Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: VW Group v roce 2018: Suzuki a dalších devět značek pod jednou střechou

Do roku 2018 chce Volkswagen Group překonat Toyotu a vyrábět nejvíce aut na světě. Do koncernu se začlení značka Suzuki, nabídka 10 značek bude čítat 80 modelových řad od miniaut přes supersporty až po nákladní vozy a autobusy.
Zpět na článek
17. 12. 2009 07:21
neregistrovaný "meni"
17. 12. 2009 07:32
neregistrovaný "misiak"
17. 12. 2009 02:32
17. 12. 2009 08:20
17. 12. 2009 17:48
17. 12. 2009 19:55
17. 12. 2009 07:29
neregistrovaný "misiak"
17. 12. 2009 08:15
17. 12. 2009 08:09
17. 12. 2009 09:07
17. 12. 2009 18:27
17. 12. 2009 08:37
17. 12. 2009 09:24
17. 12. 2009 09:43
17. 12. 2009 15:12
17. 12. 2009 18:10
18. 12. 2009 14:54
neregistrovaný "507--"
19. 12. 2009 22:53
17. 12. 2009 08:37
17. 12. 2009 08:43
17. 12. 2009 10:29
17. 12. 2009 11:51
17. 12. 2009 19:31
17. 12. 2009 12:43
17. 12. 2009 19:32
17. 12. 2009 12:56
17. 12. 2009 19:38
17. 12. 2009 19:37
18. 12. 2009 14:50
neregistrovaný "507--"
17. 12. 2009 11:47
17. 12. 2009 13:02
17. 12. 2009 13:09
neregistrovaný "misiak"
17. 12. 2009 13:42
17. 12. 2009 14:34
17. 12. 2009 19:21
neregistrovaný "misiak"
17. 12. 2009 15:36
17. 12. 2009 19:00
neregistrovaný "misiak"
17. 12. 2009 19:03
17. 12. 2009 22:21
17. 12. 2009 23:38
neregistrovaný "misiak"
18. 12. 2009 12:14
18. 12. 2009 20:58
19. 12. 2009 15:38
20. 12. 2009 14:08
17. 12. 2009 14:54
17. 12. 2009 16:54
neregistrovaný "Kyle"
17. 12. 2009 18:00
17. 12. 2009 21:53
neregistrovaný "tomi1289"
18. 12. 2009 11:26
neregistrovaný "misiak"
18. 12. 2009 14:52
neregistrovaný "507--"
18. 12. 2009 23:59
neregistrovaný "ferryporsche"
18. 12. 2009 23:47
neregistrovaný "ferryporsche"
19. 12. 2009 00:00
neregistrovaný "ferryporsche"
Avatar - theolli
17. 12. 2009 01:43
doufám že padnete na držku
vaše globalizace na ůkor kvality a sjednocování platforem stojí za h.......,kdyby jste radši zůstali svoji,starej dobrej VW!
Rozbalit vlákno
4
Avatar - white label
17. 12. 2009 01:56
Re: doufám že padnete na držku
No jo no, to je ta "jejich globalizace"... možná už aby sis pomalu chystal novou fotku nad nick, myslím až třeba VW zcela převezme
i MAN, kterého už teď vlastní skoro jednu třetinu... ;-)
Avatar - theolli
17. 12. 2009 02:06
Re: doufám že padnete na držku
no jestli ho nechají dělat i nadále v Polsku tak to asi padne,MAN šel s kvalitou totálně do p.....,už to není dříč jak tomu bylo kdysi,sem pořád v servisu.
neregistrovaný "meni"
17. 12. 2009 07:21
Re: doufám že padnete na držku
Problém je v tom,že všichni chtějí růst,ale tak to nejde do nekonečna. Sám bych byl hlavně pro tu kvalitu, ale všichni potřebují snižovat náklady, aby byli takzvaně konkurenceschopní a zde je vlastně kámen úrazu! Cena versus kvalita.
Ono ideální by bylo udržovat svět v rovnováze a ne ve všech směrech růst. Pak by nebylo třeba dělat konference o klimatu v Kodaňi. Prostě všeho je moc i lidí a to je ten největší problém!!!
neregistrovaný "misiak"
17. 12. 2009 07:32
Re: doufám že padnete na držku
upadok kvality, zhorseny image, podurovnove sluzby autorizovanych servisov, ......to je len cast nasledkov, ktore im ta globalizacia priniesla. A bude este horsie!!
Avatar - ryman
17. 12. 2009 02:32
jen tak na okraj
je zajimave sledovat rozdil, mezi japonskou filosofii rozvoje spolecnosti a evropskou.. VW group potrebuje 10 znacek, zato toyota ma pod sebou jen lexus a scion. a i presto je "nejvetsi" na svete.. :-|
Rozbalit vlákno
28
Avatar - theolli
17. 12. 2009 05:41
Re: jen tak na okraj
JENŽE LEXUS A SCION JE vlastně Toyota,to jsou její značky pro US trh,to není jako VW-Suzuki.Vw se patrně domnívá že když bude největší bude nejkvalitnější >:D
17. 12. 2009 07:14
Re: jen tak na okraj
Jeden kašpar to tady pořád píše..., tak je to možná globální strategie... :-)
17. 12. 2009 11:02
Re: jen tak na okraj
A druhej kašpar ho neustále nemůže dohnat. :-!
17. 12. 2009 11:49
Re: jen tak na okraj
a tretej kaspar je *
17. 12. 2009 12:59
Re: jen tak na okraj
Aaa, další Slovák, další čárka. :-!
17. 12. 2009 13:21
Re: jen tak na okraj
Pepo drz prosimte h*bu a soupej nohama kdyz se bavi dospeli.
17. 12. 2009 14:15
Re: jen tak na okraj
Aha, že to říkáš zrovna ty, kloučku. :-!
17. 12. 2009 18:48
Re: jen tak na okraj
Ac mozna mladsi vekem, duchem jsem oproti tobe uctyhodny kmet. Viz ti tvoji infantilni kourici smajlici.

