Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: VW Golf GTI, GTD a R: Známe české ceny bestií z Wolfsburgu!

Po včerejším zveřejnění cen modernizovaného Volkswagenu Golf se dnes podíváme na jeho deriváty. Na kolik vyjde ikonické GTI? A kolik stojí bestie R?
Zpět na článek
21. 1. 2017 19:26
21. 1. 2017 19:54
21. 1. 2017 20:38
22. 1. 2017 07:36
21. 1. 2017 20:12
21. 1. 2017 21:13
21. 1. 2017 22:14
21. 1. 2017 22:24
21. 1. 2017 22:29
22. 1. 2017 07:52
22. 1. 2017 13:30
21. 1. 2017 22:55
21. 1. 2017 23:41
22. 1. 2017 00:30
22. 1. 2017 00:38
22. 1. 2017 00:50
22. 1. 2017 16:51
22. 1. 2017 19:10
22. 1. 2017 21:31
22. 1. 2017 22:27
22. 1. 2017 06:57
22. 1. 2017 02:58
22. 1. 2017 03:32
22. 1. 2017 11:36
22. 1. 2017 13:34
22. 1. 2017 14:02
22. 1. 2017 16:04
22. 1. 2017 17:00
22. 1. 2017 18:50
22. 1. 2017 19:35
22. 1. 2017 19:55
23. 1. 2017 10:28
22. 1. 2017 07:53
22. 1. 2017 00:35
21. 1. 2017 20:32
21. 1. 2017 22:26
Avatar - Googlit
21. 1. 2017 19:09
bestie z Wolfsburgu
Bestie z Wolfsburgu, z toho dneska neusnu. Zavřu oči a budu si pořád ty bestie představovat. Ne, určitě neusnu.
Rozbalit vlákno
9
21. 1. 2017 19:11
Re: bestie z Wolfsburgu
Teď to akorát chci psát. Chtěl bych vidět toho špičkového pilota, co dokáže zkrotit tu bestii z Wolfsburgu s 135Kw v naftě >:D >:D :-!
Avatar - holden2
21. 1. 2017 19:27
Re: bestie z Wolfsburgu
tech blbecku s ksiltem dozadu potkavas hafo. to jsou ti VW mistri
21. 1. 2017 19:31
Re: bestie z Wolfsburgu
Ja hnuj boleslavskej mam ksilt taky dozadu a jsem VW mistr.Ja vim.
Jsem hnuj
21. 1. 2017 21:32
Re: TAK NA TYHLE KONZERVY DVAKRÁT NIKDO NENÍ ZVĚDAVÝ
jj
co taky s takovou užranou bestijí z krachujícího Wolfsburgu že? Kravál to dělá a ŽERE JAK TANK. !! At si ji germán strčí do tý svý velký bílý povadlý, čéši mají doma už beztak RAKASMRADU [odkaz] AŽ AŽ
>:D
>:D >:D
>:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
Avatar - holden2
21. 1. 2017 21:02
Re: TAK NA TYHLE KONZERVY DVAKRÁT NIKDO NENÍ ZVĚDAVÝ
to ze si hnuj ti hoidene verim. ty si typicky vw hnuj
21. 1. 2017 20:37
Re: TAK NA TYHLE KONZERVY DVAKRÁT NIKDO NENÍ ZVĚDAVÝ
Kšilt dozadu ještě jde, ale opravdové pako nosi rovný plochý kšilt.
Avatar - Beefcake
21. 1. 2017 22:52
Re: TAK NA TYHLE KONZERVY DVAKRÁT NIKDO NENÍ ZVĚDAVÝ
Toto ma fakt rozsekalo na drobne :-)
21. 1. 2017 20:31
Re: TAK NA TYHLE KONZERVY DVAKRÁT NIKDO NENÍ ZVĚDAVÝ
Souhlasím. To jsou přímo krvelačné Zrůdy ze západního Německa
21. 1. 2017 19:26
trapné
Na *, ani pro rohlíky bych v tom nejel.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - praděda7
21. 1. 2017 19:54
Re: trapné
Ale tož...pro obzvláště dobře vypečené a ještě teplé snad jo... ;-) O tom 3 DR 180kW s LSD v manuálu by se dalo uvažovat...i ta červená barva docela šikne... :-! Hezká kola... :yes:
21. 1. 2017 20:38
Re: trapné
jo, ale vzal bych si starou R32
Avatar - Hittman
21. 1. 2017 20:12
Je
potřeba hradit závazky vůči USA, takže zvedáme ceny.. ;-\
Rozbalit vlákno
29
21. 1. 2017 21:13
Re: Je
Pokud to trh akceptuje... ty ceníkovky i ostatních VW modelů jsou dost mimo mísu, např Touran o 100-150k jinde než srovnatelná konkurence ;-)
21. 1. 2017 22:14
Re: Je
Bohužel, z pohledu jednotlivce, který musí nakupovat za +- ceníkové ceny je to k pláči...

Nevím jak to funguje na jiných trzích, ale u nás VW bez operáku nedává vůbec smysl. Sám jsem Golfa 7 spokojeně 2 roky měl, ale s příchodem faceliftu a zdražení, které ale do běžných verzí nepřináší prakticky nic (pokud se nemýlím), to je podle mě fakt mimo.

Nicméně prodeje jsou, zajímalo by mě kolik z toho jsou individuální nákupy (soukromé i firemní), kolik operáky apod. a kolik fleety.
Avatar - Emel
21. 1. 2017 22:24
Re: Je
Octa RS je 696.900, GTI je 692.900. Otázka je, jestli taky dostane nějakou výbavu navíc jako kompenzaci za zvýšení ceny...
21. 1. 2017 22:29
Re: Je
No mě právě přijde, že se ve (funkčních) výbavách Golfu po faceliftu prakticky nic nemění, jen jsou možné nějaké příplatky navíc a ceny jdou všeobecně nahoru.
22. 1. 2017 07:52
Re: Je
U Ochtáfky dostaneš přece kufr, ne? :-)
Avatar - Emel
22. 1. 2017 13:30
Re: Je
Před faceliftem jsi dostal navíc třeba xenony nebo lepší brzdy... má smysl ti to vysvětlovat ;-) ?
21. 1. 2017 22:55
Re: Je
Řekl bych, že se zvyšující se cenou bude mít VW u soukromníků problém. Fleet bude o 15-20% jinde... smutné.

