Exotická Jižní Amerika má v oblibě Chevrolet. Právě tato značka jde letos na jihoamerickém trhu na odbyt nejlépe. Ovšem nejvíce oblíbené osobní auto v regionu za stejné období pochází od inženýrů ze sousedního Německa. Jde o VW Gol.
VW Gol první generace měl premiéru už v roce 1980 a vyráběl se hooodně dlouho, s různými facelifty až někdy do roku 1996... Vypadal podobně jako "dvojkové" polo.
Kdo by si to tipnul - Nejprodávanější auto v Jižní Americe je od...VW. Tedy, i v Jižní Americe. No, tady vidíš, že nejlepší jsou opravdu nejlepší... BRAVWO :yes:
ovšem že VW nikdy neměl potíže s prodejem v jižní americe.
za první, levnej šmejd chudejm
za druhé, všichni nacisti prchli do jižní ameriky a snad nebude Übermensch kupovat něco negermánského, ergo nacistickej brouk
Tak za prvé. VW není nejprodávanějším autem, je až druhý a na konci roku bude nejspíš až třetí, protože ho z druhého místa s novou Sienou sesadí nejspíš Fiat.
ZA druhé, ano Gol je nejprodávanější, ale opět jen o pár kusů, před Paliem (které má v současné době vyšší prodeje než Gol, znalí vědí), což je otázka jestli to na konci roku bude také tak... A fakt je, že pokud by se do Palia započítala i Siena (což je skutečně Palio s kufrem), pak Gol (nevím jestli se dělá i skufrem) kouká s dalekým odstupem. Ale to uznávám by bylo nefér. Takže můžeme tyto počty zhodnotit až na konci roku. Dovolím si předpovědět, že to bude krásné 3. místo pro VW a 2. místo pro Gol. >:-[]
O com tocis? Preco porovnas buducnost s minulostou? Co bude na konci roku nechaj na koniec. Za 3/4 roku je to VW GOL, ktory vyhral. Ci je to o par kusov, alebo o 1000 ks pred inym autom je nepodstatne, je lepsi. Koho zaujima pri hokeji, ci tym prehral v stvrtfinale MS o gol alebo o 5 golov? Prehraty ide domov. A statistiky z konca roka nechaj na januar a neplet to sem.
Jako v čem? Já situaci na jihoamerickém trhu sleduji už docela dlouho. POkud se tam někomu v absolutních číslech v posledních letech daří extra dobře je to Fiat. Co je na tom špatného. Jen sem napsal pravděpodobnou predikci stavu na konci roku. Thats all. KDyž to VW udrží tak jak to je teď, tak mu jen zatleskám. Bohužel to neudrží, resp. bych se divil, kdyby ano. Podobné články jsou tady dost často. Kdyby Gol zrovna teď nebyl jednička (jako že minulý měsíc ještě nebyl), tak by si toho nejspíš nikdo (z redakce) nevšiml. Tak co? Kdybych byl jako jeden nejmenovaný kašpárek a adlatus, tak napíšu něco ve smyslu... Sleduj.. Sleduj tu vyrovnanost, 3 modely mezi 10 nejprodávanějšími. Ano Fiat enstojí na jednom modelu,ale hned na třech - nejprodávanějších. Tohle je pravá jednička jihoamerického trhu. >:-[] ..ale de o prd.
Sandero si nejen svým názvem vezmou jižani za své.
Krom naturizovaných poválečných utečenců si Sandero budou jižani kupovat běžně a Sandero se stane ikonou.
Krom toho technicky je Sandero o 2 třídy výš, nežli Góóóól.
I Fiátek by mohl vyprávět.
PS: Bavím se lidmi, kteří stále dokola operují Evropou a Českým rybníkem. A náhle jak mění názor. Stačí drobný úspěch v daleké J.Américe a.....výstřiky nenechaly na sebe dlouho čekat. Ale jak to?
Ani v Argentine a Brazilii nejsou vsichni lide tupi. A pokud se jednou spali s rendlikem, priste ho uz nekoupi a vrati se k osvedcenemu. Takze Sandal muze mozna ziskat kratkodobe polovinu prodeju VW, ale to je tak asi vsechno.