Takze jeste jedou Pepiku, zadna xenofobie ju?
17. 12. 2009 18:06
Re: jen tak na okraj
Drž už zobák, keď nevieš napísať niečo k veci. 8-s
17. 12. 2009 07:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
17. 12. 2009 08:20
Re: jen tak na okraj
Zdrž se, prosím, těchto narážek. Nejsou hodny inteligentního člověka.
17. 12. 2009 11:01
Re: jen tak na okraj
Inteligence? Tu u něho hledáš marně. Kde nic není, ani smrt nebere. :-!
17. 12. 2009 15:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
17. 12. 2009 17:48
Re: jen tak na okraj
Tady nejde o pravdu. Dávat to do souvislosti je ubohost největšího kalibru.
17. 12. 2009 18:24
Re: jen tak na okraj
Tady nejde o pravdu? Nastuduj si historii.
17. 12. 2009 19:55
Re: jen tak na okraj
Historii jsem studoval, ale ta s tím, co kritizuji, nemá vůbec nic společného.
Avatar - Falco
17. 12. 2009 20:20
Re: jen tak na okraj
Hele, ty historiku, víš čí fotku měl Hitler na stole? Víš kdo, jako jediný cizinec, dostal kříž Řádu německé orlice? Kdo byl vyšetřován za podezření poskytnutí finanční pomoci Hitlerovi při jeho vstupu do politiky? Kdo napsal knihu "Mezinárodní židovství - celosvětový problém"?
neregistrovaný "misiak"
17. 12. 2009 07:29
Re: jen tak na okraj
presne! A hlavne Toyota si zachovava kvalitu! VW je v sucasnej dobe najporuchovejsi hnoj a bude to stale horsie a horsie! Dufam, ze padnu na drzku a tato globalizacia sa im kruto vypomsti! Navyse co zoberu pod svoju "spravu" vsetko ide dolu kvalitou, takze oblubena Suzuki asi pride o mnoho svojich zakaznikov a samozrejme padne na kvalite.
17. 12. 2009 08:15
Re: jen tak na okraj
Už si konečně připusť, že ani Toyota není s tou kvalitou v poslední době na 100% úrovni - Prius, Yaris... a nestrkej jsem pořád nesmysly a svoje předpovědi.
Pokud jsem schopen oslovit nové zákazníky a podržet si ty stávající, což mi přináší zvyšování produkce a růst, je to přímá souvislost mezi kvantitou a kvalitou.
17. 12. 2009 11:01
Re: jen tak na okraj
Zrovna včera jsem se koukal na statistiky DEKRY. VW a ba co víc, Škoda si nevede vůbec špatně.
Co do nájezdu km je na tom časem lépe než ostatní značky. Třeba Octavia boduje.

Jistě, zamindrákovaní jedinci budou namítat, že je to nicneříkající statistika, ale jak se říká, na každém šprochu, pravdy trochu. :-!
17. 12. 2009 11:56
Re: jen tak na okraj
Aha, takže každý kdo si u nějaké statistiky všímá, z čeho a jak je tvořená a podle toho s ní taky zachází, je automaticky zamindrákovaný? Zajímavá myšlenka, jen trochu hloupá. :no:
17. 12. 2009 13:02
Re: jen tak na okraj
Hloupé a to velmi, je, takovou statistiku zlehčovat. Hodnotu má a ne malou. Rozhodně větší, než kecy zdejších "diskutérů". A zkus to popřít. :-!
17. 12. 2009 16:16
Re: jen tak na okraj
Věř si čemu libo. Já se u každého z podobných žebříčků nejdřív podívám, kdo, jak a z jakých dat ho sestavuje...
Avatar - Ricardo
17. 12. 2009 07:48
Re: jen tak na okraj
Ještě Daihatsu, což je nezanedbatelných 10 % celé produkce koncernu Toyota, a taky u nás prakticky neznámé náklaďáky a autobusy Hino
17. 12. 2009 10:58
Re: jen tak na okraj
To je zase úvaha jak noha.

