Takto vypadá úspěch a je jasné, proč Hyundai/Kia kopírují právě VW.
Téměř milon Golfů za rok, sen konkurence. Spolu s Borou dokonce téměř 2 miliony :yes:
Myslím, že je to dostatečná odpověď pro všechny, co zase v nouzi nejvyšší vytáhnou problémy TSI.
Octavie s polovičními čísly Golfu, kod by to byl před 10 lety řekl :yes: Tady ať se zamyslí ti, co mají Octavii za český fenomén.
Takto skvělá čísla se přitom obešla bez příchodu zcela nové generace modelů. Co dodat?
Nic není dokonalé a ve VW group drží černého petra Seat. Mizerná čísla s mizerným trendem. Bohužel, zaslouženě :-!
Na vaření vody doporučuji TEFAL Express Boil, na info ohledně spolehlivosti TSi přečíst nějaký automagazín (ale třeba to "pvwojde" a objeví se to i tady.. ;-)
.
:yes: No, navíc to vypadá, že se Octavia co do vyrobených kusů už nadobro odpoutala od Fabie. Na to by si vsadil před pár lety jen málokdo. Čísla za loňský rok taky anulují tvrzení, že se Octavia tak dobře prodává jen díky své první generaci (Tour).
Tak tomu odpoutání od Fabie taky trochu napomohla sama Škoda ;-) Když se podíváš na současnou generaci Fabie, tak zkrátka není co řešit.
Zatímco Fabie I byla v době uvedení doslova revoluční a odskočila konkurenci, tak současnou generaci z naprosté šedi vytahuje jen TSI.
Zalezi na cilove skupine, mamka ma slusne vybavenou dvojkovou Fabii v nejslabsi 1.6TDI a proti tomu autu se pri danem vyuziti (cesty po celem kraji, max 25 tkm rocne) neda rict jedine krive slovo. Neumim si pro ni predstavit lepsi kompakt.
Jedinou neprijemnosti je praskla hlavice radici paky, jinak super.
No tak tady bych byl poměrně skeptický.
1) na 25 tis. km/rok bych si nekoupil B-segment
2) docela pochybuji, že se diesel vyplatí (finančně), prostě B-segment a diesel 8-s ?
3) volil bych Polo, Corsu, dokonce i Clio zřejmě raději, nebo aktuálně by bylo k zamyšlení Rio, P207 nebo C3. Ale Fabii v TDI? Proč?
Protože služební vůz, u soukromého auta jsou pochopitelně preference odlišné.
Jedná se o firmu, která musí mít velmi důvěryhodnou a solidní image a s tím se prostě Frantíci a Korejci moc neslučují. Navíc celá firma používá jen Škody.
Finančně se to asi vyplatí, jinak by se na tyto pozice nedávaly nafťáky (rozdíl spotřeby oproti původním 1.6i je značný). Velký nájezd je daný rozlohou daného kraje, u ostatních se to pohybuje okolo 20 tkm. :-)
Promiň, nechci nikoho napadat, ale tohle jen ukazuje dnešní tupost lidí (nebo řekněme stádovitost), když nejsou schopni si vybrat pro sebe nejen vůz vlastními měřítky, ale vybírají jen podle toho, jak se na ně koukají ostatní. Toto ale dnes prostupuje veškerou společnost ve všech oblastech konání - proto je také společnost a celá Evropa tam, kde je, tedy v pr... Proto máme takovou vládu, jakou máme, proto po ní přijde vláda ČSSD, protože se lidi nepoučí z vládnutí této strany dříve, stejně tak se nepoučí z vládnutí lidí z ODS a TOP09, proto se tam budou pořád střídat stejní *, který povedou naši zem na buben, proto tady bude přežívat EU, přestože je už jasné, že ta koncepce je špatně, proto budou všichni jezdit v šedivých Fábiích a Oktávkách, protože to společnost žádá a manažeři/politici nás dokázali dostatečně zblbnout, abychom uvěřili jejich kecům...
Každýmu co jeho jest a vždy říkám, že si za to můžeme sami. Abyste to nepochopili, špatně, nemámj nic proti VW nebo Škodě, ať si koupí kdo chce, pokud si myslí, že je to pro něj nejlepší auto, ale pokud si ho někdo koupí proto, že se líbí hlavně někomu jinýmu a zapadne do nějaké obecné škatulky, přestože by jinak volil jinak, to už radši nebudu komentovat.
Myslím, že VW může být vyučován na ekonomických školách jako příklad skoro dokonalé fungující firmy s minimem chyb. Pár poznámek k číslům a článku:
SEAT- zásadní chyba vstupu do Číny až teď aneb pozdě bycha honit, chybou je, že se nenavázalo na úspěšnou Cordobu, ale těch chyb by se tam našlo víc. SEAT je taková ta černá ovce koncernu a trošku mě mrzí, že si to koncern uvědomuje až teď s trošku tím škodí Škodě, jo mám na mysli dřívější premiéru Toleda před sériovou podobou A-Entry. No vyčerpal jsem kritiku, teď chválit.
VW- velice slušné čísla všech modelů, zarážející je neustálá forma modelu Transporter/Caravelle/Multivan. Je na trhu tuším deset let? A stále se prodává skvěle. Slušné jsou i čísla např. Eosu, což jsem ani nečekal. Jen škoda, že automobilka sama nerozděluje modely podle generací. Golf obsahuje i starší generace, což je nepřehledné, za to Jetta je zvlášť, která je Golfu příbuzná, takže to je trošku matoucí, ale i tak milion kusů dvou modelových řad je úspěch.
Škoda- nevím jak to Octavia dělá, že jde tak skvěle na odbyt. Zavírá tak ústa všem, kteří se o ní otírají. O to víc je úspěch překvapující, když vezmeme v potaz, že je OII na trhu od roku 2004. Superb II prodává ročně bezmála tolik kusů, co se se Supu I prodalo celkově...
Bravo koncern VW (mimo prémiové značky), v rámci mainstreamu a supermainstreamu jednoznačná volba :yes::yes::yes:
Proč "mimo prémiové značky" (spíš značku)? Připadá ti snad Audi málo úspěšné? Celý příspěvek píšeš (s nadhledem) o prodejních úspěších a najednou do toho zatáhneš osobní antipatie? Tomu nerozumím... ;-)
Žádné osobní antipatie, mimo prémiové značky jsem napsal, abych mohl napsat větu, která následovala- v rámci mainstreamu a supermainstreamu jasná volba, čímž bych urazil nejen Audi, ale i Bugatti, Bentley a Lambo, jež jaksi do těch to skupin nepatří. Tak proto ;-) Audi nemám rád, ale jejich úspěch je neoddiskutovatelný a vůbec v celém svém příspěvku jsem se prémiové části koncernu záměrně nezmiňoval, protože jsem se chtěl soustředit na trio VW, Škoda, SEAT. Are we clear? ;-):-)
Překvapuje mě, že máš v tomhle zmatek. Rád se s tebou o předmětnou materii podělím. Vedle velikostních tříd (nižší střední, střední, vyšší střední atd.) existují třídy kvalitativní - lowend, mainstream, supermainstream, subprémie, prémie lux a exklusiv. Jsou to všechno frekventované termíny z odborné branže, soustřeďme se tedy jen na SUPERMAINSTREAM.
SUPERMAINSTREAM, někdy též (super)mainstream je kvalitativní třída produkce automobilky Volkswagen, a vyjadřuje především skutečnost, že VW jako jediná automobilka v Evropě naplňuje znaky automobilky plnoformátové, současně pak tento termím odráží postavení VW v širším spektru konkurenčních automobilek, je technickým, technologickým lídrem. V hlubším vertikálním kontextu je nutno si napsat, že na rozdíl od třídy "subprémie", což je kvalitativní stav automobilkou nechtěný, potenciálně přechodný, je třída SUPERMAINSTREAM třídou chtěnou, danou automobilkou projektovanou.
Koneckonců, stačí se podívat na horní tabulky, slabším povahám, prosťáčkům a vůbec, lize platonických garážových neználků se z toho úspěchu pozvedá i tak vratký kotel. Samozřejmě nejhůře na tom jsou ti, jimž nezbylo nic jiného, než si koupit jiný vůz, než vůz od Volkswagenu. V této souvislosti snad jen jednu zde poměrně známou (super)pravdivou větičku - Pokud hodláš jezdit střední třídu a nekoupíš Passata, je úplně jedno, co si pořídíš, do půl roku stejně začneš litovat, žes toho Passata nevzal... Ano ano, i to lze přičíst na vrub kvalitativní třídy SUPERMAINSTREAM.
"Pokud hodláš jezdit střední třídu a nekoupíš Passata, je úplně jedno, co si pořídíš, do půl roku stejně začneš litovat, žes toho Passata nevzal..."
LOL. A preco je teda tolko takych, co v tom musia sediet co by firemny voz a domov si radsej kupia iny? Ti preco nelutuju?
Pokud někdo sedlá Passata v rámci pracovního poměru, rozhodně to pro něho není auto "za trest", navíc to samozřejmě není nějaký řadový referent nýbrž poměrně vysoce postavený zaměstnanec. Skutečnost, že si domů pořídí například AUDI A6 není nic, co by mělo nějak vyjadřovat jeho vztah k Passatu, vyjadřuje to spíše jeho životní standard... . Samozřejmě výjimky "nelitovačů" mohou existovat, ale je to okraj, těžiště je jinde. Věc je poměrně přehledná - když zítra střední (super)mainstream, pak prakticky nic jiného než Passat 4x4 Alltrack nepadá do úvahy. Tedy, pokud chceš to nejlepší ve třídě.
Netvar sa, ze si to nepochopil. Si tu sice vacsine ludi - opravnene - absolutne na smiech, a robia si z teba srandu aj vtedy, ked to ty nechapes, ale predsa si o tebe nemyslim, ze by si take elementarne veci nepochopil. Cize - nehovorim o ziadnej A6.
