nebýt toho zadního sloupku, tak bych si myslel že jde spíš o příští scirroco.. ale takhle fakt nevím, ale podle mě půjde spíš o koncept, nežli o další generaci či výrazný facelift.
6 generacia sa rozbieha a uz by ukazali 7, ved by sa ludia sekli a cast kupujucich by cakala, najma o rok uz by si vraveli ze to (7 generacia) uz pride ked ho videli pred rokom... neviem...
Srandičky, srandičky ;-) .Ale z toho nevím opravdu nic, jestli je to golf, polo, rugby nebo kriket.Taky mohu říct že mi předek připomíná škodu joyster.
Odkaz mi to nechce sníst, tak jedině hledat na google.
Tak jsme to viděli. Tohle dokáže fakt jen Volkswagen. Dnes se tedy začíná oficiální diskuze o gé sedm... jsou auta o nichž se nediskutuje ani když se přestanou vyrábět, a jsou ovšem i auta o kterých se diskutuje roky před zahájením jejich výroby. GOLF je legenda, GOLF je fenomén. Patří k našim životům tak pevně jako jeansy. Je to prostě nedílná součást našeho světa. Je již dnes třídou sám pro sebe. Udržel si po více jak třicet let vždy nadhled nad ostatními, a právě jim určoval a určuje měřítka kvality, měřítka estetiky, měřítka životního stylu. Byl první, který ve své druhé generaci přišel s crossmutací, je to on, kdo jede na pohonu 4x4, na adaptivním podvozku převzatém z prémiového světa, je to on, kdo je osazován čtyřikrát po sobě světovým motorem roku své kategorie, a to v nejprestižnější kubatuře, je to on, kdo dnes jede na nejlepší přeplňované jednačtyřce světa, vyhlášené motorem roku 2010, a konečně, je to on, kdo na svět přivedl pojem HOT-HATCH. Byl prvním, stal se legendou a je stále tím nejlepším.
To nahoře má na můj golfovskej vkus až příliš skloněné čelní sklo, vidím to spíše jako přípravu liftingu ikony jménem ROCCO. Každopádně... premiéra G7 je za rohem, uteče to jako nic a přijede... SEDM STATEČNÝCH... Tak je nepropásni, aby vo tobě jednou nemusely báby na zápraží říkat - jo, vy myslíte toho kýčaře, co si neuměl v životě vybrat ani holku ani auto? Tak klid, u tý holky... je to sice dnes nepředstavitelný, ale věř, že si tě nakonec přeci jenom nějaká vybere. Tvůj úkol je, si umět vybrat tedy než to auto... Držím palec :yes:
...dokonce už více než třicetpět! let...
Čas letí, ale Golf a MY jsme naštěstí stále mladí..., bohužel na nás to "mládí" (na rozdíl od Golfu) přestává být pomalu (ale jistě) vidět... ;-)
P.S. Tento týden jsem mluvil se dvěmi majiteli autosalonů VW (Ostrava a Zlín) a oba si naprosto stejně "stěžovali", že co se týká Golfu 6, tak že by se prodával sice ve velkém (krize-nekrize), ale není "co" prodávat a že těch "pár" základních skladovek to prostě nevytrhne...
Dať niečo tak nevskusné ako jeansy do jednej vety v kotexte aký si myslel spolu s GOLF-om, to sa mi nezdá.
Som zvedavý aký bude. Ak už teraz je GOLF VI lepší ako štvorročná prémia aký bude GOLF VII? Asi prémia cenou medzi prémiovou a mainsreamom. Ale možno nie. A bude GOLF pokračovať vysoko takýmto tempom, tak už v VII generácii by sa stal najväčším konkurentom AUDI A3. Ale možno, že A3 bude ešte lepšia než zvyšok prémie. Veď je to AUDI A VW. :yes:
No, Audi by se mělo snažit, aby se mu prémie v kompaktní třídě nevzdálila. Souhlasím, že se G 6 částečně dotáhl na Audi A3, není to ale tím, že by byl Golf tak dobrý.
Pokud vím, tak Golf7 se tu ještě takhle neřešil...
Ale zkus třeba ty aktuální slevy u Hondy, taky docela zajímavý článek a s Golfem nemá společného vůbec nic... ;-)
VW se bojí vrátit k ostrým hranám....je na čase vrátit se k prapůvodci..celý svět sahá do historie,nový Mustang,5kilo,mini...lidé jsou nostalgičtí,nechtějí kulaté bubliny připomínající auto.Které nové auto svým designem chytne za srdce?? žádné...jen retra
Tak jestli sis nevšiml, že spousta menších změn udělala z G6 skutečně "hranatější" auto než je G5, pak si je zřejmě ještě neviděl přímo vedle sebe. Já je takhle vidím skoro denně a nevidět to podle mě může jen člověk s větší oční vadou, nebo ten kdo to vidět prostě nechce... ;-)
P.S. Např. světlomety, maska, výraznější boční
hrana přecházející na světla vpředu i vzadu, hranatější a vystouplejší kliky dveří, zpětná zrcátka!, hrana nad prahen přecházející na oba nárazníky, hrana 3/5 dveří apod...
