Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: VW nabídne majitelům naftových aut v USA bonus v hodnotě 1000 USD

Německá automobilka Volkswagen nabídne ve Spojených státech určitou satisfakci majitelům naftových aut se softwarem umožňujícím falšovat testy emisí.
Zpět na článek
10. 11. 2015 10:08
10. 11. 2015 10:49
10. 11. 2015 12:14
10. 11. 2015 19:57
Avatar - MadPete
10. 11. 2015 10:08
To je potřeba
Protože TOHLE SE AMERICE NEDĚLÁ!
Otestoval jsem si seata a žádné Volksovo cookie bohužel pod kapotou nemám. Škoda, doufal jsem v odškodnění Leonem ST zdarma.
Rozbalit vlákno
0
10. 11. 2015 10:20
ja chci taky odskodneni. od statu.
za to, ze ac moje benzinaky nevypousti tolik jedu do ovzdusi jako většina i nejmodernějších naftaku, tak me stat odrbava na spotrebni dani z benzinu, protože na benzin je o 30% vetsi spotrebni dan nez na naftu.
Rozbalit vlákno
13
Avatar - MadPete
10. 11. 2015 11:22
Re: ja chci taky odskodneni. od statu.
Jenže tys věděl do čeho jdeš.
10. 11. 2015 12:01
Re: ja chci taky odskodneni. od statu.
chces rict, ze typickej dunihlav nevedel, co z typickyho rakovinometu a jedometu leze??
a sazich se mluvi od ty doby co je dyzl v osobním aute a o jedech NOx se vi minimalne 5 let.
ano, ja vedel, ze oproti nafte jdu do relativne cistyho benzinu a když se EU na kazdym rohu zastituje známkou EKO, cekal bych, ze se tak opravdu bude chovat
Avatar - MadPete
10. 11. 2015 12:48
Re: ja chci taky odskodneni. od statu.
Kvalitativně možná, kvantitativně věřil platnosti homologace, udávaným údajům od výrobce (které nikdy nečetl) a samozřejmě v bdělé oko federálních úřadů. Které teď zakročili.
10. 11. 2015 13:00
Re: ja chci taky odskodneni. od statu.
ja na to téma dřív cas od casu zaved v hospode rozhovor. a všichni vedeli, ze z naftaku leze svinstvo jaky leze a benzin je cistsi, ale jednak mit naftak predstavoval vyssi spolecensky status a to i pro tezky loosery, a prece jenom to jezdi (prej) za 5 a benzin za 7. a na tohle slyseli i ti, co vydelavaj velky peníze a autem najedou třeba jen 20tis rocne a většinu jizd maj do 2 kilometru.
ano, pak mam znamy, co autem najedou přes 50tis rocne, kdy je motor v chodu nepretrzite několik hodin, tak tam bych to snad ještě bral
Avatar - MadPete
10. 11. 2015 13:27
Re: ja chci taky odskodneni. od statu.
Jo jo, spotřeba je modla, pořizovací cenu, servisní náklady neřkuli jízdní projev nebo ekologii skoro nikdo koho znám neřeší. I když by se možná divili, kdyby vzali kalkulačku do ruky. Samozřejmě u služebáků kde se platí jen PHM se tomu nelze divit. Ale když někdo najede 5000 ročně mezi dědinama je to trochu mimo.
Avatar - Ada je zase tady
10. 11. 2015 12:46
Re: ja chci taky odskodneni. od statu.
Já chci také odškodnění, že mé děti a vnuci musí žít ve světě, který se potýká s globálním oteplováním, způsobeným skleníkovým jevem vlivem nadměrně vysoké produkce CO2 vypouštěného benzínovými motory! Proč dosud není na benzín, který ke své činnosti potřebují neekologické zážehové motory s mizernou energetickou účinností, uvalena dodatečná ekologická daň za neblahý vliv na globální oteplování?

