Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Český trh v červenci 2009: Volvo XC70 bronzové ve vyšší střední třídě, na Top 5 stačilo 9 registrací

Poloterénní Volvo XC70 se v červencovém žebříčku vyšší střední třídy vyhouplo na bronzovou příčku. Na první pětku tentokrát stačilo jen devět registrací.
Zpět na článek
15. 8. 2009 14:54
neregistrovaný "javor007"
15. 8. 2009 16:08
17. 8. 2009 15:37
neregistrovaný "mates"
15. 8. 2009 20:11
15. 8. 2009 23:09
15. 8. 2009 23:33
15. 8. 2009 23:58
16. 8. 2009 00:39
16. 8. 2009 00:47
16. 8. 2009 00:49
16. 8. 2009 01:11
16. 8. 2009 01:39
16. 8. 2009 01:49
16. 8. 2009 01:18
16. 8. 2009 01:27
16. 8. 2009 01:33
16. 8. 2009 01:41
16. 8. 2009 17:11
neregistrovaný "507--"
17. 8. 2009 07:26
17. 8. 2009 07:31
17. 8. 2009 15:36
neregistrovaný "mates"
17. 8. 2009 15:43
neregistrovaný "mates"
17. 8. 2009 15:46
neregistrovaný "mates"
Avatar - white label
15. 8. 2009 10:59
Fóbie Kylie...
...to zas bude "keců", jak je možné, že se u nás letos prodalo víc A6ek, než 5ek a Eček dohromady..., viď Kylie... ;-)
Rozbalit vlákno
46
Avatar - delphino
15. 8. 2009 14:53
Re: Fóbie Kylie...
a když vezmu že Allroad je vlastně taky A6 tak tu máme drtivé vítězství Audi >:D
15. 8. 2009 16:28
Re: Fóbie Kylie...
Me by taky zajimala odpoved na tento zahadny ukaz ;-)
Avatar - Hammunasakra
15. 8. 2009 17:07
Re: Fóbie Kylie...
1) Mne by TÉŽ zajímala odpověď na tento "záhadný" úkaz! ;-)
2) Že to (tato prodejní čísla) někomu příjde "podivné" MI příjde celkem "jasné/logické" a "normální"; ale existují i tací, kterým se naopak TATO situace zdá "ok" - a TO se TEPRVE "těžko chápe" :-)
15. 8. 2009 20:15
Re: Milá hraběnko!
Zeptej se Whita, proč si koupil Audi a ne třeba citroena. Snad ti dá uspokojivou odpověď. Taky mě to celkem zajímá.
Avatar - Hammunasakra
15. 8. 2009 20:24
Re: Milý (skoro)synovče!
Tak v česku je Citroën brán za "variantu" vůči Audi? Zajímavé! Měla jsem pocit, že "středotřídní" C5 se "z místního pohledu" NEvyrovná ani Octavii ;-)
PS: Alespoň cena nabízená za VZORNĚ udržovaný vůz v "top" výbavě Exclusive s hlídáním pruhů a bezpečenostími protihlukovými skly se NEvyrovná Octavii 1.9 TDi - a vy tu o "PRÉMIovEm" audi :-)
15. 8. 2009 20:31
Re: Milý (skoro)synovče!
Tak já se snažím zachovávat tvojí rovinu... ty tady většinou citroena srovnáváš s kde čím, ne?
Avatar - Hammunasakra
15. 8. 2009 20:51
Re: Milý (skoro)synovče!
Ale NEchte toho... (C5 je myslím docela DOST PODceňovaný vůz, ale cenově je to varianta k "normálním" vozů střední třídy - v posledních pár srovnávacích testech co jsem četla bývá audi už NEJdražší i mezi těmi "prémiovými" :-)
Jak správně píše Ricardo - "teď" evropou "táhne" Mercedes E-Klasse a docela chválený a relativně i prodávaná je další novinka Jaguar XF a to že mírně "postarší" Audi A6 tak DRTIVĚ "válcuje" (veškerou) konkurenci a to skoro VŠECHNU d-o-h-r-o-m-a-d-y ... je "trošičku moc" ;-)
PS: A jedna věc je že tu a tam "fandí" trochu víc té či oné značce, a pak to že se jednoho modelu prodá více než (všech) těch ostatních DOHROMADY ;-)
Avatar - Ricardo
15. 8. 2009 21:03
Re: Milý (skoro)synovče!
Taky ale Kylie nezapomínej, že v ČR není vyšší střední typický segment co si kupují lidi domů. Značná část budou firemní vozy.
Mimochodem jeden z těch dvou Grandeurů skončil u nás za rohem
Avatar - Hammunasakra
15. 8. 2009 21:24
Re: Milý Ricardo!
To máte určitě PRAVDU - a zdá se že oblast FIREMNíCH vozidel má české zastoupení Audi opravdu "zmáknutou" ;-)
PS: A mne osobně docela "muzí" ten Jaguar XF - mně je to (ani nevím proč - tedy považuji ho za opravdu POVEDENÉ auto, ale i tak ..) docela HODNĚ "sympatické" auto (už jsme se "doslechla" o současném českém distributorovi značky, je to o to smutnější, že Jaguar bylo jedno z prvních zahraničních autozastoupení v česku a roky prý fungovalo :yes: (resp. "no problem") a až nedávno bylo "pohlceno/převzato" tímto a ... od té doby to jde jen DOLŮ ... až do momentální poněkud ABSURDNí situace.. ;-\