Takze skusim este raz, mozno odpovies k veci. Ako to, ze je kopa ludi, ktori Passata beru ako za trest (ano, je ich dost) a domov si kupia radsej Mondeo, Volvo, Accord alebo Mazdu 6? Ako je mozne, ze tolko ludi nechape, ze ten Passat je "to nejlepší ve třídě", napriek tomu, ze v nom jazdia?
Musím tě zklamat, nejen pro většinu, nýbrž pro všechny jsi tu pro smích především ty. S názorem, že nějaký vedoucí zaměstnanec jezdí Passatem v zaměstnání a Mondeem doma, tomu snad nevěříš ani ty. Někdo by ti měl vysvětlit, že zaměstnanec, který užívá svěřené vozidlo v této třídě jej užívá zporavidla i pro vlastní potřebu. Koukám, že jak to patláš dohromady, Volvo a Mazdu 6 (bože bože...) měl by sis napřed ten dokonalý brajgl v hlavě realisticky utřídit a až teprve potom tu pokoušet diskusní osud. Pamatuj - dnes není lepší nabídka ve středním mainstreamu (včetně supermainstreamu) než je Passat Alltrack. Jedině snad VOLKSWAGEN CC, ale to už jsme doslova v třídním nebi, to je absolutní třídní vrchol i ve vztahu ke stylu vozu.
Moj mily GTI, nielen, ze tomu verim, ja takych ludi aj poznam. A je ich naozaj hodne. Je mi velmi luto, ze si myslis, ze Passaty su urcene nejakym veducim zamestnancom, ale to nevadi - to je casta mylna predstava Cechov a Slovakov.
Kazdym dnom sa tu zosmiesnujes viac a viac, az by clovek neveril, ze sa to da. No tebe sa to dari. Povysujes tu automobilku, ktora je vo svete synonymum redneck-car na nejaky vrchol, pricom nema jedinu vlastnost, ktorou by vynikala, to nie je ani na smiech, ale na polutovanie. Viacmenej je jasne, ze patris na absolutny vrchol Gaussovej krivky - a to zaroven vysvetluje tvoju obsesiu VW. Ta firma sa totiz zameriava na podobnych, ako ty - ktori nielen, ze netusia, co je to kvalita, ale nevedia ju ani pomenovat. Clovek, pre ktoreho je byt tym najsivsim priemerom najvacsou nocnou morou, ktory vyzaduje kvalitne vyrobky a celkovo pozna pojem kvalita, by si VW NIKDY nekupil, pretoze VW vyraba auta vo vsetkom PRIEMERNE. VW je priemerom od dizajnu (ani zly, ani nenadchne), jazdnych vlastnostiach, kvalite, spolahlivosti, technike - vo vsetkych kategoriach, ktore robia auto autom, je iba priemerny. To je pre cloveka pozadujuceho spickovu kvalitu - teraz samozrejme nemyslim vsobecnu kvalitu, ako priklad mozme dat kvalitu jazdy - tou najhorsou urazkou. Nechcem ani vediet, ako sa taky clovek citi, ked si nedopatrenim kupi Passata a "nejake" Mondeo ho rozbije v kazdej zakrute. Ty sa vsak do koze niekoho takeho nedokazes vcitit, pretoze ty povazujes priemer za nieco, co je dobre. A nielen, ze ti ten celkovy priemer vyhovuje, ty ho povazujes (pre mna nepochopitelne) za prednost. Vetami o triednom nebi sa iba viac a viac strapnujes. Radsej si urci priority a miesto slintania nad plagatmi zacni jazdit na skutocne kvalitnych autach.
S tym bezvyhradne suhlasim. Ty snad budes s tym, ze kvalitne jazdne vlastnosti su jednym zo zakladov bezpecnej jazdy. Ale nemusia to byt len tie vlastnosti - mozme si zobrat hociktory iny parameter (ako pisem vyssie), ktory je pre toho-ktoreho cloveka dolezity. V ktorom vynika ten VW?
No právě, v jednotlivostech nevyniká, ale i v těch jednotlivostech je pozadu za nejlepším ve třídě o velmi málo. V balíčku vlastností nabízí velmi dobrý kompromis, kterému se dnes v nabídce dokáže vyrovnat právě to Mondeo.
Zase nechápeš, nejde o to jakým způsobem/z jakých důvodů sis ho vybral ty, ale o to, jak koresponduje s tím, jak se tu prezentuješ/jak a co tady píšeš... ;-)
Dalsi takovej, co se v Passatu drzi v zatacce volantu obema rukama a boji se, aby nevyletel z cesty, zatimco Mondeo kolem nej jezdi rozpustila kolecka...
Nie je. Ale neprekvapuje ma, ze tebe sa tak zda. To je casty priznak, ked niekto nedokaze prijat objektivnu realitu skrz neobjektivne nazeranie na svet. Nieco, ako ked sa krestania pokusaju oresviedcat ateistov, ze iba oni maju jediny spravny pohlad na vec.
"Nechcem ani vediet, ako sa taky clovek citi, ked si nedopatrenim kupi Passata a "nejake" Mondeo ho rozbije v kazdej zakrute." >:D
Další, co tu tlačí myšlenku o spojení hmoty Mondea s vlastnostmi SS... >:-[]
Tohle učebnicové klišé je tady snad nakažlivé, nebo tu má každý minimálně tři nicky...
A já si naivně myslel, že Mondeo se u nás kupuje hlavně k vůli poměru ceny/výbavy/prostoru a ona v tom je nejen vyšší kvalita Mondea (než Passatu), ale především jeho schopnost "rozbít" Passata v každé zatáčce. Ještě, že mi to tu má kdo vysvětlit, asi na ty předváděčky přestanu chodit a vůbec autama jezdit, tady se toho dozvím daleko víc, rychleji a jasněji... :yes: >:D
Mily Mariachi, moj prvotny odhad tvojho intelektu bol ocividne spravny. Mam k znacke VW absolutne indiferentny vztah a dokonca som na VW dost dlho jazdil.
Co se tyka tveho odhadovani intelektu, tak na to mam jedno prislovi: Pro hlupaka kazdy hlupak...
Tvuj vztah k VW je napsany v tech tvych textovych spletencich tak jasne, ze ani na primo by to neslo vyjadrit jasneji.
Este raz, kedze mas ocividne problem s pochopenim pisaneho textu - ja som na VW jazdil. Mam k nemu indiferentny vztah prave pre to, ze je vo vsetkom priemerny.
To je zbytečné, mnohdy jedna věta vydá za knížku, což je zrovna tento případ:
"Nechcem ani vediet, ako sa taky clovek citi, ked si nedopatrenim kupi Passata a "nejake" Mondeo ho rozbije v kazdej zakrute." 8-s
Zkus s tímto populárně-zábavným názorem oslovit třeba Svět Motorů, nebo raději rovnou Blesk. >:-[]
To sa da pochopit velmi jasne, ked ma na to clovek kapacity. A najma ked chce, a nie sa hned pokusat zosmiesnovat - a este k tomu sposobom, ze je kazdemu hned jasne, ze to nepochopil. Skusim sa teda prisposobit.
Veta o Passate a Mondeu znamenala, ze ked niekto na prve miesto vo vlastnostiach auta dava jazdne vlastnosti, Passat ho sklame, pretoze su aj omnoho lepsie. Mondeo bol iba priklad. Alebo nesuhlasis s tym, ze su aj lepsie jazdiace auta od VW?
To klidně může, ale mohl bys už konečně pochopit, že rozdíl rychlosti (v zatáčce) současného Mondea a současného Passatu (v rámci stejné třídy) bude poměrně hodně malý a vzhledem k jejich třídě i nevýznamný...no a napsat (na serveru o autech) o tom to, co jsi v jedné větě napsal ty, je (mírně řečeno) hodně komické, tedy za předpokladu, že nanavštěvuješ první stupeň ZŠ. :-)
Je uplne irelevantne, ako je na tom sucasny Passat (aky je to stary model?) a sucasne Mondeo (aky je to stary model?) ked som opakovane prizvukoval, ze to bol len priklad a pointa je uplne inde - v priemernosti.
Aha - takze Mondeo jezdi lip nez Passat, ale je to vlastne fuk.
Takze jsi tim chtel rict co?
Nejak se v tom zacinas placat.
A pouzivani cizich slov z tebe dospelaka taky neudela...
Ked nechapes, skus sa vratit na samy zaciatok, na moj prvy prispevok, k pointe ktoreho sa ANI JEDEN Z VAS TROCH zatial nevyjadril, hoci od zaciatku na to poukazujem - miesto toho ma tu uz stihol jeden odhadnut na Mondeistu (uplne nespravne), druhy tu zacal (a velmi rychlo aj skoncil) rozoberat moj nick a treti pre istotu ostal ticho.
Vobec sa v tom nezacinam "placat", prave naopak - od zaciatku tvrdim dokolecka to iste. Ze sa tu niekto zasekol do toho, ci sucasne Mondeo jazdi lepsie, horsie alebo rovnako ako Passat, za to ja nemozem.
A ked teda chceme ist tvojim stylom - z teba dospelaka rozhodne nerobi to, ze neodpovedas na jasne a priamo polozene otazky.
Nepleť sem irelevantnost se starými/novými modely, Srovnává se srovnatelné, tedy současný se současným... "Prizvukovat" si mohl jak si chtěl, ale právě tím příkladem ses "odkopal" dokonale... ;-)
A ked v inom teste dosiahlo Mondeo lepsie hodnotenie ako Passat, dalej bude tato debata prebiehat tak, ze sem budeme linkovat testy a pocitat, ktorych je viac? Tebe sa NAOZAJ zda ako validny argument prilepit sem JEDEN test? (Nehovoriac o tom, ze je nemecky a ze cele hodnotenie je dadaisticka zmet cisiel.) Myslel som, ze som na automobilovom webe - a ze jazdne vlastnosti Fordu su vseobecne akceptovane.
