VW Golf: Facelift dřív, než se čekalo. Kdy to bude?

 

Volkswagen si kompletní představení faceliftu sedmé generace modelové řady Golf šetří na začátek letošního listopadu, i když se předpremiéra odehrála již koncem září.

Na autosalonu v Paříži se automobilka Volkswagen zaměřila především na prezentaci konceptu I.D. a k očekávanému oficiálnímu odhalení modernizované sedmé generace modelové řady Golf zde nedošlo.

Přesto zde byla možnost prohlédnout si jeho omlazenou podobu a to díky vozu oficiálně nazvanému e-Golf Touch. Ten se přitom ukázal již na lednové přehlídce elektroniky CES v Las Vegas.

Design konvenčních verzí se spalovacími motory se má tedy vydat stejným směrem jako u tohoto elektromobilu, což znamená jen minimální změny vzhledu a očekávané použití LED osvětlení.

Výraznější změny jsou očekávány v interiéru, kde bude nový multimediální systém s větším displejem a dotykovými plochami místo konvenčních tlačítek.

Podle dřívějších zpráv bude mít nová obrazovka úhlopříčku 9,2 palce a rozlišení 1280 x 640 pixelů. Samozřejmostí bude spárování s chytrými telefony (MirrorLink, Android Auto a Apple CarPlay), důležitou novinkou však bude ovládání gesty.

Modernizovaný golf se dočká i digitálního přístrojového štítu, který koncept e-Golf Touch rovněž využívá.

Facelift Volkswagenu Golf v Paříži je. Jen to nikdo neví

Podobně zásadní změny jako v interiéru se mají odehrát i pod kapotou, kam má zamířit nová generace motorů. Zážehové jednotky má zastupovat tříválec 1.0 TSI a čtyřválec 1.5 TSI, zatímco v případě vznětových motorů je očekáván příchod nového 1.5 TDI, i když stále ještě není vyloučeno použití současného 1.6 TDI.

Všechny rekordy VW Golf pohromadě! Nejsilnější, nejdražší...

Podle britského magazínu Autocar pak již v modernizovaném provedení dorazit i již dříve zmiňovaný 48V benzinový mild hybrid, který má kombinovat litrový tříválec přeplňovaný elektrickým kompresorem s generátorem. Pro zachování energie má sloužit malá a levná olověná baterie.

Nejedná se tedy o klasický hybrid s velkými a těžkými bateriemi, ale o jakousi menší podporu elektromotorem, a to zejména při rozjezdech a při nutnosti podat maximální výkon. Elektrická energie pak dokáže pohánět právě i kompresor, který tlačí více vzduchu do motoru a zvyšuje výkon.

Cílem vozu je reálná spotřeba 4,7 litru na sto kilometrů. Náklady na výrobu a tedy i konečně cena pro zákazníka mají kopírovat částku jako u dieselu.

Spolupracujeme s TipCars.com
Udělal jsem některé personální chyby, teď si dávám větší pozor, řekl Babiš Udělal jsem některé personální chyby, teď si dávám větší pozor, řekl Babiš

Vládní hnutí ANO se sešlo v neděli na celostátním sněmu,…

Charanzová povede kandidátku ANO do evropských voleb Charanzová povede kandidátku ANO do evropských voleb

Lídrem hnutí ANO do voleb do Evropského parlamentu bude…

Bydlení v Praze znovu zdražilo. Průměrný nájem se na konci loňska zvýšil na 340 korun za metr Bydlení v Praze znovu zdražilo. Průměrný nájem se na konci loňska zvýšil na 340 korun za metr

Průměrné nájemné bez poplatků v Praze na konci loňského…

 
 







Doporučujeme
Ženeva 2019: Seznam premiér tradičního autosalonu už je bohatý Ženeva 2019: Seznam očekávaných premiér

Škoda Kamiq, nové BMW 3 Touring, pátá generace Renaultu…

Že jsou moderní auta blbuvzdorná? Těmito věcmi si auto ničíte, aniž o tom víte Že jsou moderní auta blbuvzdorná? Těmito věcmi si auto ničíte, aniž o tom víte

Automobil je dnes čistě spotřební záležitostí. V…

 

AutoRevue
Nový Superb je za dveřmi! Passat nejen dožene, ale v něčem i překoná Nový Superb je za dveřmi! Passat nejen dožene, ale v něčem i překoná

Prototypy modernizované Škody Superb se už v současnosti…

Oficiální příběh o FSO Polonez je lež. Giugiaro ho pro Poláky nenavrhoval Oficiální příběh o FSO Polonez je lež. Giugiaro ho pro Poláky nenavrhoval

Představení moderního liftbacku s italským designem a…

 



Na nejkrásnějším okruhu s Golfem GTI TCR. To ale nebyla ta největší zábava Na nejkrásnějším okruhu s Golfem GTI TCR. To ale nebyla ta největší zábava

Když převýšení vypadá dramaticky už v televizi, realitu…

VW Golf GTI TCR přichází na český trh. Kolik stojí tahle exkluzivní limitka? VW Golf GTI TCR přichází na český trh. Kolik stojí tahle exkluzivní limitka?

Exkluzivní edice Golfu GTI je poháněna zážehovým…

 



 
Zimní vs. letní pneumatiky v zimě: Vyvracíme mýtus jménem 7 °C! Když jsou zimáky i v zimě horší

Zimní vs. letní pneumatiky v zimě: Vyvracíme mýtus 7 °C! Když jsou zimáky i v zimě horší

Dnes 08:00

Z nezávislých testů vyplývá, že zejména na suchu fungují letní pneu lépe i v zimě. Kde je tedy pravda?




Blesk.cz

Konec bratrů! Harry s Williamem půlí domácnost i služebnictvo: Může za to Meghan

Konec bratrů! Harry s Williamem půlí domácnost i…

Napětí mezi královskými bratry a jejich neurozenými manželkami by se už měsíce dalo krájet. William a Harry už…

Pach, špína a modrá barva: Veterináři zadrželi 300 kilo závadného polského masa

Pach, špína a modrá barva: Veterináři zadrželi 300…

Byl to hnus! Bezmála 300 kilo závadného polského masa odhalili inspektoři veterinární správy spolu s celníky v…

 

iSport.cz

Jablonec řeší Trávníka. Koleno je OK, co hlava? Má trošku blok, míní Rada

Jablonec řeší Trávníka. Koleno je OK, co hlava? Má…

Trénuje s týmem a v neděli na to nejspíš vletí. Jablonecký lídr Michal Trávník se po artroskopii kolena vrací do…

Hašek po další porážce Bohemians: Sleduju klacek, který se žene korytem

Hašek po další porážce Bohemians: Sleduju klacek,…

Deset zápasů bez vítězství, pět zápasů bez vstřeleného gólu a hořký pád na čtrnácté místo. Kdyby ve FORTUNA:LIZE…

 

Reflex.cz

Čínsko-vietnamská válka: Jak se do sebe pustily dva spojenecké státy tábora míru a socialismu

Čínsko-vietnamská válka: Jak se do sebe pustily dva…

Když Vietnamská lidová armáda vtrhla po sérii pohraničních incidentů do Demokratické Kampučie a svrhla obludnou…

Zdravotnictví zadarmo, penze pro každého i víc státních zaměstnanců. USA zachvátilo socialistické šílenství

Zdravotnictví zadarmo, penze pro každého i víc…

Není to zpráva, která by v Česku nějak zásadně rezonovala, ale stojí za to jí věnovat pozornost. Stále…