Do roku 2018 chce Volkswagen Group překonat Toyotu a vyrábět nejvíce aut na světě. Do koncernu se začlení značka Suzuki, nabídka 10 značek bude čítat 80 modelových řad od miniaut přes supersporty až po nákladní vozy a autobusy.
No jo no, to je ta "jejich globalizace"... možná už aby sis pomalu chystal novou fotku nad nick, myslím až třeba VW zcela převezme
i MAN, kterého už teď vlastní skoro jednu třetinu... ;-)
no jestli ho nechají dělat i nadále v Polsku tak to asi padne,MAN šel s kvalitou totálně do p.....,už to není dříč jak tomu bylo kdysi,sem pořád v servisu.
Problém je v tom,že všichni chtějí růst,ale tak to nejde do nekonečna. Sám bych byl hlavně pro tu kvalitu, ale všichni potřebují snižovat náklady, aby byli takzvaně konkurenceschopní a zde je vlastně kámen úrazu! Cena versus kvalita.
Ono ideální by bylo udržovat svět v rovnováze a ne ve všech směrech růst. Pak by nebylo třeba dělat konference o klimatu v Kodaňi. Prostě všeho je moc i lidí a to je ten největší problém!!!
upadok kvality, zhorseny image, podurovnove sluzby autorizovanych servisov, ......to je len cast nasledkov, ktore im ta globalizacia priniesla. A bude este horsie!!
je zajimave sledovat rozdil, mezi japonskou filosofii rozvoje spolecnosti a evropskou.. VW group potrebuje 10 znacek, zato toyota ma pod sebou jen lexus a scion. a i presto je "nejvetsi" na svete.. :-|
JENŽE LEXUS A SCION JE vlastně Toyota,to jsou její značky pro US trh,to není jako VW-Suzuki.Vw se patrně domnívá že když bude největší bude nejkvalitnější >:D
Hele, ty historiku, víš čí fotku měl Hitler na stole? Víš kdo, jako jediný cizinec, dostal kříž Řádu německé orlice? Kdo byl vyšetřován za podezření poskytnutí finanční pomoci Hitlerovi při jeho vstupu do politiky? Kdo napsal knihu "Mezinárodní židovství - celosvětový problém"?
presne! A hlavne Toyota si zachovava kvalitu! VW je v sucasnej dobe najporuchovejsi hnoj a bude to stale horsie a horsie! Dufam, ze padnu na drzku a tato globalizacia sa im kruto vypomsti! Navyse co zoberu pod svoju "spravu" vsetko ide dolu kvalitou, takze oblubena Suzuki asi pride o mnoho svojich zakaznikov a samozrejme padne na kvalite.
Už si konečně připusť, že ani Toyota není s tou kvalitou v poslední době na 100% úrovni - Prius, Yaris... a nestrkej jsem pořád nesmysly a svoje předpovědi.
Pokud jsem schopen oslovit nové zákazníky a podržet si ty stávající, což mi přináší zvyšování produkce a růst, je to přímá souvislost mezi kvantitou a kvalitou.
Zrovna včera jsem se koukal na statistiky DEKRY. VW a ba co víc, Škoda si nevede vůbec špatně.
Co do nájezdu km je na tom časem lépe než ostatní značky. Třeba Octavia boduje.
Jistě, zamindrákovaní jedinci budou namítat, že je to nicneříkající statistika, ale jak se říká, na každém šprochu, pravdy trochu. :-!
Aha, takže každý kdo si u nějaké statistiky všímá, z čeho a jak je tvořená a podle toho s ní taky zachází, je automaticky zamindrákovaný? Zajímavá myšlenka, jen trochu hloupá. :no:
Toyota oslovuje trhy, které nejsou "národnostně" roztříštěné jako je kupříkladu Evropa. Proro je nutno zvolit jinou strategii. Doteď VW nebral asijský trh vážně, protože měl žalostnou kupní sílu. Nyní se situace obrací a VW jako jeden z mála si je toho vědom.
jak to co jsi napsal souvisi s tim co jsem napsal ja? 8-s nic o trzich jsem nepsal co vim.. kdyz uz, tak mi specifikuj "národnostně" roztříštěný trh. co vim, tak toyota oslovuje cely svet, ale podle tebe je jen evropa narodnostne roztristena? >:D a jakypak to ma vliv na prodeje? tohle je fakt prca.. rekl bych, ze spis to co jsi napsal ty je ta prava uvaha jak noha(? 8-s ).. >:D hele nepisu nic proti vw.. jen jsem dal ponuku zamyslet se nad hodnotovym systemem a filosofii korporaci..