Nech sa paci.
"Despite its almost sporty handling, the plush suspension deals well with bumpy sections of road at lower speeds, while at highway speeds its cosseting ride is the best delivered by these three competitors."
[odkaz]
"I přesto lze mezi dobrými určit toho nejlepšího a to poměrně jasně. Je to Mondeo kombi"
Je mi líto. První odkaz není žádný srovnávací test. Druhý poukazuje na remízu... Na moji otázku jsi opět neodpověděl.
Navíc:
Make / Model Time Year Power (hp) / Weight (kg)
VW Passat 2.0 TDI 1:55.10 '05 140 / 1379
Ford Mondeo 2.0 TDCi 1:55.90 '07 140 / 1456
zdroj:
[odkaz]
Tak se opět v tomto kontextu vracím k tvé větě "Nechcem ani vediet, ako sa taky clovek citi, ked si nedopatrenim kupi Passata a "nejake" Mondeo ho rozbije v kazdej zakrute." Jaká bude obhajoba teď?
Ne chlapečku, jen ty neumíš odkazovat. Nějaká obhajoba horšího času Mondea? Nebo prohry ve srovnání viz výše?
Já se ti k tvým testům klidně vyjádřím - rozdíly jsou malé a záleží na preferenci testera.
P.S. reaguj prosím v novém vláknu
Nechtěl bych vidět toho kdo razí historické klišé o jízdní agilitě Mondea na úrovni motokáry a pak jej průměrný Passat rozbije v každé zatáčce a Kia mu dýchá na záda, viz srovnávací testy posledních generací (handling a slalom).
[odkaz]
Hlavně tě bude nekonečně štvát, jak tě v každém Passatu každé Mondeo rozbije v každé zatáčce. Když jsem jel naposledy s R36kou nevšiml jsem si, že by se každé Mondeo, které jsem v zatáčce (v protisměru) potkal, chtělo "vrhat" pod kapotu Passatu... :-O >:-[]
Snad jen upozorním na předposlední GTi-ho větu - větné spojení "známá větička" NENí synonymem "pravdivá větička"..
Pěkný den (klidně v něčem co vw NEvyrábí.. ;-)
Ano, těch Passatů je v tom obecném pojmenování víc, ale já si myslím, že to není ke škodě. Někdo to může brát, že VW prodává veterány, ale druhý pohled může ukazovat na genialitu takových tahů, protože nabízí v těch daných částech země takový produkt, jež se prodá. Záleží na každém jedinci, co si vybere. Jediná nevýhoda je, že to je matoucí a někdo si může myslet, že ten milion se prodalo těch Passatů, které známe z českých ulic.
Co je na tom špatného? Pokud někde takové produkty vyžadují, tak by byla jakákoli firma hloupá, kdyby zákazníkům nedalo to, po čem touží, resp. to, co si mohou dovolit. Ty bys třeba tvrdohlavě nabízela českým nakupujícím jen housky, když víš, že mají raději rohlíky, jež jsou levnější?
Ano - přesně TOHLE se stalo českému trhu s potravinami (tak dlouho zákazníci "požadovali" levné a levnější - až se teď "hrozně diví" KOLIK je v nabídce vlastně až "nepotravin" ;-)
PS: Však já napsala že to je (z určitého pohledu) GENIÁLNÍ
PPS: A já mít pekařství, tak (i v česku) se snažím krom tuctových (a levných) housek či rohlíků nabízet třeba i croissanty :-)
Pečivo byl jen příklad, kvalita, resp. nekvalita českých potravin je jiné téma.
Napsala jsi, že to je geniální, ale spíš :no: , takže ti moc nerozumím.
A ty croissanty VW nabízí taky (Phaeton, Touareg), ale třeba ne na brazilském trhu, kde by si je nikdo nekoupil, tak tam nabízí lidový rohlík, který prodá (Gol)
Já to chápu (ty "potraviny celkově" to byla jen "asociace") - něco "víc" (lepšího) bych se snažila nabízet samozřejmě ve VŠECH oborech.. ;-)
Je to "geniální" (řekněme) "marketingově" - jinak JÁ osobně nad takovými "praktikami" :no: ;-\
(nicméně "funguje to" - ať se mi to líbí/nelíbí; je "sympatické" nebo NEee :-|
PS: No, zrovna PHAETONem mne moc NEnadchnete (byť spolu se Scirocco je to asi jediné vw které bych, kdybych "musela"... měla :-)
Znám (jezdila jsem) minulou generací Porsche Cayenne a moc mne NEnadchla (o audi A7 raději nemluvě) - no ale ono v téhle kategorii skoro NIC (a to jednu takovouhle "krabici" máme doma ;-) ) ... snad jen RR, ten celkem MÁ mé "sympatie" :-)
Jasně, vím (ale i tenhle evropský je v Evropě jasná třídní jednička), to nebylo na tebe, ale spíš na ty nejaktivnější a nejradikálnější odpůrce Passatu ve vzpomínaných diskusích... ;-)
Já to pochopil tak, že zde ani tolik nejde o passat takový či makový, ale spíše o celkové celosvětové prodeje koncernu VW, který má v tomto směru opravdu nakročeno k tomu, aby se stal jedničkou na planetě. Nejsem nepřející, ale na druhé straně mě trochu děsí představa, že si půjdu koupit auto a krom koncernových produktů nebude na trhu, ani na silnici nic, nebo jen kusovky a podpultovky od jiných, zatím přeživších, ale skomírajících producentů - toho bych se nechtěl dožít. Je to samozřejmě představa trochu přehnaná a hooodně předčasná, nicméně není možná nereálná... :-O Ale ještě strašnější pro mě je představa, že si půjdu koupit koncernovou škodovku a ona zespodu bude mít neuměle vyražený nápis "made in China" stejně jako veškerý sortiment např. hraček na našem trhu.... :*) - to mě asi fakt votráví.
Já bych ta "o" ve slově hóóóóódně klidně trochu OMEZILA.. :-)
..směřujeme k tomu RYCHLEJi než by se mohlo zdát (a mnozí tomu dokonce "tleskají" a fandí aby to pokračovalo "co nejrychleji"... ;-)
Ne to je REALITA - ten DOOPRAVDY PSEUDOnový passat je NEJ-prodávanější..
..alespoň vidíte že to je v autech STEJNÉ jako v prodeji (třeba) CD/nahrávek - to nejPRODÁVANĚJŠí NEbývá to NEJkvalitnější či NEJlepší.. ;-)
Tak ono není z čeho vybírat, taloši nemají nic, na základě zkušeností s firemníma francouzskýma autama se doporučuji vyhnout, Opel taky raději ne a tak zbývá Mondeo a Passat, z japonců Mazda a Subaru, Honda se vyautuje sama kufrem. Japonci se brzdí konfiguracema a je jasná dvojice. Passat přihazuje Haldex a lety už provozovanou dvojspojkou.
Ne, ne, Kylie, zákazníci kupují to, o čem si myslí, že je pro ně, z jejich pohledu zrovna v tu chvíli nejlepší. To, že si to myslí jinak, než někdo jiný je nepodstatné. Tohle mi přijde jak mateřská školka volného trhu.
Tohle až NEmá co společného s "volným trhem" - lidé si mohou koupit COKOLI, ale podívejte se občas třeba na žebříček nejprodávanějších CD ;-)
A popravdě STEJNÉ je to u těch aut, nebo tv nebo ... nebo víte že (výrazně) NEJkvalitnější náplň do myčky nádobí je (rakouské) Claro 2020? Nebo se jako VĚTŠINA "klasicky" rozhodujete mezi Calgonit a Somat? :-)
..a takhle je to (skoro) u VŠEHO ;-)
Kylie, nesrovnávejte prodej aut s prodejem CD. Pokud vezmeme ČR, tak jedinými kupujícími CD jsou "nudící" se ženy brouzdající po nákupních centrech a starší generace. Všichni mladí si hudbu převážně nelegálně stahují. Proto vypadá žebříček prodejů tak, jak vypadá.. Auta kupuje poněkud jiná sorta lidí....
Samozřejmě dnes se hudba povětšinou krade (no tu a tam někdo stahuje i LEGÁLně.. ;-)
..to ale není podstatné, tak co si stahují.. :-)
PS: Já bohužel poslouchám (zaznamenanou/uloženou CD chci mít) hudbu co se až tak moc stahovat NEdá... :-|
..nicméně (alespoň) internetová rádia využívám "hojně".. ;-)
PPS: Ale třeba ty tablety (či gely) do myček nádobí kupují mladí staří chytří ... i ti ostatní a .. a kolik jich zná či kupuje (výrazně) NEJ-KVALITNějšÍ výrobek v oboru?
A kolik ten Calgonit nebo Somat? ;-)
Neodpověděla jsi mi na to, co definuje kvalitu, nebo kdo ji definuje. Nebo napiš proč není auto, které si kdokoliv koupí pro něho zrovna v tu chvíli nejlepší. Pro kolik lidí je v tu chvíli zrovna nejlepší cokoliv z VW vidíš výše. Dokud se k tomuto nevyjádříš, nemá cenu se s tebou dál bavit. Opět, jako vždy kličkuješ a uhýbáš stranou.
Pokud ve svých letech (při založení karty před 3mi lety 32?) NEvíte co to znamená kvalita (a NEdovedete jí rozeznat - jedno jestli v materiálu oblečení, whisky vínu nebo materiálu na palubní desce) - tak URČITĚ NEmá cenu ani abych "se začala snažit" :-)
PS: Ale to "pro spoustu lidí je zrovna nejlepší COKOLIV z vw" - to je :yes::yes:
...to je PŘESNĚ to o čem mluvím.. ;-)
..aneb to nemá (dokonce naprosto) ŽÁDNOU souvislost s "reálnou" kvalitou/NEkvalitou poruchovostí/spolehlivostí atp. :-)
Podle toho, jak mi to které auto "sedí"/vyhovuje. Jak asi jinak. O tom právě v celé diskuzi píšu. Ty tady mácháš nějakou obecnou kvalitou, kterou ani nejsi schopna definovat. Zde je to ale o rozdílných preferencích jednotlivých kupujících.