Ta konkurence už je hodně blízko a každých 50tis navíc je sakra znát, ale znáš to pokud něco hodně chceš, tak to za to dáš ;-)
21. 1. 2017 23:41
Re: Je
Jojo tomu rozumím, ale přesně jak píšeš, v mainstreamu stačí poměrně málo k tomu aby se začal lámat chleba. Pro mě byl VW už takhle drahý a s dalším zdražením už je to přes čáru, Golf sice dobře jezdí, ale výbava stárne a konkurence sílí.
Avatar - white label
22. 1. 2017 00:30
Re: Je
Výbava stárne? Kdo z přímé konkurence (včetně novinek) umí nabídnout tolik takové výbavy jako teď G7. Kdo nabídne tolik možností kombinací různých karoserií, motorizací, verzí pohonu, typu převodovek...?
Kdo dnes (z mainstr.) umí opravdu kompaktní kompakt (viz délka v porovnání z konkurencí), navíc i ve 3dv.?
[odkaz]
A kdo z mainstreamu umí takový interiér?
[odkaz]
Který jiný hh je dnes schopen dostat se mezi absolutních TOP 10 sportovních aut r. 2016, kde GGTI CSS skončil na druhém místě (jako jediný hh v TOP10, hned za 911R) mezi deseti sportovními klenoty za násobně vyšší ceny?
22. 1. 2017 00:38
Re: Je
každý na koho ukážeš to umí líp
Avatar - white label
22. 1. 2017 00:50
Re: Je
Tak tu nepiš do větru a konkrétně ukaž toho každého, kdo to umí v komplexu lépe.
22. 1. 2017 16:51
Re: Je
tak narychlo třeba Mazda a vůbec všichni japonci
Avatar - Emel
22. 1. 2017 19:10
Re: Je
Mazda je (klasicky) dobrá v několika málo verzích - nejlépe hatchback, manuál, 2.0G 165k. Ale v automatu ten motor nekoupíš, v sedanu taky ne, kombík ani není, čtyřkolka taky ne...
Avatar - woody-alien
22. 1. 2017 21:31
Re: Je
....a vůbec všichni japonci. >:D To se vám věru povedlo. Dlouho jsem s tou příhodou vystačil. >:-[]
Avatar - white label
22. 1. 2017 22:27
Re: Je
Na rozumnou diskusi to sice není, ale aspoň se
pobavíme... >:-[] ;-)
22. 1. 2017 02:58
Re: Je
Ano Golf to umí, o jeho kvalitách pochyby nemám. Možnosti motorizací jsou velmi dobré. Já ale myslím nabídku běžných výbavových verzí. Kdo chce hodně výbavy tak se u Golfa pod 600 nedostane. Myslím tím navigaci a lepší infotainment, lepší světla, asistenty, zatmavená skla, el. sklopná zrcátka, vyhřívané sedačky apod. Už jsem na webu VW objevil aktualizovaný konfigurátor a výbava Highline (z které by mělo GTI vycházet) se mírně zlepšila, ale stále tam spousta věcí není. To stárnutí myslím tak, že konkurence začala v posledních letech standardně nabízet spoustu výbavy za mnohem méně.
Avatar - white label
22. 1. 2017 03:32
Re: Je
Z dlouhodobého hlediska to není u Golfu nic nového a bylo tomu tak i u předchozích generací. Navíc je to dlouhodoběji docela (do jisté míry) běžné pro portfolio značky VW, jako takové.
Pokud se bavíme o evropském trhu kompaktů, pak konkurence logicky "musí" nabízet více výbavy za méně peněz, protože Golf je v Evropě dlouhodobě lídrem prodejů nejen v rámci kompaktů, ale i v absolutním pořadí, včetně nejsilnějšího segmentu (malé vozy).
I přes meziroční pokles (-7,8%) se ho tu loni prodalo cca 493 tis. kusů, přičemž druhého nejprodávanějšího kompaktu (Astra - celkově až na 6. místě) jen cca 253 tis. kusů, tedy zhruba polovina, a to je na třetím místě (s velmi malým odstupem od Astry) český derivát Golfu, Octavia s cca 230 tis. kusy (o A3 s cca190 tis. kusy nemluvě).
Až Golfu v tomto ohledu začne někdo alespoň dýchat na záda, pak bude muset VW uvažovat více o tom, být cenově minimálně stejně zajímaví, jako třídní konkurence Golfu.
22. 1. 2017 11:36
Re: Je
Ano, Golf je jasný premiant třídy a umí nabídnout snad všecny kombinace - to je jeho síla. Dobře jezdí, je spíše konzervativní a všem je jasný, že bude i o něco dražší, když je leader třídy.

Ale, co je brutální u VW jsou příplatky skoro za všechno a to pak zvedá cenu auta o 10ti - 100 tisíce. Tj ani highline jako top normální výbava (nepočítám R line, kde jsou nesmyslný kola, mix výbavy, spojlery atd), která se nedá považovat za bohatou. Vždycky je třeba počítat nějakými 2-3 pakety á 25-35 tis za jeden + spoustu maličkostí, které záhadně chybí a hned je to o 100tis výš...

