Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen Multivan Edition25: Výroční model

Oslava 25. narozenin může začít.
Zpět na článek
4. 11. 2010 07:56
4. 11. 2010 10:50
neregistrovaný "Hooonza"
4. 11. 2010 11:34
4. 11. 2010 11:46
neregistrovaný "Hooonza"
4. 11. 2010 11:53
4. 11. 2010 11:55
neregistrovaný "Hooonza"
4. 11. 2010 12:31
4. 11. 2010 12:59
4. 11. 2010 14:37
4. 11. 2010 16:54
4. 11. 2010 16:50
4. 11. 2010 09:26
4. 11. 2010 14:37
4. 11. 2010 15:00
neregistrovaný "Hooonza"
4. 11. 2010 22:00
5. 11. 2010 21:30
neregistrovaný "Hooonza"
4. 11. 2010 18:23
4. 11. 2010 07:56
PASSAT
Technika popsaná na závěr článku, tedy Bi-TDI, mokré 7st. DSG a 4 MOTION, je přesně ta na kterou (zatím) marně čekají diskutující pod článkem o novém (technicky starém) Passatu. Pořád se mi nechce věřit, že by ji stávající Passat nedostal. Je úsměvné, že dodávka na rozvoz zboží bude mít lepší techniku než střední třída stejné značky :-)
Rozbalit vlákno
11
Avatar - positivemind
4. 11. 2010 08:45
Re: PASSAT
Prodávají jej jako nový model - a nové modely nikdy nemají TOP motory, viz Audi, BMW, Mercedes...
neregistrovaný "Hooonza"
4. 11. 2010 10:50
Re: PASSAT
Je otázka, jestli se velké mokré 7st. DSG vůbec pod kapotu passatu vejde...
No a Multivan neni "dodávka na rozvoz zboží" - VW jej nazývá "Großraumlimousine," tedy "velkoprostorová limuzína" ;-) Dodávka na rozvoz zboží se jmenuje VW Transporter.
Avatar - white label
4. 11. 2010 11:34
Re: PASSAT
Pokud to s tím Transporterem/Multivanem bylo na mě, tak já to pochopitelně vím, proto jsem taky to nadsazené slovní spojení dal do uvozovek... ;-)
Co se týká obav z problémů s velikostí zmiňované DSG do Passatu/Golfu, tak ty už mám déle taky...
neregistrovaný "Hooonza"
4. 11. 2010 11:46
Re: PASSAT
To bych to bejval napsal pod tvuj příspěvek ;-)
Jako je možný, že mokrá 7G DSG tam půjde (že akorát nechtěji všechno vystřílet na začátku), ale zatim se mi nepodařilo sehnat její podrobný specifikace.
Avatar - white label
4. 11. 2010 11:53
Re: PASSAT
Asi už to bude malinko větší "almara"... >:-[]

P.S. Pravda, nepsal jsi to přímo ke mě, ale nikdo jiný (kromě mě) tu "dodávku", v souvislosti s Multivanem, nevzpomínal... :-)
neregistrovaný "Hooonza"
4. 11. 2010 11:55
Re: PASSAT
Si přečti poslední větu prvního příspěvku vod simsona33 ;-)
Avatar - white label
4. 11. 2010 12:31
Re: PASSAT
Aha... :*) , ale reagoval si na Brabčáka, což mě zmátlo.
Ony jsou teď ty tlačítka "reagovat" tak blbě dané, že to často kdekoho zmate... 8-s
4. 11. 2010 12:59
Re: PASSAT
Ještě k velikosti nového DSG, jelikož fakta nejsou známa tak samozřejmě jen spekulace. Nezdá se mi, že by vw vyvinul novou převodovku, která by byla tak velká, že by se nevešla do auta velikosti Passatu, zvláště když už jí používá menší Tiguan. Pokud vím tak Tiguan má upravenou podvozkovou platformu právě ze stávajícího Passatu. Nasazení Bi-TDI do Passatu je taky jen otázkou času a staré 6-ti stupňové DSG už točivý moment tohoto motoru nezvládne... Můj závěr je, že důvody proč není nové DSG v Passatu nejsou technické, ale marketingové. Jaká je skutečnost to zanedlouho uvidíme všichni :-)
Avatar - Dinar
4. 11. 2010 14:37
Re: PASSAT
Přesně tak, je normální, že nový model předvede tři motory a hotovo, zbytek přijde postupně. Passat není zcela nový, u VW si to uvědomují, proto má hned na začátku všechny motorizace a "do zásoby" si nechali jen ty vrcholné. Klidně si vsadím, že biturbo a V6ka přijdou s novým modelovým rokem, je přece třeba aby v souvislosti s každým modelem bylo pořád o čem psát, kousek marketingu v praxi. ;-)
Avatar - white label
4. 11. 2010 16:54
Re: PASSAT
Na V6 (3.6) si rozhodně nesázej, to přijde do nového Passatu (na rozdíl od biTDI) ještě v tomto modelovém roce (tedy 2011), konkrétně půjde už první týden 2011 do výroby...
Avatar - white label
4. 11. 2010 16:50
Re: PASSAT
Ten Tiguan nic zásadního nedokazuje (marketingově spíš naopak), má vyšší "stavbu" i světlou výšku, podle mě jsou marketingově "přibržděné" jen ty motorizace. U velkého DSG to vidím opravdu jinak, u tohoto mokrého 7DSG byla jasná priorita "odolnosti" vůči vyšším krouťákům, než 350Nm a bylo děláno s delším výhledem do budoucna, současné modely Passat a Golf ji zatím nijak nutně nepotřebují, vyjímku by tvořila pouze jediná dieselová motorizace s větším krouťákem, než je 350 Nm. Podle mě už ji (ke stávajícím! motorizacím) do současného Golfu/Passatu nedají. Ale klidně se nechám případně překvapit... ;-)
Avatar - white label
4. 11. 2010 09:26
MV ED 25
Edition 25 vypadá výborně, nemluvě o jeho technice :yes: ...taková "dodávka snů"! ;-)
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Dinar
4. 11. 2010 14:37
Re: MV ED 25
Multivan nemá konkurenci, někteří se přiblíží, ale nedosáhnou, a tak je to už pár generací. :-) :yes:
neregistrovaný "Hooonza"
4. 11. 2010 15:00
Re: MV ED 25
jj, je to tak :-)
Koncem června jsem se neplánovaně svezl sanitkou Transporter 2.5 TDI 128 kW 4Motion. Měl jsem ruku na ***, ale jak jsem byl v šoku, tak jsem měl radost, že mě vezou Volkswagenem >:D
Avatar - white label
4. 11. 2010 16:36
Re: MV ED 25
GTI by z tebe měl radost... >:-[]
Avatar - white label
4. 11. 2010 23:08
Re: MV ED 25
Tomu se přece běžně říká "štěstí v neštěstí"... >:-[]
5. 11. 2010 21:14
Re: MV ED 25
Jezkovi voci! A cim pises ten prispevek? ... Mno hlavne zdravi a treba to vyjde znova za lepsich okolnosti! ;-)
neregistrovaný "Hooonza"
5. 11. 2010 21:30
Re: MV ED 25
Už funguju celkem normálně, v servisu v Náchodě mě sešroubovali a jsou to už 4 měsíce. Ale prvních 6 neděl jsem ke všem účelům skutečně používal pouze levou ruku.
Avatar - Flash666
4. 11. 2010 18:23
:)
pekna krabice... skoda ze neni foto z interieru
Rozbalit vlákno
0