Uvědomují si sobečtí majitelé benzínových motorů, že jsou spoluviníky migrace afrického obyvatelstva do Evropy za pitnou vodou? 8-s
10. 11. 2015 12:54
Re: ja chci taky odskodneni. od statu.
tvoje metanovy prdy ado, maj na globalni oteplovani vetsi vliv, nez CO2 z beznyho auta.
a ja radsi neskodny CO2, diky kterymu mi v lese rostou stromy a na polich obili, nez jedovaty NOx.
Avatar - Ada je zase tady
10. 11. 2015 13:01
Re: ja chci taky odskodneni. od statu.
Až budeš mít v botech mokro vlivem bleskových záplav způsobených nadměrnou úrovní CO2 a nad hlavou ti ze stejného důvodu vichřice odnese střechu, vzpomeň si na mne. Vliv NOx je zcela zanedbatelný a tím i de facto nevinný.

Množství skleníkových plynů v atmosféře opět přepsalo rekord [odkaz]

Ale chápu, že někteří lidé nejsou schopni rozeznat Dalmácii a decimálku... :no:
10. 11. 2015 13:05
Re: ja chci taky odskodneni. od statu.
Tvoji rodiče museli být sourozenci. Jinak to nevidím.
10. 11. 2015 13:06
Re: ja chci taky odskodneni. od statu.
Diesel je prestiž, dokonce se dává i do Maserati a dalších, ale jim to nevysvětlíš, pořád budou obhajovat benzín.
Avatar - R32
10. 11. 2015 14:53
Re: ja chci taky odskodneni. od statu.
>:D že nafta je prestíž... >:D Veď kto netúži po krásnom ratatata zvuku, je to tak luxusné a ukľudňujúce... Mal by si rýchlo napísať aj do Rolsu, Bentley, Ferrari atď že sakramensky zaspali dobu a nevedia čo je prestíž. >:D
10. 11. 2015 15:21
Re: ja chci taky odskodneni. od statu.
To víš není nad prestižní zvuk : kadle, kadle, kadle
10. 11. 2015 15:19
Re: ja chci taky odskodneni. od statu.
Jj prestižní dieslový RolsRoyce. U tebe to je s rodiči podobné jako u Adolfa. A nebo se taky neumíš rozjet s benzíňákem aniž by ti chcipnul a nebo poskakoval jako Adolfovi?
10. 11. 2015 10:49
Nemá to logiku
Dízlový smrad díchali všetci a možno viac "nemajitelia", ako majitelia áut, 1000 dolárov by mali dostať všetci. 90% všetkých riešení súvisiacich s touto kauzou sa zaoberá prachmi a 10% zdravým ľudí.
Rozbalit vlákno
14
Avatar - 3_diamanty
10. 11. 2015 10:54
Re: Nemá to logiku
z tohto uhla pohladu mas pravdu :yes:
10. 11. 2015 11:21
Re: Nemá to logiku
Zase produkuje méně CO2. To si nevybereš.
10. 11. 2015 12:05
Re: Nemá to logiku
o 10% min neskodnyho CO2, ale desetinásobek jedovatého NOx.
10 benzinaku otravi ovzdusi tolik, jako 1 naftak.
se divim, ze naftaky vůbec pustej do města.
pri zhorsenych rozptylových podmínkách by osobní naftak mel mit automaticky stopku
10. 11. 2015 12:15
Re: Nemá to logiku
Jako s diesely je problém ve městech, chápu a průmysl nelze omezovat příliš, koukni se ovšem na domácnosti, čím topí. A ještě jedna věc, nejvíce řvou Pražáci, kde mají smog 3 krát do roka a na Ostravsku jsou limity prakticky překročeny téměř celoročně.
10. 11. 2015 12:23
Re: Nemá to logiku
takze tvoje reseni je nedělat nic.
pak nechapu, proc se na zacatku devadesátých let odsirovaly uhelne elektrarny, jejichz kysele deste likvidovaly lesy. a bez se podivat, jak to na horach vypada dnes. po 20 letech je to OK.