Proto je pro soukromníky už pak nezajímavý, fleet to dostane za jiný peníze. Pokud si dobře pamatuji, tak u G6 to bylo jinak. Za slušný peníze dostal člověk dobře vybavený auto ;-)
22. 1. 2017 13:34
Re: Je
Je to tak nezajimave, ze Golf je uz nekolik let nejprodavanejsi auto Evropy. Asi by se ve VW meli zamyslet...
22. 1. 2017 14:02
Re: Je
Ale prd, v západní Evropě jasně vede - lidé tam mají jiné přijmy, u nás je č.3 za Rapidem a i30. Což je jasné, jde o cenu u Rapidu a Golfu jde hlavně o fleet. I30 se zas kupuje dost soukromě. Pokud máš strop na auto 450-500k, tak Golf bude holátko... ;-)
22. 1. 2017 16:04
Re: Je
U nas by bylo divne, kdyby nevedla Skoda.
Pocitas do zapadni Evropy treba i Francii..?
Zkus trochu uvazovat, nez neco napises...
22. 1. 2017 17:00
Re: Je
Hlavně mi neříkej co mám psát nebo dělat. Psal jsem o ČR, jelikož žiju tady a auta taky kupuju tady. Tj. příště to napíšu i pro ty vzadu ;-)

Zkus nad tím popřemýšlet, až zas budeš někoho poučovat...
Avatar - Emel
22. 1. 2017 18:50
Re: Je
Když pominu nesmyslnost statistiky "soukromých" kupců... ty máš někde žebříček po modelech?
22. 1. 2017 19:35
Re: Je
Samozřejmě, že nemám. Jen vidím - v rodině, okruhu přátel a u kolegů jaké jsou plány a co nakonec koupí a Golf G7 to není - je drahý. Někde vyhrál Rapid, někde Octávka (víc auta), i30 a Ceed. Jediného Golfa si koupil domů kolega pro manželku 1.2TSi a to ještě 6G jako předváděčku jako starý model, když dorazila 7G a to za pěkný peníze...

Možná jsem to trochu víc zobecnil, nicméně vem to tak, že na silnicích potkáš spíš 5G/ 6G, tedy ojetiny než 7G. Pak je záhada, kam ty Golfy mizí. Nejvíc potkávám kupodivu Sportsvan, což je bráno jako MPV ;-)
Avatar - Emel
22. 1. 2017 19:55
Re: Je
Shodou okolností nedávno přebírali jedni známí Maraton Edition 1.2TSI... ale jasně, i30 za 360 v kombíku s 1.6 a solidní výbavou je pro typického nefiremního kupce zajímavější. Variant není tak pěkný, krátký Golf je pro rodinu malý a pro maželku drahý a samozřejmě je tu konkurence domácí značky, která nabízí fakticky totéž.
23. 1. 2017 10:28
Re: Je
Já kupoval kompaktního kombíka ani ne 3 roky zpátky a zkoušel jsem nakonfigurovat golfa aji oktávku a zrovna golf vycházel o docela zajímavou částku líp. A když člověk nebere verzi s "cenou od", tak se dá domluvit i solidní cena (to ale u všech prodejců).
22. 1. 2017 07:53
Re: Je
No, tak to bych hnal flíťáka bičem...
22. 1. 2017 00:35
Re: Je
VW nemá smysl ani s operákem ani bez.
21. 1. 2017 20:32
THE BEAST!
.... doufám že ty vozy nepustí mezi běžné smrtelníky, ale jen k lidem se zbrojním pasem.... v opačném případě, Bůh s námi.... :*)
Rozbalit vlákno
0
21. 1. 2017 22:26
Výbava
Mění se něco ve výbavách? Stávající GTI / GTD mělo např. standardní halogenové světlomety (bez diod pro denní svícení), parkovací senzory apod. Mimochodem 5 dveří bývalo za příplatek asi 30 tisíc. Takže cena za obstojně vybavené GTD nebo GTI lezla hodně nahoru...

