:yes::yes::yes::yes:
Lenze asi sa budem musiet zase pozriet na DE stranky, lebu z textu vyplyva, ze aj tie slabsie verzie su V6 >:D
V kazdom pripade som sa takmer uplne trafil, ked som tipoval 250 PS a 550 Nm - tak tych konikov je nakoniec menej, ale to nevadi. Zato ten krutiak bude asi fakt od mrtva do mrtva ! :-!:yes:
Takze pokial sudruhovia vo Wolfsburgu neurobili ziadnu chybu, tak za nejaky ten cca rok dokopem tych dvoch L200-karov do V6 Amarokov ! :-)
Len som este zvedavy na cenu... :-O
Edit: Takze predsa !!!
" Der von Audi und VW Toureg bekannte Diesel mit drei Litern Hubraum ist in drei Leistungsstufen erhältlich: 163 PS, 204 PS oder 224 PS."
a potvrdene na druhu ! :
"Demnach soll der Zweiliter-Diesel mit 140 und 180 PS in Zukunft nicht in Europa angeboten werden."
Takze koniec 2 litrov !!!!
Tlieskam v stoji ! :-O
Nieeee >:D
Len mam vo svojom okoli dost ludi, ktori ich auta preferuju. ;-)
No a konecne bude mozne kupit od nich aj poriadny pick-up s poriadnym motorom. ;-)
no pisu tak - ze vraj... :-| na ofiko VW strankach som to nenasiel.
122 PS som ani nepostrehol :-O
tu je zdroj:
[odkaz]
AutoZeitung zvykne byt dost spolahlivy.
Až takový "upsizing" jsem tedy nečekal!!!
Každopádně je to velice nadějná zpráva, ale dokud to neuvidím černé na bílém v konfigurátoru VW, tak tomu asi neuvěřím :yes:
Audi uz davnejsie zaradilo 3.0 TDi s vykonom len 140 kW do A7, aj ked tento vykon podava aj 2.0 TDi. Jasne - tam sa jednalo o imidz - ziadny R4 chrochtak pre A7.
Lenze nedavno pribudol aj do A6 Allroadu...
No a upsizingom nainfikovali aj matersky koncern :-)
Uz par krat sme tu debatovali o Passate 2.0 BiTDi (240 PS / 500 Nm) kontra A6 3.0 TDi ( 218 PS / 500 Nm ). Ako vidno, ten Audi 3-liter je asi fakt ze gut a upsizing funguje a som rad, ze sa to potvrdilo vdaka Amaroku. ;-):yes:
Domaca uloha do Wolfsburgu:
Prepracovat MQB-cko tak, aby bolo schopne umiestnit klasicke V6 motory !
Tzn. - V6 TDi aj do Passatu a Supu a vybavene !
Ano, defakto hovorim proti "nasim", lebo vdaka tomu by si mozno niektori sporivejsi zakaznici odpustili A4/A6 prave v ich prospech... Tak ale nech ! Ja by som doprial poriadny motor kazdemu ! :-!
mas lepsie oko ako ja ?
Ak ano, skus odhadnut uhol piestov voci kolmici... ! :-O
Totiz - aktualne V6 TDi maju zovretie valcov v uhle 90° - co je trochu nevhodne, ale riesi sa to presadenim capov na kluke. Tu mi to ale z obrazkov prijde ako sklon piestu nie 45° oproti kolmici, ale len cca tych optimalnych 30 !
Zeby uuuuuplne nova generacia motorov ?! :-O