VW Crafter RWD a 4motion: Trakce a pohodlí
12.1.2018Zajeli jsme do Rakouska vyzkoušet v prostředí lomu i okolních silnic Crafter se zadním pohonem, 4Motion i automatickou převodovku.
-
simson33 12.01. 07:43
???
Tak jsem si myslel, že se dočtu, jak nový Crafter jezdí v terénu, kam se s ním autor evidentně vypravil "když jsme dojeli k lomu, tak jsme přesedli do verze 4Motion", to je ale jaksi pokud jde o jízdní dojmy z terénu vše (???). Jsem toho názoru, že zde část textu schází... >:-[]-
kalousek 12.01. 08:12
« Re: ???
Autor článku je zjevně šprýmař. Taky nerozumím proč obsah článku nijak nenavazuje na nadpis s trakcí a čekal bych že se tématu bude aspoň trochu věnovat
Ale najdeme zde aspoň jiné žertovné informace hraničící až s úplnými pitomostmi. Příkladem totální kraviny je autorovo tvrzení, že Haldex je viskózní spojka. V kontextu takových vědomostí pak samozřejmě nemůžeme už ani očekávat upřesnění která kola jsou poháněná trvale a která se připojují. Autor nás ohromuje tvrzením, že Crafter automaticky připojuje všechna kola.
Pomohla by aspoň fotka podvozku a Haldexem, ale takovou mezi dvapadesáti fotkami v galerii nenajdeme ani jednu.
Stejně tak potěší informace, že ani při 100 km/h nic nehučelo, slyšet byl jen mírný aerodynamický svist a motor na šestku při otáčkách cca 1900/min. Autor zřejmě považuje stokilometrovou rychlost u dodávky za něco významného.
Zajímavá je i info že citlivá odezva kol na pohyby volantu dovolovala rychlou korekci na nárazy větru. Moc netuším co nám chtěl autor vlastně sdělit. Že to ve větru vlaje jako prapor ??
atd.
-
-
Pavel M 12.01. 15:30
Co to je?
Hledám odborný článek v rubrice "profi" k novince na trhu a zatím jsem se dověděl, že pan redaktor jel z Vídně někam dolů, tam přesedl do jiného auta a pak jel zpátky. Abych mu nekřivdil, uvádí, že měl spotřebu 9litrů a že to má Haldex... to mi ale přijde trošku málo. Ten článek někde pokračuje?