Nemůžu si pomoct, ale pro mě je to stále jedno z nejškaredějších nových prodávaných aut, hned po Škoda Roomster [odkaz] a Seat Altea [odkaz] :no::no::no:
Tak na Velosteru mě odrazuje motor - dát do takového auta stokilovatový motor je na nakopání někomu do hader :no: To, že má na každé straně jiný počet dveří, by mi nevadilo, protože je nevidím současně, narozdíl od Roomsteru, u kterého si doteď ve škodovce nevšimli, že designérovi "ujela" tužka při kreslení linie bočních oken - to není na nakopání, to je na zabití, pomalu a hóóódně bolestivě, dokonce bych řekl, že by se za to měli každý den veřejně omlouvat a majitelům proplatit oční vyšetření :no::no::no:
Počet dveří bych snad přežil, ale přes naprosto odporné tvarování zádě (a nijak oslnivou příď) už se nepřenesu. A pokud je pravda, co jsem četl o jízdních vlastnostech, tak bude výkon motoru druhořadým problémem...Co se Roomsteru týče, pamatuji Ingenlathovy rozumy v tom smyslu, že chtěl spojit půl auta rodinného a půl sportovního. Výsledek holt vypadá, jako když do Fabie zezadu vysokou rychlostí narazí dodávka. Myslím, že i do prodejů se to promítlo, a nová generace bude určitě o něčem jiném.
Tvůj názor... Pravda je, že škodovka získala za design Roomstera celkem prestižní cenu Red Dot Award, což sice neznamená, že by se Ti měl líbit, ale z hlediska designu to asi špatné nebude... Za sebe musím říct, že mě Roomster šokoval, protože svou odvahou zcela vybočil z konzervativního pojetí škodovek. Tak jsem si ho koupil... Oční vyšetření absolvuji pravidelně, na vlastní náklady... ;-)
...kousek. Brouk s poslední generací neskutečně zkrásněl oproti předchozí obludě a kabrio prostě nemá chybu. Skvěla stylovka a na rozdíl třeba od fantastické MX5 není vyloženě dvoumístný. Je neuvěřitelný, jak jsou tradiční kabria s plátěnou střechou elegantnější než "kupé-kabria". S ohledem na očekávanou cenu tesně pod půl milionu je to pecka, ale ČR není pro kabrio zrovna ideální trh... Krása! :yes: