu objeví jedinci, co Volvo nepřipustí jako prémiového bojovníka :-) To pěkně schytáš...
      JInak samozřejmě souhlasím... s jedním "ale". Jak znám majitele Volvo (Volva, Volvů, Volv...čert to vem), jdou si prostě koupit Volvo a ostatní konkurenci povětšinou naprosto ignorují.
      • 00 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 21.09.  14:00

        « Re: Re: Pane redaktore...

        Jasné, ale co je na těchto mrňatech prémiového vyjma značky, vyšších verzí a materiálů či technologií? Jde povětšinou o FWD v základu a u AWD mají Haldex, víc než 4 válce má jen RS Q3. Takže tady naprosto rovnocenně ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto skyactive-for-everybody

          skyactive for everybody 21.09.  14:02

          « Re: Re: Re: Pane redaktore...

          souhlasím, v tom vězí jádro pudla, ke kterému se někteří z "nás" ještě "neprohrabali"
          • 00 Reagovat !

            foto webpaja

            webpaja 21.09.  14:16

            « Re: Re: Re: Re: Pane redaktore...

            Sám bych o Volvu uvažoval do řady XC60, výš už mi to nedává (jakkoliv se mi líbí) moc smysl. Po nástupu nové A6 Allroad věřím, že se třeba V90CC cenově uklidní a spadne na rozumnou úroveň, zatím nevidím moc důvodů ke koupi za nabízené ceny.
            • 02 Reagovat !

              foto skyactive-for-everybody

              skyactive for everybody 21.09.  14:20

              « Re: Re: Re: Re: Re: Pane redaktore...

              Opět souhlasím... ovšem V90 CC je prostě "něčím" přitažlivá a dokážu naprosto pochopit ty, co za ní vysolí takovej balík.
              Na XC60 se vyloženě těším...
              • 00 Reagovat !

                foto webpaja

                webpaja 21.09.  14:24

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pane redaktore...

                Mě tak otrávil Volvo hybridní systém u XC90 a zároveň neuspokojila verze T6, že jediná motorizace je nafta. Tam je aspoň normální AWD, narozdíl od hybridu.
                • 00 Reagovat !

                  foto skyactive-for-everybody

                  skyactive for everybody 21.09.  14:32

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pane redaktore...

                  Já byl s hybridem relativně spokojenej. Ale vliv měl i takový ten "wow" efekt při zasednutí za volant :-)
                  S tou naftou máš pravdu. Sice ten benzín nemusí být špatnej, ale pochybuji o jeho "úspornosti". Zkoušel jsem S90 Praha - Ostrava s D5 a moc se mi líbil jízdní asistent. Držel bez zásahu víc než 11 minut.
                  • 00 Reagovat !

                    foto webpaja

                    webpaja 21.09.  14:41

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pane redaktore...

                    S hybridem jsem strávil 2 dny a cca 800km v zimních podmínkách, nakonec jsem to ani moc nešířil...radši ;-)
            • 10 Reagovat !

              foto iudex

              iudex 21.09.  15:01

              « Re: Re: Re: Re: Re: Pane redaktore...

              Jj, kým u SC90 sa naplno prejavuje nedostatočnosť pohonných jednotiek (skrátka R4 ani v eko-dobe na veľké prémiové SUV nestačí), tak v SC60 je to v pohode a pri XC40 sa dokonca môžu pasovať za širšiu špičku (takmer 250 koní v malom mestskom SUV je viac než slušná porcia).
        • 01 Reagovat !

          foto iudex

          iudex 21.09.  14:51

          « Re: Re: Pane redaktore...

          Zrovna som si povedal, že pri XC40 je to úplne jasné: kde "konkurenčná" Ateca končí na 1,5TSI so 110 kW, tak Volvo má dvojliter s 182 kW. Celkom rozdiel.
          • 10 Reagovat !

            foto -Karel-

            _Karel_ 21.09.  20:19

            « Re: Re: Pane redaktore...

            Konkurenční Ateca končí na 2,0TSI 140kw. ;-)
      • 31 Reagovat !

        foto Jaros71

        Jaros71 21.09.  14:48

        « Re: Re: Pane redaktore...

