ja nehraju pólo vůbec ne, to nevidíš, von hraje pólo, je to jasný, to je VÓÓÓÓN !! MÉHO SRDCE ŠAMPIÓN >:D [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz]
PS: ČUCHÁNÍ RAJSKÝCH VÁNKŮ Z LAUFU, VEDE DO HÁJE :-!
1. NEJLEPŠÍ = ELEKTROMOBIL (čistý) [odkaz] [odkaz]
2. LEPŠÍ = LPG / CNG (trochu CO2 a plynů) [odkaz]
3. JDETO = BENZÍN BEZ PŘIDUŠENÍ PŘÍMOVSTŘIK TSI 1995-2009 (CO2 a plyny)
4. HORŠÍ = DIESEL s DPF od 2009 (plyny a rakovinotvorný prach) [odkaz]
5. ŠPATNÝ = BENZÍN TSI bez DPF od 2009 (10x víc rakovinotvorný prachu než varianta 4.) [odkaz]
6. NEJHORŠÍ = DIESEL bez DPF do 2009 (10x víc rakovinotvorný prachu než varianta 5. a 100x víc než varianta 4. a 1000x víc než varianta 3.) [odkaz]
Jsi slepý. Nevidíš ty ošklivé tubusy okolo přístrojů? A ty pouťové zadní svítilny? A ošklivě velká kola.. A co ten volant, který není kulatý? **m by neměl VW v designu dělat ústupky :no::no: Ti lidé si stejně koupí nějakou kreaturu a VW přichází u oddané zákazníky. :no:
Ten článok protirečí sám sebe.
"V celém zbytku světa najdeme jen pár izolovaných ostrůvků, které by se takovou preferencí (v rámci celé Evropy mají diesely stále přibližně poloviční podíl na trhu)."-Takže pomer 1:1 znamená preferenciu nafty? Zaujímavé.
"Na dalších významných odbytištích, jako jsou USA nebo Japonsko má naftový pohon zcela zanedbatelné zastoupení (jednotky procent nově prodaných aut) a podobně je tomu třeba i v Rusku, Brazílii a dalších místech, kde se auta prodávají po statisících kusů za měsíc. Za větší výjimku lze označit třeba Indii, ale tam se zatím, alespoň vzhledem k množství obyvatel, tolik aut stále neprodává."
- To znamená, že USA je vzor? Tiež som si nevšimol, že by v tých ďalších krajinách zvlášť dbali na emisie a zavádzali nejaké Euro 6 - majú podstatnejšie starosti a problémy ako strkať nosy do výfukov.
"Když si k nutně vyšší ceně naftou poháněných aut přičtete i vyšší cenu paliva, která též není ovlivněna jakoukoli protekcí, je celkem logické, že Američané po dieselech netouží."
- Vivat Amerika! Nasledovaniahodný vzor pre všetkých! 8-s
- Inak to je čo za blaf s tou vyššou cenou paliva? O pár riadkov nižšie ten istý článok tvrdí: Nafta je totiž pouze vedlejším produktem celé rafinace, přímo naftu samotnou nikdo „nevyrábí”. Tak keď je nafta nutné "zlo", produkované pri výrobe benzínu, jak môže byť jej cena vyššia?
"...tyto časy se s nastupující emisní normou Euro 6, jejími pokročilými fázemi 6.1 a 6.2 a nakonec i další evolucí s uhádnutelným označením Euro 7 mají změnit."
- No vida, a to je pevne dané, a nič sa s tým nedá robiť a všetci sa poserieme, aby sme tomu tupému euroúradníkovi splnili všetko, čo si jeho modré oči zaželajú. To sakra nikto nevidí, že Európa likviduje samu seba, že buzeruje vlastných ľudí a sťažuje im život a existenciu v mene pochybnej ekológie? Daj najesť kapusty a fazule 20 chlapom a zavri ich do miestnosti - bude tam menej smradu, ak budú dvaja-traja z nich odolní a budú prdieť o 30% menej?
No nevim, ale idelanejsi mi prijde skladovka Civic s 1,4 bez kozeneho volantu, mlhovek a samostvivaciho zrcatka, ale s metlou a hlidanim tlaku kol a 5letou zarukou s cenou o 30tis. nizsi nez 1,2TSI/66 Highline ;-)
Jednoduché, účelné, ale pekné tvary, žiadna extravagancia - toto Polo je pre mňa ideálom malého auta. Dokonca autá v tejto triede delím na Polo - a všetko ostatné.