Vím že (prý dokonce VELKÉ množství) lidé mají "problém" rozpoznat kvalitu - ale FAKT se "musíte ptát"?
Jak píši tady kousek vedle - i my dva když budeme posuzovat např. dva vozy "část po části", tak se na VĚTŠINĚ věci spíš SHODNEME (úplně nejlépe když NEbudeme vědět co je na autě za znáček ;-)
Prostě posoudit lepší materiál na palubce, lepší sedačky atd. to není až tak problém.. :-)
Co pak CITROËNu (tam to není třeba - myslím že VĚDí jaké auto postavili.. ;-) ) ale vysvětlujte to některým diskutujícím na auto.cz:-)
PS: Možná kdyby se projeli ...z česka do (třeba) Francie a zpět - nejdřív PASSATem, pak CITROËNem C5 a pak ať jede "dobrovolně" tím čím chce.. ;-)
..ach a přes veškeré vaše VEHEMENTNí ujišťovní, tak u vw si "uvwědomili" a "rádobykonkurenční" motor pro 250 CDi, 2.2 HDi 150 kW, 25d 160 kW atp. - byť (až jednou dorazí) bude mít "jen" 140 kW - tak (poslední) ale přece jen... :-)
To by možná bylo "zajímavé" číslo, kolik z toho jsou firemní prodeje a kolik "Kylií" si jde koupit vůz který jí/jemu "vyhovuje" (a tím "vyvoleným" je vw Passat - nejspšíš 2.0 Tdi ;-)
Myslíš, že VW a ostatní automobilky řeší, komu své auto prodají ? Snaží se prodat co nejvíc. Tady není příliš o čem diskutovat. V článku jsou fakta. S "kvalitou" (a co je vlastně "kvalita" a kdo ji určije, že) to nemá co dělat.
add 2: já VÍM (že mi to jde "lépe" než jiným ;-)
Rozdíl je hlavně v tom že mne NEzajímá "slovutnost" výrobku - že není nic moc klidně řeknu o DRAHÉM víně i autě :-)
PS: Dnes jsem měla možnost poslouchat "středně drahou elektroniku" - "věžičku" od firmy Audiomat - byla naprosto VYNIKAJÍCÍ :yes:;-)
add 1: Criollo (a NEJkvalitnější není "ani náhodou/ani zdaleka" - ale na "tuctovku" ve střední třídě za necelý mibl - to je jiná, to je VELMI povedené :yes::-)
PPS: Zrovna píši recenzi na posledního KEITHa JARRETTa (Rio) - velmi KVALITNí (není jeho nejlepší - to byl Köln - ale KVALITNí je ;-)
MOC mne "mrzí" že vám ta písmenka NIC NEříkají.. :-|
..dohromady dávají slova, ty pak dohromady věty a to vše .. no nic..kyž NIC NEříkají, tak holt NIC NEříkají.. ;-)
PS: A "v" umíte? A "w" taky"? Tak si je "spojte" a máte "vwyřešeno" :-)
Kylie, Kylie...
Ono je to stále o tom stejném. Jenže k tvému příspěvku - závisí jen a jen na tobě, co vidíš za pojmem "NEJLEPŠÍ".
Pokud vezmu to, že nejlepší je ten, kdo dokáže oslovit nejvíc zákazníků, tak je prostě Passat NEJlepší.
Je to stejné jako s MISS, taky se o nich hovoří jako o "NEJkrásnější" dívce. A proč? Protože dokázala oslovit NEJvíce hodnotitelů. Přitom zdaleka nemusí platit, že má ideální míry, v hlavě může mít Oggyho i se šváby atp.
Pokud se ale objektivně dohodneme na nějakých "průměrných" kritériích, takže zkrátka zobecněně příklad 1/4 prostornost, pohodlí, 1/4 výbavové prvky, cena, 1/4 motor, převodovka, spotřeba , 1/4 jízda, dynamika, agilita, tak ten Passat velmi pravděpodobně konkurenci porazí. VW svým pojetím oslovuje masy a daří se.
Porovnej si obecně produkci VW. Nikdy nebyla postavena tak, že byla v jednotlivých disciplínách nejlepší (snad kromě ergonomie a interiéru), obyčejně se vždy našel lepší v dílčí disciplíně. Jenže VW je vždy v popředí a vyvarovává se přešlapů. Takže z určitého pohledu prostě, ať se ti to líbí nebo ne, JE Passat nejlepší :-!
No tak že vw Passat je KRÁL PRŮMĚRNOSTI jsem někde jako titulek viděla..
..a já bych s ním SOUHLASila.. ;-)
PS: Mám takový pocit, že (objektivně) lepší je třeba i konkurenční model NEJvětší světové automobilky (který ostatně model střední třídy největší evropské automobilky porazil i zde, že.. :-)
PPS: No a pojem NEJLEPŠÍ je "jednoduchý" - NEznamená "nejprůměrnější", ale VÍM že spousta lidí MÁ problém rozeznat KVALITU (a NEjen u aut ;-)
Nene, nepodsouvej Tvoje vnímání kvality za vnímání kvality někoho jiného. Kvalitu vnímá prostě každý jinak. Někdo ji vidí v měkčených plastech a slícování, někdo v ergonomii, jiný v prostornosti, někdo ve výbavě, ve spolehlivosti, v mechanickém sladění nebo v záruce. A z toho si namíchej různé koktejly pro každý případ zákazníka. Passat NEodpovídá tvému vrcholu hodnot? OK, respekt!
Ale zákazníci to vidí jinak ;-)
P.S. přečti si ve srovnání druhý pohled a už tam je jasno, jak je "kvalita" nebo zkrátka "kdo je lepší" vnímáno subjektivně
N E - smysl!!! Kvalita je samozřejmě VŠECHNO z toho!!! ;-)
A NEJ-větší "bžunda" je, že když to budeme MY DVA "rozebírat" po jednotlivých částech (slícování, kvalita plastů atd.) - tak se spíš SHODNEME! :-)
PS: Kvalita je prostě jen jedna - problém je, že lidé jí NE-hledají (mají svou "oblíbenou" značku a "je to".. ;-)
PROTO tak "brojím" PROTI tomu říkat "tahle značka je :yes: a tahle zas :no: " - což byl je a asi navždy bude "pěkná bubost"
No myslím, že o značkách je to čím dál víc. Protože identita modelů jde do kopru ;-\ A kupuješ si Hjoandé malý, větší, kombi, sedan, SUV... Stejně tak VW malý, větší, kombi, sedan, SUV... Přitom u VW už budeš mít pro jistotu i stejné díly skrze jejich modularitu 8-s Nebo se podívej na Audi. Jedno jako druhé, jen jiný segment.
Co oslovuje mě jsou automobilové osobitosti - C3, DS3, DS4, Scirrocco, Golf, 500, 500L, Mini... to jsou vozy, kterým fandím :yes:
Tak tady mám (bohužel) stejný dojem - je to čím dál víc (jen, nebo alespoň "hlavně") o značkách.. (a i lidé naprosto NEznalí odkudsi "vědí" že tahle značka je "taková" a tamta "maková" a ... atd.atp.)
TAKÉ fandím "originalitě" - MOC mne "těší" projekty typu Caparo nebo "poslední mohykán" Bristol (doufám že přežije) apod.
Paní,podlep si žvejkou Caps Lock fakt se to nedá číst.Nejprodávanější nemusí být nejkvalitnější stejně jako to míň prodáváný zase kvalitnější jako třeba Citroen >:D nebo pseudo napodobeniny z korejskýho poloostrova.
V těch malých a velkých písmenkách a jejich střídání máte DOST VELKÝ "chaos" :-)
PS: Však já to na nich NECHÁVÁM (jen i občas "trochu poklepu... ;-)
(nicméně asi bych měla DÁT NA VAŠE DOPORUČENÍ a "dodržovat" staré "kdo chce kam..." :-)
PPS: "A pROč nE" co? NErozdělovat vozy JEN a HLAVNĚ podle znáčku na kapotě? No protože snad "máme na víc", nebo? ;-)
To co je nejprodávanější je automaticky nejlepší ? Čísburgr od strejdy donalda bude asi ten nejprodávanější hambáč na světě a přesto pochybuju ,že díky tomu je ten nejlepší. Nebo myslí si to někdo ? Vážně ? ...
Ano vw jsou dobrá auta. Ale jen díky tomu ,že prodávají nejvíce aut nemůžou být přece nejlepší. Spíše je to díky tomu ,že mají zvládlý marketing, pobočky na každém rohu a jsou docela cenově dostupné. Stejně jako mekáč...
Ne, nerozumíš. V diskuze pod článkem, který oznamuje výsledky hospodaření nějaké automobilky je celkem logické posuzovat výsledky právě podle tohoto tématu. Tady se neřeší, jestli v Passatu jedeš v zatáčce o -5 kmh pomaleji než v konkurenci.
Nu mně "připomínka" že lepší než Cheeseburger je (alespoň) Double cheeseburger (a jsou další JEŠTĚ lepší) příjde docela NA MÍSTĚ.. ;-)
..aneb PROČ "oslavwovat" právě prodeje CHEESEBURGERu, když snad VŠICHNI víme, že NEJlepší je FishMac? :-)
Ještě mi zkus najít, kde oslavuji VW. Všichni víme... No a podle článku víme, kolik zákazníků si myslí, že je pro ně ten který model z portfolia VW nejlepší volba.
Taky nikdo netvrdí, že preference zákazníků musí korespondovat s obecnou kvalitou. Bohužel jsi zatím nebyla schopna definovat, co by to ta kvalita vlastně měla být. Žádal jsem tě několikrát a na více místech žížalko lhářko engelo.