        Proč diskutovat o faktu , že Volvo nikdy prémie nebyla..? :-)
        • 13 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 21.09.  15:57

          « Re: Re: Re: Pane redaktore...

          Proto se dokáže prodávata za prémiové ceny? ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto KANKUNEN

      KANKUNEN 21.09.  13:58

      « Re: Pane redaktore...

      Tak pan Uhlík je novinář na úrovni bílé Testarosty F40. A ten zblit visel skoro týden v hlavní nabídce.
      • 00 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 21.09.  14:26

        « Re: Re: Pane redaktore...

        JJ, to se povedlo. Navíc jsem silně alergický na to, když někdo, živící se nástřelem písmenek do nijak zářných článků dokáže vypustit něco ve smyslu "ani zadarmo". Ne ta přestavba je samozřejmě strašná, ale vyrobil pan redaktor někdy něco? Přispěl něčím společnosti?
        Ať se každý zamyslí sám nad sebou než něco podobného napíše.
        • 00 Reagovat !

          foto Ikarlos

          Ikarlos 21.09.  14:38

          « Re: Re: Re: Pane redaktore...

          "Ne ta přestavba je samozřejmě strašná, ale vyrobil pan redaktor někdy něco? Přispěl něčím společnosti?
          Ať se každý zamyslí sám nad sebou než něco podobného napíše."

          Vzpomeň si na to, až budeš psát do diskuse pod další koncept studentů Škodovky...
          • 20 Reagovat !

            foto webpaja

            webpaja 21.09.  14:40

            « Re: Re: Re: Re: Pane redaktore...

            Velmi dobře vím co píšu, zase pod Kolmanem, že? ;-)

            To je náhoda :-)
            • 00 Reagovat !

              foto wakantanka

              wakantanka 21.09.  14:43

              « Re: Re: Re: Re: Re: Pane redaktore...

              Chceš nenápadne naznačiť, že Ikarlos je Kolman? :-) To by som sa nestavil. >:D
              • 00 Reagovat !

                foto iudex

                iudex 21.09.  14:53

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pane redaktore...

                Nie je to prvýkrát, čo vyskočil na obranu autora článku, takže tá pajova úvaha má nejaký základ.
                • 00 Reagovat !

                  foto webpaja

                  webpaja 21.09.  14:55

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pane redaktore...

                  JJ, je to kolorit, Ikarlos nepíše k autům, jen k redaktorům, resp speciálně k jednomu ;-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto wakantanka

                    wakantanka 22.09.  08:44

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pane redaktore...

                    Nemám dokonalý prehľad, ale skôr ho vidím ako Škoda fan positive. >:D dosť často s klapkami na očiach, ale na niekoho z redakcie by som ho netipol vôbec. >:D
            • 00 Reagovat !

              foto Ikarlos

              Ikarlos 21.09.  14:57

              « Re: Re: Re: Re: Re: Pane redaktore...

              To jako že když píšu pod Kolmanem, jsem hned Kolman? Tvoje myšlenkové pochody bych chtěl mít...
              • 00 Reagovat !

                foto webpaja

                webpaja 21.09.  14:59

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pane redaktore...

                To asi neřešme jak redakčně spřízněná duše ;-)
                • 00 Reagovat !

                  foto Ikarlos

                  Ikarlos 21.09.  15:14

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pane redaktore...

                  Mám rád Auto.cz a nemusím do něj za každou cenu kopat. Když si něco zaslouží kritiku, uvedu to, a co si o mně kdo myslí, to je mi celkem u zádele. Kdo ví, kdo se skrývá za ostatními zdejšími nicky. ACZ by mělo obnovit srazy, které občas byly ještě za dob Libora Zezulky.
                  • 00 Reagovat !

                    foto iudex

                    iudex 21.09.  15:22

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pane redaktore...