No jak jsem psal už v diskusi výše, při uvažování nákupu za +- ceníkovou cenu (tj. pro většinu individuálních nákupů aut) je pro mě aktuálně VW úplně mimo a zajímalo by mě jakým způsobem (individuální nákupy vs operáky vs fleety) dosahuje tolika "prodejů" (registrací) :-)
Rozbalit vlákno
0
21. 1. 2017 22:36
Bestie v anonymitě
To je výkvět anonymních kovbojů, kteří jsou bestiemi za oponou, s prasecima očima a plni nenávisti tady zvrací nesmysly.
Není mi vás líto, zasloužíte si život plný frustrací a komplexů.

Jinak GTI bych vždy preferoval před Octavií RS. Jedno z nejlepších aut, které jsem kdy měl.
Rozbalit vlákno
11
21. 1. 2017 23:30
Re: Bestie v anonymitě
Nikdo nehaní auto, ale autora článku. Ono prostě 135Kw v 1,5tunovém autě je tak akorát na bezpečné předjíždění a normální provoz, proto to jen hlupák může napsat o dvoulitrovém TDI. Říct to někdo o Tvém M3, tak jen uznale kývnu hlavou, ale tady je to výsměch.
Avatar - white label
22. 1. 2017 00:47
Re: Bestie v anonymitě
Na zdejší poměry běžně nadsazený (záměrně provokativně zahráno na strunu antivwfuns) bulvární nadpis (v textu se o verzi GTD jako o bestii rozhodně nepíše), tomu nadpisu se dá maximálně tak zasmát, ale pokud to někomu hne žlučí, něco to vypovídá především o něm samotném..., no a redakce si mne ruce nad bující diskusí, byť diskusí v podstatě o ničem.
22. 1. 2017 06:42
Re: Bestie v anonymitě
Nadpis je trapný, nuzný a hloupý. Bez pardonu. Ani diskuze nevybujila, na to by potřebovali bijce a těm je evidentně od blbečkoidního nadpisu článek putna :-)
22. 1. 2017 07:47
Re: Bestie v anonymitě
Ono v tom clanku se mluvi i o dalsich modelech, nektere atakuji 300 konovou hranici, nebo ji i prekracuji. 135kW je tam jen jeden, ale samozrejme je dulezite vztahnout jedno slovo v nadpisu prave na nej a pak pindat a pindat... Boze muj, to je uroven 8-s
22. 1. 2017 08:22
Re: Bestie v anonymitě
Úroveň nadpisů Blesku tu přece nebudeme obhajovat, hm? ;-)
22. 1. 2017 13:29
Re: Bestie v anonymitě
Me to prave moc bleskoidni neprijde. Zkus to brat tak: Ty ridis auto s 340 (?) konmi kazdy den, ale vetsina mych kamaradu a kolegu ma auto podstatne slabsi, rekneme, ze top je cca 140-150 koni - TOP povidam, prumer je kolem 100 koni. Kdyz pak sednou do Golfu GTI, ktery ma pres 220 koni, tak to auto je pro ne opravdu bestie. Zpoza volantu kocky, nebo 335d to samozrejme vypada smesne, no zpoza volantu sluzebni Octavie 1,6 Tdi je i to GTD neskutecne silne a rychle auto... A ten clanek asi neni apriori urcen majitelum nejsilnejsich kocek a baworu, ale prave spis tem bezejmennym muklum s Fabiemi a Octaviemi.
Avatar - fOE
22. 1. 2017 14:20
Re: Bestie v anonymitě
Obhajujes neobhajitelne. Kolikrat tu redakce v testu rozprasi kdejaky HH, bo uz neni na dnesni dobu dost hot, ne natoz jeste nazvat to bestii (coz se da v kontextu doby a HH napsat asi o RS3, A45 AMG, M140i nebo jeste lepe MRS s kleci v zadu a na semislickoch), za tim urcite nehledejme to, ze prumerny vykon aut v provozu je tezce pod 150k. Slo jen o levnou, blesku vlastni, snahu zaujmout a mozna provokovat. Za me jen dalsi dilek doplnujici obrazek upadku kdysi dobreho servru o autech.

