Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Vozy Porsche se sedmistupňovou převodovkou DSG

Dokument z německého patentového úřadu naznačuje, že vozy Porsche dostanou sedmistupňovou převodovku DSG.
Zpět na článek
26. 7. 2006 10:01
neregistrovaný "2,7 RS"
26. 7. 2006 11:14
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
26. 7. 2006 11:17
neregistrovaný "Peytl"
26. 7. 2006 11:47
neregistrovaný "2,7 RS"
26. 7. 2006 12:21
neregistrovaný "Charger"
26. 7. 2006 13:34
neregistrovaný "2,7 RS"
26. 7. 2006 11:45
neregistrovaný "ZZ"
26. 7. 2006 11:49
neregistrovaný "2,7 RS"
26. 7. 2006 11:59
neregistrovaný "GTI"
26. 7. 2006 12:02
neregistrovaný "2,7 RS"
26. 7. 2006 10:40
neregistrovaný "king"
26. 7. 2006 10:47
neregistrovaný "Alessio"
26. 7. 2006 11:03
neregistrovaný "Pierro"
26. 7. 2006 11:10
neregistrovaný "2,7 RS"
26. 7. 2006 11:04
neregistrovaný "Cooper S"
26. 7. 2006 11:30
neregistrovaný "Tom"
26. 7. 2006 12:47
neregistrovaný "Kirby"
26. 7. 2006 14:25
neregistrovaný "McMac"
26. 7. 2006 16:43
neregistrovaný "Kirby"
27. 7. 2006 09:02
neregistrovaný "Cooper S"
27. 7. 2006 10:18
neregistrovaný "Petrik"
27. 7. 2006 10:29
neregistrovaný "Petrik"
27. 7. 2006 16:39
neregistrovaný "Petr"
26. 7. 2006 11:46
neregistrovaný "P911T"
26. 7. 2006 12:05
neregistrovaný "GTI"
26. 7. 2006 12:12
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
26. 7. 2006 12:19
neregistrovaný "Tom"
26. 7. 2006 12:27
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
26. 7. 2006 12:59
neregistrovaný "Tom"
26. 7. 2006 13:07
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
26. 7. 2006 13:12
neregistrovaný "Tom"
26. 7. 2006 12:19
neregistrovaný "GTI"
26. 7. 2006 12:28
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
26. 7. 2006 13:27
neregistrovaný "mates"
26. 7. 2006 14:31
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
26. 7. 2006 15:17
neregistrovaný "Jozki"
26. 7. 2006 16:21
neregistrovaný "Sestys"
26. 7. 2006 16:59
neregistrovaný "Alu"
26. 7. 2006 17:18
neregistrovaný "Tom"
26. 7. 2006 19:17
neregistrovaný "BMWest"
27. 7. 2006 08:18
neregistrovaný "mates"
27. 7. 2006 09:53
neregistrovaný "Coulin"
28. 7. 2006 21:48
neregistrovaný "mišo"
29. 7. 2006 08:55
neregistrovaný "OZZY"
neregistrovaný "2,7 RS"
26. 7. 2006 10:01
6 skvostů...:-)
Myslím, že tento krok se dal od Porsche očekávat - proč nemít v jedněch z nejlepších aut jednu z nejlepších převodovek... ;-) Já bych sice levý pedál ve sporťáku postrádat nechtěl, ale je jasné, že svou klientelu si bezesporu najde... A teď si dovolím odbočit a popsat svůj včerejší zážitek, kdy jsem v centru Prahy viděl nádhernou neplánovanou "přehlídku" 6 Porschí - zřejmě se jednalo o společnou jízdu pár členů nějakého francouzského Porsche klubu (všechna auta měla francouzskou SPZ), kteří právě zaparkovaly svoje káry před jedním hotelem - a to hezky vedle sebe zadkem do ulice... Já stál na protějším chodníku (v očích jiskry a cejtil jsem se tak na 8 roků :-) ) a neplánovaně se tak zpozdil o dobrých patnáct minut, protože jsem se prostě nemohl odtrhnout - uznejte sami, že tyhle skvosty za to stály... ;-) :yes: A sice - 996 C2, 993 C4S, 993 C2, 993 Turbo, 986 Boxster S a na závěr 911 z 80.let (řekl bych, že to byla 911 SC, ale nedostal jsem se k ní dost blízko)... Když majitel přeparkovával 993 C2, zvuk toho vzduchem chlazeného boxeru byl pro mé uši i na zpátečku dokonalým koncertem - bylo by hezké jednou slyšet odrážet se od stěn garáže ten samý zvuk, když levačkou otočím klíčkem ve svém autě... :-) :yes:
