Diskuse

Vozy Qoros budou v Evropě dražší než konkurence

7.3.2015

Čínsko-izraelská značka Qoros plánuje expanzi v Evropě za dva roky. Zdroje hovoří o prémiových cenách nabízených modelů.

 

  • 86 Reagovat !

    foto Ja-Prvni-123

    Ja Prvni 123 07.03.2015  08:47

    Tak co, Evropane...

    Dostanete rozum a nechate vyrobky z Ciny v Cine - a nebo si nedate pokoj a krome levnych, smrdicich tricek a cvicek se ulice zacnou plnit i "drahymi", smrdicimi auty...?
    :-(
    • 55 Reagovat !

      foto demonicus

      demonicus 07.03.2015  09:08

      « Re: Tak co, Evropane...

      Naprosto souhlasím. Než tady tuhle čínskou obludu, raději koupím dvě Dacie Duster.
    • 67 Reagovat !

      foto Gilgit

      Gilgit 07.03.2015  09:52

      « Re: Tak co, Evropane...

      Ja proti Cínanum na evropském trhu nic nemám. Kazdá nová znacka je obohacení trhu.
      • 47 Reagovat !

        foto petrumr

        petrumr 07.03.2015  09:55

        « Re: Re: Tak co, Evropane...

        tož aby někdo byl proti chlebodárci, neznám.
        • 57 Reagovat !

          foto Gilgit

          Gilgit 07.03.2015  10:04

          « Re: Re: Re: Tak co, Evropane...

          Otázka je co znás, ty primitivní obdivovateli nacismu pro kterého byla návsteva základní devítileté skoly mucením.

          Kde beres jako clovek který se opakovane pozitivne vyjádril o NSDAP tu drzost psát neco o chlebodárci, ty primitive?
          • 48 Reagovat !

            foto petrumr

            petrumr 07.03.2015  10:10

            « Re: Re: Re: Re: Tak co, Evropane...

            je vidět, že máš IQ stejný jak můj papoušek, préj devítiletá škola, komunista něco napsal a vůbec nepřemýšlel. >:D
            • 55 Reagovat !

              foto Gilgit

              Gilgit 07.03.2015  10:26

              « Re: Re: Re: Re: Re: Tak co, Evropane...

              petrumre, jen odporný hloupý primitiv jako ty o sobe muze tvrdit ze je ceský patriot a zároven obdivovat nacismus.

              Jinak nacisti a komunisti k sobe mají ve vetsine vecí dost blízko, jak ukazuje i tvuj prípad.

              Za tu "devítiletou školu" se ti omlouvám. Myslel jsem ze más ukoncenou alespon základní skolní docházku ale jak sám uvádís evidentne tomu tak není.

              A to ze pro tebe byla skolní docházka mucením jsi sem sám psal.

              Takze v porovnání s tebou je tvuj papousek velký inteligent.
              • 36 Reagovat !

                foto petrumr

                petrumr 07.03.2015  10:31

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak co, Evropane...

                Víme už to, že ty jsi vychodil devítiletku, třeba já ne a nestydím se za to a znám dost lidí co taky nechodili do devítiletky, ale tvoje iq tohle nepochopí.
                • 34 Reagovat !

                  foto Gilgit

                  Gilgit 07.03.2015  10:41

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak co, Evropane...

                  Nejde o devítiletku ale o ukoncení povinné skolní docházky která mela v ruzných obdobích ruznou délku a se kterou jsi mel evidentne tak velké problémy ze svou skolní docházku oznacujes jako mucení.

                  Tví ucitelé by si za zoufalou snahu neco ti vtlouct do hlavy zaslouzili vyznamenání.
                  • 35 Reagovat !

                    foto petrumr

                    petrumr 07.03.2015  11:51

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak co, Evropane...

                    hele nezamlouvejto, než někoho pomlouváš, tak si zjisti fakta a je fakt, že můj papoušek si zjistí než něco řekne, aby nedostal vynadaný, tak IQ máš horší jak papoušek a nehledej info až po funuse.
                    • 14 Reagovat !

                      foto Gilgit

                      Gilgit 07.03.2015  12:22

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak co, Evropane...

                      Já te nepomlouvám, to bych si nikdy nedovolil. Fakt je ze jsi mel obrovské problémy behem povinné skolní docházky a ze pro tebe byla povinná skolní docházka mucení, sám jsi to tady psal.

                      O tvé nízké inteligenci svedcí mnoho tvých príspevku na Auto.cz, i v této diskusi.
                      • 70 Reagovat !

                        foto Ji-Ri

                        Ji/Ri 07.03.2015  13:14

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak co, Evropane...

                        Je hezké ale, že jste se tu jako spolužáci našli... ;-)
                      • 30 Reagovat !

                        foto Blue-Sun

                        Blue Sun 07.03.2015  13:22

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak co, Evropane...

                        Kluci, vy jste oba stejní primitivové, jen každý z jiné strany barikády. Není už ani vtipné vás číst, jste ubozí.
                        • 07 Reagovat !

                          foto Gilgit

                          Gilgit 07.03.2015  14:14

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak co, Evropane...

                          Ale, takze dalsí primitiv. Nejak se tady dnes rojíte.
                          • 11 Reagovat !

                            foto simply-never

                            simply never 07.03.2015  19:40

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak co, Evropane...

                            Na Slovensku sa vravi, že nikdy sa nepustaj s hlupakom do debaty, lebo stiahne ta na svoju úroveň a tam ta podupe. Preto davam radu, ale lepsie slovo je tip, nehadaj sa s ním,k nicomu to nepovedie. Ako hovorim, neradim, iba nahlas premyslam.
                            • 42 Reagovat !

                              foto Gilgit

                              Gilgit 07.03.2015  19:49

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak co, Evropane...

                              Más absolutní pravdu, ale cloveku to obcas nedá, i kdyz jak správne píses debata s hlupákem k nicemu nevede.
        • 11 Reagovat !

          foto H-K-svwet

          H/K_svwet 07.03.2015  10:17

          « Re: Re: Re: Tak co, Evropane...

          kto je tady proti chlebodarci? .... gilgit len pise ze kazdy novy model je spestrenim trhu.... ci si ho uz kupis je koniec koncov len na tebe... nikto ti nic nenuti.... ovsem radsej si kupim "cudzokrajny" produkt ktory splni moje potreby a ktory sa mi paci ako produkt ktory ma nezaujima a kupujem si ho len preto lebo je domaci a nas...

          z nejakeho vlastenectva som uz vyrastol... a ver mi ze mne je vazne blizsie picanto ako citigo napriek tomu ze citigo sa vyraba u nas... a picanto hodne hodne daleko od nas
    • 70 Reagovat !

      foto Honza-Micka

      Honza Mička 07.03.2015  10:36

      « Re: Tak co, Evropane...

      Dobrý den,

      až budete mít příležitost, zkuste si auta prohlédnout a sednout dovnitř. Ony vážně vypadají hodně dospěle, byť rozhodně ne prémiově, a vyhovují i po stránce bezpečnosti.

      Na každém autě se dají hledat chyby, ale co se Qorosu týče, jsou to zatím jenom předsudny vůči Číně...
      • 24 Reagovat !

        foto Gilgit

        Gilgit 07.03.2015  10:45

        « Re: Re: Tak co, Evropane...

        Souhlas, Qoros je jako výrobek zcela v porádku.

        Jinak v Zeneve jsem te videl ale nechtel jsem rusit v bohulibé práci.
        • 61 Reagovat !

          foto Honza-Micka

          Honza Mička 07.03.2015  10:50

          « Re: Re: Re: Tak co, Evropane...