Cenově dostupné - nechám na jiných, topper a další ti dostatečně jasně vysvětlí, co je cenově výhodné >:-[]
neplatí: VW je nejlepší, protože se nejlíp prodává.
naopak platí: VW se nejlíp prodává, protože je nejlepší.
Jestli chceš tvrdit že ne, tak se zamysli, jestlis náhodou nevolil vládnoucí strany, zamysli se nad fungováním trhu. Protože tím dokonale popíráš funkci trhu a jeho samoregulační vlastnost.
Chápeš?
Mimochodem když to podle tebe zapřičiňuje JEN marketing, tak přeci není nic jednoduššího než zapracovat na marketingu. Tak proč to ostatní nezvládají a VW group ano 8-s ?
VW nejlépe naplňuje potřeby Evropanů, proto se nejlépe prodává. Je to tak jednoduché, že mnozí jiní výrobci to neustále nezvládají a o číslech VW group si můžou nechat jen zdát.
Sám dělám pro firmu ,jejíž produkt není nejlepší a ani nejlevnější ,ale přesto má s přehledem několikrát více klientů než konkurence. Takže ty poslední dva odstavce jsou opravdu mimo.(dobře zvolený a cílovaný) Marketing je ve velké konkurenci rozhodující věc. Ale také stojí spousty (spousty) peněz. Je třeba se zamyslet nad tím jestli není lepší udělat kvalitnější produkt a nebo více investovat do marketingu. Lepší je samozdřejmě ta druhá možnost. Tedy s ohledem na výdělek. Naprostá většina firem takto postupuje . Ale ať mi proboha nikdo netvrdí ,že VW se nejvíce prodává ,protože je nejlepší.
Aha, takže veřejné tajmství ve smyslu - za vším hledej marketing...
Bereš to moc úzkoprse, ber "nejlepší" v širším slova smyslu. Prostě VW dokáže nejlépe uspokojit potřeby svých zákazníků. A jestli to dělá tak, že zákazníkům raději za jejich peníze VWysvětlí, že jejich VW je nejlepší místo toho, aby opravdu bylo... OK. Takhle se dělá byznys.
Že VW dokáže zákazníkovi vysvětlit, že zcela nová generace netřeba a ten facelift je vlastně novou generací... Je to lepší než přijít s novou generací, která není zákazníky pochopena a přijata. VW je zkrátka v širším smyslu na Evropském trhu NEJlepší :-!
Jde ale o to, co si myslí zákazník. I kdyby to byla otázka jen dobrého marketingu, tak dobrý marketing zmasíruje zákazníka a ten si myslí, že daný produkt je PRO NĚJ ta nejlepší volba. A opět, snad už po sté, horní čísla ukazují, co si zákazníci myslí.
Jo jo... souhlas... to je tady zase zbytečných orgasmů a do hrudi se mlácení... to že se něčeho prodává nejvíc, neříká nic o tom, jestli to něco je nejlepší... ale hodně místních by tomu rádo věřilo...
..., a ještě mnohem víc je tu těch, co mají noční můru z jakékoli možné souvislosti prodejů jistého koncernu s poměrem cena/kvalita a diskusně preventivně střílí zmateně od pasu, hlava nehlava... >:-[]
Tak to obráťme doplň - VW se prodává nejlép protože ___________???
Jasně - celá Evwropa má vwymyté mozky, Evwropa je svwětadíl ovwcí,...
Objektivně nezaujatí volí C5 s biturbem a ti šťastní, co uviděli Gabriela, stojí ve frontách u Hjoandé >:-[]
:-) ..a jinak ti co zvolili Citroën C5 V6 Bi-turbo, tak (a to lze říct myslím OBJEKTIVNĚ a NEZAUJATĚ) ti se mají (lépe než ti co jezdí s vw Passat 2.0 Tdi ;-)
PS: A když už, tak VŠECHNY světadíly jsou plné ovcí - a ano, v Evropě (docela silně) převládá typ "ovwce naftovwá" :-)
Jistě, >:D oVWce naftová, to bude asi proto, že takové PSA už před lety naprosto rezignovalo na benzinové motory, zatímco oVWce si pořád můžou koupit špičková TSI až V6. Ty si fakt nevidíš do... ;-)
...a CO s tím má zase společného nějaké PSA?!?!? :-)
PS: V Evropě jsou (jsme) prostě "ovwečky naftové" - howgh ;-)
[odkaz]
..tuhle mne tu někdo přesvědčoval jak "skvělý" je vysoký litrový výkon "obecně" a konkrétně jednoho z motorů audi - tak já si to NEmyslím (vysoký litrový výkon se "hodí" jen NĚKDE, "patří" jen "někam") - ale třeba sem (163 koní na litr) docela ANO :-)
PSA vás ovce vytváří, nenabízí nic jiného, sama jsi zářným příkladem, blábolení o bristolech, realita v dýzlu, aneb zloděj křičí... všichni to známe. Prostě působíš směšně. ;-)
No u nás doma BENZÍNy hrají docela JASNOU "přesilovku" :-)
PS: A já hlavně NEdělím motory na "benzínové" a "naftové" ale na motor "ideálně pasující" k dannému vozu ;-)
(aneb tohle je 2 naftový motor co mám - proti "přesilovce" BENZÍNů :-)
PPS: Ale je VÝBORNÝ (ten naftový V6 s dvěma turby :yes:;-)
Ok - jen teď NEvím co z toho má být ta "sebezáchovná obhajoba" :-)
PS: Já se k tomu ("veřejně") HLÁSÍM (že mám NAFTOVÉ bi-turbo.. ;-)
..což ale (přece) NIC NEmění na FAKTu, že my evropané "obecně/většinově" jsme "naftovwé ovwečky" :-)
Stejně nechápu tu pitomost, že si někdo koupí nový auto. To si jenom vyjedu ze salónu a najednou HUP a auto má cenu -50.000 Kčs. To já když vidím něco nového naleštěného tak si rovnou klepu na čelo, ten člověk musí být blázen nebo zloděj. Hlavně když si můžu koupit třeba desetiletej bourák co jinak novej stojí třeba 700 tisíc a navíc už má od minulýho majitele vychytaný všechny mouchy!
Hele ogare, Pepo Vomáčko, nikomu tu nenadávej do bláznů a zlodějů. Neb kdyby nás nebylo, tak kde vy "chytráci" byste asi tak ty svý vojetiny kupovali, že. Anebo si založ automobilku vlastní, kde na polygonu všecky auta z výroby volítáš a budeš prodávat jen vojetý a budeš míti tím pádem zlatej důl. Tož tak.
a kvůli tomu radši založím i další vlákno, nové auto nad půl milionu korun si může koupit buď zloďej a nebo blázen. A protože můj názor je ten správný, očekávejte, že zde ještě minimálně jedno zbytečné vlákno s mým názorem založím!
Pepa je skvělý ironik a má to promyšlené od profilu až po příspěvky!
Dokonalá parodie na mnoho zdejších tradičních "mouder"! :yes:
Kdo náhodou nepochopí tuhle ironii, je tzv. ztracen v diskusi... ;-)
:yes::-)
PS: Ono je to tak trochu PRAVDA (že Ferdinand P. raději přijme pár dalších lidí do marketingu - aby lidem "vwysvětlili..." než aby to udělal "o € dráž" a "pořádně" - to NENí žádné "tajemství".. ;-)
PPS: A používají "podobné" principy jako třeba Komerční banka v česku - zvýhodním firmy/firemní zákazníky a ty "donutí" své zaměstnance mít konto také v KB (ale na ty už ... jak to jen jde - čti "zadržím" jim platby až na tři dny :-)
na STEJNÉM ZÁKLADním principu pracuje vw ;-)
Vůbec mě nepřekVWapuje plácání a bití se v prsa někým, kdo ví o autech jen vyčtené a imaginární a zkreslené pseudofakta a abych dotyčnému nekřivdil, třeba i něco o automobilech(spíš pouze o VW) o kterých tu agituje a možná i doma v pokojíčku před plakátem dělá věci o kterých lze psát až po desáté hodině. Jak jinak si vysvětlit jeho trapné argumenty a útoky s latentní agresivitou na lidi s opačným a většinou pravdivým názorem?? Je to nová skupina lidí (myslím GTi), kdy se snaží mluvit argotem a tím se snaží jakoby:))) odlišit a těmto lidem kraluje GTI a je to podobné jako SUPERMAINSTREAM:)) >:D >:D:no: Jeho demagogické keci plné trpností jak jinak si vysvětlit jeho kydy:)):-! >:D >:D >:D >:D
VW dělá auta, od kterých se čaká, že budou snad jezdit a dobře prodávat:))) to druhé očividně jde:)) to druhé už méněale nic víc. V testech se o nich většinou píše ano jezdí, ale bez emocí a bez charakteru a poruchy:))Co dodat?? Jsou frigidní a dutá jako mozek některých přispívatelů do fóoora:)))
Podle keců rádoby všeználkům znamená snad, že automobil, který se prodává je dobrý???Nebo dokonce nejlepší??Tomu se můžeme jen smát:))))Ale je to názor chlapce co bloudí v poušti, kdy hledá sám sebe a nebo snad oázu s voduou??? >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Viš, sokolíku, že někteří lidé si kupují auto, aby se spolehlivě a pohodlně dostali z bodu A do bodu B, zatímco někteří jiní si kupují prodloužení svého faluse? Přemýšlej o tomto srovnání a o tom, proč těch prvních je o hodně víc... :-!
Myslim presne to, co jsem napsal. S jednim passatem (B5.5 4motion) jsem najezdil 250 tis. km a nikdy mne nikde na ceste nenechal. Ta jedina zavada, kterou bylo nutno opravit, protoze jizda s touto zavadou byla neprijemna (viskozni spojka na remenici vetraku chladice) je pro mne na 250 tis km marginalni. Ostatni veci se menily ci repasovaly podle servisniho planu. Pokud je dnesni Passat stejne spolehlivy a statisticke udaje o opravach ostatnich 4 sluzebnich Passatu ukazuji, ze ano, neni duvod o spolehlivosti tohoto vozu pochybovat, sokoliku. :-!
