Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: VW Group v roce 2011: Passat opět jedničkou

Koncern VW Group loni vyrobil 8,3 milionu aut, o milion více než v rekordním roce 2010.
Zpět na článek
12. 3. 2012 15:56
12. 3. 2012 18:11
12. 3. 2012 18:46
12. 3. 2012 21:01
12. 3. 2012 15:59
12. 3. 2012 17:05
12. 3. 2012 18:55
12. 3. 2012 19:17
12. 3. 2012 19:48
12. 3. 2012 20:02
12. 3. 2012 20:41
12. 3. 2012 21:25
Avatar - rohYpnol
12. 3. 2012 11:55
VWelmi VWynikající VWýsledky
Takto vypadá úspěch a je jasné, proč Hyundai/Kia kopírují právě VW.
Téměř milon Golfů za rok, sen konkurence. Spolu s Borou dokonce téměř 2 miliony :yes:
Myslím, že je to dostatečná odpověď pro všechny, co zase v nouzi nejvyšší vytáhnou problémy TSI.
Octavie s polovičními čísly Golfu, kod by to byl před 10 lety řekl :yes: Tady ať se zamyslí ti, co mají Octavii za český fenomén.
Takto skvělá čísla se přitom obešla bez příchodu zcela nové generace modelů. Co dodat?

Nic není dokonalé a ve VW group drží černého petra Seat. Mizerná čísla s mizerným trendem. Bohužel, zaslouženě :-!
Rozbalit vlákno
11
12. 3. 2012 12:33
Re: VWelmi VWynikající VWýsledky
TSI nemá o nic větší problémy,než jakákoli jiná motorová řada v podstatě všch automobilek. To je jen "vaření z vody" VW skeptiků...
Avatar - miromen
12. 3. 2012 12:36
Re: VWelmi VWynikající VWýsledky
Blbost všechny TSI se s.erou to přece každy vi. >:-[]
Avatar - Hammunasakra
12. 3. 2012 23:26
Re: VWelmi VWynikající VWýsledky
Na vaření vody doporučuji TEFAL Express Boil, na info ohledně spolehlivosti TSi přečíst nějaký automagazín (ale třeba to "pvwojde" a objeví se to i tady.. ;-)
.
Avatar - Starfighter
12. 3. 2012 12:34
Re: VWelmi VWynikající VWýsledky
:yes: No, navíc to vypadá, že se Octavia co do vyrobených kusů už nadobro odpoutala od Fabie. Na to by si vsadil před pár lety jen málokdo. Čísla za loňský rok taky anulují tvrzení, že se Octavia tak dobře prodává jen díky své první generaci (Tour).
Avatar - rohYpnol
12. 3. 2012 12:47
Re: VWelmi VWynikající VWýsledky
Tak tomu odpoutání od Fabie taky trochu napomohla sama Škoda ;-) Když se podíváš na současnou generaci Fabie, tak zkrátka není co řešit.
Zatímco Fabie I byla v době uvedení doslova revoluční a odskočila konkurenci, tak současnou generaci z naprosté šedi vytahuje jen TSI.
12. 3. 2012 13:35
Re: VWelmi VWynikající VWýsledky
Zalezi na cilove skupine, mamka ma slusne vybavenou dvojkovou Fabii v nejslabsi 1.6TDI a proti tomu autu se pri danem vyuziti (cesty po celem kraji, max 25 tkm rocne) neda rict jedine krive slovo. Neumim si pro ni predstavit lepsi kompakt.
Jedinou neprijemnosti je praskla hlavice radici paky, jinak super.
Avatar - rohYpnol
12. 3. 2012 13:53
Re: VWelmi VWynikající VWýsledky
No tak tady bych byl poměrně skeptický.
1) na 25 tis. km/rok bych si nekoupil B-segment
2) docela pochybuji, že se diesel vyplatí (finančně), prostě B-segment a diesel 8-s ?
3) volil bych Polo, Corsu, dokonce i Clio zřejmě raději, nebo aktuálně by bylo k zamyšlení Rio, P207 nebo C3. Ale Fabii v TDI? Proč?
12. 3. 2012 14:01
Re: VWelmi VWynikající VWýsledky
Protože služební vůz, u soukromého auta jsou pochopitelně preference odlišné.
Jedná se o firmu, která musí mít velmi důvěryhodnou a solidní image a s tím se prostě Frantíci a Korejci moc neslučují. Navíc celá firma používá jen Škody.
Finančně se to asi vyplatí, jinak by se na tyto pozice nedávaly nafťáky (rozdíl spotřeby oproti původním 1.6i je značný). Velký nájezd je daný rozlohou daného kraje, u ostatních se to pohybuje okolo 20 tkm.
:-)
Avatar - rohYpnol
12. 3. 2012 14:20
Re: VWelmi VWynikající VWýsledky
Tak tady opravdu stačilo napsat nen první tři slova ;-)
Jinak souhlas, Fabia 1.6TDI - dokonalá služební šeď.
13. 3. 2012 08:09
Re: VWelmi VWynikající VWýsledky
Promiň, nechci nikoho napadat, ale tohle jen ukazuje dnešní tupost lidí (nebo řekněme stádovitost), když nejsou schopni si vybrat pro sebe nejen vůz vlastními měřítky, ale vybírají jen podle toho, jak se na ně koukají ostatní. Toto ale dnes prostupuje veškerou společnost ve všech oblastech konání - proto je také společnost a celá Evropa tam, kde je, tedy v pr... Proto máme takovou vládu, jakou máme, proto po ní přijde vláda ČSSD, protože se lidi nepoučí z vládnutí této strany dříve, stejně tak se nepoučí z vládnutí lidí z ODS a TOP09, proto se tam budou pořád střídat stejní *, který povedou naši zem na buben, proto tady bude přežívat EU, přestože je už jasné, že ta koncepce je špatně, proto budou všichni jezdit v šedivých Fábiích a Oktávkách, protože to společnost žádá a manažeři/politici nás dokázali dostatečně zblbnout, abychom uvěřili jejich kecům...
Každýmu co jeho jest a vždy říkám, že si za to můžeme sami. Abyste to nepochopili, špatně, nemámj nic proti VW nebo Škodě, ať si koupí kdo chce, pokud si myslí, že je to pro něj nejlepší auto, ale pokud si ho někdo koupí proto, že se líbí hlavně někomu jinýmu a zapadne do nějaké obecné škatulky, přestože by jinak volil jinak, to už radši nebudu komentovat.
Avatar - Hammunasakra
13. 3. 2012 09:23
Re: VWelmi VWynikající VWýsledky
:yes: :-)
Avatar - Parda71 (BMWfans)
12. 3. 2012 12:16
čísla roku
Myslím, že VW může být vyučován na ekonomických školách jako příklad skoro dokonalé fungující firmy s minimem chyb. Pár poznámek k číslům a článku:
SEAT- zásadní chyba vstupu do Číny až teď aneb pozdě bycha honit, chybou je, že se nenavázalo na úspěšnou Cordobu, ale těch chyb by se tam našlo víc. SEAT je taková ta černá ovce koncernu a trošku mě mrzí, že si to koncern uvědomuje až teď s trošku tím škodí Škodě, jo mám na mysli dřívější premiéru Toleda před sériovou podobou A-Entry. No vyčerpal jsem kritiku, teď chválit.
VW- velice slušné čísla všech modelů, zarážející je neustálá forma modelu Transporter/Caravelle/Multivan. Je na trhu tuším deset let? A stále se prodává skvěle. Slušné jsou i čísla např. Eosu, což jsem ani nečekal. Jen škoda, že automobilka sama nerozděluje modely podle generací. Golf obsahuje i starší generace, což je nepřehledné, za to Jetta je zvlášť, která je Golfu příbuzná, takže to je trošku matoucí, ale i tak milion kusů dvou modelových řad je úspěch.
Škoda- nevím jak to Octavia dělá, že jde tak skvěle na odbyt. Zavírá tak ústa všem, kteří se o ní otírají. O to víc je úspěch překvapující, když vezmeme v potaz, že je OII na trhu od roku 2004. Superb II prodává ročně bezmála tolik kusů, co se se Supu I prodalo celkově...

Bravo koncern VW (mimo prémiové značky), v rámci mainstreamu a supermainstreamu jednoznačná volba :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
64
Avatar - white label
12. 3. 2012 12:49
Re: čísla roku
Proč "mimo prémiové značky" (spíš značku)? Připadá ti snad Audi málo úspěšné? Celý příspěvek píšeš (s nadhledem) o prodejních úspěších a najednou do toho zatáhneš osobní antipatie? Tomu nerozumím... ;-)
Avatar - Parda71 (BMWfans)
12. 3. 2012 13:45
Re: čísla roku
Žádné osobní antipatie, mimo prémiové značky jsem napsal, abych mohl napsat větu, která následovala- v rámci mainstreamu a supermainstreamu jasná volba, čímž bych urazil nejen Audi, ale i Bugatti, Bentley a Lambo, jež jaksi do těch to skupin nepatří. Tak proto ;-) Audi nemám rád, ale jejich úspěch je neoddiskutovatelný a vůbec v celém svém příspěvku jsem se prémiové části koncernu záměrně nezmiňoval, protože jsem se chtěl soustředit na trio VW, Škoda, SEAT. Are we clear? ;-) :-)
Avatar - Hammunasakra
12. 3. 2012 23:28
Re: čísla roku
Doooojetím skovwo sahám po kapesníčku.. :-)
12. 3. 2012 13:20
Re: čísla roku
Co je proboha "super"mainstream?
Avatar - white label
12. 3. 2012 13:56
Re: čísla roku
To nejlepší (super) z meinstreamu, ty to ještě nevíš?
No jo nováček, ale neboj on ti to GTI brzo rád vysvětlí... :-O >:D
Avatar - Parda71 (BMWfans)
12. 3. 2012 14:23
Re: čísla roku
Přesně jak říká WL >:D Ale pro mě je to celkem výstižné, tak jsem to napsal ;-)
12. 3. 2012 15:56
Re: čísla roku
Překvapuje mě, že máš v tomhle zmatek. Rád se s tebou o předmětnou materii podělím. Vedle velikostních tříd (nižší střední, střední, vyšší střední atd.) existují třídy kvalitativní - lowend, mainstream, supermainstream, subprémie, prémie lux a exklusiv. Jsou to všechno frekventované termíny z odborné branže, soustřeďme se tedy jen na SUPERMAINSTREAM.

SUPERMAINSTREAM, někdy též (super)mainstream je kvalitativní třída produkce automobilky Volkswagen, a vyjadřuje především skutečnost, že VW jako jediná automobilka v Evropě naplňuje znaky automobilky plnoformátové, současně pak tento termím odráží postavení VW v širším spektru konkurenčních automobilek, je technickým, technologickým lídrem. V hlubším vertikálním kontextu je nutno si napsat, že na rozdíl od třídy "subprémie", což je kvalitativní stav automobilkou nechtěný, potenciálně přechodný, je třída SUPERMAINSTREAM třídou chtěnou, danou automobilkou projektovanou.

Koneckonců, stačí se podívat na horní tabulky, slabším povahám, prosťáčkům a vůbec, lize platonických garážových neználků se z toho úspěchu pozvedá i tak vratký kotel. Samozřejmě nejhůře na tom jsou ti, jimž nezbylo nic jiného, než si koupit jiný vůz, než vůz od Volkswagenu. V této souvislosti snad jen jednu zde poměrně známou (super)pravdivou větičku - Pokud hodláš jezdit střední třídu a nekoupíš Passata, je úplně jedno, co si pořídíš, do půl roku stejně začneš litovat, žes toho Passata nevzal... Ano ano, i to lze přičíst na vrub kvalitativní třídy SUPERMAINSTREAM.

