Cena je to za kvalitni trubky bezna, to ano, a Akrapovic neni zadna lace, ale dat 10% ceny auta za vyfuk prijde i me jako ulet. Ona se podobna castka lip rozpusti na autech jako M3, C63 AMG atd., dat 100tis Kc za vyfuk na golf? Uff...
Ja bych to nedelal ale z jineho duvodu. Za me golf R byt urvanejsi nemusi, on ma kouzlo prave v te sve nenapadnosti, v tom ze vypada jako kazdy jiny golf s R paketem (teda az na ten cirkus s ctyrma koncovkama vyfuku, dve ala GTI by tomu sluseli vic).
Jo, taky mi u tohodle Golfa sedí spíš nenápadnost. Na druhou stranu, těch 100k dáš pomalu i za kožený sedačky, jak jsem koukal v konfigurátoru.. to ta krásná, titanová, o sedm kilo lehčí věc než standard vlastně i nějakej smysl dává.
Tiez tu cenu chapem u aftermarketu, ale ako priplatok vo vyrobe kde usetria na povodnom kuse a este bude predavat vcelku velke objemy (v porovnani s aftermarkertom) je to drahe. Aj ked to aspon zabezpeci unikatnost :-)
Ale ked to tak vezmes, pri cliu r.s. je priplatok za Trophy verziu 2000 eur, a v tom je Akrapovic, 20 koni a par dalsich extras. Tu je za 3500 len Akrapovic, to sa mi zda ozaj prestrelene.
Titanovy vyfukovy system je drahy. U Clia to bude asi len ine naladenie z klasickej ocele. Zase toto je skoro 2x drahsie auto, tak zakaznici znesu vysie ceny.
Kazdopadne tam budu mat obriu marzu, len trh ukaze ci to za to stalo. Na Dieselgate treba nejak zarobit >:-[]
Hlavně by se jistě našla zvukově povedenější varianta mimo značku Akrapovič...
Dost lidí si koupí Akrap hlavně k vůli profláklé značce ("nápis") a z charakteru zvuku jsou pak zklamaní.
Na autě jsem nic takového neměl, ale na motorkách dost často. Nebylo to nijak drahé, koncovka většinou okolo 10 tis. a srandy kopec. Jednou jsem v Razzu (P4, Podolí) řešil (domnělý) nedostatek výkonu u své LC4 640 a jako řešení mi byl nabídnut produkt firmy SuperTrapp, avšak jedinou otázkou bylo, zda je homologován pro silniční provoz ... no a fakt tedy nebyl :-) Vždycky si na to vzpomenu, když mi pod oknem proletí nějaký hlasitý motorkář a já mám chuť po něm něco hodit.
První odstavec a dozvěděl jsem se že není nic lepšího na světě, dokonalý bezchybný golf který vykrouzi každou zatáčku, a dá se používat každý den. Je tak dokonalý až je nudný >:D já bych se vykaslal na akrapovice a spíš vyrezal tunu elektroniky co to auto řídí, ABS, dal tam manuál, a pak by to nuda nebyla no vlastně pro běžného zákazníka golfu vy to bylo nepoužitelný ale řidiči by si přišli na své.
Manuál tam dávat nemusíš, ten je (u hb) v základu...
P.S. V anonymních diskusích se to super Řidiči jen hemží, v reálu to ovšem většinou bývá "trochu" jinak.