Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volvo XC90 Excellence: Superluxusní SUV podle Švédů

Už loni na podzim nám Volvo slíbilo příchod superluxusní verze XC90. Nyní se toto auto představuje.
Zpět na článek
14. 4. 2015 13:35
14. 4. 2015 13:41
14. 4. 2015 14:39
15. 4. 2015 07:03
14. 4. 2015 15:39
15. 4. 2015 07:03
15. 4. 2015 08:28
14. 4. 2015 14:04
14. 4. 2015 14:30
14. 4. 2015 18:50
14. 4. 2015 14:24
14. 4. 2015 15:22
14. 4. 2015 16:49
14. 4. 2015 21:29
14. 4. 2015 21:48
15. 4. 2015 08:32
15. 4. 2015 09:00
15. 4. 2015 09:04
15. 4. 2015 09:15
15. 4. 2015 09:32
15. 4. 2015 12:55
15. 4. 2015 13:00
14. 4. 2015 14:30
Avatar - KANKUNEN
14. 4. 2015 13:04
Samé kravinky a pozlátka, ale
srdcem auta je motor, to je jako u baráku základ.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - dewill
14. 4. 2015 13:30
Re: Samé kravinky a pozlátka, ale
To má motor? Ale fuj ... já myslel, že před každým sedadlem jsou šlapky....
Avatar - Pekelná Micinka
14. 4. 2015 13:31
Re: Samé kravinky a pozlátka, ale
Souhlasím. Bez 6 válců (nebo aspoň dodatečného elmotoru) to postrádá to něco. Bohužel, toho se asi u Volva nikdy nedočkáme. Luxus si stejně představuji spíše takto [odkaz]
Avatar - Dinar
14. 4. 2015 13:35
Re: Samé kravinky a pozlátka, ale
Pravda, motory jsou slabinou XC90, ale každopádně je to designově nejpovedenější SUV krabicovitého tvaru. Srovnám-li to s novou Q7, tak ta musí brečet v koutě, líbí se mi tohle Volvo čím dál víc, a o to víc škoda chybějícího motoru. ;-)
Avatar - Ozzman
14. 4. 2015 13:37
Re: Samé kravinky a pozlátka, ale
To si řekl moc hezky "je to designově nejpovedenější SUV krabicovitého tvaru" >:-[] >:-[] No za touaregem to běhá, nezlobte se na mne.... a za končící XC90 jakbysme. Škoda...
Avatar - white label
15. 4. 2015 00:16
Re: Samé kravinky a pozlátka, ale
Takže je to pěknější než třeba RRS? ;-)
Avatar - Dinar
15. 4. 2015 07:41
Re: Samé kravinky a pozlátka, ale
Docela jsem čekal, že to vytáhneš, páč jsem zmínil audi. >:D Ale ano, klidně bych řekl, že Volvo je min. stejně povedené jako Range Sport, i když ten působí kompaktněji. Mě pro porovnání, rozměry, designová řeč, opravdu nejvíc vychází Q7 jako pokus na stejné téma, a XC90 v tomto pokusu Audi poráží. ;-)
Avatar - happy_driver
14. 4. 2015 13:35
....
Viac Excellence by bolo dosiahnuté implantáciou šesť- a viacvalcového motora, než to tlačiť do pozície nalešteného, možno luxusného, ale motoricky chabého premiestňovadla...
Rozbalit vlákno
22
Avatar - 3_diamanty
14. 4. 2015 13:41
Re: ....
prechod premiovych znaciek na 3 - 4 valcove maloobjemove nepremiove motory je dalsim krokom k zaniku premiovosti premiovych aut..... a takpovediac je to klinec do rakvy samotnym premiovkam ktorym uz dochadza dych .... este 5-6 rokov a uz nebude uplne vobec ziadny rozdiel vo vybave a motoroch ( vykon objem kvalita ) zakladneho bmw a nejakeho podobne velkeho peugeotu ... rip premia...
Avatar - AUDIRS6
14. 4. 2015 14:39
Re: ....
Toppere, zase ti to pere ??? >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
mam taky dojem, ze cim dalej tym viac ludi si tu kupuje nejaky specialny model krystalovej gule
s THC vyparmi >:D >:D >:D >:D
15. 4. 2015 07:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - happy_driver
14. 4. 2015 15:39
Re: ....
topper, načo berieš do huby prémiu, keď ani poriadne netušíš o čom je reč?! Ked chceš nablvať čo najviac balastu, aby si znovu vyhral v ankete o najukecanejšieho diskutéra, tak si na to zvoľ aspoň tému, kde tie tvoje zmätené výmysly tak nebijú do očí. ;-) Prémiovkám dochádza dych? Ak si si nevšimol, prémiové značky predávajú také objemy naprieč triedami ako nikdy predtým. A ty tu vyblafneš niečo o konci prémie?!