A to je vše, Odane...
Avatar - ZaklinacTristan
12. 3. 2012 17:57
Re: čísla roku
"Pokud hodláš jezdit střední třídu a nekoupíš Passata, je úplně jedno, co si pořídíš, do půl roku stejně začneš litovat, žes toho Passata nevzal..."
LOL. A preco je teda tolko takych, co v tom musia sediet co by firemny voz a domov si radsej kupia iny? Ti preco nelutuju?
12. 3. 2012 18:11
Re: čísla roku
Pokud někdo sedlá Passata v rámci pracovního poměru, rozhodně to pro něho není auto "za trest", navíc to samozřejmě není nějaký řadový referent nýbrž poměrně vysoce postavený zaměstnanec. Skutečnost, že si domů pořídí například AUDI A6 není nic, co by mělo nějak vyjadřovat jeho vztah k Passatu, vyjadřuje to spíše jeho životní standard... . Samozřejmě výjimky "nelitovačů" mohou existovat, ale je to okraj, těžiště je jinde. Věc je poměrně přehledná - když zítra střední (super)mainstream, pak prakticky nic jiného než Passat 4x4 Alltrack nepadá do úvahy. Tedy, pokud chceš to nejlepší ve třídě.
Avatar - ZaklinacTristan
12. 3. 2012 18:32
Re: čísla roku
Netvar sa, ze si to nepochopil. Si tu sice vacsine ludi - opravnene - absolutne na smiech, a robia si z teba srandu aj vtedy, ked to ty nechapes, ale predsa si o tebe nemyslim, ze by si take elementarne veci nepochopil. Cize - nehovorim o ziadnej A6.
Takze skusim este raz, mozno odpovies k veci. Ako to, ze je kopa ludi, ktori Passata beru ako za trest (ano, je ich dost) a domov si kupia radsej Mondeo, Volvo, Accord alebo Mazdu 6? Ako je mozne, ze tolko ludi nechape, ze ten Passat je "to nejlepší ve třídě", napriek tomu, ze v nom jazdia?
12. 3. 2012 18:46
Re: čísla roku
Musím tě zklamat, nejen pro většinu, nýbrž pro všechny jsi tu pro smích především ty. S názorem, že nějaký vedoucí zaměstnanec jezdí Passatem v zaměstnání a Mondeem doma, tomu snad nevěříš ani ty. Někdo by ti měl vysvětlit, že zaměstnanec, který užívá svěřené vozidlo v této třídě jej užívá zporavidla i pro vlastní potřebu. Koukám, že jak to patláš dohromady, Volvo a Mazdu 6 (bože bože...) měl by sis napřed ten dokonalý brajgl v hlavě realisticky utřídit a až teprve potom tu pokoušet diskusní osud. Pamatuj - dnes není lepší nabídka ve středním mainstreamu (včetně supermainstreamu) než je Passat Alltrack. Jedině snad VOLKSWAGEN CC, ale to už jsme doslova v třídním nebi, to je absolutní třídní vrchol i ve vztahu ke stylu vozu.
Avatar - ZaklinacTristan
12. 3. 2012 19:59
Re: čísla roku
Moj mily GTI, nielen, ze tomu verim, ja takych ludi aj poznam. A je ich naozaj hodne. Je mi velmi luto, ze si myslis, ze Passaty su urcene nejakym veducim zamestnancom, ale to nevadi - to je casta mylna predstava Cechov a Slovakov.
Kazdym dnom sa tu zosmiesnujes viac a viac, az by clovek neveril, ze sa to da. No tebe sa to dari. Povysujes tu automobilku, ktora je vo svete synonymum redneck-car na nejaky vrchol, pricom nema jedinu vlastnost, ktorou by vynikala, to nie je ani na smiech, ale na polutovanie. Viacmenej je jasne, ze patris na absolutny vrchol Gaussovej krivky - a to zaroven vysvetluje tvoju obsesiu VW. Ta firma sa totiz zameriava na podobnych, ako ty - ktori nielen, ze netusia, co je to kvalita, ale nevedia ju ani pomenovat. Clovek, pre ktoreho je byt tym najsivsim priemerom najvacsou nocnou morou, ktory vyzaduje kvalitne vyrobky a celkovo pozna pojem kvalita, by si VW NIKDY nekupil, pretoze VW vyraba auta vo vsetkom PRIEMERNE. VW je priemerom od dizajnu (ani zly, ani nenadchne), jazdnych vlastnostiach, kvalite, spolahlivosti, technike - vo vsetkych kategoriach, ktore robia auto autom, je iba priemerny. To je pre cloveka pozadujuceho spickovu kvalitu - teraz samozrejme nemyslim vsobecnu kvalitu, ako priklad mozme dat kvalitu jazdy - tou najhorsou urazkou. Nechcem ani vediet, ako sa taky clovek citi, ked si nedopatrenim kupi Passata a "nejake" Mondeo ho rozbije v kazdej zakrute. Ty sa vsak do koze niekoho takeho nedokazes vcitit, pretoze ty povazujes priemer za nieco, co je dobre. A nielen, ze ti ten celkovy priemer vyhovuje, ty ho povazujes (pre mna nepochopitelne) za prednost. Vetami o triednom nebi sa iba viac a viac strapnujes. Radsej si urci priority a miesto slintania nad plagatmi zacni jazdit na skutocne kvalitnych autach.
12. 3. 2012 20:25
Re: čísla roku
Zaklínač zákrut... Nojo no. A někdo je používá jako "nutné zlo" pro dopravu z bodu A do bodu B. >:D >:D
Avatar - ZaklinacTristan
12. 3. 2012 20:34
Re: čísla roku
Ano, niekto ano. Nieco k veci alebo, nedajboze, nejaky argument?
12. 3. 2012 22:49
Re: čísla roku
OK, zkusím to. Tahle třída je o jízdě (proto ten zaklínač zákrut) jen minimálně. Primárně je o přemisťování.
Avatar - ZaklinacTristan
12. 3. 2012 22:53
Re: čísla roku
S tym bezvyhradne suhlasim. Ty snad budes s tym, ze kvalitne jazdne vlastnosti su jednym zo zakladov bezpecnej jazdy. Ale nemusia to byt len tie vlastnosti - mozme si zobrat hociktory iny parameter (ako pisem vyssie), ktory je pre toho-ktoreho cloveka dolezity. V ktorom vynika ten VW?
13. 3. 2012 08:07
Re: čísla roku
No právě, v jednotlivostech nevyniká, ale i v těch jednotlivostech je pozadu za nejlepším ve třídě o velmi málo. V balíčku vlastností nabízí velmi dobrý kompromis, kterému se dnes v nabídce dokáže vyrovnat právě to Mondeo.
Avatar - Hammunasakra
13. 3. 2012 09:25
Re: čísla roku
..že prý ještě (lépe) "kompromisnější" je Toyota Avensis.. ;-)
13. 3. 2012 09:56
Re: čísla roku
Proč ne, v určité verzi, pro někoho, komu nevyhovuje VW styl atd...
Avatar - white label
12. 3. 2012 20:54
Re: čísla roku
Zaklínač zákrut a "Passatů, to sedí... >:-[]
Ony ty nicky většinou mají o pisatelích mnohem větší výpovědní hodnotu, než sami tuší... ;-)
Avatar - ZaklinacTristan
12. 3. 2012 20:56
Re: čísla roku
Tak schvalne - co znamena moj nick?
Avatar - white label
12. 3. 2012 21:00
Re: čísla roku
Zase nechápeš, nejde o to jakým způsobem/z jakých důvodů sis ho vybral ty, ale o to, jak koresponduje s tím, jak se tu prezentuješ/jak a co tady píšeš... ;-)
Avatar - ZaklinacTristan
12. 3. 2012 21:06
Re: čísla roku
Ty nechapes. Pytam sa, co znamena moj nick (= ako koresponduje s tym, co a ako tu pisem). Hm?
Avatar - white label
12. 3. 2012 21:21
Re: čísla roku
Forma tvého nicku koresponduje s tím co a jak tu píšeš velmi trefně... ;-) >:-[]
Avatar - ZaklinacTristan
12. 3. 2012 21:27
Re: čísla roku
Cize nemas odpoved. Myslel som si to.
A co a ako tu pisem? Skus rozvit aspon to ked uz na viac nemas.
12. 3. 2012 20:31
Re: čísla roku
Dalsi takovej, co se v Passatu drzi v zatacce volantu obema rukama a boji se, aby nevyletel z cesty, zatimco Mondeo kolem nej jezdi rozpustila kolecka...

Tak pozdravuj mondeisty >:D
Avatar - ZaklinacTristan
12. 3. 2012 20:33
Re: čísla roku
Nejazdim na Mondeu. Ale som rad, ze si sa ozval, aspon viem, ako si na tom inteligencne :* Vies, co znamena slovo "priklad"?
12. 3. 2012 20:39
Re: čísla roku
A vies co znamena slovo "mindrak"?
12. 3. 2012 20:51
Re: čísla roku
To je k veci.
Viz 20:47
Avatar - ZaklinacTristan
12. 3. 2012 20:55
Re: čísla roku
Nie je. Ale neprekvapuje ma, ze tebe sa tak zda. To je casty priznak, ked niekto nedokaze prijat objektivnu realitu skrz neobjektivne nazeranie na svet. Nieco, ako ked sa krestania pokusaju oresviedcat ateistov, ze iba oni maju jediny spravny pohlad na vec.
Avatar - white label
12. 3. 2012 20:39
Re: čísla roku
"Nechcem ani vediet, ako sa taky clovek citi, ked si nedopatrenim kupi Passata a "nejake" Mondeo ho rozbije v kazdej zakrute." >:D
Další, co tu tlačí myšlenku o spojení hmoty Mondea s vlastnostmi SS... >:-[]
Tohle učebnicové klišé je tady snad nakažlivé, nebo tu má každý minimálně tři nicky...
A já si naivně myslel, že Mondeo se u nás kupuje hlavně k vůli poměru ceny/výbavy/prostoru a ona v tom je nejen vyšší kvalita Mondea (než Passatu), ale především jeho schopnost "rozbít" Passata v každé zatáčce. Ještě, že mi to tu má kdo vysvětlit, asi na ty předváděčky přestanu chodit a vůbec autama jezdit, tady se toho dozvím daleko víc, rychleji a jasněji... :yes: >:D
12. 3. 2012 20:40
Re: čísla roku
Proste at uz koupis Alltracka, nebo CC, vzdycky te zacne stvat, zes nevzal to Mondeo >:D
Avatar - ZaklinacTristan
12. 3. 2012 20:43
Re: čísla roku
Skus si precitat moj prispevok este raz.
12. 3. 2012 20:47
Re: čísla roku
Ne, diky, jednou stacilo.
Ten mindrak z VW je tam stejne jasne znatelny, jako u vsech anti-VW-fanatiku, co se tu kdy objevili.
Avatar - ZaklinacTristan
12. 3. 2012 20:52
Re: čísla roku
Mily Mariachi, moj prvotny odhad tvojho intelektu bol ocividne spravny. Mam k znacke VW absolutne indiferentny vztah a dokonca som na VW dost dlho jazdil.
12. 3. 2012 20:57
Re: čísla roku
Co se tyka tveho odhadovani intelektu, tak na to mam jedno prislovi: Pro hlupaka kazdy hlupak...
Tvuj vztah k VW je napsany v tech tvych textovych spletencich tak jasne, ze ani na primo by to neslo vyjadrit jasneji.
Avatar - ZaklinacTristan
12. 3. 2012 21:00
Re: čísla roku
Este raz, kedze mas ocividne problem s pochopenim pisaneho textu - ja som na VW jazdil. Mam k nemu indiferentny vztah prave pre to, ze je vo vsetkom priemerny.
Avatar - white label
12. 3. 2012 20:50
Re: čísla roku
To je zbytečné, mnohdy jedna věta vydá za knížku, což je zrovna tento případ:
"Nechcem ani vediet, ako sa taky clovek citi, ked si nedopatrenim kupi Passata a "nejake" Mondeo ho rozbije v kazdej zakrute." 8-s
Zkus s tímto populárně-zábavným názorem oslovit třeba Svět Motorů, nebo raději rovnou Blesk. >:-[]
Avatar - ZaklinacTristan
12. 3. 2012 20:53
Re: čísla roku
To, ze si tu vetu absolutne nepochopil, nie je moj problem.
Avatar - white label
12. 3. 2012 20:57
Re: čísla roku
To se totiž logicky ani pochopit nedá, zkus např. pochopit ty, že 1 + 1 = 3, chápeš?
Avatar - ZaklinacTristan
12. 3. 2012 21:02
Re: čísla roku
To sa da pochopit velmi jasne, ked ma na to clovek kapacity. A najma ked chce, a nie sa hned pokusat zosmiesnovat - a este k tomu sposobom, ze je kazdemu hned jasne, ze to nepochopil. Skusim sa teda prisposobit.
Veta o Passate a Mondeu znamenala, ze ked niekto na prve miesto vo vlastnostiach auta dava jazdne vlastnosti, Passat ho sklame, pretoze su aj omnoho lepsie. Mondeo bol iba priklad. Alebo nesuhlasis s tym, ze su aj lepsie jazdiace auta od VW?
Avatar - white label
12. 3. 2012 21:19
Re: čísla roku
To klidně může, ale mohl bys už konečně pochopit, že rozdíl rychlosti (v zatáčce) současného Mondea a současného Passatu (v rámci stejné třídy) bude poměrně hodně malý a vzhledem k jejich třídě i nevýznamný...no a napsat (na serveru o autech) o tom to, co jsi v jedné větě napsal ty, je (mírně řečeno) hodně komické, tedy za předpokladu, že nanavštěvuješ první stupeň ZŠ. :-)
Avatar - ZaklinacTristan
12. 3. 2012 21:24
Re: čísla roku
Je uplne irelevantne, ako je na tom sucasny Passat (aky je to stary model?) a sucasne Mondeo (aky je to stary model?) ked som opakovane prizvukoval, ze to bol len priklad a pointa je uplne inde - v priemernosti.
12. 3. 2012 21:36
Re: čísla roku
Aha - takze Mondeo jezdi lip nez Passat, ale je to vlastne fuk.
Takze jsi tim chtel rict co?
Nejak se v tom zacinas placat.
A pouzivani cizich slov z tebe dospelaka taky neudela...
Avatar - ZaklinacTristan
12. 3. 2012 21:44
Re: čísla roku
Ked nechapes, skus sa vratit na samy zaciatok, na moj prvy prispevok, k pointe ktoreho sa ANI JEDEN Z VAS TROCH zatial nevyjadril, hoci od zaciatku na to poukazujem - miesto toho ma tu uz stihol jeden odhadnut na Mondeistu (uplne nespravne), druhy tu zacal (a velmi rychlo aj skoncil) rozoberat moj nick a treti pre istotu ostal ticho.
Vobec sa v tom nezacinam "placat", prave naopak - od zaciatku tvrdim dokolecka to iste. Ze sa tu niekto zasekol do toho, ci sucasne Mondeo jazdi lepsie, horsie alebo rovnako ako Passat, za to ja nemozem.
A ked teda chceme ist tvojim stylom - z teba dospelaka rozhodne nerobi to, ze neodpovedas na jasne a priamo polozene otazky.
Avatar - white label
12. 3. 2012 21:51
Re: čísla roku
Nepleť sem irelevantnost se starými/novými modely, Srovnává se srovnatelné, tedy současný se současným... "Prizvukovat" si mohl jak si chtěl, ale právě tím příkladem ses "odkopal" dokonale... ;-)
Avatar - ZaklinacTristan
12. 3. 2012 22:10
Re: čísla roku
Cize nemas nic proti tomu, ze VW je ten najsedsi priemer?
Ten priklad bol uplne v poriadku.
Avatar - rohYpnol
12. 3. 2012 22:41
Re: čísla roku
viz 21:01 Ham. Trošku se v tom plácáš.
Avatar - rohYpnol
12. 3. 2012 22:55
Re: čísla roku
Tak to si rád přečtu zdůvodnění, proč ten Passat dosáhl lepšího hodnocení jízdy ve všem než Mondeo, které jede jen o trochu lépe jak Optima :-!
Avatar - ZaklinacTristan
12. 3. 2012 23:07
Re: čísla roku
A ked v inom teste dosiahlo Mondeo lepsie hodnotenie ako Passat, dalej bude tato debata prebiehat tak, ze sem budeme linkovat testy a pocitat, ktorych je viac? Tebe sa NAOZAJ zda ako validny argument prilepit sem JEDEN test? (Nehovoriac o tom, ze je nemecky a ze cele hodnotenie je dadaisticka zmet cisiel.) Myslel som, ze som na automobilovom webe - a ze jazdne vlastnosti Fordu su vseobecne akceptovane.
Avatar - rohYpnol
12. 3. 2012 23:16
Re: čísla roku
Takže tvoje zdůvodnění zní "...jazdne vlastnosti Fordu su vseobecne akceptovane..."? Tomu říkám trefa do černého >:-[]
Avatar - ZaklinacTristan
12. 3. 2012 23:20
Re: čísla roku
Nech sa paci.
"Despite its almost sporty handling, the plush suspension deals well with bumpy sections of road at lower speeds, while at highway speeds its cosseting ride is the best delivered by these three competitors."

[odkaz]

"I přesto lze mezi dobrými určit toho nejlepšího a to poměrně jasně. Je to Mondeo kombi"

[odkaz]

Mam pokracovat alebo uznas, ze je to detinske?
Avatar - rohYpnol
12. 3. 2012 23:48
Re: čísla roku
Je mi líto. První odkaz není žádný srovnávací test. Druhý poukazuje na remízu... Na moji otázku jsi opět neodpověděl.
Navíc:
Make / Model Time Year Power (hp) / Weight (kg)
VW Passat 2.0 TDI 1:55.10 '05 140 / 1379
Ford Mondeo 2.0 TDCi 1:55.90 '07 140 / 1456
zdroj:
[odkaz]
Tak se opět v tomto kontextu vracím k tvé větě "Nechcem ani vediet, ako sa taky clovek citi, ked si nedopatrenim kupi Passata a "nejake" Mondeo ho rozbije v kazdej zakrute." Jaká bude obhajoba teď?
Avatar - ZaklinacTristan
12. 3. 2012 23:55
Re: čísla roku
Kristepane! Ty nevies ani pracovat s internetom!!!!
Samozrejme, ze je to zrovnavaci test! Je to rozklik tohto:

[odkaz]

vies po anglicky? Rozumies vete "...by these three competitors"?

Druhy link napisal jasne: "...urcit toho nejlepsiho a to pomerne jasne. Je to Mondeo kombi."