Avatar - Hammunasakra
15. 8. 2009 23:21
Re: Milý Ricardo!
mRRRRzí ;-)
PS: TAKhle se vám to "líbí" více?
PPS: To mne "muzí" :-)
Dobrou :-)
Avatar - Ricardo
15. 8. 2009 23:27
Re: Milý Ricardo!
No už tomu rozumím, ne že bych si to předtím nedokázal domyslet ale ta nejistota jestli opravdu "mrzí a nebo něco jiného byla skličující
Avatar - Hammunasakra
16. 8. 2009 00:34
Re: Milý Ricardo!
:-) - mně je ten model opravdu docela "sympatický" a to že se prodá JEDEN na .. několik set A6 a dalších mi příjde prostě .. "škoda" - "líto" - "muzí mne to" ;-)
Avatar - white label
16. 8. 2009 00:39
Re: Milý Ricardo!
A nechceš nám někdy sdělit i něco jiného..., že tě "muzí" všechny větší koncernové prodeje už tu ví úplně všichni a nikoho tím opravdu nepřekvapíš...právě naopak...viz můj první příspěvek k tomuto článku... ;-)
Avatar - Hammunasakra
16. 8. 2009 00:54
Re: White label(e) ...
... a vás ta NErovnována snad "těší"?? :-|
16. 8. 2009 00:57
Re: White label(e) ...
Tady jsi v CZ, toho sis snad nevšimla? Tady na diskusi asi těžko změníš svět.
Avatar - Hammunasakra
16. 8. 2009 01:01
Re: Milý (skoro)synovče..
... (bohužel) všimla jsem si :-|
Avatar - white label
16. 8. 2009 01:09
Re: Milý (skoro)synovče..
Těší, netěší...co to změní? Svým způsobem je mi to jedno..., kvalita auta se vyššími prodeji přímo nezvýší, ale ani naopak nesníží, jak se tu často snažíš "dokázat"...
Já si auto jen podle prodejů rozhodně nekupuju... :-!
16. 8. 2009 01:16
Re: Milý (skoro)synovče..
To je fakt, jinak by si jezdil Mercedes-Benz...
Avatar - white label
16. 8. 2009 01:22
Re: Milý (skoro)synovče..
Na MB jsem zatím duševně nedozrál..., z prémie bych asi znovu spíš volil mezi (podle abecedy) Audi a BMW... :-!
Avatar - Hammunasakra
16. 8. 2009 01:18
Re: Milý (skoro)synovče..
Já si VŮBEC NEkupuji auto "dle prodejů", ale pokud dlouhodoběji bude (jakákoliv!) NErovnováha (český trh "luxusních" aut věru na automobilky vliv NEmá ;-) ) BUDE to mít "dopad" .. a většinou NEblahý ;-\
PS: Buřtík "běduje", že lidé si NEváží KVALITY a díky tomu firma Pioneer přestává vyrábět DVD/HDD a své excelentní PLASMA televizory Kuro - TO je "důsledek" - lidé si NE"vážili" kvality a výrobky "končí", resp. k dispozici budou PODOBNÉ (a VĚTŠINĚ "to stačí" - problémem je, že opravdu jen "podobné" - HDD Pioneer byly od samého počátku systému vždy VÍTĚZY testů - tedy v Deutschland, v česku nevím ...
... prostě obecně, vždy (většinou) "vítězí" (k mé "nelibosti") to MÉNĚ kvalitní - to NEbýt dobré :no:
A už opravdu DOBROU ;-)
Avatar - white label
16. 8. 2009 01:26
Re: Milý (skoro)synovče..
Ty si právě (na rozdíl ode mě) kupuješ auta podle prodejů, podle co nejnižších prodejů..., viz C5, nebo tvůj sen BrFi... >:-[]
Avatar - Hammunasakra
16. 8. 2009 01:34
Re: Milý (skoro)synovče..
Bristol je trochu "něco jiného" - tam je relativně malý prodej i ÚMYSL (představte si že jsou lidé co - a RÁDi! - platí za to že mají něco JINÉHO než ostatní ... nemluvím jen o autech :-)
A Citroën C5 je jen v česku hodně PODceňované auto - skoro ve všem je "excelentní" a výsledná cena za "vše dohromady" mi příjde také "odpovídající" - myslím že když se "jen" zastavíte v nějakém autosalonu a Žaloka si projedete/osaháte, necháte se při jízdě namasírovat, mrknete do (německých!) testů a zjistíte že je o něco BEZPEČNĚJŠí a o něco dříve ZASTAVí (kotouče 340 mm) a je pohodlnější a díky vrstveným sklům tižší než veškerá konkurence a "botičky" má nejlepší MiCHELINky do 300 km/h atd. - budete se na to dívat maličko "jinak" ... že z pohledu (většiny) čechů NEmá "ten správný" znáček na kapotě - to NENí můj problém (snad jedině při prodeji ... jinak "bez chyby" ;-)