          Třeba to vyjde ve Frankfurtu
          • 25 Reagovat !

            foto Gilgit

            Gilgit 07.03.2015  10:52

            « Re: Re: Re: Re: Tak co, Evropane...

            Já se jenom obávám ze my dva bychom nenasli spolecné téma rozhovoru.
            • 42 Reagovat !

              foto H-K-svwet

              H/K_svwet 07.03.2015  11:04

              « Re: Re: Re: Re: Re: Tak co, Evropane...

              otazne je ci z tvojej strany vobec je zaujem a snaha najst spolocnu rec s honzom ;-)
              • 24 Reagovat !

                foto Gilgit

                Gilgit 07.03.2015  11:09

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak co, Evropane...

                Nemyslím si ze by to byl tvuj problém.
                • 32 Reagovat !

                  foto H-K-svwet

                  H/K_svwet 07.03.2015  11:31

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak co, Evropane...

                  jo moj problem to rozhodne nie je to mas pravdu ;-)
              • 60 Reagovat !

                foto Honza-Micka

                Honza Mička 07.03.2015  11:27

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak co, Evropane...

                Jak Gilgit řekl, nechtěl rušit od práce, čili z mého pohledu OK ;-)
                • 33 Reagovat !

                  foto Ji-Ri

                  Ji/Ri 07.03.2015  12:10

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak co, Evropane...

                  >:D :yes: pecka na solar, Honzo!
        • 12 Reagovat !

          foto Ji-Ri

          Ji/Ri 07.03.2015  12:09

          « Re: Re: Re: Tak co, Evropane...

          >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:-[] >:-[]
      • 00 Reagovat !

        foto H-K-svwet

        H/K_svwet 07.03.2015  10:52

        « Re: Re: Tak co, Evropane...

        off topic ale ked si uz tu honzo....

        bude ceed s litrovym turbom v predaji na jesen ( podzim ) aj mimo verzie GT line alebo len v tej sportovo sa tvariacej verzii GT line

        a gdi ostane v ponuke? nevies? ... dik....
        • 30 Reagovat !

          foto Honza-Micka

          Honza Mička 07.03.2015  11:08

          « Re: Re: Re: Tak co, Evropane...

          Dobrý den,

          on je to jenom paket, tak bych řekl, že bude i v základní nabídce. Píšu si a v pondělí potvrdím.

          Myslím si, že GDI zůstane, protože jako Euro 6 je v novém Tucsonu. Litr mi přijde jako náhrada za 1.4 CVVT. Ale to jenom tak přemýšlím "nahlas".
          • 11 Reagovat !

            foto H-K-svwet

            H/K_svwet 07.03.2015  11:11

            « Re: Re: Re: Re: Tak co, Evropane...

            tusil som ze bude aj v zaklade len vsade sa pise o GT line s litrovym turbom ale nespomina sa aj bezny ceed bez paketu s tymto motorom tak som neisty.... aj ja mam tusak ze gdi zostane ..... ano presne tak....a je uz aj prerobeny na eu 6 v tucsone ( takze jeho dalsie posobenie dava zmysel ) .... v pohode... aj ja premyslam a je dobre ked si fakty a iste vedomosti vzajomne potvrdim s niekym.... takze dik za nazor .... v pondelok poobede tu budem... tak sa tesim na info ;-)
            • 14 Reagovat !

              foto Gilgit

              Gilgit 07.03.2015  11:17

              « Re: Re: Re: Re: Re: Tak co, Evropane...

              Pri pouzití selského rozumu logicky vyplývá ze nový motor není urcen jen pro verzi GT line.

              Tam kde selský rozum chybí stále jeste existuje moznost nahlédnou do tiskové zprávy firmy Kia která ríká ze "the all-new 1.0-litre T-GDi engine will be fitted to other vehicles in Kia's European model line-up in future".
              • 30 Reagovat !

                foto H-K-svwet

                H/K_svwet 07.03.2015  11:28

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak co, Evropane...

                necital som tiskovu spravu.... dik za info :yes:

                selsky rozum je v tom nevinne... bohuzel >:D
                • 07 Reagovat !

                  foto Gilgit

                  Gilgit 07.03.2015  12:17

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak co, Evropane...

                  Vím ze selský (zdravý, normální) rozum nepouzívás.
          • 04 Reagovat !

            foto Gilgit

            Gilgit 07.03.2015  11:12

            « Re: Re: Re: Re: Tak co, Evropane...

            Sériová výroba nového litrového turba zacne v továrne Kia Motors Slovakia nedaleko Ziliny v léte a ten motor bude nabízen i v jiných verzích.
            • 21 Reagovat !

              foto H-K-svwet

              H/K_svwet 07.03.2015  11:30

              « Re: Re: Re: Re: Re: Tak co, Evropane...

              mohli by ho supnut aj do ria .. miesto tej 80kw 1,4ky..... lebo ine mensie modely moc kia nema kde ho uz moze vyuzit... a v picante pre eu turbomotor nebude to uz bolo povedane.....
            • 30 Reagovat !

              foto Velkoodberatel-kukurice

              Velkoodběratel_kukuřice 07.03.2015  11:32

              « Re: Re: Re: Re: Re: Tak co, Evropane...

              Ještě že tě tu máme >:-[] :-!
      • 00 Reagovat !

        foto Dusan10

        Dušan10 07.03.2015  10:54

        « Re: Re: Tak co, Evropane...

        Však to ..... ak mám nevyskúšanú značku čo je technicky vyspelá ako zabehnutá konkurencia ... tak nevidím dôvod ju kupovať za tú istú cenu :-!
      • 51 Reagovat !

        foto Ja-Prvni-123

        Ja Prvni 123 07.03.2015  12:19

        « Re: Re: Tak co, Evropane...

        ale já přece primárně nemluvím o tom, jaké je to auto... ale o tom kolotoči: kupujeme jídlo ze Španělska, oblečení z Vietnamu, elektroniku z Taiwanu... auta z Číny - a nadáváme na nezaměstnanost.

        Jestli ten uzel nezačneme rozmotávat na začátku... tak bude jenom hůř a hůř.

        Proto jsem psal, že bych čínská auta nechal v Číně - ne, že Čína má přestat auta vyrábět a kupovat je tady.
        ;-)
        • 24 Reagovat !

          foto Gilgit

          Gilgit 07.03.2015  12:30

          « Re: Re: Re: Tak co, Evropane...

          Regionální sobestacnost je zajímavá myslenka. Az na to ze by to neznamenalo jen zastavení importu, ale také exportu. To by se ti hodne evropských firem, které své výrobky exportují do mnoha zemí, pekne podekovalo.
          • 31 Reagovat !

            foto Ja-Prvni-123

            Ja Prvni 123 07.03.2015  12:42

            « Re: Re: Re: Re: Tak co, Evropane...

            1. otázka je jenom, co považuješ za "region"...
            2. no... a kolik se toho vyveze z Evropy do Číny? A kolik se doveze z Číny k nám?

            V Číně musí evropská automobilka postavit továrnu, když tam chce prodávat... a i tak dostanu čas od času od ústředního výboru pokutu vpodstatě za cokoliv - jen tak pro zlepšení státního rozpočtu.
            • 14 Reagovat !

              foto Gilgit

              Gilgit 07.03.2015  13:07

              « Re: Re: Re: Re: Re: Tak co, Evropane...