                    Neboj, mnohí sa tu stretávame a vieme, kto sa za tými nickmi skrýva, tiež niektorí majú kontakty na redaktorov čí bývalých redaktorov ACZ, takže každé tajomstvo či utajená identita skôr či neskôr vyjde najavo. ;-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto Ikarlos

                      Ikarlos 21.09.  15:30

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pane redaktore...

                      To nic nemění na faktu, že by se znovuoživení srazů vyplatilo. Kdysi byla na ACZ komunita, teď je to jenom dohadování v diskusích.
                      • 00 Reagovat !

                        foto webpaja

                        webpaja 21.09.  15:43

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pane redaktore...

                        Dohadování tu bylo vždy, proto je to diskuze. Redakci jsme několikrát už v nové podobě zvali, nikdy nikdo nedojel.
                  • 30 Reagovat !

                    foto webpaja

                    webpaja 21.09.  15:38

                    « Pane redaktore...

                    Rád bych ti porozumněl, ale nedaří se mi to. Nezajímá tě co si kdo myslí o tobě a přesto neskrýváš zájem co se skrývá pod ostatními nicky...to si trochu protiřečí.

                    Valná většina kluků (omlouvám se p. Bubaqovi, který je zřejmě něco jiného a trvá na vykání) má ACZ rádo. Bohužel však leckdy ne kvůli kvalitě článků, která je čím dál tím horší, ale kvůli diskuzní platformě založené právě Liborem Zezulkou.
                    Nekritizujeme tu proto, aby se kritizovalo, ale právě pro upadající kvalitu webu jako takového. Právě proto, že ho máme rádi.
                    Ono mít rád taky znamená mít jakousi zodpovědnost vůči druhému subjektu. Mít rád znamená mimo jiné si sdělit zcela upřímně věci, vlastnosti, které se u druhé strany mění k horšímu.
                    Dám ti jednoduchý, praktický příklad.

                    Dlouhá léta jsem spolupracoval s kolegou, který měl obrovské profesní kvality a ve svém oboru patřil a stále patří ke špičce. Během naší spolupráce ho po letech opustila přítelkyně, což nemělo paradoxně negativní vliv na jeho pracovní kvality, ale postupně se o sebe přestal starat po osobní stránce. Celá firma si o tom šuškala, začalo pomlouvací kolečko a nikdo se neměl mu cokoliv říct. Stačilo krátké posezení, kdy jsem mu vysvětlil jak jeho změnu vnímá okolí a vzhledem k jeho nemalé inteligenci nebylo potřeba rozebírat cokoliv dál. Plynule se vrátil ve všem do starých kolejí a okolí okamžitě pozitivně zareagovalo.

                    Věřím, že chápeš jistou podobnost se situací na ACZ. I tady někdo něco zanedbává a nejde o nic osobního. Občasný smrádek se postupně mění v zápach trvalejšího charakteru, který je jednou větší, jindy menší. Právě proto, že mám ACZ rád, upozorňuji na to, že tento odér není příjemný.
                    • 00 Reagovat !

                      foto Ikarlos

                      Ikarlos 21.09.  15:49

                      « Re: Pane redaktore...

                      Tak za tohle ti musím vyseknout poklonu, hezky napsáno. Každý holt máme jiný způsob, jak dávat určité věci najevo.
                      • 00 Reagovat !

                        foto webpaja

                        webpaja 21.09.  15:58

                        « Re: Re: Pane redaktore...

                        Fajn, tak spláchněme předchozí. Jsem rád, že si v tomhle rozumíme.
                    • 00 Reagovat !

                      foto H-K-svwet

                      H/K_svwet 21.09.  16:38

                      « Re: Pane redaktore...

                      za vsetkym hladaj zenu ... bohvie.. ved mozno aj tu to tak bude ;-)

                      inak ja sa tym padom uz kusok s vami vsetkymi lucim ... od tohto vikendu tu uz moc nebudem ( takze si mnohi uz vydychnete >:D ) ... a tiez za to moze zenska ... ale tentokrat sa jej uz tak lahko nezbavim... aspon farar nam este v lete rozpraval cosi ze po vstupe do manzelstva mame byt spolu vzdy v dobrom aj v zlom a zijeme jeden pre druheho a moj zivot vkladam do jej ruk a ona svoj do mojich a podobne ... ale ja sa casom vratim ako sa poznam... auta ako stinger alebo eclipse cross ale aj mnoho dalsich noviniek si ujst urcite nenecham ;-) >:D
                      • 00 Reagovat !