Avatar - white label
16. 8. 2009 01:51
Re: Milý (skoro)synovče..
Tak vidíš, že jsem měl s tou C5kou pravdu...
BrFi je přece Brumla Fičák... >:-[]
Avatar - Hammunasakra
16. 8. 2009 12:45
Re: Milý (skoro)synovče..
:-)
PS: Ale ta nová NENí "Brumla" to bude přece Ž(l)alok! ;-)
Avatar - white label
16. 8. 2009 16:33
Re: Milý (skoro)synovče..
Něco tam máš špatně...
Buď tam mělo být:
"Ale ta nová NEBUDE "Brumla" to bude přece Ž(l)alok!"
nebo: "Ale ta nová NENí "Brumla" to je přece Ž(l)alok!"
Tak ti teď ani nevím... ;-)
Avatar - Hammunasakra
16. 8. 2009 20:33
Re: Milý (skoro)synovče..
:-) - to bylo vyjádření té (čekací) "mezifáze", s Brumlou se již (vpodstatě) LOUČíM, Ž(l)alok ještě v "nedohlednu".. ;-)
15. 8. 2009 21:04
Re: Milý (skoro)synovče..
Proč má spousta firem Audi a ne MB jsem ti vysvětloval snad desetkrát a co si kupuje státní sektor a většina velkých firem, který jsou převážně nějakým způsobem napojeny na VW je snad jasný. V MB a citroenu asi jezdit nebudou.
Avatar - Hammunasakra
15. 8. 2009 21:10
Re: Milý (skoro)synovče..
Já vím že "vysvětloval", ale stejně NErozumím/NEchápu
PROČ zrovna v česku je "in" používat HLAVNĚ (či dokonce JEN) audi (a ne stejně drahý mb, bmw, jaguar, lexus..)
PS: Snad bych pochopila PROČ nechce vrcholý manažer jezdit s Citroën (protože C6kou nikdy nejel, NEtuší o co příchází :-) ), ale proč - budu-li konkrétní - raději postarší A6 než nový E-Klasse, to můj mozeček asi "nezpracuje" (nedaří se mu to a nedaří.. ;-)
15. 8. 2009 21:17
Re: Milý (skoro)synovče..
Nezpracuje.
Avatar - Ricardo
15. 8. 2009 20:44
Re: Milý (skoro)synovče..
Pravdou je, že s tím Mercedesem je to trochu podivné, protože nová generace má celoevropsky úspěch. Nevím ale, jak je to s dodávkama do ČR, v tom může být zádrhel.
5er se blíží konci života a Audi je po faceliftu, navíc čeští zákazníci Audi nadprůměrně fandí.
15. 8. 2009 21:09
Re: Milý (skoro)synovče..
Kdyby si tuhle třídu kupovali lidi z ulice, co je jim ukradený, vjem okolí, tak jistě budou všichni lítat v MB, nebo alespoň většina v dnešní době new modelu. Kdyby Bartoška nasál flotilu Mercedesů, tak se asi pár lidí na něj příští rok vykálí a nikdo nebude řešit, jestli ten MB stál třeba míň, než to Audi. To samý náměstek ministra pro lidský práva bude těžko jezdit v E class a ministr v A8. Média by z toho žily měsíce.
Avatar - Hammunasakra
15. 8. 2009 21:33
Re: Milý (skoro)synovče..
To je ale (hodně) "na hlavu" ;-)
PS: Někde jsem před časem viděla "tabulku" modelů ve vládě apod. a i když i tam myslím "převládaly" modely Audi, objevil se tam i Lexus, bmw ... (což mi příjde NORMÁLNí - proč by např. zrovna státní zaměstnanci měli jezdit JEN v jedné jediné značce - NErozumím .... a DŮLEŽITÉ je že nej šéf má tu A8 - nebo bmw 7, S-Klasse nebo LS ... a "podřízený" vůz o třídu/2 níž - jestli je stejné značky to bych zas tak "nutné" či dokonce jako POVINNOST NEviděla..
PS: A že má nějaký "komerční" festival smlouvu s JEDNOU firmou - to je něco jiného, jiná akce může mít smlouvu zase s jinou ... (ještě jezdí pan Bartoška v té "děsné" Q7? ;-)
15. 8. 2009 21:49
Re: Milý (skoro)synovče..
Podle mě se ve Vládě objevilo BMW hned po revoluci a proto tam v menší míře i zůstalo. Mercedes by byl určitě neakceptovatelnej kdykoliv a tenkrát tady ani nic jinýho nebylo. A8 je podle mě jen důsledek nižšího image navenek a ty LS? To si snad údajně koupil ten ekopitomec Bursík aspol a zánovní sedmu "zahodil" do Autecu. Sama přece podobný soc. rozdělení musíš znát z německa. Můj kamarád pracuje u firmy, jako dealer cisteren, který je staví převážně na podvozky MB a všichni ve firmě jezdí tedy MB. Majitel firmy SL, R, S, ML a kdo ví co ještě, ale on na svojí pozici fasuje céčko. Sám říkal, že je nemyslitelný, aby svoje soukromý auto měl MB i třeba stoletý pijáno, že se to prostě nehodí.