Toyota oslovuje trhy, které nejsou "národnostně" roztříštěné jako je kupříkladu Evropa. Proro je nutno zvolit jinou strategii. Doteď VW nebral asijský trh vážně, protože měl žalostnou kupní sílu. Nyní se situace obrací a VW jako jeden z mála si je toho vědom.
17. 12. 2009 18:08
Re: jen tak na okraj
nešplháš ty na fleka koncernového právnika alebo aspoň PR manažéra?
17. 12. 2009 18:47
Re: jen tak na okraj
skor lestica vyfukov... nieje ho sice treba, ale zase nic nepokazi.. okrem chuti na veceru
Avatar - ryman
17. 12. 2009 20:02
Re: jen tak na okraj
jak to co jsi napsal souvisi s tim co jsem napsal ja? 8-s nic o trzich jsem nepsal co vim.. kdyz uz, tak mi specifikuj "národnostně" roztříštěný trh. co vim, tak toyota oslovuje cely svet, ale podle tebe je jen evropa narodnostne roztristena? >:D a jakypak to ma vliv na prodeje? tohle je fakt prca.. rekl bych, ze spis to co jsi napsal ty je ta prava uvaha jak noha(? 8-s ).. >:D hele nepisu nic proti vw.. jen jsem dal ponuku zamyslet se nad hodnotovym systemem a filosofii korporaci..
17. 12. 2009 08:09
huraaaaa
jeeeeeeej uz sa tesim na uvedenie noveho Suzuki Swift z ktoreho sa stane etalon triedy s vinikajucim motorom 1.2HTP.

bude to sice rovnako pazrave, ale zato to bude ovela lenivsie. >:D
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Ada je zase tady
18. 12. 2009 00:35
Re: huraaaaa
nauc sa po slovensky - ty vinikajuci chalan... :-(
17. 12. 2009 08:37
SUVWUKI
Na rozdíl od diskuzních kapitánů automobilového průmyslu, vnímá Suzuki potenciální vstup VW obdobně, jako jej mohla vnímat Škoda. Značka, která ve světě aut nyní nutně potřebuje záštitu v podobě silného, zdravého, potentního jádra. A tak jako v případě Škody, získá vstupem do Suzuki i VW. Někdo holt s odřenejma ušima kontroluje trhy s auty v okolí Říma, někdo má pod palcem zeměkouli...

Tak 2018... to již bude na silnicích Evropy naplno pulzovat epocha UP. Tomuhle jistě přejeme všichni - evropská automobilka jako největší autobilka světa, to by byla radost, co? Jo, a my u toho budeme doslova v jedné z hlavních rolí. Nevím tedy na co jsi v předmětném kontextu hrdý ty, jestli na poslední edici karet pokémonů či na úspěchy, kterých dosahuje Škoda, no, my dospělí víme, že cesta nastoupená Volkswagenem není jen blábol bruselských úředníků, to je cesta tvrdé práce, spičkových výsledků a dokonalých aut.

Hele, nemusíš zase zůstat u VW natrvalo,vyzkoušej si z tohoto koncernu Octavii RS, Golf GTI, ALLROAD, R8, libovolné lambo a na závěr brnkačku, GT3. Jen tak, abys jako měl přehled, jak to u VW neumí... Jak tě mám načteného, myslím, že bys to mohl tak do dvou tří let komplet olítat a ještě možná i dobře prodat. No, a pak se zase vrať do svého oblíbeného mégana či Brava. Jak se tu říká... padni komu padni.