Na rozdíl od diskuzních kapitánů automobilového průmyslu, vnímá Suzuki potenciální vstup VW obdobně, jako jej mohla vnímat Škoda. Značka, která ve světě aut nyní nutně potřebuje záštitu v podobě silného, zdravého, potentního jádra. A tak jako v případě Škody, získá vstupem do Suzuki i VW. Někdo holt s odřenejma ušima kontroluje trhy s auty v okolí Říma, někdo má pod palcem zeměkouli...
Tak 2018... to již bude na silnicích Evropy naplno pulzovat epocha UP. Tomuhle jistě přejeme všichni - evropská automobilka jako největší autobilka světa, to by byla radost, co? Jo, a my u toho budeme doslova v jedné z hlavních rolí. Nevím tedy na co jsi v předmětném kontextu hrdý ty, jestli na poslední edici karet pokémonů či na úspěchy, kterých dosahuje Škoda, no, my dospělí víme, že cesta nastoupená Volkswagenem není jen blábol bruselských úředníků, to je cesta tvrdé práce, spičkových výsledků a dokonalých aut.
Hele, nemusíš zase zůstat u VW natrvalo,vyzkoušej si z tohoto koncernu Octavii RS, Golf GTI, ALLROAD, R8, libovolné lambo a na závěr brnkačku, GT3. Jen tak, abys jako měl přehled, jak to u VW neumí... Jak tě mám načteného, myslím, že bys to mohl tak do dvou tří let komplet olítat a ještě možná i dobře prodat. No, a pak se zase vrať do svého oblíbeného mégana či Brava. Jak se tu říká... padni komu padni.
Nevidim jediny duvod prat VW prvenstvi. To jako kvuli "evropanstvi"? Nebo kvuli zamestnanosti? Vzhledem k tomu, ze auta se uz daaaavno nestavi v domovskem meste, ale po celem svete, proste tam, kde je potreba, tak je uplne jedno, kdo je jednicka. Takze ja to preju jen a jen GM, to je muj jasny fanousek
Už vidím, jak Japonci skáču od radosti a tešia sa na to, že budú poslúchať nemeckých šéfov... Ty vieš človeka rozosmiať...
prebratie Suzuki vnímam ako zbožné prianie Nemcov, v Suzuki na to určite pozerajú inak.
Hmm, z tvojho príspevku vyplýva, že VW tak nutne potrebuje Suzuki, že je to ich zbožným prianím, ale Suzuki vôbec nepotrebuje VW, preto to určite nie je ich zbožným prianím.
Myslim si, ze chtit byt No. 1 v automobilovem prumyslu v "prodejich" at je to Toyota ci VW v budoucnu nema zadny smysl. Nechce se mi verit, ze si lide kupuju tu ci onu znacku protoze je nejvetsi na svete... Myslim si ze VW dopadne jako Microsoft za xy let. 100% dosahne sveho cile a stanese No.1 monopolnim hracem s fixnima cenama, jenze vzdy prijde nekdo jako Google ci Linux s vedlejsim productem jako Android ...atd. A zacne chtit nechtic ukousavat z jejich podilu tak jako Nokia nyni ztraci pomaloucku ale jiste svuj majoritni podil na trzich.
To co rikas je pravda, hlavne u cenove dostupnych modelu. Kdyz si porovnas podil na trhu v roce 07-08-09 + predpovedi na rok 10-11 uvidis ze to jde s Nokii dolu. A to jiz nemluvim o tom, ze pred rokem a pul otevrela konkurencni obchod v UK v Regent ulici "podobny Apple" a v pristim roce jej zavira z duvodu totalniho propadaku a nezajmu lidi.
Uvidime co bude dal, jedno je jasne jiz ted. Drive ci pozdeji prijde novy hrac s novou technologii at z USA ci Asie. Byt na vrcholu nejde donekonecne z 1001 duvodu.
Jako je v prodejich Toyota No.1 tak Nokia je to same na trhu s mobilnima telefonama.
Nokia mozna nevyrabi ten nejchtenejsi telefon na svete, ale zato prodava telefony po celem svete vcetne rozvojovych zemi. Proto ma nejvetsi prodeje a je No. 1 officialne. To jestli ji uznavas ci ne je uplne upne jedno a nepodstatne.
Neporovnavej Apple, HTC ci BlackBerry...atd ikdyz jsou to spickove vyrobky, tak nemaji nejvetsi prodeje.