Co si koupím například já, může být všem ukradený. Nikomu se nezpovídám, sousedy mám v tomto ohledu u pr.ele, v bankách si nepůjčuji a nepracuji v segmentu, že bych lidi přesvědčoval o nějakém produktu, kde by mě to v tom MB asi nevěřili.
Avatar - Hammunasakra
15. 8. 2009 22:26
Re: Milý (skoro)synovče..
Ano to "rozdělení" funguje VŠUDE - s tím ROZDÍLEM, že v Deutschland je krom menších podílů Lexus a Jaguar v posledních letech (Audi je členem "vyšší" společnosti relativně krátce) víceméně "spravedlivě" rozděleno a funguje to "normálně", že teď je celkem HIT nový MB E-Klasse a až bude nová 5ka tak si určitě "polepší" bmw atd. - to je/mi příjde "normální"
PS: Mercedes(y) měl a má (rád) p. Havel ;-)
PPS: Ano TAKÉ máme "ve firmě" ML, protože ... tak to prostě "chodí" :-)
Ale pokud v nějakém (jakémkoliv) státě má např. přes50ti % kus trhu JEDNA značka (samozřejmě nejen u aut) - je to
1) "divné"
2) dalo by se říci "nepřirozené" a hlavně je to předzvěst potencionálních budoucích "problémů" (tohle prostě NEmůže "z principu" vést k ničemu "dobrému")
Tím NEchci dělat "drama" z prodejů pár kusů nějakého modelu auta, ale "obecně" to tak je a kdyby tento stav byl "dlouhodobý", tak to také "není ono"