kazdej rozumnej krok ke zlepseni ovzdusi a zivotniho prostředí je dobrej i když se neprojevi hned.
a v pripade aut je reseni uplne jednoduchy - znevýhodnit provoz naftových osobních aut tak, aby se naftak nevyplatil, a mozna za 20 let tady budem cistej vzduch dychat
10. 11. 2015 12:31
Re: Nemá to logiku
Rozhodně nedělat žádný zásadní revoluční změny, ale k tomu čistýmu vzduchu se dostat po malejch krůčkách. Je potřeba začít dělat změny tam kde budou nejvíc vidět a to není tím, že se budu bojovat proti EURO5 dieselům od VW. Podívej se kolik jezdí starejch hulících náklaďáků, dodávek a podobných šrotů. S těma je potřeba něco udělat. Tyhle výtvory VW nejsou nic co by ti razantně zlepšilo stav ovzduší. Nehledě na to, že se taky podívej čím se topí. Kdyby se netopilo v domácnostech uhlím, ale plynem, tak je to nádhera. Je potřeba začít vždycky tím co přinese největší efekt. Když se posereš, pobliješ a pochčiješ, tak tě asi taky nebude v daný chvíli zajímat, že seš neučesanej.
10. 11. 2015 12:42
Re: Nemá to logiku
starej srot tady bude ještě 5, mozna 10 let a v realu toho uz tolik nenajedou, vejtrasky ještě další pulstoleti, ale tech tolik asi nebude, ale dnesni euro5 a 6 jedomety tady budou dalších 10-20 let a co jich je a ještě bude ...
11. 11. 2015 08:58
Re: Nemá to logiku
Nebavím se o autě ze 60 let. Nejhorší jsou 20 let starý dodávky, náklaďáky a i osobáky, který nesplňujou ani EURO1. Proti tomu EURO5-6 dýzl je čistý auto. Ty ať si tady klidně dalších 10-20 let jsou. Osobně si ale myslím, že podíl dýzlů na silnicích v osobních autech se začne zmenšovat. Rozhodně jich nebude přibývat v neprospěch benzínů a aut na plyn. Takže já to vidím celkem pozitivně. Nejhorší období smradů na silnici máme myslím za sebou. Teď už se bude situace jen zlepšovat a díky dieselgate ta změna ještě urychlí.
10. 11. 2015 12:32
Re: Nemá to logiku
Tak ideální je zlatá střední cesta, podporovat různé druhy paliv, popř. některá nezvýhodňovat a udělat nějaké smogové zóny. Já jsem taky pro omezení dieselů, ale jen těch starých. U nových by měla být močovina. Jinak to je na dlouhou diskuzi, možná IPA nám něco k tomu řekne.
10. 11. 2015 12:38
Re: Nemá to logiku
jenze novy s euro5 a euro6 bez SCR tady budou vypouštět násobky a v horsim pripade desetinásobek NOx proti benzinu ještě tak 10-20 let
11. 11. 2015 08:59
Re: Nemá to logiku
To bez problémů přežijem. Hlavně když nebudou vypouštět saze.
10. 11. 2015 12:25
Re: Nemá to logiku
Zřejmě tam jezdí násobně víc VW dieselů než v Praze. Jinej důvod to mít nemůže. Všechno zlo pramení z VW. Nic jinýho než VW diesel EURO5 přeci NOx nevypouští >:D
10. 11. 2015 12:40
Re: Nemá to logiku
všichni vime, odkud pochazi hlavni podíl znecisteni na ostravsku.
to ale prece neznamena, ze tam kde cisty vzduch je, tak ho mame nechat zamorovat dyzlama.
11. 11. 2015 08:54
Re: Nemá to logiku
Správně nebudeme si ho zamořovat dieselama a myslíš, že zamořují víc EURO5 dýzly nebo 20 let starý vergly?
Avatar - Anonym
10. 11. 2015 10:53
Američan vs. Čech
Amík dostane 25 000,-Kč.
Čech cca 5 000,-Kč (podle odhadu ceny pneu) [odkaz]

Tomu říkám férový přístup k zákazníkovi >:D .
Kolik asi dostane Němec?
Rozbalit vlákno
4
Avatar - MadPete
10. 11. 2015 11:12
Re: Američan vs. Čech
A kolik Peruánec?
Přejme jim to, bez amerických spotřebitelských jestřábů by to ani neprasklo a v Evropě skončilo vše, jako vždy, pod kobercem.
10. 11. 2015 13:39
Re: Američan vs. Čech
To si fakt myslis, ze american sa za toto uspokoji s "odskodnenim" 1000$? V krajine kde sa da ziskat milion koli tomu ze v navode k mikrovolnke nie je napisane "nepouzivajte na susenie domacich zvierat"?

