Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: VW Golf VII: Vyzrazeny technické detaily

Nový Golf se představí už začátkem září, do prodeje se dostane v listopadu. Ty nejzajímavější detaily ale známe už nyní.
Zpět na článek
22. 8. 2012 15:09
22. 8. 2012 15:12
22. 8. 2012 15:30
22. 8. 2012 16:04
22. 8. 2012 16:59
22. 8. 2012 17:35
22. 8. 2012 17:43
22. 8. 2012 18:09
22. 8. 2012 18:42
22. 8. 2012 23:40
23. 8. 2012 01:29
22. 8. 2012 20:39
22. 8. 2012 20:41
22. 8. 2012 20:54
22. 8. 2012 21:04
22. 8. 2012 21:50
22. 8. 2012 21:57
22. 8. 2012 21:57
22. 8. 2012 23:03
23. 8. 2012 08:32
22. 8. 2012 17:49
22. 8. 2012 15:49
22. 8. 2012 15:49
22. 8. 2012 16:07
22. 8. 2012 15:51
22. 8. 2012 18:58
23. 8. 2012 21:20
22. 8. 2012 20:30
23. 8. 2012 08:44
22. 8. 2012 16:23
22. 8. 2012 18:58
22. 8. 2012 19:00
22. 8. 2012 19:18
22. 8. 2012 19:55
22. 8. 2012 19:51
22. 8. 2012 21:18
23. 8. 2012 21:26
23. 8. 2012 21:28
24. 8. 2012 00:37
22. 8. 2012 20:45
22. 8. 2012 21:02
22. 8. 2012 21:23
22. 8. 2012 21:30
22. 8. 2012 20:47
22. 8. 2012 21:58
24. 8. 2012 14:21
24. 8. 2012 16:49
24. 8. 2012 16:55
24. 8. 2012 19:02
24. 8. 2012 19:09
24. 8. 2012 19:05
22. 8. 2012 15:02
Golf zvaný další...
Pokud se nebudou "kazit" motory, nebude to mít moc velkou konkurence.Samozřejmě asi krom ceny.Uvídíme, jak si budou věřit.Za cca 330 tkč v dobré vybavě jako teď, to asi nebude...možná někdy.Holt co trh dovolí.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Hammunasakra
22. 8. 2012 15:03
A zadní náprava..
..bude...? :-)
Rozbalit vlákno
80
22. 8. 2012 15:19
Re: A zadní náprava..
Chytřejší než Kylie.....
Avatar - Hammunasakra
22. 8. 2012 17:21
Re: A zadní náprava..
Ach jo.. :-|
PS: Jen aby to NEbyly jen "sVWiby chyby" (jak to tak bývá ;-)
Avatar - white label
22. 8. 2012 15:25
Re: A zadní náprava..
Kylie, VW sice chce šetřit, jako dnes asi každý, ale že by proto nabízel Golfa VII bez zadní nápravy, tak tomu snad nevěří ani tak zatvrzelá antikoncernistka jako ty, i když...? :-O :*) >:D
Golf VII jako "dvoukolák" by ušetřil nejen náklady za zadní nápravu, ale i dvě zadní kola. ;-)
Avatar - Hammunasakra
22. 8. 2012 17:23
Re: A zadní náprava..
Ach jo II... :-|
PS: Takže další kdo NEví (a chce být VWtipný :-)
Avatar - Pekelná Micinka
22. 8. 2012 21:20
Re: A zadní náprava..
Ale ono to je vtipný... >:-[]
Avatar - Hammunasakra
22. 8. 2012 21:32
Re: A zadní náprava..
Nu "budiž", ale hlavně je to BEZ odpovědi ;-)
Avatar - Ham.
22. 8. 2012 19:26
Re: A zadní náprava..
No ale oni na té zadní nápravě šetřili a fest:
23kg na karoserii
22kg na motoru
26kg na zadním multilinku tím že použili hliník
12kg na vnitřní výbavě
7kg na sedačkách
3kg na kabeláži

Despite the increase in size, Volkswagen claims to have shaven up to 100kg off the weight of the new Golf in comparison to its predecessor. The saving is achieved through a series of refinements, including the adoption of a greater percentage of hot-formed ultra high strength steel and tailored blanks (steel members of differing thickness) within the body structure, which alone saves an impressive 23kg.

Other weight savings come through lighter engines; the new EA211 designated turbocharged 1.4-litre four-cylinder is up to 22kg lighter than the earlier EA111, for example. The new Golf's suspension, a combination of front MacPherson struts and a rear multi-link arrangement, also includes more aluminium components for a significant 26kg reduction over that used by the sixth generation model.

Volkswagen also cites a 12kg saving in standard equipment levels - some 7kg of which come in the adoption of a new seat design, along with a 3kg reduction in the weight of the new car's electrical wiring loom, bringing the base model's kerb weight down to just 1050kg - a figure the German car maker's officials say has been achieved without the adoption of expensive (aluminium body panels or other exotic materials.
Avatar - white label
22. 8. 2012 19:30
Re: A zadní náprava..
No jo, jenže zrovna koncernoooovwý hliníkový multilink je (přeloženo antikocernisty jako je Kylie) vlastně ocelová torzka... >:-[]
Avatar - Hammunasakra
22. 8. 2012 19:51
Re: A zadní náprava..
Nojo - HODNĚ NEsmyslný příspěvek :-)
PS: Já se zadním závěsem (navíc v nižší střední - jak jsem už NAPSALA) nemám nějaký "zásadní problém" (trochu jinak je tomu u předokolky a přední nápravy - viz prů... trakce VW CC)
..jen jsem chtěla VĚDĚT ("na jisto") JAK to u GOLFu (a audi A3) "doopravdy" bude ;-)
Avatar - Ham.
22. 8. 2012 19:54
Re: A zadní náprava..
Ano, už je v tom trochu chaos, chtělo by to vydat slovník jazyka antikoncernového, aby se vyznali i ti co se "nevyznají".
Avatar - Hammunasakra
23. 8. 2012 01:41
Re: A zadní náprava..
No "chaos" je HLAVNĚ u té zadní nápravy modelů postavených na MQB ;-)
Tak JAK na tom je Golf? Bude VĚTŠINA variant mít "torzku"? :-)
Avatar - Hammunasakra
22. 8. 2012 19:49
Re: A zadní náprava..
Ano - na ZADNÍ NÁPRAVĚ (zřejmě) OPRAVDU šetřili.. ;-)
..a(le) zdá se že TITÍŽ lidé kteří před pár lety "chVWalořečili" zavedení multilink(u) vzadu..
..no to ale VWíte sám :-)
22. 8. 2012 20:24
Re: A zadní náprava..
A jéje, posledně když cpali hliník na přední nápravu Passatu, tak z toho byl docela průser a urychleně se vraceli k poctivému kovu.
Avatar - white label
22. 8. 2012 20:35
Re: A zadní náprava..
Ale tak hlavně, že to nakonec u VW nedopadlo podobně jako např. u SAABu, co... :*) ;-)
22. 8. 2012 20:57
Re: A zadní náprava..
To VW nehrozí, hold když narvali do Saabu německou techniku, tak to s nima šlo do kopru, kdo by taky kupoval předražený Opel.
Avatar - white label
22. 8. 2012 21:00
Re: A zadní náprava..
Myslíš tu "echt německou" techniku od GM, kterou má Opel už od roku 1929? >:D
Divné pak je, že VW si s německou technikou zrovna špatně nevede. :*) ;-)
22. 8. 2012 21:10
Re: A zadní náprava..
Jo, technika od Opelu resp. jeho subdodavatelů, docela problémové byly u Saabu díly od Bosche.
Avatar - white label
22. 8. 2012 21:14
Re: A zadní náprava..
Od Bosche bere díly kdekdo, včetně VW, který problémy podobné těm (nejen) u SAABu nemá... ;-)
22. 8. 2012 21:25
Re: A zadní náprava..
Teď už ne, ale počátkem 90. let jim Bosch dodával řídicí jednotky a další elektroniku, která docela často odcházela, typicky TCS počítač. Po pár letech to vychytali (řídící jednotku si raději začali dělat sami). Pak už byl Saab docela spolehlivý, teda až na tu aféru v druhé polovině 90. let kdy jim odcházeli motory - vlivem přehřátí se prohnul blok motoru, tedy podobný problém jaký měl VW u 1.2 HTP.
Avatar - white label
22. 8. 2012 21:29
Re: A zadní náprava..
Bosch nenabízel jen řídící jednotky...
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
22. 8. 2012 15:26
Re: A zadní náprava..
Nejspíš nějaká ano ;-)
Avatar - Hammunasakra
22. 8. 2012 17:23
Re: A zadní náprava..
Ach jo III.. :-|
PS: Ani VY NEvíte (nebo /zatím/ NE"smíte"... ;-)
22. 8. 2012 15:30
Re: A zadní náprava..
Obě dvě řešení(jak torzka, tak vícpervek) budou dvě nejlepší varianty na trhu.T.j nejlepší možné naladění, kdy pohodlí a sportovnost zároveň, nebude mít konkurenci v naší galaxii. >:D
Většina novinařů se z toho udělá s tím jak budou cejtit volant, krátké přesné řazení a silnici.Bude to zároveň nejpohodlnější, nejlehčí a nejprostornější auto ve třídě. Absolutně bezkonkurenční bude i veškeré ovládaní, kdy sofistikovanost a uživatelská přivětivost odskočí konkurenci o dvě generace.
Myslím, že test Golfu VII lze napsat již dnes. >:-[] Na motory bych počkal, tam to ukáže až time. >:D
22. 8. 2012 15:40
Re: A zadní náprava..
Když chceš být světovou jedničkou v prodejích tak musíš mít ten nejlepší výrobek na trhu :-)
Avatar - zdravy rozum
22. 8. 2012 16:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
22. 8. 2012 16:24
Re: A zadní náprava..
A nebo marketing.
Avatar - Hammunasakra
22. 8. 2012 17:24
Re: A zadní náprava..
>:D >:D >:D >:-[]
Avatar - guze
22. 8. 2012 22:53
Re: A zadní náprava..
Bolí >:D
Avatar - Choochoo
22. 8. 2012 15:54
Re: A zadní náprava..
>:D >:D >:D
Tenhle byl dneska asi nej
22. 8. 2012 18:54
Re: A zadní náprava..
JAko bych četl první test... >:D :yes:
Avatar - Choochoo
22. 8. 2012 15:57
Re: A zadní náprava..
No ze se ptas, misto MQB si tam dej torzka a cti:

"Konstrukce TORZKY i lépe hospodaří s obestavěným prostorem. Interiér se ve výšce loktů rozšíří o dva a ve výšce ramen o tři centimetry. Šířka zavazadlového prostoru mezi podběhy, nově 1272 mm, pak znamená zlepšení o plných 228 mm! Nakládací hrana v úrovni 685 mm je o necelé dva centimetry blíž vozovce."