              1.
              Region se dá definovat ruzne. Zrejme nemás na mysli sobestacnost v rámci Ceské Republiky, nebot to by znamenalo zásadní redukci nabídky trhu v mnoha oblastech, napríklad v oblasti osobních automobilu. A pokud definujes za region treba EU, tak existuje mnoho firem, napríklad v Nemecku, které jsou dulezitými exportéry na ruzné trhy mimo EU.

              2.
              Pokud vezmes obchodní výmenu mezi EU a Cínou, tak v oblasti automobilu (kompletní vozidla, díly) je vývoz z EU do Cíny stále vetsí nez naopak. Jinak není pravda ze evropská automobilka musí v Cíne postavit továrnu kdyz tam chce prodávat. Muze tam prodávat i bez továrny, jen musí platit clo které je pomerne vysoké. A s temi pokutami to taky není tak jak píses.

              3.
              Na tvé argumentaci obdivuji tu logiku: Pokud je vývoz z Evropy do Cíny vyssí nez dovoz, jak tomu napríklad v oblasti automobilového prumyslu bylo po nekolik desetiletí a jak tomu je i dnes, tak to je dobre. Pokud jednoho dne dojde k tomu ze dovoz z Cíny bude vyssí nez vývoz, bude to spatne. Takze "spravedlivý" svetový obchodní rád je asi takový: Pokud Evropa vyvází do nejakého regionu víc nez dovází, je to v porádku. Pokud se situace obrátí, je to spatné, ba prímo amorální.
              • 00 Reagovat !

                foto Ozzman

                Ozzman 07.03.2015  20:38

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak co, Evropane...

                Máš naprostou pravdu, nechápu ty palce (možná díky nicku), ale lidi si neuvědomují, že si nemužem hrát na svém písečku, ale myslet globálně... kupovat česke věci, ano, ale ne za každou cenu... Ne všechno mužeme vyrobit stejně dobře, jako jiní (ve stejné kvalitě, platí třeba u potravin) a to nemyslim zrovna levně jako čínani. Nadáváme, že nejsme soběstační, že se třeba naše potreviny(suroviny) vyvezou jinam do EU, tam se zpracují a pak se sem vrátí, ale pořád je to v rámci EU, kde zafungoval volný trh a dal vydělat producentům lepší peníz, než český zpracovatel... když se ta soběstačnost pak přepočte, tak najednou na tom tak zle nejsme... a

                Mne tohle nejvíce dojímá, když někdo počítá (ekologové) s tím, že budeme snižovat výrobu, abychom ulehčili životnímu prostředí, ale že se ty exhalace vypustí místo u nás někde jinde ve světě a stejně tak přispějí ke global warming (zdravím pana Klause, který v to nevěří :D), je vtipné >:D (nutno podotknout, že takhle přemýšlí i naše vládnucí třída při zadávání různých ekonomických úvah a snah o změny).
                • 01 Reagovat !

                  foto Gilgit

                  Gilgit 07.03.2015  20:48

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak co, Evropane...

                  V diskusích na Auto.cz jsou bezné populistické výkriky bez znalosti souvislostí.
          • 01 Reagovat !

            foto simply-never

            simply never 07.03.2015  19:49

            « Re: Re: Re: Re: Tak co, Evropane...

            Ano, ale je možné, že to nielen mnohi nevedia, ale aj mnohi nepochopia...
  • 11 Reagovat !

    foto zlysoused

    zlysoused 07.03.2015  09:12

    Asi správná cesta

    Číňani ví, že nejsou schopní v Evropě nabídnout auto levněji, než to dělá třeba taková Dacia. Takže to zkouší takhle. Pokud bude kvalita odpovídající ceně a podpoří to dostatečně marketingem, takby se uchytit mohli.
    • 00 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 07.03.2015  10:31

      « Re: Asi správná cesta

      ak sa nemylim tak to auto sa v cine akurat len vyraba.... ale inak je to vcelku "mimocinske" auto ;-) .... vobec nevidim dovod na paniku ..... kludne by som takehoto qorosa so zdvihnutym podvozkom prijal.... a zhodou okolnosti sa mi paci ovela viac ako mnohe europske "dokonale a superkvalitne" skatule ......
      • 00 Reagovat !

        foto zlysoused

        zlysoused 07.03.2015  10:43

        « Re: Re: Asi správná cesta

        No tak on se te Qoros snaží být také "dokonalou a superkvaltní evropskou škatulí".
        • 10 Reagovat !

          foto H-K-svwet

          H/K_svwet 07.03.2015  10:50

          « Re: Re: Re: Asi správná cesta

          za zadne partie tohto qorosu na fotkach by sa nemusela hanbit nejedna milionova premiovka .. bohuzial tie premiovky su uz dnes tak uniformovane a neskutocne nudne ze aj "cinsky" qoros uz zacina pri svojom "priemernom" dizajne posobit vedla nich nadpriemerne dobre a ani za to nemoze :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto Ja-Prvni-123

        Ja Prvni 123 07.03.2015  12:43

        « Re: Re: Asi správná cesta

        o tom nepochybuju - Korea nebo Čína, to už je malej rozdíl...
        Z toho ale ještě nevyplývá, že je to tak dobře.
        ;-)
  • 01 Reagovat !

    foto petrumr

    petrumr 07.03.2015  09:30

    ko

    Nevím, ale mně to připomíná saab, jak psali, že saab nikdy nebude pro chudý a už není >:D
  • 40 Reagovat !

    foto esenbe

    esenbe 07.03.2015  10:11

    bez šance

    Prodají možná něco pobočkám čínských firem, ale běžný smrtelník si to nikdy nekoupí. Jediné čím totiž může čína zapůsobit na evropského zákazníka je cena.
  • 10 Reagovat !

    foto jozephko

    jozephko 07.03.2015  10:32

    Že by už bol prvý apríl?

    Mne to príde ako aprílový žart alebo obchodná samovražda. Firma, ktorá ešte nič nedokázala, chce nasadiť vyššie ceny ako Golf...
    Svoju filozofiu však Qoros môže doviesť k dokonalosti a nasadiť cenu na úrovni BMW, Mercedesu. Alebo ešte lepšie - Porsche... >:D
    Táto čínska filozofia - vyššia cena=vyššia kvalita - mi pripomína filozofiu vietnamských obchodníkov z tržnice: viac pruhov=viac Addidas...
    • 00 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 07.03.2015  10:43

      « Re: Že by už bol prvý apríl?

      no o nekvalite qorosu sa toho zatial vela nevie takze zbytocne je sirit taketo nepravdy ked sme to auto nazivo mnohi este ani nevideli .... ono to uz nebude "ziadna cina" ale ide o medzinarodny produkt.. dizajnerske centrum Qorosu ak sa nemylim je v mnichove a auto komplet navrhovali europania prave pre trhy aj mimo azie ( cize europa ) ... kapital je tusim z izraela... ver mi ze toto auto nevzniklo v cine kdesi na kolene v osade na zltej rieke.....

      takze taketo reci o nekvalite isteho produktu ktory absolutne este nepoznam mi uz teda pridu skor ako zufalost....lebo logiku tu tazko hladam.... takisto strach ze k nam prileti konkurencia z vychodu je to co mnohym ludom asi vadi a blokuje zdravy usudok..... mne qoros pride uz viac europske auto ako cinske... aj vzhladovo aj technikou a urcite to tak bude aj kvalitou.... nejaky ten test sedanu qoosu uz na nete mas.... a mozem ta ubezpecit ze to uz bude ine kafe... ako "cistokrvna cina" .. a ak sa nemylim tak qoros ziskal aj 5 hviezdiciek v euroNCAP a to by "nekvalitou" a la cina asi neslo dosiahnut......
      • 30 Reagovat !

        foto pogo26

        pogo26 07.03.2015  10:55

        « Re: Re: Že by už bol prvý apríl?