Je mi celkem jedno kdo je první a poslední. Jak u aut, tak u telefonů. A vůbec to nemá nic společného z mou náklonností k Nokii. Zarazilo mě pouze to, že je zde z Nokie děláno synonymum pro mobilní telefon. Absolutně nikdy jsem to neslyšel a neznám nikoho kdo by to používal. Možná u šílených fans to tak funguje.
To se musí započítat i MAN (30% podíl), SCANIA (60% podíl), Suzuki (19% podíl) a divize nákladních vozidel VW v Jižní Americe a je to hotový !!!!!! >:D
Je zajímavé že ve výše zmíněných 3 značkách má VW 30%, 60% a 19% ale vždy počítá plný počet vyrobených kusů... >:D
Zatímco Japonci (Toyota) nedisponující brilantními marketingovými postupy skupiny VW suše započítávají jen Toyotu, Lexus, Daihatsu a Scion, vždy ve 100% vlastnictví Toyoty. Náklaďáky a autobusy HINO Toyota nezapočítává... :-)
Jo a ještě Čína - tam je to vždy joint-venture a VW vlastní vždy pouze 50%, ale opět se počítají všechna vyrobená auta... >:D Zatímco japonci (Toyota, Denso) si umí v Číně vydupat 100% vlastnictví...
Ty máš vůbec zajímavé myšlénkové poochody. Jestli se tedy o myšlénkách dá vůbec uvažovat...
Večer doma s tátou poberte čemu se říká kapitálové podnikání, čemu se říká u vás na dědině kontrolní balík (nemá to nic společného s revizorem ve vlaku), čemu se říká produkce a co znamená pojem "koncern".
Pak zavolej do Toyoty a svěř se jim se svým objevem, no a pak to vezmi rovnou do Bohnic, tam už na tebe lék najdou...
Bože... může mi vysvětlit někdo, jak to přijde, že se dá psát rukama a ještě u toho cucat kojeneckou láhev?
Myslím, že tohle jste si mohl při své "intelingenci" odpustit, vy vůbec rád posíláte lidi do Bohnic, co (asi to tam dobře znáte - že vám tam nepomohli)? Nejdřív tu melete o právu na názor v diskuzi a když ho někdo využije tak ho smetete. Myslím, že víte o všech těch pojmech, co uvádíte, stejný * jako ten nad vámi. Zkuste to někdy, pane vševzdělanče" vysvětlit místo napadání inteligence diskutujících, rád se také zasměju. :no:
Odkdy je Daihatsu ve 100% vlastnictvi Toyoty? Ze by kratili ve svych cislech na polovic jejich produkci jsem nezaznamenal ;-) Btw, jestli se vlastni 50 nebo 100% je tak trochu i ekonomicke rozhodnuti, jenom trouba plati za 100% kdyz muze to same dostat za 50% ceny.
Nevidím důvod proč by VW nemohlo být největším hráčem na poli automobilizmu. Opřu se o pár výkřiků z diskuze. To že některé autorizované servisy stojí za prd není určitě tím že VW skupuje Suzuki nebo Porsche. Toto je o lidech co v tom servisu jsou a šéfujou mu. Kdo má prachy, koupí si licenci od Škody a pak tvrdě vydělává na hříšných cenách za práci v různé kvalitě.
Musím také souhlasit s tím že na všem je minimálně troch pravdy a tudíž by se všichni měli podívat na tabulky spolehlivosti kde si prakticky celé VW nevede špatně. Ano má i problémové modely ale to má i Toyota. Poruchovost např motorů je větší i kvůli tomu že zákonodárci tlačí automobilky např kvůli emisím a ty pak mají kratší čas na vývoj a tudíž se to nemusí povést hned napoprve. No ale je tu hodně zaujatých lidí kteří vidí značky VW rudě. Já taky některé nemusím, ale v diskuzi by měl být každý objektivní.
Takže když na to nějaký výrobce má tak ať maká a sám si může za to jak to nakonec dopadne :-!
hlavne, ze ty nie si zaujaty! Kupis si staru, olietanu Ochcu f tédeíčku, f metle, f kombíku, na hlínách .....potom si na nej namalujes vyduchy vetrania a zaryty skodofkář ala Láďa Plácal z Poděbrad (řezníkuv syn) je tu a je buh!
