Souhlasím. Bez 6 válců (nebo aspoň dodatečného elmotoru) to postrádá to něco. Bohužel, toho se asi u Volva nikdy nedočkáme. Luxus si stejně představuji spíše takto [odkaz]
Pravda, motory jsou slabinou XC90, ale každopádně je to designově nejpovedenější SUV krabicovitého tvaru. Srovnám-li to s novou Q7, tak ta musí brečet v koutě, líbí se mi tohle Volvo čím dál víc, a o to víc škoda chybějícího motoru. ;-)
To si řekl moc hezky "je to designově nejpovedenější SUV krabicovitého tvaru" >:-[] >:-[] No za touaregem to běhá, nezlobte se na mne.... a za končící XC90 jakbysme. Škoda...
Docela jsem čekal, že to vytáhneš, páč jsem zmínil audi. >:D Ale ano, klidně bych řekl, že Volvo je min. stejně povedené jako Range Sport, i když ten působí kompaktněji. Mě pro porovnání, rozměry, designová řeč, opravdu nejvíc vychází Q7 jako pokus na stejné téma, a XC90 v tomto pokusu Audi poráží. ;-)
Viac Excellence by bolo dosiahnuté implantáciou šesť- a viacvalcového motora, než to tlačiť do pozície nalešteného, možno luxusného, ale motoricky chabého premiestňovadla...
prechod premiovych znaciek na 3 - 4 valcove maloobjemove nepremiove motory je dalsim krokom k zaniku premiovosti premiovych aut..... a takpovediac je to klinec do rakvy samotnym premiovkam ktorym uz dochadza dych .... este 5-6 rokov a uz nebude uplne vobec ziadny rozdiel vo vybave a motoroch ( vykon objem kvalita ) zakladneho bmw a nejakeho podobne velkeho peugeotu ... rip premia...
Toppere, zase ti to pere ??? >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
mam taky dojem, ze cim dalej tym viac ludi si tu kupuje nejaky specialny model krystalovej gule
s THC vyparmi >:D >:D >:D >:D
topper, načo berieš do huby prémiu, keď ani poriadne netušíš o čom je reč?! Ked chceš nablvať čo najviac balastu, aby si znovu vyhral v ankete o najukecanejšieho diskutéra, tak si na to zvoľ aspoň tému, kde tie tvoje zmätené výmysly tak nebijú do očí. ;-) Prémiovkám dochádza dych? Ak si si nevšimol, prémiové značky predávajú také objemy naprieč triedami ako nikdy predtým. A ty tu vyblafneš niečo o konci prémie?!
Proč taková frustrace z prémiových vozů? To tě tak štve, že si někdo dokáže vydělat i na něco jiného než na Daciu? Překopíruju ti sem, co jsem ti napsal do jiné diskuse, a to srovnání motorů i40 a 3er:
Motory i40: 1,7 CRDi, podle stránek výrobce se benzín už ani nenabízí, velice prémiová nabídka >:D No a teď 3er (spousta motorů, 3 až 6 válců) benzín: 100 kW, 125 kW, 135 kW, 180 kW, 225 kW, nafta 85 kW, 105 kW, 120 kW, 135 kW, 160 kW, 190 kW. Že lze s různými motory kombinovat taky různé typy pohonů a podvozků, to psát ani nebudu, příplatkovou výbavu radši taky ne, ale snad to pro ilustraci, jak jsou všichni na stejné lodi a úrovni, stačí ;-)
Opravdu to, Toppere, vypadá na brzký zánik prémiových značek :-!
Nějak ten stesk po silném motoru nechápu. Tento model je označen T8, což je vrchol nabídky :
výkon 296kW a kroutící moment 640Nm
Pro mne dostačující. ;-)
V8 / V10 / V 12 v této třídě není o výkonu, klidně by mohl být jen s 250 koni a bylo by to dost. Ale více-válec ti prostě nabídne úplně jinou úroveň kultivovanosti. Na V12 od Jaguáru ze 60. let můžeš položit minci na hranu, protáčet motor a ta mince nespadne, ani se nehne. Zvládne to tenhle dvou-litr s turbem, kompresorem a el.motorem v převodovce a dalším el.motorem, který ti pohání zadní kola?
Jsem jen bychař, ale když už za takové peníze pořizuji velké prémiové SUV, proč mi má pod kapotou bít oturbený čtyřválec podobně jako v sousedově Fabii? Proč se já mám přizpůsobovat automobilce? Asi tomu nerozumím. :-)
Přesně tak Volvo nikdy nedělalo auta s nejvýkonnějším motorem v segmentu.Němci na tom vždy byli s výkonnějšíma motorama lépe, ale i tak si Volvo získalo spoustu kupců a najde si je i teď. ;-)
Ano, válce chybí. Na druhou stranu ty bys si koupil XC90 s 8 válcem a jezdil za 16 - 18 litrů ? Já mám ten motor v S80 a jezdím průměr 13, takže o tom něco vím. Každý špás něco stojí. :-)
Asi ti Němci jezdí větší vzdálenosti. Z testu na auto .cz XC90 V8 :
Pokud se budete s vozem pohybovat často ve městě, připravte se na spotřebu okolo 19 litrů, rozhodnete-li se trochu vyřádit, přehoupne se spotřeba přes 20 litrů a v terénu klidně přes 22 litrů. Aktuální ukazatel spotřeby nervy řidiče nijak nešetří, spatřit hodnotu 95 litrů není například v terénu žádný problém. ;-)
americania by v takomto niecom obrovskom chceli vidiet aspon 4 liter a 8 valcov ;-) ... ved aj sorento ma v USA 6 valcov na rozdiel od europy .... to len mi v eu sa hrame na ekologov a pritom si touto ekovojnou viac skodime ako pomahame...
