Největší ostudou je, že dokonce i do verze GTI nejnovější generace dávájí POVINNĚ el. parkovací brzdu! Hot hatch s tímdo idiotským zařízením - Tfuj tajbl! :-(:'-(8-s:no:
Joseph Goebbels: "Tisíckrát opakovaná lež se stává pravdou"
Na druhou stranu to rozložení článků tak nějak kopíruje počty aut na silnicích a prodeje.
Neříkám tak ani tak.
moje prve sportove auto, na tu dobu to bolo vyborne, aj ked to bol este len 4kvalt
neskor uz som menil za 1.8 s 5 kvaltom, a to bolo uz nieco uzasne! Dvojkovy Golf som uz nechcel, vtedy ma skor zaujalo GSi ( 2 liter, lepsie zrychlenie aj pruznost motora ) a skusal som jeden cas aj 205 GTi ( 1.9 a velka spokojnost!) :-!
GSi a Calibra boli moje nesplnené sny. P309,205 GTI som nejaký čas sedlal a v tej dobe to jazdilo parádne.
G GTI som nemal nikdy,ale na II (16V) nieco najazdil,veľmi slušné. Nakoniec to auto skončilo asi s 900tis km najazdenými.
Buď rád,že sis ten sen s Calibrou nesplnil,měl jsem už celkem dost aut,ale Calibra byla suverénně nejhorší.Nechal jsem se hloupě nachytat na tvar karoserie(který se mi líbí dodnes),ale to byla jediná dobrá věc na tomto "sportovním" autě.
Ta má se zrovna neviklala,zato se viklal volant,řadící páka,termostat neměl rád chladné počasí,tlumiče neměly rády zatáčky,motor měl hodně rád olej atd. 8-s
Golf rally bolo o dost neskor, ak sa dobre pametam.... ja som uz v tych casoch mal Integralu ( este len 8v ) a ten Golf mal byt odpoved. Vtedy to bola vyborna trieda a patrili tam same zaujimave auta aj z japonska ( Mazda, Toyota.... ale nakoniec prezila len dvojica Mitsu EVO a samozrejme STi) - ale to sme uz daleko od povodnej myslienky GTi
Bohuzial samotnu Golf sa vzdialil od zakladneho napadu a stale tazsie kusy zdaleka nedavali taky zmysel, ako GTI 1 alebo 205 GTi :-!
Rallye Golf (1989) přišel zhruba pět let po prvním G2 GTI.
Byla to homologační pětitísícová edice vyrobená v závodě VW v Bruselu.
Objem G60 byl v tomto případě snížen ze 1781cc na 1760cc, aby auto spadlo do třídy 1700cc. Pro kompenzaci mírného sníženého objemu byl použit větší mezichladič.
Dvanáct kusů dostalo 16V motorizaci se 155kW shodnou s Golfem Edition (jen 71 ručně vyrobených exemplářů).
50 kusů Rallye bez střešního okna a celokoženého interiéru, bylo určeno výhradně pro švýcarský trh.
Konfigurace Rally Golf:
k dispozici pouze ve třídvířku
4x4 - Syncro
ABS
Posilovač řízení a nastavitelný volant
Kola z lehkých slitin 6J x 15 s pneumatikami 205/50 R15
sportovní podvozek
nárazníky v barvě karoserie se speciálním předním spojlerem a otovry pro vzduchu k předním brzdám
zadní spoiler v barvě karoserie
sportovní sedadla , volitelně: Sportovní sedadla Recaro, elektricky nastavitelná
střešní okno
mimořádná výbava - centrální zamykání, elektrické ovládání oken, elektrické ovládání zrcátek a různé audio
[odkaz]
abychom to prevrtani upresnili
"Z obavy před deformací bloku zmenšili vrtání a objem klesl na 1764 ccm. Výkon přeplňovaného agregátu stoupl díky přeplňování a vícebodovému vstřikování paliva na 282 koňských sil. Konkurence ovšem už v té době lámala hranici 300 k"
Já o voze, ty o koze.
Dokážeš pochopit zásadní rozdíl mezi omezenou sérii produkčního vozu a skutečného závodního speciálu?
Třeba takové Polo R WRC (homologačních 2500 kusů určených pro běžný silniční provoz) a Polo R WRC (závodní speciál pro WRC) jsou zcela jiné světy.
Každopádně tvůj náhlý zájem o VW motorsport je (příjemně) překvapivý. ;-)
Přesně jak jsem psal, viz text z tvého odkazu:
"Pojďme si nyní soutěžácký speciál blíže představit."
Já ale o žádném soutěžním speciálu nepsal, viz můj "polopatický" příklad s Polem R WRC, který máš zjevně stále problém pochopit.
[odkaz]|
[odkaz]
Obojí je Polo R WRC, ale se zcela jiným účelem a odlišnou technikou.
Osla tu ze sebe děláš ty, a to aktivně a zcela dobrovolně. Psali jsme tady o voze který dával z přeplňované 1.8 160 PS a kterému tak logicky žádné kroucení bloku nehrozilo.
Tys chtěl být aspoň jednou trochu chytrý, jenže ti jaksi nedošlo, že sis pod stejným heslem/názvem vygooglil někdejší závodní speciál s 282 PS. Čili jabka a hrušky.
Takže příště u toho googlení zkus taky trochu myslet, teda pokud máš čím.
vis o tom vosle stejny ho*vno jako o vsem ostatnim. zavodni special vysel v te dobe z tohoto motoru a byl u nej zmensen obsah z duvodu nedostatecne tuhosti. ty jako spravnej mistni sasek si napsal kravinu o snizeni obsahu na 1760 aby se vesli do 1700. jsi neskutecnej trouba a na to ze si vwxindl tak nevis nic ani o nem ty plakatovej ubozaku.
Podle toho jak kolem sebe primitivně kopeš ti už zjevně došlo, že sis vygooglil něco, co má s tím o čem se tu diskutuje hlavně společný název.
"VW Rallye Golf
Dieses Sondermodell für den Straßenverkehr wurde als Homologationsmodell in den Jahren 1989 bis 1991 für den Rallyeeinsatz in einer Auflage von 5.000 Stück im VW-Werk Brüssel gebaut. Um nicht mit stärkeren Fahrzeugen konkurrieren zu müssen, wurde der Hubraum des Serien-G60-Motors von 1781 auf 1760 cmł herabgesetzt, womit er noch in die Wertungsklasse 1700 cmł fiel. Um die leichte Leistungseinbuße durch den geringeren Hubraum zu kompensieren, wurde ein größerer Ladeluftkühler verwendet."