BTW ve firme jsme meli i jine vozy - napr, Peuegot 407 -> sel z domu po 40 tisicich km pro nekoncici problemy s elektrickou instalaci - stal totiz v servisu vic, nez jezdil a Peugeot 807, ktery po 90 tisicich km skoncil s prasklou vackou a potkanym motorem 2,2HDI...
Na hodnocení PASSATu B5 v Gebrauchtwagen(katalozích) si pamatuji - tak GRATULUJI že jste patřil mezi ty ŠŤASTNÉ mezi šťastnějšími.. ;-)
..už si nejsem jistá která generace PASSATu (se známkou 5 nebo snad 6?) uzavírá tabulky AutoBILDu na 100.000 km, nevíte? :-)
Když jsem u toho AutoBild - četl jste o PROBLÉMECH s motory TSi? Je to prý stejné jako s výpadky výkonu u V6 3.6 - NEmohou přijít CO to je/proč to je...
..a tak se rozvodové řetězy trhají a t-r-h-a-j-í a TRHAJí a ...ale oni na to JISTĚ nakonec příjdou...!
..i když na ty výpadky výkonu u vw V6 3.6 (dnes škoda superb) NEpřišli dodnes... :-|
Auto s benzinovym motorem je beznadejne zastarale. Proto mne problemy zivotnosti (pokud vubec nejake existuji) nejakeho takoveho motoru nezajimaji. Hlupakovi, ktery si koupi auto s benzinovym motorem, nebo ktery ve sve omezenosti dokonce koupil auto francouzske nezbyva rici nic jineho, nez "dobre mu tak".
Máte pravdu, také NEchápu ty co si koupí FRANCOUZSKÉ BENZÍNové Bugatti Veyron ;-)
PS: Ta "životnost" kde Passat propadl byla 100.000 km (tak ta ZAJÍMÁ asi KAŽDÉHO, nebo? :-)
Jak můžeš ovládat automobil, milá Lilie, když neumíš ovládat ani klávesnici svého počítače? Uvědomuješ si, že tvé "moudrosti" jsou z důvodu chaotického mačkání tlačítka "shift" nečitelné? :no:
Lilie mám docela ráda - a automobil ovládám (snad) podobně "snadno" jako klávesnici.. ;-)
PS: Já to tedy na své obrazovce vidím docela ČITELNĚ ... (potřebujete nové) brýle nebo monitor? (nebo "kachnu i husu"? :-)
No vidíš, veľa sa kradne, tak straty treba nahrádzať. Niet divu, že sa ho musí vyrábať toľko, keď ide k jednému zákazníkovi aj 3x, lebo mu každý v krátkej dobe ukradnú... ;-)
A kazí sa to, derie sa to, myslíš, že by sa inak tak kradli? Dnes už sa kradnuté autá nepredávajú, ide to na súčiastky. Materiál, čo najviac odchádza je logicky najžiadanejší, to si nevedel?
..no já narážela na "aktualizaci" modelů (během života stále ještě prodávaného Gallardo se nedaleko v Modena vyměnili 3 modely atd....
PS: Prostě v Sant´ Agata se nějak moc NEzměnilo..
Nebo, že u Lamborghini postavili tak dobré auto, že není třeba okamžitě vymýšlet obměnu. Interpretace může být různá.
P.S. Doporučuji Italian Job Jeremyho Clarksona. Velmi zajímavé.
Ta první věta, to byl VTIP? :-)
NE že by to bylo snad "špatné auto" - to NE (ale "na budku" dostalo již od MINULÝCH generací modelů... Ferrari i Porsche.. ;-)
PS: Jeremy je SKVĚLÝ (ale hlavně "mystifikátor" :-)
Stejně, jako je C5 lepším autem než Passat a stejně dostává "na budku" Kylie, je to jen o preferenci zákazníků. Pro někoho může být lepší volbou 430/458, pro někoho Gallardo. Pro někoho jsou to nesmysly, protože pro něj je nejlepší Logan.
P.S. Jeremy nikde netvrdí, že Gallardo je lepší. Podívej se na to. Stejně tak tvrdí, 599GTO je prostě hrozná, někteří se toho hned chytili, ale už jaksi nezaznamenali Jeremyho komentář/dovysvětlení v tištěné formě. Tam to vyznívá trochu jinak.
Ty tvoje univerzální teze...
"Mícháte" do sebe DVĚ různé věci! :-)
KVALITA je samozřejmě jen jedna (prostě kvalitnější brzdy jsou ty lepší - co méně vadnou a mají vyšší účinnost .. tečka), vy do toho "zamotáváte" auto jako CELEK, které se skládá z MNOHA (kvalitativně porovnatelných) veličin =
= při otázce zda je lepší Rolls Royce Phantom nebo Ferrari F12 tam je odpověď "pro někoho to, pro druhého ono" SPRÁVNÁ - při porovnání dvou víceméně stejných (podobných... SROVNATELNÝCH) vozů jako je Ferrari 458 Italia a 10 let staré Lamborghini Gallardo ale odpověď LEPŠí vůz a HORŠí vůz "existuje" ;-)
PS: Takže třeba LZE říci, že dvojité lichoběžníky s oddělenými těhlicemi je LEPŠí závěs než McPhersony.. :-)
>:D >:D >:D >:D A co děláš s komponenty, které nejsou nejlepší ? >:D >:D >:D Zamotávat auto jako celek.... Ale vždyť se auto kupuje jako celek >:D >:D >:D >:D
No pokud se někdo opakovaně a znovu a ZNOVU ptá..
..existuje něco jako absolutní kvalita?
..a co je a co není kvalitní?
..a já si vybírám podle toho "co mi sedívyhovuje"
..a kdo vlastně definuje tu kvalitu?
atp. atd. - tak člověka napadne že... ;-)
Nicméně na tom "Snaží se prodat co nejvíc. S kvalitou to nemá co dělat" - tady s vámi SOUHLASím... :-)
PS: A já osobně jsem ráda že Citroën C5 má KVALITNĚJŠí sedadla než vw Passat, je fajn že má i KVALITNĚJŠÍ brzdy, je bezva že má i KVALITNĚJŠÍ odhlučnění, je výborné že má i KVALITNĚJŠí uložení náprav, je prima že má i KVALITNĚJŠÍ naftové motory..
(ale celkově je asi NEkvalitnější, že? ;-)
PPS: NEtuším proč takovou MASU lidí tak "bere" průměrně průměrný vůz průměrné konstrukce i průměrných jízdních vlastnotí se sotva průměrnou spolehlivostí - důvod super hyper prodejů zrovna vw Passat s KVALITOU určitě nic společného NEmají... :-)
Ptám se, protože ty se tady opíráš o nějakou obecnou definici kvality, kterou jsi zatím nedefinovala. Já bych s tebou i rád diskutoval o té obecné kvalitě. Protože jsem se ale zatím nedozvěděl, co tím myslíš, tak to jaksi nejde. Nevím, jestli je C5 obecně kvalitnější než Passat a ani si to nedovolím posoudit. Sám za sebe napíše že ano, protože mne konkrétně C5 oslovuje více než Passat. Osobní preference. Pro mne je to subjektivně kvalitnější volba. V článku vidíš, pro kolik lidí je subjetivně kvalitnější/lepší volba něco od VW. Celou dobu tady píši o subjektivní kvalitě.
P.S.Obecně má C5 kvalitnější brzdy než Passat... Troufneš si tuhle obecnou definici aplikovat na základní C5 a R36 ?
No mne nějaká "jednoduchá" (jednovětná) chytrá definice kvality zrovna NEnapadá (vás ano?). U auta je MNOHO jednotlivostí kde pojmenování kvalitnější/horší LZE použít (jak už jsem psala) - a je jedno zda mluvíme o materiálu na palubní desce nebo brzdách..
PS: Samozřejmě že (asi) ne (jak už jsem PSALA, chce to "srovnávat srovnatelné"
(i když teď jsem se snažila "zaGOOGLEovat" jaké kotouče má Passat R36 - a víte že ty v C5 V6 jsou minimálně srovnatelné, ne-li možná lepší?? :-)
ZÁKLADní model C5 1.6 HDi srovnatelný ale POCHOPITELNĚ NEní - viz "srovnávat srovnatelné".. ;-)
Tak teď ještě, co to jsou "lepší" kotouče ? Kotouče nebrzdí sami od sebe. Co destičky ? A co hmotnost, kterou ty brzdy musejí brzdit ?
C5 V6 kotouče vpředu 288mm, vzadu 276mm, R36 vpředu 345mm, vzadu 310mm. Samotné kotouče klidně s průměrek víka od polenice nemusejí znamenat výborné brždění. Nesmyslně vytrháváš jednotlivosti.
C5 V6 kotouče vpředu 340 mm ;-)
(to co píšete byla možná minulá generace - nebo na modelech pro česko BRUTALně "šetří" :-)
Pochopitelně nezáleží JEN na velikosti brzdového kotouče ALE - že by někdo použil velký (čti drahý) kotouč a pak dal NEsmyslně malé/levné destičky...? ;-)
PS: Vidím že nějaká "chytrá krátká jednoduchá" definice KVALITY vás také NEnapadla..
..ale u brzdových kotoučů to zjednodušeně lze říci (opomeneme-li stále ještě drahé keramické, tak): čím větší (a tlustší) tím lépe (tím "kvalitnější" :-)
Pardon. Údaj pro první generaci. Ano, 340mm.
