Re: TAK NA TYHLE KONZERVY DVAKRÁT NIKDO NENÍ ZVĚDAVÝ
jj
co taky s takovou užranou bestijí z krachujícího Wolfsburgu že? Kravál to dělá a ŽERE JAK TANK. !! At si ji germán strčí do tý svý velký bílý povadlý, čéši mají doma už beztak RAKASMRADU [odkaz] AŽ AŽ
>:D
>:D >:D
>:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
Ale tož...pro obzvláště dobře vypečené a ještě teplé snad jo... ;-) O tom 3 DR 180kW s LSD v manuálu by se dalo uvažovat...i ta červená barva docela šikne... :-! Hezká kola... :yes:
Bohužel, z pohledu jednotlivce, který musí nakupovat za +- ceníkové ceny je to k pláči...
Nevím jak to funguje na jiných trzích, ale u nás VW bez operáku nedává vůbec smysl. Sám jsem Golfa 7 spokojeně 2 roky měl, ale s příchodem faceliftu a zdražení, které ale do běžných verzí nepřináší prakticky nic (pokud se nemýlím), to je podle mě fakt mimo.
Nicméně prodeje jsou, zajímalo by mě kolik z toho jsou individuální nákupy (soukromé i firemní), kolik operáky apod. a kolik fleety.
No mě právě přijde, že se ve (funkčních) výbavách Golfu po faceliftu prakticky nic nemění, jen jsou možné nějaké příplatky navíc a ceny jdou všeobecně nahoru.
Jojo tomu rozumím, ale přesně jak píšeš, v mainstreamu stačí poměrně málo k tomu aby se začal lámat chleba. Pro mě byl VW už takhle drahý a s dalším zdražením už je to přes čáru, Golf sice dobře jezdí, ale výbava stárne a konkurence sílí.
Výbava stárne? Kdo z přímé konkurence (včetně novinek) umí nabídnout tolik takové výbavy jako teď G7. Kdo nabídne tolik možností kombinací různých karoserií, motorizací, verzí pohonu, typu převodovek...?
Kdo dnes (z mainstr.) umí opravdu kompaktní kompakt (viz délka v porovnání z konkurencí), navíc i ve 3dv.?
[odkaz]
A kdo z mainstreamu umí takový interiér?
[odkaz]
Který jiný hh je dnes schopen dostat se mezi absolutních TOP 10 sportovních aut r. 2016, kde GGTI CSS skončil na druhém místě (jako jediný hh v TOP10, hned za 911R) mezi deseti sportovními klenoty za násobně vyšší ceny?
Mazda je (klasicky) dobrá v několika málo verzích - nejlépe hatchback, manuál, 2.0G 165k. Ale v automatu ten motor nekoupíš, v sedanu taky ne, kombík ani není, čtyřkolka taky ne...
Ano Golf to umí, o jeho kvalitách pochyby nemám. Možnosti motorizací jsou velmi dobré. Já ale myslím nabídku běžných výbavových verzí. Kdo chce hodně výbavy tak se u Golfa pod 600 nedostane. Myslím tím navigaci a lepší infotainment, lepší světla, asistenty, zatmavená skla, el. sklopná zrcátka, vyhřívané sedačky apod. Už jsem na webu VW objevil aktualizovaný konfigurátor a výbava Highline (z které by mělo GTI vycházet) se mírně zlepšila, ale stále tam spousta věcí není. To stárnutí myslím tak, že konkurence začala v posledních letech standardně nabízet spoustu výbavy za mnohem méně.
Z dlouhodobého hlediska to není u Golfu nic nového a bylo tomu tak i u předchozích generací. Navíc je to dlouhodoběji docela (do jisté míry) běžné pro portfolio značky VW, jako takové.
Pokud se bavíme o evropském trhu kompaktů, pak konkurence logicky "musí" nabízet více výbavy za méně peněz, protože Golf je v Evropě dlouhodobě lídrem prodejů nejen v rámci kompaktů, ale i v absolutním pořadí, včetně nejsilnějšího segmentu (malé vozy).