Malé autá majú buď hrozný interiér alebo exteriér. Napr. frantíci majú palubné dosky u svojich áut ako v autíčkach pre panenky. Japonci zase experimentujú s čudesnými tvarmi budíkov a prístrojov, Ford má u Fiesty ovládačový guláš... Polo je tak konzervatívne, až je krásne.
VW Polo se snaží být nijak konfliktním a tím pádem se trefit do vkusu velkého procenta zákaníků. Ostatně jako celá značka. Chápu, že to někoho může oslovovat, já tento styl na druhou stranu považuji za velmi sterilní a bez nápadů... hlavně ničím nevybočovat. Auto by mělo vzbuzovat emoce, toto je dle mého neslané, nemastné. A proto oslovuje tolik lidí. Je to dobře nebo špatně? To je otázkou každého jedince :-!
V podstatě souhlasím. Jen asi mluvíš o zážitcích VW, když vidí to své okoukané Polo, je tak? Když podobný design vidíš na každém rohu, to se zají, o tom žádná.. ;-)
To je pekná blbosť, čo píšeš... Chodiť do garáže s odporom...
Tak holt musíš ešte na toho Volkwagena niečo došetriť, nech nemusíš pozerať len na toho šlapacieho Moskviča a trpieť tým pohľadom...
Co si představuješ pod vzbuzováním emocí? Negativní stačí? >:-[] Zajdu se občas do garáže podívat jen tak pro radost, ale nemohu říct, že by ve mě vzbuzovalo nějaké výraznější emoce. Líbí se mi, záleží mi na něm, těším se na další projížďku, ale tam to končí.
Negativní bohužel nestačí, i když i to jsou emoce >:D:yes: Auto se mi musí líbit, být "vyjíměčné" a měl by ses těšit na každou jízdu a "kontakt" s ním. Netvrdím, že by to tak měl mít každý, někdo bere auto jako kopu plechu na přepravu z místa A do B... :-!
Preto sa predaval Rick Astley, preto letia kaleraby - orientujes sa na najnizsieho spolocneho menovatela. Zasada je v nicom nevynikat, nikoho neurazit.
CD Astleyho a Rush stalo rovnako. Akurat ze hudba bola len na tom druhom.
Ano ničim nevybočovat a přesto zaujmout to je to co umi malo kdo. V interieru pocit dospělejšiho auta než je tomu jinde. Takže pokud by něco bylo sterilni a bez napadu určitě by se to s uspěchem nesešlo.
tiez som sklamany z tej ceny 1.0Mpi ;-\ , este verim ze snad nova fabia bude lacnejsia s tym motorom ako 10 000 eur ale ked pozeram na ceske ceny pola silne pochybujem :-O
Opravdu nechápu, co pořád řešíš nějaké zoufalé MPi, což bude v Polu i Fabii naprosto okrajová motorizace, asi tak jako v Rapidu, které tam je prakticky jen pro "cenu od ...".
Příplatek za TSi je velmi rozumný na to, že svezení nabídne o 2 levely lepší...
LOL! Jen pro srovnání: Hyundai i20 z výroby (ne skladovka!)
konkrétní nabídka od dealera (střední Čechy) 224 900,- za 1.2 family plus:
6x pytel, ESP+TCS, klima, všechno v elektrice, dělená sedadla se sklopnými sedáky, volant+řadička v kůži, blikače v zrcátkách, MF volant, SB+AUX, parkovací kamera...
S skutečný moto 1.2 který alespoň trochu jede - jinak krásná tichá jízda, pohodlný podvozek (po FL byl kompletně přeladěn).... :-!
Re: LOL! Jen pro srovnání: Hyundai i20 z výroby (ne skladovk
osobne bych vybiral podle vzhledu a sympatii s techto vozu. takze penize by byly az na druhem miste . kupovat neco jen ze to je levnejsi a natriskany vsim moznym, u to u me neplati.
Re: LOL! Jen pro srovnání: Hyundai i20 z výroby (ne skladovk
U techto malych aut, ktere nenabizi nic navic si nema cenu na nic hrat, kor kdyz je jeden vyrazne levnejsi. Tady bych daval jeste prednost skladovkam. I20 je zde jasna volba
Ať žije benzín,
tak za rok změnit diesel není lepší, takže bude omezenou dobu!