Aka obhajoba? Nasiel si teda druhy link, sme 2:2. To chces vazne pokracovat?
Dobre, tak
Avatar - rohYpnol
13. 3. 2012 00:02
Re: čísla roku
Ne chlapečku, jen ty neumíš odkazovat. Nějaká obhajoba horšího času Mondea? Nebo prohry ve srovnání viz výše?
Já se ti k tvým testům klidně vyjádřím - rozdíly jsou malé a záleží na preferenci testera.
P.S. reaguj prosím v novém vláknu
Avatar - Ham.
12. 3. 2012 21:01
Re: čísla roku
Nechtěl bych vidět toho kdo razí historické klišé o jízdní agilitě Mondea na úrovni motokáry a pak jej průměrný Passat rozbije v každé zatáčce a Kia mu dýchá na záda, viz srovnávací testy posledních generací (handling a slalom).
[odkaz]
Avatar - white label
12. 3. 2012 20:46
Re: čísla roku
Hlavně tě bude nekonečně štvát, jak tě v každém Passatu každé Mondeo rozbije v každé zatáčce. Když jsem jel naposledy s R36kou nevšiml jsem si, že by se každé Mondeo, které jsem v zatáčce (v protisměru) potkal, chtělo "vrhat" pod kapotu Passatu... :-O >:-[]
12. 3. 2012 20:50
Re: čísla roku
No jo, co by se taky mondeisti zahazovali s Passatem.
Voni jezdej uplne jinou - nadprumernou - ligu.
Avatar - Hammunasakra
12. 3. 2012 23:30
Re: čísla roku
:yes: :-)
..to za toho (poměrně) VYSOCE POSTAVENÉHO zaměstnance.. ;-)
Avatar - Hammunasakra
12. 3. 2012 16:04
Re: čísla roku
Snad jen upozorním na předposlední GTi-ho větu - větné spojení "známá větička" NENí synonymem "pravdivá větička"..
Pěkný den (klidně v něčem co vw NEvyrábí.. ;-)
12. 3. 2012 18:41
Re: čísla roku
Transporter a Caravelle jsou stálice, ale chybí mi tam čísla mezi užitkovými vozy, kolik se prodalo Crafterů.
Avatar - white label
12. 3. 2012 12:52
Passat jedničkou???
Cože, ten "pseudonový" Passat, který byl mnohokrát rozcupován ve zdejších diskusích?
No to si snad děláte pr.dell... :-O :*) 8-s >:D
Rozbalit vlákno
64
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
12. 3. 2012 12:56
Re: Passat jedničkou???
No on to je i starý Passat (v Číně), americký Passat NMS, Passat CC...
Avatar - Parda71 (BMWfans)
12. 3. 2012 13:48
Re: Passat jedničkou???
Ano, těch Passatů je v tom obecném pojmenování víc, ale já si myslím, že to není ke škodě. Někdo to může brát, že VW prodává veterány, ale druhý pohled může ukazovat na genialitu takových tahů, protože nabízí v těch daných částech země takový produkt, jež se prodá. Záleží na každém jedinci, co si vybere. Jediná nevýhoda je, že to je matoucí a někdo si může myslet, že ten milion se prodalo těch Passatů, které známe z českých ulic.
Avatar - Hammunasakra
12. 3. 2012 16:09
Re: Passat jedničkou???
"Geniální" to z určitého pohledu jistě JE, jinak to ale je spíš :no: ;-)
Avatar - Parda71 (BMWfans)
13. 3. 2012 19:06
Re: Passat jedničkou???
Co je na tom špatného? Pokud někde takové produkty vyžadují, tak by byla jakákoli firma hloupá, kdyby zákazníkům nedalo to, po čem touží, resp. to, co si mohou dovolit. Ty bys třeba tvrdohlavě nabízela českým nakupujícím jen housky, když víš, že mají raději rohlíky, jež jsou levnější?
Avatar - Hammunasakra
14. 3. 2012 10:04
Re: Passat jedničkou???
Ano - přesně TOHLE se stalo českému trhu s potravinami (tak dlouho zákazníci "požadovali" levné a levnější - až se teď "hrozně diví" KOLIK je v nabídce vlastně až "nepotravin" ;-)
PS: Však já napsala že to je (z určitého pohledu) GENIÁLNÍ
PPS: A já mít pekařství, tak (i v česku) se snažím krom tuctových (a levných) housek či rohlíků nabízet třeba i croissanty :-)
Avatar - Parda71 (BMWfans)
14. 3. 2012 11:49
Re: Passat jedničkou???
Pečivo byl jen příklad, kvalita, resp. nekvalita českých potravin je jiné téma.
Napsala jsi, že to je geniální, ale spíš :no: , takže ti moc nerozumím.
A ty croissanty VW nabízí taky (Phaeton, Touareg), ale třeba ne na brazilském trhu, kde by si je nikdo nekoupil, tak tam nabízí lidový rohlík, který prodá (Gol)
Avatar - Hammunasakra
14. 3. 2012 13:59
Re: Passat jedničkou???
Já to chápu (ty "potraviny celkově" to byla jen "asociace") - něco "víc" (lepšího) bych se snažila nabízet samozřejmě ve VŠECH oborech.. ;-)
Je to "geniální" (řekněme) "marketingově" - jinak JÁ osobně nad takovými "praktikami" :no: ;-\
(nicméně "funguje to" - ať se mi to líbí/nelíbí; je "sympatické" nebo NEee :-|
PS: No, zrovna PHAETONem mne moc NEnadchnete (byť spolu se Scirocco je to asi jediné vw které bych, kdybych "musela"... měla :-)
Znám (jezdila jsem) minulou generací Porsche Cayenne a moc mne NEnadchla (o audi A7 raději nemluvě) - no ale ono v téhle kategorii skoro NIC (a to jednu takovouhle "krabici" máme doma ;-) ) ... snad jen RR, ten celkem MÁ mé "sympatie" :-)
Avatar - white label
12. 3. 2012 13:52
Re: Passat jedničkou???
Jasně, vím (ale i tenhle evropský je v Evropě jasná třídní jednička), to nebylo na tebe, ale spíš na ty nejaktivnější a nejradikálnější odpůrce Passatu ve vzpomínaných diskusích... ;-)
12. 3. 2012 15:19
Re: Passat jedničkou???
Já to pochopil tak, že zde ani tolik nejde o passat takový či makový, ale spíše o celkové celosvětové prodeje koncernu VW, který má v tomto směru opravdu nakročeno k tomu, aby se stal jedničkou na planetě. Nejsem nepřející, ale na druhé straně mě trochu děsí představa, že si půjdu koupit auto a krom koncernových produktů nebude na trhu, ani na silnici nic, nebo jen kusovky a podpultovky od jiných, zatím přeživších, ale skomírajících producentů - toho bych se nechtěl dožít. Je to samozřejmě představa trochu přehnaná a hooodně předčasná, nicméně není možná nereálná... :-O Ale ještě strašnější pro mě je představa, že si půjdu koupit koncernovou škodovku a ona zespodu bude mít neuměle vyražený nápis "made in China" stejně jako veškerý sortiment např. hraček na našem trhu.... :*) - to mě asi fakt votráví.
Avatar - Hammunasakra
12. 3. 2012 23:33
Re: Passat jedničkou???
Já bych ta "o" ve slově hóóóóódně klidně trochu OMEZILA.. :-)
..směřujeme k tomu RYCHLEJi než by se mohlo zdát (a mnozí tomu dokonce "tleskají" a fandí aby to pokračovalo "co nejrychleji"... ;-)
Avatar - Hammunasakra
12. 3. 2012 12:57
Re: Passat jedničkou???
Ne to je REALITA - ten DOOPRAVDY PSEUDOnový passat je NEJ-prodávanější..
..alespoň vidíte že to je v autech STEJNÉ jako v prodeji (třeba) CD/nahrávek - to nejPRODÁVANĚJŠí NEbývá to NEJkvalitnější či NEJlepší.. ;-)
Avatar - KANKUNEN
12. 3. 2012 13:23
Re: Passat jedničkou???
Tak ono není z čeho vybírat, taloši nemají nic, na základě zkušeností s firemníma francouzskýma autama se doporučuji vyhnout, Opel taky raději ne a tak zbývá Mondeo a Passat, z japonců Mazda a Subaru, Honda se vyautuje sama kufrem. Japonci se brzdí konfiguracema a je jasná dvojice. Passat přihazuje Haldex a lety už provozovanou dvojspojkou.
12. 3. 2012 13:32
Re: Passat jedničkou???
U nas jezdi aktualni Avensisy v nafte (A P407 SW) a nikdo si nestezuje :-)
Avatar - KANKUNEN
12. 3. 2012 13:41
Re: Passat jedničkou???
Avensisu se omlouvám, ten jsem opomněl neprávem.
Avatar - white label
12. 3. 2012 13:58
Re: Passat jedničkou???
Jasně, on i jednooký král je pořád král..., ale budeme tu mít zřejmě jeden diskusní problém s označením C5! >:D
Avatar - Hammunasakra
12. 3. 2012 16:05
Re: Passat jedničkou???
C5 (Bi-turbo) není třeba - na volks-wagen Passat stačí Toyta Avensis ;-)
12. 3. 2012 16:16
Re: Passat jedničkou???
Běž to říct zákazníkům.
Avatar - Hammunasakra
12. 3. 2012 19:33
Re: Passat jedničkou???
To nemá smysl - zákazníci přinejlepším kupují dle PŘEDSTAV o kvalitě (jedno zda auta, televizory nebo CDčka ;-)
12. 3. 2012 20:26
Re: Passat jedničkou???
Ne, ne, Kylie, zákazníci kupují to, o čem si myslí, že je pro ně, z jejich pohledu zrovna v tu chvíli nejlepší. To, že si to myslí jinak, než někdo jiný je nepodstatné. Tohle mi přijde jak mateřská školka volného trhu.
Avatar - Hammunasakra
12. 3. 2012 20:40
Re: Passat jedničkou???
Tohle až NEmá co společného s "volným trhem" - lidé si mohou koupit COKOLI, ale podívejte se občas třeba na žebříček nejprodávanějších CD ;-)
A popravdě STEJNÉ je to u těch aut, nebo tv nebo ... nebo víte že (výrazně) NEJkvalitnější náplň do myčky nádobí je (rakouské) Claro 2020? Nebo se jako VĚTŠINA "klasicky" rozhodujete mezi Calgonit a Somat? :-)
..a takhle je to (skoro) u VŠEHO ;-)
12. 3. 2012 22:47
Re: Passat jedničkou???
Kylie, nesrovnávejte prodej aut s prodejem CD. Pokud vezmeme ČR, tak jedinými kupujícími CD jsou "nudící" se ženy brouzdající po nákupních centrech a starší generace. Všichni mladí si hudbu převážně nelegálně stahují. Proto vypadá žebříček prodejů tak, jak vypadá.. Auta kupuje poněkud jiná sorta lidí....
Avatar - Hammunasakra
12. 3. 2012 23:38
Re: Passat jedničkou???
Samozřejmě dnes se hudba povětšinou krade (no tu a tam někdo stahuje i LEGÁLně.. ;-)
..to ale není podstatné, tak co si stahují.. :-)
PS: Já bohužel poslouchám (zaznamenanou/uloženou CD chci mít) hudbu co se až tak moc stahovat NEdá... :-|
..nicméně (alespoň) internetová rádia využívám "hojně".. ;-)
PPS: Ale třeba ty tablety (či gely) do myček nádobí kupují mladí staří chytří ... i ti ostatní a .. a kolik jich zná či kupuje (výrazně) NEJ-KVALITNějšÍ výrobek v oboru?
A kolik ten Calgonit nebo Somat? ;-)
12. 3. 2012 22:55
Re: Passat jedničkou???
Neodpověděla jsi mi na to, co definuje kvalitu, nebo kdo ji definuje. Nebo napiš proč není auto, které si kdokoliv koupí pro něho zrovna v tu chvíli nejlepší. Pro kolik lidí je v tu chvíli zrovna nejlepší cokoliv z VW vidíš výše. Dokud se k tomuto nevyjádříš, nemá cenu se s tebou dál bavit. Opět, jako vždy kličkuješ a uhýbáš stranou.
Avatar - Hammunasakra
12. 3. 2012 23:43
Re: Passat jedničkou???
Pokud ve svých letech (při založení karty před 3mi lety 32?) NEvíte co to znamená kvalita (a NEdovedete jí rozeznat - jedno jestli v materiálu oblečení, whisky vínu nebo materiálu na palubní desce) - tak URČITĚ NEmá cenu ani abych "se začala snažit" :-)
PS: Ale to "pro spoustu lidí je zrovna nejlepší COKOLIV z vw" - to je :yes: :yes:
...to je PŘESNĚ to o čem mluvím.. ;-)
..aneb to nemá (dokonce naprosto) ŽÁDNOU souvislost s "reálnou" kvalitou/NEkvalitou poruchovostí/spolehlivostí atp. :-)
13. 3. 2012 08:10
Re: Passat jedničkou???
>:D Jako vždy. Něco plácneš a pak ani nejsi schopna to rozebrat. Co je to reálná kvalita zlatíčko angelo ?
Avatar - Hammunasakra
13. 3. 2012 09:21
Re: Passat jedničkou???
No pokud to NEpoznáte... :-|
...tak se NEdivím že ... hele, tak podle ČEHO si své (třeba auto)"favority" vybíráte VY?!?!? :-)
13. 3. 2012 10:00
Re: Passat jedničkou???
Podle toho, jak mi to které auto "sedí"/vyhovuje. Jak asi jinak. O tom právě v celé diskuzi píšu. Ty tady mácháš nějakou obecnou kvalitou, kterou ani nejsi schopna definovat. Zde je to ale o rozdílných preferencích jednotlivých kupujících.
Avatar - talio2
12. 3. 2012 13:33
Re: Passat jedničkou???
pokud je základ dobrej tak proč ho měnit
Avatar - Hammunasakra
12. 3. 2012 16:06
Re: Passat jedničkou???
Znamená "dobrej" stále ještě "za 3"? ;-)
12. 3. 2012 13:54
Re: Passat jedničkou???
Kdo vlastně definuje, co je a není kvalitní ? Resp. existuje něco jako absolutní kvalita ?
Avatar - Parda71 (BMWfans)
12. 3. 2012 14:25
Re: Passat jedničkou???
I na tohle bych uplatnil populární motto Whita ;-)
12. 3. 2012 14:37
Re: Passat jedničkou???
Já v tom mám celke jasno, ale zajíma mne pohled naší angely
Avatar - Hammunasakra
12. 3. 2012 23:45
Re: Passat jedničkou???
Určitě (máte "celke jasno"? ;-)
Tak POVÍDEJTE (docela "napjatě" naslouchám.. :-)
13. 3. 2012 08:12
Re: Passat jedničkou???
Začni odpovědí na mou otázku, tady se bavím s Pardou
Avatar - Hammunasakra
12. 3. 2012 19:41
Re: Passat jedničkou???
Vím že (prý dokonce VELKÉ množství) lidé mají "problém" rozpoznat kvalitu - ale FAKT se "musíte ptát"?
Jak píši tady kousek vedle - i my dva když budeme posuzovat např. dva vozy "část po části", tak se na VĚTŠINĚ věci spíš SHODNEME (úplně nejlépe když NEbudeme vědět co je na autě za znáček ;-)
Prostě posoudit lepší materiál na palubce, lepší sedačky atd. to není až tak problém.. :-)
Avatar - white label
12. 3. 2012 14:01
Re: Passat jedničkou???
Když ono být nejproooodávwanější je vlastně tak strašně jednoduché, ale vysvětluj to třeba takovému... Ctroenu...! :-O :*) >:D
Avatar - Hammunasakra
12. 3. 2012 15:42
Re: Passat jedničkou???
Co pak CITROËNu (tam to není třeba - myslím že VĚDí jaké auto postavili.. ;-) ) ale vysvětlujte to některým diskutujícím na auto.cz :-)
PS: Možná kdyby se projeli ...z česka do (třeba) Francie a zpět - nejdřív PASSATem, pak CITROËNem C5 a pak ať jede "dobrovolně" tím čím chce.. ;-)
..ach a přes veškeré vaše VEHEMENTNí ujišťovní, tak u vw si "uvwědomili" a "rádobykonkurenční" motor pro 250 CDi, 2.2 HDi 150 kW, 25d 160 kW atp. - byť (až jednou dorazí) bude mít "jen" 140 kW - tak (poslední) ale přece jen... :-)
12. 3. 2012 15:47
Re: Passat jedničkou???
Tady vůbec nejde o diskutující na auto.cz. Tady jde o lidi, kteří jsou ochotni své peníze za nějaké auto utratit.
Avatar - Hammunasakra
12. 3. 2012 15:59
Re: Passat jedničkou???
To by možná bylo "zajímavé" číslo, kolik z toho jsou firemní prodeje a kolik "Kylií" si jde koupit vůz který jí/jemu "vyhovuje" (a tím "vyvoleným" je vw Passat - nejspšíš 2.0 Tdi ;-)
12. 3. 2012 16:14
Re: Passat jedničkou???
Myslíš, že VW a ostatní automobilky řeší, komu své auto prodají ? Snaží se prodat co nejvíc. Tady není příliš o čem diskutovat. V článku jsou fakta. S "kvalitou" (a co je vlastně "kvalita" a kdo ji určije, že) to nemá co dělat.
12. 3. 2012 16:55
Re: Passat jedničkou???
ano resi, preference podnikatelu je u vetsiny znacek zrejma.
12. 3. 2012 17:06
Re: Passat jedničkou???
Jistě že to řeší. Když se ale prezentují absolutní čísla, je jedno, jestli auto koupila firma, nebo rodina. Pro automobilku je to prodané auto.
Avatar - Hammunasakra
12. 3. 2012 17:01
Re: Passat jedničkou???
Kvalita JE (prostě) KVALITA (ale lidé mají ČÍM DÁL VĚTŠí problém jí "rozpoznat" - to je FAKT ;-)
12. 3. 2012 17:05
Re: Passat jedničkou???
Už jsem se tě zde ptal jinde. Co je to vlastně kvalita ? A kdo ji definuje ?
Avatar - white label
12. 3. 2012 17:22
Re: Passat jedničkou???
add 1.?: C5(Bi-turbo) s kůží Crolio!
add 2.?: Kylie! >:D
Avatar - rohYpnol
12. 3. 2012 18:07
Re: Passat jedničkou???
>:D >:D >:D :yes:
Avatar - Hammunasakra
12. 3. 2012 19:45
Re: Passat jedničkou???
add 2: já VÍM (že mi to jde "lépe" než jiným ;-)
Rozdíl je hlavně v tom že mne NEzajímá "slovutnost" výrobku - že není nic moc klidně řeknu o DRAHÉM víně i autě :-)
PS: Dnes jsem měla možnost poslouchat "středně drahou elektroniku" - "věžičku" od firmy Audiomat - byla naprosto VYNIKAJÍCÍ :yes: ;-)
add 1: Criollo (a NEJkvalitnější není "ani náhodou/ani zdaleka" - ale na "tuctovku" ve střední třídě za necelý mibl - to je jiná, to je VELMI povedené :yes: :-)
PPS: Zrovna píši recenzi na posledního KEITHa JARRETTa (Rio) - velmi KVALITNí (není jeho nejlepší - to byl Köln - ale KVALITNí je ;-)
12. 3. 2012 20:29
Re: Passat jedničkou???
>:D >:D Jako vždy. Spousta nic neříkajících písmenek stáčejících se pryč od tématu. Naše zlatíčko Kylie. >:D
Avatar - Hammunasakra
12. 3. 2012 23:47
Re: Passat jedničkou???
MOC mne "mrzí" že vám ta písmenka NIC NEříkají.. :-|
..dohromady dávají slova, ty pak dohromady věty a to vše .. no nic..kyž NIC NEříkají, tak holt NIC NEříkají.. ;-)
PS: A "v" umíte? A "w" taky"? Tak si je "spojte" a máte "vwyřešeno" :-)
13. 3. 2012 08:15
Re: Passat jedničkou???
Ty mužeš z písmen poskládat slova, ze slov věty a z vět třeba román, ale stejně to neřekne vůbec nic. Takové místní delfinárium.
Avatar - Hammunasakra
13. 3. 2012 08:29
Re: Passat jedničkou???
Tak zůstaňte u "v"(-ýborný) + "w"(-ůz)= VW a NEtrapte se.. ;-)
13. 3. 2012 10:01
Re: Passat jedničkou???
Už se tě ptám jinde v této diskuzi. Kde tvrdím, že VW = výborný vůz ? Takto tě nazvu lhářkou.
Avatar - rohYpnol
12. 3. 2012 14:14
Re: Passat jedničkou???
Kylie, Kylie...
Ono je to stále o tom stejném. Jenže k tvému příspěvku - závisí jen a jen na tobě, co vidíš za pojmem "NEJLEPŠÍ".
Pokud vezmu to, že nejlepší je ten, kdo dokáže oslovit nejvíc zákazníků, tak je prostě Passat NEJlepší.
Je to stejné jako s MISS, taky se o nich hovoří jako o "NEJkrásnější" dívce. A proč? Protože dokázala oslovit NEJvíce hodnotitelů. Přitom zdaleka nemusí platit, že má ideální míry, v hlavě může mít Oggyho i se šváby atp.
Pokud se ale objektivně dohodneme na nějakých "průměrných" kritériích, takže zkrátka zobecněně příklad 1/4 prostornost, pohodlí, 1/4 výbavové prvky, cena, 1/4 motor, převodovka, spotřeba , 1/4 jízda, dynamika, agilita, tak ten Passat velmi pravděpodobně konkurenci porazí. VW svým pojetím oslovuje masy a daří se.
Porovnej si obecně produkci VW. Nikdy nebyla postavena tak, že byla v jednotlivých disciplínách nejlepší (snad kromě ergonomie a interiéru), obyčejně se vždy našel lepší v dílčí disciplíně. Jenže VW je vždy v popředí a vyvarovává se přešlapů. Takže z určitého pohledu prostě, ať se ti to líbí nebo ne, JE Passat nejlepší :-!
Avatar - Hammunasakra
12. 3. 2012 15:34
Re: Passat jedničkou???
No tak že vw Passat je KRÁL PRŮMĚRNOSTI jsem někde jako titulek viděla..
..a já bych s ním SOUHLASila.. ;-)
PS: Mám takový pocit, že (objektivně) lepší je třeba i konkurenční model NEJvětší světové automobilky (který ostatně model střední třídy největší evropské automobilky porazil i zde, že.. :-)
PPS: No a pojem NEJLEPŠÍ je "jednoduchý" - NEznamená "nejprůměrnější", ale VÍM že spousta lidí MÁ problém rozeznat KVALITU (a NEjen u aut ;-)
Avatar - rohYpnol
12. 3. 2012 18:35
Re: Passat jedničkou???
Nene, nepodsouvej Tvoje vnímání kvality za vnímání kvality někoho jiného. Kvalitu vnímá prostě každý jinak. Někdo ji vidí v měkčených plastech a slícování, někdo v ergonomii, jiný v prostornosti, někdo ve výbavě, ve spolehlivosti, v mechanickém sladění nebo v záruce. A z toho si namíchej různé koktejly pro každý případ zákazníka. Passat NEodpovídá tvému vrcholu hodnot? OK, respekt!
Ale zákazníci to vidí jinak ;-)