        Strach mají spíš v Číně, když každý, kdo tam chce prodávat, musí také v Číně napůl vyrábět s přiděleným partnerem. Naproti tomu Evropa si žádně požadavky neklade a o úspěchu Qorosu rozhodnou peníze zákazníků. Zatím tato značka ještě nic nedokázala. Přitom se o ní z nějakého záhadného důvodu docela píše.
        • 04 Reagovat !

          foto Gilgit

          Gilgit 07.03.2015  11:07

          « Re: Re: Re: Že by už bol prvý apríl?


          1.
          V Cíne samozrejme zádný strach nemají. Tím ze vyzaduji aby zahranicní výrobce automobilu který chce vyrábet automobily v Cíne vytvoril spolecný podnik s místní firmou si chytrým zpusobem zajistují pracovní místa a transfer nekterých znalostí. Jinak nikdo samozrejme není nucen vyrábet v Cíne.

          2.
          Ten duvod proc se o znacce Qoros docela píse vubec není záhadný. Za prvé je to nová znacka která vznikla nezvyklým zpusobem, totiz vytvorením spolecného podniku mezi etablovaným cínským výrobcem a zahranicním investorem. Za druhé byly vozy Qoros vyvíjeny v Nemecku a Rakousku a firmu Qoros vedou prevázne necínstí manazeri kterí dríve pracovali pro globální firmy jako napríklad Volkswagen nebo BMW. Za tretí se Qoros prezentuje jako jedna z mála cínských znacek (v Zeneve byly dve) v Evrope. Za ctvrté Qoros od zacátku deklaruje plán prodávat v Evrope. Takze záhada se nekoná. Mediální pozornost je zcela logická.
          • 02 Reagovat !

            foto webpaja

            webpaja 08.03.2015  06:01

            « Re: Re: Re: Re: Že by už bol prvý apríl?

            Mediální zájem je možná logickej, zájem kupců bude ale mnohem vlažnější. Důvod je nabíledni a psal ho už Dušan...
            Jako sebelepší nováček (jsem trochu skeptik a nevěřím velkohubým prohlášením o kvalitě v jakýmkoliv prezentačním, či reklamním kontextu), nemá šanci udržet cenovou hladinu nad dejme tomu střední linií evropskýho mainstreamu.

            A osobně? Taky bych si čínský auto nekoupil. Notabene, by mě nenapadlo uvažovat o něm ze všemožných důvodů, nesouvisejících s kvalitou.
            • 01 Reagovat !

              foto Gilgit

              Gilgit 08.03.2015  07:14

              « Re: Re: Re: Re: Re: Že by už bol prvý apríl?

              Samozrejme, Qoros to bude mít v Evrope tezké, pokud vubec prodej v Evrope ve vetsí míre rozjede. Zatím jsou prodeje Qorosu na cínském trhu o hodne slabsí nez firma ocekávala.

              Co se týce kvality tak ta se dá zmerit objekitvním zpusobem.

              Já osobne bych s koupí cínského auta nemel problém.
      • 00 Reagovat !

        foto Dusan10

        Dušan10 07.03.2015  10:57

        « Re: Re: Že by už bol prvý apríl?

        Značku, ktorá v ničom nevyniká, je podobne drahá .... a človek nevie či tu bude o rok ....by som sa "preventívne" vyhol .....

        Bez pridanej hodnoty .. je to auto u nás nepredajné .....
      • 00 Reagovat !

        foto jozephko

        jozephko 07.03.2015  11:04

        « Re: Re: Že by už bol prvý apríl?

        Môžeš mi povedať, aká nepravda je v mojom príspevku?
        Čo dokázal Qoros? V akých objemoch sa v EÚ predáva? Ako stojí v rebríčkoch spoľahlivosti? Zatiaľ má jednu či dve predajne na Slovensku - v celej EÚ!. Ale na ceste som zatiaľ žiadne auto tejto značky nevidel...
        Skús najskôr rozmýšľať a až potom písať. Alebo si dobre prečítať, na čo reaguješ...
        • 00 Reagovat !

          foto H-K-svwet

          H/K_svwet 07.03.2015  11:07

          « Re: Re: Re: Že by už bol prvý apríl?

          viac pruzkov viac adidas tu tentokrat pri qorose totiz mam pocit ze uz neplati .... neviem ci mas vobec potuchy kto qoros navrhoval a kde ho navrhovali ale mozno by bolo dobre si to auto najprv vyskusat... ako pisat o pruzkoch... tolko k rozmyslaniu
          • 00 Reagovat !

            foto jozephko

            jozephko 07.03.2015  11:39

            « Re: Re: Re: Re: Že by už bol prvý apríl?

            Kvantita (príspevkov) ešte neznamená kvalitu. Reaguješ hlava-nehlava. Skúš vždy porozmýšľať, čo bola hlavná myšlienka príspevku, na ktorý reaguješ...
            Kto Qoros navrhol a kto sa tohto projektu zúčastňuje, viem veľmi dobre. Ale to ešte vôbec nič neznamená. KAŽDÝ výrobok sa musí najskôr predávať vo veľkom - a to niekoľko rokov, aby sa dalo povedať, či je kvalitný, menej kvalitný alebo je to šmejd. Qoros sa zatiaľ nepredáva. Takže kecy o jeho kvalite sú naozaj len domnienky a kecy. Kde sa Qoros kvalitatívne nachádza, bude jasnejšie o pár rokov. Ale ty máš vešteckú guľu a vieš to už teraz?
            • 00 Reagovat !

              foto H-K-svwet

              H/K_svwet 07.03.2015  11:59

              « Re: Re: Re: Re: Re: Že by už bol prvý apríl?

              no hlavne s tymi pruzkami to neprehanaj.... ;-) .... a radsej si kup qoros ako 5 pruzkovy adidos z "cinskeho" trhu .... obuv treba mat predsa vzdy kvalitnu.... ci uz si v meste alebo v horach... hlavne ziadne sandale s ponozkami... lebo to je hruza a des....
            • 04 Reagovat !

              foto Gilgit

              Gilgit 07.03.2015  12:16

              « Re: Re: Re: Re: Re: Že by už bol prvý apríl?

              Nemás úplne pravdu. Kvalita výrobku a úspech na trhu nemusí vzdy souviset.
              • 51 Reagovat !

                foto jozephko

                jozephko 07.03.2015  15:17

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Že by už bol prvý apríl?

                Máš pravdu - najlepšie to vidieť na francúzskych autách... >:D >:D >:D
                • 04 Reagovat !

                  foto Gilgit

                  Gilgit 07.03.2015  15:29

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Že by už bol prvý apríl?

                  Muzes vysvetlit hloubku tvé myslenky?
                  • 02 Reagovat !

                    foto simply-never

                    simply never 07.03.2015  20:24

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Že by už bol prvý apríl?

                    Nemoze >:D >:D >:D
                    • 02 Reagovat !

                      foto Gilgit

                      Gilgit 07.03.2015  20:45

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Že by už bol prvý apríl?

