Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: VW Passat R36: 300 koní, DSG, 4Motion

Volkswagen příští rok vyrukuje s další (ne)bezpečnou hračkou. Nebude pouze Golf R32, ale také Passat R36.
Zpět na článek
19. 7. 2006 10:33
neregistrovaný "Arnošt"
19. 7. 2006 10:42
neregistrovaný "Honzimus"
19. 7. 2006 10:54
neregistrovaný "Arnošt"
19. 7. 2006 15:31
neregistrovaný "Jirka"
19. 7. 2006 16:24
neregistrovaný "bingo"
19. 7. 2006 16:41
neregistrovaný "Jirka"
26. 7. 2006 21:16
neregistrovaný "xo"
19. 7. 2006 19:58
neregistrovaný "GTR"
19. 7. 2006 11:04
neregistrovaný "karma.police"
19. 7. 2006 13:21
neregistrovaný "JJK"
19. 7. 2006 14:10
neregistrovaný "karma.police"
19. 7. 2006 16:28
neregistrovaný "bingo"
20. 7. 2006 02:28
neregistrovaný "VDC"
19. 7. 2006 15:33
neregistrovaný "Jirka"
19. 7. 2006 17:39
neregistrovaný "MichalH"
19. 7. 2006 18:40
neregistrovaný "Jirka"
19. 7. 2006 19:19
neregistrovaný "MichalH"
19. 7. 2006 19:24
neregistrovaný "Jirka"
19. 7. 2006 19:42
neregistrovaný "Jirka"
19. 7. 2006 16:39
neregistrovaný "ada"
24. 7. 2006 00:18
neregistrovaný "anonym"
26. 7. 2006 21:21
neregistrovaný "xo"
19. 7. 2006 10:45
neregistrovaný "Honza"
19. 7. 2006 11:00
neregistrovaný "wolff"
19. 7. 2006 12:05
neregistrovaný "Abbey"
19. 7. 2006 22:14
neregistrovaný "Hola"
19. 7. 2006 23:25
neregistrovaný "Ghostyx"
19. 7. 2006 11:08
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
19. 7. 2006 11:58
neregistrovaný "Marek"
19. 7. 2006 12:47
neregistrovaný "mišo"
19. 7. 2006 16:38
neregistrovaný "bingo"
19. 7. 2006 17:36
neregistrovaný "Marek"
19. 7. 2006 23:33
neregistrovaný "Ghostyx"
19. 7. 2006 23:58
neregistrovaný "2,7 RS"
19. 7. 2006 17:56
neregistrovaný "mišo"
19. 7. 2006 12:05
neregistrovaný "Peytl"
19. 7. 2006 12:34
neregistrovaný "mari"
19. 7. 2006 13:01
neregistrovaný "miRec"
19. 7. 2006 13:14
neregistrovaný "Peytl"
19. 7. 2006 13:19
neregistrovaný "mari"
19. 7. 2006 13:16
neregistrovaný "mari"
19. 7. 2006 14:14
neregistrovaný "ZZ"
19. 7. 2006 14:27
neregistrovaný "mari"
19. 7. 2006 16:02
neregistrovaný "ZZ"
19. 7. 2006 18:10
neregistrovaný "mari"
19. 7. 2006 22:32
neregistrovaný "Alessio"
20. 7. 2006 08:44
neregistrovaný "ZZ"
20. 7. 2006 15:28
neregistrovaný "Vejtr"
19. 7. 2006 15:18
neregistrovaný "antX"
19. 7. 2006 13:17
neregistrovaný "Peytl"
19. 7. 2006 13:25
neregistrovaný "mari"
19. 7. 2006 13:32
neregistrovaný "sn4pb4r"
19. 7. 2006 13:59
neregistrovaný "mari"
19. 7. 2006 14:10
neregistrovaný "sn4pb4r"
19. 7. 2006 14:13
neregistrovaný "mari"
19. 7. 2006 15:00
neregistrovaný "sn4pb4r"
19. 7. 2006 13:34
neregistrovaný "ZZ"
19. 7. 2006 13:57
neregistrovaný "mari"
19. 7. 2006 14:11
neregistrovaný "ZZ"
19. 7. 2006 14:19
neregistrovaný "mari"
19. 7. 2006 15:54
neregistrovaný "Skyline"
19. 7. 2006 16:03
neregistrovaný "ZZ"
19. 7. 2006 16:28
neregistrovaný "mari"
19. 7. 2006 16:35
neregistrovaný "Peytl"
19. 7. 2006 16:42
neregistrovaný "mari"
19. 7. 2006 17:02
neregistrovaný "Peytl"
19. 7. 2006 17:13
neregistrovaný "mari"
19. 7. 2006 17:17
neregistrovaný "Peytl"
19. 7. 2006 17:25
neregistrovaný "mari"
19. 7. 2006 17:28
neregistrovaný "Peytl"
19. 7. 2006 17:36
neregistrovaný "mari"
19. 7. 2006 17:37
neregistrovaný "Peytl"
20. 7. 2006 10:42
neregistrovaný "Alessio"
19. 7. 2006 17:08
neregistrovaný "dCi"
19. 7. 2006 17:18
neregistrovaný "mari"
19. 7. 2006 22:01
neregistrovaný "dCi"
19. 7. 2006 16:39
neregistrovaný "ZZ"
19. 7. 2006 16:45
neregistrovaný "mari"
19. 7. 2006 17:06
neregistrovaný "dCi"
19. 7. 2006 17:14
neregistrovaný "mari"
19. 7. 2006 21:50
neregistrovaný "dCi"
19. 7. 2006 17:02
neregistrovaný "2,7 RS"
20. 7. 2006 02:34
neregistrovaný "VDC"
19. 7. 2006 12:39
neregistrovaný "ciello"
19. 7. 2006 13:59
neregistrovaný "papluh"
19. 7. 2006 18:24
neregistrovaný "Zdenda"
20. 7. 2006 10:44
neregistrovaný "Alessio"
19. 7. 2006 15:53
neregistrovaný "Peytl"
19. 7. 2006 17:41
neregistrovaný "mari"
19. 7. 2006 12:09
neregistrovaný "Dzosua"
19. 7. 2006 12:29
neregistrovaný "happy"
19. 7. 2006 12:54
neregistrovaný "mari"
19. 7. 2006 12:58
neregistrovaný "2,7 RS"
19. 7. 2006 13:11
neregistrovaný "mari"
19. 7. 2006 14:14
neregistrovaný "Honzimus"
19. 7. 2006 14:33
neregistrovaný "mari"
20. 7. 2006 02:39
neregistrovaný "VDC"
19. 7. 2006 13:02
neregistrovaný "TECH"
19. 7. 2006 13:12
neregistrovaný "mari"
19. 7. 2006 13:30
neregistrovaný "2,7 RS"
19. 7. 2006 13:46
neregistrovaný "ZZ"
19. 7. 2006 14:17
neregistrovaný "oink"
19. 7. 2006 17:15
neregistrovaný "Hooonza"
19. 7. 2006 14:28
neregistrovaný "Juha"
19. 7. 2006 16:49
neregistrovaný "pecak"
19. 7. 2006 17:12
neregistrovaný "Tom"
19. 7. 2006 18:43
neregistrovaný "Jirka"
19. 7. 2006 19:05
neregistrovaný "rusholme"
19. 7. 2006 17:12
neregistrovaný "dCi"
19. 7. 2006 18:47
neregistrovaný "mari"
19. 7. 2006 19:15
neregistrovaný "Peytl"
19. 7. 2006 22:04
neregistrovaný "dCi"
19. 7. 2006 22:34
neregistrovaný "Alessio"
20. 7. 2006 08:50
neregistrovaný "ZZ"
19. 7. 2006 21:56
neregistrovaný "OZZY"
19. 7. 2006 22:50
19. 7. 2006 23:05
neregistrovaný "Alessio"
19. 7. 2006 23:06
neregistrovaný "Peytl"
19. 7. 2006 23:54
neregistrovaný "Peytl"
20. 7. 2006 00:11
neregistrovaný "Alessio"
20. 7. 2006 00:16
neregistrovaný "2,7 RS"
20. 7. 2006 15:40
neregistrovaný "von Zmolhausen"
20. 7. 2006 17:49
neregistrovaný "G400CDI"
20. 7. 2006 17:50
neregistrovaný "G400CDI"
20. 7. 2006 02:43
neregistrovaný "VDC"
20. 7. 2006 08:46
neregistrovaný "Mig"
20. 7. 2006 09:04
neregistrovaný "Ondra"
20. 7. 2006 09:06
neregistrovaný "Ondra"
20. 7. 2006 17:52
neregistrovaný "G400CDI"
20. 7. 2006 21:02
neregistrovaný "O.J."