P.S. přečti si ve srovnání druhý pohled a už tam je jasno, jak je "kvalita" nebo zkrátka "kdo je lepší" vnímáno subjektivně
Avatar - Hammunasakra
12. 3. 2012 19:26
Re: Passat jedničkou???
N E - smysl!!! Kvalita je samozřejmě VŠECHNO z toho!!! ;-)
A NEJ-větší "bžunda" je, že když to budeme MY DVA "rozebírat" po jednotlivých částech (slícování, kvalita plastů atd.) - tak se spíš SHODNEME! :-)
PS: Kvalita je prostě jen jedna - problém je, že lidé jí NE-hledají (mají svou "oblíbenou" značku a "je to".. ;-)
PROTO tak "brojím" PROTI tomu říkat "tahle značka je :yes: a tahle zas :no: " - což byl je a asi navždy bude "pěkná bubost"
Avatar - rohYpnol
12. 3. 2012 19:58
Re: Passat jedničkou???
No myslím, že o značkách je to čím dál víc. Protože identita modelů jde do kopru ;-\ A kupuješ si Hjoandé malý, větší, kombi, sedan, SUV... Stejně tak VW malý, větší, kombi, sedan, SUV... Přitom u VW už budeš mít pro jistotu i stejné díly skrze jejich modularitu 8-s Nebo se podívej na Audi. Jedno jako druhé, jen jiný segment.
Co oslovuje mě jsou automobilové osobitosti - C3, DS3, DS4, Scirrocco, Golf, 500, 500L, Mini... to jsou vozy, kterým fandím :yes:
Avatar - Hammunasakra
12. 3. 2012 20:45
Re: Passat jedničkou???
Tak tady mám (bohužel) stejný dojem - je to čím dál víc (jen, nebo alespoň "hlavně") o značkách.. (a i lidé naprosto NEznalí odkudsi "vědí" že tahle značka je "taková" a tamta "maková" a ... atd.atp.)
TAKÉ fandím "originalitě" - MOC mne "těší" projekty typu Caparo nebo "poslední mohykán" Bristol (doufám že přežije) apod.
Avatar - das_autos
12. 3. 2012 18:04
Re: Passat jedničkou???
Paní,podlep si žvejkou Caps Lock fakt se to nedá číst.Nejprodávanější nemusí být nejkvalitnější stejně jako to míň prodáváný zase kvalitnější jako třeba Citroen >:D nebo pseudo napodobeniny z korejskýho poloostrova.
Avatar - white label
12. 3. 2012 18:07
Re: Passat jedničkou???
>:-[] ;-)
Avatar - Hammunasakra
12. 3. 2012 19:31
Re: Passat jedničkou???
A proč zrovna Citroën?? To "zapadáte do davu" co dělá tu BUBOST co jsem právě teď 19:27 komentovala? Že vozy dělí na "značka :yes: a značka :no: :-)
Avatar - das_autos
12. 3. 2012 19:44
Re: Passat jedničkou???
A pROč nE?Vw je prostě NeJpROdáVaNěJší a JeStLi Je NejLEPší tO Už bych NEChAL nA užIVATEleCh saMOTNýcH :yes: .
Avatar - Hammunasakra
12. 3. 2012 19:50
Re: Passat jedničkou???
V těch malých a velkých písmenkách a jejich střídání máte DOST VELKÝ "chaos" :-)
PS: Však já to na nich NECHÁVÁM (jen i občas "trochu poklepu... ;-)
(nicméně asi bych měla DÁT NA VAŠE DOPORUČENÍ a "dodržovat" staré "kdo chce kam..." :-)
PPS: "A pROč nE" co? NErozdělovat vozy JEN a HLAVNĚ podle znáčku na kapotě? No protože snad "máme na víc", nebo? ;-)
12. 3. 2012 15:02
Nějak nerozumím místní logice.
To co je nejprodávanější je automaticky nejlepší ? Čísburgr od strejdy donalda bude asi ten nejprodávanější hambáč na světě a přesto pochybuju ,že díky tomu je ten nejlepší. Nebo myslí si to někdo ? Vážně ? ...

Ano vw jsou dobrá auta. Ale jen díky tomu ,že prodávají nejvíce aut nemůžou být přece nejlepší. Spíše je to díky tomu ,že mají zvládlý marketing, pobočky na každém rohu a jsou docela cenově dostupné. Stejně jako mekáč...
Rozbalit vlákno
24
12. 3. 2012 15:18
Re: Nějak nerozumím místní logice.
Ne, nerozumíš. V diskuze pod článkem, který oznamuje výsledky hospodaření nějaké automobilky je celkem logické posuzovat výsledky právě podle tohoto tématu. Tady se neřeší, jestli v Passatu jedeš v zatáčce o -5 kmh pomaleji než v konkurenci.
Avatar - Hammunasakra
12. 3. 2012 23:52
Re: Nějak nerozumím místní logice.
Nu mně "připomínka" že lepší než Cheeseburger je (alespoň) Double cheeseburger (a jsou další JEŠTĚ lepší) příjde docela NA MÍSTĚ.. ;-)
..aneb PROČ "oslavwovat" právě prodeje CHEESEBURGERu, když snad VŠICHNI víme, že NEJlepší je FishMac? :-)
13. 3. 2012 08:19
Re: Nějak nerozumím místní logice.
Ještě mi zkus najít, kde oslavuji VW. Všichni víme... No a podle článku víme, kolik zákazníků si myslí, že je pro ně ten který model z portfolia VW nejlepší volba.
Avatar - Hammunasakra
13. 3. 2012 08:25
Re: Nějak nerozumím místní logice.
To jste NEvěděl že naprostá VĚTŠINA lidí se v autech NEvyzná...? ;-)
PS: A zrovna tak v náplních do myček nádobí a v ... :-)
13. 3. 2012 10:03
Re: Nějak nerozumím místní logice.
Taky nikdo netvrdí, že preference zákazníků musí korespondovat s obecnou kvalitou. Bohužel jsi zatím nebyla schopna definovat, co by to ta kvalita vlastně měla být. Žádal jsem tě několikrát a na více místech žížalko lhářko engelo.
Avatar - rohYpnol
12. 3. 2012 15:23
Re: Nějak nerozumím místní logice.
Cenově dostupné - nechám na jiných, topper a další ti dostatečně jasně vysvětlí, co je cenově výhodné >:-[]