                      >:D >:D >:D
    • 02 Reagovat !

      foto effa

      effa 07.03.2015  10:49

      « Re: Že by už bol prvý apríl?

      svět se zbláznil :-( :no:
      • 01 Reagovat !

        foto H-K-svwet

        H/K_svwet 07.03.2015  10:56

        « Re: Re: Že by už bol prvý apríl?

        jo to si vravim vzdy ked vidim cayenne turbo....
        • 40 Reagovat !

          foto Velkoodberatel-kukurice

          Velkoodběratel_kukuřice 07.03.2015  11:37

          « Re: Re: Re: Že by už bol prvý apríl?

          Ale sám bys jím jezdil.
          • 13 Reagovat !

            foto H-K-svwet

            H/K_svwet 07.03.2015  12:02

            « Re: Re: Re: Re: Že by už bol prvý apríl?

            radsej sorento ;-) ... stacilo by mi bohate ... a aj sa mi viac paci
            • 11 Reagovat !

              foto webpaja

              webpaja 08.03.2015  06:04

              « Re: Re: Re: Re: Re: Že by už bol prvý apríl?

              Stačilo...tohle slovo mám hrozně rád. >:D Nelži si do kapsy, stát vedle sebe Cayenne a Sorento a mět si vybrat sáhneš po Porsche.
              Jsi sice absolutně zaslepenej fanatik, ale houpej nejsi :-)
          • 01 Reagovat !

            foto webpaja

            webpaja 08.03.2015  06:02

            « Re: Re: Re: Re: Že by už bol prvý apríl?

            Trefa!!! >:-[]
  • 30 Reagovat !

    foto Velkoodberatel-kukurice

    Velkoodběratel_kukuřice 07.03.2015  11:36

    K zamyšlení

    Qoros může prorazit v Rusku a východní Evropě, tam jsou tyto východní auta v kurzu, ale je pravdou, že mají jinou cenu. Na druhou stranu je třeba říct, že evropský a americký trh už nebude pupkem světa. Qoros se může opřít o Čínu, kde je sice velká konkurence, prodává v JA, může prorazit do Afriky, některých částí Asie, ohledně Blízkého východu bych si nebyl moc jistý ( páč je to židácké auto způli >:D ).
  • 51 Reagovat !

    foto S8

    S8 07.03.2015  12:11

    cinska ekonomicka smrt pro evorpu

    Kde byla Čína před 20 lety a ke je teď?
    Kde byla Evropa před 20 lety a kde je teď?

    Kdo vyrábí a kdo to platí?

    Opravdu si všichni myslí, že nepochcípeme všichni hlady, když nebudeme nic vyrábět?

    Nemáme tu nepřeberné nerostné bohatství, ze kterého bychom mohli žít, obchod nevytváří opravdové hodnoty, musíme vyrábět v Evropě jestli chceme přežít.

    Čína už umí dělat i kvalitně, ale pak to stojí stejně nebo víc co tady, tak se proberne a začněme si zase stahovat práci domů.

    Pokud to jde a není to z nějakého důvodu úplně mimo, nakupuju v pořadí CZ výrobek, EU výrobek, ostatní. Jinak si za pár desetiletí budeme moct vybrat zda nás bude okupovat USA, vlastnit Čína, nebo podřezávat arabi...
    • 10 Reagovat !

      foto Ja-Prvni-123

      Ja Prvni 123 07.03.2015  12:46

      « Re: cinska ekonomicka smrt pro evorpu

      přesně o tom píšu nahoře...

      ;-)
    • 12 Reagovat !

      foto mozgog

      mozgog 07.03.2015  13:07

      « Re: cinska ekonomicka smrt pro evorpu

      Tím, že budu kupovat předražený evropský šmejd, nic nezměním, maximálně nějaký akcionář na Kajmanských ostrovech bude moci dál používat pozlacený toaletní papír ...

      Změna přijde z Číny. Číňané budou chtít stejně pohodlný a zabezpečený život jako Evropané, a tím se náklady na výrobu vyrovnají, potom se výroba začne vracet do Evropy. Tak za 25 let.

      A s tou "okupací" Amerikou, nic bych si nepřál víc.
      • 41 Reagovat !

        foto Blue-Sun

        Blue Sun 07.03.2015  13:32

        « Re: Re: cinska ekonomicka smrt pro evorpu

        Okupace Amerikou by bylo snad to nejhorší, co nás vůbec může potkat. Stát, kde se dá soudit o úplných kravinách, kde se lidi střílí pomalu na potkání... ne, děkuji.
        • 52 Reagovat !

          foto mozgog

          mozgog 07.03.2015  15:03

          « Re: Re: Re: cinska ekonomicka smrt pro evorpu

          >:D >:D >:D

          Nejhorší co nás může potkat je, že nás znovu obsadí Sověti. Předpokládám, že Putin příští rok zkusí zopakovat ukrajinský scénář v pobaltských státech. A jestli ho západní Evropa + USA opět nechají beztrestně vojensky obsadit území sousedního stát (států), budeme na řadě my.
          • 37 Reagovat !

            foto Gilgit

            Gilgit 07.03.2015  15:33

            « Re: Re: Re: Re: cinska ekonomicka smrt pro evorpu

            Velice pochybuji ze by Putin mel zámer obsadit pobaltské státy. Ale to ze predevsím v Estonsku a Lotyssku mají kvuli tomu jak arogantne se za posledních více jak 20 let chovali ke svému ruskojazycnému obyvatelstvu nahnáno je pravda. A dobre jim tak!
            • 41 Reagovat !

              foto pogo26

              pogo26 07.03.2015  16:34

              « Re: Re: Re: Re: Re: cinska ekonomicka smrt pro evorpu

              No snad v Pobaltí pochopí. že spokojený člověk jiný stát nehledá a začnou se dle toho ke svým menšinám chovat. Pokud by Ukrajina normálně fungovala, tak by se nikdo osamostatnil nechtěl. Pokud nějaký stát nefunguje a chová se špatně ke svým občanům, tak musí počítat s tím, že přijdou následky. Lidi nejsou otroci a nejsou majetkem nějakého státu.
              • 46 Reagovat !

                foto Gilgit

                Gilgit 07.03.2015  16:50

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: cinska ekonomicka smrt pro evorpu

                Presne tak. Problém je v tom, ze v Estonsku a Lotyssku bylo s rusky mluvícími lidmi v nekterých oblastech zivota více nez 20 let zacházeno jako s obcany druhé kategorie, takze i kdyby doslo k okamzité zmene v postoji Estoncu a Lotysu tak se výsledky logicky nedostaví okamzite. Po mnoha letech arogance mají ted Estonci a Lotysi plné kalhoty. Coz je docela zábavné.
                • 54 Reagovat !

                  foto WinDiesel

                  WinDiesel 07.03.2015  17:51

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: cinska ekonomicka smrt pro evorpu

                  Ty už jsi napsal zvací dopis? Připadá Ti to hodně zábavné být okupován Rusáky? On je tam jako někdo zval do pobaltských zemí? A oni se tam jako chovali jak za časů SSSR? Jako že byli na místní obyvatelstvo hodní a milí atd.? Ježiš vzpamatuj se.
                  • 37 Reagovat !

                    foto Gilgit

                    Gilgit 07.03.2015  18:08

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: cinska ekonomicka smrt pro evorpu

                    Rád si vecne podiskutuji o postavení ruskojazycného obyvatelstva v pobaltských zemích, tedy hlavne v Estonsku a Lotyssku, s nekým kdo rozumí tématu a je schopen vecné diskuse. S tebou to asi soude podle tvých slintu nebude.