Akorat ze konkurence vyhospodari z torzky i 470l kufru ;-)
22. 8. 2012 16:01
Re: A zadní náprava..
jojo, ked ma Torzku koncern, tak je to super skvele setrne riesenie... ak ju ma napr Chevrolet, tak je to low cost riesenie...
Avatar - Choochoo
22. 8. 2012 16:23
Re: A zadní náprava..
:yes: >:-[]
Avatar - zdravy rozum
22. 8. 2012 16:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - zdravy rozum
22. 8. 2012 16:54
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - zdravy rozum
22. 8. 2012 17:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - zdravy rozum
22. 8. 2012 17:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - zdravy rozum
22. 8. 2012 17:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - zdravy rozum
22. 8. 2012 17:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - zdravy rozum
22. 8. 2012 17:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - zdravy rozum
22. 8. 2012 17:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
24. 8. 2012 00:59
Re: Kylie bude asi naozaj zena
Naozaj (jste "objevil Ameriku" :-)
Avatar - white label
24. 8. 2012 01:02
Re: Kylie bude asi naozaj zena
Už delší dobu pozoruju, že si tu poslední dobou rozumíš hlavně se samými "intelektuálními" nicky... :-O :*) >:D
Avatar - Hammunasakra
24. 8. 2012 01:25
Re: Kylie bude asi naozaj zena
No ještě že ne s těmi "masovonázoroVWými" :-)
Avatar - Hammunasakra
22. 8. 2012 17:27
Re: Kylie bude asi naozaj zena
No já právě "slyšela" že na zavěšení zadní nápravy se (u MQB) bude ŠETŘIT (snad s výjímkou SILNÝCH motorů - těch se ale prodá "pár %"
..tak jsem myslela že třeba už někdo "VÍ" ;-)
22. 8. 2012 17:48
Re: Kylie bude asi naozaj zena
Tak nevím co paní (NE)znalkyně konstrukcí,ale pokud mám dobré info,pak:
1/tuto zadní nápravu(byť jiný poměr rozložení hmotností,naladění-char.podvozku-tlumiče a pérování + rozvor) má aktuální Jetta.
2/ osobně vyzkoušeno v mezních situacích,tj.projet točky co to dá,ale pud sebezáchovy dodržen,neb nejsu úplný magor.Sedí to lépe,než vše,co produkuje země jižně od D
3/ jako budoucí NEmajitelka buď v klidu,to co snese nějaká produkce z F,tohle snese naprosto v pohodě.
BTW:já jen,že v TOP verzi C5 jsem něco málo zkusil, Jetta snesla víc.Lepší na C5kombi bylo,že se otevřelo zadní víko, než se to porouchalo.Hezká frajeřina.
Osobně si nekoupím ani auto z F ani Golfa, mám lepší,ale to je můj priv. názor.
Hezký den i majitelům žabožroutů :-!
Avatar - Hammunasakra
22. 8. 2012 18:54
Re: Kylie bude asi naozaj zena
a) proč to (NE??? :-)
Vím že první jsem na těchto stránkách na zavěšení zadní nápravy u platformy MQB upozornila JÁ, ale...;-)
b) tak NEvím co (NE)znalec konstrukcí (no spíš "konkrétní konstrukCE") 6B6, ale Jetta NEbýt postavena na MQB, nebo? :-)
c) ad vaše 2) no NEvím, já osobně už párkrát jela ve voze(ch) vyráběném JIŽNĚ od "D" a myslím že závodit byste se mnou asi NEchtěl ;-)
d) no já si Golf URČITĚ kupovat NEbudu, ale občas jezdím třeba... v italském autě (a nebo i v německých - a zrovna teď o víkendu jsem jela ve ŠVÉDSKÉM autě :-)
e) no a já dokonce NEmám ani to kombi.. ;-)
f) ano poruchovost C5 jsme tu již (mnohokrát) probírali - není to "žádný zázrak", to umístění mezi audi A4 a audi A6 (v mírném nadprůměru) je myslím ZCELA ZASLOUŽENÉ (a realitě odpovídající)
g) zrovna jsem vám chtěla nabídnou sponzoring "auta z F" (další výroční edice Bugatti Veyron), ale když NEchcete... :-)
h) zrovna Golf je VW co mi "vadí" asi "nejméně" (že je "přechválený" o tom žádná, ale jinak.. ;-)
Pěkný den i VÁM (a žáby: "Brrrrrrrrrrr" :-)
Avatar - Ada je zase tady
22. 8. 2012 20:29
Re: Kylie bude asi naozaj zena
Je to nečitelné :no:
Avatar - Hammunasakra
22. 8. 2012 21:01
Re: Kylie bude asi naozaj zena
Je to (asi) na nový monitor nebo nové brýle.. ;-)
..nedejbože OBOJE :-)
Avatar - guze
22. 8. 2012 22:56
Re: Kylie bude asi naozaj zena
Neříkám že by se to nedalo číst........ale určitě by to šlo i čitelněji :-)
Avatar - Hammunasakra
22. 8. 2012 23:39
Re: Kylie bude asi naozaj zena
To (jistě) ANO ;-)
Avatar - guze
23. 8. 2012 00:14
Re: Kylie bude asi naozaj zena
:yes:
22. 8. 2012 18:55
Re: Kylie bude asi naozaj zena
Kontrolní otázka soudruzi - jakou zadní nápravu má nejrychleší předokolka na Severní smyčce Nürburgringu ?
No přece vlečnou :-)
Avatar - Hammunasakra
22. 8. 2012 19:09
Re: Kylie bude asi naozaj zena
:yes: :-)
23. 8. 2012 16:47
Re: Kylie bude asi naozaj zena
Takže ta torzka je zase dobře ? Se v tom guláši, co ti bublá v hlavě už opravdu nevyznám.
Avatar - Hammunasakra
24. 8. 2012 01:02
Re: Kylie bude asi naozaj zena
Torzka je (bez diskuzí) "horší" řešení, ale (u vozu nižší střední s PŘEDNÍ poháněnou nápravou) nějaké "drámo" bych z té rozky NEdělala :-)
Avatar - white label
22. 8. 2012 19:26
Re: Kylie bude asi naozaj zena
Kontrolní otázka soudruhu - kolik % zákazníků si kupuje kompaktní hb primárně proto, aby s ním honili časy na severní smyčce? A kolik od něj naopak primárně požaduje jisté jízdní vlastnosti, které by nebyly zbytečně na úkor jízdního komfortu? :-O :*) ;-)
Avatar - Hammunasakra
22. 8. 2012 19:53
Re: Kylie bude asi naozaj zena
PRAVDU díte (a platí to NEjen pro "kompaktní hb") - proto VIVAT Citroën a podobná "pohodová" řešení :yes: :-)
22. 8. 2012 20:12
Re: Kylie bude asi naozaj zena
Citroenu :yes: , . Automobilka, která díky svým obchodním úspěchům byla nedávno nucena si prodat vlastní střechu nad hlavou ho bude potřebovat :-)
Avatar - Hammunasakra
22. 8. 2012 21:03
Re: Kylie bude asi naozaj zena
Což s řešením odpružení (ani prodejními výsledky) NEmá NIC společného... ;-)
..vlastně MÁ - (daleko) spíš zkrachuje výrobce NE"tuctového" zboží (Saab, výrobce vozů C5 či C6) než... :-)
..a platí to ve VŠECH oborech (neb a protože VĚTŠINA lidí se /MYLNĚ/ domnívá že "prodejní úspěchy" a kvalita jsou /víceméně/ totéž.. ;-)
22. 8. 2012 20:06
Re: Kylie bude asi naozaj zena
No a to je právě ono. Teorie říka, že víceprvkové zavěšení je (z pohledu teorie) lepší než vlečená náprava. Testy říkájí, že dobře provedená/naladěná vlečná náprava může být lepší než průměrnej multilink. Takže dokud to auto někdo neotestuje, tyto diskuze jsou tak trochu věštěním z křišťálový koule. Tvrdit, že všechno co má vzadu multilink je super komfortní a navíc s lepsími jízdními vlastnostmi je hodně odvážné (mírně řečeno). Např. multilink alá první generace ceedu spolu s naladěním podvozku a gumovým posilovačem je toho krásným příkladem. Já osobně nevím, zda ta vlečná náprava bude pro Golfa (Octavii III, Leona, Audi A3) výhra, ale asi se dá předpokládat, že bude naladěná tak aby, rozdíl oproti konkurenčním vozům s multilinky byl pro normálního řidiče (což je cílová kategorii nejprodávanějšího auta v nižsí stř.) minimální. A dle zveřejněných informací, pro motorizace nad cca 100-110kW bude multilink k dispozici.
Avatar - white label
22. 8. 2012 20:20
Re: Kylie bude asi naozaj zena
Samozřejmě, s tím se dá souhlasit, ovšem na druhou stranu si přiznejme, že řešení s víceprvkovou zadní nápravou má logicky lepší předpoklady ke zdařilému a zároveň menšímu kompromisu ovladatelnosti a komfortu (jistě, zdrbat se dá všechno, viz vzpomínaný Ceed)). Opravdu zásadnější důvody proč to řešit jednodušší torzní příčkou jsou v podstatě pouze dva - cena a prostor.
22. 8. 2012 20:25
Re: Kylie bude asi naozaj zena
jj, souhlas.
Avatar - Nerez
22. 8. 2012 21:05
Re: Kylie bude asi naozaj zena
A co výdrž, nebude mít torzka větší životnost než multilink?
Avatar - white label
22. 8. 2012 21:09
Re: Kylie bude asi naozaj zena
Její jednoduchost k tomu logicky dává lepší předpoklady, ale záleží hodně na konkrétní kvallitě obou provedení.
22. 8. 2012 21:42
Re: Kylie bude asi naozaj zena
.....a životnost. Po nějakém čase se může stát, že ta torzka funguje líp než multilink.
Avatar - white label
22. 8. 2012 21:47
Re: Kylie bude asi naozaj zena
Viz má reakce z 21:09.
Ne každý si kupuje (především nové) auto s tím, že řeší podobnou pravděpodobnost rozdílu životnosti jednotlivých částí vozu.
22. 8. 2012 21:50
Re: Kylie bude asi naozaj zena
To je spíš pro bazarníky a jejich vnímání jízdy v novém a ojetém autě.
22. 8. 2012 20:20
Re: Kylie bude asi naozaj zena
Teorie říká, že multilink umí dělat více věcí najednou, tak říkajíc.
Avatar - Hammunasakra
22. 8. 2012 21:05
Re: Kylie bude asi naozaj zena
:yes: :-)
22. 8. 2012 20:18
Re: Kylie bude asi naozaj zena
MQB byla navržena tak, aby umožňovala zástavbu různých zadních náprav. Už to z principu znamená, že ne všechna auta na této platformě si budou rovna. Například u budoucího Pola se nedá předpokládat, že by mělo multilink. U Škodovky se mluvilo o návratu vlečené nápravy do Octavie. Umím si i představit, že nějaká "zelená" verze Golfu ji dostane, ale Golf bez multilinku by měl život těžší. A to není jen o těch nejsilnějších verzích. Navíc se VW dlouhodobě snaží, aby multilink byl kompaktnější a levnější na výrobu.