Dnes je lepší používat ožívá zážehový motor :-! , atmosférický motor + turbobenzín :yes:
Mam Polo z roku 2004 a hodnotim ho ako drahe a nekvalitne s drahym servisom a drahymi nahradnymi dielmi. Sklamalo ma. Ocakaval som, ze bude kvalitnejsie za tu cenu. Uz si viac auto od VW group nekupim.
ja si myslim ze lepsia volba bude japonec alebo korejec, tam za 10 tisic ojro kupis uz slusne naslapane auticko s poctivym motorom a vybavou a nie nejake holatko bez palubneho pocitaca s interierom nudnym akoby to bolo za trest,
swift je paradny alebo rio, taktiez som zvedavy na novu i20 ktora by mala prist mozno este pred novou fabiou :yes:
ja mam zle skusenosti s polom 6N1 r v 1996 1.4 44KW kde mi 5-ka vypadavala za jazdy a motor dost zral olej, auto malo najazdenych 110 tisic a slo z domu prec, zlata felicia...
ale samozrejme dnes uz je na tom vw asi inak ako pred 10-15 rokmi, vtedy kvalita nic moc, dnes to uz asi bude lepsie aj ked tie TSI by som nechcel ani zadarmo to je fakt
"
KIA-World 11.09.2011 09:51
RIO jasna volba, jasnejsie to uz nebude
Nove rio je jasna volba aj po motorickej stranke aj po stranke dizajnu vybavy ceny a rozmerov auta
tak daleko daleko nic a za nimi polo s fabkou
ja mam jasno"
"KIA-World 09.09.2011 21:16
dnes som ho videl v nakupnom centre, pekne cervene
krasne auto, siroke blatniky krasne svetla aj predne aj zadne , masivny predok, krasny interier, uspech je myslim zaruceny
skvele zaruky a aj motory a dizajn
skoro som spadol z noh ked som rio zbadal skutocna lahodka, vw polo vedla nej vyzera ako chudobny pribuzny "
"KIA-World 26.08.2011 09:42
kral malych aut je tu
nove rio nastoli novu latku a nove hodnoty
neskutocne auto, kam sa hrabe vw fabka punto a dalsia nuda
kia t oeste le nna dalsi rok roztoci to budu predaje "
"KIA-World 04.02. 10:06
« Re: Re: toho som sa obaval
polo sa mi vzdy pacilo , z vw ma jednoznacne najputavesjsi a najzivocisnejsi dizajn, stare polo 6N1 som kedysi jazdil a vlastnil este pred feldou 1,4 44KW, slo to vyborne a zralo 6 litrov bez dusenia starst stop systemo bez vypinania valcov , zlate casy ach autombilizmu ach ajj kdeze su , trosku sice zral olej ale inak fajn motor
skoda len tej prevodovky, 5ka vypadavala a casom aj cela prevodovka odisla, s tym mali problemy vtedajsie pola aj ibizy. Oficialne mi to aj v servise auto gabriel kosice potvrdili ze prevodovky stareho pola boli poruchove a mali snimi kopec problemov, nevymyslam , mne pri 80tke vypadavala 5ka, co uz, ziadne auto nie je super, s tym musi clovek ratat.
momentalne je mojim favoritom swift, ale nielen kvoli cene, proste sa mi paci, rio je tiez pekne a uvidime s cim pride nova I20, fabia bude iste lacnejsia ako polo takze tam sa spolieham ze za tych 10 000 by mozno mohla byt s 1.0Mpi uvidime, momentalne o nic nejde, skor nez o rok rok a pol to nie je aktualne takze zatial len sondujem a sledujem ceny a modely"
Ono nakoniec to Polo nie je až také zlé, keby naň máš a to RIO už asi došlapalo, lebo by si naň aj mal, ale radšej si kúpiš Swifta... >:D
No ja som uz rozhodnuty, ze dalsie auto bude japonske. Bud Mazda 3 2.0 vo vybave Challenge alebo Honda Civic 1.8 vo vybave Sport alebo Toyota Auris 1.6 vo vybave Style. Vsetko to stoji okolo 17 000 eur a ma to atmosfericky benzinovy motor a slusnu vybavu.
Tady bych jednoznacne volil mezi Mazdou a Hondou. Toyota bude zrat v 1,6 vice a bude jezdit hure. Kouknul bych na potrebu kufru vetsiho kufru a rozhodl se ;-) Obe jiste splni ocekavani na rozdil od uvedene spotrebky
mysli treba 5gti. parada, ktera si i po tech letech utre s timhle polem p.r.d.e.l. (kdyz se tu nesmi psat r.i.t.) ;-) kup si rendlika, budes prekvapenej :-)
Tak ta cena je někde z paralelního vesmíru, ale to chce čas jako u Rapida. ;-) Ceny půjdou dólů a musí protože tohle není konkurence schopné navzdory tomu, že jde o dobré auto. Za tuhle cenu s astmatickou 1,0 MPI a na plecháčích to je hodně blbej fór. ;-\
Je spousta aut a motorizací, kde je cena dle přesvědčení spousty diskutujících jako z paralelního vesmíru. Přesto se prodávají dobře (OIII, Rapid ...). A jné, kde je cena objektivně nízká, jsou přesto propadáky (P301, C-Elysee).