co si koupím JÁ, to ... jsme na tom STEJNĚ ;-)
15. 8. 2009 22:56
Re: Milý (skoro)synovče..
Tak teto, pokud tohle tedy chápeš, tak co chceš pochopit na trhu, kterej se tady 40 let zmítal v "tajemnu" (slušně řečeno, abych nepoužil výrazy, jako sra.ky), kdy se teprve 20 let svým způsobem utváří a soc. charakteristiky kolem vlastnění aut jsou zatím bludištěm?! Ty státní sektory jsou v podstatě jasný, velký firmy a jejich provázanost asi taky, ale ten zbytek ještě zdaleka nefunguje. Nezanedbatelný procento kupujících jsou po těch 40 letech i ti, co vlastnění "auta" určitý značky považují za jistou okázalost vůči okolí a staví ho na přední místa třeba před bydlení apod. To se podle mně časem vstřebá. Mluvím obecně o vyšších třídách a nepočítám do toho majitele desetiletých bazarových střepů, co si obecně myslí, že jsou v podobný skupině.
Avatar - white label
15. 8. 2009 23:15
Re: Milý (skoro)synovče..
Taky bych připoměl, že Audi je v ČR díky koncernové příbuznosti se Škodovkou, svým způsobem (relativně) "nejdomáčtější" značkou z celé prémie, což má logicky i své ekonomicko-politické důsledky... :-!
15. 8. 2009 23:23
Re: Milý (skoro)synovče..
O tom už jsem psal snad 100x. Provázanost většiny firem u nás a jejich napojení na koncern. Hlavně třeba leasingovky, který jednoznačně preferujou nejprodávanější značku na trhu. Ředitel Lease planu nemůže nikdy jezdit v mercedesu i kdyby si jich mohl koupit třeba 100. Proč, to je snad jasný. I kdyby "prodával" 1000x víc Kia, tak je snad taky jasný, že nebude jezdit v Ceedu a přemlouvat někoho, aby si koupil Mondeo.
Avatar - Hammunasakra
16. 8. 2009 00:36
Re: Milý (skoro)synovče..
To zní docela "smutně".. :-|
Avatar - white label
16. 8. 2009 00:42
Re: Milý (skoro)synovče..
...ale hlavně logicky..., ovšem vídím, že asi jak pro koho...
16. 8. 2009 00:48
Re: Milý (skoro)synovče..
Smutně? Jsme mladá, chaotická a okolního soc. prostředí neznalá zemička! Ti, co si dnes kupují Audi z ulice, si začnou kupovat MB a druhá půlka si bude kupovat to, co jim náleží... škodovky, ty "lepší".