Budeme si muset počkat, ale podle mne, když to někdo odnese, tak to bude Škodovka. Golf je až moc významný model.
22. 8. 2012 20:30
Re: Kylie bude asi naozaj zena
Ne, Golf bude mít podle mě obojí, tedy jak vlečnou, tak i multilink (pouze u výkonných verzí).
Tento přístup VW obšlehnul od Toyoty, protože současný Auris to tak má od svého uvedení na trh, tedy většina motorizací s obyč zadní nápravou, nejvýkonější diesel s multilinkem.
Avatar - white label
22. 8. 2012 20:40
Re: Kylie bude asi naozaj zena
Tak podle tebe má tento vskutku "revoluční" objev na svědomí (jako úplně první) Toyota..., to by určitě nikdy nikoho jiného nemohlo napadnout, takže to má jistě Toyota patentováno... >:-[]
22. 8. 2012 20:47
Re: Kylie bude asi naozaj zena
To nevím. Ty snad víš kdo z konkurence používá obojí řešení u jednoho modelu ? Klidně mě pouč, já totiž neznám technická data všeh aut. Aspoň se od tebe dozvím od koho to obšlehla Toyota.
Avatar - white label
22. 8. 2012 20:58
Re: Kylie bude asi naozaj zena
Jde hlavně o to, jak moc je to podstatné, nebo přesněji objevné. Zajímal ses snad někdy o to, kdo např. jako první použil u jednoho/stejného modelu halogenové i xenonové světlomety, nebo nabízel k diagonálním pneumatikám alternativně i radiální. nebo kdo jako první nabídl řízení jak bez, tak s posilovačem, kdo jako první nabízel (u jednoho modelu) ke klasickém odpružení i odpružení vzduchové atd. atd. Nápad mít dvě alternativy čehokoli u jednoho modelu opravdu není objev na Nobelovku. ;-)
Jinak viz MT ve 21:07.
22. 8. 2012 21:07
Re: Kylie bude asi naozaj zena
Koncem 90. let a začátkem nového tisíciletí to dělalo třeba VW. Začalo s tím Audi u A3, pokračovalo se Golfem, Octavií a TT.
22. 8. 2012 21:03
Re: Kylie bude asi naozaj zena
Definuj výkonnou verzi. Nechtěl bych to ani u 1,4 TSI. V končící generaci i slabší 1,2 TSI v základní výbavě Trendline může mít DCC za necelých tisíc €. Jediný motor, který je nemůže mít, je základní atmosférická 1,4. Takovýhle obrat ve filosofii by se mi vůbec nelíbil.
Avatar - Hammunasakra
22. 8. 2012 21:06
Re: Kylie bude asi naozaj zena
Tipuji (vidím) to STEJNĚ ;-)
23. 8. 2012 08:41
Re: Kylie bude asi naozaj zena
......řekl bych že vlečená, aby zase všichni zdejší závodníci mohli nadávat na zastaralou techniku z dob Favorita >:D
22. 8. 2012 15:09
Premiéra
Ta premiéra v Berlíně 4.9. bude asi myšlena jako kde se nový Golf ukáže poprvé na živo. Pze podle tohoto odkazu [odkaz] mediální premiéra bude už příští pátek.
Rozbalit vlákno
3
22. 8. 2012 15:12
Re: Premiéra
Mělo by jít o odhalení pro veřejnost. Novináři budou určitě zavázáni, co smí pustit a kdy.
22. 8. 2012 15:15
Re: Premiéra
Tak novinářům už byl podle všeho představen dnes. Pze většina serverů dneska reaguje zprávami i novém Golfu...
22. 8. 2012 15:16
Re: Premiéra
Mediální premiérou jsem měl na mysli moment, kdy pustí oficiální snímky veřejnosti na web a do novin. Asi jsem se nevyjádřil jasně.
22. 8. 2012 15:30
VWerk
zůstane verkem ať děláš, co děláš.
Rozbalit vlákno
19
22. 8. 2012 15:48
Re: VWerk
A blb zustane blbem at delas co delas ;-)
Avatar - Choochoo
22. 8. 2012 16:04
Re: VWerk
Presne, mas asi osobni zkusenost, ze? >:-[]

[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]

Jsem zvedav, v cem bude lepsi nez minula generace, teda pardon, levnejsi a problemovejsi >:-[]
Avatar - 3_diamanty
22. 8. 2012 16:59
Re: VWerk
vw boli vzdy predrazene sunty a dodnes som nazor nezmenil ;-) lebo nie je dovod, nie som tak bohaty aby som si mohol dovolit kupovat ludove auta alebo lepsie povedane nekvalitne sunty :yes:

ked platim chcem kvalitu a solidnost a poctivu cenu za to co platim..... predrazeny sunt ma skutocne nelaka

;-)

skus na Tsi kuknut... tam najdes miliony clankov o nekvalite toho ich bohovskeho motora >:D navyse to dostanes s logom vw pekne nudne zabalene a cenovo predrazene.... no nekup to, ;-)
Avatar - Starfighter
22. 8. 2012 17:35
Re: VWerk
Dej ještě nějakej do placu >:-[]
Avatar - Hammunasakra
22. 8. 2012 17:43
Re: VWerk
Kupte si nějaký KATALOG OJETIN (Gebrauchtwagenkatalog) či mrkněte na seznam nejnáročnějších testů spolehlivosti na 100.000 km v AutoBild - tam máte MRAKY takovýchto info (a "baVWit" se čtením můžete "až do rána" :-)
Avatar - Starfighter
22. 8. 2012 18:09
Re: VWerk
Abych se ale nespletl a nesáhl omylem do vedlejšího regálu o úplně jiné značce ;-)
Avatar - Hammunasakra
22. 8. 2012 18:42
Re: VWerk
To klidně MŮŽETE (ono jich je na trhu opravdu NĚKOLIK), ve všech (katalozích ojetin) se píše o VŠECH značkách a (hlavně) všechny "dopadají" STEJNĚ ;-)
Avatar - Starfighter
22. 8. 2012 23:40
Re: VWerk
Když mně tohle čtení nikdy moc neimponovalo :-)
Avatar - Hammunasakra
23. 8. 2012 01:29
Re: VWerk
Tak v zásadě "stačí" tabulka (testů na 100 tisíc km) AutoBild(u) - ta se dál "zrakem přelétnout" celkem "rychle" :-)
22. 8. 2012 20:39
Re: VWerk
S blbama jako jsi ty,topper,cuoresportivoa další šikmooký,tu máme zkušenost dlouhodobou,to je pravda..Ale je fakt že kdybych jezdil hondou nebo hiundaiem,tak mě ten hroznej zážitek taky poznamená 8-s
Avatar - white label
22. 8. 2012 20:41
Re: VWerk
>:-[]
Ale zase bez podobných dobrovolných diskusních komiků by tu byla trochu nuda... ;-)
22. 8. 2012 20:54
Re: VWerk
To je fakt.Je sranda sledovat jak si pod každým článkem o koncernu,plácají tu svou :-)
Avatar - white label
22. 8. 2012 21:04
Re: VWerk
Každý podobný článek je další hluboká rána pro jejich antikoncernová ega, na což je třeba soustrastně brát jisté ohledy..., už tu chybí jen theolli, joohn a marianek... :-O >:-[]