neplatí: VW je nejlepší, protože se nejlíp prodává.
naopak platí: VW se nejlíp prodává, protože je nejlepší.
Jestli chceš tvrdit že ne, tak se zamysli, jestlis náhodou nevolil vládnoucí strany, zamysli se nad fungováním trhu. Protože tím dokonale popíráš funkci trhu a jeho samoregulační vlastnost.
Chápeš?
Mimochodem když to podle tebe zapřičiňuje JEN marketing, tak přeci není nic jednoduššího než zapracovat na marketingu. Tak proč to ostatní nezvládají a VW group ano 8-s ?
VW nejlépe naplňuje potřeby Evropanů, proto se nejlépe prodává. Je to tak jednoduché, že mnozí jiní výrobci to neustále nezvládají a o číslech VW group si můžou nechat jen zdát.
12. 3. 2012 16:25
Re: Nějak nerozumím místní logice.
Sám dělám pro firmu ,jejíž produkt není nejlepší a ani nejlevnější ,ale přesto má s přehledem několikrát více klientů než konkurence. Takže ty poslední dva odstavce jsou opravdu mimo.(dobře zvolený a cílovaný) Marketing je ve velké konkurenci rozhodující věc. Ale také stojí spousty (spousty) peněz. Je třeba se zamyslet nad tím jestli není lepší udělat kvalitnější produkt a nebo více investovat do marketingu. Lepší je samozdřejmě ta druhá možnost. Tedy s ohledem na výdělek. Naprostá většina firem takto postupuje . Ale ať mi proboha nikdo netvrdí ,že VW se nejvíce prodává ,protože je nejlepší.
Avatar - rohYpnol
12. 3. 2012 16:37
Re: Nějak nerozumím místní logice.
Aha, takže veřejné tajmství ve smyslu - za vším hledej marketing...
Bereš to moc úzkoprse, ber "nejlepší" v širším slova smyslu. Prostě VW dokáže nejlépe uspokojit potřeby svých zákazníků. A jestli to dělá tak, že zákazníkům raději za jejich peníze VWysvětlí, že jejich VW je nejlepší místo toho, aby opravdu bylo... OK. Takhle se dělá byznys.
Že VW dokáže zákazníkovi vysvětlit, že zcela nová generace netřeba a ten facelift je vlastně novou generací... Je to lepší než přijít s novou generací, která není zákazníky pochopena a přijata. VW je zkrátka v širším smyslu na Evropském trhu NEJlepší :-!
Avatar - Hammunasakra
12. 3. 2012 23:54
Re: Nějak nerozumím místní logice.
Tak TAKHLE to je! No ještě že NEchápu co to je ten "širší smysl" (být NEJlepší ;-)
12. 3. 2012 17:09
Re: Nějak nerozumím místní logice.
Jde ale o to, co si myslí zákazník. I kdyby to byla otázka jen dobrého marketingu, tak dobrý marketing zmasíruje zákazníka a ten si myslí, že daný produkt je PRO NĚJ ta nejlepší volba. A opět, snad už po sté, horní čísla ukazují, co si zákazníci myslí.
12. 3. 2012 17:31
Re: Nějak nerozumím místní logice.
Jo jo... souhlas... to je tady zase zbytečných orgasmů a do hrudi se mlácení... to že se něčeho prodává nejvíc, neříká nic o tom, jestli to něco je nejlepší... ale hodně místních by tomu rádo věřilo...
Avatar - white label
12. 3. 2012 18:05
Re: Nějak nerozumím místní logice.
..., a ještě mnohem víc je tu těch, co mají noční můru z jakékoli možné souvislosti prodejů jistého koncernu s poměrem cena/kvalita a diskusně preventivně střílí zmateně od pasu, hlava nehlava... >:-[]
Avatar - rohYpnol
12. 3. 2012 19:30
Re: Nějak nerozumím místní logice.
Tak to obráťme doplň - VW se prodává nejlép protože ___________???
Jasně - celá Evwropa má vwymyté mozky, Evwropa je svwětadíl ovwcí,...
Objektivně nezaujatí volí C5 s biturbem a ti šťastní, co uviděli Gabriela, stojí ve frontách u Hjoandé >:-[]
12. 3. 2012 21:52
Re: Nějak nerozumím místní logice.
Kdyby nebylo posledního odstavce bral bych to jako skvěle padnoucí ironii :-)
Avatar - Hammunasakra
12. 3. 2012 23:57
Re: Nějak nerozumím místní logice.
:-) ..a jinak ti co zvolili Citroën C5 V6 Bi-turbo, tak (a to lze říct myslím OBJEKTIVNĚ a NEZAUJATĚ) ti se mají (lépe než ti co jezdí s vw Passat 2.0 Tdi ;-)
PS: A když už, tak VŠECHNY světadíly jsou plné ovcí - a ano, v Evropě (docela silně) převládá typ "ovwce naftovwá" :-)
13. 3. 2012 08:21
Re: Nějak nerozumím místní logice.
>:D >:D >:D >:D
Avatar - Hammunasakra
13. 3. 2012 09:19
Re: Nějak nerozumím místní logice.
Jestli to " >:D " bylo na "ovwečku naftovou" tak :yes: ;-)
Avatar - Dinar
13. 3. 2012 09:32
Re: Nějak nerozumím místní logice.
Jistě, >:D oVWce naftová, to bude asi proto, že takové PSA už před lety naprosto rezignovalo na benzinové motory, zatímco oVWce si pořád můžou koupit špičková TSI až V6. Ty si fakt nevidíš do... ;-)
Avatar - Hammunasakra
13. 3. 2012 09:34
Re: Nějak nerozumím místní logice.
...a CO s tím má zase společného nějaké PSA?!?!? :-)
PS: V Evropě jsou (jsme) prostě "ovwečky naftové" - howgh ;-)

[odkaz]

..tuhle mne tu někdo přesvědčoval jak "skvělý" je vysoký litrový výkon "obecně" a konkrétně jednoho z motorů audi - tak já si to NEmyslím (vysoký litrový výkon se "hodí" jen NĚKDE, "patří" jen "někam") - ale třeba sem (163 koní na litr) docela ANO :-)
Avatar - Dinar
13. 3. 2012 09:41
Re: Nějak nerozumím místní logice.
PSA vás ovce vytváří, nenabízí nic jiného, sama jsi zářným příkladem, blábolení o bristolech, realita v dýzlu, aneb zloděj křičí... všichni to známe. Prostě působíš směšně. ;-)
Avatar - Hammunasakra
13. 3. 2012 09:43
Re: Nějak nerozumím místní logice.
No u nás doma BENZÍNy hrají docela JASNOU "přesilovku" :-)
PS: A já hlavně NEdělím motory na "benzínové" a "naftové" ale na motor "ideálně pasující" k dannému vozu ;-)
(aneb tohle je 2 naftový motor co mám - proti "přesilovce" BENZÍNů :-)
PPS: Ale je VÝBORNÝ (ten naftový V6 s dvěma turby :yes: ;-)
Avatar - Dinar
13. 3. 2012 10:07
Re: Nějak nerozumím místní logice.
Sebezáchovné obhajoby působí dílem dojemně dílem komicky. >:D :-!

Já jen, aby sis dala pozor, až budeš příště blábolit o oVWcích, abys neohluchla z toho mlácení zvonečku, co máš na krku. ;-)
Avatar - Hammunasakra
13. 3. 2012 10:18
Re: Nějak nerozumím místní logice.
Ok - jen teď NEvím co z toho má být ta "sebezáchovná obhajoba" :-)
PS: Já se k tomu ("veřejně") HLÁSÍM (že mám NAFTOVÉ bi-turbo.. ;-)
..což ale (přece) NIC NEmění na FAKTu, že my evropané "obecně/většinově" jsme "naftovwé ovwečky" :-)
13. 3. 2012 10:05
Re: Nějak nerozumím místní logice.
Ne, bylo to na objektivně a nezaujatě... >:D >:D
Avatar - Pepa Vomáčka
12. 3. 2012 15:10
Nový auto = vyhozený peníze
Stejně nechápu tu pitomost, že si někdo koupí nový auto. To si jenom vyjedu ze salónu a najednou HUP a auto má cenu -50.000 Kčs. To já když vidím něco nového naleštěného tak si rovnou klepu na čelo, ten člověk musí být blázen nebo zloděj. Hlavně když si můžu koupit třeba desetiletej bourák co jinak novej stojí třeba 700 tisíc a navíc už má od minulýho majitele vychytaný všechny mouchy!
Rozbalit vlákno
8
12. 3. 2012 15:18
Re: Nový auto = vyhozený peníze
troll ;-)
12. 3. 2012 15:19
Re: Nový auto = vyhozený peníze
>:D >:D >:D >:D
Avatar - rohYpnol
12. 3. 2012 15:27
Re: Nový auto = vyhozený peníze
vždy jsem věděl, že IQ houpacího koně je pro některé nedostižná meta >:-[] :-!
Avatar - donPedro
12. 3. 2012 15:40
Re: Nový auto = vyhozený peníze
Hele ogare, Pepo Vomáčko, nikomu tu nenadávej do bláznů a zlodějů. Neb kdyby nás nebylo, tak kde vy "chytráci" byste asi tak ty svý vojetiny kupovali, že. Anebo si založ automobilku vlastní, kde na polygonu všecky auta z výroby volítáš a budeš prodávat jen vojetý a budeš míti tím pádem zlatej důl. Tož tak.
12. 3. 2012 15:44
Re: Nový auto = vyhozený peníze
>:D
Avatar - Hammunasakra
12. 3. 2012 16:00
Re: Nový auto = vyhozený peníze
:yes: :-)
12. 3. 2012 16:14
Re: Nový auto = vyhozený peníze
Tenhle troll se do těch "českých" klíšé opřel na víc diskuzích :yes:
Avatar - Parda71 (BMWfans)
13. 3. 2012 19:10
Re: Nový auto = vyhozený peníze
Na čem jedeš? >:D >:D >:D
Avatar - Pepa Vomáčka
12. 3. 2012 15:51
Stojím si za svým
a kvůli tomu radši založím i další vlákno, nové auto nad půl milionu korun si může koupit buď zloďej a nebo blázen. A protože můj názor je ten správný, očekávejte, že zde ještě minimálně jedno zbytečné vlákno s mým názorem založím!
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Hammunasakra
12. 3. 2012 16:11
Re: Stojím si za svým
Proč zrovna 20.000€? ;-)
PS: Neb VÍM že NEkradu (nejsem zloděj-ka), tak CO to může znamenat...?
12. 3. 2012 16:15
Re: Stojím si za svým
>:D >:D >:D >:D já umřu >:D >:D
12. 3. 2012 16:19
Re: Stojím si za svým
další vlákna? toppere, tys začal psát česky? >:-[]
12. 3. 2012 16:30
Re: Stojím si za svým
>:D :yes:
Avatar - Renton
12. 3. 2012 18:05
Re: Stojím si za svým
Clovek si ide vecer po praci precitat auto.cz a dozvie sa, ze je zlodej alebo blazon :-) a mozno som oboje :-O Pepo, Pepo ...nebudes ty nahodou troll?
Avatar - white label
12. 3. 2012 18:11
Re: Stojím si za svým
Pepa je skvělý ironik a má to promyšlené od profilu až po příspěvky!
Dokonalá parodie na mnoho zdejších tradičních "mouder"! :yes:
Kdo náhodou nepochopí tuhle ironii, je tzv. ztracen v diskusi... ;-)
Avatar - Renton
12. 3. 2012 18:13
Re: Stojím si za svým
O tych zlodejoch som to teda fakt nepochopil. No nic, moja chyba :-|
Avatar - white label
12. 3. 2012 18:17
Re: Stojím si za svým
Mrkni na jeho avatar.
[odkaz]
Kdo má na auto víc jak půl mega, krade..., tos nikdy jinde neslyšel. >:-[]
12. 3. 2012 19:41
Re: Stojím si za svým
>:D Jeden lepší než druhý.
12. 3. 2012 15:59
BRAVWO
:yes: :-!
Rozbalit vlákno
16
Avatar - donPedro
12. 3. 2012 17:05
Re: BRAVWO
:yes: I takto se to dá říci ...
Avatar - rohYpnol
12. 3. 2012 18:55
Re: BRAVWO
mimochodem, víš co znamená www? VolksWagensWorld, a aby to lépe vypadalo, tak vzniklo místo vww www ;-)
Avatar - GM.rja
12. 3. 2012 19:17
Re: BRAVWO
To byla i Dolfikova představa podpořená vymíváním mozků, dnes se tomu říká u vw marketing - ta podobnost - jen tak dál kluci ;-)
Avatar - rohYpnol
12. 3. 2012 19:48
Re: BRAVWO
jo marketing dělíme na
-přímý
-nepřímý
-VW >:D
Avatar - Hammunasakra
12. 3. 2012 19:58
Re: BRAVWO
:yes: :-)
PS: Ono je to tak trochu PRAVDA (že Ferdinand P. raději přijme pár dalších lidí do marketingu - aby lidem "vwysvětlili..." než aby to udělal "o € dráž" a "pořádně" - to NENí žádné "tajemství".. ;-)
PPS: A používají "podobné" principy jako třeba Komerční banka v česku - zvýhodním firmy/firemní zákazníky a ty "donutí" své zaměstnance mít konto také v KB (ale na ty už ... jak to jen jde - čti "zadržím" jim platby až na tři dny :-)
na STEJNÉM ZÁKLADním principu pracuje vw ;-)
12. 3. 2012 20:09
Re: NECH SI SVÉ KYDY
Vůbec mě nepřekVWapuje plácání a bití se v prsa někým, kdo ví o autech jen vyčtené a imaginární a zkreslené pseudofakta a abych dotyčnému nekřivdil, třeba i něco o automobilech(spíš pouze o VW) o kterých tu agituje a možná i doma v pokojíčku před plakátem dělá věci o kterých lze psát až po desáté hodině. Jak jinak si vysvětlit jeho trapné argumenty a útoky s latentní agresivitou na lidi s opačným a většinou pravdivým názorem?? Je to nová skupina lidí (myslím GTi), kdy se snaží mluvit argotem a tím se snaží jakoby:))) odlišit a těmto lidem kraluje GTI a je to podobné jako SUPERMAINSTREAM:)) >:D >:D :no: Jeho demagogické keci plné trpností jak jinak si vysvětlit jeho kydy:)) :-! >:D >:D >:D >:D

VW dělá auta, od kterých se čaká, že budou snad jezdit a dobře prodávat:))) to druhé očividně jde:)) to druhé už méněale nic víc. V testech se o nich většinou píše ano jezdí, ale bez emocí a bez charakteru a poruchy:))Co dodat?? Jsou frigidní a dutá jako mozek některých přispívatelů do fóoora:)))

Podle keců rádoby všeználkům znamená snad, že automobil, který se prodává je dobrý???Nebo dokonce nejlepší??Tomu se můžeme jen smát:))))Ale je to názor chlapce co bloudí v poušti, kdy hledá sám sebe a nebo snad oázu s voduou??? >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - Ada je zase tady
12. 3. 2012 20:19
Re: NECH SI SVÉ KYDY
Viš, sokolíku, že někteří lidé si kupují auto, aby se spolehlivě a pohodlně dostali z bodu A do bodu B, zatímco někteří jiní si kupují prodloužení svého faluse? Přemýšlej o tomto srovnání a o tom, proč těch prvních je o hodně víc... :-!
12. 3. 2012 20:39
Re: NECH SI SVÉ KYDY
Pokud píšeš pohodlně, tak tím myslíš i spolehlivost?Hochu čísla hovoří jasně...... a pokud nejezdíš ve phaetonu a nejsi v Číně:)))) :-! :-! :-! :-!
Avatar - Ada je zase tady
12. 3. 2012 23:41
Re: NECH SI SVÉ KYDY
Myslim presne to, co jsem napsal. S jednim passatem (B5.5 4motion) jsem najezdil 250 tis. km a nikdy mne nikde na ceste nenechal. Ta jedina zavada, kterou bylo nutno opravit, protoze jizda s touto zavadou byla neprijemna (viskozni spojka na remenici vetraku chladice) je pro mne na 250 tis km marginalni. Ostatni veci se menily ci repasovaly podle servisniho planu. Pokud je dnesni Passat stejne spolehlivy a statisticke udaje o opravach ostatnich 4 sluzebnich Passatu ukazuji, ze ano, neni duvod o spolehlivosti tohoto vozu pochybovat, sokoliku. :-!