BRAVWO VOLKSWAGEN-PORSCHE :yes:
Rozbalit vlákno
6
17. 12. 2009 09:24
Re: SUVWUKI
Nevidim jediny duvod prat VW prvenstvi. To jako kvuli "evropanstvi"? Nebo kvuli zamestnanosti? Vzhledem k tomu, ze auta se uz daaaavno nestavi v domovskem meste, ale po celem svete, proste tam, kde je potreba, tak je uplne jedno, kdo je jednicka. Takze ja to preju jen a jen GM, to je muj jasny fanousek
Avatar - radolaco
17. 12. 2009 09:43
Re: SUVWUKI
vsetko jedno...co tam po roku 2018, ked v 2012 bude mat cele ludstvo ine problemy... ;-\
17. 12. 2009 15:12
Re: SUVWUKI
Míň se dívat na katastrofické filmy a víc studovat fakta.
17. 12. 2009 18:10
Re: SUVWUKI
Už vidím, jak Japonci skáču od radosti a tešia sa na to, že budú poslúchať nemeckých šéfov... Ty vieš človeka rozosmiať...
prebratie Suzuki vnímam ako zbožné prianie Nemcov, v Suzuki na to určite pozerajú inak.
neregistrovaný "507--"
18. 12. 2009 14:54
Re: SUVWUKI
Hmm, z tvojho príspevku vyplýva, že VW tak nutne potrebuje Suzuki, že je to ich zbožným prianím, ale Suzuki vôbec nepotrebuje VW, preto to určite nie je ich zbožným prianím.
19. 12. 2009 22:53
Re: SUVWUKI
Ty si kus vola, rozmyslaj, na co mas hlavu?
17. 12. 2009 08:37
VW No. 1 hmm
Myslim si, ze chtit byt No. 1 v automobilovem prumyslu v "prodejich" at je to Toyota ci VW v budoucnu nema zadny smysl. Nechce se mi verit, ze si lide kupuju tu ci onu znacku protoze je nejvetsi na svete... Myslim si ze VW dopadne jako Microsoft za xy let. 100% dosahne sveho cile a stanese No.1 monopolnim hracem s fixnima cenama, jenze vzdy prijde nekdo jako Google ci Linux s vedlejsim productem jako Android ...atd. A zacne chtit nechtic ukousavat z jejich podilu tak jako Nokia nyni ztraci pomaloucku ale jiste svuj majoritni podil na trzich.
Rozbalit vlákno
14
Avatar - Ricardo
17. 12. 2009 08:43
Re: VW No. 1 hmm
No jaks to nastínil, třeba jim jde o to, aby si lidi řekli auto = Volkswagen, tak jako dodnes platí mobil = Nokia... :-)
17. 12. 2009 09:00
Re: VW No. 1 hmm
To co rikas je pravda, hlavne u cenove dostupnych modelu. Kdyz si porovnas podil na trhu v roce 07-08-09 + predpovedi na rok 10-11 uvidis ze to jde s Nokii dolu. A to jiz nemluvim o tom, ze pred rokem a pul otevrela konkurencni obchod v UK v Regent ulici "podobny Apple" a v pristim roce jej zavira z duvodu totalniho propadaku a nezajmu lidi.

Uvidime co bude dal, jedno je jasne jiz ted. Drive ci pozdeji prijde novy hrac s novou technologii at z USA ci Asie. Byt na vrcholu nejde donekonecne z 1001 duvodu.
Avatar - T613
17. 12. 2009 10:29
Re: VW No. 1 hmm
mobil= Nokia? to slyším prvně, to asi tak někde na vesnici :-|
Avatar - Ricardo
17. 12. 2009 12:43
Re: VW No. 1 hmm
U vás v havířském velkoměstě stále frčí Alcatel? >:D
17. 12. 2009 14:15
Re: VW No. 1 hmm
Uan tač ízy. >:-[]
Avatar - white label
17. 12. 2009 16:46
Re: VW No. 1 hmm
Právě i tento model je jasná ukázka toho, že Alcatel měl model "tač", daleko dřív, než "nahryzlé jabko" s jeho profláklým "ajfon tač"... >:-[]
Avatar - T613
17. 12. 2009 19:32
Re: VW No. 1 hmm
myslel jsi ocelářském ;-)
17. 12. 2009 12:56
Re: VW No. 1 hmm
šmejde, až tě potkám, moje 3310 si potyká s tvojí lebeční kostí :-! >:-[]
17. 12. 2009 18:12
Re: VW No. 1 hmm
trapák, správny frajer má dnes už 3330.. :-! >:-[]
Avatar - T613
17. 12. 2009 19:38
Re: VW No. 1 hmm
Nokia mi nikdy neseděla, sorry ;-)
17. 12. 2009 19:15
Re: VW No. 1 hmm
Jako je v prodejich Toyota No.1 tak Nokia je to same na trhu s mobilnima telefonama.

Nokia mozna nevyrabi ten nejchtenejsi telefon na svete, ale zato prodava telefony po celem svete vcetne rozvojovych zemi. Proto ma nejvetsi prodeje a je No. 1 officialne. To jestli ji uznavas ci ne je uplne upne jedno a nepodstatne.