I přes meziroční pokles (-7,8%) se ho tu loni prodalo cca 493 tis. kusů, přičemž druhého nejprodávanějšího kompaktu (Astra - celkově až na 6. místě) jen cca 253 tis. kusů, tedy zhruba polovina, a to je na třetím místě (s velmi malým odstupem od Astry) český derivát Golfu, Octavia s cca 230 tis. kusy (o A3 s cca190 tis. kusy nemluvě).
Až Golfu v tomto ohledu začne někdo alespoň dýchat na záda, pak bude muset VW uvažovat více o tom, být cenově minimálně stejně zajímaví, jako třídní konkurence Golfu.
Ano, Golf je jasný premiant třídy a umí nabídnout snad všecny kombinace - to je jeho síla. Dobře jezdí, je spíše konzervativní a všem je jasný, že bude i o něco dražší, když je leader třídy.
Ale, co je brutální u VW jsou příplatky skoro za všechno a to pak zvedá cenu auta o 10ti - 100 tisíce. Tj ani highline jako top normální výbava (nepočítám R line, kde jsou nesmyslný kola, mix výbavy, spojlery atd), která se nedá považovat za bohatou. Vždycky je třeba počítat nějakými 2-3 pakety á 25-35 tis za jeden + spoustu maličkostí, které záhadně chybí a hned je to o 100tis výš...
Proto je pro soukromníky už pak nezajímavý, fleet to dostane za jiný peníze. Pokud si dobře pamatuji, tak u G6 to bylo jinak. Za slušný peníze dostal člověk dobře vybavený auto ;-)
Ale prd, v západní Evropě jasně vede - lidé tam mají jiné přijmy, u nás je č.3 za Rapidem a i30. Což je jasné, jde o cenu u Rapidu a Golfu jde hlavně o fleet. I30 se zas kupuje dost soukromě. Pokud máš strop na auto 450-500k, tak Golf bude holátko... ;-)
Samozřejmě, že nemám. Jen vidím - v rodině, okruhu přátel a u kolegů jaké jsou plány a co nakonec koupí a Golf G7 to není - je drahý. Někde vyhrál Rapid, někde Octávka (víc auta), i30 a Ceed. Jediného Golfa si koupil domů kolega pro manželku 1.2TSi a to ještě 6G jako předváděčku jako starý model, když dorazila 7G a to za pěkný peníze...
Možná jsem to trochu víc zobecnil, nicméně vem to tak, že na silnicích potkáš spíš 5G/ 6G, tedy ojetiny než 7G. Pak je záhada, kam ty Golfy mizí. Nejvíc potkávám kupodivu Sportsvan, což je bráno jako MPV ;-)
Shodou okolností nedávno přebírali jedni známí Maraton Edition 1.2TSI... ale jasně, i30 za 360 v kombíku s 1.6 a solidní výbavou je pro typického nefiremního kupce zajímavější. Variant není tak pěkný, krátký Golf je pro rodinu malý a pro maželku drahý a samozřejmě je tu konkurence domácí značky, která nabízí fakticky totéž.
Já kupoval kompaktního kombíka ani ne 3 roky zpátky a zkoušel jsem nakonfigurovat golfa aji oktávku a zrovna golf vycházel o docela zajímavou částku líp. A když člověk nebere verzi s "cenou od", tak se dá domluvit i solidní cena (to ale u všech prodejců).
Mění se něco ve výbavách? Stávající GTI / GTD mělo např. standardní halogenové světlomety (bez diod pro denní svícení), parkovací senzory apod. Mimochodem 5 dveří bývalo za příplatek asi 30 tisíc. Takže cena za obstojně vybavené GTD nebo GTI lezla hodně nahoru...
No jak jsem psal už v diskusi výše, při uvažování nákupu za +- ceníkovou cenu (tj. pro většinu individuálních nákupů aut) je pro mě aktuálně VW úplně mimo a zajímalo by mě jakým způsobem (individuální nákupy vs operáky vs fleety) dosahuje tolika "prodejů" (registrací) :-)
To je výkvět anonymních kovbojů, kteří jsou bestiemi za oponou, s prasecima očima a plni nenávisti tady zvrací nesmysly.
Není mi vás líto, zasloužíte si život plný frustrací a komplexů.
Jinak GTI bych vždy preferoval před Octavií RS. Jedno z nejlepších aut, které jsem kdy měl.