Tam sa o odskodnenie budu sudit, a aj ked sa tesne pred rozsudkom "dohodnu", mozes si byt isty, ze VW to bude stat ovela viac...
Avatar - Anonym
10. 11. 2015 15:29
Re: Američan vs. Čech
Neboj, nemyslím. Od začátku tvrdím, že bude VW koukat, až dostane účty za soudy a podobně. Jen jsem chtěl ukázat a přijde mi vtipné, jaký mají odlišný přístup k zákazníkům v USA a ČR.
V ČR ušetří za gumy a ještě jim majitel TDI poděkuje a předplatí si další model.
V USA jim každej 1000USD odmítne, automaticky vrátí auto, vyinkasuje zpět kupní cenu, nikdy už VW nekoupí a ještě je zažaluje, že byl podveden a ohrožen na životě.

Vtipný rozdíl. >:D
10. 11. 2015 18:29
Re: Američan vs. Čech
OK, v tom pripade som ta nepochopil. Samozrejme, prava zakaznikov v USA a v EU su neporovnatelne. No ale my zase mame normy na krivost bananov, a maximalny vykon vysavacov. Vivat Europska Socialisticka Unia!
10. 11. 2015 11:10
zakaznik uveden v omyl
pokud ma zakaznik rozum, tak si na hlavu nema nechat kalet uplatkama v radech drobnych, pokud se bude muset upravit motor a jeho vlastnosti a parametry po uprave budou jine nez v dobe zakoupeni auta a podepsani kupni smlouvy, tak bych jako zakaznich chtel od smlouvy odstoupit neb jsem byl podveden (uveden v omyl) takze auto at si skupina VW zpet vezme, vyplati zpet ziskane penize za vuz a ja jako zakaznik si vyberu jiny vuz, a je uplne jedno jestli nejaky z koncernu VW ci jine znacky, a koncern at si upraveny vuz proda dal, ostatne zaplnit ty jejich programy s ojetinama se snazi celkem dlouho i prez ruzne operativni leasingy a podobne :-) a docela verim ze do soudu by koncern s miliony lidi na nekolika kontinentech opravdu jit nechtel

$1000 je naprosto smesna castka, ten ceskej vymysl s gumama zadarmo nebo servisem je jeste horsi, ale bohuzel na tuhle koblihu spousta lidi kejvne
Rozbalit vlákno
26
10. 11. 2015 11:21
Re: zakaznik uveden v omyl
Panebože, lidí si kupují auta podle výkonu, spotřeby, designu, výbavy, atd. Emisemi se nikdo nezaobírá, nebo jen málo lidí. A výměna pneumatik, popř. servis vidím jako dostatečnou kompenzaci. Já sám bych asi nic nepožadoval.
Avatar - Pro_man
10. 11. 2015 11:46
Re: zakaznik uveden v omyl
Přesně tak... dejte někomu hůl do ruky, a najednou je koho bít... Nikdo tento údaj nikdy neřešil... Každý řeší spotřebu jako jednu z hlavních parametrů, pak např. výkon motoru, výbavu užitnou hodnotu a celkově cenu... Např. moje O3 Combi 1.6 TDI umí jet i za tabulkové hodnoty jakože opravdu i za těch 3.4l/100KM...Dálnice 4.5-5.2 podle rychlosti a jestli je dálnice volná nebo pořád brzdím a zrychluji... čím plynulejší jízda tím lepší spotřeba alespoň u mého auta... Auto z roku 2014...
Avatar - eXp10it
10. 11. 2015 12:20
Re: zakaznik uveden v omyl
No však ano jenže to k čemu to nevyhnutelně směřuje je že VW bude muset upravit auta tak aby splňovaly požadované emisní limity a v takovém případě dojde ke zvýšení spotřeb či snížení výkonu. A to se majitelům takhle "opravených" aut líbit nebude. Jenže co nadelaji když jim dopředu zacpe VW pusu takovouhle levnou koblihu.
10. 11. 2015 15:28
Re: zakaznik uveden v omyl
A to jsi ještě ubohý šňurkař. Jsou frajeři kterým Octavia 1.9 TDI dokonce naftu vyrábí, z Ostravy vyjedou s půlkou nádrže a v Praze jim už vytéká nafta kolem víčka nádrže.
Avatar - MadPete
10. 11. 2015 17:57
Re: zakaznik uveden v omyl
Správně, indukce paliva ve válcích při brzdění motorem, svatá pravda. Prostě 1.9TDI lítá 200 (hlavně ve městě) a ještě dává nafty jak evropská dojnice vypuštěná z kvót.
10. 11. 2015 12:02
Re: zakaznik uveden v omyl
u me emise mely vahu tak 1/3.
proto benzin.
vykon jsem neresil, podmínkou bylo minimalne 150 koni.
10. 11. 2015 19:11
Re: zakaznik uveden v omyl
1/3 z čoho? Ty si celkovo divný patrón, keby mala Škoda v ponuke 149 koní, tak budeš mať podmienku 149 koní, alebo 148 a pol... :-!
Avatar - Anonym
10. 11. 2015 12:13
Re: zakaznik uveden v omyl
Takže si vezmeš gumy, oni ti za to zadarmo sníží výkon a zvýší spotřebu a ty budeš spokojenej (i když si auto kupoval kvůli spotřebě a výkonu).
To dává smysl jako 1+1=3. >:D >:D >:D
10. 11. 2015 12:18
Re: zakaznik uveden v omyl
to je podobny, jako když si vezmes krasnou holku a všichni vedi ze je uplne blba, jen ty to nevidíš.
a po par letech na to prijdes a zjistis, ze jsi uplne dobře neudelal.