Neporovnavej Apple, HTC ci BlackBerry...atd ikdyz jsou to spickove vyrobky, tak nemaji nejvetsi prodeje.
Avatar - T613
17. 12. 2009 19:37
Re: VW No. 1 hmm
Je mi celkem jedno kdo je první a poslední. Jak u aut, tak u telefonů. A vůbec to nemá nic společného z mou náklonností k Nokii. Zarazilo mě pouze to, že je zde z Nokie děláno synonymum pro mobilní telefon. Absolutně nikdy jsem to neslyšel a neznám nikoho kdo by to používal. Možná u šílených fans to tak funguje.
Avatar - WinDiesel
17. 12. 2009 10:55
Jak se stát světovou jedničkou
To se musí započítat i MAN (30% podíl), SCANIA (60% podíl), Suzuki (19% podíl) a divize nákladních vozidel VW v Jižní Americe a je to hotový !!!!!! >:D
Je zajímavé že ve výše zmíněných 3 značkách má VW 30%, 60% a 19% ale vždy počítá plný počet vyrobených kusů... >:D
Zatímco Japonci (Toyota) nedisponující brilantními marketingovými postupy skupiny VW suše započítávají jen Toyotu, Lexus, Daihatsu a Scion, vždy ve 100% vlastnictví Toyoty. Náklaďáky a autobusy HINO Toyota nezapočítává... :-)

Jo a ještě Čína - tam je to vždy joint-venture a VW vlastní vždy pouze 50%, ale opět se počítají všechna vyrobená auta... >:D Zatímco japonci (Toyota, Denso) si umí v Číně vydupat 100% vlastnictví...
Rozbalit vlákno
9
17. 12. 2009 11:11
Re: Jak se stát světovou jedničkou
Ty máš vůbec zajímavé myšlénkové poochody. Jestli se tedy o myšlénkách dá vůbec uvažovat...

Večer doma s tátou poberte čemu se říká kapitálové podnikání, čemu se říká u vás na dědině kontrolní balík (nemá to nic společného s revizorem ve vlaku), čemu se říká produkce a co znamená pojem "koncern".

Pak zavolej do Toyoty a svěř se jim se svým objevem, no a pak to vezmi rovnou do Bohnic, tam už na tebe lék najdou...

Bože... může mi vysvětlit někdo, jak to přijde, že se dá psát rukama a ještě u toho cucat kojeneckou láhev?
18. 12. 2009 10:52
Re: Jak se stát světovou jedničkou
Myslím, že tohle jste si mohl při své "intelingenci" odpustit, vy vůbec rád posíláte lidi do Bohnic, co (asi to tam dobře znáte - že vám tam nepomohli)? Nejdřív tu melete o právu na názor v diskuzi a když ho někdo využije tak ho smetete. Myslím, že víte o všech těch pojmech, co uvádíte, stejný * jako ten nad vámi. Zkuste to někdy, pane vševzdělanče" vysvětlit místo napadání inteligence diskutujících, rád se také zasměju. :no:
neregistrovaný "507--"
18. 12. 2009 14:50
Re: Jak se stát světovou jedničkou
>:D
A nabudúce nominuj na slogan roku seba samého. >:D :yes:
18. 1. 2010 10:34
Re: Jak se stát světovou jedničkou
No prijde mi, za pan GTI diskusi zase nezvladl, a v dusledku nedostaku argomentu nam zase ukazal tu pravou "GTinteligenci"... Bravwo... :no:
17. 12. 2009 12:01
Re: Jak se stát světovou jedničkou
Odkdy je Daihatsu ve 100% vlastnictvi Toyoty? Ze by kratili ve svych cislech na polovic jejich produkci jsem nezaznamenal ;-) Btw, jestli se vlastni 50 nebo 100% je tak trochu i ekonomicke rozhodnuti, jenom trouba plati za 100% kdyz muze to same dostat za 50% ceny.
Avatar - Ricardo
17. 12. 2009 12:45
Re: Jak se stát světovou jedničkou
Právě, že se to do těch čísel nepočítá, stačí pozorněji číst ;-)
Jinak se pleteš i v tom, že Toyota si Hino započítává
17. 12. 2009 12:59
Re: Jak se stát světovou jedničkou
zbytečně to dramatizuješ, třeba aliance Renault-Nissan se taky počítá za jednoho výrobce a přitom mají navzájem cca 20% podíl ;-)
17. 12. 2009 18:13
Re: Jak se stát světovou jedničkou
ja ich počíta, za dvoch výrobcov... >:-[]
Avatar - Ada je zase tady
18. 12. 2009 00:40
Re: Jak se stát světovou jedničkou
a z Nissanu se stal Hnissan :no:
17. 12. 2009 11:47
Global VW
Nevidím důvod proč by VW nemohlo být největším hráčem na poli automobilizmu. Opřu se o pár výkřiků z diskuze. To že některé autorizované servisy stojí za prd není určitě tím že VW skupuje Suzuki nebo Porsche. Toto je o lidech co v tom servisu jsou a šéfujou mu. Kdo má prachy, koupí si licenci od Škody a pak tvrdě vydělává na hříšných cenách za práci v různé kvalitě.