Vida, existujú bna svete krajiny, ktoré berú autá, ktoré už nechce ani Čína. Upravené Polo neviem koľkej minulej generácie, to je teda gól...našťastie len na juhu Ameriky. Nedivím sa, za tie roky museli celkom vychytať všetky muchy, jednoduché (dá sa opraviť v dielni pri ceste), lacné (vzhľadom na kúonu silu obyvateľstva nutnosť), spoľahlivé. Čo viac treba? preukázala sa sila stratégie VW, ponúknuť každému trhu to, čo žiada, nič zbytočné navyše. Je to ale na druhej strane dosť alibistické, u nás sme nákupnou cenou auta nútení financovať vývoj na ekológiu, bezpečnosť a všetky tie elektronické ***, a za našim chrbtom sa veselo predávajú jednoduché, nebezpečné a čmudiace autá spred dvoch generácií... :no:
Je to tak kto zbiera kokain alebo kavu ma problemi naskrabat aj na golfik.Lepsie su na tom financne ti co to potom predavaju do USA.Je to podobne ako v bratislavskom VW ti co sa potia za pasmy vydru na polo a ked budu makat nocne a nadcasy tak aj ten Golf v suchej vybave a aj to na splatky.Neviem ci tam Renault netlaci ten svoj nadherny Logan to bi nemuseli ti otroci nasklbat az tak moc tych kavovych listov aj chrbat bi ich menej bolel.Cena predava.Ked nas Cinania zasypu tymi lacnymi plechovkami bude na to rad ako za komunistov na banany ,ale nech ich pozbieraju v tej Juznej Amerike.Adios amigos...
v naši zemi řikáme my takovým autům lada, lada samara. a když už je řeč o vnitřnim světle, dodává se s každým autem i petrolejka, takže sme zase o kus dál než tam dole na jihu zemegule
Ziji v Jizni americe, jen bych podotkl, ze Chevrolet v jizni americe nema vubec nic spolecneho s Chevroletem v USA, Chevrolrt v jizni americe je OPEL. VW gol je zde nejprodavanejsi nybrz je to nejlevnejsi auto na trhu, jinak po vlastni zkusenosti mohu rict ze gol ja strasny auto, horsi jak olcit pomalu, Jinak se tu dostanou vsechy evropske vozy asi tak s triletym spozdenim oproti evrope, "ameriky" tu nenajdete ani nekoupite.
Niekomu to staci, respektive ne lepsie nema.
Pre niektorych by som rad vysvetlil, najvacsi pocet predanych aut = najlepsie auta ... tak toto tvrdenie nemusi byt vzdy pravdou... Volkswagen je ludove auto, vytvorene pre mainstream klientov, sice v poslednej dobe to plati viecmenej pre vsetky znacky, ale este v zivote som nevidel vw, na ktore by som povedal: kamo, tak to je teda krasa...!
hh ja se z toho vubec neposeru >:D je to tvoje vec. kazdej ma jine vnimani..
vetsina lidi na svete si mysli ze VW je dost konzervativni. a pokud se ti libi konzervativnost, je to jen tvoje vec :-)
Nalijme si čistého vína. Pro oko evropana je Gol ošklivý jak noc, ale stejné hodnocení si odnese i značná část produkce z asie nebo jižní a severní ameriky. Automobilky vše přizpůsobují trhu a tak se nemůžeme divit, že vypadá jak vypadá. Z toho vyplývá, že tu nemá cenu plkat a palcovat... Pro nás tragédie, "pro ně" trhák ;-)
Je to celkem pochopitelne - oblast kde je VW silny - zcela nevyrazny design a zastarale poruchove technologie to je to co zname z Evropy, kdyz k tomu pridali jeste velmi nizkou cenu, tak proc by se to neprodavalo.
Minulost bych do toho uz vubec netahal...stare VW byly velmi spolehlive...dnes je to o dodavatelich spis jak o znackach..serou se tim padem vsechny znacky :-!