Vedle sebe jsem je pravda neviděl, ani jsem G6 nějak pozorně nestudoval... asi proto to vnímám tak jak píšeš - několik menších změn. Z nich největší je redesign světel, ten mi ale nijak do hranata nepřipadá. Nadšenec samozřejmě vnímá i mnohem subtilnější změny, pro mě ale to auto zůstalo víceméně stejné.
Opravdová změna z kulatého na hranaté při generační obměně... no, tak třeba Escort -> Focus :-).
Tak zrovna tento příklad... nevím, nevím...
Escort těsně před ukončením výroby už rozhodně nebyl tak hranatý jako ten původní, ale označit ho za typické "kulaté" auto?
Stejně jako jeho nástupce FocusI..., to přece taky nebylo zdaleka jen "hranaté" auto...
P.S. Raději bych v tomto případě použil např. analogii přechodu z Brouku na GolfI...
Co se vám nna golfech líbí. Je to hnusné malé auto, které je nechutné jak z venku, tak zevnitř. Radši kdyby udělal VW nové auto. Úplně nové. Nic společného s golfem ani polem, ani passatem.
A to malé co tam vyráběli má jaký smysl?? To, že člověk poveze dva lidi a nákladu na cestu musí vyděšlit pouze 2??? Není lepší, když je auto, které je v zadu dostatečně velké a člověk náklady dělí 5?? Chci auto, které bude na zadních sedadlech pohodlné, motorově to pojede pěkně a spotřeba bude kolem 5l a takové aby se do kufru vešly aspoň 4 kufry.
Neblázni chlape, ty si fakt myslíš že toto má byť rodinné auto budúcnosti alebo čo?? >:D Je to auto určené do mesta, kde jazdí hádam 90% áut obsadených max. dvoma osobami a jednou taškou... No a na tie tvoje víkendové radovánky budeš mať v garáži druhé auto alebo nejaké MPV keď už tak bazíruješ na počte pasažierov a kufroch... :-)
a zapomnel jsi dodat ze vw jsou nejhorsi auta na svete >:-[] .....ja spis nechapu co se ti na nem tak moc nelibi, neni to zadnej zazrak ale vypada rozhodne prijatelne, no ale tvuj nazor ti neberu...
P306 bylo krásné auto jehož tvary i dnes mají co říci, což je jisté, když se VW, pokud jde opravdu o G7, v něm inspiruje. Ve srovnání s Golfy 3-4 zase tolik nezaostával, možná neměl tak měkké plasty ;-)
No, oprášit třistašestku by pro Peugeot a jeho zákazníky bylo nejspíš celkem zajímavé. Je to krásné auto, na rozdíl od těch kreatur, co vyrábějí teď...
Podle mě asi takhle - představený model nemá s Golfem VII a jeho deriváty vůbec nic společného. Tipoval bych to na "litrový" lidový vůz, který tady byl nedávno představen v samostatném článku nebo novinkách ( nechce se mi to hledat )a kterému se nápadně podobá. Teutonský důraz na aerodynamiku je očividný, uspořádání posádky 1+1 v tandemu také - tohle nemůže být běžný mainstream v 2012.
Jednoznačně, podle mého subjektivního názoru, rafinovaný krok, kdy si automobilka ověřuje co se ještě konzervativně (německému) publiku líbí a co je již na hraně, či za hranou. Zajímavý je časový soulad výroby konceptu L1 (vezmeme-li v úvahu, že již před více než sedmi lety L1 jela v reálu) a G7. Všechny automobilky dělají totéž, můžeme vzpomenout na Renault se svými koncepty zveřejněnými krátce před premiérou Laugny, či Mégane. Na druhou stranu, asi každý už dokáže načmárat, jak asi bude vypadat G7, pokud tedy analogicky použijeme "vývoj" G5 a G6. Co je ovšem zajímavé, tak jak celá skupina VW utváří svůj design. Není to žádná revoluce, je to krůček po krůčku, což je jednoznačně správnou cestou (alespoň do té doby, kdy Německo bude jedním z největší automobilových trhů). Bohužel tato konzervativnost, je spíše přešlapováním na místě.
Golf je legenda,nepopírám,kvalitu má,nepopírám,je to etalon třídy ale kvvalitu motorů bych tak nepřechvaloval,1.4 TSi teprve ukáže co v něm je,jestli bude mít přednosti jako TDi Pd tak potěž pr.....,ce se týka výbavy a spolehlivosti tak vždy koukal na záda Corolle a Civicu.
Tak snáď stačilo, každú trápnu frašku treba čím skôr ukončiť. Omyl alebo nedôslednosť - proste jedno z toho sa stalo, a von vyšlo, čo nemalo. Samozrejme, najlepšie je urobiť z toho cnosť a vyhlásiť, že "tak to malo byť". Blbosť. Takto sa ochutnávka nerobí, navyše u ťažiskového modelu, keď sa s nástupcom počíta až o nejaké dva roky...
Nakoniec, okrem siluety nevidno prakticky nič, kľudne to môže byť len dizajnové cvičenie na tému Golfu, však nejde ani o plechový model. Mimochodom, spredu to vyzerá skôr na nejaký Peugeot ako na VW...