Zbytek, jako je říďa společností Leas a spol. si dál budou kupovat třídní realitu pro vých. blok maximální a to je A6, nebo A8 v tom lepším případě. To je normální.

Dle prodejů X5 a X6 je tady taky hodně lidí, co neřeší vůči okolí v čem jezdí a to je taky OK, ale ty taky neřeší to "bydlení", neb ti ho mají asi vyřešeno. Já si X6 zatím nekoupil, neb upřednostňuji ty ostatní věci, než auto, jinak bych v ní už dávno lítal. Situace je bohužel pro mne "lichá" a nestydím se za to.
16. 8. 2009 18:51
Re: Milý (skoro)synovče..
Hlavne je to to nejobycejnejsi z "premie", takze za to nikdo nikomu neutrhne hlavu - volic nebude prskat na strankach bulvaru a soused ti neotravi psa protoze sedis v trosku prevleceny Octavii :-)
Avatar - Hammunasakra
15. 8. 2009 23:19
Re: Milý (skoro)synovče..
Ok - k tomu NEmám co říci (asi jste "to pojmenoval")
Dobrou :-)
15. 8. 2009 23:24
Re: Milý (skoro)synovče..
No sláva! >:D :yes:

PS: každopádně je to jen můj názor a někdo s ním nemusí souhlasit. Přesto si myslim, že není lichý. Musel by ho potvrdit Generalissimo automotive.
Avatar - Ricardo
15. 8. 2009 23:25
Re: Milý (skoro)synovče..
V tom konkrétním bodě se vyjímečně plně shodnu s Kylie - přijde mně logické a je to i statisticky dokázané, že model zažije největší prodejní úspěch v rpvních dvou letech prodeje a pak má převážně sestupnou tendenci (samozřejmě výjimky se najdou, ať už Jaguar XJ-S, Bentley Mulsanne/Brooklands nebo Tata Nano). Kdyby tomu tak nebylo, nebudou automobilky faceliftovat, přivádět na trh nové motory nebo vyčkávat s odvozenými modely až počáteční nadšení opadne a v mainstreamu od uvedení modelu systematicky zlevňovat.
15. 8. 2009 23:31
Re: Milý (skoro)synovče..
OK, jenže jak píšu jinde, náš trh je takový malý Zimbabwe, co se týká vyšších tříd a v tom bych zatím velkou logiku nehledal. Časem se to utvoří a podle mě díky krizi se to ustálí na souměřitelných rovnítkách s okolníma státama, kdy velká skupina lidí, nebo klidně podnikatelů začne dávat větší důraz na jistoty majetku v podobě třeba toho bydlení, než auta.
neregistrovaný "javor007"
15. 8. 2009 14:54
Jaguar
Tak tenhle měsíc ani jedno XFko... No není divu. Rád se s vámi podělím o zážitky s AMT a o snaze jedno XFko koupit...

XFko si chci koupit už od loňska, poté co jsem zjistil, že bude na jaře nová motorizace a ještě jeden stupeň výbavy, jsem ještě počkal (navíc jsem čekal i na schválení zákona o odpočtu DPH u všech aut:).

Nicméně již od února - března se z AMT snažím marně dostat ceník XFka... Volal jsem nejmíň třikrát - vždy mi bylo řečeno, že ceník nové verze ještě nemají a staré v současné době také ne, že distributor pro ČR stále stanovuje ceny pro český trh a že budou k dispozici každým dnem...

V červenci už jsem se naštval a zajel do pražského AMT osobně... Na můj dotaz, zda-li je k dispozici ceník XFka mi nějaká paní (jméno bohužel nevím) sdělila že nikoli, že ho stále nemají k dispozici od distributora, že pro ČR stále není stanovena cena... Vzhledem k tomu, že mi bylo před x měsíci nalháváno, že ceny budou známy každým dnem, jsem byl už dost naštvanej... Na můj dotaz, co mám dělat, když si chci XFko koupit, mi (dost arogantně) bylo sděleno, že mám smůlu, u nich že si ho prostě nekoupím a že musím počkat na ceny, které budou známy každým dnem (začátek července). Otráveně jsem odjel, měl jsem co dělat, abych jim tam neřekl něco sprostého...

Do dneška - 15.8. ceník k dispozici není. Arogantní jednání AMT a neschopnost za půl roku vypracovat ceník pro ČR mě nutí k jedinému - koupit jagyho na slovensku, kde je ceník již od února znám a visí na netu...

Z toho důvodu si myslím, že prodejní čísla jaguaru pro ČR jsou značně zkreslená... Ono když si nelze jaguara v ČR koupit, tak logicky nemůže být v přehledu vidět (počítám, že žebříčku se zobrazují jen auta prodaná v ČR).