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
26. 7. 2006 11:14
Re: 6 skvostů...:-)
V americe auto bez automatu skoro neprodáš.... Ani Porsche (tím spíš, že na něj mají dost často lidé, kteří moc technickýho nadání nemají (no jo, všichni nemůžou bejt Češi) ;-) :-) :yes:
neregistrovaný "Peytl"
26. 7. 2006 11:17
Re: 6 skvostů...:-)
Jestli někomu, pak Tobě bych to přál. Co takhle Carrera RS, ročník '73..? [odkaz]
neregistrovaný "2,7 RS"
26. 7. 2006 11:47
Re: 6 skvostů...:-)
Díky za odkaz, nááádhera... :yes: :yes: :yes: :-) Jo jo, necelá tuna a k tomu 210 koní, stovka pod šest sekund - to bylo v '73 jak z říše snů... :-) Oni jich původně měli vyrobit jen 500 (kvůli závodům), ale ještě než skončil autosalon v '72 v Paříži, kde tuhle RS představili, byla celá série rozebraná... :yes: Tak přihodili další sérii 500 aut (původně se báli o odbyt >:D ) - a po ní se také zaprášilo... :-) Nakonec jich vyrobili asi 1600 (někde se uvádí 1800?) a dneska by člověk musel pomalu prodat střechu nad hlavou, aby sehnal nějaký originální kousek (na trhu je také dost přestaveb "obyčejnějších" 911 na RS)... Myslím, že ty tohle všechno víš :-), jen jsem to sem napsal pro případ, že by to někoho zajímalo... ;-) Takže díky za ten odkaz, můj nick je jen takové malé vzdání holdu tomuhle nádhernému kusu auta a části automobilové historie... :yes: :yes:
neregistrovaný "Charger"
26. 7. 2006 12:21
Re: 6 skvostů...:-)
:yes: :yes:
neregistrovaný "2,7 RS"
26. 7. 2006 13:34
Re: 6 skvostů...:-)
:-) :yes:
neregistrovaný "ZZ"
26. 7. 2006 11:45
Re: 6 skvostů...:-)
:-) Náááájs ;-)
neregistrovaný "2,7 RS"
26. 7. 2006 11:49
Re: 6 skvostů...:-)
:yes: :-)
neregistrovaný "GTI"
26. 7. 2006 11:59
Re: 6 skvostů...:-)
:-) :yes: :yes:
neregistrovaný "2,7 RS"
26. 7. 2006 12:02
Re: 6 skvostů...:-)
;-)
neregistrovaný "king"
26. 7. 2006 10:40
dsg
Proc si porsche patentuje dsg az ted? dsg vymyslleli ne vw ale porsche uz v 80. letech a byla pouzita v zavodnim audi quattro s1
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Alessio"
26. 7. 2006 10:47
bez titulku
DSG bude porscheti slušet :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Pierro"
26. 7. 2006 11:03
bez titulku
Tak kámo takovouhle partičku nadšenců bych taky chtěl potkat cestou do práce. Anebo ještě lépe, jak jsi sám napsal, nebyl bych vůbec proti, kdyby mi jedna z těch čtyřkolejch krasavic každé ráno zazpívala před domem.... :-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "2,7 RS"
26. 7. 2006 11:10
Re: bez titulku
:yes: :-)
neregistrovaný "Cooper S"
26. 7. 2006 11:04
No konečně!
To to trvalo! Bylo šokující zjistit, že nová 997 má starou 5 stupnovou automatiku..Bylo jasný, že se čekalo na DSG, ale trochu se to protáhlo.
Taky bych polemizoval s tím, co je v článku, totiž že pro Turbo dostal přednost osvědčený Tiptronic - naopak - chtěli tam už dávat DSG, ale ještě se to nestihlo. Ihned po přichodu DSG půjde pětistupňový Tiptronic do propadliště dějit, kam patří
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "Tom"
26. 7. 2006 11:30
Re: No konečně!