edit: tak pardon theolli už je tu. ;-)
22. 8. 2012 21:50
Re: VWerk
"Dobrej"je třeba ještě Wolf,Barichelo a dalo by se pokračovat dál :-)
Dnešní den mají ale moc smutnej a bude se jim těžko spinkat.Hned dva články o koncernu a v jednom z nich se dokonce píše jak se vw group daří.
Buďme dnes tolerantní a nechme je tady vyplakat ať to ve zdraví přežijí >:-[]
Avatar - white label
22. 8. 2012 21:57
Re: VWerk
Je jich tu víc, já jsem zrovna jmenoval pouze z kategorie antikoncernista-japanofil, ale tak chyběli by tu taky... :-)
22. 8. 2012 21:57
Re: VWerk
Budu k tobě tolerantní. Promluvím tvou řečí správného antifans. 8-s
- focus to je výhra Pokaždý když ho vidím,tak se leknu.To už vypadá líp i to Hjundéééé.
- Mě taky přijdou japonský auta tragický,o korejských ani nemluvím..A jestli někdo troubí do světa že interier audi je lacinej a sám jezdí hondu,je k smíchu.
- S šikmejma očima se na to dívá blbě,to tě omlouvá
- Chudáčku postiženej
- S blbama jako jsi ty,topper,cuoresportivoa další šikmooký,tu máme zkušenost dlouhodobou,to je pravda..Ale je fakt že kdybych jezdil hondou nebo hiundaiem,tak mě ten hroznej zážitek taky poznamená
............
22. 8. 2012 23:03
Re: VWerk
Když užsi s tím dáš tu práci,tak by stálo zato napsat na co ty reakce jsou,protože v životě platí,že s hovadem se v rukavičkách jednat nedá..
23. 8. 2012 08:32
Re: VWerk
No ale hlavní je, že vy ostatní nadřazení specialisté a odborníci na vše (např. ta rozsáhlá vysoce odborná a věcná polemika výše mezi vámi o německé technice >:D ) to čtete a reagujete na ty, podle vás blby... :-) . Myslím, že diskuse je pro všechny a každý má nárok vyjádřit zde svůj pohled na věc a není nutné hned se obouvat do každého, kdo to učiní, navíc když ani k některým z vás, samozvaných odborníků, taky matka příroda zrovna 2x štědrá nebyla, co se týče dutiny nad krkem.
22. 8. 2012 17:49
Re: VWerk
asi tak nějak :yes:
22. 8. 2012 15:49
Kriste pane...
odeznělo šílenství se Škodou Rapid a teď tu bude každý den pět článků o Golfu...Mimochodem,ty obměny modelů jsou nesnesitelný...Golf I a II vydrželi na trhu 20 let,to je o čtyři roky déle než Golf IV,V a VI(šestka vydžela jen 4 roky)...
Rozbalit vlákno
3
22. 8. 2012 16:15
Re: Kriste pane...
Šestka byla jen facelift pětky.
22. 8. 2012 16:17
Re: Kriste pane...
Taky mě to štve, ale budeme to muset přežít. Blíží se podzim na auto.cz ve znamení Octavie a Golfu, články o nich se budou pravidelně střídat o průměrné frekvenci čtyři denně ;-\
22. 8. 2012 16:31
Re: Kriste pane...
Presne tak. Diky bohu za octavku stridajici se co osm let.
22. 8. 2012 15:49
MQB
Doufám, že se u téhle nové platformy neobjeví při nezávislých nárazových testech stejný problém, jaký má nová platforma Audi pro modely s podélně uloženým motorem (A4/A6). Po srovnání nárazového testu A4 a Volva S60 by se v Ingolstadtu měli vážně zamyslet...
Rozbalit vlákno
15
Avatar - Choochoo
22. 8. 2012 16:07
Re: MQB
Vzdyt se oni zamysleli nad tim nejcenejsim a to je preci vyrobni cena, ne? ;-)
Avatar - zdravy rozum
22. 8. 2012 16:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
22. 8. 2012 16:26
Re: Kasne sa vyvijaju samostatne
No já bych s tím Mercedesem jako etalonem nárazových testů moc nespěchal. Viděl jsi jak špatně dopadlo současné Céčko?
Avatar - zdravy rozum
22. 8. 2012 16:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
22. 8. 2012 16:57
Re: Kasne sa vyvijaju samostatne
No chce-li být někdo etalonem třídy tak by podle mého názoru měl být zcela samozřejmě etalonem v bezpečnosti.
Vzhledem k tomu, že se proti tomu nárazovému testu s 25% přesahem neohradil žádný výrobce, vypadá to tak, že byl skutečně v pořádku. Co však v pořádku nebylo jsou výsledky některých testovaných aut prémiové produkce.
Avatar - zdravy rozum
22. 8. 2012 17:06
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
23. 8. 2012 11:30
Re: Kasne sa vyvijaju samostatne
Volva neprodávám a jezdím překvapivě ve VW Golf :-)
Pokud ale budou mít nárazové testy i v nižší střední podobné výsledky jako ty ve střední třídě tak nevylučuje, že přesednu do nové V40.
23. 8. 2012 14:32
Re: Kasne sa vyvijaju samostatne
Najprv by sme si mali definovat, co je to etalon, az sa s nim zacneme zaoberat,ze?

Jedna vec je etalon ako porovnavacia/meracia velicina [odkaz] ; [odkaz]
a druha vec je etalon ako novinarmi sprasene slovo v hyperbolovanom vyzname, kde sa jeden predmet uzakonil ako modla, na ktoru konkurencia nedosahuje, nez sa snazi ako len chce.

Etalon triedy nemusi by etalonom bezpecnosti. To sa nerovna.
Cokolvek merane voci etalonu moze naberat hodnoty nad 100% a tak isto pod 100%, kde 100% je porovnavacia velicina.
Avatar - zdravy rozum
23. 8. 2012 15:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - zdravy rozum
23. 8. 2012 15:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - white label
23. 8. 2012 16:48
Re: Kasne sa vyvijaju samostatne
"campari martel armani adidas", zjevně máš v palici slušný maglajz... >:D
Avatar - zdravy rozum
23. 8. 2012 19:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
22. 8. 2012 20:26
Re: Kasne sa vyvijaju samostatne
MLB není nová, bude jí 5 let a už má nástupce, MLB Evo. První model by měl přijít během roku nebo dvou. Navíc platforma přímo nesouvisí s pasivní bezpečností.
23. 8. 2012 11:43
Re: Kasne sa vyvijaju samostatne
Jasně, čas letí, A4 se představila už v roce 2007. Ale třeba nová A6 jezdí na téhle platformě teprve od loňska a generační výměna je logicky v nedohlednu. Pokud A4 dopadla v nárazovém testu jak dopadla tak není moc důvodů se domnívat, že A6 na tom bude lépe. Doporučuju ještě jednou porovnat třeba deformaci A sloupku a vůbec prostor pro přežití u Volva a pak u Audi...
23. 8. 2012 15:51
Re: Kasne sa vyvijaju samostatne
Problém je ve výztuze nad kolem. Viděl jsem body in white A6 a nemá ji řešenou jako Volvo, nicméně je materiálově dál než A4. MLB Evo je hlavně o spojovacích technologiích, zakomponování uhlíkových kompozitů do konstrukce hybridních karoserií atp. Tady nejde o platformu, ale o zohlednění další možné situace při návrhu bezpečnostních prvků. Už jsem viděl i BIW demonstraci MLB Evo, ale vypadalo to na A4 B8. Nicméně ta karoserie díky kompozitům vypadá, jako by ji dělal pejsek s kočičkou. Kráse karoserie A8 se nevyrovná.

Zkrátka, o platformu nejde.
Avatar - Nerez
22. 8. 2012 15:51
Hmotnost
Pokud se povede a základ Golfu bude na nějakých 1050 kg jak píší tak to bude paráda. Ale nevím, jestli tomu mám věřit, když Golf tak naroste do rozměrů ;-\
Každopádně jsem hodně zvědavej na první jízdy ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
6
22. 8. 2012 16:18
Re: Hmotnost
První jízdy budou samá chvála, jak jinak.
Avatar - zdravy rozum
22. 8. 2012 16:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
22. 8. 2012 18:58
Re: Hmotnost
Tomu nevěř! Se základním motorem - 1,2 TSI / 63kW bude pohotovostní hmotnost necelých 1200 kg...
23. 8. 2012 21:20
Re: Hmotnost
Včetně 75kg normovaného řidiče by to bylo jenom o trochu víc, než má taková Fabia.
22. 8. 2012 20:30
Re: Hmotnost
Spekulovalo se, že by Golf mohl dostat karoserii částečně z hliníku, což by ušetřilo ještě další kilogramy. Ale je možné, že si to VW nechá pro Passat. Rozhodně si na to nechali patentovat technologii.
23. 8. 2012 08:44
Re: Hmotnost
Kdyby na něm neudělali nic zásadně novýho krom 100 kilo dolu, tak už to by samo o sobě stačilo na pochvalu. Konečně vám to kluci německý došlo, že to chce jít s váhou dolů ;-)
22. 8. 2012 16:23
Tak jak?
"Zároveň se nový Golf v souladu s aktuálními trendy lehce rozšíří a sníží"

Přesné číslo nevíte nebo je tak zanedbatelné že nestojí za řeč?
Rozbalit vlákno
2
22. 8. 2012 16:26
Re: Tak jak?
Tady jsi přestřelil, neboť to máš v tabulce.
Avatar - white label
22. 8. 2012 17:08
Re: Tak jak?
Ta tabulka s konkrétními čísly i porovnáním s G6 u článku by ti náhodou nestačila? :*) ;-)
22. 8. 2012 16:47
Takže stručně:
celej ten werk bude o pár cenťaků větší, občas se vypne nějaký ten válec a vzadu bude bouchat trubka ;-)
Rozbalit vlákno
10
Avatar - Starfighter
22. 8. 2012 16:56
Re: Takže stručně:
A za 11 dní ti končí prázdniny.
22. 8. 2012 18:49
Re: Takže stručně:
A co řetízek Hvězdný bojovníku (že by F 104?, C nebo G?)
Chlapče, já už mám po všech školách dost dlouho. Uč se synu..
Avatar - white label
22. 8. 2012 19:11
Re: Takže stručně:
Šoda, že se všechny ty tvoje údajně dokončené školy více neodráží ve tvých příspěvcích, to bys nám pak o nich ani nemusel tolik psát, chlapče/synu... ;-)
22. 8. 2012 18:59
Re: Takže stručně:
>:D :yes:
23. 8. 2012 08:45
Re: Takže stručně:
:yes: >:D
Avatar - zdravy rozum
22. 8. 2012 16:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - 4hill
22. 8. 2012 17:15
Re: Pockaj pockaj
Vzhledem k tomu že bydlíš na dědině mezi cikány tak se i tvůj zatrpklý postoj vůči vlastníkům VW dá do určité míry pochopit.Vzhledem k tomu kolik se jich prodá tak bud žijem v Evropě plné hlupáků..nebo jsi hlupákem spíše ty.Mluvit o omezenosti při souzení lidí dle vozu v kterém jezdí..tak to je na svěrací kazajku.
Avatar - zdravy rozum
22. 8. 2012 17:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Magnetofon
22. 8. 2012 18:31
Re: Kdepak, taky pred 15 lety jezdila v ojezdenem BMW
Preto dufam, ze EU opat zavedie clo voci Juznej Korei kde sa Cruze vyraba.
Avatar - zdravy rozum
22. 8. 2012 20:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - rohYpnol
22. 8. 2012 18:58
Jojo efekt
zatímco Golf VI byl pseudogenerací, která svými kvalitami přesto stačila na udržení prvenství nejen co do prodejů, ale i co do kvality a nabízené hodnoty (nezamněňovat za spolehlivost!), tak nová generace doslova boří zavedenou koncepci a konkurenci utíká rovnou o dvě generace.