podobny to je s dyzlem. všichni vedi, ze se za nim tahne smrad a ty si ho stejne koupis...
10. 11. 2015 15:30
Re: zakaznik uveden v omyl
To přirovnání kulhá na obě nohy. S tou blbou, ale hezkou ti kamarádi pomůžou. Kdyby jsi si vzal ošklivou musíš ji píchat sám. Tady jsi jednoznačně vydělal. ;-)
10. 11. 2015 19:12
Re: zakaznik uveden v omyl
topten má všetko nejak opačne...
10. 11. 2015 12:22
Re: zakaznik uveden v omyl
Spotřeba se bude lišit max. o jednu desetinu l a výkon u motorů VW se mi zdá, byl vždycky vyšší, než deklarovali. Pamatuji si na jeden článek, kde bylo srovnání motorů a výkonů v kw a octavia rs a golf gti, dosáhli o 10% vyššího výkonu než výrobce uváděl a focus st toho výkonu ani nedosáhl.
Avatar - Anonym
10. 11. 2015 12:29
Re: zakaznik uveden v omyl
Když tomu chceš věřit, tak tě při tom nechám >:D . Otázka, zda se to bude líbit i ostatním majitelům, ale po tvým příspěvku tady v ČR jistě ano. >:D
A VW na to taky spoléhá, o čemž svědčí nabídka jen trapných cca 5000,-Kč.
10. 11. 2015 15:34
Re: zakaznik uveden v omyl
Tak samozřejmě. Šlo o klasické měření výkonu motoru na brzdě nezávislé zkušebny. Vlastně né. Měřili to u nějakého tunera co čipuje motory na valcích a objednali si to nezávislí neuplatní novináři. A pak ještě bla, bla, bla.
10. 11. 2015 12:52
Re: zakaznik uveden v omyl
"..Emisemi se nikdo nezaobírá, nebo jen málo lidí." Fakt jo? Treba cele UK zdanuje auta dle emisi. [odkaz] co predhazujes neni argument proti podvadeni.
10. 11. 2015 13:33
Re: zakaznik uveden v omyl
asi ti a i dalsim nedochazi ze aby splnili dane emise, tak to bude znamenat ze budou muset dane motory upravit tak aby ty emise plnily? a myslis ze se nic nezmeni a vse zustane tak jak ted, tak proc tedy ted ty emise nejsou schopny splnit? dochazi ti ze se zmeni vykon, spotreba, zivotnost, a dalsi parametry daneho pohonneho ustroji a jeho soucasti ? ja si odpovim za tebe, ne nedochazi ti to