20. 7. 2006 15:48
neregistrovaný "Bimbo"
neregistrovaný "Arnošt"
19. 7. 2006 10:33
bez titulku
:-O Tak tomu říkám voňavka, těch 300 koníků s tím bude asi krásně cvičit, navíc v tom bílém kabátu, vypadá fakt k nakousnutí, Bravo, v tomhle až povezeš tchýni na nákup a necháš jí pootevřené dveře u spolujezdce, tak jí můžeš naprosto někde ve vlásence vyklopit ani nebude vědět jak, už jen uvidí zadek tvý NÁDHERNÝ káry, tudíž dnes opravdu bravo VW :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
21
neregistrovaný "Honzimus"
19. 7. 2006 10:42
Re: bez titulku
>:D tak dost optimismu a zpět do práce, jinak to vidím na to, že VW má další auto, na který budu hledět, jak na 20 let starýho meďoura za komunistů. Tohle auto na českých silnicích moc k vidění nebude...
neregistrovaný "Arnošt"
19. 7. 2006 10:54
Re: bez titulku
To nebude, to máš naprostou pravdu, protože většina lidí na něj nebude mít prachy a za druhý nic moc vhodnýho na naše silnice, ale nádherná kára to prostě je a basta Castro fidli. >:-[]
neregistrovaný "Jirka"
19. 7. 2006 15:31
Re: bez titulku
To kolik jich tady bude jezdit není otázkou peněz, ale spíš image. Typuju že bude začínat nejmíň na 1,4 mil korun. Zy tyhle prachy dostaneš mnohem zábávnější a výkonější auta.
neregistrovaný "bingo"
19. 7. 2006 16:24
Re: bez titulku
To urcite ano, ale tohle je sedan 4x4 DSG, to si koupi uplne nekdo jiny nez treba Z4. A tech 300k 4x4 strednich sedanu zase tolik neni.
neregistrovaný "Jirka"
19. 7. 2006 16:41
Re: bez titulku
To je jasný, že aut ze střední třídy, který by se prodávaly za 1,4 nebo víc moc není. Protože pro takový auto půjde málokdo, i když to bude mít 300 koní. Za ty peníze můžeš mít lepší svezení. Třeba BMW 530xi nebo M-B 350 4matic.
neregistrovaný "xo"
26. 7. 2006 21:16
Re: bez titulku
z toho co pises je iste, ze si ani v jednom z uvedenych aut nejazdil, skus to a necitaj len casopisy, tvoj nazor bude iny
neregistrovaný "GTR"
19. 7. 2006 19:58
Re: tipuju že jich bude
asi jako W8.pašík v ceně bmw 5 nebo mb e se prostě nikdy nebude prodávat ikdyž bude 4kolka proti zadokolce.
neregistrovaný "karma.police"
19. 7. 2006 11:04
Re: RS4 a GTI prosim,ale jinak..??
koncern VW,az na dve vyjimky (nove RS4 a posledni Golf GTI) ma myslim problem udelat opravdu sportovni zabavne auto - v tom smyslu,ze vetsinou tam narve vysokovýkonný motor, ale uz si moc neláme hlavu s naladením podvozku,ktery v postate pouze pritvrdi (a nazyva to sportovnim) dalsim chronickym onemocnenim je nekomunikativni rizeni se slabou zpetnou vazbou.na dalnicich to jsou vsechno rakety, ale naprat to pres 200km/h umi s takovym autem kazdy..doufam ze na passatu zapracuji at zle dotira treba na tu RS4! jinak to bude zase a zase jenom prvoplanovy testosteron..
neregistrovaný "JJK"
19. 7. 2006 13:21
Re: RS4 a GTI prosim,ale jinak..??
Mensi dotaz, nemaju byt nahodou len RS a GTi sportovo zabavne auta a ostatne povedzme kazdodenne viacucelove pohodlne vozitka? Potom je tvoje tvrdenie vlastne samo proti sebe. ;-\
neregistrovaný "karma.police"
19. 7. 2006 14:10
Re: RS4 a GTI prosim,ale jinak..??
to mi chces tvrdit, ze S-kova rada od audi ma byt viceucelove pohodlne vozitko?? RS je jeste ostrejsi derivat S ,ale ne derivat viceuceloveho auta - to neni prosim MPV..
neregistrovaný "bingo"
19. 7. 2006 16:28
Re: RS4 a GTI prosim,ale jinak..??
A S je nudne auto?
neregistrovaný "VDC"
20. 7. 2006 02:28
Re: RS4 a GTI prosim,ale jinak..??
ano
neregistrovaný "Jirka"
19. 7. 2006 15:33
Re: RS4 a GTI prosim,ale jinak..??
Ať zle dotírá na RS4? To nemyslíš vážně. RS4 bude stát dvakrát tolik než tenhle Passat. Tohle auto neohrozí ani S4, to můžeš být v klidu.
neregistrovaný "MichalH"
19. 7. 2006 17:39
Re: RS4 a GTI prosim,ale jinak..??
Tím bych si jirko nebyl tak jistý... RS4 stojí něco kolem 2,2 milionu a když chtějí za Prassat 3.2 DSG Highline něco přes 1,2 mega, tak tohle nemůže stát polovičku RS4... :no: Ale to je obecný problém VW a Passatu...
neregistrovaný "Jirka"
19. 7. 2006 18:40
Re: RS4 a GTI prosim,ale jinak..??
Jistě, ja vím že začíná na 2,2 mil korun. Ale jen málokdo bude odjíždět s RS4 v "základu", když na tebe čeká spousta příplatkových prvků, jako jsou krásná skořepinová sedadla, obložení interiéru kůží či karbonové lišty, větší kola. Je toho ještě dost. Cena se snadno vyškrábe na 3 mil. Ale holt na to musí člověk mít ;-) .
neregistrovaný "MichalH"
19. 7. 2006 19:19
Re: RS4 a GTI prosim,ale jinak..??
Jistě, ale pokud bereme základ, tak ten rozdíl nebude dvojnásobný... a počítám, že těch serepetiček do VW bude možné dokoupit taky dost... :-)
neregistrovaný "Jirka"
19. 7. 2006 19:24
Re: RS4 a GTI prosim,ale jinak..??
Jo, není nad pořádnýho Passata za 1,8 mil korun >:D >:-[] .
neregistrovaný "Jirka"
19. 7. 2006 19:42
Re: RS4 a GTI prosim,ale jinak..??