                    Zdá se ze ty jsi ten který by se mel vzpamatovat.
                    • 32 Reagovat !

                      foto webpaja

                      webpaja 08.03.2015  06:16

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: cinska ekonomicka smrt pro evorpu

                      Neumíš odpovědět? Jako součást suverénní majority v ČR se budeš přizpůsobovat přistěhovalcům? Já zcela jistě ne...

                      V tu chvíli, kdy chceš žít v jiný zemi, přejímáš její zvyky a v zásadě i kulturu. Pokud se to někomu nelíbí, ať se vrátí odkud přišel.
                      • 01 Reagovat !

                        foto Gilgit

                        Gilgit 08.03.2015  07:34

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: cinska ekonomicka smrt pro evorpu

                        Samozrejme ze umím odpovedet. Ve vecné diskusi nekomu kdo vecne argumentuje a neco o veci ví. Jiste o tom nebudu diskutovat s nekým kdo argumentuje tak primitivne jako ty.
                        • 00 Reagovat !

                          foto webpaja

                          webpaja 08.03.2015  17:44

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: cinska ekonomicka smrt pro evorpu

                          Primitivne argumentovat? Mozna ano, ty neargumentujes vubec, jen stouras. Mozna budes jednim z novinaru...takova ta stourava skupina bez vlastniho nazoru?
                          Jestli komunikujes podobnym zpusobem, pak jsi pouhym teoretikem zivota.
                          Zatim jsi k tematu nic smysluplnyho nenapsal.
                          Multikulturni spolecnost uz z principu nemuze fungovat prilis dobre. Zamysli se proc vznikaly jednotlivy celky zakonceny ve finale staty.

                          Dalsi diskuze je podle me zbytecna, na okopavani kotniku a bezargumentacni kritizovani nemam naladu ani cas :-)
                          • 00 Reagovat !

                            foto Gilgit

                            Gilgit 08.03.2015  18:47

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: cinska ekonomicka smrt pro evorpu

                            Samozrejme argumentujes primitivne. Jak jsem ti napsal níz, historie ruskojazycného obyvatelstva v Pobaltí se lisí od klasického pristehovalectví.

                            Bylo by docela zajímavé vedet jak jsi dosel k záveru ze nemám vlastní názor.

                            Tvoje kecy typu "pak jsi pouhým teoretikem zivota" také baví.

                            K tématu jsem neco smysluplného napsal jiz ráno (07:51).

                            Samozrejme ze dalsí diskuse je zbytecná. Jak také diskutovat s nekým kdo evidentne nerozumí tématu.
                            • 00 Reagovat !

                              foto webpaja

                              webpaja 09.03.2015  05:45

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: cinska ekonomicka smrt pro evorpu

                              Nenapsal jsem argument, ale názor...jednoduchej. Nevím, proč jej vztahuješ na Pobaltí, je všeobecnej. Pakliže nejsi schopen pochopit ani primitivní názor, odhaluješ tím svůj vlastní primitivismus v celé nahotě.
                              Situací v Pobaltí se nijak nezabývám, proto ji do diskuze ani nebudu míchat.
                              • 00 Reagovat !

                                foto Gilgit

                                Gilgit 09.03.2015  06:17

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: cinska ekonomicka smrt pro evorpu

                                Reagujes na príspevky o situaci v Pobaltí a potom píses "situací v Pobaltí se nijak nezabývám, proto ji do diskuze ani nebudu míchat".

                                Ja tvuj názor vztahuji na Pobaltí protoze reagujes na príspevky o Pobaltí.

                                Címz jsem samozrejme odhalil "svůj vlastní primitivismus v celé nahotě". >:D >:D >:D
                                • 00 Reagovat !

                                  foto webpaja

                                  webpaja 09.03.2015  07:09

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: cinska ekonomicka smrt pro evorpu

                                  Začalo to okupacemi, následně obecně přistěhovatelstvím ;-)
                                  • 00 Reagovat !

                                    foto Gilgit

                                    Gilgit 09.03.2015  07:23

                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: cinska ekonomicka smrt pro evorpu

                                    To s temi okupacemi by se muselo trochu precizovat a pristehovalectví v dobe kdy se clovek pohybuje na území vlastního státu je neco jiného nez to co se vseobecne vnímá pod pojmem pristehovalectví.
                      • 10 Reagovat !

                        foto pogo26

                        pogo26 08.03.2015  09:44

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: cinska ekonomicka smrt pro evorpu

                        Každý od někud přišel a území na kterém lidé žijí často patří různým státům. Jak dlouho musíš někde žít, aby tě nějaký národovec nechtěl odsunout? To přispůsobení menšin bereš jako vzdání se svého jazyka a kultury? Pokud podle tebe nemůže v jednom státě žít víc národů se stejnými právy, tak se ten stát musí smířit s tím že přijde konflikt. Může ho pak samozřejmě vyřešit násilně. To však zadělá na další budoucí konflikty a pořád se motáš v kruhu.
                        • 03 Reagovat !

                          foto Gilgit

                          Gilgit 08.03.2015  10:11

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: cinska ekonomicka smrt pro evorpu

                          Bohuzel existuje dost lidí typu webpaja s velice primitivními názory.
                        • 10 Reagovat !

                          foto webpaja

                          webpaja 08.03.2015  17:46

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: cinska ekonomicka smrt pro evorpu

                          To, ze se prizpusobis beznemu zivotu v zemi do ktere se pristehujes beru jako obeaz vule, ze v dane lokalite chces zit, vychovavat deti, byt prospesny...
                          Neznamena to, ze si nemuzes rozprostrit koberecek k modlitbe...
                          • 02 Reagovat !

                            foto Gilgit

                            Gilgit 08.03.2015  18:12

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: cinska ekonomicka smrt pro evorpu

                            Pokud bys znal historii pobaltských zemí tak bys vedel ze historie ruskojazycného obyvatelstva tohoto regionu se lisí od klasického pristehovalectví.
                          • 00 Reagovat !

                            foto pogo26

                            pogo26 08.03.2015  18:56

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: cinska ekonomicka smrt pro evorpu

                            Myslíš, že u těch Rusů na Ukrajině a v Pobaltí jde o kobeček a modlitbu? Taky asi jde o to, kdo a kdy kam přišel. Podle mě by tam mohli v pohodě žít. Stačí když si národovci nebudou něco dokazovat a nechají stejná práva a povinnosti pro všechny svoje občany.
                            • 00 Reagovat !

                              foto Gilgit

                              Gilgit 08.03.2015  19:00

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: cinska ekonomicka smrt pro evorpu

                              On vubec nechápe o co se v prípade Pobaltí jedná.
                              • 00 Reagovat !

                                foto webpaja

                                webpaja 09.03.2015  04:42

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: cinska ekonomicka smrt pro evorpu

                                Hoši, moc si fandíte. Bavím se o přistěhovalectví jako takovým...
                                • 00 Reagovat !

                                  foto Gilgit

                                  Gilgit 09.03.2015  05:43

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: cinska ekonomicka smrt pro evorpu

                                  Nevím kdo si fandí. V príspevcích na které reagujes se jedná o situaci ruskojazycného obyvatelstva v Pobaltí. To je z historického hlediska zcela jiná zálezitost nez pristehovalectví jako takové. Takze diskutujes sice dobre ale na spatném hrobe (diskusi). Téma je jiné.
                                  • 00 Reagovat !

                                    foto webpaja

                                    webpaja 09.03.2015  05:46

                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: cinska ekonomicka smrt pro evorpu

                                    Ne, v příspěvku jsem reagoval na přistěhovalectví jako takový...přečti si to, pouvažuj a pak něco piš.
                                    • 00 Reagovat !