Je prostě nutné se smířit s tím, že je čím dál více lidí, pro které rozdíl pár desítek tisíc v ceně auta skutečně není zásadní argument proti faktoru líbí se/nelíbí se, chci / nechci. A v každém segmentu jsou auta velmi rozdílných cen, protože potenciální zákazník třeba tohoto VW se s velkou pravděpodobností nebude koukat na auta z této třídy od K/H nebo Dacie, resp. to tak bude obvykle i naopak.
Tady se ale bavíme o autech třídy B ;-) To co píšeš ty nepochybně platí, ale spíše u aut nižší střední třídy, střední třídy....
Opravdu bych rád poznal člověka který si půjde koupit Polo s vydechlou 1,0 MPI za cenu slušně vybaveného vozu nižší střední třídy, který bude mít výkonější motor, větší prostornost a užitnou hodnotu.
Nepopírám kvality Pola, to snad ani nejde protože je to opravdu solidní auto, ale pro člověka se schopností logicky přemýšlet to nemůže být lákavá nabídka.
Pokud jde o Rapida tak ten byl přesnou ukázkou přestřelení ceny z počátku prodeje. Škodovka musela cenu snížit a až pak se začalo něco dít. Nyní prodejním číslům napomůže Spaceback. A já osobně bych upřednostil v rámci koncernu právě ten Spaceback před Polem.
Měl jsem možnost jet s 1.9 TDI 77 kW, výkonově je samozřejmě znát převaha nový 1,4 TDI tříválec, ale jinak je to splašený šicí stroj, subjektivně i docela hlučný. Samozřejmě pokud si koupíte 1,9 TDI 74 kW tak to je zase úplně jiný kafe, ale za víc peněz.
To mám já ve svým starým šrotu, ale pořád spokojenost.
[odkaz]
Ale to v roce 2002 kupovala firma za nekřesťansky velký peníze ale zase tam byl odpočet DPH. Teď si asi budu kupovat za svoje tak bych šel asi do 1,2Tsi nebo 1,0Tsi.
Příplatek za dýzl je asi moc vysokej. Teda mluvím o FIII >:D .
Celkom by ma zaujímalo porovnanie oboch motorov v reálnej prevádzke. Ako sa prejaví o 4 kW väčší výkon a o 17 nm menší krútiaci moment? Nemám problém jazdiť v aute so slabým motorom, ale 95 nm sa mi zdá byť málo, asi to bude lenivšie. Po tejto stránke to bude krok späť. Ale spotreba bude u 1,0 lepšia, čo je super.
Budeš to musieť viac točiť. Krútiaci moment je smerodatný a ani tak nie jeho absolútna hodnota ako jeho priebeh. Výkon je veličina skôr "na oko", prakticky ju nezmeriaš, iba vypočítaš - aj meranie výkonu na valcoch je vlastne meraním krútiaceho momentu a výpočtom.
Pokud budeš jezdit z 90 procent po městě, s prázdným autem, bude ten motor určitě dostatečný, zvlášť pokud píšeš, že nemáš problém se slabším autem. Já bych teda neváhal ani chvíli a připlatil si za TSI, ten příplatek je nastavený hodně rozumně.
Jinak k tomu porovnání s jinými motory, coby student prvního ročníku na VŠ, když jsem neměl ještě praxi ve studovaném oboru jsem měl brigádu rozvoz pizzy a měli jsme Citroen C1, což je tříválec, 999 ccm, 50kw, čili výkonově hodně podobný motor. Auto jelo příjemně, ale muselo se tomu šlapat hodně na krk, čili plyn měl 2 pohohy, cihla, nebo noha dole. Takže jak psal někde Topper, že to jelo 120, kopec nekopec, to ano, ale za cenu, že jedeš na vytočenou trojku, prostě tam kde by jsi s TSI jel v pohodě, tady si pro ten výkon budeš muset opravdu do vysokých otáček.
Souhlas (s celým vláknem). Stačit bude, spotřeba slušná, ale živě moc působit nebude, zřejmě i ve srovnání s HTP, a člověk se pěkně nakvedlá. Příplatek za TSI se podle mě vyplatí.
Problém je, že si člověk samozřejmě přidá paket za 11 litrů, metlu a už se dostává na cenu o třídu větších vozů.