BTW ve firme jsme meli i jine vozy - napr, Peuegot 407 -> sel z domu po 40 tisicich km pro nekoncici problemy s elektrickou instalaci - stal totiz v servisu vic, nez jezdil a Peugeot 807, ktery po 90 tisicich km skoncil s prasklou vackou a potkanym motorem 2,2HDI...
Avatar - Hammunasakra
13. 3. 2012 00:13
Re: NECH SI SVÉ KYDY
Na hodnocení PASSATu B5 v Gebrauchtwagen(katalozích) si pamatuji - tak GRATULUJI že jste patřil mezi ty ŠŤASTNÉ mezi šťastnějšími.. ;-)
..už si nejsem jistá která generace PASSATu (se známkou 5 nebo snad 6?) uzavírá tabulky AutoBILDu na 100.000 km, nevíte? :-)
Když jsem u toho AutoBild - četl jste o PROBLÉMECH s motory TSi? Je to prý stejné jako s výpadky výkonu u V6 3.6 - NEmohou přijít CO to je/proč to je...
..a tak se rozvodové řetězy trhají a t-r-h-a-j-í a TRHAJí a ...ale oni na to JISTĚ nakonec příjdou...!
..i když na ty výpadky výkonu u vw V6 3.6 (dnes škoda superb) NEpřišli dodnes... :-|
Avatar - Ada je zase tady
13. 3. 2012 08:44
Re: NECH SI SVÉ KYDY
Auto s benzinovym motorem je beznadejne zastarale. Proto mne problemy zivotnosti (pokud vubec nejake existuji) nejakeho takoveho motoru nezajimaji. Hlupakovi, ktery si koupi auto s benzinovym motorem, nebo ktery ve sve omezenosti dokonce koupil auto francouzske nezbyva rici nic jineho, nez "dobre mu tak".
Avatar - Hammunasakra
13. 3. 2012 09:02
Re: NECH SI SVÉ KYDY
Máte pravdu, také NEchápu ty co si koupí FRANCOUZSKÉ BENZÍNové Bugatti Veyron ;-)
PS: Ta "životnost" kde Passat propadl byla 100.000 km (tak ta ZAJÍMÁ asi KAŽDÉHO, nebo? :-)
Avatar - Ada je zase tady
13. 3. 2012 09:43
Re: NECH SI SVÉ KYDY
Jak můžeš ovládat automobil, milá Lilie, když neumíš ovládat ani klávesnici svého počítače? Uvědomuješ si, že tvé "moudrosti" jsou z důvodu chaotického mačkání tlačítka "shift" nečitelné? :no:
Avatar - Hammunasakra
13. 3. 2012 09:45
Re: NECH SI SVÉ KYDY
Lilie mám docela ráda - a automobil ovládám (snad) podobně "snadno" jako klávesnici.. ;-)
PS: Já to tedy na své obrazovce vidím docela ČITELNĚ ... (potřebujete nové) brýle nebo monitor? (nebo "kachnu i husu"? :-)
Avatar - white label
13. 3. 2012 09:52
Re: NECH SI SVÉ KYDY
"..milá Lilie," >:D
12. 3. 2012 20:34
Re: NECH SI SVÉ KYDY
Ne, automobil, který se prodává je zrovna v tu dobu nejlepší volba pro toho, kdo ho kupuje.
12. 3. 2012 20:02
Určite
Jeden fakt sa nedá poprieť - neslané a nemastné jedlo je skrátka najzdravšie. Zdá sa, že na správnu výživu sa vo svete dbá. :-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ada je zase tady
12. 3. 2012 20:13
Passat je jednička
Jak take jinak, že... přece si nikdo nemůže myslet. že jedničkou by mohl být nějaký rendlík >:-[]

Škoda jen, že Passat už nemá ruční brzdu a že z palubky dosud nevymýtili ten šílený budík. :no:

A že se krade víc, jak jiná auta... :-(
Rozbalit vlákno
1
13. 3. 2012 03:59
Re: Passat je jednička
No vidíš, veľa sa kradne, tak straty treba nahrádzať. Niet divu, že sa ho musí vyrábať toľko, keď ide k jednému zákazníkovi aj 3x, lebo mu každý v krátkej dobe ukradnú... ;-)
A kazí sa to, derie sa to, myslíš, že by sa inak tak kradli? Dnes už sa kradnuté autá nepredávajú, ide to na súčiastky. Materiál, čo najviac odchádza je logicky najžiadanejší, to si nevedel?
Avatar - Ham.
12. 3. 2012 21:22
Hotovost přetéká z hrnců, co s ní?
[odkaz]

PS: 850 mio. to je za hubičku
Rozbalit vlákno
19
12. 3. 2012 23:15
Re: Hotovost přetéká z hrnců, co s ní?
Mám velkou radost, že to koupili. Ducati je srdcovka...a jestli s ní dokážou totéž, co s Lamborghini, máme se na co těšit.
Avatar - Hammunasakra
13. 3. 2012 00:00
Re: Hotovost přetéká z hrnců, co s ní?
A co dokázali s Lamborghini? ;-)
..přebouchat jeho karoserii na audi R8? :-)
13. 3. 2012 08:24
Re: Hotovost přetéká z hrnců, co s ní?
Že by zachránit jednu z ikon a dál pokračovat v tradici ?
Avatar - Hammunasakra
13. 3. 2012 08:39
Re: Hotovost přetéká z hrnců, co s ní?
..no já narážela na "aktualizaci" modelů (během života stále ještě prodávaného Gallardo se nedaleko v Modena vyměnili 3 modely atd....
PS: Prostě v Sant´ Agata se nějak moc NEzměnilo..
13. 3. 2012 10:10
Re: Hotovost přetéká z hrnců, co s ní?
Nebo, že u Lamborghini postavili tak dobré auto, že není třeba okamžitě vymýšlet obměnu. Interpretace může být různá.
P.S. Doporučuji Italian Job Jeremyho Clarksona. Velmi zajímavé.
Avatar - Hammunasakra
13. 3. 2012 10:14
Re: Hotovost přetéká z hrnců, co s ní?
Ta první věta, to byl VTIP? :-)
NE že by to bylo snad "špatné auto" - to NE (ale "na budku" dostalo již od MINULÝCH generací modelů... Ferrari i Porsche.. ;-)
PS: Jeremy je SKVĚLÝ (ale hlavně "mystifikátor" :-)
13. 3. 2012 11:09
Re: Hotovost přetéká z hrnců, co s ní?
Stejně, jako je C5 lepším autem než Passat a stejně dostává "na budku" Kylie, je to jen o preferenci zákazníků. Pro někoho může být lepší volbou 430/458, pro někoho Gallardo. Pro někoho jsou to nesmysly, protože pro něj je nejlepší Logan.
P.S. Jeremy nikde netvrdí, že Gallardo je lepší. Podívej se na to. Stejně tak tvrdí, 599GTO je prostě hrozná, někteří se toho hned chytili, ale už jaksi nezaznamenali Jeremyho komentář/dovysvětlení v tištěné formě. Tam to vyznívá trochu jinak.
Ty tvoje univerzální teze...
Avatar - Hammunasakra
13. 3. 2012 12:11
Re: Hotovost přetéká z hrnců, co s ní?
"Mícháte" do sebe DVĚ různé věci! :-)
KVALITA je samozřejmě jen jedna (prostě kvalitnější brzdy jsou ty lepší - co méně vadnou a mají vyšší účinnost .. tečka), vy do toho "zamotáváte" auto jako CELEK, které se skládá z MNOHA (kvalitativně porovnatelných) veličin =
= při otázce zda je lepší Rolls Royce Phantom nebo Ferrari F12 tam je odpověď "pro někoho to, pro druhého ono" SPRÁVNÁ - při porovnání dvou víceméně stejných (podobných... SROVNATELNÝCH) vozů jako je Ferrari 458 Italia a 10 let staré Lamborghini Gallardo ale odpověď LEPŠí vůz a HORŠí vůz "existuje" ;-)
PS: Takže třeba LZE říci, že dvojité lichoběžníky s oddělenými těhlicemi je LEPŠí závěs než McPhersony.. :-)
13. 3. 2012 12:57
Re: Hotovost přetéká z hrnců, co s ní?
>:D >:D >:D >:D A co děláš s komponenty, které nejsou nejlepší ? >:D >:D >:D Zamotávat auto jako celek.... Ale vždyť se auto kupuje jako celek >:D >:D >:D >:D
Avatar - Hammunasakra
13. 3. 2012 14:34
Re: Hotovost přetéká z hrnců, co s ní?
..a tohle napíše člověk co opakovaně hlásá že NEumí poznat kvalitu, rsp. dokonce NEVÍ co to kvalita je..
13. 3. 2012 15:00
Re: Hotovost přetéká z hrnců, co s ní?
LHÁŘKO, kde hlásám, že neumím poznat kvalitu ?
Avatar - Hammunasakra
13. 3. 2012 15:32
Re: Hotovost přetéká z hrnců, co s ní?
No pokud se někdo opakovaně a znovu a ZNOVU ptá..
..existuje něco jako absolutní kvalita?
..a co je a co není kvalitní?
..a já si vybírám podle toho "co mi sedívyhovuje"
..a kdo vlastně definuje tu kvalitu?
atp. atd. - tak člověka napadne že... ;-)
Nicméně na tom "Snaží se prodat co nejvíc. S kvalitou to nemá co dělat" - tady s vámi SOUHLASím... :-)
PS: A já osobně jsem ráda že Citroën C5 má KVALITNĚJŠí sedadla než vw Passat, je fajn že má i KVALITNĚJŠÍ brzdy, je bezva že má i KVALITNĚJŠÍ odhlučnění, je výborné že má i KVALITNĚJŠí uložení náprav, je prima že má i KVALITNĚJŠÍ naftové motory..
(ale celkově je asi NEkvalitnější, že? ;-)
PPS: NEtuším proč takovou MASU lidí tak "bere" průměrně průměrný vůz průměrné konstrukce i průměrných jízdních vlastnotí se sotva průměrnou spolehlivostí - důvod super hyper prodejů zrovna vw Passat s KVALITOU určitě nic společného NEmají... :-)
13. 3. 2012 17:00
Re: Hotovost přetéká z hrnců, co s ní?
Ptám se, protože ty se tady opíráš o nějakou obecnou definici kvality, kterou jsi zatím nedefinovala. Já bych s tebou i rád diskutoval o té obecné kvalitě. Protože jsem se ale zatím nedozvěděl, co tím myslíš, tak to jaksi nejde. Nevím, jestli je C5 obecně kvalitnější než Passat a ani si to nedovolím posoudit. Sám za sebe napíše že ano, protože mne konkrétně C5 oslovuje více než Passat. Osobní preference. Pro mne je to subjektivně kvalitnější volba. V článku vidíš, pro kolik lidí je subjetivně kvalitnější/lepší volba něco od VW. Celou dobu tady píši o subjektivní kvalitě.
P.S.Obecně má C5 kvalitnější brzdy než Passat... Troufneš si tuhle obecnou definici aplikovat na základní C5 a R36 ?
Avatar - Hammunasakra
14. 3. 2012 10:12
Re: Hotovost přetéká z hrnců, co s ní?
No mne nějaká "jednoduchá" (jednovětná) chytrá definice kvality zrovna NEnapadá (vás ano?). U auta je MNOHO jednotlivostí kde pojmenování kvalitnější/horší LZE použít (jak už jsem psala) - a je jedno zda mluvíme o materiálu na palubní desce nebo brzdách..
PS: Samozřejmě že (asi) ne (jak už jsem PSALA, chce to "srovnávat srovnatelné"
(i když teď jsem se snažila "zaGOOGLEovat" jaké kotouče má Passat R36 - a víte že ty v C5 V6 jsou minimálně srovnatelné, ne-li možná lepší?? :-)
ZÁKLADní model C5 1.6 HDi srovnatelný ale POCHOPITELNĚ NEní - viz "srovnávat srovnatelné".. ;-)
14. 3. 2012 10:56
Re: Hotovost přetéká z hrnců, co s ní?
Tak teď ještě, co to jsou "lepší" kotouče ? Kotouče nebrzdí sami od sebe. Co destičky ? A co hmotnost, kterou ty brzdy musejí brzdit ?
C5 V6 kotouče vpředu 288mm, vzadu 276mm, R36 vpředu 345mm, vzadu 310mm. Samotné kotouče klidně s průměrek víka od polenice nemusejí znamenat výborné brždění. Nesmyslně vytrháváš jednotlivosti.
Avatar - Hammunasakra
14. 3. 2012 14:02
Re: Hotovost přetéká z hrnců, co s ní?
C5 V6 kotouče vpředu 340 mm ;-)
(to co píšete byla možná minulá generace - nebo na modelech pro česko BRUTALně "šetří" :-)
Pochopitelně nezáleží JEN na velikosti brzdového kotouče ALE - že by někdo použil velký (čti drahý) kotouč a pak dal NEsmyslně malé/levné destičky...? ;-)
PS: Vidím že nějaká "chytrá krátká jednoduchá" definice KVALITY vás také NEnapadla..
..ale u brzdových kotoučů to zjednodušeně lze říci (opomeneme-li stále ještě drahé keramické, tak): čím větší (a tlustší) tím lépe (tím "kvalitnější" :-)
14. 3. 2012 15:19
Re: Hotovost přetéká z hrnců, co s ní?
Pardon. Údaj pro první generaci. Ano, 340mm.
Samozřejmě, jednoduchá definice mne nenapadla, protože dle mne neexistuje a hlavně neexistuje obecná definice. Vždy se liší dle úhlu pohledu. Já se tady celou dobu nepřu o to, jestli z toho či onoho pohledu jsou vozy VW kvalitnější než konkurence. Jen říkám (a naposled, je to unavující), že pro počty zákazníků zmíněné v článku jsou příslušné vozy VW v době pořízení tou nejlepší volbou. O tom, že si zákazníci nekupují auta o kterých si myslí, že pro ně, v jejich konkrétní situaci, z jejich pohledu, v danou chvíli jsou nejlepší volbou, mne nikdo nepřesvědčí. Tabulky prodejů nejsou o mém, nebo tvém pohledu, či preferenci.
Avatar - Hammunasakra
15. 3. 2012 09:45
Re: Hotovost přetéká z hrnců, co s ní?
No a já říkám (trochu unavující to opravdu je), že hodně firem i soukromých zákazníků volících např. vw Passat si hlavně MYSLÍ že to "je nejlepší vůz", že KDYBY vyzkoušeli (si projeli/porovnali) jiné varianty, tak by možná trochu PŘEKVAPENI byli a NĚKTEŘÍ z nich by pak JINAK (než vw Passat) volili.. ;-)
(já bych nechala VŠECHNY porovnat dva cca podobně drahé vozy Citroën C5 V6 Bi-turbo a audi A4 2.0 Tdi 105 kW ... sama jsem tu možnost před pár měsíci měla a..
..možná by někteří pak už tak "neprémiovali" :-)
PS: A opravdu STEJNÉ je to s hudbou - lidé si pořídí "to o čem slyší", to co je na prvních místech žebříčků (a mnoho ZAJÍMAVÉHO, některé které by se jim dokonce líbily VÍCe - o těch ani pořádně neví, ten "aktuální hit" si pořídí PROTOŽE to "je hit" = "přeloží" si to "že to je to kvalitní".. ;-)
Avatar - Ham.
13. 3. 2012 01:05
Re: Hotovost přetéká z hrnců, co s ní?
Myslím, že Ducati by měla v koncernu velmi výsadní postavení, protože by to byl první a jediný producent motorek. To i to Lambo se musí rvát o místo na slunci s Audi, Porsche a částečně i s Bentley a Bugatti, protože supersporty v koncernu dělá kdekdo. Motorky to bude absolutní exkluzivita navíc v situaci, kdy je na další rozvoj, sportovní angažmá a další aktivity dost chechtáků a myslím, že jich bude opravdu dost protože jakýsi záměr za oponou bych viděl snahu pořádně konkurovat minimálně v Evropě Japíkům.
12. 3. 2012 21:25
ZRCADLOVÝ PASSAT
Někde jsem četl, že jedinec, který má problém s uznáním kvalit Passata, má v lepším případě horší auto než je Passat, a v horším případě nemá auto vůbec... Ještě než tu spustíš palbu ze sklepní zálohy, mrkni se do své garáže...