Jak si můžu prohlídnou video třeba novýho Turba na [odkaz] , není kam kliknou, aby se video přehrálo.
neregistrovaný "ada"
19. 7. 2006 16:39
Re: RS4 a GTI prosim,ale jinak..??
a kde je starouš GTI? nejel do luhačovic do lázní? jinak tohle je naprostej hnus kámo, ostatně jako cokoliv co VVVWWWWgrrrroup vypustí...
neregistrovaný "anonym"
24. 7. 2006 00:18
Re: RS4 a GTI prosim,ale jinak..??
nebud zujati keby tam nebola cedula na chladici ze vw ale napr. skoda tak by si tlieskal nemam pravdu? >:D
neregistrovaný "xo"
26. 7. 2006 21:21
Re: RS4 a GTI prosim,ale jinak..??
poznas aj R32 ? vyskusaj si ho a potom mudruj
neregistrovaný "Honza"
19. 7. 2006 10:45
...
Poznámka redakci : Volkswagen používá pohon všech čtyř kol s názvem 4Motion a ne 4MATIC (jak máte v textu) :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "wolff"
19. 7. 2006 11:00
bez titulku
Chudák GTI, z tohohle bude mít 24 hodinový permanentní orgasmus.
Ale vypadá to na jedno z mála VW echt gut vozů, jen mi uniká smysl... :-) Takže :no: i :yes:
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Abbey"
19. 7. 2006 12:05
Re: bez titulku
>:-[] BRAVO VW >:-[]
neregistrovaný "Hola"
19. 7. 2006 22:14
Re: bez titulku
24 hodin? Proč chudák? >:-[]
neregistrovaný "Ghostyx"
19. 7. 2006 23:25
Re: bez titulku
Pekna a asi i pekelna kara... Bravo VW. :yes: :yes:
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
19. 7. 2006 11:08
Taky hodně zajímavý...
Tak už aspoň k tý rýži z Nošovic budeme mít i kari z Letňan... [odkaz]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Marek"
19. 7. 2006 11:58
Passat
Ano Passat ten sen stredni tridy - na tachometru 4200km a vrze plast na palubce co ma evokovat karbon. Pri svizne jizde na dalnici skoro nefunguje klimatizace a kazdy kdo tvrdi, ze Haldex je za normalnich podminek nerozpoznatelny od torsenu vi houby (podotykam, ze mam srovnani). Takze za 1,1 opravdu parada :-)
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "mišo"
19. 7. 2006 12:47
Re: Passat
podobny nazor mam aj ja, ak chce tymto VW demonstrovat svoju technicku, resp. technicku vyspelost, pripada mi to dost trapny pokus...zastaraly a hlavne NEBEZPECNY pohon 4*4, motor 3,6 litra a 300 koni? to uz dnes dokazu aj korejci, bez prehanania...a nalakovat passat tak, ze vyzera ako taxik, no nech sa nikto nehneva, ale... :no: :no: :no:
neregistrovaný "bingo"
19. 7. 2006 16:38
Re: Passat
BMW pouziva taky el. rizene 4x4, mozna je o neco lepsi, ale o novem haldexu VW bych se jako o zastaralem asi nevyjadroval ;-) Jinak 300k na 3,6l je myslim taky v pohode, hyundai ma v Sonate z 3,3l 235k. Zas bych kvuli nesympatiim k WV nezpochybnovat vsechno z principu, takovy kram to snad nebude.
neregistrovaný "Marek"
19. 7. 2006 17:36
Re: Passat
Kram to neni, jen jsem tvrdil, ze dilenske zpracovani neodpovida cene a Haldex je krok zpet.
neregistrovaný "Ghostyx"
19. 7. 2006 23:33
Re: Passat
Pockej, pockej, to mluvis o novem Passatu... To se mi nezda. Jel jsem jiz s nekolika Passaty a nic podobneho jsem nezaznamenal... Ze je ale cena nadhodnocena, tak to si myslim taky a je to o VW jiz obecne zname, ale s tim nic nenadelas... :-|
neregistrovaný "2,7 RS"
19. 7. 2006 23:58
Re: Passat
Ovšem pokud se za tu cenu stále velmi dobře prodává, pak asi nadhodnocen není - všechno má takovou cenu, jakou jsou za to lidé ochotni zaplatit... ;-)
neregistrovaný "mišo"
19. 7. 2006 17:56
Re: Passat
porovnavat haldex a x-drive, to si tomu dal... :no: porovnavat prvu generaciu el. riadeneho pohonu 4X4 (ktora vo svojej podstate ani nieje permanent 4X4) a stvrtu, resp. piatu, tak to chce odvahu :-) ono ked si prepocitas litrovy vykon tohto motora, vyjde ti cca. 83,33 koni na liter objemu, co naozaj nieje az taka slava. a mozno ma sonata z 3,3 litra 235k, ale sonata sa na ziadneho ultrasportovca nehra...pricom v tomto by som videl hlavny klam...ze Passat 3,6 sa na sportovy sedan len HRA. ja proti vyrobkom koncernu VW predsa nic nemam, napr. Touareg je fajn, aj Phaeton... :yes: ale tento Passat je cista marketingova masirka...
neregistrovaný "Peytl"
19. 7. 2006 12:05
Jen málokdy zvednu palec
počinu z Wolfsburgu. Ne proto, že bych prvoplánově měl nějaký výhrady k tomu, co dělaj, ale nějak mě to míjí. Tohle ovšem vypadá velice slibně a hned řeknu proč. Rychlých 4dvéřáků v týhle třídě tu moc není. M5 a RS4 (i S4) jsou vejš, Evo a Preza hrajou jinou ligu. Zůstává Vectra OPC, Mazda 6 MPS a Mondeo ST220. OPC je neuveřitelně rychlej. Do první zatáčky - tu projedeš rovně, ať děláš, co děláš. Tohle auto nezatáčí. Takže OPC, ne díky. Zůstává Mazda a Ford. Mazda je 4kolka s 256tihlavým stádem pod kapotou a podle toho jede. Výhrady mám jen ke stylingu - trochu připomíná něco, co vidám na filmovým plátně - chybí snad už jen psychedelický pruhy podél boků. Škoda, bezva auto, ale tohle mě nebere. Takže Ford. Proti tomu se nedá snad nic namítnout. Rychlej, výkonnej, dostatečně praktickej a přitom elegantní a snad i nenápadnej. Skoro není co řešit. Přiznejme si ale, že není nejmladší, což může trochu odradit. A teď je tu nový Passat. Nevím, jak pojede a jak se bude řídít. Ale bude to rychlej VW se všemi obvyklými klady a zápory. Troufám si tvrdit, že v týhle třídě SILNĚ zamíchá kartami. Už aby Ford vyrukoval s novým Mondeem ST... :yes:
Rozbalit vlákno
53
neregistrovaný "mari"
19. 7. 2006 12:34
Re: Jen málokdy zvednu palec
:-) takže OPC nezatáčí... V tom případě to je parní válec :-) . I žák páté obecné dokáže vysvětlit důvody, proč se nemůže Vectra otočit na pětníku jako Fiat Panda: Vectra OPC není na dovádění v točitých vlásenkách. Je to přeplňovaný sedan střední třídy, který je doma na dálnicích. Její turbomotor v zátahu setsakra bude rovnat kola. Mondeo na tom s těžkým šestiválcem nemůže být o nic moc lépe...
neregistrovaný "miRec"
19. 7. 2006 13:01
Re: Jen málokdy zvednu palec
>:D >:D >:D Peytl zjavne videl najnovsi TopGear, bolo tam porovnanie ST200, 6MPS a Vectry OPC - OPC je naozaj SIALENE nedotacave >:-[] odporucam si to pozriet, vyborne sa zabavite :yes:
neregistrovaný "Peytl"
19. 7. 2006 13:14
Re: Jen málokdy zvednu palec
Je to tak. :yes: A docela mě zajímá, jak u pánů z TG pochodí nadupanej Passat...
