Už se těšim jak tu jisté UFO napíše, jaká je to nádhera. Mohlo by se jmenovat třeba Prorok... Kvůli své nadčasovosti, dynamické eleganci a síle ztělesněné do křehkých linií...
Už se těšim jak tu jisté UFO napíše, jaká je to nádhera. Mohlo by se jmenovat třeba Prorok... Kvůli své nadčasovosti, dynamické eleganci a síle ztělesněné do křehkých linií...
Doufám, že to nikdy v životě nepotkám naživo.
Hnusnejšie auto som už dávno nevidel. Toto nech radšej do európy radšej nevozia a nechá si to VW v číne.
Inak neviem načo si takto vo vlastnom hrnci vytvárajú konkurenciu pre O2 4x4 a Scout? 8-s8-s8-s:no::no::no:
tato studia ma od reality hodne hodne daleko, treba sa najprv postaviz nohami na pevnu zem. Tazko mozno predpokladat, ze Neeza bude vyrazne ina ako ostatne modely znacky. Ocakavam viac menej robustne komby s vacsou svetlou vyskou. Cine mozno prisposobia niektore detaily, svetla, klucky a podobne...
Tak a je to tady, rozbal rejži, vyndej suši, postav si na zahradě třeba chrám.., přichází supermainstream z Číny, jo budeš si muset zvyknout na hůlky, na to chodit bos, ale je tady... Neeza tvých mokrých snů.....................................…
Jo, susi je povodom cinske jedlo, rovnako ako cajovy ritual, karate (i ked to ma povod v indickych bojovych umeniach) etc. Japonci uz odpradavna iba kopirovali ;-)
Ja by som to tak zle nevidel, nne sa to vobec nepači, ale europa tu ide bokom. Prioritou bude Cinsky trh no a tam sa gyc/kyc nosi. Takze cinanom sa to bude pacit. A ze je ten trh hladny .. takze byt akcionarom VW, tesim sa.
:-) .... no nemůžu si pomoc ale nějakej takovejhle crossover v současné dobbě vw chybí .. je otázka za by měl vypadat takhle ale myslím že se sem stejně dostane a prodávat bude sejak housky na krámě :-)
Nepoměřuj tohle auto měřítkem evropana... ta kára je určena jinejm očím... a jestli VW něco umí, pak je to prodávat auta, to víš jistě sám moc dobře. Jen vykoukni z okna a sečti, kolik VW vidíš. A ve vztahu k Číně - sleduj postupné kotvení VW na tamním trhu.
Jistě víš, že Čína hraje na okázalost a na velké rozměry. Je to asi paradox, ale pětistovka tam velkou kariéru neudělá. Škoda... člověk by tam právě F500 doporučil jako parádní motorizační prostředek. Je to jinak, jak vidíš. Ani FOX ani GOLF, nýbrž dlouhej jezevčík s očima draka... jo, to je Čína.
To je jasný, že si na místě oťukli, co se dá a bude prodávat a určitě se to bude prodávat. Ukaž v sobě toho správnýho chlapíka, kterej občas procedí skrz zuby "vše je oukey, ale občas se taky něco nevyvede". Udělej těm klukům taky radost a proceď, co si myslíš o vzhledu. Alespoň jim naznač - zařídíš jim pěknej víkend, takový malý vánoce -udělej to brácho. Plivni na tu šeredu malinko. ;-):yes:
No sem rád, že si taky přebral něco chytrého ode mne.. Ano máš pravdu, už asi před 1,5 rokem jsem Passat VAriant označil slovem jezevčík. Tenkrát ještě si se tady rozčiloval, že nemám to správné bejčkovo oko... A je to tady... Správně řežeš do vlastních řad... Jinak F 500 by ybla opravdu lepším prostředkem, jenže na tu nemají... Ale, aslespoň vzhledem k plnění emisních limitů, by se planeta nezadusila... blue motion to nezachrání...
Je milé číst, kolika lidem udělal tento pazdrát radost svým odporným vzhledem. Každý národ má na svých silnicích taková auta, jaké si zaslouží. Ale toto, jestli to budou vážně v takové podobě vyrábět, si snad ani ti Číňané nezaslouží. Je to odporné auto :no:
Ano, je to škaredý jak thajskej transsexuál, ale nutno souhlasit s GTIm, není to určený pro nás tady. Je vidět, že VW umí dělat auta "na míru" a že je schopen se přizpůsobit trhu. Z našeho pohledu zde, je možná zvláštní, že se číňanům nesnažíme vnutit naše chápání vizuální estetiky, ale je to zatraceně tržně ekonomický přístup. VW určitě ví, kam až může zajít a tomuhle "skvostu" určitě předcházelo množství studií a pozorování tamějšího života, takže o prodejní výsledky ze země, která má přes miliardu obyvatel bych strach neměl. Vezmeme-li to kolem a kolem, tak jednotlivým částem, třeba zedním světlometům, resp. celým pátým dveřím, není moc co vytknout, přikrčené zadní okno vypadá moc pěkně. Stejně tak maska je vpořádku. Samozřejmě, že celek už pěkný není, třeba kvůli zvednuté lince zadního okénka, která společně s vysokým "čelem" a svažující se střechou způsobuje, že vozidlo vypadá jaksi zkrouceně. Ovšem co my víme, třeba to v šikmých očích Číny vyvolává blažené pocity automobilové dokonalosti.
Jen pevně doufám, že to tak zůstane navždy. Aby zanedlouho automobilky kvůli levné pracovní síle nezačali přesouvat výrobu na východ. Nás tady zaplaví auta s evropským designem a kvalitou, ale "hergestellt in China". To by se pak děly věci...
A že to nemusí být jen utopie je vidět na jiném zboží. A evropské automobilky s radostí exportují špičkové výrobní technologie do Číny za vidinou ovládnutí tamního trhu.
...mi pripomina Audi Q7,predni...noo..tak asi neco mezi Jettou,Golfem a Passatem v mene,,bytnem"stylu.Cinanum bezpecnost moc nerika tak proc zbytecne vynakladat penize,ze? ;-)
Kdyby tady byla fotka HOVINKA se znakem VW, tak jistí oslové by na tom našly něco "cool" ..Nedívej se na to očima evropana, dívej se na to očima zadečku... :no:
je ta taková pouťofka. dal bych to na špejle a šel bych si to vystřelit do střelnice. fauvé si chce prostě kousout do té zlaté čínské kachny jako ostatní tak se snaží
f evropě by si to možná koupil jonák nebo něgdo takovey
OK, nie je to (nastastie!) auto pre nas, tak ma ani nezaujima. Napokon, je mi fuk na com sa vozia cinania. Len dufam, ze sa toto auto nikdy neobjavi na europskych cestach! Kebych ho kdesi stretol, asi by som sa povracal...
Ale ako vravim, ak sa to cinanom paci (a to by sa aj mohlo, ako tak hladim na tie podivuhodne cinske samohyby ktore sa pokusaju pretlacit na europsky trh), tak nech sa v tom vozia. Tak im treba! :-P