Nová generace Brouku s motorem 1,2 TSI (77kW) startuje v Německu na částce 16.950 euro, což je ekvivalent 407 tisíc korun. Česká cena má začínat pod 400 tisíci Kč.
No jasně, na dobrých ideálních silnicích je torzka jásná volba.Krom dalšího,verze sport je hlavně o vejbavě a image a ne nějakém extra sportovním zážitku.Sportovat pak můžeš po jizdě s tímto autem na blondýně, co se s tebou bude ráda vozit. ;-)
Mám presne opačný názor. Nechápem ten odklon od filozofie pôvodného chrobáka a ťah smerom k Porsche...
Mne osobne sa tento voz nepáči. Fiatka 500 vyzerá výborne, toto nie. Navyše pletie hrany s oblinami spôsobom, za ktoré by som dal dizajnérovi niečím cez ruky...
Ale, ale... ty ses nám nějak rozšoupl... ;-) >:-[]
Já bych zase naopak designéra pochválil za velké zlepšení proti minulému ňubítlu a "cez ruky" (na klávesnici) by sem dal protentokrát spíš tobě... :-O >:D
Minulý chrobák mal aspoň akú-takú myšlienku a odkaz do minulosti, aj keď to tiež nebolo bohviečo....toto má už len trochu podobné tvary, nič viac. Zmenili sa proporcie a staré 3x prevarené tvary už vo mne nevzbudzujú ani tú štipku sympatií ako minulá generácia. Jednoznačne jediný a najkrajší CHROBÁK je len jeden: [odkaz]
A ten bol o čomsi celkom inom ako žabacom ksichte a kačacích proporciách...
To je úplne mimo misu, F500 napriek motoru vpredu podstatne viac odkazuje na svojho predka. Navyše je súčasný model vyslovene pekné auto. Aj nový dvojvalcový motor túto previazanosť zvýrazňuje, aj keď nie je vzadu. Posledný Beetle je od svojho pôvodného vzoru vzdialený na míle v každom smere...