Som zvedavy aky by s tu napisal nazor, keby napr. Renault skupoval automobilky a clanok by bol prave o Renaulte - tipujem: tvoj prispevok by bol o 360° iny ;-);-)
No zrovna ty tu jasne tu neobjektivitu, coz je ale dost casty jev tady v diskuzich - nechapu, proc jsou lidi tak vw a anti vw vyhraneni, kdyz se mi libi, beru, kdyz ne, neberu, tot vse, prece tu nebudu jen z dojmu vyrvavat, jak je to bozi nebo na houno...lidi vzpamatujte se a hadejte se, kde to ma smysl, a ne tady ohledne aut, to je dost ujete
prepac :-( nechal som sa uniest i ked by som sa mal nad to povzniest. To, ze GTI zhadzoval akukolvek japonsku produkciu a teraz tu spieva ódy.....ach jaj! :'-(
neznáš mě a proto taky píšeš hlouposti. Pořad je největší toyota a je mi to putna. A že mám Octavii v TDIčku není kvůli tomu že bude VW největší. Jen takoví jako ty si udělali basničku na Octavii. Co je na tom že ji mám na hlínách? sluší ji to a kvůli takovím ji nedám na plechy
sorry, nemal by som skatulkovat, ale vidim to vo svojom okoli .....majitelia resp. soferi firemnych Octavii odsudzuju vsetkych, ktori jazdia nieco ine ako su modely z koncernovej produkcie. A naopak majitelia inych znaciek (opel, kia, hyundai, honda, renault, citroen, alfa, fiat, atd., atd....) dokazu akceptovat rozne ine znacky.
Takze ak sa tu nejaka skupina odtrhava od reality, tak su to skodovkari/fávečkári a sami si vytvorili odstup od inych a zaroven vytvorili aj tu vseobecnu averziu voci koncernu!
Jasne Jacku, ty svoji oktavii opravdu milujes! Ale na to neni nic spatnyho, to myslim vazne. Neda mi to, a musim sem hodit kousek z popisu tve lasky:
"JÍZDNÍ VLASTNOSTI
Co se týče jizdních vlastností, mnoho majitelů Octavie píše že nic moc, proč si teda nepořidili závoďák? Na druhou stranu musím říct že právě toto auto má jízdní vlastnosti hodně dobré. Jde jen o to s ní něco najezdit a překonat ten pocit menší stability zapříčeněné houpavostí a uvidíte že v zatáčkach vydrží dlouho. Proč by tedy němečtí redaktoři napsali že má podvozek naladěný lépe než samotné Audi TT (kdo chce pošlu mu název literatůry).
Ano hrne se v 90% po předku, ale ukažte mi v této třídě auto z kterým říznate zatáčku o mnoho suprověji nebo není nedotáivé.
Takže mi auto vyhovuje, dnes už je její podvozek v této třídě sice překonaný, ale stále se s ní dá jet tak že spolujezdec zbledne a vy to máte pořád pod kontrolou:-) "
Dík moc, tady by se člověk měl snažit být objektivní ať ze sebe nedělá blbce. I má sestra měla pocit nestability jak si po Felicii koupila Octavu, ale jak ji po čase poznala, nemůže už toto ani vypustit z úst.
Možná že taky lidé co nemají auta od VW koncernu mají averzi proti nám co je máme a tak se jím jevíme právě my všichni jako averzováni:-)
No a proč by jsem z Octavou neprohnal třeba i jen na rovince vyskakujicího korejce atd. když mám sice stařičký ale dostatečně silný motor. Vždyť je stejný jako v Golfu na který by nikdo na cestě nic neřekl jen proto že to je Golf, ale proč? technika je prakticky úplně stejná.
Tak si přečti ještě jednou svůj příspěvek:I má sestra měla pocit nestability...Takže nejen ona a pak si vlastně na něj zvykla,co k tomu dál dodat... ;-)
...to že neumíš číst. Pocit nestability zažije u Octavi pár lidí co bylo zvyklých na tvrdý podvozek. Jde jen o to si zvyknout na jinou charakteristiku a poznat že i když se pohupuje, stále drží stopu. A to je rozdíl protože to auto nestabilní není, to jen ty překrucuješ věty. ;-)
Druže VW nešto bi˙ te pito
Dije moje sa tavana žito?
Druže VW život nam je propa
Nema trave ni šita ni dopa
Marks, Engels, Lenin, VW
Emerson Lake and Palmer...
