Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volvo XC90 Sport: Více zábavy s velkým SUV

Na základě četných ohlasů připravili technici Volva sportovnější variantu luxusního SUV
Zpět na článek
13. 7. 2006 13:37
neregistrovaný "ZZ"
13. 7. 2006 13:52
neregistrovaný "TDI"
13. 7. 2006 15:33
neregistrovaný "Peytl"
13. 7. 2006 15:49
neregistrovaný "ciello"
13. 7. 2006 15:50
neregistrovaný "GTI"
13. 7. 2006 15:54
neregistrovaný "Peytl"
13. 7. 2006 16:01
neregistrovaný "2,7 RS"
13. 7. 2006 19:26
neregistrovaný "Alessio"
13. 7. 2006 19:53
neregistrovaný "BMWest"
13. 7. 2006 20:00
neregistrovaný "BMWest"
14. 7. 2006 10:55
neregistrovaný "Dinar"
14. 7. 2006 12:46
neregistrovaný "NIcKON"
14. 7. 2006 14:19
neregistrovaný "Dinar"
neregistrovaný "ZZ"
13. 7. 2006 13:37
Passion
Červená pešn mi teda k více naléhavému ztuženému Volvu nejde >:-[] Nepřijde mi pak dost tuhý :-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "TDI"
13. 7. 2006 13:52
Re: Passion
A navíc 2 tuny vahy na 136 kW - sport jak vyšitej >:D >:D >:D a ten zvuk >:-[] >:-[] >:-[]
neregistrovaný "Peytl"
13. 7. 2006 15:33
Nehrajme si na něco, co nejsme...
XC90 je s námi už nějakej ten pátek a stále patří na vrchol týhle třídy. Jen těžko najdete mezi SUV jinej vůz, kterýmu by se tak dokonale podařilo skloubit pohodlí, bezpečnost a eleganci. Podle mě Volvo tímhle autem položilo novou definici termínu "rodinný vůz". Tohle auto si tě prostě získá. Budeš ho řídit ty a klidně ho půjčíš i svý ženě a ona bude stejně nadšená jako ty. A až budeš převážet mateřskou školku vzadu, budeš úplně klidnej - tohle auto navrhoval člověk, co měl děti - ne že by o nich jen četl v brožuře. To všechno vypadá hrozně hezky, tak kde je problém? Problém je poslední verze. Sport? Neříkám, že tohle Volvo nemůže bejt dynamický. Ale Sport? To se asi někdo přehmát, ne? Proč dělat sportovní auto, z něčeho, co má ke sportu asi stejně daleko jako já..? A jde to vůbec? Nenechte se mejlit... Volvo prostě jen splnilo požadavky svejch zákazníků. Obšilo volant výraznější nití a obulo větší kola, takže XC90 teď vypadá jako auto drogovýho dealera. Ale to je v pořádku, protože tohle je představa "sportovna" průměrnýho zákazníka Volva (tedy Američana ve středním věku). Nechápejte to jako invektivu, tak to prostě je. Chci jen říct, že pokud hledáte sportovní SUV, poohlédněte se jinde. Třeba v Bavorsku...
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "ciello"
13. 7. 2006 15:49
Re: Nehrajme si na něco, co nejsme...
taky myslím, že Volvo se chce vymanit pouze ze škatulky rodinejch a nudnejch aut.. čímž teda samože jsou.. Takže to udělali proto aby i řidič volva nebyl považovanej za starýho páprdu s rodinou podobně jako chlapík v Meďáku..
neregistrovaný "GTI"
13. 7. 2006 15:50
Re: Nehrajme si na něco, co nejsme...
:yes: a za "rodinný vůz" :yes: :yes:
neregistrovaný "Peytl"
13. 7. 2006 15:54
Re: Nehrajme si na něco, co nejsme...
Díky, díky. ;-)
neregistrovaný "2,7 RS"
13. 7. 2006 16:01
Re: Nehrajme si na něco, co nejsme...
:yes: :yes:
neregistrovaný "Alessio"
13. 7. 2006 19:26
Re: Nehrajme si na něco, co nejsme...
otázka je, jestli to vůbec má nějaké sportovní ambice mimo papír a propagační letáky. Souhlasím s tebou, že ne. XC90 je ale prostě "kus chlapa" :yes:
neregistrovaný "BMWest"
13. 7. 2006 19:53
Re: Nehrajme si na něco, co nejsme...
Taky se mi nezdá že by provedení nápisu "V6" na masce chladiče, pro neználky snadno zaměnitelné s V8, nějak výrazně pozdvihlo vizáž bryskně vyvážené XC90.
neregistrovaný "BMWest"
13. 7. 2006 20:00
Re: Nehrajme si na něco, co nejsme...
Beru zpět. Nerad čtu text z monitoru a jaksi jsem se dopustil chyby v rychločtení. Jen jsem se chtěl ohradit k nevhodně povznášející stylistické úpravě zevnějšku.
neregistrovaný "Dinar"
14. 7. 2006 10:55
podvozek
XC90 chybí proti konkurenci vzduchový podvozek, bez toho lze z SUV dělat jakoukoliv sportovněji zaměřenou verzi velmi obtížně. Jen X5 byla i na pružinách dynamické auto, ale zas použitelná max. na lesní cestu a podstatně menší. Jak už bylo řečeno, hlavní problém je snažit se z pivovarského valacha udělat araba tím že mu dám tenší podkovy. U XC90 ale i ostatních velkých SUV jsou "sportovní" verze jen marketingovou záležitostí. :no:
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "NIcKON"
14. 7. 2006 12:46
Re: podvozek
Nesouhlasím. Mě osobně chování vzduchového pérování vůbec nejde dohromady s pojmem "sportovní", ocel je k tomu daleko vhodnější. Je pravda, že přitvrdit vzduchové měchy je velice jednoduché a dá se pouhou změnou tlaky změkčit, ale tvrdé v tomhle případě neznamená sportovní. Ostatně, nevybavuju si jediný sporťák se vzduchovým pérováním. Vzduch totiž omezuje zpětnou vazbu od kol, a to docela výrazně.
neregistrovaný "Dinar"
14. 7. 2006 14:19
Re: podvozek
Obecně o vzduchovém podvozku a jeho vhodnosti pro sportovní auto nic netvrdím, takže nemáš s čím nesouhlasit. A tomu co píšeš dávám v obecné rovině za pravdu. Tady jde ale o SUV a o ničem jiném nepíšu, tedy auto se světlou výškou kolem 20 cm a vysokou karoserií tzn. vysokým těžištěm. Tato kombinace je zabijákem jakýchkoliv schopností podvozku pro sportovní jízdu. Tedy tvrdím, že pro velké SUV je, pokud se snaží přijít se "sportovní" verzí jedinou cestou, jak alespoň trochu zmíněné nevýhody stavby SUV zmírnit, vzduchový podvozek. Ten hlavně umožní snížit těžiště a ve většině případů i progresivně měnit tuhost tlumení tj. omezení náklonů. XC90 tuto možnost nemá, proto si dovolím předpokládat, že verze Sport bude mít tuhé pružiny i tlumiče a výsledkem je SUV paskvil. Trocha osobní zkušenosti, mám Touraga V6 tdi se vzduch. podvozkem, koupil jsem ho právě proto, že se vzduchem se na 18kách na silnici dynamickými schopnostmi téměř vyrovná X5, ale poskytuje lepší komfort a v terénu svede o moc víc.