                        foto iudex

                        iudex 21.09.  17:09

                        « Re: Re: Pane redaktore...

                        To akože po svadbe prestaneš mať koníčky, prestaneš sa zaujímať o autá, prestaneš žiť? ;-) >:D Neboj, doješ zvyšky svadobnej hostiny a si tu jak na koni. >:D
                        P.S. Uži si svadbu.
                        • 00 Reagovat !

                          foto H-K-svwet

                          H/K_svwet 21.09.  17:33

                          « Re: Re: Re: Pane redaktore...

                          pridam potom nejake foto do galerky ... stuhy na lancer uz su nachystane.... len skor ako niekedy v pondelok utorok to tu asi nehodim .... ved uvidime ... mam sice aj buduci tyden volno ale tak uz sa hned po svadbe stahujeme... a treba mi v novom byvani zaviest nejaky schopny net a vlastne treba tam toho este hodne.... asi bude treba spravit nejaku senfi fintu ako Belmondo inak to nevidim >:D

                          dik moc .. nejako to snad prezijem ... momentalne aj vdaka ACZ som myslienkami kusok inde tieto posledne slobodne dni a snazim sa nejako nestresovat a vypnut od vsetkeho ... obcas by to ale chcelo nejaku antistresovu hracku alebo rovno celu skatulu :*) >:D
                          • 00 Reagovat !

                            foto webpaja

                            webpaja 22.09.  07:00

                            « Re: Re: Re: Re: Pane redaktore...

                            Přeju ať to klapne ;-) :yes:
                          • 00 Reagovat !

                            foto wakantanka

                            wakantanka 22.09.  08:48

                            « Re: Re: Re: Pane redaktore...

                            Tak si to uži a neboj nič >:D Ale to bude riadny masaker, keď plánuješ triezvieť až do utorka >:D >:D >:D
        • 10 Reagovat !

          foto KANKUNEN

          KANKUNEN 21.09.  14:44

          « Re: Re: Re: Pane redaktore...

          Uhlík dokázal hned dvě věci najednou. Na základě pitomostí v článku má vždy plodnou diskuzi a ta diskuze je na vyšší úrovni než článek samotný. Většinou v diskuzi převládají Gugliti a Holdeni, ale tady ne. A máme tady dokonce MT, který by měl raději ty články psát než je diskuzích opravovat.
    • 00 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 21.09.  14:45

      « Re: Pane redaktore...

      Človeče presne toto mi napadlo ako prvé a išiel som to sem napísať, ale zjavne už nemusím. :yes:
      To, že autor dá ako konkurenciu prémii bežný mainstream je jedna chyba, ale netrafil sa ani veľkostne, keď taká Ateca je jasne menšie auto (vo všetkých rozmeroch, viď napr. d=4,36m, r=2,63m), keď už mainstream, tak Tiguan (r=2,68m, d=4,48m).
      • 10 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 21.09.  14:56

        « Re: Re: Pane redaktore...

        Umíme si to přebrat sami ne? >:D :-!
        • 00 Reagovat !

          foto iudex

          iudex 21.09.  15:04

          « Re: Re: Re: Pane redaktore...

          Vieme, ale tak nejak dúfame, že to spravia tí, ktorí sú za to platení. Ale v poslednej dobe aby si pohľadal článok bez faktickej chyby... 8-s :no:
        • 00 Reagovat !

          foto white-label

          white label 21.09.  15:05

          « Re: Re: Re: Pane redaktore...

          Jo, už jsme si zvykli, bohužel... ;-)
  • 10 Reagovat !

    foto XTad

    XTad 21.09.  14:48

    Delka XC60

    Je 4688, nikoli 4588.
  • 10 Reagovat !

    foto pradeda7

    praděda7 21.09.  15:11

    Volvo XC40....Na čínský vůz dobrý...