15. 4. 2015 07:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
15. 4. 2015 08:28
Re: ....
Proč taková frustrace z prémiových vozů? To tě tak štve, že si někdo dokáže vydělat i na něco jiného než na Daciu? Překopíruju ti sem, co jsem ti napsal do jiné diskuse, a to srovnání motorů i40 a 3er:
Motory i40: 1,7 CRDi, podle stránek výrobce se benzín už ani nenabízí, velice prémiová nabídka >:D No a teď 3er (spousta motorů, 3 až 6 válců) benzín: 100 kW, 125 kW, 135 kW, 180 kW, 225 kW, nafta 85 kW, 105 kW, 120 kW, 135 kW, 160 kW, 190 kW. Že lze s různými motory kombinovat taky různé typy pohonů a podvozků, to psát ani nebudu, příplatkovou výbavu radši taky ne, ale snad to pro ilustraci, jak jsou všichni na stejné lodi a úrovni, stačí ;-)
Opravdu to, Toppere, vypadá na brzký zánik prémiových značek :-!
Avatar - Iv8
14. 4. 2015 14:04
Re: ....
Nějak ten stesk po silném motoru nechápu. Tento model je označen T8, což je vrchol nabídky :
výkon 296kW a kroutící moment 640Nm
Pro mne dostačující. ;-)
14. 4. 2015 14:30
Re: ....
V8 / V10 / V 12 v této třídě není o výkonu, klidně by mohl být jen s 250 koni a bylo by to dost. Ale více-válec ti prostě nabídne úplně jinou úroveň kultivovanosti. Na V12 od Jaguáru ze 60. let můžeš položit minci na hranu, protáčet motor a ta mince nespadne, ani se nehne. Zvládne to tenhle dvou-litr s turbem, kompresorem a el.motorem v převodovce a dalším el.motorem, který ti pohání zadní kola?
Avatar - twistedTSD
14. 4. 2015 18:50
Re: ....
Jsem jen bychař, ale když už za takové peníze pořizuji velké prémiové SUV, proč mi má pod kapotou bít oturbený čtyřválec podobně jako v sousedově Fabii? Proč se já mám přizpůsobovat automobilce? Asi tomu nerozumím. :-)
Avatar - CarlosOstrava
14. 4. 2015 14:24
Re: ....
Ty jsi v tom snad už jel, že toto píšeš? Mi tedy výkony D5(225k) a T6 (320k) přijdou docela slušné... ;-) i když jen 4 válec...
14. 4. 2015 15:22
Re: ....
Ahoj palčáku :-) 1. Čísla nelžou 2. Slušné výkony to jsou, ale na špičku to nestačí
14. 4. 2015 16:49
Re: ....
Před časem by čtyřválec nemohl do takového auta ani přijít. Dneska tvoří vrchol nabídky...
Auto krásné, technika příšerná...
14. 4. 2015 21:29
Re: ....
225 hp měly X5ky, MLka a Q7my před deseti lety. Ale fakt je ten, že Volvo tehdy mělo 165 hp pětiválec, takže je to nepochybně pokrok.
14. 4. 2015 21:48
Re: ....
Přesně tak Volvo nikdy nedělalo auta s nejvýkonnějším motorem v segmentu.Němci na tom vždy byli s výkonnějšíma motorama lépe, ale i tak si Volvo získalo spoustu kupců a najde si je i teď. ;-)
15. 4. 2015 08:32
Re: ....
Jenomže do XC90 sis mohl pořídit klidně benzinový 6válec a 8 válec. Dneska? Čert ber výkon, válce chybí 8-s
Avatar - Iv8
15. 4. 2015 09:00
Re: ....
Ano, válce chybí. Na druhou stranu ty bys si koupil XC90 s 8 válcem a jezdil za 16 - 18 litrů ? Já mám ten motor v S80 a jezdím průměr 13, takže o tom něco vím. Každý špás něco stojí. :-)
15. 4. 2015 09:04
Re: ....
Když jsem u toho "bych", tak jo :-) jinak na sm má 8hrnkové xc90 průměr 14 [odkaz] na jásání to není, ale přijde mi to odpovídající, akceptovatelné.
Avatar - Iv8
15. 4. 2015 09:15
Re: ....