malej priklad, koupil jsi rekneme Octavii 2.0TDI o vykonu 103kW, a s danym autem jsi jezdil s prumernou spotrebou kuprikladu 5l/100 po uprave ale dany motor bude mit kuprikladu jen 95kW, a zahy zjistis ze mas spotrebu 6l/100 a ze DPF se nestaci cistit a bude treba ho casteji menit, jeste porad nejsi uveden v omyl?
Avatar - R32
10. 11. 2015 15:04
Re: zakaznik uveden v omyl
Nie... veď dostal zimné gumy >:D to mu tie straty na spotrebe a výmene DPF vynahradí.. >:-[]
Avatar - Anonym
10. 11. 2015 15:38
Re: zakaznik uveden v omyl
:yes: :yes: :yes:
Avatar - Pro_man
10. 11. 2015 11:42
Re: zakaznik uveden v omyl
I jako fanda koncernu a hlavně Škodovky musím uznat že tisícovka dolarů je výsměch... A myslím že v Zemi neustálých soudů o milióny za hlouposti typu kočka v mikrovlnce apod... si myslím že to bude pro VW daleko daleko horší... to že stejné praktiky (ovlivňování spotřeby, CO2, NOX apod.)jsou napříč všemi automobilkami je už druhá věc... A myslím že to na sebe nenechá dlouho čekat a bude se psát i o jiných automobilkách. Osobně si myslím že se jednalo o teplý bonz někoho z TOYOTY, před kterou se VW po dlouhé době dostal v prodejích...Jde jen o můj subjektivní a ničím nepodložený názor... Nečekám že s ním někdo bude souhlasit ani to že mi ho někdo bude vymlouvat :-) A ano je to skandál, který si žádná automobilka a ani VW nikdy neměl dovolit... Podvod na zákazníka to je... VW bude rád, když ho to nepoloží...
10. 11. 2015 11:58
Re: zakaznik uveden v omyl
tezko to je teplej bonz, když se na to prislo tak, ze chteli prokazat, ze clean diessel je opravdu clean diessel. a když poprvé namerili co z toho leze, vypadly jim malem voci z dulku a vinu hledali nejdriv u sebe a az teprve když ji vyloucili u sebe, tak se zamerili na ten clean diessel
Avatar - R32
10. 11. 2015 15:13
Re: zakaznik uveden v omyl
Je to kauza ktorá je stará minimálne rok a pol a paradoxne to spustila organizácia ICCT ktorá chcela vlastne naftu v US spropagovať a ukázať aká "je" ekologická. V teste boli autá VW Jetta, Passat, BMW X5. BMW malo síce tiež vyššie hodnoty no iba pod záťažou kdežto VW prevyšovalo neustále... Upozornili na to aj VW a ten nespravil nič a tak sa do toho "obula" štátna EPA ktorá to spustila vo veľkom štýle. Toyotu za tým nehľadaj, VW mal aj čas na nápravu alebo na návrh riešenia no asi si mysleli, že sa to utrasie... 8-s
10. 11. 2015 15:40
Re: zakaznik uveden v omyl
No když tě baví si vymýšlet konspirace je to tvůj problém. Pokud je však ventiluješ veřejně, pak se nediv že tě mají za hlupáka. Prý bronz od Toyoty. Když nevím tak se zeptám jak to celé bylo. I když článků o tom bylo už tolik že se divím že někdo kdo o tom nic neví vstoupí do diskuse.
10. 11. 2015 12:51
Re: zakaznik uveden v omyl
VW v USA za říjen meziročně zvýšil prodeje vlivem snižování cen benzínových verzí, protože zrovna Americkej trh je hlavně o ceně (u aut kategorie VW). Odkaz:
[odkaz]