To je pravda, že jsi cenově jinde, ale radši bych oželel metalízu, ale ty peníze bych vrazil do TSI, protože 50 kw z litrového motoru je jiné než z 1,2... ale pokud někomu opravdu stačí slabší motor, nebo opravdu nevyjede z města tak proč ne. Mě taky pár lidí nevěřilo, že v C1 je pouze litrový motor, když jsem je vezl, ale to potom vytáčíš dvojku k 70, na trojku jezdíš 130 aby to jelo... A v tak malém autě je pohom strašný rámus a spotřeba taky pěkně leze nahoru
Člověk se nakvedlá, tím pádem bude v kabině hluk, protože přeci jen je Polo malé auto a spotřeba tím pádem taky nebude tak růžová. Řekl bych, že klidně vyšší než u TSI obzvlášť pokud se dostaneš za město. Ale pro někoho nenáročného jak píše sám Umo, proč ne. Já bych ty peníze místo do metalízy vrazil do TSI. On ten Citroen taky jel pěkně, spousta lidí nevěřila, že tam je jen litrový motůrek, ale jezdilo se běžně 70 na dvojku, na dálnici 130, 140 na trojku až pak se řadila čtverka, aby to slušně jělo a potom už je velký hluk a spotřeba taky leze nahoru.
Jasně, s tím souhlasím. Spíš jsem to myslel tak, že racionálně uvažující kupující už zauvažuje třeba i nad něčím z nižší střední. Cenový odstup už někdy není velký ani u výkonnějších motorizací...Ale to už je zase o prioritách.
Je naprosto logické, že cenově se třídy překrývají. Jen jde o to, zda potřebuješ jít do vyšší třídy, ovšem se slabším výkonem a výbavou. Je potřeba si vyjasnit priority. Problém fejsliftovaného Pola je, že pokud chceš 1,2TSI (81kW), musíš vzít výbavu Highline. V nižším Comfortline není prostě k dispozici. Zatímco v zatím ještě stávající verzi byly původně výbavy Trendline a Comfortline s jakýmkoliv motorem. Jádro pudla tedy spočívá v tom, že pokud preferuješ výkon motoru před stupněm výbavy, máš prostě smůlu. Jsi nucený vzít nejvyšší výbavu ač o ni, kvůli výsledné ceně, vlastně nestojíš. Díky cenové politice se tedy jedná o "AUTO BEZ KOMPROMISŮ".
Taky jsem si říkal, že je škoda, že silnější TSI není k dispozici s Comfortline, určitě bych upřednostnil silnější motor se základní výbavou, která je velmi slušná. Pokud někomu Polo velikostně stačí, nemá podle mě cenu kupovat o třídu větší auto, když takhle člověk dostane opravdu slušně vybavené a výkonné auto.
Isteže by bolo aj pre mňa lepšie jazdiť v tsi. Ale obávam sa vyšších servisných nákladov a nespoľahlivosti. Preto sa orientujem na atmosferické, aj keď slabšie motory. Momentálne jazdím na fabii htp a len veľmi nerád by som presadal v budúcnosti do niečoho slabšieho a lenivšieho. Ten kruťák 95 Nm ma vyslovene desí. Mrzí ma takáto obmedzená ponuka atmosfér u koncernu.
Ono opravdu záleží kolik toho ročně najezdíš, kde ty kilometry najezdíš a jestli jezdíš sám. Pokud jezdíš opravdu v jednom nebo ve dvou, jezdíš jen po městě, tak bych se toho mpi určitě nebál, když na to budeš trošku šlapat, bude spotřeba jak u TSI a brzda městského provozu s 50 kw určitě nebudeš.
Když už bych bral takhle povedené a dobře vybavené auto za skoro 300 tisíc, těch 12 bych si neváhal připlatit.
Ono je to opravdu těžké takhle někomu radit, ale já bych při jízdách ve 4 lidech a nájzdu 15 za rok šel opravdu do TSI nebo bych se podíval asi jinde. Klidně na výprodejovou Fábii s 1,4, pokud máš strach z turba, motor je to konstrukčně jednoduchý a pojede líp jak htp. Akorát že Polo je hezčí a při dorovnání výbavy bude cena hodně podobná
Tak bavíme se o ceně kolem 300, pokud by to byla podmínka, vzal bych TSI, odpustil bych si další výbavu a bylo by to tak tak. Pokud by nebyl problém dalších 40 připlatit, vybíral bych taky mezi Golfem a 308
Ďakujem za názory, našťastie nové auto budem riešiť až o cca 5 - 7 rokov. Možno vtedy už bude mať koncern v ponuke len turbomotory a budem nútený ísť do inej značky.