neregistrovaný "mari"
19. 7. 2006 13:19
Re: Jen málokdy zvednu palec
hele Peytle: řekni mi po pravdě :-) . Ty si vybíráš auto podle toho jak jej vidí TG??
neregistrovaný "mari"
19. 7. 2006 13:16
Re: Jen málokdy zvednu palec
pochybuju, že by kdo vůbec v běžných podmínkách narazil na limit Vectry... Jedině v případě- že se v noci budí celý mokrý s představou že je Clarkson... ;-)
neregistrovaný "ZZ"
19. 7. 2006 14:14
Re: Jen málokdy zvednu palec
Věřím, že ty jsi při listování v časopisu narazil jen na jediný limit: nalíznutí prstu před otočením na další stránku. Takže buď raději potichu, ať se tu zase neztrapníš svou uzavřenou skeptickou myslí. (použitím slova "mysl" v tvém spojení ti velmi, opravdu velmi fandím) :-)
neregistrovaný "mari"
19. 7. 2006 14:27
Re: Jen málokdy zvednu palec
ten TopGear skvěle simuluje hranice Tvého světa. V tom světě je místo na jednu žárovku, klávesnici a jedno poslintané číslo TG... Tak až zase budeš pomyslně driftovat kolem městských strážníků- nezapomeň vytáhnout tu ruku z kakáče...
neregistrovaný "ZZ"
19. 7. 2006 16:02
Re: Jen málokdy zvednu palec
??? Zapni si klimu, vaří se ti hlava a máš halucinace :-)
neregistrovaný "mari"
19. 7. 2006 18:10
Re: Jen málokdy zvednu palec
>:D :no: něco Ti povím: tváří v tvář by jsi takovou odvahou nevládl... Možná by Tě i "vtip" opustil ;-)
neregistrovaný "Alessio"
19. 7. 2006 22:32
Re: Jen málokdy zvednu palec
ále, pán začíná býti agresivní? Mari, tak Top-gear OPC pohřbil, no a co? Pro tebe přeci zůstává špičkou, ne? ;-) :yes:
neregistrovaný "ZZ"
20. 7. 2006 08:44
Re: Jen málokdy zvednu palec
Jo jo >:D Když se rozumu nedostává, jde na řadu hrubá síla. Marináda nám tu pěkně vytéká :no: >:-[]
neregistrovaný "Vejtr"
20. 7. 2006 15:28
Re: Jen málokdy zvednu palec
Ne Mari, ale vy 2 docela potrebujete studenou sprchu. 2 nablblíčkové, tak se ted chovate :no:
neregistrovaný "antX"
19. 7. 2006 15:18
Re: Jen málokdy zvednu palec
Link?
neregistrovaný "Peytl"
19. 7. 2006 13:17
Re: Jen málokdy zvednu palec
Tak to se pleteš. Mondeo je na tom PODSTATŇE líp. Nejde o krouťák ani o hmotnost na předních kolech - OPC je propadák, protože jeho karosérie se v zatáčkách kroutí jak pouťovej had. Jak říká miRec - kdo neviděl, ať se koukne!
neregistrovaný "mari"
19. 7. 2006 13:25
Re: Jen málokdy zvednu palec
>:D >:D >:D tak to jsem se pobavil... :yes: Všechny tisíce hodin zkoušek, ladění, a cizelování jsou k ničemu protože páni u TG na to přišli :-) :-) :-) . Znám kousek jedné silnice-na níž se bude kroutit i Tatra 148 ;-) . Ber podobné testy s nadhledem: Ti lidé tam jsou jenom na to-aby hledali jakoukoliv chybičku...I tu- na kterou by jsi nikdy v životě nenarazil. Chtějí být tvrdí a originální... Život Tě čeká za oknem, nikoliv na stránkách TG ;-)
neregistrovaný "sn4pb4r"
19. 7. 2006 13:32
Re: Jen málokdy zvednu palec
hmmm TG ti odskusa to co nikto neskusil... ...je to taky "TOMs hardware"... ...a za to ze na nieco poukazu, neznamena ze su mimo reality...
neregistrovaný "mari"
19. 7. 2006 13:59
Re: Jen málokdy zvednu palec
Je zajímavé, že nikdo jiný s údajným kroucením karoserie Vectry problém neměl...
neregistrovaný "sn4pb4r"
19. 7. 2006 14:10
Re: Jen málokdy zvednu palec
Bolo by to relevantne, ak by niekto skusil rovnaky test za rovnakych podmienok... ...argumenty typu "mne vsetko funguje, ja ziadne problemy nemam" su prilis subjektivne vzhladom na argumenty uplne opacne "sere sa to odkedy som to kupil"...
neregistrovaný "mari"
19. 7. 2006 14:13
Re: Jen málokdy zvednu palec
chceš tedy říct že ostatní testují OPC jenom na půl plynu?
neregistrovaný "sn4pb4r"
19. 7. 2006 15:00
Re: Jen málokdy zvednu palec
netestuju ho tak, ako TG... ...myslim ze toto je absolutne jasne.
neregistrovaný "ZZ"
19. 7. 2006 13:34
Re: Jen málokdy zvednu palec
Aha, chytrák mari nám sem zase nasypal spousty svých neochvějných argumentů, aby to o několik příspěvků níže zakončil titulováním druhých jako imbecilů... :no:
neregistrovaný "mari"
19. 7. 2006 13:57
Re: Jen málokdy zvednu palec
to slovo, které zmiňuješ- máš až na dosmrti rezervovováno Ty... A jelikož "právo duševního vlastnictví" je nezpochybnitelné- nemusíš se obávat o jeho samovolné rozšíření i na jiné... :-) :-) :no:
neregistrovaný "ZZ"
19. 7. 2006 14:11
Re: Jen málokdy zvednu palec
Chápu, že sis to slovo zapamatoval při pravidelných návštěvách u svého lékaře. Tím že ho budeš používat se ale zajímavějším neuděláš, ty náš klone. :no:
neregistrovaný "mari"
19. 7. 2006 14:19
Re: Jen málokdy zvednu palec
oh ZZ, Ty jsi tak neuvěřitelně dotěrný a zbytečný. Zavři se někam do tmy, a tam zkoušej porodit životaschopný názor... Až se to povede- přijď zase mezi nás. Rádi Tě uvítáme :yes:
neregistrovaný "Skyline"
19. 7. 2006 15:54
Re: Jen málokdy zvednu palec
Ja bych zase rekl, ze zbytecne je mit tady druheho GTI. Tve prispevky jsou od jeho k nerozeznani, placani o nicem a urazeni a zesmesnovani vsech s jinym nazorem. A samozrejme, kdyz nekdo zkritizuje Opel, vyskakujes jak certik z krabicky (stejne jako GTI, kdyz nekdo kritizuje Vlcimlhu). Jinak cloveka pobavi, jak ti vyrostlo sebevedomi, sotva ses do GTIho analu zasunul natolik, ze si toho vsiml a pochvalil te. Doporucuju www.dfens-cz.com, presne takhle se chovaji *, par clanku tam najdes a urcite tve ego pohladi, ze v nich hrajes hlavni roli.