ja to vidim tak ze kto chce dnes seriozny voz musi za velku mlaku ( tu v eu je to uz davnejsie v p... ) .... tam maju este ozaj krasne vozy a vacsina su to paradne benziny ;-):yes:
Vyhoďte ten dvoulitr a je z toho maringotka...ovšem luxusní :-) Volvo časem začne vyrábět jen motorhomes a k tomu nabízet své tahače...vypadá to jako geniální marketingový plán... No a teď vážně: auto je designově velmi povedené, ale max.165 kW v naftě, když (německá) konkurence tam začíná, to je za mne opravdu málo. Když už vytahují pojmy jako excellence, ať vytáhnou i V8.
Kdysi bylo Volvo PRÉMIOVOU EVROPSKOU AUTOMOBILKOU.
Nyní již není...bohužel.
Doba kvalitních , bezpečných , krabicovitých švédských taxi je pryč.
Pod , na Volvo , atraktivním designem se skrývají čínské vnitřnosti , zaplacené čínskými penězi.
Je vidět , že se jedná o výrobek čínsko-švédské firmy , zaměřený primárně na Čínu a Asii..
Motorizace tomu odpovídá..výbava luxusní verze také.
Evropan by si raději koupil luxusní sedan , např. Merecedes , v SUV žádný generální ředitel se šoférem jezdit vzadu nebude. 8-s
Jinak je fajn , že Volvo zcela nezkrachovalo , jako Saab , a byt' je čínské , stále existuje.
:-)
Tak pokial sa nic nezmeni, tak Volvo bude asi 1. Europska "premiova automobilka", ktora sedan vyssej strednej a neskor aj vyssej triedy predstavi s motorom priecne a vyhradne s R4 spalovacimi motormi... 8-s
[odkaz]
Já to tak necítím. Volvo jepro mne pořád prémie, ikdyž se vydala jinou cestou.Nenasazuje sice do svých modelů 6 a 8 válcové motory (orientace čínu), ale výbava, jízdní asistenti, bezpečnost je na špičkové tedy prémiové úrovni. Tuhle výbavu chápu jako dizajnové cvičení. Zkrátka chtějí ukázat co umí v interiéru vyrobit.
...ze akonahle Volvo s touto filozofiou uspeje, tak to len podpori snahu ostatnych premiovych automobiliek ist ich cestou:
Paradox je, ze sa nebojim o Japoncov, Amikov, Anglanov, ale o Nemcov - konkretne o BMW ! :-|
To, ze zanedlho sa zacne predavat "polovicny nez standardny" BMW motor ulozeny pozdlzne (R3), je uz cierne na bielom...Velke spekulacie sa vedu o nasadeni tohoto "polomotora" do noveho 5er, takze do 3er by som ho videl este realnejsie. Co dalej ?
Podla mna, ak uspeje Volvo s filozofiou, ze vsetky motory "sriegom", BMW si ako prve Nemecke premiove auto z nich zobere priklad a casom na tom zacne stavat aj vacsie modely - uz teraz sa spekuluje o tom, ze aj nieco strednej triedy moze byt na takej platforme. Co to znamena ? - minimum R3, maximum R4 z hladiska motorizacie v premiovom Nemeckom aute 8-s Ti, ktori sledujete ich postupy, tak vidite, ze zrovna BMW nema najmensi problem ist novymi, uspornejsimi cestami za svojim cielom - udrzat svoju #1 poziciu za hocijaku cenu : cost-cuting na kazdom rohu, a kedze je niektorym z vas jasne, ze je lacnejsie vyrobit 4,7m voz na platforme s motorom napriec, k tomu ponuknut aj vacsi vnutorny priestor, tak mam z toho fakt velke obavy :-!
Coskoro BMW zbori dlasi svoj mytus - M-modely maju byt len zadokolky - zaznievalo donedavna z Mnichova ( ak uz aj neratame X5M a X6M ) a zrazu pripustaju M5 s X-drivom. Logiku to ma - Audi tam ma quattro, MB - 4-matic...
Nechcem byt zly voci nikomu, ale v ramci zachovania akeho-takeho konstrukcneho standardu v ramci D3 a ich aut, tak Volvu prajem uspech len v ramci udrzania sa pri zivote a nie nejaky vacsi... :-! Cokolvek vacsie by znamenalo vzor, a o taky vzor myslim aktualni klienti D3 nestoja ! :-!
To, že nasazení R3 do 3er vidíš reálněji než do 5er, je dobře. V 3er totiž ten motor už dávno je :-) jinak souhlasím s tím, že přeješ úspěch Volvu pouze v rozsahu přežití :yes:
Všechno bude záležet na ochotě zákazníků takto vybavené modely kupovat. Když to nikdo nekoupí, tak kvůli přežití budou muset svou "vysavačovou" cestu přehodnotit a vrátit se ke kořenům. ;-)
joooo, dlhodobo Audi, aktualne sedlam ale ich koncernoveho bratricka - SUV s este trosku pysnejsim znacikom na kapote... ;-)
A ver tomu, ze v ramci Audi su klienti dost zvyknuti (hlavne od vyssej strednej triedy nahor ) na viacvalcove motorizacie. ;-)