    ....ono i ty indická auta od Jaguaru nejsou zrovna kulhavé příšerky...... >:D Chválím tady "usrraanné" čtyřhrnky od Volva....zajímavé jak rychle pomocí turba dohání benzíny nafťáky i na krouťáku...potřebují k tomu sice pár otáček navíc, ale jinak dobrý. ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Bubaq

      Bubáq 21.09.  15:29

      « Re: Volvo XC40....Na čínský vůz dobrý...

      ... jen pořád visí otazník nad jejich životností. Diesely mají robustnější konstrukci (srovnat lze pomocí váhy motorové jednotky; diesely o cca 30-35 kg, po započtení systémů více turbodmychadel je rozdíl ve váze klidně i 50-70 kg). Co vysoké tlaky udělají s lehčími hlavami, písty a klikami benzínů je vážně otázka. zatím se bráním jakýmkoliv soudům, protože jen praxe může ukázat pravdu. Jen mě něco nutí drbat se za pravým boltcem...
    • 00 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 21.09.  15:45

      « Re: Volvo XC40....Na čínský vůz dobrý...

      V autech této velikosti až a jednu vyjímku nic jiného než čtyřválce nenajdeš. Tady je to OK.
      • 00 Reagovat !

        foto pradeda7

        praděda7 21.09.  22:31

        « Re: Re: Volvo XC40....Na čínský vůz dobrý...

        Sou-hlas,...no objections... :-!
      • 10 Reagovat !

        foto Sumi2000

        Sumi2000 22.09.  09:24

        « Re: Re: Volvo XC40....Na čínský vůz dobrý...

        Tady ano , u xc60 a xc90 je to tragedie.. >:D
        jako Bugatti s tříválcem.. :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Bubaq

    Bubáq 21.09.  15:36

    Otevírá se prostor pro V / XC 30

    Myslím, že rozměry a motorizace XC40 (tj. i příštích S/V 40) napovídají, že Volvo a Geely půjdou společně ještě níže (čistě tříválcová řada).
    Musím XC40 pochválit za interiér: design a provedení přístrojové desky je přesně podle mého gusta, ovládání všeho přes dotykový displej je mi nesympatické. Krásná jsou přední sedadla, zejména výška jejich opěradel. Podle fotek soudím, že zadní sedadla jsou uložena nezvykle vysoko, asi pro uložení baterií, což napovídá, že budou určena opravdu jen pro děti, popř. malé osoby do 165 cm. Ale to nevadí, určení auta je jasné. Dětské sedačky se budou do něj montovat velice pohodlně, a stejně pohodlné bude i zapínání dětí do pásů.
    Exteriér je sympatický, byť (jak už jsem psal dříve) poněkud humpolácký, málo rafinovaný. Ale líbí se mi. Světlá výška je též sympatická, možnost vybrat si z 1,5 litrových i 2,0 litrových motorů je vysoce pozitivní.
    Hodně kladně musím hodnotit gigantickou velikost dvou airbagů: toho kolenního u řidiče a také toho spolujezdcova. Oba svou velikostí vysoce překračují současný standard.
    Třeba Volvo v ČR nabídne solidní slevu z ceníkových cen...
  • 00 Reagovat !

    foto donPedro

    donPedro 21.09.  16:18

    Čína nebo Indie?

    Tož pravda, trochen provokativní titulek příZZpěvku tohoto. Je to dneska na, slovy klasika, BRAVOLVO :yes: Má bychařská volba by ale byl Jaguar E-Pace ;-) Tož tak.
    • 00 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 21.09.  16:22

      « Re: Čína nebo Indie?