Ač se to možná nezdá tak tohle je od VW jen další krok v bitvě o holé přežití. A pro VW je dobře že lidé kteří ho vedou a mají tolik peněz že se nám o tom nezdá, si stále uvědomují základy podnikání.
mě právě ta globalizace nebere,mě se líbí Honda,je svá,nikoho nevlastní,nikdo nevlastní jí má svoje specifický motory a to je to co mě u téhle značky drží. Proč bych si měl koupit VW když si můžu koupit Seata je lacinnější a s tou samou technikou,nebo Nissan-Renault
Jen na okraj,Honda není zrovna laciná značka at nová či jako ojetina a myslím že právem Honda vyhrála anketu o nejvěrnější zákazníky,má svoje chyby jako každá automobilka ale ci se týká spolehlivosti motorů a převodovek myslím nemá konkurenci,sice mi začala nějak zelenět a vytrácí se vysokootáčkové motory ale asi trend doby. :-(
prohlásil už kdysi dávno na sklonku 19.století Chet Rollins nad hrobem svého přítele Monte Walshe, na jehož náhrobku se skvělo : "Muž se srdcem kovboje". Zhruba o století později pak v jednom disneyovským trháku opáčil kapitán Jack Sparrow na Barbossovu poznámku, že svět je stále menší : "Svět je pořád stejnej, jenom je toho v něm čím dál míň...".
Byla by veliká škoda, kdyby ze světa zmizela jistá automobilka jen proto aby se stala dalším odznáčkem na klopě VW Group a otevřela bránu na dosud nezoraná pole. A než začnete protestovat, že žádná značka přece nezaniká, ukážu prstem na zářný příklad. Seat Exeo - dokonalá ukázka značky s vyvrženými vnitřnostmi, vykuchané, vycpané a vystavené ve školním kabinetu. Ale vypadá hezky, ne...
Chtěl bych souhlasit s Klaudiem, že převzetí Suzuki je pouze zbožným přáním VW, ale denně se dočítám zprávy, kterým bych ještě před nedávnem nevěřil.
Nenažranost coby údajně jediný způsob přežití vládne světu,a tak zatímco GTI jásá, já se znovu vracím k titulku. Je to smutnej svět.
Hmm, a kde by bol Seat dnes bez VW? Skús sa aj nad tým zamyslieť a potom kritizovať VW.
A nech to urobí aj každý, komu vadí, že Škode rozhodujú Nemci. Kde by dnes bola bez nich?
Žádny odznáček, můj koncern, tedy můj bývlý koncern, tedy pohltívšemůj koncern je koncern zachránce. Podzvihl např.značku Škoda na úroveň VW. To by Škoda nedokázala v současném světe nikdy.Porsche povýší na úroveň Ferrari:-). Suzuki umí spoustu věcí, ale nikdy nedokázalo značku někam podzvihnout. Tak, aby člověk mohl říci, že když se řekne značka, znamená to určitý význam. Bohužel Suzuki neznamená nic...
Suzuki neznamená nic ? Tak jako vtip dobrý. Přes dva milióny aut za rok....Suzuki při vší úctě není Škoda ani Seat, žádní nazdárci z Vidlákova co by bez pomoci VW nebyli schopni vlastního vývoje. Jenže je jiná doba a spolupráce ke snižování nákladů je potřeba. To ale neznamená, že by se mělo Suzuki stát "odznáčkem", neboli součástí koncernu. Není k tomu důvod a musím to považovat jen za bohapustou velkohubost Němců, kterým se zrovna daří ale za pár let taky dařit nemusí...
"Můj koncern"vykauzje slušné výsledky. Jen ať pohltí všechny značky, které nejsou schopny jinak přežít.Bude tím schopen nabídnout auto jakékoliv úrovně od Trabanta až po Rols tedy Bentley (Trabant zatím představuje Škoda/Seat-následně Suzuki a Škoda tak povýší, Seat možná zanikne). Takže v reálu můžeme dostat za koupi Bentley jedno Suzuki zdarma. Má to ovšem jeden háčeček. Toyota se dokázala stát No. 1 více méně jen s jednou značkou, VW s násobkem deseti a více značek toho dosáhne, pokud bude Toyota chtít.A protože je Toyota ze země kamikadze, nebude to lehké.
Žádny odznáček, můj koncern, tedy můj bývlý koncern, tedy pohltívšemůj koncern je koncern zachránce. Podzvihl např.značku Škoda na úroveň VW. To by Škoda nedokázala v současném světe nikdy.Porsche povýší na úroveň Ferrari:-). Suzuki umí spoustu věcí, ale nikdy nedokázalo značku někam podzvihnout. Tak, aby člověk mohl říci, že když se řekne značka, znamená to určitý význam. Bohužel Suzuki neznamená nic...