Asi ti Němci jezdí větší vzdálenosti. Z testu na auto .cz XC90 V8 :
Pokud se budete s vozem pohybovat často ve městě, připravte se na spotřebu okolo 19 litrů, rozhodnete-li se trochu vyřádit, přehoupne se spotřeba přes 20 litrů a v terénu klidně přes 22 litrů. Aktuální ukazatel spotřeby nervy řidiče nijak nešetří, spatřit hodnotu 95 litrů není například v terénu žádný problém. ;-)
15. 4. 2015 09:32
Re: ....
Častý městský provoz, řádění a terénní jízdy, to není úplně reprezentativní vzorek najíždění kilometrů žádného auta, natož xc90 :-)
Avatar - Iv8
15. 4. 2015 12:55
Re: ....
Že by to byl dálniční křižník je hovadina. Když si koupím takové auto, tak to s ním v terénu určitě zkusím. A většina národa bydlí ve městě.
15. 4. 2015 13:00
Re: ....
A kolik desítek km z každé ujeté stovky to budeš zkoušet? A většina národa z toho města jezdí taky pryč.
14. 4. 2015 13:42
auto pre ameriku
toto auto mi pride ako pre americky trh, tam maju taketo radi a najma maju radi znacku volvo, je hned pod mercedesom a bmw

no neviem ci sa tam vobec predava >:-[] jo predava sa

ale tie motory,... no neviem , su slabe
Rozbalit vlákno
2
Avatar - 3_diamanty
14. 4. 2015 13:51
Re: auto pre ameriku
americania by v takomto niecom obrovskom chceli vidiet aspon 4 liter a 8 valcov ;-) ... ved aj sorento ma v USA 6 valcov na rozdiel od europy .... to len mi v eu sa hrame na ekologov a pritom si touto ekovojnou viac skodime ako pomahame...

ja to vidim tak ze kto chce dnes seriozny voz musi za velku mlaku ( tu v eu je to uz davnejsie v p... ) .... tam maju este ozaj krasne vozy a vacsina su to paradne benziny ;-) :yes:
15. 4. 2015 08:34
Re: auto pre ameriku
Slabé ani ne, pouze malé (jak objemem tak počtem spalovacích komor :-) ).
14. 4. 2015 14:30
Maringotka
Vyhoďte ten dvoulitr a je z toho maringotka...ovšem luxusní :-) Volvo časem začne vyrábět jen motorhomes a k tomu nabízet své tahače...vypadá to jako geniální marketingový plán... No a teď vážně: auto je designově velmi povedené, ale max.165 kW v naftě, když (německá) konkurence tam začíná, to je za mne opravdu málo. Když už vytahují pojmy jako excellence, ať vytáhnou i V8.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Jaros71
14. 4. 2015 16:14
Čína pro Čínu?
Kdysi bylo Volvo PRÉMIOVOU EVROPSKOU AUTOMOBILKOU.
Nyní již není...bohužel.
Doba kvalitních , bezpečných , krabicovitých švédských taxi je pryč.
Pod , na Volvo , atraktivním designem se skrývají čínské vnitřnosti , zaplacené čínskými penězi.
Je vidět , že se jedná o výrobek čínsko-švédské firmy , zaměřený primárně na Čínu a Asii..
Motorizace tomu odpovídá..výbava luxusní verze také.
Evropan by si raději koupil luxusní sedan , např. Merecedes , v SUV žádný generální ředitel se šoférem jezdit vzadu nebude. 8-s
Jinak je fajn , že Volvo zcela nezkrachovalo , jako Saab , a byt' je čínské , stále existuje.
Rozbalit vlákno
12
Avatar - AUDIRS6
14. 4. 2015 16:26
Re: Čína pro Čínu?
:-)
Tak pokial sa nic nezmeni, tak Volvo bude asi 1. Europska "premiova automobilka", ktora sedan vyssej strednej a neskor aj vyssej triedy predstavi s motorom priecne a vyhradne s R4 spalovacimi motormi... 8-s
[odkaz]
Avatar - fOE
14. 4. 2015 17:30
Re: Čína pro Čínu?
Pro pobaveni dobre. >:D
14. 4. 2015 18:54
Re: Čína pro Čínu?
Já to tak necítím. Volvo jepro mne pořád prémie, ikdyž se vydala jinou cestou.Nenasazuje sice do svých modelů 6 a 8 válcové motory (orientace čínu), ale výbava, jízdní asistenti, bezpečnost je na špičkové tedy prémiové úrovni. Tuhle výbavu chápu jako dizajnové cvičení. Zkrátka chtějí ukázat co umí v interiéru vyrobit.
Avatar - petrumr
14. 4. 2015 20:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
14. 4. 2015 21:03
Re: Čína pro Čínu?
Tak je to alespoň optický betelně postavené auto a ne nějaký papundeklovy...
Vždyť ty víš.