Samozřejmě, jednoduchá definice mne nenapadla, protože dle mne neexistuje a hlavně neexistuje obecná definice. Vždy se liší dle úhlu pohledu. Já se tady celou dobu nepřu o to, jestli z toho či onoho pohledu jsou vozy VW kvalitnější než konkurence. Jen říkám (a naposled, je to unavující), že pro počty zákazníků zmíněné v článku jsou příslušné vozy VW v době pořízení tou nejlepší volbou. O tom, že si zákazníci nekupují auta o kterých si myslí, že pro ně, v jejich konkrétní situaci, z jejich pohledu, v danou chvíli jsou nejlepší volbou, mne nikdo nepřesvědčí. Tabulky prodejů nejsou o mém, nebo tvém pohledu, či preferenci.
No a já říkám (trochu unavující to opravdu je), že hodně firem i soukromých zákazníků volících např. vw Passat si hlavně MYSLÍ že to "je nejlepší vůz", že KDYBY vyzkoušeli (si projeli/porovnali) jiné varianty, tak by možná trochu PŘEKVAPENI byli a NĚKTEŘÍ z nich by pak JINAK (než vw Passat) volili.. ;-)
(já bych nechala VŠECHNY porovnat dva cca podobně drahé vozy Citroën C5 V6 Bi-turbo a audi A4 2.0 Tdi 105 kW ... sama jsem tu možnost před pár měsíci měla a..
..možná by někteří pak už tak "neprémiovali" :-)
PS: A opravdu STEJNÉ je to s hudbou - lidé si pořídí "to o čem slyší", to co je na prvních místech žebříčků (a mnoho ZAJÍMAVÉHO, některé které by se jim dokonce líbily VÍCe - o těch ani pořádně neví, ten "aktuální hit" si pořídí PROTOŽE to "je hit" = "přeloží" si to "že to je to kvalitní".. ;-)
Myslím, že Ducati by měla v koncernu velmi výsadní postavení, protože by to byl první a jediný producent motorek. To i to Lambo se musí rvát o místo na slunci s Audi, Porsche a částečně i s Bentley a Bugatti, protože supersporty v koncernu dělá kdekdo. Motorky to bude absolutní exkluzivita navíc v situaci, kdy je na další rozvoj, sportovní angažmá a další aktivity dost chechtáků a myslím, že jich bude opravdu dost protože jakýsi záměr za oponou bych viděl snahu pořádně konkurovat minimálně v Evropě Japíkům.
Někde jsem četl, že jedinec, který má problém s uznáním kvalit Passata, má v lepším případě horší auto než je Passat, a v horším případě nemá auto vůbec... Ještě než tu spustíš palbu ze sklepní zálohy, mrkni se do své garáže...
Osobně tedy mohu dosvědčit, že kdykoliv se bavím s majitelem lepšího vozu, než je Passat, namátkou - Bentley Mulsane, Maserati Quattroporte, vždy, když v odborném hovoru sklouzneme na Passata, a tomu se logicky vyhnout v rozhovoru o autech nedá, uznale kývne, prostě uznale kývne, zná prostě střednětřídní supermainstreamové kvality Apoštola. Chápu ho.
Za sebe dodávám - Nejlepší současná nabídka ve středním mainstreamu (včetně supermainstreamu) je PASSAT ALLTRACK. Samozřejmě s výjimkou třídního boha stylu - VOLKSWAGEN CC.
P.S. Umíš si představit, když to cecečko předjíždí nějakého strýca v Mondeu, ta dokonalá volkswagenovská nadstavba v přímé konfrontaci, to musí být pro toho mondeistu snad na provaz... :-!
Niekde som cital, ze jedinec, ktory ma problem s uznanim kvalit japonskych aut, ma v lepsom pripade horsie auto nez je japonske, a v horsom pripade nema auto vobec... Este kym tu spustis palbu z pivnicnej zalohy, mrkni sa do svojej garaze.
Osobne teda mozem dosvedcit, ze kedykolvek sa bavim s majitelom lepsieho vozu, nez je japonske (namatkou - Aston Martin DB9, Bentley Ćontinental), vzdy, ked v odbornom rozhovore pride na japonske auta, a tomu sa logicky v rozhovoroch o autach neda, uznanlivo kyvne, proste uznanlivo kyvne, pozna predsa kvality japonskych aut. Chapem ho.
Za seba dodavam - najlepsia sucasna ponuka v strednom mainstreame je Toyota Avensis, Honda Accord, Mazda 6... (doplnit dla lubovole)
PS: vies si predstavit, ked tieto auta predbiehaju nejako stryca v Passate, ta dokonala japonska nadstavba v priamej konfrontacii, to musi byt pre toho VAGínistu snad na povraz....
Sorry, použils nejlepší dostupnou zbraň, dokázal najít nejsilnější a nejprůbojnější municí. Dokonce jsi i nabil a odjistil ... Ale vše je k ničemu, když si pak zbraň přiložíš k vlastnímu spánku >:-[]
P.S. rada - čteš písmenka. Písmenka dávají dohromady slabiky a slova. Slova vytvářejí věty. Věty (občas) dávají smysl. Tímto smyslem předáváš nějáké sdělení. Význam sdělení ale nedostaneš tak, že poskládáš významy jednoitlivých slov za sebe :-!
Bojuješ tu na všech frontách, ve všech vláknech, a zatím tu fackuješ akorát sám... sebe. Pamatuj větu - nejlepší nabídka ve středním mainstreamu (včetně supermainstreamu) je aktuálně VW PASSAT ALLTRACK. Samozřejmě s výjimkou třídního boha stylu - VOLKSWAGEN CC. Pokud to nevíš, doplň si garážové vzdělání :-!
Zatial nikto - vratane teba - nebol schopny adekvatne reagovat na moje argumenty ohladom VW (akoby aj mohol, ked mi daju zapravdu nielen testy a rebricky spolahlivosti, ale najma moje skusenosti) takze zatial na vsetkych frontoch uboho prehravate - ste proste klasicki zaslepeni VAGínisti neschopni reagovat :-) Preto kazdemu automobilizmu znalemu ste dokonale na smiech a sluzite ako zdroj zabavy, male cerviky, mili hlupaci. Snazite sa zlava sprava, no nevychadza. Viem si predstavit, ze je to blby pocit.
Pamataj vetu - ak niekto vyhlasi, ze existuje nieco ako najlepsie auto, je to hlupak.
Velmi se mýlíš, právě ten hlupák se bojí pravdy, bojí se toho, že bude muset sklonit šíji před tím nejlepším. Ve středním mainstreamu je aktuálně nejlepší nabídkou PASSAT ALLTRACK. Myslím nabídku silniční, plakátově si to asi stojí jinak, to je možné... Co je však v kontextu dnešní diskuse nejdůležitější - PASSAT je lepší než mondeo, to ale jistě víš i ty.
Touto vetou "Co je však v kontextu dnešní diskuse nejdůležitější - PASSAT je lepší než mondeo" si dokazal, ze si NIC nepochopil. Toto totiz vobec nebol kontext dnesnej diskusie. Kedze VAGínisti nemozu uverit tomu, ze by ten ich "Apostol" (vysmech zdravemu rozumu, pre vas tak priznacny) mohol byt porazeny - ako si dokazal nedavno, ked si vyplakaval na diskusii, ked Avensis porazil Passat, pri absolutnej nemohucosti argumentov sa zmozu iba na opakovane hluposti typu "Ve středním mainstreamu je aktuálně nejlepší nabídkou..." pricom si VOBEC neuvedomuju, ze ktokolvek, kto oznaci nejake auto za najlepsie, je naozaj hlupak a idiot.
Tak preco ste tam vyplakavali ako deti, ked to bola remiza?
Cize sa dostavame opat k pointe - to, co nam, nezaslepenym oproti VAGínistom dava apriori prevahu, je prave to, ze sme nezaslepeni. Mne je VW uplne ukradnuty, ale nesmierne sa bavim na vasom kvileni, ked vam niekto siahne na vasu modlu, ktora je - v duchu cisar je nahy - uplne obycajne, priemerne auto. A ked je vas pokope viac, je to o to vacsia zabava - nemate v ruke nic, okrem par narychlo vyguglenych informacii, pricom absolutne preskakujete podstatu mysliac si, ze to dokazuje vasu pravdu. Ste dojimavi vo svojej argumentacnej nemohucosti a ubohosti, ktorej by ste sa mohli velmi lahko zbavit - stacilo by pozriet sa okolo seba s otvorenymi ocami a priznat si fakty. Toto ale prosim vas nerobte, my, ktori fandime vsetkym kvalitnym autam bez rozdielu znacky by sme tak prisli o skvelu zabavu.
A to som na vas este pomerne mily. Este som nevytiahol TUV statistiky spolahlivosti, kde take Polo prepadlo na celej ciare a Passat sa chorobne potaca niekde v hlbokom podpriemere. Ozaj, co sa to stalo Golfu v teste AutoTipu na 100tis km? Po 30 tis km sa odfajcil software DSGcka a v 79 tisic km sa odfajcilo turbo? LOL!
Tu mate tie svoje apostoly a etalony.
Netrafil si ani v jednom, avsak napriek tomu si zvitazil - tvoj prispevok je najstupidnejsi a najubohejsi v celej diskusii. Gratulujem, vyhral si zasluzene.
Aaa, tady uz nekdo nevi kudy kam a tak zacina nadavat :no:
No, dopadlo to jako vzdy - nastoupils s velkou hubou, odkopal ses, odstrelil ses a nakonec ses i sam zahrabal, jako kazdy diskusni sebevrah.
LOL! Bol si to ty, kto napisal:
"To vis - ve dne zdvizka od sesti do dvou, pak hospudka na rohu a vecer ACZ.