Musím také souhlasit s tím že na všem je minimálně troch pravdy a tudíž by se všichni měli podívat na tabulky spolehlivosti kde si prakticky celé VW nevede špatně. Ano má i problémové modely ale to má i Toyota. Poruchovost např motorů je větší i kvůli tomu že zákonodárci tlačí automobilky např kvůli emisím a ty pak mají kratší čas na vývoj a tudíž se to nemusí povést hned napoprve. No ale je tu hodně zaujatých lidí kteří vidí značky VW rudě. Já taky některé nemusím, ale v diskuzi by měl být každý objektivní.

Takže když na to nějaký výrobce má tak ať maká a sám si může za to jak to nakonec dopadne :-!
Rozbalit vlákno
15
17. 12. 2009 13:02
Re: Global VW
souhlas :yes: je mi putna kdo je největší výrobce, auto si nevybírám na základě statistik :-!
Avatar - woody-alien
17. 12. 2009 23:17
Re: Global VW
Zní to hezky, ale co máš taky říkat, když už jseš s tou svojí touhou po "velkosériovém" Saabu tak profláklej, že jo. ;-)
neregistrovaný "misiak"
17. 12. 2009 13:09
Re: Global VW
hlavne, ze ty nie si zaujaty! Kupis si staru, olietanu Ochcu f tédeíčku, f metle, f kombíku, na hlínách .....potom si na nej namalujes vyduchy vetrania a zaryty skodofkář ala Láďa Plácal z Poděbrad (řezníkuv syn) je tu a je buh!

Som zvedavy aky by s tu napisal nazor, keby napr. Renault skupoval automobilky a clanok by bol prave o Renaulte - tipujem: tvoj prispevok by bol o 360° iny ;-) ;-)
17. 12. 2009 13:42
Re: Global VW
No zrovna ty tu jasne tu neobjektivitu, coz je ale dost casty jev tady v diskuzich - nechapu, proc jsou lidi tak vw a anti vw vyhraneni, kdyz se mi libi, beru, kdyz ne, neberu, tot vse, prece tu nebudu jen z dojmu vyrvavat, jak je to bozi nebo na houno...lidi vzpamatujte se a hadejte se, kde to ma smysl, a ne tady ohledne aut, to je dost ujete
17. 12. 2009 14:34
Re: Global VW
misiak misiak, takýmito príspevkami sa sám zhadzuješ ;-\
neregistrovaný "misiak"
17. 12. 2009 19:21
Re: Global VW
prepac :-( nechal som sa uniest i ked by som sa mal nad to povzniest. To, ze GTI zhadzoval akukolvek japonsku produkciu a teraz tu spieva ódy.....ach jaj! :'-(
17. 12. 2009 15:36
Re: Global VW
neznáš mě a proto taky píšeš hlouposti. Pořad je největší toyota a je mi to putna. A že mám Octavii v TDIčku není kvůli tomu že bude VW největší. Jen takoví jako ty si udělali basničku na Octavii. Co je na tom že ji mám na hlínách? sluší ji to a kvůli takovím ji nedám na plechy
neregistrovaný "misiak"
17. 12. 2009 19:00
Re: Global VW
sorry, nemal by som skatulkovat, ale vidim to vo svojom okoli .....majitelia resp. soferi firemnych Octavii odsudzuju vsetkych, ktori jazdia nieco ine ako su modely z koncernovej produkcie. A naopak majitelia inych znaciek (opel, kia, hyundai, honda, renault, citroen, alfa, fiat, atd., atd....) dokazu akceptovat rozne ine znacky.

Takze ak sa tu nejaka skupina odtrhava od reality, tak su to skodovkari/fávečkári a sami si vytvorili odstup od inych a zaroven vytvorili aj tu vseobecnu averziu voci koncernu!
17. 12. 2009 19:03
Re: Global VW
Jasne Jacku, ty svoji oktavii opravdu milujes! Ale na to neni nic spatnyho, to myslim vazne. Neda mi to, a musim sem hodit kousek z popisu tve lasky:

"JÍZDNÍ VLASTNOSTI
Co se týče jizdních vlastností, mnoho majitelů Octavie píše že nic moc, proč si teda nepořidili závoďák? Na druhou stranu musím říct že právě toto auto má jízdní vlastnosti hodně dobré. Jde jen o to s ní něco najezdit a překonat ten pocit menší stability zapříčeněné houpavostí a uvidíte že v zatáčkach vydrží dlouho. Proč by tedy němečtí redaktoři napsali že má podvozek naladěný lépe než samotné Audi TT (kdo chce pošlu mu název literatůry).