Avatar - petrumr
14. 4. 2015 21:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Jaros71
14. 4. 2015 23:45
Re: Čína pro Čínu?
VOLVO už je prostě Čína ;-)
15. 4. 2015 07:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Iv8
15. 4. 2015 11:35
Re: Čína pro Čínu?
Tak u té debaty bych chtěl být ... :-)
15. 4. 2015 07:12
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - wakantanka
15. 4. 2015 08:19
Re: Čína pro Čínu?
tak do hospody ho žena nepustí, tak kde to má riešiť? >:D
15. 4. 2015 07:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - AUDIRS6
14. 4. 2015 22:35
Zacinam mat obavy...
...ze akonahle Volvo s touto filozofiou uspeje, tak to len podpori snahu ostatnych premiovych automobiliek ist ich cestou:
Paradox je, ze sa nebojim o Japoncov, Amikov, Anglanov, ale o Nemcov - konkretne o BMW ! :-|
To, ze zanedlho sa zacne predavat "polovicny nez standardny" BMW motor ulozeny pozdlzne (R3), je uz cierne na bielom...Velke spekulacie sa vedu o nasadeni tohoto "polomotora" do noveho 5er, takze do 3er by som ho videl este realnejsie. Co dalej ?
Podla mna, ak uspeje Volvo s filozofiou, ze vsetky motory "sriegom", BMW si ako prve Nemecke premiove auto z nich zobere priklad a casom na tom zacne stavat aj vacsie modely - uz teraz sa spekuluje o tom, ze aj nieco strednej triedy moze byt na takej platforme. Co to znamena ? - minimum R3, maximum R4 z hladiska motorizacie v premiovom Nemeckom aute 8-s Ti, ktori sledujete ich postupy, tak vidite, ze zrovna BMW nema najmensi problem ist novymi, uspornejsimi cestami za svojim cielom - udrzat svoju #1 poziciu za hocijaku cenu : cost-cuting na kazdom rohu, a kedze je niektorym z vas jasne, ze je lacnejsie vyrobit 4,7m voz na platforme s motorom napriec, k tomu ponuknut aj vacsi vnutorny priestor, tak mam z toho fakt velke obavy :-!
Coskoro BMW zbori dlasi svoj mytus - M-modely maju byt len zadokolky - zaznievalo donedavna z Mnichova ( ak uz aj neratame X5M a X6M ) a zrazu pripustaju M5 s X-drivom. Logiku to ma - Audi tam ma quattro, MB - 4-matic...

Nechcem byt zly voci nikomu, ale v ramci zachovania akeho-takeho konstrukcneho standardu v ramci D3 a ich aut, tak Volvu prajem uspech len v ramci udrzania sa pri zivote a nie nejaky vacsi... :-! Cokolvek vacsie by znamenalo vzor, a o taky vzor myslim aktualni klienti D3 nestoja ! :-!
Rozbalit vlákno
7
15. 4. 2015 07:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
15. 4. 2015 09:36
Re: Zacinam mat obavy...
To, že nasazení R3 do 3er vidíš reálněji než do 5er, je dobře. V 3er totiž ten motor už dávno je :-) jinak souhlasím s tím, že přeješ úspěch Volvu pouze v rozsahu přežití :yes:
Avatar - AUDIRS6
15. 4. 2015 10:42
Re: Zacinam mat obavy...
8-s uuuups, tak som asi trosku nieco zmeskal... :*)
;-)
15. 4. 2015 12:18
Re: Zacinam mat obavy...
Není divu, já to zjistil náhodou až dnes, když jsem Topperovi dělal výpis bavoráckých motorů. Bavorští se s tím asi moc nechtějí chlubit.
Avatar - Iv8
15. 4. 2015 12:59
Re: Zacinam mat obavy...
Všechno bude záležet na ochotě zákazníků takto vybavené modely kupovat. Když to nikdo nekoupí, tak kvůli přežití budou muset svou "vysavačovou" cestu přehodnotit a vrátit se ke kořenům. ;-)
15. 4. 2015 14:31
Re: Zacinam mat obavy...
Si aktualny klient BMW, ci nemeckej trojky? A kolko percent tych aktuálních klientov riesi tvoje "problémy" ...?
Avatar - AUDIRS6
15. 4. 2015 17:30
Re: Zacinam mat obavy...
joooo, dlhodobo Audi, aktualne sedlam ale ich koncernoveho bratricka - SUV s este trosku pysnejsim znacikom na kapote... ;-)
A ver tomu, ze v ramci Audi su klienti dost zvyknuti (hlavne od vyssej strednej triedy nahor ) na viacvalcove motorizacie. ;-)