                                      foto Gilgit

                                      Gilgit 09.03.2015  06:05

                                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: cinska ekonomicka smrt pro evorpu

                                      Ano, ale v tomto vláknu nejde o pristehovalectví jako takové.

                                      Krome toho jsi tvrdil veci jako napríklad ze nemám vlastní názor. Takze te mohu ujistit, ze napríklad na situaci ruskojazycného obyvatelstva v Pobaltí mám zcela jasný vlastní názor vytvorený na základe znalosti historie tohoto regionu, mnoha návstev Estonska, Lotysska a Litvy (nejen hlavních mest) a mnoha rozhovoru s místními obyvateli a to nejen Estonci, Lotysi a Litevci, ale také Rusy, Poláky atd. Takze názor mám a neplácám o necem o cem nic nevím.
                • 22 Reagovat !

                  foto Arese

                  Arese 07.03.2015  23:14

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: cinska ekonomicka smrt pro evorpu

                  No jestli pak se budeš Gilgite taky bavit, až se Putin rozhodne, že obnoví své panství i nad Čechy a Slováky... ;-\
                  • 00 Reagovat !

                    foto Gilgit

                    Gilgit 09.03.2015  05:44

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: cinska ekonomicka smrt pro evorpu

                    Ja se budu bavit tehdy kdy to uznám za vhodné.
                    • 00 Reagovat !

                      foto webpaja

                      webpaja 09.03.2015  05:46

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: cinska ekonomicka smrt pro evorpu

                      Petrumře, jsi to ty? >:-[]
            • 42 Reagovat !

              foto Arese

              Arese 07.03.2015  23:13

              « Re: Re: Re: Re: Re: cinska ekonomicka smrt pro evorpu

              Pokud by sis nastudoval, jak se Rusáci k pobalstským státům ve 20. století chovali (genocida jejich inteligence, umělé osidlování ruským obyvatelstvem, teror atd., atd.), vůbec by ses jejich averzi vůči všemu ruskému nemohl divit!
              • 03 Reagovat !

                foto Gilgit

                Gilgit 08.03.2015  07:51

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: cinska ekonomicka smrt pro evorpu

                Nemusís me poucovat. Historii pobaltských státu mám nastudovanou docela dobre, vsechny tri zeme jsem mnohokrát navstívil a bavil jsem se o techto vecech jak s Estonci, Lotysi a Litevci tak s tamními Rusy a Poláky. Jejich averzi chápu ale to neznamená ze vsechny aspekty vztahu techto zemí a národu (mám na mysli predevsím Estonsko a Lotyssko) vuci mistnímu ruskojazycnému obyvatelstvu jsou v porádku.

                V Litve je to trochu jinak. Jak známo, v Litve je procento ruskojazycného obyvatelstva mnohem mensí nez v Estonsku a Lotyssku a krome toho Litva na rozdíl od tech dvou druhých státu dala pri rozpadu SSSR obcanství vsem svým obyvatelum.

                Za to, a to je velice pikantní, litevské úrady podnikají ruzné diskriminacní kroky proti polské mensine. Takze demokratický stát, clen EU a NATO, diskriminuje národnostní mensinu spojenou s jiným demokratickým státem, clenem EU a NATO.
          • 21 Reagovat !

            foto Velkoodberatel-kukurice

            Velkoodběratel_kukuřice 07.03.2015  17:28

            « Re: Re: Re: Re: cinska ekonomicka smrt pro evorpu

            Zase by vzbudili určité sympatie u některých lidí, protože komunisté razí hlavně ateismus a nebojí se postavit muslimům.
            • 11 Reagovat !

              foto mozgog

              mozgog 08.03.2015  10:18

              « Re: Re: Re: Re: Re: cinska ekonomicka smrt pro evorpu

              muslimům se postavili hlavně USA, pan Putin ani jeho přítel Assad se k boji s Islámským státem nepřipojili ...
              • 12 Reagovat !

                foto pogo26

                pogo26 08.03.2015  10:21

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: cinska ekonomicka smrt pro evorpu

                Promiň, ale tohle nemůže nikdo normální napsat.
                • 02 Reagovat !

                  foto Gilgit

                  Gilgit 08.03.2015  10:25

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: cinska ekonomicka smrt pro evorpu

                  :yes:
              • 02 Reagovat !

                foto Gilgit

                Gilgit 08.03.2015  10:27

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: cinska ekonomicka smrt pro evorpu

                USA nejdrív fanatické islamistické skupiny pomáhají vytvorit (Taliban, Islámský Stát) a potom proti nim bojují.
              • 00 Reagovat !

                foto webpaja

                webpaja 09.03.2015  05:48

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: cinska ekonomicka smrt pro evorpu

                Muslimům se postavily USA? Jestli se USA postavily mislimům, pak je to náboženská válka z jejich strany? Podejte si s některými zde v diskuzi ruce...
        • 01 Reagovat !

          foto simply-never

          simply never 07.03.2015  20:25

          « Re: Re: Re: cinska ekonomicka smrt pro evorpu

          :yes:
      • 01 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 08.03.2015  06:06

        « Re: Re: cinska ekonomicka smrt pro evorpu

        Amerika je stejnej level jako Rusko...jen se tam může říct o pár slov víc a říká se tomu svoboda.
        Nevím, kde ty iluze bereš.
      • 00 Reagovat !

        foto briza

        briza 08.03.2015  18:31

        « Re: Re: cinska ekonomicka smrt pro evorpu

        Pracuji přes 20 let u americké firmy a zatím mě to pořád baví, v USA jsem byl minimálně 15x, máme tam i vzdálenější příbuzné ...
        Přesto bych nějakou "okupaci" Amerikou zásadně odmítal. O některé rysy americké společnosti bych zde nestál ani náhodou. Navíc se snažím držet zásady, že ten kdo rozhoduje má nést i odpovědnost a naopak (!!). O tom jak bude tahle země vypadat až ji jednou budeme předávat svým potomkům bychom měli rozhodovat my a ne někdo jiný a je také na nás abychom za to nesli odpovědnost.
    • 00 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 08.03.2015  06:12

      « Re: cinska ekonomicka smrt pro evorpu

      Souhlas, pro ty nechápající:

      - Jsou dva podnikatelé, oba postaví fabriku.

      - Jeden zaměstnává lidi legálně, výrobní procesy v souladu s aktuálními požadavky na hygienu, životní prostředí apod.

      - Druhý má spoustu lidí načerno, s emisemi, imisemi a obecně následky výrobních procesů neřeší. Zaměstnává i tímto způsobem dostatek lidí legálně a proto se o něm mluví jen váženě. Svým šetřením, bezohledností a okrádáním si snižuje náklady.

      Podoba mezi evropskou a čínskou výrobou je čistě náhodná.