Jednání AMT mě velmi zklamalo a všem doporučuji se jejich prodejnímu místu - v Praze (na Moravě jsem nebyl, ale ceník nemají taktéž) obloukem vyhnout. Když jsem tam byl, rozhodně jsem si nepřipadal jako vážený zákazník (což by u jakéhokoliv prodejního místa jakékoliv značky mělo být samozřejmostí - natož u jaguara). Koukali na mě jako na někoho, kdo je jen otravuje a auto si stejně nekoupí...
Rozbalit vlákno
22
Avatar - Ricardo
15. 8. 2009 16:08
Re: Jaguar
AMT bylo několik měsíců v situaci, kdy nemohlo objednávat nová auta ód Jaguaru, proto 3.0 Diesel ani 5.0 V8 zatím v ČR nejsou. Je možné, že skladovky už jsou úplně doprodané a proto ta nula v červenci. Je to obrovská škoda, kvalitní model s velkým potenciálem o který je navíc v ČR zájem se neprodává kvůli podivným podnikatelským praktikám bývalého majitele AMT a AuTecu. Je to smutné, nezbývá než počkat na restrukturalizaci zastoupení a uhrazení dluhů vůči automobilce, nebo celou situaci vyřešit dovozem z Německa, kde je aut relativně dostatek a třílitry budou na podzim dostupné už i jako mírně jeté předváděcí.
neregistrovaný "mates"
17. 8. 2009 15:37
Re: Jaguar
Je divne, ze jsou schopni nabidnout auto formou individualniho dovozu. Je jich dost....
Avatar - Hammunasakra
15. 8. 2009 17:10
Re: Jaguar
Bez komentáře - to je opravdu SMUTNÉ ;-\
PS: Bohužel není to až tak (v česku) výjímečné jak by se na první pohled mohlo zdát - snad takovéto "excesy" budou už spíše věci MINULOSTi..
PPS: A neprodává-li se v česku docela (hodně) povedený Jaguar XF (ať 3.0D či V8 5.0), je to OPRAVDU škoda :-|
15. 8. 2009 20:11
Re: Jaguar
Tohle už jsou takový „vyčpělý“ historky. Jednak nechápu člověka, co se rozhodne pro koupi takovýha auta, že je vůbec schopen se podobným způsobem domáhat „něčeho“ tady u nás a pokud se nepletu, tak story kolem A.M.T. se u nás tradujou již od jejich vzniku. Já to spíš připisuju přímo Jagu, že si tady nenajde solidního partnera, i když je to u nás asi problém napříč všech značek.

V r. 96, nebo 97 jsem kupoval R.R. (což je a byla snad stejná banda) a taky se vydal na zabahněný pole u hostivařskýho obchvatu v Praze k zastoupení. Po zjištění ceny a dodací lhůty u infantilní obsluhy, jsem si koupil v Jungmanový ulici časopis Auto motor und sport, našel v inzerátech požadovaný nový auto u dealera v Saarbruckenu, ve středu poslal peníze bankou a v sobotu ráno jsem byl s autem v Praze. Krom úspory asi 500 litrů jsem měl auto takřka okamžitě. (Nepopírám, že u R.R. 4.6HSE nešlo objednat snad žádnou výbavu, jen barvy) Na tom autě se podělalo kde co a neustále, takže návštěvy v servisu, to je jednak na knížku a myslím, že někde na moje.auto jsou současní majitelé R.R. a ty zkušenosti se ani po 13 letech nemění a můj soused jezdí do Vídně.

Nevidím tedy, v dnešní době internetu, proč se někdo snaží klepat na nějaký dveře dvakrát. V mém případě byl ještě vrchol techniky jenom fax a mobil vážil jako pytel brambor a taky to šlo. Dál bych ještě zvážil, jestli láska k danýmu modelu je tak silná a stojí za risk, že se tady na něm něco podělá a jediným řešením je stejně odtahovka „ven“. Díky tomu si třeba Range nikdy nekoupim, i kdyby byl ze zlata.
Avatar - white label
15. 8. 2009 23:09
Re: Jaguar
No vidíš... a já to tvé R.R. typoval na Rolse a on to byl nakonec Range od LR... >:-[]
15. 8. 2009 23:33
Re: Jaguar
Tak promiň... ;-\ Hele a myslíš, že kdyby to byl Rolls, že bych jezdil tam k vám a ještě se s tebou potkal? >:D >:-[]
Avatar - white label
15. 8. 2009 23:58
Re: Jaguar
S tak odporným kapitalistou bych se pochopitelně nikdy nebavil..., taky mám svou hrdost... ;-)