Ano hrne se v 90% po předku, ale ukažte mi v této třídě auto z kterým říznate zatáčku o mnoho suprověji nebo není nedotáivé.
Takže mi auto vyhovuje, dnes už je její podvozek v této třídě sice překonaný, ale stále se s ní dá jet tak že spolujezdec zbledne a vy to máte pořád pod kontrolou:-) "

Chlape si genius, perfektni clanek >:D :yes:
17. 12. 2009 22:21
Re: Global VW
Dík moc, tady by se člověk měl snažit být objektivní ať ze sebe nedělá blbce. I má sestra měla pocit nestability jak si po Felicii koupila Octavu, ale jak ji po čase poznala, nemůže už toto ani vypustit z úst.
Možná že taky lidé co nemají auta od VW koncernu mají averzi proti nám co je máme a tak se jím jevíme právě my všichni jako averzováni:-)
No a proč by jsem z Octavou neprohnal třeba i jen na rovince vyskakujicího korejce atd. když mám sice stařičký ale dostatečně silný motor. Vždyť je stejný jako v Golfu na který by nikdo na cestě nic neřekl jen proto že to je Golf, ale proč? technika je prakticky úplně stejná.
neregistrovaný "misiak"
17. 12. 2009 23:38
Re: Global VW
>:D a sme doma!!!
Dokonala "samodefinicia" sofera VW/Skoda
;-)
18. 12. 2009 12:14
Re: Global VW
Tak ty bavíš. >:D Jen jestli ti korejci neprohání tebe,když jsi si zvykl na nestabilitu. >:D
18. 12. 2009 20:58
Re: Global VW
nikdo tady nepíše o tom že je to auto nestabilní, jen některým lidem nesedne jak každé jiné nemusí. A pak vykřikují do tmy hlouposti :-!
19. 12. 2009 15:38
Re: Global VW
Tak si přečti ještě jednou svůj příspěvek:I má sestra měla pocit nestability...Takže nejen ona a pak si vlastně na něj zvykla,co k tomu dál dodat... ;-)
20. 12. 2009 14:08
Re: Global VW
...to že neumíš číst. Pocit nestability zažije u Octavi pár lidí co bylo zvyklých na tvrdý podvozek. Jde jen o to si zvyknout na jinou charakteristiku a poznat že i když se pohupuje, stále drží stopu. A to je rozdíl protože to auto nestabilní není, to jen ty překrucuješ věty. ;-)
Avatar - Emel
17. 12. 2009 14:54
SEAT
"SEAT se ještě více emancipuje a nabídne běžným zákazníkům sportovně laděný design".

Cože, ještě sportovnější než Altea? Ještě emancipovanější než Exeo? Tak z toho si sedneme na zadek všichni...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Kyle"
17. 12. 2009 16:54
Druže VW, mi Ti se kunemo !
Druže VW nešto bi˙ te pito
Dije moje sa tavana žito?
Druže VW život nam je propa
Nema trave ni šita ni dopa
Marks, Engels, Lenin, VW
Emerson Lake and Palmer...

Amen!
Rozbalit vlákno
0
17. 12. 2009 18:00
Boj o přežití
Ač se to možná nezdá tak tohle je od VW jen další krok v bitvě o holé přežití. A pro VW je dobře že lidé kteří ho vedou a mají tolik peněz že se nám o tom nezdá, si stále uvědomují základy podnikání.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - theolli
17. 12. 2009 18:42
at si říká kdo chce co chce
mě právě ta globalizace nebere,mě se líbí Honda,je svá,nikoho nevlastní,nikdo nevlastní jí má svoje specifický motory a to je to co mě u téhle značky drží. Proč bych si měl koupit VW když si můžu koupit Seata je lacinnější a s tou samou technikou,nebo Nissan-Renault
Jen na okraj,Honda není zrovna laciná značka at nová či jako ojetina a myslím že právem Honda vyhrála anketu o nejvěrnější zákazníky,má svoje chyby jako každá automobilka ale ci se týká spolehlivosti motorů a převodovek myslím nemá konkurenci,sice mi začala nějak zelenět a vytrácí se vysokootáčkové motory ale asi trend doby. :-(
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "tomi1289"
17. 12. 2009 21:53
at si říká kdo chce co chce
Rozbalit vlákno
0
Avatar - woody-alien
18. 12. 2009 00:02
Je to smutnej svět
prohlásil už kdysi dávno na sklonku 19.století Chet Rollins nad hrobem svého přítele Monte Walshe, na jehož náhrobku se skvělo : "Muž se srdcem kovboje". Zhruba o století později pak v jednom disneyovským trháku opáčil kapitán Jack Sparrow na Barbossovu poznámku, že svět je stále menší : "Svět je pořád stejnej, jenom je toho v něm čím dál míň...".