  • 50 Reagovat !

    foto Ji-Ri

    Ji/Ri 07.03.2015  12:15

    Koros

    Zadek vypadá skvěle..... to je vše. Můžou to prodávat i za cenu Audi. Chtělo by to více informací, ale Guguš je ještě v Ženevě, kde ošmírovává novináře.... >:-[]
    • 21 Reagovat !

      foto Ronault-

      Ronault. 07.03.2015  20:48

      « Re: Koros

      >:-[] :yes:
    • 01 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 08.03.2015  06:17

      « Re: Koros

      Jasně, můžou to prodávat i za cenu Rollsu...KPB pánové. Čínský auto je pro mě pasé...
    • 10 Reagovat !

      foto rokyta-p

      rokyta.p 08.03.2015  18:05

      « Re: Koros

      kdyby novináře (novinářky ještě pochopím) Gego pilně pracuje [odkaz] >:-[]
      • 00 Reagovat !

        foto Ji-Ri

        Ji/Ri 08.03.2015  22:31

        « Re: Re: Koros

        >:D >:D >:D >:D :yes: :yes: :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto mozgog

    mozgog 07.03.2015  13:04

    Super

    Vypadá super, ale řada lidí na to mít nebude a budou se muset spokojit s Golfem, Rapidem, Octávkou ...
    • 11 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 08.03.2015  06:18

      « Re: Super

      ? Vypadá to super? Už jsi to vyzkoušel a porovnal?
      • 10 Reagovat !

        foto mozgog

        mozgog 08.03.2015  10:18

        « Re: Re: Super

        vyliž si kašpare
        • 12 Reagovat !

          foto Gilgit

          Gilgit 08.03.2015  10:30

          « Re: Re: Re: Super

          :yes:

          Dalo se to napsat trochu elegantneji ale v podstate souhlas.
          • 00 Reagovat !

            foto webpaja

            webpaja 08.03.2015  12:35

            « Re: Re: Re: Re: Super

            Vrána k vráně...proč mě to nepřekvapuje :-) . Ty jsi s tím jel? Asi ne, ale budeš souhlasit už jen z podstaty ;-)
            • 12 Reagovat !

              foto Gilgit

              Gilgit 08.03.2015  12:53

              « Re: Re: Re: Re: Re: Super

              Ne nejel, zatím jsem si jen staticky prohlédl nekolik exempláru.
              • 00 Reagovat !

                foto webpaja

                webpaja 08.03.2015  12:59

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Super

                A uznáš, že s autem se převážně jezdí a proto je tento parametr jaksi nejdůležitější...tudíž to co napsal myslitel mozgog je pouze teoretickým cvičením neznalýho?
        • 00 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 08.03.2015  12:34

          « Re: Re: Re: Super

          Aha, takže jen takový ty hloupý povídačky...já si to myslel, už se "diskuzně" přece známe.
  • 10 Reagovat !

    foto Ja-Prvni-123

    Ja Prvni 123 07.03.2015  21:39

    Hoši, to je marný.

    Jen se snazim odhadnout, kdo ze byl ten psychopat, co vzdycky kdyz s nim na internetove diskuzi nekdo nesouhlasil, tak sel a rozesilal e-maily s vyhruzkama strelbou a bombama...
    Kdo tady chybi?
    ;-)
    • 11 Reagovat !

      foto petrumr

      petrumr 08.03.2015  08:50

      « Re: Hoši, to je marný.

      to zjisti, já nejsem přes počítač, posílá to a odesílatel je adresa příjemcova. Je to někdo z počítačové školy v brně. Já jsem to dal na policii a mám klid, ale střelbou a bombama nevyhrožoval. :-!
  • 00 Reagovat !

    foto Gilgit

    Gilgit 09.03.2015  05:47

    Odpad

    Je zajímavé pozorovat jak si místní odpad, tentokrát severomoravský, nadsene pritakává a plácá se uznale po ramenou.
    • 00 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 09.03.2015  05:50

      « Re: Odpad

      Gilgite, je zajímavý, že někdo jako ty si dovolí někoho jinýho nazvat odpadem. Uznávám, že máš světlý chvilky, kdy napíšeš věc, která má hlavu a patu. Následně ale spadneš do diskuzního bahna, kdy i chytrá myšlenka šířená stylem burana jednoznačně vyznívá směšně.
      Začni u sebe ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto Gilgit

        Gilgit 09.03.2015  06:04

        « Re: Re: Odpad

        Vzhledem k tomu, ze nekritizujes "styl burana" u jiných, vcetne jednoho z tvých kamarádícku, tak me tvoje kritika nevzrusuje. Podobné odpornosti a lzi, které sem on napsal na moji adresu, bych si já nikdy napsat nedovolil. Z tvého hlediska to je vsak evidentne OK, alespon si nepripomínám ze bys za to svého kamarádícka nejak kritizoval. Takze tvoje moralizující kecy mají nulovou hodnotu.
        • 00 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 09.03.2015  07:08

          « Re: Re: Re: Odpad

          Jednoho z mých kamarádíčků? Úplně ti nejsem schopen porozumět ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto Gilgit

            Gilgit 09.03.2015  07:16

            « Re: Re: Re: Re: Odpad

            Samozrejme ze mi rozumís.
            • 00 Reagovat !

              foto webpaja

              webpaja 09.03.2015  07:43

              « Re: Re: Re: Re: Re: Odpad

              Ne, do vzájemně nactiutrhačských debat se snažím nemísit. Těžko pak dosoudit, kdo začal první...
              Tady stačí jen vyjet o dvě vlákna nahoru na přitákání Mozgogovi k nesmyslu včetně reakce hospodskýho pobudy a nemusím pátrat po ničem :-)
              • 00 Reagovat !

                foto Gilgit

                Gilgit 09.03.2015  08:18

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Odpad

                Typická alibistická a nepravdivá odpoved. V prípade tvého kamarádícka zacal on. Jinak nezávisle na tom kdo zacal tak takové odpornosti a lzi jako on tady snad jeste nikdo nepsal.

                Nez zacnes plácat o tom ze "tezko dosoudit" - ty diskuse se tady vsechny dají najít.

                Tvrzení "do vzájemně nactiutrhačských debat se snažím nemísit" samozrejme není pravda - v nekolika diskusích jsi tvého kamarádícka v jeho urázkách proti me nadesene podporoval. Opet - ty diskuse tady vsechny jsou na webu.

                Skoda ze nemás alespon "gule" drzet se pravdy.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

První lední medvídě v Praze choval doma ředitel zoo. Sněhulku čekal smutný osud

První lední medvídě v Praze choval doma ředitel zoo.…

V pražské zoo se na počátku existence nedařilo vychovat mládě ledního medvěda. Až za protektorátu se tehdejší…

Lyžařská sezóna startuje: 9 rad, jak na kopci zaválet

Lyžařská sezóna startuje: 9 rad, jak na kopci zaválet

Mnohá lyžařská střediska už otevřela, sezona se rozběhla. Pokud zrovna uvažujete, jak vybavit na lyže nejen sebe…

 

iSport.cz

Problém pro Herthu. Darida musí na operaci, letos už hrát nebude

Problém pro Herthu. Darida musí na operaci, letos už…

Záložník Herthy Berlín a české reprezentace Vladimír Darida musí na operaci zraněného kolena a už si v letošním…

Slzy pro Novotnou. Nemám slov, řekla Navrátilová. Děkuji, Jani, píše Kvitová

Slzy pro Novotnou. Nemám slov, řekla Navrátilová.…

Obrovský šok. Zpráva o smrti české tenisové legendy Jany Novotné (†49) zarmoutila celý svět. Hráčka s…

 

Reflex.cz

Policie znovu požádala Sněmovnu o vydání Babiše a Faltýnka kvůli Čapímu hnízdu

Policie znovu požádala Sněmovnu o vydání Babiše a…

Policie dnes podle informací ČTK zaslala do Sněmovny novou žádost o vydání předsedy hnutí ANO Andreje Babiše a…

Czech Press Photo: Od králičích dostihů až k svatbě jako řemen, tedy vlastně na řemenu

Czech Press Photo: Od králičích dostihů až k svatbě…

V kategorii lifestyle byly nominováni fotografové někdy za velmi netradiční náměty. Těmi jsou třeba králičí…