VW opravdu mistrovsky využil svůj náskok a ušetřené náklady z Golfa VI a Passatu dokázal přetvořit v konkurenceschopnou budoucnost :yes: Smysluplné snižování nákladů ne na úkor kvality, racionální pojetí mírného nárůstu rozměrů při citelném poklesu hmotnosti, technika na vrcholu třídy - turbobenziny, vypínání válců, DSG atd. - to vše už v druhé či třetí generaci :yes:
Korejci nestihli přijít ani s první...

Myslím, že nejslabší může brzo dostat padáka. Vzestup VW může urychlit pád PSA a Fiatu. Uvidíme jak to dopadne, každopádně koncern VW je dnes ten, kdo stanovuje pravidla hry.
Rozbalit vlákno
30
22. 8. 2012 19:00
Re: Jojo efekt
V podstatě souhlas... Ještě bych akorát doplnil ...a Opelu ;-\
Avatar - Hammunasakra
22. 8. 2012 19:07
Re: Jojo efekt
..což je (velmi) ŠPATNĚ :-|
PS: Pro "pořádek" - stejně ŠPATNĚ by to bylo i kdyby takhle "vládl/trh ovládal" Fiat, Opel, Citroën... ;-)
22. 8. 2012 19:18
Re: Jojo efekt
Souhlas... Ale nutno říct,že ho neovládli jen tak z nic nedělání...
Avatar - Hammunasakra
23. 8. 2012 01:38
Re: Jojo efekt
To samozřejmě ne...
..byť "předstaVWy" o "mimořádnosti" jejich vozů (jak co do spolehlivosti tak i "jinak") bývají v reálu spíš ... (jen) "představy" ;-)
Avatar - rohYpnol
22. 8. 2012 19:18
Re: Jojo efekt
Co je špatného na tom, když se někdo svojí usilovnou prací dostane do vedoucího postavení? Nebo někdo nařizuje evropskému zákazníkovi kupovat VW?
VW není tak úspěšný z důvodů levné výroby v kálovství banánů nebo rýže, není úspěšný ani z důvodu podbízivé ceny. Neroste na úkor dotací nebo podpory státu. Takvý PSA či Opel by mohl závidět.
Co je na tom špatně? Ostatní se chytí za hlavu nebo nepřežijí. Jedině takto se může PSA někam posunout a za sebe doufám, že to zvládne. Ne ale, pokud mu bude bryndák a plínky stále a stále prát francouzký stát.
Avatar - Hammunasakra
22. 8. 2012 19:55
Re: Jojo efekt
Špatné bývají ty "následky" ;-)
PS: Jinak na "usilovné práci" není NIC špatného (i když NEvím jestli se mnou souhlasí dělnictvo u VW co pracuje 25 víkendů ročeně... :-)
...připomínám že rok má 52 týdnů ;-)
22. 8. 2012 19:55
Re: Jojo efekt
Myslím že ostatní mají problém,VW a Korejci budou růst a zbytek stagnovat s tím že mají neskutečné náklady, uvěry, dluhy.
S tím PSA je to spiše naopak, díky tomu jak to mají nastavené, bez státu imho nemají šanci přežít.
Teď je jen otázka, jak tvrdě do toho prvně jmenovaní půjdou cenově.
Avatar - Hammunasakra
23. 8. 2012 01:33
Re: Jojo efekt
No když jsem TU před pár lety psala výsledky dlouhodobé analýzy že Evropu "převálcují" korejské automobily tak tomu moc lidí (skoronikdo) NEchtělo věřit.. ;-)
..a to NEmluvím o všudepřítomných (docela SILNÝCH) tlacích na další a další SNIŽOVÁNÍ rychlosti vozidel + k tomu snižování počtu válců (brzy bude 6tiválec "těžký luxus") - no NEvypadá to na moc "pěknou AUTO budoucnost" :-|
Avatar - rohYpnol
24. 8. 2012 20:43
Re: Jojo efekt
nevšiml jsem si, že by se za poslední hoooodně dlouhou dobu nějak snížily maximální rychlosti vozidel nebo dynamické parametry. Dnešní standart max 190 kmh zrychlení 0-100 lehce nad 10 s. Tohle tak 10 let rozhodně nebylo běžné...
Nevšiml jsem si ani, že by Evropu nějak válcovala Korea. Že vzestup H/K jde na úkor především PSA je fakt, ale stačí se podívat na to, co předvádí H/K - s každou další generací jsou o kus dál. A PSA? S každou další generací neví, kudy kam.
22. 8. 2012 19:55
Re: Jojo efekt
Myslím,že to myslela jinak... U VW v posledních desetiletích odváděli skvělou práci. Frantíci,italové a amíci by se měli stydět... Ale jakýkoli monopol je špatný pro trh a pro zákazníka. Kdyby se z toho PSA,Fiat,Opel a další nevyhrabali,bylo by to pro nás pro všechny špatně...
22. 8. 2012 19:51
Re: Jojo efekt
V čem Golf boří zavedenou koncepci a utíká o dvě generace? Zkus mě poučit.
22. 8. 2012 19:58
Re: Jojo efekt
Odhaduji nadsázku(dvě generace) s dovětkem že to posléze vyplodí novináří....a začne se tomu věřit.Nakonec je to jen slovo, teda vlatně dvě. >:D
Avatar - rohYpnol
22. 8. 2012 20:39
Re: Jojo efekt
výrobní náklady, pojetí vozu - prostornost x váha, modularita (+ dostupná technika, která ani dnes není standartem - DSG, haldex, bixenony, asistenční prvky, turbobenziny napříč výkonovou škálou...).

podívej se, kolik váží i30 Astra apod. Golf už dnes prakticky nemá konkurenci, nová posouvá měřítka dál a dál.
22. 8. 2012 21:03
Re: Jojo efekt
A proč má takovou techniku? Protože to je kolos, využívá chytře všech vývojů. Opel má co? GM na něj se*e. Kde by Opel vzal na vývoj hliníkových karoserií, rámů.. Kde by měli sebrat prostředky? Kdyby to v GM fungovalo stejně jako v Audi a VW, byli by též jinde. Dle mého i když je v podstatě sám, velice slušně se drží..

Jinak souhlas, VW jede, má všechno co je dnes možné nabídnout v nižší střední třídě.. Ale hodí se k takové špičce i jejich poruchovost? Spolehlivost motorů je katastrofální ! Když už mam tak špičkovou techniku, měl bych něco dělat s tím, aby se pořád nesypala..
22. 8. 2012 21:18
Re: Jojo efekt
Vždyť s tím VW něco dělá, u 1.2TSI přejde z 8V na 16V a řetězy nahradí řemeny. Takže problémové motory předělali. Podobně u Passatu když zjistili, že hliníková náprava prd vydrží, tak ji promptně nahradili, taktéž problémový 2.0 TDI kde praskaly hlavy válců - po zjištění okamžitě použili kvalitnější materiál na její výrobu. Taktéž u 2.0TDI typické problémy s odcházejícími vstřikovači, VW přešel z TDI PD na CR. Takže se snaží problémy řešit podobně jako ostatní. Holt jich jen mají nějak moc.
22. 8. 2012 21:33
Re: Jojo efekt
To je přesně ono, mají velikou škálu motorů jako v podstatě nikdo.. A ani jeden motor z nabídky není ani průměrně spolehlivý. Musí se doufat, že zpětným přechodem na řemeny u benzínových motorů, se spolehlivost zvýší. O dieslech nemluvě..
23. 8. 2012 21:26
Re: Jojo efekt
ked tieto problemy mala napr pezot407(ta aspon nemala zakladne problemy s motormi), ktora bola tiez vyladovana, tak ju vsetci zniesli pod zem. Ked ma este horsie problemy pasat, tak je to holt, normalna vec
Avatar - rohYpnol
23. 8. 2012 16:46
Re: Jojo efekt
spolehlivost je asi tak strašně moc katastrofální, že jsem ještě neslyšel chrastící řetěz, neznám nikoho s 1.2 TSI, kdo by měl problém. Tím netvrdím, že problém neexistuje, jen rozhodně není až tak dramatického rozsahu.

Mimochodem takový THP vyvinutý BMW/PSA má do značné míry podobné problémy, rozvody nevydrží (a týká se to tedy i Mini) atp. Jen se o tom nehovoří...