Parkovistni teoretik, hospodsky poradce a plejstejsnovy zaklinac v jednom."
cim si sa maximalne zhovadil a iba potvrdil, ze si primitiv. To nie je nadavka - to je fakt. Svoju absolutnu diskutacnu invaliditu tu od zaciatku predvadzas jedine ty, kedze nevies dat jediny argument, nemas kapacitu na to bavit sa normalne, tak sa - maximalne trapne a primitivne - snazis urazat a komentovat to, ze niekto v praci zacina o 7 (pre tvoju informaciu - na 7mu chodia do prace napr. lekari, vedecki pracovnici alebo ucitelia). Toto dokaze naozaj iba nevyzrete dieta, alebo primitiv. Odstrelil si sa ty sam, tak ako vsetci VAGínisti, nedokazal si dat jedinu relevantnu informaciu, jediny argument (napr. na moj komentar o 00:15, pri ktorom ste vsetci zostali ticho ako pena - bodaj yb nie, ked to vsetko je pravda), maximalne si sa zosmiesnil, zahrabal do vlastnych hovien a nedokazal si sa z nich doteraz vyhrabat. To by si musel inak diskutovat ako vymyslanim si kecov o "hospudkach", chlapce. Si slaby ako caj. Ako vravim - primitiv a uboziak.
PLKY STARÉHO ZBROJNOŠE :)) ZNÁM VÝBORNÝHO DOKTORA A SLYŠÍM, ŽE UŽ PRO TEBE JEDE HOUKAJÍCÍ AUTO A MOŽNÁ VW A NEBO FORD TO URČITĚ BUDE:))))JO A JMENUJE SE CHOCHOLOUŠEK:))) >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]:yes:
Ty jsi fakt úplný idiot,jinak to není možné.Budu reagovat jen na poslední odstavec.Proč by mělo být pro mondeistu na provaz,když ho předjíždí CC?Jede v Mondeu asi proto,že se mu zdálo jako lepší volba a proto si ho koupil,ne?Kdyby se mu více pozdávalo CC,koupil by si CC.Co je na tom proboha k nepochopení????Někdo ho snad donutil pod pohrůžkou zastřelení ke koupi auta,které nechtěl????Chápal bych to při srovnání loganisty a CC.Loganista koupil auto za 180,protože prostě 700 nenašetří.Ale když mám dvě auta za plus minus stejné peníze,koupím to které se mi víc líbí.A proto koupil Mondeo a žádný CC ho logicky nemůže vyvést z míry,natož aby si házel provaz.Tečka. :no:
Toho idiota si laskavě příště odpusť, takhle se tu nediskutuje :no:
P.S. Pokud hodláš jezdit střední třídu a nekoupíš Passata, je úplně jedno, co si pořídíš, do půl roku stejně začneš litovat, žes toho Passata nevzal... :-!
Osobně mohu dosvědčit, že když se bavím s jakýmkoli známým (a až na pár výjímek potvrzujících pravidlo neznám nikoho kdo má horší vůz než je Passat) o autech, tak na "cosi" typu volkswagen NIKDY NEpříjde řeč.. ;-)
.. a to je PRAVDA, čistá PRAVDA a nic než PRAVDA :-)
A pokud by mezi lidmi, mající a jezdící auta, myslím skutečné fanoušky motorismu se zkušenostmi a přehledem, přeci jen došlo v debatě na Volkswagen, pak zcela jistě nikdy nedojde na řidičsky naprosto nezajímavou značku jménem Citroen... a to je čistá PRAVDA. :-);-)
No, Kylie, zalezi v jake spolecnosti se pohybujes.
Treba v me spolecnosti momentalne diskusne vede skoncivsi Motosalon.
Ve spolecnosti tve - dle toho, cos tu o sobe pustila do sveta, spolecnosti recenzentu ojetych aut, takovych ojetinovych entuziastu - pravdepodobne bude na poradu tema kvality velmi casto.
A jak uz jsem psal, vzhledem k tve VW-alergii ucastnici diskuse jiste pockaji, az se obratis zady a vzdalis z doslechu.
Do te doby bude v diskusi vyzdvihovana jista francouzska znacka, ktera se neumi rohodnout, zda vyrabet auta pro lesby nebo pro gaye.
No ale to je reakce na původní slova GTi-ho - že o vw Passat se baví majitelé Bentley Mulsane či Maserati Quattroporte - no a ti se o vw passat prostě NEbaví.. ;-)
PS: Zbylé "fabulace" snad raději komentovat NEbudu.. :-)
Vsak on to napsal spravne.
Dnesni majitele Bentley, nebo QP se museli vypracovat a behem toho vypracovavani pojezdili i Passata.
Kam se vypracovavaji jezdci C5 napriklad - to vidis kazdy rano v zrcadle...
Ano, je to tak, VW prostě má zmáklý marketing a díku tomu prodá nejvíc. Tečka.
Než se tady ale příště budou všichni zapřísáhlí odpůrci koncernu zaklínat tím zrůdným slovíčkem začínajícím na "M", doporučoval bych si pročíst aspoň tu nejzákladnější příručku marketingu. Ono totiž jaksi nejde dělat super marketing a prodávat auto na prd.
Pro všechny znalostmi nepoznamenané rád objasním. Ve zkratce - dobře zvládnutý marketing znamená nabídnout žádaný výrobek s odpovídající cenou skrze kvalitní distribuční síť. Reklama a celkově komunikace je jen dílčí součástí.
Takže souhlas, VW marketing prostě umí. A nebo by se to dalo i zkrátit - VW prostě umí :yes:
P.S. AntiVWéčkaři by si měli uvědomit, že by ty evwroooopské oooovwce musely být extrémně masochistické, aby ty VW kupovali nejen tak často, ale hlavně tak dlouho... >:-[]
Ale KDEPAK :-)
..podívejte se na kvalitu v česku prodávaných pracích prášků/gelů VELMI známých značek (je doslova "mrzká" už skoro 20 let a projevilo se to nějak na prodejích? ;-)
Jak vidíte zde - to NEpomůže (a vyšlo to pěkně přehledně i v českém Dtest a z toho citovali v rádiu i tv a ... a stejně se nic NEzměnilo..
..lidé kupují prášky co neperou (jen "bublají") a auta co.. ;-)
Prostě PRODEJE a KVALITA výrobků spolu NEMAJÍ moc společného.. v autech, pracích prášcích, hudbě...
Nojo, je čas přiznat barvu - to je fotka mamky a mně je teprve 15.. :-|
..a ty tituly mám vrátit oba, nebo jen ten z "vědy zabývající se lidským počínáním ve světě omezených zdrojů a neomezených potřeb"? :-)
Na fotce je ukrajinská uklizečka, to všichni víme, ta klidně může mít i dva tituly z kyjevské sorbony, a to pak nemůžou udivit ani podobná prohlášení, jako jsou ta tvá v tomto vlákně. ;-)
A já myslela, že La Sorbonne je někde úúúplně jinde než na Ukrajině.. ;-)
..nebo možná máte zeměpisné znalosti v úrovni těch o autech - TO působí docela "pravděpodobně" >:-[]
Milá paní, použít argument "ČR = smetiště Evropy" na celkové prodeje VW je poněkud zcestné a nemající k předmětné debatě vůbec žádný vztah.
Propracovaný firemní marketing je sice dobrá obchodní zbraň, ale pokud je výrobek šmejd, nebude se dlouhodobě dobře prodávat navíc se vzrůstajícím trendem.
Snad ne "šmejd", ale zcela průměrný výrobek (viz třeba Calgonit či Somat do myčky místo Claro 2020) se dá prodávat "desetiletí" naprosto v pohodě (a snad i VĚTŠINA lidí si myslí že ... ten Calgonit či Somat nebo Ariel a Persil či .. jsou ŠPIČKY ve svém "oboru" :-)
Nejdřív CDčka, teď prací prášky >:D Ty máš v tý hlavě fakt bramboračku. Zkus to k tématu, kdo, nebo co definuje kvalitu u automobilů ? A vlastně kdo, nebo co definuje kvalitu u hudby ? Zatím totiž jen vykřikuješ, co je obecně nejkvalitnější bez jakéhokoliv upřesnění. Trochu mi to připomíná nechvalně proslulého spolupracovníka jistého pána s knírkem (mimochodem z Rakouska), který také hlásal jen to jediné správné.
Vždyť je to (přece) FUK jestli auta, televize, nebo prací prášky nebo ty tablety do myčky nádobí - to PODSTATNÉ je, že lidé kupují "něco" a to NEbývá to nejkvalitnější (nebo znáte/kupujete Claro 2020? ;-)
PS: ad malíř - FUJ :no::-|
??? :-|
PS: Ti co se snaží hledat KVALITU (bez ohledu na značku nebo "popularitu" značky) jsou ... "teoretici s nulovou vazbou na REALITU"?? :-)
Není to spíš PŘESNĚ NAOPAK? ;-)
To přece NENí "na pár vět" ;-)
Mohu to "jednoduše" říct u těch tablet do myčky - Claro 2020 zvládne při nižší teplotě umýt nádobí LÉPE než "masově" používané/kupované (MEGAreklamními kampaněmi - ať těmi "viditelnými" nebo "skrytými" podporované) Calgonit či Somat :-)
PS: A lepší je i sůl Claro a lesk Claro (ten by snad mohl mít lepší dávkovač - NIKDO není BEZ chyby.. ;-)
..ale na otázku "je Claro 2020 kvalitnější?" lze odpovědět: "Ano JE, Claro 2020 JE kvalitnější" :-)
..u "sofistikovanějšího" výrobku jakým je auto je to trochu "složitější", ale "hledat" (a najít) kvalitu samozřejmě také JDE ;-)
(třeba VELMI dobře na mne působí "přicházející" Mazda Takeri :yes::-)
Velmi rád věřím, že Claro je nejlepší, ano, tohle přesně je tvá parketa, věřím, že zkušenosti s "náboji" do myčky jsou skutečné, odžité. Respect! A doporučuji diskusně, a možná nejen diskusně, u té myčky také zůstat, naděláš tam mnohem větší "parádu" než v debatách o autech. >:D;-)
ze se nepochlubili, jak to bylo s financnim rumburakem vw härterem, kteryho prokuratura stiha za machinace s refi ohledne akvizice porsche za 250 mld. czk. by me fakt zajimalo, esli to maj v opravnejch polozkach nebo na kajmanech...