Krom toho, jako majiteli B7 125kw passatu s tímhle motorem si klidně gumy dát nechám a budu s tím spokojenej. Ve výsledku to je už 4 roky (v mým případě) starý auto, který (stejně jako všechy ostatní služební auta s Euro 5 a TDI) pomalu končí svojí dráhu u prvního majitele. A ten druhej to hodinu po přehrání softu v autorizáku nechá přečipovat a vykuchat DPF, takže o "nic" nejde. Bazarová cena se tedy maximálně sníží o náklady na přečipování, což se rovná ceně gum. A já upravení křivky výkonu (ke snížení maximálního velmi pravděpodobně nedojde) přežiju stejně jako spotřebu o nějakou 0,1l. Mimochodem, stejnak všechny tyhle diesely začnou po nějakých 150tkm víc žrát. Nevím, jestli je to ucpanějším DPF nebo čím, ale pozoruju to u všech.

Pro mě je to stejnak mediální bublina, dokud Evropa nezačne pořádně propagovat benzíny/hybridy/elektromobily tak se stejnak nikam nehnem. A než se tahle kauza dořeší, velká část tědlech aut možná už ani nebude v provozu.

Docela se mi líbí, jak tu všichni do VW kopou za emise, ale když se na tomhle serveru diskutovalo od emisních zonách do měst, mohli se všichni zvencnout. Ono je totiž jednodušší kopat do zlýho VW, než změnit fungování STK a všeobecnou toleranci k odpojování Egrů, kuchání DPF, čipování atd.
10. 11. 2015 13:39
Re: zakaznik uveden v omyl
uzasne, takze vlastne obhajujete umyslne obchazni zakonu, ale hlavne ze vy mate svou koblihu >:D

ja s emisnima zonama spouhlasim, a jsem i zato aby z center mest soukroma osobni doprava osobnim autem ktere potrebuje fosilni palivo zmizela uplne
10. 11. 2015 13:53
Re: zakaznik uveden v omyl
Vlastně ano, ten měřící/homologační cyklus si o to říkal. Hlavně je nutný si uvědomit, že cílem téhle společnosti vůbec není snižování spotřeby a tedy tvorby CO2. Kdyť z toho profituje stát na daních a odpustcích, není přeci zájem snížit prodeje PHN.

Ohledně dusičnanů je to trochu jiná písnička, protože někdo je v reálu plní lépe, nicméně ideál to není. Řešení je pouze jedno a to

1) zvýhodnit benzín snížením spotřební daně
2) zhoršit odpisovou politiku na dieselový auta
3) zvýhodnit používání elektromobilů (nižší zazba DPH pro FO, výhody pro právnické osoby jako třeba parkování, nižší silniční daň případně daňové úlevy)
4) konečně zavést nízkoemisní zony v hustě obydlených oblastech a to ideálně na základě relevantního měření emisí v reálném městském provozu
5) konečně měřit spotřebu a emise v reálném využití
10. 11. 2015 15:47
Re: zakaznik uveden v omyl
ano s tema bodama ja souhlasim (az na bod 3, vysvetlim nize), nicmene VW porusilo zakon, podvadelo a ted se snazi ty kterych se to bude zrejme dotykat tedy zakazniku a majitelu tech aut, opit koblihou v hodnete par supu ;-)

a k bodu 3, zvyhodnit elektromobily povede k dalsimu zmeuzivani tech vyhod, a co az bude mit vetsina elektromobil? to zas budem zvyhodnovat neco jineho? elektromobily maji dost kladu sami osobe a casem si sve misto najdou i bez zvyhodnovani
10. 11. 2015 12:14
Balicek duvery
10% sleva na nakup v nasem e-shopu na vyprodejova tricka a mikiny BlueTDI
Rozbalit vlákno
2
10. 11. 2015 12:25
Re: Balicek duvery
To by bylo lepší už dát slevu na autosedačky pro homosexuální páry.
10. 11. 2015 14:10
Vraj bonus...
Akým vzletným slovom možno nazvať prachsprosté žobrácke odškodné... :-!
Aj *** zabalia do pekného papiera a predajú...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - R32
10. 11. 2015 19:57
Re: Vraj bonus...
Tak v tom je koncern majster s veľkým M... Pár dobrých reklám, článok v AutoBilde a samozrejme na auto.cz. Ktorá ína značka pri zvolávačke dala zimné gumy a nejaké salónky ako bonus? >:D