Ale mohli by jsme se potom tím pádem potkat třeba na nějakém značkovém srazu...
Pouze s jedním eRkem (v "názvu" tvého vozu) tě tam někdy potkám asi dost těžko... >:-[]
16. 8. 2009 00:39
Re: Jaguar
To můžeme, ale můj TOP je stejně John Deere, takže si vezmi holiny a svoje auto nech stát opodál, aby si se mohl vrátit domu. ;-)
Avatar - white label
16. 8. 2009 00:47
Re: Jaguar
Dej taky jednou pokoj... furt s tím tvým "zemědělstvím"... >:-[]
16. 8. 2009 00:49
Re: Jaguar
Ale flaxu na grilu by sis dal, co? ;-)
Avatar - white label
16. 8. 2009 01:11
Re: Jaguar
Teď ne, ale jinak jo... a jak vlastně víš, že mám nového WEBERa?
:-O
16. 8. 2009 01:39
Re: Jaguar
Protože tě sere kvalitní uhlí...
Avatar - Ronault.
16. 8. 2009 01:18
Re: Jaguar
Ty choutky vás přejdou, až vám to ze zdravotních důvodů zakážu >:D
Avatar - white label
16. 8. 2009 01:27
Re: Jaguar
Na pitevně? Tam už je to pozdě... 8-s
Avatar - Ronault.
16. 8. 2009 01:33
Re: Jaguar
Neboj, v pondělí jsem udělal chirurgickou propedeutiku za jedna mínus, tak se těšte >:D
16. 8. 2009 01:41
Re: Jaguar
Podívej se readši na ty sra.ky z Brna v TV teď, kde rozkopávaj každej rok stejný místa. Takový ču.áky ve světě nenajdeš! A to ti podepíšu ze všech stran.
neregistrovaný "507--"
16. 8. 2009 17:11
Re: Jaguar
Nové Land Rovery-Discovery 3, RANGE ROVER facelift od 2006, RANGE ROVER SPORT, Freelander 2 sú vysokokvalitné produkty. Takže si ich pokojne kúp.
17. 8. 2009 07:26
Re: Jaguar
Skade čerpáš také presvedčivé informácie? >:D
17. 8. 2009 07:31
Re: Jaguar
Tak potom mi pripadá ochotná a prívetivá obsluha v Renaulte za takú malú rozprávku. Za pár chvíľ som vedel o aute všetko čo som chcel vedieť, v ruke som mal všetky dostupné prospekty a cenníky, a dotyčný pán mi ponúkal výpočet leasigu a skúšobnú jazdu... ;-)

Ale vážne, ten NAJ prístup som zažil u Mercedesu, 30 minút plných informácií, záujmu a ochoty napriek vyhláseniu, že si chcem autá iba pozrieť, že na Mercedesa proste nemám. Na otázku, či to nebol pre neho (predavača) so mnou stratený čas mi s úsmevom odpovedal, že ak nie dnes, možno budem chcieť Mercedesa o 5 rokov a potom k nim prídem... ;-)
neregistrovaný "mates"
17. 8. 2009 15:36
Re: Jaguar
Kdybys to tu cetl, tak vis, ze AMT je v ...... , tedy temer v likvidaci. Ja jsem tu uz nekolikrat popisoval onu marnost ve snazeni si objednat auto. Ted dokonce i nechat si stavajici opravit. AMT je odpornym vredem na trhu s auty. Je s podivem, ze to TATA trpi. Dle mych info mela byt situace vyresena jiz v puli cervence. Zrejme se nestalo Herr R trvale vsech chcije mezi lopatky :no: :-(
neregistrovaný "mates"
17. 8. 2009 15:43
Re: Jaguar
Jeste jedna vec. Na ty lidi tam se nezlob. Jiz cca od jara nedostavaji vyplaty, nemaji co prodavat a vedeni na ne *. Delaji co muzou. Musim rict, ze na tu bidu co tam panuje se v Praze i v Brne (v Brne i servis) snazili vyjit vstrict. Nemuzou ovsem na potkani vsem vykladat, ze uz buhvijak dlouho nemaji uhrazene pohledavky do Anglie a nikdo jim nic nedoda, ze firma dluzi kam se podivas a je komlet vytunelovana. Chce to vydrzet, kdyz milujes neni co resit ;-) nebo opravdu individualni dovoz.
neregistrovaný "mates"
17. 8. 2009 15:46
OT: Reklama
Proc na me z reklamniho banneru cumi ty prasivy oranzovy stvury? 8-s 8-s Chapu, ze za penize v Praze dum, ale xakru, nedala by se ta reklama trochu filtrovat? At je tu reklama treba na damske vlozky, ale na politickou stranu a jeste ke vsemu tuhle???? :*) 8-s *blijici smajlik*
Rozbalit vlákno
0