Byla by veliká škoda, kdyby ze světa zmizela jistá automobilka jen proto aby se stala dalším odznáčkem na klopě VW Group a otevřela bránu na dosud nezoraná pole. A než začnete protestovat, že žádná značka přece nezaniká, ukážu prstem na zářný příklad. Seat Exeo - dokonalá ukázka značky s vyvrženými vnitřnostmi, vykuchané, vycpané a vystavené ve školním kabinetu. Ale vypadá hezky, ne...

Chtěl bych souhlasit s Klaudiem, že převzetí Suzuki je pouze zbožným přáním VW, ale denně se dočítám zprávy, kterým bych ještě před nedávnem nevěřil.

Nenažranost coby údajně jediný způsob přežití vládne světu,a tak zatímco GTI jásá, já se znovu vracím k titulku. Je to smutnej svět.
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Ada je zase tady
18. 12. 2009 00:48
Re: Je to smutnej svět
Places dobre, ale na spatnym hrobe. Divej se na to tak, ze konecne bude mit Suzuki poradne motory a ne nejaky italsky smejd.
neregistrovaný "misiak"
18. 12. 2009 11:26
Re: Je to smutnej svět
>:D to ako myslis tie koncernove sracky? >:D >:D
18. 12. 2009 17:45
Re: Je to smutnej svět
dojde k reinkarnacii legendy medzi legendami...1.4 tdi pd. To bude dymu a kravalu po mestach >:D
neregistrovaný "507--"
18. 12. 2009 14:52
Re: Je to smutnej svět
Hmm, a kde by bol Seat dnes bez VW? Skús sa aj nad tým zamyslieť a potom kritizovať VW.
A nech to urobí aj každý, komu vadí, že Škode rozhodujú Nemci. Kde by dnes bola bez nich?
18. 12. 2009 21:04
Re: Je to smutnej svět
přesně tak :yes:
18. 12. 2009 21:06
Re: Je to smutnej svět
podívejte se na Saab, to to s ním GM dopracovalo daleko :no:
Žij blaze ve věčných lovištích automobilů Saabe
neregistrovaný "ferryporsche"
18. 12. 2009 23:59
Re: Je to smutnej svět
Žádny odznáček, můj koncern, tedy můj bývlý koncern, tedy pohltívšemůj koncern je koncern zachránce. Podzvihl např.značku Škoda na úroveň VW. To by Škoda nedokázala v současném světe nikdy.Porsche povýší na úroveň Ferrari:-). Suzuki umí spoustu věcí, ale nikdy nedokázalo značku někam podzvihnout. Tak, aby člověk mohl říci, že když se řekne značka, znamená to určitý význam. Bohužel Suzuki neznamená nic...
Avatar - woody-alien
19. 12. 2009 13:11
Re: Je to smutnej svět
Suzuki neznamená nic ? Tak jako vtip dobrý. Přes dva milióny aut za rok....Suzuki při vší úctě není Škoda ani Seat, žádní nazdárci z Vidlákova co by bez pomoci VW nebyli schopni vlastního vývoje. Jenže je jiná doba a spolupráce ke snižování nákladů je potřeba. To ale neznamená, že by se mělo Suzuki stát "odznáčkem", neboli součástí koncernu. Není k tomu důvod a musím to považovat jen za bohapustou velkohubost Němců, kterým se zrovna daří ale za pár let taky dařit nemusí...
neregistrovaný "ferryporsche"
18. 12. 2009 23:47
Jsem spokojen
"Můj koncern"vykauzje slušné výsledky. Jen ať pohltí všechny značky, které nejsou schopny jinak přežít.Bude tím schopen nabídnout auto jakékoliv úrovně od Trabanta až po Rols tedy Bentley (Trabant zatím představuje Škoda/Seat-následně Suzuki a Škoda tak povýší, Seat možná zanikne). Takže v reálu můžeme dostat za koupi Bentley jedno Suzuki zdarma. Má to ovšem jeden háčeček. Toyota se dokázala stát No. 1 více méně jen s jednou značkou, VW s násobkem deseti a více značek toho dosáhne, pokud bude Toyota chtít.A protože je Toyota ze země kamikadze, nebude to lehké.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ferryporsche"
19. 12. 2009 00:00
Jsem spokojen
Žádny odznáček, můj koncern, tedy můj bývlý koncern, tedy pohltívšemůj koncern je koncern zachránce. Podzvihl např.značku Škoda na úroveň VW. To by Škoda nedokázala v současném světe nikdy.Porsche povýší na úroveň Ferrari:-). Suzuki umí spoustu věcí, ale nikdy nedokázalo značku někam podzvihnout. Tak, aby člověk mohl říci, že když se řekne značka, znamená to určitý význam. Bohužel Suzuki neznamená nic...
Rozbalit vlákno
0