TSI možná není dokonalý, ale dokud funguje, tak je skvělý. Mimochodem tento týden Brno-Frýdek-Mstek se zaplou klimou rychlostně lehce nad limit (dle tacho) se spotřebou 5,9 l ve dvou osobách...
23. 8. 2012 21:28
Re: Jojo efekt
ano, mal problemy, ale uz nema. u 1,2tsi neviem ako chcu vyriesit problem s hydraulickym napinakom rozvodov....tym ze budu vyrabat akoze retaze s vacsou presnostou?
Avatar - rohYpnol
23. 8. 2012 22:18
Re: Jojo efekt
pokud vezmu oficiální vyjádření za pravdivé, tak se jednalo o chybu dodavatele. Řetězy byly vyrobeny tak, že provozem vznikaly "otřepy" a ty pak celý řetěz odrovnaly... Úpravy na konstrukci napínáku a odladění SW, který drží první minutu (cca?) otáčky na vyšší úrovni vedly k eliminaci možnosti přeskočení zubu a následné totálky. Kulanci prodloužili na 6 (myslím?) let. To mi přijde docela férové.
U THP nevím o tom, že by problém vyřešili... (ale netvrdím opak).
24. 8. 2012 00:37
Re: Jojo efekt
Dle oficiálního vyjádření nešlo o chybu dodavatele. Dodavatel byl v toleranci. Kvůli šetření sice na hraně, ale byl. Už se tu řešilo docela často. Navíc pokud by byla chyba jen v nekvalitní práci dodavatele, tak by asi řetěz zůstal.
24. 8. 2012 08:57
Re: Jojo efekt
Jenže oficiální vyjádření je pravda jen z části. Na rozvodech je konstrukční chyba a za celou dobu se konstrukteři snažili různými úpravami pouze o eliminaci škod vzniklých při přeskočení. I když mi je jasné, že zarytí koncernáři nikdy neuvěří.. Pokud má někdo k dispozici interní informace mezi servisem a mladou boleslaví, ví to. A jak psal pogo, kdyby byla chyba jen v dodavateli, nepřecházelo by se v další generaci motorů na řemeny.
Avatar - rohYpnol
24. 8. 2012 20:48
Re: Jojo efekt
i pro pogo26:
není pravda, že kdyby to byla chyba dodavatele, tak by zůstalo u řetězu. OK, možná to bylo na hraně tolerance a samotný VW to podcenil...
Ale jde taky (až na prvním místě) o výrobní náklady. Takže výroba s vyšší přesností už se klidně může dostávat mimo ekonomickou výhodnost.
Takový 1.4 TSI turbokompresor byl taky skvělý motor, a přesto se přestal vyrábět kvůli výrobním (a servisním) nákladům.
22. 8. 2012 20:45
Re: Jojo efekt
No přece v tom, že super motory TSI budou konečně používat špičkové rozvodové řemeny, zatímco konkurence lpí na "zastaralých" řetězech >:D
A u TSI dochází ke zdvojnásobení počtu ventilů, tedy místo 8 jich budou mít fantastických 16 ! Kdo z konkurence se může nečím takových pochlubit ? Nikdo ! Protože japonci už přes 20 let stagnují pořád na stejné hodnotě, tedy 16V ;-)
Avatar - white label
22. 8. 2012 20:48
Re: Jojo efekt
Ano, "autojaponci" v globálu (v tomto ohledu!) usnuli na vavřínech už pěkně dávno, z 16V a proměnlivého časování ventilů by klidně žili dodnes. Ještě, že mají ty svoje hybridy...
22. 8. 2012 21:02
Re: Jojo efekt
Přesně tak, japonci narvou do aut všechno hned. VW to dělá pěkně v klídku a pomaloučku. Nejdříve nabídne 16V u jednoho motoru a potom postupně během 20 let na tuto technologie překlopí jeden motor po druhém. Totéž proměnné časování ventilů, tam má k dispozici taky pěknou řádku motorů u kterých to ještě nemá atd.
22. 8. 2012 21:23
Re: Jojo efekt
Turbomotory si vystačí s dvěma ventily, protože se tam ten vzduch prostě natlačí.
A jestli se ti něco nezdá na koncernových motorech, podívej se na starodávné motory z Golfa II, i tam byly čtyřventily. Audi mělo ve stejnou dobu i pětiventily.

Jasně, takoví Francouzi měli (ve sportovích autech) trojvačkové pětiventily už ve dvacátých letech...ale to už je jiný příběh...
22. 8. 2012 21:30
Re: Jojo efekt
To se dá říct i o atmosferickém motoru, že si vystačí s 8V, jen to prostě od středních otáček * pojede ať už s turbem nebo bez. Jinak by přece Saab v 80. letech nepřecházel u svých turbomotorů z 8V na 16V.
Já netvrdím, že takové motory neměli, jen to nepoužívali ve velkém a na 16V přechází strašně pomalu.
22. 8. 2012 19:09
Golf VII řečený Veliký <b class="smile01"><b>:-)</b></b>
Jen doplním... :-)

Sériová výbava,krom v článku uvedených věcí i:
BMT,palubní počítač plus, a obdoba příplatkového systému do UP! Citigo, Mii - systému City Safety (samočiné brzdění před překážkou ve městech.

Příplatková výbava:

- Xenony
- BiXenony s natáčením
- adaptabilní tempomat
- Lane assist
- Front assist
- Pre-crasch system ( připravý sedadla,pásy,okna atd. na náraz )
- Masážní sedadla, elektricky nastavitelná
- Senzor únavy
- Bezdrátově vyhřívané čelní sklo
- Dynamic Ligt assist (samočinné vypínání a zapínání dálkových světel u BiXenonů
- Zpětná kamera
- Parkovací asistent s možností jak podélného,tak příčného automatického parkování
- Panoramatická střecha
- Barevný palubní počítač
atd.

Od začátku prodeje bude k dispozici i 1,2TSI/63kW.
Rozbalit vlákno
22
Avatar - rohYpnol
22. 8. 2012 19:21
Re: Golf VII řečený Veliký <b class="smile01"><b>:-)</b></b>
Jo, s novým Golfem už nezažiješ crash, dokonale tě ochrání. Jen si budeš muset začít dávat větší pozor na defaulting >:-[]
22. 8. 2012 19:51
Re: Golf VII řečený Veliký <b class="smile01"><b>:-)</b></b>
:-)
22. 8. 2012 20:37
Re: Golf VII řečený Veliký <b class="smile01"><b>:-)</b></b>
Masážní sedadla... nevíš, jestli nabídnou odvětrávání? Masáž nenabídne ani A3. :-O
Avatar - white label
22. 8. 2012 20:45
Re: Golf VII řečený Veliký <b class="smile01"><b>:-)</b></b>
Ale zase nová A3 nabízí už v základu masáž marketingem Audi... :-O >:D
22. 8. 2012 21:15
Re: Golf VII řečený Veliký <b class="smile01"><b>:-)</b></b>
Jo, tohle mi také problesklo hlavou. Ale radši jsem o tom nežertoval. >:D
Avatar - white label
22. 8. 2012 21:26
Re: Golf VII řečený Veliký <b class="smile01"><b>:-)</b></b>
Proč ne, když si tu většina může dělat prču z koncernu tak primitivně, tak proč ne my naopak inteligentně. >:D
Čekal jsem superrychlý palec nahoru především od Kylie, ale zjevně to k její škodě přehlídla. >:-[]
Avatar - Hammunasakra
22. 8. 2012 21:31
Re: Golf VII řečený Veliký <b class="smile01"><b>:-)</b></b>
Dnes vám to "koukání do mozku" jiných nějak ne a Ne a NEvychází.. ;-)
Avatar - white label
22. 8. 2012 21:43
Re: Golf VII řečený Veliký <b class="smile01"><b>:-)</b></b>
Snad mi nechceš zrovna ty tvrdit, že se ti má reakce z 20:45 nelíbila, tomu bych stejně nevěřil a troufám si napsat, že nejen já. ;-)
Avatar - Hammunasakra
22. 8. 2012 21:44
Re: Golf VII řečený Veliký <b class="smile01"><b>:-)</b></b>
To jsem přece NEřekla :-)
Avatar - white label
22. 8. 2012 21:48
Re: Golf VII řečený Veliký <b class="smile01"><b>:-)</b></b>
Tak vidíš, že vidím/vím... ;-)
Avatar - Hammunasakra
22. 8. 2012 21:54
Re: Golf VII řečený Veliký <b class="smile01"><b>:-)</b></b>
:-)
Avatar - woody-alien
22. 8. 2012 22:30
Re: Golf VII řečený Veliký <b class="smile01"><b>:-)</b></b>
Začíná se to tady trochu motat. Asi jako v zajímavém (to myslím vážně) italském filmu Vím, že víš, že vím. ;-)
Avatar - Hammunasakra
23. 8. 2012 01:45
Re: Golf VII řečený Veliký <b class="smile01"><b>:-)</b></b>
:yes: :-)
Avatar - woody-alien
22. 8. 2012 22:25
Re: Golf VII řečený Veliký <b class="smile01"><b>:-)</b></b>
Tak tohle mě srazilo ze židle.... >:D >:D >:-[] :yes:

Už to nedělej, jo, zdraví jsem nenašel na hnoji... ;-)
Avatar - white label
22. 8. 2012 22:30
Re: Golf VII řečený Veliký <b class="smile01"><b>:-)</b></b>
>:-[]
Máš mít u kompu pořádné Recaro s bočním vedením... ;-)
To víš, typický plýtký fórek místního zaslepeného prooookooooncernisty. >:D
Avatar - woody-alien
22. 8. 2012 22:38
Re: Golf VII řečený Veliký <b class="smile01"><b>:-)</b></b>
peet by ti jistě vysvětlil, že je to ubohá úlitba, kterou si stokrát vynahradíš vychvalováním koncernu a zavrhováním ostatních, zejména korejců a japonců. >:D Že by si vážně nikdo nepřečetl to tvoje motto ? ;-)
Avatar - white label
22. 8. 2012 22:50
Re: Golf VII řečený Veliký <b class="smile01"><b>:-)</b></b>
peeta raději (za jeho nepřítomnosti) vůbec nevzpomínej, nebo budeš nařčen podobně jako já, že se ti už o něm určitě i zdá... >:D
22. 8. 2012 23:41
Re: Golf VII řečený Veliký <b class="smile01"><b>:-)</b></b>
Hehe, a neni peetulka tvoje alter-ego? Prece jen, nekde se ty prispevky do souteze nahnat musi...GTI nasadil tezky kalibr v podobe reakce palcem na kazdou reakci, to bude tezky prekonat. >:-[]
Avatar - white label
22. 8. 2012 23:51
Re: Golf VII řečený Veliký <b class="smile01"><b>:-)</b></b>
No jo, ty palce to bude vořech... >:D
22. 8. 2012 21:54
Re: Golf VII řečený Veliký <b class="smile01"><b>:-)</b></b>
Tak to netuším,to bych si vymýšlel... Každopádně dnes je z konstrukčního hlediska mnohem levnější udělat "masážní" sedadla (alaa Hyundai i40, kde se prakticky jen elektricky hýbe bederní opěrka) než ventilovaná sedadla...