Osobně tedy mohu dosvědčit, že kdykoliv se bavím s majitelem lepšího vozu, než je Passat, namátkou - Bentley Mulsane, Maserati Quattroporte, vždy, když v odborném hovoru sklouzneme na Passata, a tomu se logicky vyhnout v rozhovoru o autech nedá, uznale kývne, prostě uznale kývne, zná prostě střednětřídní supermainstreamové kvality Apoštola. Chápu ho.

Za sebe dodávám - Nejlepší současná nabídka ve středním mainstreamu (včetně supermainstreamu) je PASSAT ALLTRACK. Samozřejmě s výjimkou třídního boha stylu - VOLKSWAGEN CC.

P.S. Umíš si představit, když to cecečko předjíždí nějakého strýca v Mondeu, ta dokonalá volkswagenovská nadstavba v přímé konfrontaci, to musí být pro toho mondeistu snad na provaz... :-!

BRAVO VOLKSWAGEN-PORSCHE :yes: :-!
Rozbalit vlákno
46
Avatar - ZaklinacTristan
12. 3. 2012 22:06
Re: ZRCADLOVÝ PASSAT
Niekde som cital, ze jedinec, ktory ma problem s uznanim kvalit japonskych aut, ma v lepsom pripade horsie auto nez je japonske, a v horsom pripade nema auto vobec... Este kym tu spustis palbu z pivnicnej zalohy, mrkni sa do svojej garaze.

Osobne teda mozem dosvedcit, ze kedykolvek sa bavim s majitelom lepsieho vozu, nez je japonske (namatkou - Aston Martin DB9, Bentley Ćontinental), vzdy, ked v odbornom rozhovore pride na japonske auta, a tomu sa logicky v rozhovoroch o autach neda, uznanlivo kyvne, proste uznanlivo kyvne, pozna predsa kvality japonskych aut. Chapem ho.

Za seba dodavam - najlepsia sucasna ponuka v strednom mainstreame je Toyota Avensis, Honda Accord, Mazda 6... (doplnit dla lubovole)

PS: vies si predstavit, ked tieto auta predbiehaju nejako stryca v Passate, ta dokonala japonska nadstavba v priamej konfrontacii, to musi byt pre toho VAGínistu snad na povraz....

BRAVO TOYOTA-LEXUS, HONDA-ACURA, NISSAN-INFINITI, MAZDA
Avatar - rohYpnol
12. 3. 2012 22:35
Re: ZRCADLOVÝ PASSAT
Sorry, použils nejlepší dostupnou zbraň, dokázal najít nejsilnější a nejprůbojnější municí. Dokonce jsi i nabil a odjistil ... Ale vše je k ničemu, když si pak zbraň přiložíš k vlastnímu spánku >:-[]
Avatar - ZaklinacTristan
12. 3. 2012 22:42
Re: ZRCADLOVÝ PASSAT
Vitaj v diskusii, VAGínista :-) Snad som sa ta nedotkol poukazanim sa neuveritelnu absurditu prispevku nado mnou?
Avatar - rohYpnol
12. 3. 2012 22:50
Re: ZRCADLOVÝ PASSAT
Na někoho, kdo chce skočit z mostu upozorním tak, že skočím taky 8-s ? Podivná taktika...
Avatar - ZaklinacTristan
12. 3. 2012 22:57
Re: ZRCADLOVÝ PASSAT
Ironia nema so skakanim z mosta vela spolocneho.
Avatar - rohYpnol
12. 3. 2012 23:22
Re: ZRCADLOVÝ PASSAT
Nepochopil, nevadí... (snad někdy příště)

P.S. rada - čteš písmenka. Písmenka dávají dohromady slabiky a slova. Slova vytvářejí věty. Věty (občas) dávají smysl. Tímto smyslem předáváš nějáké sdělení. Význam sdělení ale nedostaneš tak, že poskládáš významy jednoitlivých slov za sebe :-!
Avatar - ZaklinacTristan
12. 3. 2012 23:34
Re: ZRCADLOVÝ PASSAT
Nie moj mily, to ty si vobec nepochopil. A nepomoze ti ani ten detinsky smajl.
Mozno tomuto porozumies:

"irónia -ie ž.

1. výsmech vyjadrený použitím slova, vety ap. v opačnom význame: jemná, skrytá i.;
postrehnúť v hlase i-iu

2. čo pôsobí opačne, ako sa očakáva: i. činu, i. života, osudu;

ironický príd. posmešný, výsmešný, uštipačný; svedčiaci o tom: i-á poznámka;
i. človek používajúci iróniu;
i. tón, úsmev;

ironicky prísl.: i. hovoriť;

ironickosť -i ž."
Avatar - rohYpnol
12. 3. 2012 23:53
Re: ZRCADLOVÝ PASSAT
No tak jestli měl místo zesměšnění GTIho tvůj příspěvek zesměšnit tebe - tedy vyznít opačně jako se očekávalo, pak tomu říkám DOKONALÁ ironie >:-[]
Avatar - ZaklinacTristan
12. 3. 2012 23:57
Re: ZRCADLOVÝ PASSAT
Toto pise niekto, kto nevie ani rozkliknut link a teda internet spoznal pred 2 mesiacmi >:D
Potom mi je jasne, ze netusis, co je ironia.
13. 3. 2012 00:08
Re: ZRCADLOVÝ PASSAT
>:-[] >:-[]
12. 3. 2012 23:28
Re: ZRCADLOVÝ PASSAT
Tak to je trefa :-) :yes:
Avatar - ZaklinacTristan
12. 3. 2012 23:35
Re: ZRCADLOVÝ PASSAT
Uprimne, necakal som, ze priznas, aky trapny bol tvoj prispevok.
Niekedy prekvapis.
12. 3. 2012 23:41
Re: ZRCADLOVÝ PASSAT
Bojuješ tu na všech frontách, ve všech vláknech, a zatím tu fackuješ akorát sám... sebe. Pamatuj větu - nejlepší nabídka ve středním mainstreamu (včetně supermainstreamu) je aktuálně VW PASSAT ALLTRACK. Samozřejmě s výjimkou třídního boha stylu - VOLKSWAGEN CC. Pokud to nevíš, doplň si garážové vzdělání :-!
Avatar - ZaklinacTristan
12. 3. 2012 23:46
Re: ZRCADLOVÝ PASSAT
Zatial nikto - vratane teba - nebol schopny adekvatne reagovat na moje argumenty ohladom VW (akoby aj mohol, ked mi daju zapravdu nielen testy a rebricky spolahlivosti, ale najma moje skusenosti) takze zatial na vsetkych frontoch uboho prehravate - ste proste klasicki zaslepeni VAGínisti neschopni reagovat :-) Preto kazdemu automobilizmu znalemu ste dokonale na smiech a sluzite ako zdroj zabavy, male cerviky, mili hlupaci. Snazite sa zlava sprava, no nevychadza. Viem si predstavit, ze je to blby pocit.
Pamataj vetu - ak niekto vyhlasi, ze existuje nieco ako najlepsie auto, je to hlupak.
12. 3. 2012 23:54
Re: ZRCADLOVÝ PASSAT
Velmi se mýlíš, právě ten hlupák se bojí pravdy, bojí se toho, že bude muset sklonit šíji před tím nejlepším. Ve středním mainstreamu je aktuálně nejlepší nabídkou PASSAT ALLTRACK. Myslím nabídku silniční, plakátově si to asi stojí jinak, to je možné... Co je však v kontextu dnešní diskuse nejdůležitější - PASSAT je lepší než mondeo, to ale jistě víš i ty.
Avatar - ZaklinacTristan
13. 3. 2012 00:02
Re: ZRCADLOVÝ PASSAT
Touto vetou "Co je však v kontextu dnešní diskuse nejdůležitější - PASSAT je lepší než mondeo" si dokazal, ze si NIC nepochopil. Toto totiz vobec nebol kontext dnesnej diskusie. Kedze VAGínisti nemozu uverit tomu, ze by ten ich "Apostol" (vysmech zdravemu rozumu, pre vas tak priznacny) mohol byt porazeny - ako si dokazal nedavno, ked si vyplakaval na diskusii, ked Avensis porazil Passat, pri absolutnej nemohucosti argumentov sa zmozu iba na opakovane hluposti typu "Ve středním mainstreamu je aktuálně nejlepší nabídkou..." pricom si VOBEC neuvedomuju, ze ktokolvek, kto oznaci nejake auto za najlepsie, je naozaj hlupak a idiot.
Avatar - rohYpnol
13. 3. 2012 00:07
Re: ZRCADLOVÝ PASSAT
Až na to, že srovnání s Avensisem lze nazvat při vší dobré vůli remízou, ale to už se ti do krámu nehodí...
Avatar - ZaklinacTristan
13. 3. 2012 00:15
Re: ZRCADLOVÝ PASSAT
Tak preco ste tam vyplakavali ako deti, ked to bola remiza?
Cize sa dostavame opat k pointe - to, co nam, nezaslepenym oproti VAGínistom dava apriori prevahu, je prave to, ze sme nezaslepeni. Mne je VW uplne ukradnuty, ale nesmierne sa bavim na vasom kvileni, ked vam niekto siahne na vasu modlu, ktora je - v duchu cisar je nahy - uplne obycajne, priemerne auto. A ked je vas pokope viac, je to o to vacsia zabava - nemate v ruke nic, okrem par narychlo vyguglenych informacii, pricom absolutne preskakujete podstatu mysliac si, ze to dokazuje vasu pravdu. Ste dojimavi vo svojej argumentacnej nemohucosti a ubohosti, ktorej by ste sa mohli velmi lahko zbavit - stacilo by pozriet sa okolo seba s otvorenymi ocami a priznat si fakty. Toto ale prosim vas nerobte, my, ktori fandime vsetkym kvalitnym autam bez rozdielu znacky by sme tak prisli o skvelu zabavu.
A to som na vas este pomerne mily. Este som nevytiahol TUV statistiky spolahlivosti, kde take Polo prepadlo na celej ciare a Passat sa chorobne potaca niekde v hlbokom podpriemere. Ozaj, co sa to stalo Golfu v teste AutoTipu na 100tis km? Po 30 tis km sa odfajcil software DSGcka a v 79 tisic km sa odfajcilo turbo? LOL!
Tu mate tie svoje apostoly a etalony.
Avatar - Hammunasakra
13. 3. 2012 00:17
Re: ZRCADLOVÝ PASSAT
Za tu první větu :yes: :-)
Avatar - ZaklinacTristan
13. 3. 2012 00:17
Re: ZRCADLOVÝ PASSAT
A este, o 5 hodin vstavam do prace, tak idem spat. Tesim sa na vas zajtra, neboraci :-)
Avatar - Hammunasakra
13. 3. 2012 00:18
Re: ZRCADLOVÝ PASSAT
To jako ZA 5 hodin? No to UPŘÍMNOU sooooustvwast ;-)
13. 3. 2012 07:20
Re: ZRCADLOVÝ PASSAT
To vis - ve dne zdvizka od sesti do dvou, pak hospudka na rohu a vecer ACZ.
Parkovistni teoretik, hospodsky poradce a plejstejsnovy zaklinac v jednom.
Avatar - ZaklinacTristan
13. 3. 2012 15:37
Re: ZRCADLOVÝ PASSAT
Netrafil si ani v jednom, avsak napriek tomu si zvitazil - tvoj prispevok je najstupidnejsi a najubohejsi v celej diskusii. Gratulujem, vyhral si zasluzene.
13. 3. 2012 16:36
Re: ZRCADLOVÝ PASSAT
A neco k veci by nebylo?
Koukam, ze ti nejak dosly argumenty...
Avatar - ZaklinacTristan
13. 3. 2012 16:59
Re: ZRCADLOVÝ PASSAT
To, ze si primitiv, je uplne k veci.
13. 3. 2012 18:21
Re: ZRCADLOVÝ PASSAT
Aaa, tady uz nekdo nevi kudy kam a tak zacina nadavat :no:
No, dopadlo to jako vzdy - nastoupils s velkou hubou, odkopal ses, odstrelil ses a nakonec ses i sam zahrabal, jako kazdy diskusni sebevrah.
Avatar - ZaklinacTristan
13. 3. 2012 21:01
Re: ZRCADLOVÝ PASSAT
LOL! Bol si to ty, kto napisal:
"To vis - ve dne zdvizka od sesti do dvou, pak hospudka na rohu a vecer ACZ.
Parkovistni teoretik, hospodsky poradce a plejstejsnovy zaklinac v jednom."
cim si sa maximalne zhovadil a iba potvrdil, ze si primitiv. To nie je nadavka - to je fakt. Svoju absolutnu diskutacnu invaliditu tu od zaciatku predvadzas jedine ty, kedze nevies dat jediny argument, nemas kapacitu na to bavit sa normalne, tak sa - maximalne trapne a primitivne - snazis urazat a komentovat to, ze niekto v praci zacina o 7 (pre tvoju informaciu - na 7mu chodia do prace napr. lekari, vedecki pracovnici alebo ucitelia). Toto dokaze naozaj iba nevyzrete dieta, alebo primitiv. Odstrelil si sa ty sam, tak ako vsetci VAGínisti, nedokazal si dat jedinu relevantnu informaciu, jediny argument (napr. na moj komentar o 00:15, pri ktorom ste vsetci zostali ticho ako pena - bodaj yb nie, ked to vsetko je pravda), maximalne si sa zosmiesnil, zahrabal do vlastnych hovien a nedokazal si sa z nich doteraz vyhrabat. To by si musel inak diskutovat ako vymyslanim si kecov o "hospudkach", chlapce. Si slaby ako caj. Ako vravim - primitiv a uboziak.
Avatar - rohYpnol
12. 3. 2012 23:56
Re: ZRCADLOVÝ PASSAT
Já se zase velmi těším na reakci viz 13.3.2012 00:02...
12. 3. 2012 22:19
Re: POZLÁTKO PRO PRŮMĚRNOU LOPATU
PLKY STARÉHO ZBROJNOŠE :)) ZNÁM VÝBORNÝHO DOKTORA A SLYŠÍM, ŽE UŽ PRO TEBE JEDE HOUKAJÍCÍ AUTO A MOŽNÁ VW A NEBO FORD TO URČITĚ BUDE:))))JO A JMENUJE SE CHOCHOLOUŠEK:))) >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] :yes:
12. 3. 2012 23:12
Re: POZLÁTKO PRO PRŮMĚRNOU LOPATU
Ty jsi fakt úplný idiot,jinak to není možné.Budu reagovat jen na poslední odstavec.Proč by mělo být pro mondeistu na provaz,když ho předjíždí CC?Jede v Mondeu asi proto,že se mu zdálo jako lepší volba a proto si ho koupil,ne?Kdyby se mu více pozdávalo CC,koupil by si CC.Co je na tom proboha k nepochopení????Někdo ho snad donutil pod pohrůžkou zastřelení ke koupi auta,které nechtěl????Chápal bych to při srovnání loganisty a CC.Loganista koupil auto za 180,protože prostě 700 nenašetří.Ale když mám dvě auta za plus minus stejné peníze,koupím to které se mi víc líbí.A proto koupil Mondeo a žádný CC ho logicky nemůže vyvést z míry,natož aby si házel provaz.Tečka. :no:
12. 3. 2012 23:22
Re: POZLÁTKO PRO PRŮMĚRNOU LOPATU
Toho idiota si laskavě příště odpusť, takhle se tu nediskutuje :no:

P.S. Pokud hodláš jezdit střední třídu a nekoupíš Passata, je úplně jedno, co si pořídíš, do půl roku stejně začneš litovat, žes toho Passata nevzal... :-!
Avatar - rohYpnol
12. 3. 2012 23:26
Re: POZLÁTKO PRO PRŮMĚRNOU LOPATU
za idiota se omluv :no:
nebo na tebe pošlu bratry Sokoly. A že jich u nás je >:-[]
Avatar - Hammunasakra
13. 3. 2012 00:03
Re: POZLÁTKO PRO PRŮMĚRNOU LOPATU
Osobně mohu dosvědčit, že když se bavím s jakýmkoli známým (a až na pár výjímek potvrzujících pravidlo neznám nikoho kdo má horší vůz než je Passat) o autech, tak na "cosi" typu volkswagen NIKDY NEpříjde řeč.. ;-)
.. a to je PRAVDA, čistá PRAVDA a nic než PRAVDA :-)
Avatar - Dinar
13. 3. 2012 06:54
Re: POZLÁTKO PRO PRŮMĚRNOU LOPATU
A pokud by mezi lidmi, mající a jezdící auta, myslím skutečné fanoušky motorismu se zkušenostmi a přehledem, přeci jen došlo v debatě na Volkswagen, pak zcela jistě nikdy nedojde na řidičsky naprosto nezajímavou značku jménem Citroen... a to je čistá PRAVDA. :-) ;-)
13. 3. 2012 07:23
Re: POZLÁTKO PRO PRŮMĚRNOU LOPATU
Jiste, vytahnout pred tebou VW, tak maj o kecy postarano az do rana.
Takze se o nem bavi jakmile ty zmizis z doslechu.
Avatar - Hammunasakra
13. 3. 2012 08:23
Re: POZLÁTKO PRO PRŮMĚRNOU LOPATU
:-) i vy naivo - FAKT si myslíte že se někdo baví o "kvwalitách" Passat apod.? >:-[]
13. 3. 2012 12:22
Re: POZLÁTKO PRO PRŮMĚRNOU LOPATU
No, Kylie, zalezi v jake spolecnosti se pohybujes.

Treba v me spolecnosti momentalne diskusne vede skoncivsi Motosalon.

Ve spolecnosti tve - dle toho, cos tu o sobe pustila do sveta, spolecnosti recenzentu ojetych aut, takovych ojetinovych entuziastu - pravdepodobne bude na poradu tema kvality velmi casto.
A jak uz jsem psal, vzhledem k tve VW-alergii ucastnici diskuse jiste pockaji, az se obratis zady a vzdalis z doslechu.
Do te doby bude v diskusi vyzdvihovana jista francouzska znacka, ktera se neumi rohodnout, zda vyrabet auta pro lesby nebo pro gaye.
Avatar - Hammunasakra
13. 3. 2012 12:38
Re: POZLÁTKO PRO PRŮMĚRNOU LOPATU
No ale to je reakce na původní slova GTi-ho - že o vw Passat se baví majitelé Bentley Mulsane či Maserati Quattroporte - no a ti se o vw passat prostě NEbaví.. ;-)
PS: Zbylé "fabulace" snad raději komentovat NEbudu.. :-)
13. 3. 2012 12:44
Re: POZLÁTKO PRO PRŮMĚRNOU LOPATU
Vsak on to napsal spravne.
Dnesni majitele Bentley, nebo QP se museli vypracovat a behem toho vypracovavani pojezdili i Passata.
Kam se vypracovavaji jezdci C5 napriklad - to vidis kazdy rano v zrcadle...
Avatar - Hammunasakra
13. 3. 2012 14:37
Re: POZLÁTKO PRO PRŮMĚRNOU LOPATU
:-) - FAKT myslíte že současný majitel Bentley Mulsanne kdysi v mládí jezdil

[odkaz]

..no to jste snad ještě "lepší" než GTi :-) :yes:
Možná ale (v té době) jezdil tímhle...? ;-)

[odkaz]
13. 3. 2012 15:29
Re: POZLÁTKO PRO PRŮMĚRNOU LOPATU
No pokud byl teplej a jednim z necelych 13 tisic lidi (celosvetove!), kteri do tohoto kockopsa sli...

Nicmene ja nemluvim o vyjimkach v prikopech vedle gaussovy krivky, ale o te mase lidi, kteri kupuji passaty a NEkupuji citroeny.
Avatar - Hammunasakra
13. 3. 2012 15:31
Re: POZLÁTKO PRO PRŮMĚRNOU LOPATU
Ne ne NE! Mluvili jsme o "běžném" majiteli Bentley Mulsanne apod. - a já říkám že ten tací se o vozech typu vw Passat NEbaví ;-)
13. 3. 2012 08:29
Re: POZLÁTKO PRO PRŮMĚRNOU LOPATU
Když pořád vedeš monolog na téma C5 tak se nediv
Avatar - Hammunasakra
13. 3. 2012 08:30
Re: POZLÁTKO PRO PRŮMĚRNOU LOPATU
..se NEbaví o vw passat (ani o C5 ;-)
PS: Všiml jste si že Citroën C5 do diskuze MNOHOKRÁT "zatáhne" někdo jiný (jako teď vy? :-)
13. 3. 2012 10:13
Re: POZLÁTKO PRO PRŮMĚRNOU LOPATU
Jistě, tvá pověst tě předchází, tak tě s ostatními šetříme zbytečných kliček a pomáháme ti dostat se tam kam chceš přímo >:D >:D
Avatar - Hammunasakra
13. 3. 2012 10:15
Re: POZLÁTKO PRO PRŮMĚRNOU LOPATU
:-)
12. 3. 2012 21:49
UMĚNÍ MARKETINGU
Ano, je to tak, VW prostě má zmáklý marketing a díku tomu prodá nejvíc. Tečka.

Než se tady ale příště budou všichni zapřísáhlí odpůrci koncernu zaklínat tím zrůdným slovíčkem začínajícím na "M", doporučoval bych si pročíst aspoň tu nejzákladnější příručku marketingu. Ono totiž jaksi nejde dělat super marketing a prodávat auto na prd.

Pro všechny znalostmi nepoznamenané rád objasním. Ve zkratce - dobře zvládnutý marketing znamená nabídnout žádaný výrobek s odpovídající cenou skrze kvalitní distribuční síť. Reklama a celkově komunikace je jen dílčí součástí.

Takže souhlas, VW marketing prostě umí. A nebo by se to dalo i zkrátit - VW prostě umí :yes:
Rozbalit vlákno
23
Avatar - white label
12. 3. 2012 21:52
Re: UMĚNÍ MARKETINGU
:yes: ;-)

P.S. AntiVWéčkaři by si měli uvědomit, že by ty evwroooopské oooovwce musely být extrémně masochistické, aby ty VW kupovali nejen tak často, ale hlavně tak dlouho... >:-[]
12. 3. 2012 21:57
Re: UMĚNÍ MARKETINGU
:-) :yes: ano - VW umí :yes:
Avatar - rohYpnol
12. 3. 2012 22:38
Re: UMĚNÍ MARKETINGU
Nee. Dobrý marketing jde dělat i s mizerným produktem. Jen výsledek pak nemá dlouhodobý efekt ;-)
12. 3. 2012 23:10
Re: UMĚNÍ MARKETINGU
Ano, ale to už bychom přetahovali do lekce pro pokročilé ;-) :-)
Avatar - Hammunasakra
13. 3. 2012 00:05
Re: UMĚNÍ MARKETINGU
Ale KDEPAK :-)
..podívejte se na kvalitu v česku prodávaných pracích prášků/gelů VELMI známých značek (je doslova "mrzká" už skoro 20 let a projevilo se to nějak na prodejích? ;-)
Avatar - rohYpnol
13. 3. 2012 00:08
Re: UMĚNÍ MARKETINGU
Asi by to chtělo osVWětu >:D
Avatar - Hammunasakra
13. 3. 2012 00:16
Re: UMĚNÍ MARKETINGU
Jak vidíte zde - to NEpomůže (a vyšlo to pěkně přehledně i v českém Dtest a z toho citovali v rádiu i tv a ... a stejně se nic NEzměnilo..
..lidé kupují prášky co neperou (jen "bublají") a auta co.. ;-)
Prostě PRODEJE a KVALITA výrobků spolu NEMAJÍ moc společného.. v autech, pracích prášcích, hudbě...
Avatar - Dinar
13. 3. 2012 06:56
Re: UMĚNÍ MARKETINGU
Dopouštíš-li se podobných nesmyslných zjednodušení, tak hlavně nikomu netvrď, že jsi dospělá anebo, bože, že snad máš ekonomické vzdělání. :*)
Avatar - Hammunasakra
13. 3. 2012 09:27
Re: UMĚNÍ MARKETINGU
Nojo, je čas přiznat barvu - to je fotka mamky a mně je teprve 15.. :-|
..a ty tituly mám vrátit oba, nebo jen ten z "vědy zabývající se lidským počínáním ve světě omezených zdrojů a neomezených potřeb"? :-)
Avatar - Dinar
13. 3. 2012 12:58
Re: UMĚNÍ MARKETINGU
Na fotce je ukrajinská uklizečka, to všichni víme, ta klidně může mít i dva tituly z kyjevské sorbony, a to pak nemůžou udivit ani podobná prohlášení, jako jsou ta tvá v tomto vlákně. ;-)
Avatar - Hammunasakra
13. 3. 2012 14:32
Re: UMĚNÍ MARKETINGU
A já myslela, že La Sorbonne je někde úúúplně jinde než na Ukrajině.. ;-)
..nebo možná máte zeměpisné znalosti v úrovni těch o autech - TO působí docela "pravděpodobně" >:-[]
13. 3. 2012 08:17
Re: UMĚNÍ MARKETINGU
Milá paní, použít argument "ČR = smetiště Evropy" na celkové prodeje VW je poněkud zcestné a nemající k předmětné debatě vůbec žádný vztah.
Propracovaný firemní marketing je sice dobrá obchodní zbraň, ale pokud je výrobek šmejd, nebude se dlouhodobě dobře prodávat navíc se vzrůstajícím trendem.
Avatar - Hammunasakra
13. 3. 2012 08:28
Re: UMĚNÍ MARKETINGU
Snad ne "šmejd", ale zcela průměrný výrobek (viz třeba Calgonit či Somat do myčky místo Claro 2020) se dá prodávat "desetiletí" naprosto v pohodě (a snad i VĚTŠINA lidí si myslí že ... ten Calgonit či Somat nebo Ariel a Persil či .. jsou ŠPIČKY ve svém "oboru" :-)
13. 3. 2012 08:34
Re: UMĚNÍ MARKETINGU
Nejdřív CDčka, teď prací prášky >:D Ty máš v tý hlavě fakt bramboračku. Zkus to k tématu, kdo, nebo co definuje kvalitu u automobilů ? A vlastně kdo, nebo co definuje kvalitu u hudby ? Zatím totiž jen vykřikuješ, co je obecně nejkvalitnější bez jakéhokoliv upřesnění. Trochu mi to připomíná nechvalně proslulého spolupracovníka jistého pána s knírkem (mimochodem z Rakouska), který také hlásal jen to jediné správné.
Avatar - Hammunasakra
13. 3. 2012 08:41
Re: UMĚNÍ MARKETINGU
Vždyť je to (přece) FUK jestli auta, televize, nebo prací prášky nebo ty tablety do myčky nádobí - to PODSTATNÉ je, že lidé kupují "něco" a to NEbývá to nejkvalitnější (nebo znáte/kupujete Claro 2020? ;-)
PS: ad malíř - FUJ :no: :-|
13. 3. 2012 10:17
Re: UMĚNÍ MARKETINGU
Už začínám mít jasněji. Teoretik s nulovou vazbou na realitu žíjící ve vlastním světě. Už chápu, že nemůžeš pochopit.
Avatar - Hammunasakra
13. 3. 2012 10:20
Re: UMĚNÍ MARKETINGU
??? :-|
PS: Ti co se snaží hledat KVALITU (bez ohledu na značku nebo "popularitu" značky) jsou ... "teoretici s nulovou vazbou na REALITU"?? :-)
Není to spíš PŘESNĚ NAOPAK? ;-)
13. 3. 2012 11:10
Re: UMĚNÍ MARKETINGU
TAK TU KVALITU DEFINUJ.
Avatar - Hammunasakra
13. 3. 2012 12:16
Re: UMĚNÍ MARKETINGU
To přece NENí "na pár vět" ;-)
Mohu to "jednoduše" říct u těch tablet do myčky - Claro 2020 zvládne při nižší teplotě umýt nádobí LÉPE než "masově" používané/kupované (MEGAreklamními kampaněmi - ať těmi "viditelnými" nebo "skrytými" podporované) Calgonit či Somat :-)
PS: A lepší je i sůl Claro a lesk Claro (ten by snad mohl mít lepší dávkovač - NIKDO není BEZ chyby.. ;-)
..ale na otázku "je Claro 2020 kvalitnější?" lze odpovědět: "Ano JE, Claro 2020 JE kvalitnější" :-)
..u "sofistikovanějšího" výrobku jakým je auto je to trochu "složitější", ale "hledat" (a najít) kvalitu samozřejmě také JDE ;-)
(třeba VELMI dobře na mne působí "přicházející" Mazda Takeri :yes: :-)
Avatar - Dinar
13. 3. 2012 13:57
Re: UMĚNÍ MARKETINGU
Velmi rád věřím, že Claro je nejlepší, ano, tohle přesně je tvá parketa, věřím, že zkušenosti s "náboji" do myčky jsou skutečné, odžité. Respect! A doporučuji diskusně, a možná nejen diskusně, u té myčky také zůstat, naděláš tam mnohem větší "parádu" než v debatách o autech. >:D ;-)
Avatar - Hammunasakra
13. 3. 2012 14:32
Re: UMĚNÍ MARKETINGU
No vidím to NÁPODOBNĚ - s tím rozdílem že vy se NEvyznáte ani v těch tabletách do myčky.. ;-)
Avatar - Dinar
13. 3. 2012 15:02
Re: UMĚNÍ MARKETINGU
Moc to prožíváš, ten původní "no comment" byl lepší, takový přirozený, tohle už tlačíš moc na sílu, stejně jako tu La Sorbonne. >:D >:D ;-)
Avatar - Hammunasakra
13. 3. 2012 15:29
Re: UMĚNÍ MARKETINGU
No comment :-)
PS: NEříká se spíš "tlačíš moc na PILU"? ;-)
13. 3. 2012 15:38
zajimavy ale je,
ze se nepochlubili, jak to bylo s financnim rumburakem vw härterem, kteryho prokuratura stiha za machinace s refi ohledne akvizice porsche za 250 mld. czk. by me fakt zajimalo, esli to maj v opravnejch polozkach nebo na kajmanech...
Rozbalit vlákno
0