Předběhl jsi mě ;-) zrovna sem se chystal napsat to samé. "Porsche had hoped to complete work on its sequential manual gearbox in time for this summer’s introduction of the 997-based 911 Turbo, but that car initially arrives with a Tiptronic automatic or a six-speed manual." Prostě nedokázali DSG včas vyvinout a odzkoušet ;-\ ale jsem přesvědčený, že DSG v podání Porsche bude bomba :yes:
neregistrovaný "Kirby"
26. 7. 2006 12:47
Re: No konečně!
Nemyslím si, že tiptronic zmizí, DSG v automatickém režimu není žádná sláva...samozřejmě myslím DSG od VW a Audi:-)
neregistrovaný "McMac"
26. 7. 2006 14:25
Re: No konečně!
:no: , já myslim, že Porsche ví co dělá a pořádně si s tou převodovkou vyhraje...
neregistrovaný "Kirby"
26. 7. 2006 16:43
Re: No konečně!
Jde o to, že konvenční automat vždycky bude řadit líp v aut. režimu. DSG je jinak super věc, ale musí prodejce američánkovi vysvětlit o co jde...
neregistrovaný "Cooper S"
27. 7. 2006 09:02
Re: No konečně!
A proč bys něco muset vysvetlovat? Takový rozdíl v tom není, abys musel něco vysvětlovat. Prostě to bude automat a kdo se bude chtít vyřádit v manuálním režimu, ten bude čumět
neregistrovaný "Petrik"
27. 7. 2006 10:18
Re: No konečně!
A ty jsi s tim jel? Videl jsem video z novy oktavky (na idnesu myslim) a kdyz to DSG neceka, trva podrazeni pred zatackou i 3-4s, to uz je ale "trochu" pozde, jelikoz vetsina souteznich ridicu by uz byla davno v pangejtu...
neregistrovaný "Petrik"
27. 7. 2006 10:29
Re: No konečně!
Divim se ze nejdou cestou BMW a nevyvijeji nejakou variantu sekvencni prevodovky, to je totiz presne to co patri do sportovnich aut typu porsche.
neregistrovaný "Petr"
27. 7. 2006 16:39
Re: Nesmysl
Nesmysl, ty s tim nekdy jel ? Na video se vykasli, DSG mam a toto jsem u ni nikdy neregistroval, a bylo tady toho o tom i jinde jiz popsano dost. Podrazeni je bleskove, rychlejsi nez dokaze zcela bezny ridic, o tom nepochybuj.
A ta poznamka vyse o tom "že konvenční automat vždycky bude řadit líp v aut. režimu. než DSG", to je jiz zcela mimo misu >:D
Nez o necem tady zacnete tak zasvecene "mlit", zkuste si nekdy overit ona tvrzeni, nejlepe napr. zkusebni jizdou s DSGckem... Chapu, ze nekdo nemuze prijmout porazku Tiptronicu, jako klasicke HDM prevodovky..
neregistrovaný "P911T"
26. 7. 2006 11:46
hmmm
no tak pro Americky trh je to uz dnes nutnost. Drtiva vetsina Amiku s manualem jezdit neumi a nikdy se to ani nenauci. Ale ja osobne bych v Porsche automat nechtel. Ikdyz od Porsche bude DSG opravdu uz na urovni...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "GTI"
26. 7. 2006 12:05
PATŘÍ K DOBRÝM MRAVŮM
umět používat vydličku a nůž... současně. My, co máme od spojky ubroušený levý kopyto... sice můžem uctívat "ručábo"... ale popravdě přiznám... že tři kilometry s automatem (s dobrým automatem) daj okamžitě na spojku zapomenout. Jistě... DSG a PORSCHE bude dokonalá harmonie. Pokud to tam budeš chtít vrážet pazourou... Porsche ti to dovolí... garantuju ti, že to dělat nebudeš. BRAVO VW-PORSCHE :yes:
Rozbalit vlákno
19
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
26. 7. 2006 12:12
Re: PATŘÍ K DOBRÝM MRAVŮM
Patří také k dobrým mravům opravit kolegu, pochybí-li. Vidlička není vyjmenované slovo po V, ani nemá předponu vy. Tudíž vidlička je s měkkým i. ;-) Jinak :yes:
neregistrovaný "Tom"
26. 7. 2006 12:19
Re: PATŘÍ K DOBRÝM MRAVŮM
>:D >:-[] ;-)
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
26. 7. 2006 12:27
Re: PATŘÍ K DOBRÝM MRAVŮM
Ty se nesměj ty polskej motore >:-[] >:-[] >:-[]
neregistrovaný "Tom"
26. 7. 2006 12:59
Re: PATŘÍ K DOBRÝM MRAVŮM
Jé, Micinka objevila ameriku ;-) .. to je přeci stará známá věc.. navrhnou to v Německu, dají do toho motory z Polska, převodovky snad z JAR a další díly z Thajska a pak to smontují v Anglii.. vítej v globální vesnici :-! ;-)
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
26. 7. 2006 13:07
Re: PATŘÍ K DOBRÝM MRAVŮM
Ale tak to nemá být ;-\ >:-[] >:-[] J.A.R? Tam kde to mám rád teď vládne Mandela!! >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
neregistrovaný "Tom"
26. 7. 2006 13:12
Re: PATŘÍ K DOBRÝM MRAVŮM
Jestli to tak má být nevyřešíme.. každopádně je to nevyhnutelný proces, dělaj to tak i ostatní, ale Toyota je opět o něco dále ;-) Třeba VW se teďka stává montážním závodem čínských "polotovarů", tak nevim nevim, jak teď bude GTIčko budovat Evropu >:-[] >:-[] >:-[] ;-)
neregistrovaný "GTI"
26. 7. 2006 12:19
Re: PATŘÍ K DOBRÝM MRAVŮM
8-s... to vedro... omluva :-) :yes:
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
26. 7. 2006 12:28
Re: PATŘÍ K DOBRÝM MRAVŮM
Není za co se omlouvat.. :-) :yes:
neregistrovaný "mates"
26. 7. 2006 13:27
Re: PATŘÍ K DOBRÝM MRAVŮM
Jo vedro, vydlak jsi, tak proto to tak pises ;-)
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
26. 7. 2006 14:31
Re: PATŘÍ K DOBRÝM MRAVŮM
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
neregistrovaný "Jozki"
26. 7. 2006 15:17
Re: PATŘÍ K DOBRÝM MRAVŮM
:yes: :yes: >:-[]
neregistrovaný "Sestys"
26. 7. 2006 16:21
Re: PATŘÍ K DOBRÝM MRAVŮM
Jo? A od kdy se pise vidlak s Y?! >:D Nejdrive si zamet pred vlastnim prahem, nebo radeji zopakuj latku zakladni skoly!
neregistrovaný "Alu"
26. 7. 2006 16:59
Re: PATŘÍ K DOBRÝM MRAVŮM
Klid. Vydlak podle vzoru vydlicka... >:-[]
neregistrovaný "Tom"
26. 7. 2006 17:18
Re: PATŘÍ K DOBRÝM MRAVŮM
Good shot! >:D >:-[] >:-[] >:-[] :yes:
neregistrovaný "BMWest"
26. 7. 2006 19:17
Re: PATŘÍ K DOBRÝM MRAVŮM
Vždyť ty snad taky neumíš česky!
neregistrovaný "mates"
27. 7. 2006 08:18
Re: PATŘÍ K DOBRÝM MRAVŮM
Jezisi, ty taky misto burtu zeres sojovy maso, co? :-( Nejdriv si 3x presedni, zamysli se, klidne si to napis nejdriv na papir a pak zametej, ty pedagogu :no: :no:
neregistrovaný "Coulin"
27. 7. 2006 09:53
Re: Mluvnice
No tak hoši,tady se uctívá ikona aut a vy tady o českém jazyce... 8-s >:D
neregistrovaný "mišo"
28. 7. 2006 21:48
Re: Mluvnice
esteze GTI vie, ako spravne napisat "passátní vítr" >:-[] >:-[]
neregistrovaný "OZZY"
29. 7. 2006 08:55
Re: Mluvnice
Kvalita českého jazyka p.GTI koresponduje s kvalitou produkce VW.
Bravo. Konečně jsem se dočkal. Konečně jsi odhodil masku a jseš svůj. Díky. Tvůj IQ potenciál odpovídá všemu, co obdivuješ ve vepříně. Abys pochopil GTI. Mám na mysli Tvého Vežíše Wrista.Určitě máš doma oltář ze skeletu nejlepšího automobilu na světě-totiž z PRASSATA.
Ani nechci domyslét Tvé desatero a už vůbec ne, co produkuješ na toaletě.
No nic, vrána k vráně sedá že.
Ještě jednou mockrát děkuji GTI.VWamen.