Každopádně každý model A3,Golf,Octavia,Leon bude mít nějaký svůj (marketingový) charakteristický prvek,který ty ostatní modely mít nebudou (alespoň ze začátku). Leon například full-diodové světlomety...
23. 8. 2012 15:00
Re: Golf VII řečený Veliký <b class="smile01"><b>:-)</b></b>
Tak A3 má plně diodové slíbené, v rámci pozvolného nástupu nabídky. Sem by také mohly spadnout masážní opěráky. Nicméně takovýhle šlendrián bych nenazýval masáží. ;-)
23. 8. 2012 21:23
Re: Golf VII řečený Veliký <b class="smile01"><b>:-)</b></b>
:-) :yes:
Avatar - Ham.
22. 8. 2012 19:49
Myslí, že je v článku jedna chybka
Údaj, že šířka mezi podběhy narostla o 228 mm na 1272 se podle mého netýká šířky mezi podběhy ale max. šířky zavazadlového prostoru. Dnešní hodnota je 1044mm plus 228mmm rovná se 1272mm.
Šířku mezi podběhy dnes 1006mm odhaduji nově cca o 10-30mm větší (širší rozchod) ale určitě ne 1272mm (to by VW musel fakt hodně šetřit a na zadní nápravu montovat dubová kola šířky 50mm).

Usuzuji tak z následující formulace.

The capacity of the boot has been boosted by 30-litres to 380-litres, including a 228mm increase in the overall width of the floor at 1272mm
Rozbalit vlákno
3
22. 8. 2012 19:52
Re: Myslí, že je v článku jedna chybka
:-) :yes:
Avatar - Hammunasakra
22. 8. 2012 21:09
Re: Myslí, že je v článku jedna chybka
Tady má někdo VW "v malíku" ;-)
..ale jinak :yes: :-)
28. 12. 2012 06:16
Re: Myslí, že je v článku jedna chybka
Uff! Miesat kufor a podbehy je dobra blbost. Ibaze to "inovativne" premeriavali na rontgene?!
Avatar - Ada je zase tady
22. 8. 2012 20:24
VW dělá chybu
VW dělá zásadní chybu, pokud nahrazuje ruční brzdu elektrickou parkovací brzdou. :no:

Golf je pro mé potřeby malý a proto ho kupovat nebudu, ale pokud bych o něj měl zájem, tak nemožnost mít v autě ruční brzdu by mne vedla k tomu, abych se raději pooohlédnul po jiném německém, nebo japonském voze.
Rozbalit vlákno
10
22. 8. 2012 20:49
Re: VW dělá chybu
Taky jsem byl podobného názoru, ale nakonec jsem se s elektrickou parkovací brzdou smířil. Dá se s tím žít a aspoň to nebude svádět k blbnutí ;-)
22. 8. 2012 21:07
Re: VW dělá chybu
Problém je v tom, že el. parkovací brzda je docela kurvítko, alespoň co se Passatu týče (u ostatních nevím, nemám zkušenost). Ale možná že už problémy vychytaly a u Golfu už bude sloužit spolehlivě. V horším případě to třeba alespoň díky sériové výrobě slevní jako tomu bylo kdysi u váhy vzduchu, kterou taky velkovýroba slevnila :-)
23. 8. 2012 14:54
Re: VW dělá chybu
Mám zkušenost s el. park. brzdou na Lancii Thesis. Porucha serevomotůrku v kole způsobí, že zůstane zpravidla jedno kolo poctivě zabržděné. Zbývá jen odtah na něčem. Prý to nebývá ojedinělý problém. :-(
23. 8. 2012 21:33
Re: VW dělá chybu
oni nemontuju moznost manualne brzdu odblokovat? U renaultu to ide odblokovat packou v kufri uz od cias scenic2
23. 8. 2012 23:04
Re: VW dělá chybu
Ne, tam to nejde. Odbrzdíš až po rozebrání.
23. 8. 2012 07:46
Re: VW dělá chybu
Jen se zeptám na praktické zkušenosti. Co v zimě? Nezamrzá? Nedělá si občas co chce? Kamarád(novinář) nafasoval náhradní auto za auto testované(neb po 300km se sto začalo sypat, holt auto se lvem ve znaku-nebudu jmenovat) a když s tím chtěl zaparkovat u baráku, tak v ten okamžik, kdy zařadil zpátečlu, auto samo zabrzdilo a odmítlo couvat 8-s
22. 8. 2012 22:01
Re: VW dělá chybu
Také mám raději manuální,ale jinak to už dnes nejde a jinak to už ani nebude. Bez elektronické brzdy,by například nemohl mít nový Golf BMT... Tím pádem by měl větší tabulkovou spotřebu,tím pádem by VW platil vyšší penále EU a tím pádem by z VW byl další krachující PSA...
22. 8. 2012 23:20
Re: VW dělá chybu
Zlata hydraulicka, co? >:-[]
23. 8. 2012 00:04
Re: VW dělá chybu
Elektrická parkovací brzda se v nových modelech šíří jako mor. Shrňme si to - ve srovnání s mechanickou je 1) dražší, 2) těžší, 3) mnohem pomalejší 4) nelze dávkovat její míru a rychlost zatažení 5) tím, že řidiče obírá o další mechanický ovládací prvek snižuje radost z ovládání auta 6) neumožňuje utrhnout zadek, když je třeba (ja vím, to jde využít jen při vypnutém ESP) 7)je to další potenciální díl, který se kvůli přítomnosti elektroniky může snadno porouchat. Tak proč ji k---va cpou do čím dál víc aut a většinou "povinně". Když už ji tam chtějí mít, aby marketéři měli splněno okénko "technická inovace za každou cenu" proč to není pouze volitelný prvek za příplatek!!! Já osobě považuju elektrickou ručku za jeden z nejdebilnějších autovynálezů posledních let. A tu schránku či držák pití na víc opravdu nepotřebuju. Kromě toho, i mechanická ručka se dá do středové konzoly zakomponovat prostorově vemi úsporně. Auto s elektrickou ručkou bych si prostě nikdy nekoupil. Takže nový golf to tímto u mě prohrál ;-\ Snad aspoň Octavia III zůstane ušetřena!
Avatar - Ada je zase tady
23. 8. 2012 09:29
Re: VW dělá chybu
:yes:

V tom voze lze při objednávce individualizovat téměř všechno. Proč ne typ ruční brzdy?
22. 8. 2012 20:47
A to 1.6TDI
bude svatej koncern vyrábět už navěky v manuálu s pětikvaltem, nebo konečně nakouknou do třetího tisíciletí a spárují celkem solidní motor s šestistupňovým manuálem?
Rozbalit vlákno
1
22. 8. 2012 21:58
Re: A to 1.6TDI
Zůstane s pětistupňovým manuálem...
Avatar - theolli
22. 8. 2012 21:16
hmmmm..........
to bude maso, modulární platforma MQB,o dve generace lepší naladění podvozku ,to nebude mít v naší Galaxii konkurenci, p.čo nafta v TDíčku ta bude dupat za 3.5l/100km a ten nejlepší motor TSi ten bude trhat Japonce jen za 4.8l/100km. Mezigalaktická dvouspojka,p.čo kdo to má??
V základu socka tak za 350 ,no p.čo nekup to.
Nj,nic pro bazarový kovboje a socky ,je to přeci VW !
Doufám že se nedožiju doby kdy bude vše VW :-(
Rozbalit vlákno
10
Avatar - wladyk
22. 8. 2012 22:07
Re: hmmmm..........
Chce se mi zvracet, když tady čtu příspěvky zažraných VWčkářů. Připadá mi, že kdyby VW prodávalo ho*v*no tak bude taky nejlepší na světě. Dělá to na mě dojem jako by všichni vydělávali sto tisíc měsíčně, ale ve skutečnosti toho Golfa mít nikdy nebudou. Nechápu tedy proč jsou z něj tak podělaný. Tuctové auto s pár novinkami. Nic víc. Připouštím, že to bude pohledné auto s přiměřenou kvalitou (ne však ceně), ale proto se neudělám, když o něm píši. Vývoj jde neustále kupředu, tak je to snad normální. Myslíte snad, že konkurence padne na zadek a zavře fabriky? Neznamená, že když mi vyhovuje jiný vůz budu ostatní jen pomlouvat, ale to koncernoví zaslepenci nechápou. Měl jsem v životě 26 aut a každé mělo něco do sebe, ale netroufl bych si o žádném psát, že bylo nej a ostatní šunt.
Avatar - white label
22. 8. 2012 22:10
Re: hmmmm..........
To je všechno, nebo tady ještě míníš s tím "zvracením" pokračovat... :-O :*) >:D

