Vozidla Iveco pro stavbu: Dvojice
2
/
13
Prohlédnout znovu
Vozidla Iveco pro stavbu: Dvojice
Vozidla Iveco pro stavbu: Dvojice
|
acz
Standard tvoří uzávěrky všech diferenciálů. Jsou chráněné proti poškození automatickým vypnutím
|
acz
Eurocargo s pohonem všech kol má světlou výšku až 41 cm
|
acz
Trakker s denní budkou Hi-land nabízí maximum místa pro nástavbu při zachování komfortu řidiče
|
acz
Eurocargo 4x4 se značnou světlou výškou dosahuje maximální hmotnosti 15 tun
|
acz
Trakker se dvěma řiditelnými nápravami vykazuje mimočádnou robustnost
|
acz
Eurocargo s pohonem všech kol má světlou výšku až 41 cm
|
acz
Trakker s denní budkou Hi-land nabízí maximum místa pro nástavbu při zachování komfortu řidičev
|
acz
Vozidla Iveco pro stavbu: Dvojice
|
acz
Eurocargo s pohonem všech kol má světlou výšku až 41 cm
|
acz
Ochrana světlometů patří k žádané výbavě
|
acz
Vyvedení výfuku nad budku uvolňuje místo pro začlenění velkokapacitní nástavby
|
acz
Vozidla Iveco pro stavbu: Dvojice
|
acz
Borgward Isabella (1954-1962): Labutí píseň impéria
Auta na vodík to mají asi spočítané. V USA je nikdo nechce
Alfa Romeo Milano přežila jen pár dní. Jaké hrátky se jmény byly v minulosti?
Nový Citroën C3 Aircross je stále levný a malý. Přesto uveze až sedm lidí
Festival firemní mobility Toyota & Lexus: Hradec hřmí motory aut!
Před startem Chorvatské rallye: Toyota chce ukázat svoji sílu