Vozidla Iveco pro stavbu: Dvojice
5
/
13
Prohlédnout znovu
Vozidla Iveco pro stavbu: Dvojice
Vozidla Iveco pro stavbu: Dvojice
|
acz
Standard tvoří uzávěrky všech diferenciálů. Jsou chráněné proti poškození automatickým vypnutím
|
acz
Eurocargo s pohonem všech kol má světlou výšku až 41 cm
|
acz
Trakker s denní budkou Hi-land nabízí maximum místa pro nástavbu při zachování komfortu řidiče
|
acz
Eurocargo 4x4 se značnou světlou výškou dosahuje maximální hmotnosti 15 tun
|
acz
Trakker se dvěma řiditelnými nápravami vykazuje mimočádnou robustnost
|
acz
Eurocargo s pohonem všech kol má světlou výšku až 41 cm
|
acz
Trakker s denní budkou Hi-land nabízí maximum místa pro nástavbu při zachování komfortu řidičev
|
acz
Vozidla Iveco pro stavbu: Dvojice
|
acz
Eurocargo s pohonem všech kol má světlou výšku až 41 cm
|
acz
Ochrana světlometů patří k žádané výbavě
|
acz
Vyvedení výfuku nad budku uvolňuje místo pro začlenění velkokapacitní nástavby
|
acz
Vozidla Iveco pro stavbu: Dvojice
|
acz
V nové Dacii Duster se vyspí i čahouni. Můžete ji proměnit v malý obytňák
Budeme jezdit na čpavek? V Japonsku zkoumají alternativu k fosilním palivům
Jak se liší světla Volkswagenů Passat a Tiguan? Desetitisíce diod má jen jeden
Borgward Isabella (1954-1962): Labutí píseň impéria
Kam po škole, když ještě nemáš zkušenosti? Máme skvělý tip
Auta na vodík to mají asi spočítané. V USA je nikdo nechce