P.S. Těch, co tu píšou nesmysly jako, že vše ostatní (kromě koncernu) je šunt, bych spočítal na prstech jedné ruky. Ovšem těch, co mají z podobných článků málem hysterický antikoncernový záchvat je znatelně víc. ;-)
22. 8. 2012 22:21
Re: hmmmm..........
Já bych to viděl na plichtu. Jen ty jejich záchvaty jsou zase pod články o jiných značkách. I tady se najdou. Navíc si i myslím, že VW má docela dost obdivovatelů i u fanoušků jiných aut. To se často u koncernistů nevidí. Chápu ale, že proto mají důvod - nebudou přece obdivovat horší auta. :-)
Avatar - white label
22. 8. 2012 22:26
Re: hmmmm..........
Já jsem si projel celou diskusi a tohle na plichtu nevidím, ale ono je to v principu stejně jedno.
Tohle se nedá podobně zobecňovat, je to individuální a je taky rozdíl, když se tu něco píše vážně, nebo s větším mírou nadsázky. A pak na vyloženě primitivní/jednoduché/omezené příspěvky/reakce ani nemá smysl odpovídat nějak moc vážně, ať už jsou anti/pro-značkové jakkoli.
Avatar - Hammunasakra
23. 8. 2012 01:48
Re: hmmmm..........
Ano - kdo by vzpomněl že Golf byl vlastně "záchraný model" potápějící se automobilky, že? :-)
Avatar - Pekelná Micinka
23. 8. 2012 11:46
Re: hmmmm..........
To bylo někdy před 35 lety, takže to je stejně důležité, jako že tehdy nebyl francouzský autoprůmysl ve sr...., že?
Avatar - Hammunasakra
24. 8. 2012 01:22
Re: hmmmm..........
Ne, to tam byl zrovna ten Volkswagen... :-)
Avatar - white label
24. 8. 2012 01:26
Re: hmmmm..........
To muselo být tehdy pro tebe nádherně bezstarostné období, co? Ale zase čeho ses teď (na stará kolena) od VW dočkala, tak to ti naopak vůbec nezávidím... :-( >:-[] >:D
Avatar - Hammunasakra
24. 8. 2012 01:36
Re: hmmmm..........
Ano, šlo by (dokonce) říci že "superBEZstarostné" :-)
PS: A svým kolenům byste ještě (zdaleka) NEměl říkat "stará" (vždyť je nám cca STEJNĚ! ;-)
PPS: Já nedávno viděla (NEskutečně "mladistvě vypadající) Jane Fonda (je jí 75), takže JÁ jsem "sotva ve středním věku" :-)
23. 8. 2012 17:00
Re: hmmmm..........
A kdo tady kde píše, že cokoliv než Golf je šunt ? Přání otcem myšlenky, že.
Avatar - deliqent4
23. 8. 2012 01:29
zase to bude vzhledová i jízdní nuda
Nejsem žádný pirát silnic ani závodník ale trošku emocí bych od auta určitě chtěl a to nejen jízdně tak i vzhledově, kor za takové peníze. Vím že o Alfách se říká hodně špatného i dobrého ale kdyby přede mnou stála Gulietta nebo Golf tak neváhám ani sekundu a beru krásnou temperamentní italku a ne obyčejného nudného důchodce z německa >:D navíc u VW už asi zapoměli na svůj vlastní pojem LIDOVÝ VŮZ, takový už nevyrobili dlouho >:D
Rozbalit vlákno
19
23. 8. 2012 08:49
Re: zase to bude vzhledová i jízdní nuda
S tím souhlas. Pro mě takový poslední golf který dostál svému postavení na trhu byl ještě celkem kompaktní model IV i když byl malej a nepohodlnej. Pak to začali přifukovat, natahovat, modernizovat po německu a nějak už to z mého pohledu nebylo ono. Ale je pravda, že když sedneš do AR-G a hned vedle do VW-G za stejnou cenu, je to na první pohled hodně markantní rozdíl ve prospěch italky (také samozřejmě tím, že AR není tak okoukaná). Rozdíl se začne smazávat (bohužel), když se rozjedeš, AR nejede o tolik lépe, o kolik lépe vypadá.
Avatar - deliqent4
24. 8. 2012 02:26
Re: zase to bude vzhledová i jízdní nuda
no s tou jízdou bych si dovolil nesouhlasit, AR-G je rozhodně zábavnější auto než VW-G a nejeden test to dokázal. Ale je pravda že sporťák není ani jeden z nich to je pravda. Ale za ty peníze bych chtěl něco co jak říkáš není okoukané a prostě auto které okolí zaujme. Asi sem teď hodně fanoušků VW nasral >:D ale schválně bych udělal to kolik lidí by se otočilo za Giulieattou a kolik za Golfem :-) myslím že by to Golf prohrál na plné čáře. Jeho nevýhoda je že u VW nejsou a snad ani být nechcou nějak nápadití tam se hraje na kvalitu prostě. Nadruhou stranu tohle byla u Alfy Romeo achylova pata i když dneska už se ty rozdíly smazávají myslím si že Nové Alfy a jiné značky jsou zrovna tak kvalitní a pak v neposlední řadě auto slouží podle toho jak se k němu majitel chová. To jest můj názor, prostě Golf je u mě zosobněním nudy a takové auto bych já rozhodně nechtěl. :no:
Avatar - white label
24. 8. 2012 02:31
Re: zase to bude vzhledová i jízdní nuda
:yes: To je za to, jak jsi právě teď "indeligentně" hodně fanoušků VW "nasral", ...teda jak ty to děláš? >:-[] >:D
Avatar - Pekelná Micinka
23. 8. 2012 11:49
Re: zase to bude vzhledová i jízdní nuda
No vidíš, já bych vzal toho Golfa, protože Giulietta (zkomolil si to) je taková příliš estrádní.
23. 8. 2012 14:36
Re: zase to bude vzhledová i jízdní nuda
No a potom sa este dakto uraza, ked sa povie, ze Golf je auto pre ovce.
Sede mysi, nedajboze aby nejaka vynikala.
Teraz si to potvrdil.

Len potom neviem nikam zaradit tych, ktori potrebuju golfa stylingovat a tuningovat a vytrhnut ho z nudy. I ked je to v 99% marna snaha.
Avatar - white label
23. 8. 2012 16:45
Re: zase to bude vzhledová i jízdní nuda
Hochu, skoč si k lékaři, tohle opravdu není hodno normální reakce. 8-s ;-)
23. 8. 2012 18:17
Re: zase to bude vzhledová i jízdní nuda
Od teba nikto nic normalne ani necaka. Ved pozri, co si si cvrkol teraz. ;-)
Avatar - white label
23. 8. 2012 19:54
Re: zase to bude vzhledová i jízdní nuda
Podle toho co tu píšeš, je pod tvoji rozlišovací schopnost posoudit, co normální je a co naopak ne... ;-)
23. 8. 2012 22:45
Re: zase to bude vzhledová i jízdní nuda
Zase tu planujes sto prispevkami dokazovat, ze patris do klietky na psychiatriu? No len do toho ;-) :yes:
Avatar - white label
23. 8. 2012 22:47
Re: zase to bude vzhledová i jízdní nuda
Za to ty už z takového důvodu nemusíš psát žádný další... :*) >:D
23. 8. 2012 23:17
Re: zase to bude vzhledová i jízdní nuda
To, co cmaras nema ani hlavu ani patu; ale snad to tu nejaky doktor cita a ujme sa ta ;-) >:D
Mozno sa ujmu aj tvojej homosexuality, aby si tu neposielal pusinky rad radom chlapom naokolo >:D
Avatar - white label
24. 8. 2012 00:59
Re: zase to bude vzhledová i jízdní nuda
Ale no tak nežárli zase, bačo-bukanýre... ;-) >:-[]
Avatar - Pekelná Micinka
23. 8. 2012 23:17
Re: zase to bude vzhledová i jízdní nuda
Pane bože, to je vůl... ;-\
Avatar - white label
24. 8. 2012 00:58
Re: zase to bude vzhledová i jízdní nuda
Bohužel je a to je ještě hodně mírně řečeno, viz má "reakce" z 16:45. ;-)
24. 8. 2012 12:05
Re: zase to bude vzhledová i jízdní nuda
"Reakcia" ako od zaostaleho primata a este si na to hrdy... to je divny ten svet dnesny.
Avatar - white label
24. 8. 2012 12:36
Re: zase to bude vzhledová i jízdní nuda
On i ten zaostalý primát by byl proti tobě atomový inženýr... :*) >:D
24. 8. 2012 19:05
Re: zase to bude vzhledová i jízdní nuda
Uff, teraz si mi dal, nenormalny odkur... :yes:
Na ktorom pieskovisku si sa take naucil?
Avatar - Pekelná Micinka
23. 8. 2012 23:16
Re: zase to bude vzhledová i jízdní nuda
A co jsem potvrdil. Źe se mi Giulietta nelíbí natolik, abych jí dal přednost před Golfem? To je jen můj názor, nic to o nikom dalším neříká. A tuning do toho opět taháš ty. Tuněj ti, co tunit chtěj, opět to o ničem nevypovídá. Viděl jsem i mnoho potuněných AR, Hond, Hyundaiů...
24. 8. 2012 00:23
Re: zase to bude vzhledová i jízdní nuda
To mam napisat cesky, aby si to pochopil??
Nepanimajes? :-O
Avatar - Pekelná Micinka
23. 8. 2012 12:39
Antikoncernisti
Nevím co tu řešíte - prvních 6s. ;-) [odkaz]
Rozbalit vlákno
0
23. 8. 2012 14:56
golf cc (cupé)
jen doufám, že udělají to slibované kupátko :)) a nejlépe s motorem 2,5 tfsi a 4motion
Rozbalit vlákno
0
Avatar - gld
23. 8. 2012 22:30
Čiernobiely displej?
Nemám čas ani náladu čítať pieskoviskové vojny v príspevkoch nado mnou, no nikoho nezaujalo slovné spojenie "čiernobiely dotykový displej"? Také niečo som snáď ešte nevidel. Každopádne sranda.
Rozbalit vlákno
0
24. 8. 2012 14:21
Posez
"Sedadlo řidiče se proto posune o 20 mm dozadu, řadicí páka je o 20 mm výš a vzdálenost brzdového a plynového pedálu se zvětší o 16 mm." Hmm, že by konečně VW alespoň trochu stáhnul náskok konkurence, aby se dal řídit? Ale to by chtělo páku tak o 5cm výš. Krátká páke je super, ale ne když je někde pod kolenem na podlaze.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - white label
24. 8. 2012 16:49
Re: Posez
Z posazu a z celkové ergonomie Golfu by si mohla učit většina jeho konkurence ještě dnes, o nové/příští generaci (zatím) nemluvě. ;-)
Avatar - Hammunasakra
24. 8. 2012 16:55
Re: Posez
To "dnes" změňte na "....ještě ZÍTRA.." a bude to "dokonaVWe dokonaVWé" :yes: :-)
24. 8. 2012 19:05
PEKNE
Zdá sa, že marketingové odelenie VW presne vie, čo robí. Pustia do sveta pár "technických detailov" aby bolo o čom tliapať a všetci dychtivo čakali na premiéru. >:D
Pritom o skutočnej technike sme sa vlastne skoro nič nedozvedeli, veď takmer niet o čom diskutovať...
Rozbalit vlákno
0