neregistrovaný "ZZ"
19. 7. 2006 16:03
Re: Jen málokdy zvednu palec
:yes:
neregistrovaný "mari"
19. 7. 2006 16:28
Re: Jen málokdy zvednu palec
z Tvé reakce cítím velkou snahu se zalíbit "velkému ZZ vzoru" :no: . Jestli je někdo od někoho k nerozeznání- pak je to skupinka kolem něj. Jden jako druhý přes kopírák :no: . Co je nejhorší, je ale ta prázdnota- kterou vládnete... Já se nikomu do análu zasouvat nepotřebuju ;-) . Mám svůj názor, který prezentuju... Toť vše. To-že s mým názorem máš problém- za to já nemůžu. Jestli si dobře vzpomínám- už mě hodně dlouho nikdo nechválil: nepochybně proto, že už se nenacházím v Mateřské školce... Jestli někdo někdy souhlasil se mnou, či já s někým- to neznamená vůbec nic. Asi neexistuje na tomto fóru člověk, se kterým bych se někdy nepohádal-či naopak neshodl. Jestliže existuje na nějakou otázku odověď buď ANO nebo NE, nebudu říkat NEVÍM jenom proto abych se s někým náhodou neshodl... Pokud žiješ s nohama na zemi, tak Ti to nemusím dále vysvětlovat. Co se týká sebevědomí: s tím nemám problém, nepotřebuju si jej "oprašovat" v neplodných diskuzích a dokazovat si svou důležitost jako někdo ;-) . Přijď s věcným argumentem a můžeme se o tom pobavit... Teda jestli máš co nabídnout...
neregistrovaný "Peytl"
19. 7. 2006 16:35
Re: Jen málokdy zvednu palec
Nechci se zbytečně zaplítat do osobních rozepří, ke kterejm, ač nechcem, nutně musí občas dojít. Je však pravda, že co se týče věcnejch argumentů jsi nebyl zrovna sdílnej...
neregistrovaný "mari"
19. 7. 2006 16:42
Re: Jen málokdy zvednu palec
jde o to, že tihleti ochechulové nebojují... Vynoří se odkudsi a chtějí se pošklebovat :no: . Peytle: věcné argumenty :-) : co Ti mám napsat na sdělení že Vectra se kroutí :-) :-) :-) . Znám ji jako vlastní boty a nikdy jsem nezaznamenal ani náznak něčeho takového. Tohle je pro mne argument z praxe... Naopak stránka v TG realitou života není... Může být něco věcnějšího než osobní skušenost??
neregistrovaný "Peytl"
19. 7. 2006 17:02
Re: Jen málokdy zvednu palec
Vectru jsem sám neřídíl a netroufám si tvrdit, že kdyby ano, poznal bych dopodrobna její (ne)kvality. Nejsem profesionální jezdec. Ale když nejeden renomovaný automobilový novinář prohlásí, že je na limitu, jaká je, věřím mu. A pokud Ty tvrdíš, že ne, jsou dvě možnosti. Možná jsi ještě nebyl na limitu. A nebo to, jako já, nedokážeš dostatečně přesně posoudit. A pokud jsi testovací pilot, či zkušený motoristický žurnalista (teď to myslím bez jakékoli ironie), omlouvám se, ale přeslechl jsem Tvé jméno...
neregistrovaný "mari"
19. 7. 2006 17:13
Re: Jen málokdy zvednu palec
Peytle: a kolik Montoyů a Alonsů u nás jezdí? Kdo má tak velké nároky- nejspíš sedne do Diabla. Vectra OPC je sportovně laděný sedan (nikoliv sportovní), neboli auto jež bude jezdit častěji po silnicích a dálnicích než po Hungaroringu... Jestliže jde Vectra cestou Astry OPC- tedy že motor má nad podvozkem mírnou převahu- rozhodně to nemůže být ke škodě věci...Opak totiž nabízí každý. Je to jako by sis šel pro Fabii, a ptal se Schumachera na její podvozek... Každému přece musí být jasné že Vectra OPC je hodně rychlý cestovní sedan. Motokára z ní těžko kdy bude...
neregistrovaný "Peytl"
19. 7. 2006 17:17
Re: Jen málokdy zvednu palec
To, co říkáš, prostě není argument. Pokud si přečteš, co jsem napsal v původním příspěvku, zjistíš, že jsem OPC srovnával s Mazdou 6 MPS a Mondeem ST220. A to je KONKURENCE - tedy sportovně laděný čtyřdveřový sedany. A žádnej z nich problémy Vectry nesdílí. Už to konečně pochop.
neregistrovaný "mari"
19. 7. 2006 17:25
Re: Jen málokdy zvednu palec
aha :-) :-) :-) . No, holt na každém se dá něco najít...Když se chce... Pak (když se chce) se z toho udělá problém :-) :-) :-) . No nic. Doufám že si u Opela přečetli názor velectěných mistrů volantu, aby případně zhodnotili možnost celé to zabalit... :-)
neregistrovaný "Peytl"
19. 7. 2006 17:28
Re: Jen málokdy zvednu palec
Nezlob se - "když se chce, tak se vždycky něco najde..." :-) Tady se nebavíme o držácích petflašek ;-) Nevím, do jaký míry dá Opel na výtky odborný motoristický obce, ale v případě Vectry by měl. Ne nutně zabalit, ale rozhodně přepracovat...
neregistrovaný "mari"
19. 7. 2006 17:36
Re: Jen málokdy zvednu palec
Snad bude pan odborný řidič Clarkson spokojený s budoucí generací Vectry OPC. Kéž by... Na ničem jiném mi nezáleží... :-)
neregistrovaný "Peytl"
19. 7. 2006 17:37
Re: Jen málokdy zvednu palec
Co na to říct..? Nezlob se, Mari, ale :no:
neregistrovaný "Alessio"
20. 7. 2006 10:42
Re: Jen málokdy zvednu palec
mari, to asi není moc příjemné, psát s hlavou v písku, co? :-)
neregistrovaný "dCi"
19. 7. 2006 17:08
Re: Jen málokdy zvednu palec
Více než hodně aut se kroutí, mari. Opel není BMW M3, ani kdyby měl odznáčků OPC po sobě padesát. :-!
neregistrovaný "mari"
19. 7. 2006 17:18
Re: Jen málokdy zvednu palec
A kdo srovnává OPC s M3? Co Ty víš o vectře? Víš vůbec jak vypadá? Kam patří? Kdo ji vyrábí. To jsi mě rozesmál :yes: . Já přece nepotřebuju srovnávat OPC s M3. Jde spíš o to, jestli náhodou nebere nějaký horlivec měřítko M3 na OPC.
neregistrovaný "dCi"
19. 7. 2006 22:01
Re: Jen málokdy zvednu palec
Nesrovnávám OPC s M3. M3 jsem dal jako příklad vozu, u kterého předpokládám kroucení na minimu. Byla to jen reakce na tvé nepoznání kroucení u obuvnické Vectry. O Vectře vím něco, jel jsem s ní dvakrát, vím jak vypadá, vůbec se mi nelíbí, patří mezi střední třídu a vyrábí ji německý mainstreamový low end, Opel, jenž spadá pod GM. O designu Opelu jsme se tu už bavili. Pro mě byla vrcholem Omega B, Vectra B a Calibra. Velmi se mi líbí ještě Omega A a poslední Senator. Bohužel z té doby jsou i takové hrůzy, jako poslední Kadett Caravan. Co dělá Opel dnes, mi přijde jako ztráta času. Krom bezpohlavních exteriérů (Vectra, Signum, Astra 5d) dělá subjektivně hrůzostrašné interiéry. Na dnešní produkci Opelu uznávám záď Vectry Caravan a Astru GTC krom předku. Tak jest. :-!
