Volvo XC60: Nové motory D3 (120 kW) a 2,0T (149 kW) na českém trhu
42
/
48
Prohlédnout znovu
Volvo XC60: Nové motory D3 (120 kW) a 2,0T (149 kW) na českém trhu
Volvo XC60
|
acz
Volvo XC60
|
acz
Volvo XC60
|
acz
Volvo XC60
|
acz
Volvo XC60
|
acz
Volvo XC60
|
acz
Volvo XC60
|
acz
Volvo XC60
|
acz
Volvo XC60
|
acz
Volvo XC60
|
acz
Volvo XC60
|
acz
Volvo XC60
|
acz
Volvo XC60
|
acz
Volvo XC60
|
acz
Volvo XC60
|
acz
Volvo XC60
|
acz
Volvo XC60
|
acz
Volvo XC60
|
acz
Volvo XC60
|
acz
Volvo XC60
|
acz
Volvo XC60
|
acz
Volvo XC60
|
acz
Volvo XC60
|
acz
Volvo XC60
|
acz
Volvo XC60
|
acz
Volvo XC60
|
acz
Volvo XC60
|
acz
Volvo XC60
|
acz
Volvo XC60
|
acz
Volvo XC60
|
acz
Volvo XC60
|
acz
Volvo XC60
|
acz
Volvo XC60
|
acz
Volvo XC60
|
acz
Volvo XC60
|
acz
Volvo XC60
|
acz
Volvo XC60
|
acz
Volvo XC60
|
acz
Volvo XC60
|
acz
Volvo XC60
|
acz
Volvo XC60
|
acz
Volvo XC60
|
acz
Volvo XC60
|
acz
Volvo XC60
|
acz
Volvo XC60
|
acz
Volvo XC60
|
acz
Volvo XC60
|
acz
Volvo XC60
|
acz
Mini představuje poslední díl skládačky. Aceman je elektrický elegán
BMW 4 a i4 Gran Coupé jsou hezčí a mají modernější multimédia
Mitsubishi ASX prošlo faceliftem. Design zůstal věrný originálu
Karbonu není nikdy dost? Do rukou Mansory už padl i Rolls-Royce Spectre