Kdyby tak redakce radeji cas co dnes travi vymyslenim podobnych hlouposti venovala necemu se skutecnou pridanou hodnotou, treba by tu clovek pak nenachazel clanky o zazehovych motorech v kterych se palivo vznecuje a jine perly.
Avatar - Dinar
22. 1. 2017 09:07
Re: Bestie v anonymitě
Souhlas, nadpis je směšný, a stupňuje se to, ve vztahu k vw redakce nebalancuje na hraně trapnosti, ale je už za ní.
22. 1. 2017 13:32
Re: Bestie v anonymitě
BTW.: Jsem si dnes na tebe specialne vzpomnel: Vylezl jsem pred barak a co nevidim - rybnik je komplet zamrzly. 2x1,5 km krasne klouzave plochy, kde by se dalo blbnout a blbnout... Nezkousel jsem to, podle me je -6 jeste malo na to, aby to udrzelo 1,7 tuny, ale ta predstava, mit tu obrovskou prazdnou plochu, kde to radne klouze, jen pro sebe... Mnammmm ;-) :-)
22. 1. 2017 06:41
Holden a Honza Mička
Ruku v ruce zešíleli. Jeden z nenávisti k VAG, druhý s lásky k bůhvíčemu. Honzo, název článku je tak přepálený, že už nemůže jít ani o legraci. ;-)
Rozbalit vlákno
9
22. 1. 2017 07:49
Re: Holden a Honza Mička
Co je na tom nadpisu tak silene spatne..?
22. 1. 2017 07:58
Re: Holden a Honza Mička
Má smysl Ti to vysvětlovat? Myslím, že by to byla ztráta času ;-)
22. 1. 2017 08:22
Re: Holden a Honza Mička
Podle Honzy je ani ne 190-ti koňová nafta bestií? Sorry, tohle je tak blbý, že zrovna my dva si tu o tom nemusíme povídat. ;-)
Bestie bylo třeba Clio V6, ne GTD nebo GTI. GTI je HH a GTD spíš warm hatch, bestie? To ne.
22. 1. 2017 13:16
Re: Holden a Honza Mička
A to R?
Ja nevim, dnes me ale neukecate, ten titulek je mozna az moc nadneseny, ale kop do kuli si nezaslouzi.
22. 1. 2017 14:49
Re: Holden a Honza Mička
To ne, chce to kop š***tou botou do řitního otvoru, ať se zlepšují články a ne ztrávit hodiny nad vymýšlením bulvárního nadpisu ;-)
22. 1. 2017 16:09
Re: Holden a Honza Mička
Ta za zlepseni clanku bych kopal taky, to se shodnem. Ale ten nadpis me porad nijak nepohorsuje :-)
Avatar - Dinar
22. 1. 2017 09:09
Re: Holden a Honza Mička
Pokud měl vyznít ironicky, pak nic.
Avatar - praděda7
22. 1. 2017 11:25
Re: Holden a Honza Mička
Přesně! Byla to záměrná provokace a Honzovi vyšla... ;-)
22. 1. 2017 08:39
Re: Holden a Honza Mička
prostě jen laciný lov prokliků, nic víc....
22. 1. 2017 10:34
TRAPAS!!!! Dobře informovaný zdroj
Každý jelito si to může najít na webu Volkswagenu od včerejšího rána. >:-[] :-!

[odkaz]

Jestli by ten článek neměl bejt podepsanej Pan Klaun
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ja Prvni 123
22. 1. 2017 12:07
Kupujte chlapci, kupujte... relativně je to pořád ještě výh
Příští GTI bude mít 172kW... ale bude to tříválcový litr, se třemi turby, kompresním poměrem 17:1 a bude točit 12 tisíc otáček... a to po celou dobu dvouleté záruční doby.

A to že z principu proti Golfu mám nejméně z celé VW rodinky... a v práci jsem byl považován za blázna, když jsem Passata pro osobní použití vyměňoval při každé vhodné příležitosti za obecně služebního Golfa...
Rozbalit vlákno
0