neregistrovaný "ZZ"
19. 7. 2006 16:39
Re: Jen málokdy zvednu palec
"Přijď s věcným argumentem" >:D >:D >:D Tím myslíš toho "imbecila"? Mari, ty jsi velký kus *, který jen občas oblizuje GTIho dírku. Nic víc. Tvé snahy napodobit jeho styl, což se ti velmi dobře povedlo, si všimlo již několik lidí. Tupé opěvné ódy, odmítání všeho jiného, co nesdílí tvůj (vwáš) názor, zešměšňování druhých (schovaných za kecy, že se druhý zesměšnil sám napsáním svého názoru) a když dojde na argumenty, tak přesun k ještě větším urážkám. Takový odpad si dovolí říct něco o použití argumentů?? Mari, mari :no:
neregistrovaný "mari"
19. 7. 2006 16:45
Re: Jen málokdy zvednu palec
tak teď sis sáhl na dno :no:
neregistrovaný "dCi"
19. 7. 2006 17:06
Re: Jen málokdy zvednu palec
Já nevím, napsal to hodně tvrdě a s neskrývanou vulgaritou, nicméně pokus si po sobě něco přečíst. Já to posledně s těma koupelnama myslel vážně. :-!
neregistrovaný "mari"
19. 7. 2006 17:14
Re: Jen málokdy zvednu palec
vysvětli to
neregistrovaný "dCi"
19. 7. 2006 21:50
Re: Jen málokdy zvednu palec
V koupelně bývá velmi často zrcadlo.
neregistrovaný "2,7 RS"
19. 7. 2006 17:02
Re: Jen málokdy zvednu palec
:no: :no: :no:
neregistrovaný "VDC"
20. 7. 2006 02:34
Re: Jen málokdy zvednu palec
:yes: :yes:
neregistrovaný "ciello"
19. 7. 2006 12:39
Re: Jen málokdy zvednu palec
o pár článku níže máš Saaba.. tak mrkni na Aero.. ;-) nebo jen těch 210 koní bude stačit.. :yes:
neregistrovaný "papluh"
19. 7. 2006 13:59
Re: Jen málokdy zvednu palec
uz som sa bal ze to budem musiet pisat prvy :-) Inak 210k ma najsilnejsi 4valec v 9-3 Vektor, 6valec v 9-3 Aero ma 250k. U 9-5 su to oba 4valce 220k u Vektora a 260k v Aero. Ale niektory ludia na SAAB nikdy nepozru lebo nevyjadruje navonok hodnotu don vlozenu nieje dost IN ;-) ... keby od toho nezavisal buducnost takby som povedal ze dobre je tak. btw [odkaz] >:-[]
neregistrovaný "Zdenda"
19. 7. 2006 18:24
Re: Jen málokdy zvednu palec
Diky za link, clanek, ostatne jako i dalsi od tohoto autora, je super. Doporucuji treba recenzi fabie RS:-)
neregistrovaný "Alessio"
20. 7. 2006 10:44
Re: Jen málokdy zvednu palec
ale Saab je hodně IN ;-)
neregistrovaný "Peytl"
19. 7. 2006 15:53
Re: Jen málokdy zvednu palec
Abych nemusel reagovat na každej Mariho příspěvek zvlášť: Ne, nevybírám auta podle toho, co o nich řeknou na BBC. Nicméně bych byl blázen, kdybych si nechal ujít tak zkušenej a hlavně nezávislej zdroj informací. Zároveň Tě můžu klidně ujistit - není to jedinej zdroj informací. To, že poslední epizoda se věnovala srovnání OPC, ST a MPS je, jak sám musíš uznat, čistá náhoda. K OPC - nevím, kde jsi vzal ty tisíce hodin testování pilování formy, ale dejme tomu, že to tak bylo. O to smutnější je fakt, že přišli s autem, který je rychlý jen v přímce. A o to víc zarážející skutečnost, že konkurence s tím problém nemá. A argumenty o limitech v reálném životě? Ale no tak, Mari, jestli tohle myslíš vázně, koukej se na Automotorevue s panem Beránkem. Ten je realistickej prřesně podle Tvýho gusta...
neregistrovaný "mari"
19. 7. 2006 17:41
Re: Jen málokdy zvednu palec
aha, díky :-) :yes:
neregistrovaný "Dzosua"
19. 7. 2006 12:09
opet bila a cerna kola
:yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "happy"
19. 7. 2006 12:29
bez titulku
a kde je GTI??? to se vzpamatovana ze silneho orgasmu, nebo si tim produktem zalepil klavesnici a psat nemuze?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "mari"
19. 7. 2006 12:54
TAK TOMUHLE NEUVĚŘÍ...
..ani vlastní matka :-) . Sen německých tatíků jako supersport... :-) . Koukám na ten předek a nevěřím vlastním očím... Passat který najel ve velké rychlosti do černé bedny, která zůstala zaražená mezi světly :-) . Tak tohle někdo kapku přehnal. Snaha VW o protláčení Passatu někam výš (viz debakl s W8) je sice obdivuhodná, ale nikdy nemůže být úspěšná. Nevidím cílovou skupinu. Navíc -pomyslný vrchol řady už existuje (3.2). Tady asi leží reálná hranice toho, kam až lidé jsou ochotni VW vnímat. Podívají se, pousmějí, a pak jdou jinam. Pochybuju že by vůbec kdo upřednostnil Passat třeba před Audi... O image Passatu nemluvě... Vzkaz pro VW: ševče, drž se svého kopyta... ;-)
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "2,7 RS"
19. 7. 2006 12:58
Re: TAK TOMUHLE NEUVĚŘÍ...
Kde to mám podepsat? ;-) :yes:
neregistrovaný "mari"
19. 7. 2006 13:11
Re: TAK TOMUHLE NEUVĚŘÍ...
:-) :yes:
neregistrovaný "Honzimus"
19. 7. 2006 14:14
Re: TAK TOMUHLE NEUVĚŘÍ...
přečíst můžeš, podepsat musíš >:D Mě by jen zajímalo, jak z kufru passatu vytahuju věci, když se mi zakutálejí až dozadu (míněno k opěrkám zadních sedadel) a přitom zrovinka nemám nárazník vypulírovanej myčkou...jinak se mi to zdá jako zbytečný auto, něco jako Phaeton...
neregistrovaný "mari"
19. 7. 2006 14:33
Re: TAK TOMUHLE NEUVĚŘÍ...
To s tím kufrem- to je problém většiny velkých sedanů. Teda problém ne. Spíš piha na kráse. Jinak Phaeton je velice masivní auto :yes: . M-B S proti němu vypadá jako chudý příbuzný... Jenom to logo "lidového vozu" se v této třídě nenosí. To je celý jeho problém. Teda vlastně i VW: vědět kde je jeho místo ;-)
neregistrovaný "VDC"
20. 7. 2006 02:39
Re: TAK TOMUHLE NEUVĚŘÍ...
Phaeton je velice masivní auto . M-B S proti němu vypadá jako chudý příbuzný... >:D >:D >:D 8-s :no:
neregistrovaný "TECH"
19. 7. 2006 13:02
Re: TAK TOMUHLE NEUVĚŘÍ...
kopyto ,klopýtat, třpytit se, zpytovat....že tohle se nepovedlo.Koho to osloví.On to někdo chce?Čí to je zájem ;-)

Kde je GTI s jeho passatními názory??
neregistrovaný "mari"
19. 7. 2006 13:12
Re: TAK TOMUHLE NEUVĚŘÍ...
>:D
neregistrovaný "2,7 RS"
19. 7. 2006 13:30
Mírné, jen velmi mírné OT...