Nikdo nehaní auto, ale autora článku. Ono prostě 135Kw v 1,5tunovém autě je tak akorát na bezpečné předjíždění a normální provoz, proto to jen hlupák může napsat o dvoulitrovém TDI. Říct to někdo o Tvém M3, tak jen uznale kývnu hlavou, ale tady je to výsměch.
Na zdejší poměry běžně nadsazený (záměrně provokativně zahráno na strunu antivwfuns) bulvární nadpis (v textu se o verzi GTD jako o bestii rozhodně nepíše), tomu nadpisu se dá maximálně tak zasmát, ale pokud to někomu hne žlučí, něco to vypovídá především o něm samotném..., no a redakce si mne ruce nad bující diskusí, byť diskusí v podstatě o ničem.
Nadpis je trapný, nuzný a hloupý. Bez pardonu. Ani diskuze nevybujila, na to by potřebovali bijce a těm je evidentně od blbečkoidního nadpisu článek putna :-)
Ono v tom clanku se mluvi i o dalsich modelech, nektere atakuji 300 konovou hranici, nebo ji i prekracuji. 135kW je tam jen jeden, ale samozrejme je dulezite vztahnout jedno slovo v nadpisu prave na nej a pak pindat a pindat... Boze muj, to je uroven 8-s
Me to prave moc bleskoidni neprijde. Zkus to brat tak: Ty ridis auto s 340 (?) konmi kazdy den, ale vetsina mych kamaradu a kolegu ma auto podstatne slabsi, rekneme, ze top je cca 140-150 koni - TOP povidam, prumer je kolem 100 koni. Kdyz pak sednou do Golfu GTI, ktery ma pres 220 koni, tak to auto je pro ne opravdu bestie. Zpoza volantu kocky, nebo 335d to samozrejme vypada smesne, no zpoza volantu sluzebni Octavie 1,6 Tdi je i to GTD neskutecne silne a rychle auto... A ten clanek asi neni apriori urcen majitelum nejsilnejsich kocek a baworu, ale prave spis tem bezejmennym muklum s Fabiemi a Octaviemi.
Obhajujes neobhajitelne. Kolikrat tu redakce v testu rozprasi kdejaky HH, bo uz neni na dnesni dobu dost hot, ne natoz jeste nazvat to bestii (coz se da v kontextu doby a HH napsat asi o RS3, A45 AMG, M140i nebo jeste lepe MRS s kleci v zadu a na semislickoch), za tim urcite nehledejme to, ze prumerny vykon aut v provozu je tezce pod 150k. Slo jen o levnou, blesku vlastni, snahu zaujmout a mozna provokovat. Za me jen dalsi dilek doplnujici obrazek upadku kdysi dobreho servru o autech.
Kdyby tak redakce radeji cas co dnes travi vymyslenim podobnych hlouposti venovala necemu se skutecnou pridanou hodnotou, treba by tu clovek pak nenachazel clanky o zazehovych motorech v kterych se palivo vznecuje a jine perly.
BTW.: Jsem si dnes na tebe specialne vzpomnel: Vylezl jsem pred barak a co nevidim - rybnik je komplet zamrzly. 2x1,5 km krasne klouzave plochy, kde by se dalo blbnout a blbnout... Nezkousel jsem to, podle me je -6 jeste malo na to, aby to udrzelo 1,7 tuny, ale ta predstava, mit tu obrovskou prazdnou plochu, kde to radne klouze, jen pro sebe... Mnammmm ;-):-)
Podle Honzy je ani ne 190-ti koňová nafta bestií? Sorry, tohle je tak blbý, že zrovna my dva si tu o tom nemusíme povídat. ;-)
Bestie bylo třeba Clio V6, ne GTD nebo GTI. GTI je HH a GTD spíš warm hatch, bestie? To ne.
Kupujte chlapci, kupujte... relativně je to pořád ještě výh
Příští GTI bude mít 172kW... ale bude to tříválcový litr, se třemi turby, kompresním poměrem 17:1 a bude točit 12 tisíc otáček... a to po celou dobu dvouleté záruční doby.
A to že z principu proti Golfu mám nejméně z celé VW rodinky... a v práci jsem byl považován za blázna, když jsem Passata pro osobní použití vyměňoval při každé vhodné příležitosti za obecně služebního Golfa...