      za mna v tejto triede eclipse cross s 1,5T v 4x4 ;-) :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto coubes

    coubes 21.09.  16:47

    Pěkný

    Volvo má aktuálně co do designu výborně našlápnuto. Pokud bude člověk vybírat jen očima, což dneska dělá půlka planety, a bude chtít konzervativní design s nádechem hravosti, tak kolem showroomu Audi jen projede a zastaví se až u Volva. Když nebudeme řešit motory a techniku, tak si taková Q3 při současném designovém jazyku Audi, ani neškrtne. Navíc tohle auto je cíleno na ženy a děcka, tedy kategorie, kterou motory zajímat nebudou. Budou chtít design, navigaci, hudbu (propojitelnost s iphonem je existenční povinnost) a výkon v číslech a samozřejmě 3 * různých asistentů. Nicméně Volvo se tradičně považuje za etalon bezpečnosti, takže tohle se bude brát jako samozřejmost. Škoda těch motorů napříč portfoliem značky, to je děs a bída, ale jak píšu, pokud budu vybírat jen očima... Volvo ukazuje (Audi), že i konzervativní design, může mít charakter a netvářit se jak domácí spotřebič.
    • 00 Reagovat !

      foto Sumi2000

      Sumi2000 22.09.  09:26

      « Re: Pěkný

      Audi bude mít novou Q3 ce nevidět tak pak se ukáže.
      Tipuji , že nová Q3 v prodejích Volvo zašlape do země.. :-)
      Volvo je konkurence pro menší neprémiové značky.
      • 00 Reagovat !

        foto coubes

        coubes 22.09.  11:00

        « Re: Re: Pěkný

        Všechno je to možné. Bavím se o designu. Tam nemá Audi co nabídnout. Je to svým způsobem docela výkon při takové paletě modelů nemít ani jeden vizuálně zajímavý model. A prémiovost Audi je o úhlu pohledu. Audi je čistě spotřební značka bez charakteru a přidané hodnoty. Na těch autech není nic zajímavého.
        • 10 Reagovat !

          foto -Karel-

          _Karel_ 22.09.  14:21

          « Re: Re: Re: Pěkný

          A proto prodává +- stejně jako BMW a MB. To je tvůj individuální pohled.
      • 00 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 22.09.  11:03

        « Re: Re: Pěkný

        Nevsiml jsem si, ze by Q7 nebo Q5 zaslapavaly XC90 nebo 60 prodejne do zeme. Takze se to same neda predpokladat ani v teto tride.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Noví ministři přehledně: Kdo bude šéfovat Česku pod taktovkou Andreje Babiše?

Noví ministři přehledně: Kdo bude šéfovat Česku pod…

Andrej Babiš už má pohromadě celý menšinový kabinet. Moc do rukou mu dal prezident Miloš Zeman, který ve středu…

Češi o kebab nepřijdou: EU v něm nechá fosfáty, odpůrci neuspěli

Češi o kebab nepřijdou: EU v něm nechá fosfáty,…

Konec kebabu v Česku ani dalších zemích EU v dohledné době nehrozí. Europoslanci ve středu při hlasování…

 

iSport.cz

Velký návrat na Letnou! Ščasný by měl být sportovním ředitelem Sparty

Velký návrat na Letnou! Ščasný by měl být sportovním…

Velký comeback je na spadnutí. Zkušený trenér Zdeněk Ščasný by se měl už brzy vrátit na Spartu. Podle informací…

Česko - Finsko 3:2 pp. Neuvěřitelný Růžička! Obrat vystřelil hattrickem

Česko - Finsko 3:2 pp. Neuvěřitelný Růžička! Obrat…

Skvělý obrat! Hokejisté české reprezentace porazili Finy 3:2 po prodloužení. Svěřencům Josefa Jandače se…

 

Reflex.cz

V hotelu Victoria Falls v Zimbabwe, kde se měnily dějiny Afriky, myslí i na cestovatele Emila Holuba

V hotelu Victoria Falls v Zimbabwe, kde se měnily…

Přestože se slavný český cestovatel, kartograf a etnograf Emil Holub (1847 – 1902) pohyboval při své první…

Ruský dezinformační web Sputnik vyhlásil anketu o nejkrásnější českou poslankyni

Ruský dezinformační web Sputnik vyhlásil anketu o…

Ruská státní propaganda a její dezinformační weby pravidelně šíří nejrůznější falešné zprávy a komentáře, nad…