Mohu nadhodit dotaz? Osobně by mi dávalo mnohem větší smysl, kdyby VW přišel s Passatem v nějaké "all-road" úpravě - ne že bych po něčem takovém toužil8-s, ale překvapuje mě, že to ještě neudělali, když s tím u Audi slavili slušné úspěchy... Nevíte, zda se o něčem takovém uvažovalo a případně proč to zatím neudělali? Nechtěli konkurovat Audi či by prostě nebyla po takovém Passatu poptávka(o čemž pochybuji)?
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "ZZ"
19. 7. 2006 13:46
Re: Mírné, jen velmi mírné OT...
Zajímavá myšlenka :yes: Připojuji se k dotazu. Snad jen, že se o O2 v nějaké off-road úpravě uvažuje, tak to ještě víc podtrhuje nepochopení absence podobného modelu u mateřského VW...
neregistrovaný "oink"
19. 7. 2006 14:17
Re: Mírné, jen velmi mírné OT...
Taky jsem o tom premyslel. Myslim, ze by to bylo mnohem uspesnejsi, nez tohle predrazene monstrum. Ale po pravde po osobni zkusenosti s trvanlivosti nekterych dilu podvozku na dvou predchozich generacich passatu, bych si ho nedokazal predstavit na "nezpevnene ceste" >:D

Ale VW nestavi auta lidem pro radost, ale pro zisk a procenta prodeju. Nemyslel jsem si, ze to reknu, ale uz je to venku :*) . A z tohodle bude truda nadsene vriskat a Helmut bude mit mokry slipy....
neregistrovaný "Hooonza"
19. 7. 2006 17:15
Re: Mírné, jen velmi mírné OT...
Domnívám se, že hliníková přední náprava už u této generace není použita.
Sice bych si to nikdy nekoupil, ale kombík R36 v bílé metalíze by nebyl špatný. Akorát bych s ním kvůli nízkému podvozku nemohl zajíždět k nám do dvora...
neregistrovaný "Juha"
19. 7. 2006 14:28
Re: Mírné, jen velmi mírné OT...
Řekl bych, že se to prodávat nebude, ale ještě to pozvedne jméno Passata a prodá se ještě více TDI. To chybí právě Avensisu, aby byl více uznávaný.
neregistrovaný "pecak"
19. 7. 2006 16:49
passat
zkusenosti se starym passatem 1,9 (z 96 na 120kW, 4motion) - po 100t km vrze vsechno v interieru, odesly vybojky ve xenonech, v 50t porucha, ktera znemoznila vuz pouzivat, predni naprava katastrofalni, spatne servo, na doporucenych pneu 195/65/15 nezataci do zatacek, odesla spousta malych p...n v hodnote asi 5000 Kc(prepinac dalkovych, jakysi smejd na blinkry)... uzasne auto. nerikam ze je passat spatne auto, ale nechapu jak ho nekdo muze nazivat etalonem stredni tridy apod.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Tom"
19. 7. 2006 17:12
OT: Volvo C30 - první fotky produkčního modelu
[odkaz] mě se to docela líbí, akorát to zadní okno mi připadá hozený příliš do "moderna".. ale třeba si časem zvyknu
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Jirka"
19. 7. 2006 18:43
Re: OT: Volvo C30 - první fotky produkčního modelu
Nádhera. Ty zadní světla jsou moc povedený :yes: .
neregistrovaný "rusholme"
19. 7. 2006 19:05
Re: OT: Volvo C30 - první fotky produkčního modelu
dokonalý nástupce volva 480 :yes:
neregistrovaný "dCi"
19. 7. 2006 17:12
Passat na druhou
Kam s ním? Tak vzhled bez debat metu ze stolu, ovšem pokud vlci udělají kus práce i mimo motor, mohlo by to být dobré svezení. Ačkoliv v zemi, kde kombajny mohou křižovat dálnici s hrozbou pouhého bodu, začíná stačit formát HTP ;-\
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "mari"
19. 7. 2006 18:47
OT: k dobru...
tak jsme se pobavili... Redakce už napříště bude vědět, že dokud neangažuje pana vševěda velmistra Clarksona, nebude moci vynášet fundované soudy nad kvalitou podvozků. A vlastně ani nikdo jiný... :-) Peytl tady běhal s tranparentem "OPC je propadák", no snad si toho v Rüsselsheimu všimnou... :-) Polovina skupiny soustřeďující se kolem známého kašpara se dnes oddala svým vášním a vypouštěla zde rtuť. Omlouvá je jejich nevyzrálost a zejména pocit bezpečí v hloubi anonymního internetu... Realita na ulici by byla v jejich podání podstatně klidnější :-). dCi kohosi už podruhé odkazuje do koupelny, ironií osudu si však nemůže vzpomenout co tím vlastně myslel... Zítra bude ještě hůř: Až 35 ve stínu... Obrňme se tedy trpělivostí a soucitem s těmi- kteří nevydrží ten nápor :-) .Tak hodně zdaru ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Peytl"
19. 7. 2006 19:15
Re: Rekapitulujme
A tímto děkujeme Marimu za rekapitulaci. Já doufám, že si pravidelnej čtenář udělá čas a pročte si zejména jeho příspěvky, protože byly víc než přínosný. Dneska to bylo šťavnatý. Nic, jdu pracovat na svý nevyzrálosti... ;-)
neregistrovaný "dCi"
19. 7. 2006 22:04
Re: Rekapitulujme
Promiň Mari, ale takovéto rekapitulace diskuse, jsou od tebe vyloženě koupelnovým efektem. :-!
neregistrovaný "Alessio"
19. 7. 2006 22:34
Re: Rekapitulujme
(co furt máte s touz koupelnou? Možno i na mail >:-[] )
neregistrovaný "ZZ"
20. 7. 2006 08:50
Re: Rekapitulujme
Klidně se už můžeš změnit nick na GTI-junior :-) :no:
neregistrovaný "OZZY"
19. 7. 2006 21:56
Není všechno zlato, co se třpytí...
Mariho vlastně neznám a je mi to úpně jedno.
Počin VW tímto autem hodnotím jako naprosto regulérní okrádání zákazníka-
Jenom nechápu, kde máme zcela objektivní názory pada TDI. :no:
Rozbalit vlákno
0
19. 7. 2006 22:50
PASSÁTNÍ PASSAT
Co se to děje? Dozvěděli jsme se, že Passat, Apoštol, dostane 300 koní, DSG a 4Motion. Tenhle triumvirát... to jako má bejt ta trapná a špatná zpráva? Nějak nerozumím zabarvení diskuze. Apoštol je velmi důstojný reprezentant střední třídy... MondeoST valí 220 koní. Takže berme na vědomí, že Apoštol jich povalí 300... a bude tedy nadále existovat ve i variantě "GTI", to je vše. Jenom Peytl :yes: tu zaregistroval ten VW tah na branku... ano, souhlasím... Apoštol zamíchá v tomto specifickém segmentu silných sedanů střední třídy určitě karty. To nahoře, ten snímek... klid... pokud to tu čteš... víš o co jde. P.S. Mohl by mi někdo vysvětlit, co za postoj tu vlastně prezentuje ZZ? Vždyť on už tu jenom napadá kolegy... nedávno Paula, teď již třetí den mariho, přitom dnes až neskutečně zzle. Osobně jsem tu již opakovaně vypsal story o ZZ na auto.cz. Nevím jaký je v civilu člověk, ale jestli se chová naživo tak, jako na diskuzi, to jest zákeřně, podle, bez stopy morálky, odpovědnosti, čestnosti a férového boje... tak ho jen kopnout do zadku. :no: ... Apoštol ovšem - BRAVO :yes:
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "Alessio"
19. 7. 2006 23:05
Re: PASSÁTNÍ PASSAT
už to nerozzpitvávej ;-) . Jinak, GTI, možná bych měl jednu výtku - auto dobré, motor silný...ale ty by sis ho za tu cenu koupil? passata? Vím, JE to dobré auto ve střední třídě, ale nikdy nebylo volbou "value for money" , tím méně ve své top verzi.
19. 7. 2006 23:45
Re: PASSÁTNÍ PASSAT
Cenu neznám... po 300 koních v Apoštolu netoužím, ale je dobře, že VW připravil Fordu (nadcházejícímu Mondeu) těžké spaní... o to jde.
neregistrovaný "Peytl"
19. 7. 2006 23:06
Re: PASSÁTNÍ PASSAT
Nezlob se, GTI. Vím, že máte se ZZ problémový manželství, ale dneska nejsi fér. Ano, místy reagoval vulgárně a s tím nesouhlasím. Ale nenapadal tak úplně bezdůvodně a hlavně ne zákeřně. Což ovšem teď děláš Ty... Takže tímto vyzývám všechny zúčastněný diskutéry - jsme na AUTO.CZ. Bavme se pokud možno o autech... ;-\
19. 7. 2006 23:43
Re: PASSÁTNÍ PASSAT
Asi nesleduješ jeho ataky (podotýkám bezdůvodné) na mariho za poslední dny. Já ho nenapadám... Peytle... já s ním nic nemám. Já se vždy jen ozvu, když se k někomu chová jako prase... Vím o něm na auto.cz úplně vše... jak začínal, jak mu rostly křídla, co je to za internetového podvraťáka... jen si přečti jeho reakce nahoře - jemu nejde o to, zabojovat čestně o něčem, on jen napadá (mozková menstruace) pro napadání... a na závěr kolegu jen "jako" zesměšňuje... trpí nějakou podivnou úchylkou. Mohu ti tu teď vypsat všechny jeho fáze zde... a že jich bylo. Tvrdím, že nevím jakej je člověk, ale jako internet diskutér je to podvraťák roku... to ti podepíšu. A všechna jména, co jsem mu dal dokážu obhájit - zzoufalec, z***ík, zzmršenej grázzlík atd... není to nic osobního... na to nemá dost v hlavě, aby mě bral fatálně... já prostě jsem morální člověk... a diskuzi zde pojímám odpovědně a čestně. Tak, jako většina. a třeba se sekáme... ale vždy čestně, přímo a rovně. Na týpky jako je ZZ jsem vysazenej. I v životě. Mě prostě trochu zamrzelo, jak jste se pustili do mariho... kterej (to snad víme oba) je trochu jiná liga než nějakej ZZ... že to tedy musím takhle napsat.
neregistrovaný "Peytl"
19. 7. 2006 23:54
Re: PASSÁTNÍ PASSAT
Snažím se oprostit od "osobních" pohledů na věc (poněkud směšná představa - používat "osobní" na internetový diskusi :-) ) a soustředit se na myšlenku, kterou chci předat. Nevím, do jaký míry Mari nebo ZZ jsou "fundovaní" diskutéři. Za mě osobně Mari dneska moc nepřesvědčil. Výkon ZZeho nebudu hodnotit - protože je nerelevantní. Jinými slovy - netýkal se tématu. Na Tvůj příspěvek jsem reagoval - resp. na jeho nerelevantní část (jakkoli to nedělávám), protože si troufám tvrdit, že Tě trochu "znám" a chci říct: Tohle nemáš zapotřebí. Tvoje kritika je hluchá, protože děláš to, co sám kritizuješ. Napadáš za zády. Jakkoli může být chování ostatních diskutérů ostudné, je nesmysl na to upozorňovat a zároveň se chovat obdobně. Toť vše. Řekl jsem, co jsem považoval za důležitý a už bych se tomuto tématu nerad věnoval. Já totiž chodím na AUTO.CZ, ne na nějakej náctiletej chat... Chovejme se podle toho.
neregistrovaný "Alessio"
20. 7. 2006 00:11
Re: PASSÁTNÍ PASSAT
cože?! tohle není náctiletej chat? Sakra...překlepl jsem se...chtěl jsem na www.autoboli.cz >:D
neregistrovaný "2,7 RS"
20. 7. 2006 00:16
Re: PASSÁTNÍ PASSAT
>:D :yes:
20. 7. 2006 00:11
Re: PASSÁTNÍ PASSAT
S tím souhlasím... Já ho za zády nenapadám... nahoře jen konstatuji, co jsem mu už napsal jindy. Když se tu vyskytne týpek bez vychování... musí na to někdo upozornit, protože jinak by tu postupně vlčily mravy. Měl by se zařadit a snažit se tu prodávat myšlénky jako my všichni. Ale napadat kolegy? A mít to jako úděl na diskuzi... s tím nesouhlasím. Jo, končíme a věnujme se autům. :yes:
neregistrovaný "von Zmolhausen"
20. 7. 2006 15:40
Re: PASSÁTNÍ PASSAT
Nejvetsi prudic,kterej tady porad do nekho sije,urazi a chova se jak malej fracek,tady kaze o dobrejch mravech....GTI nech uz tech sarkasmu 8-s
neregistrovaný "G400CDI"
20. 7. 2006 17:49
Re: PASSÁTNÍ PASSAT
* prehovoril.... :no:
neregistrovaný "G400CDI"
20. 7. 2006 17:50
Re: PASSÁTNÍ PASSAT
kdo GTI
neregistrovaný "VDC"
20. 7. 2006 02:43
.......
Tento passat je jako radovej ucetni na vecirku vedeni firmy... Ma sice drahej oblek, ale vsichni tak nak tusi, ze tam nema co delat... Vcetne nej. >:-[] Takze asi tak.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Mig"
20. 7. 2006 08:46
Prassat
Pokud se podívám na lidi, kteří si kupují či jen obdivují toto auto, napadá mě, že by jej mohli přejmenovat-Prasát by mu (anebo spíše jim) docela sedělo :-)))
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Ondra"
20. 7. 2006 09:04
4
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Ondra"
20. 7. 2006 09:06
4 Motion x 4 Matic
Jen bych rád upozornil na důsledné rozlišování názvů technologií pohonu všech kol. Zatímco Vámi nazvaný 4 Matic využívá pouze a jenom Mercedes-Benz, systém u Volkswagenu se jmenuje 4 Motion (dříve zvaný Syncro).

Díky
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "G400CDI"
20. 7. 2006 17:52
Re: 4 Motion x 4 Matic
:yes: ,konecne niekto kdo dava pozor a neriesi hadky o nazoroch VW s ***om GTI-J.E.B.O
neregistrovaný "O.J."
20. 7. 2006 21:02
Re: 4 Motion x 4 Matic
:no:
nikoho nemuzes nazvat ***om podla prispevkoch...este raz :no:
neregistrovaný "Bimbo"
20. 7. 2006 15:48
Kdo si to koupi?
Opet dalsi projekt na vyhazovani penez....kolik zamestnaneckych mist bude tohle stat?A kdo si to koupi?O co se to VW zase snazi...nabidnout radoby sportovni sedan za buhvi kolik,to uz tady jednou bylo...W8 melo opravdu velkej uspech.Kdo si bude kupovat predrazeny sedan,ktery se tvari jako sportovni,od firmy ktera nema zadnou tradici ve vyrobe sport. sedanu,natoz pak treba odkaz na nejake uspechy v motorsportu.Kdyby radsi VW investovalo ty penize do zvyseni jakosti vyroby,tim by si ziskalo asi vetsi prestiz nez nakym passatem R36....
Rozbalit vlákno
0