Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: VW pracuje na SUV s technikou Amaroku. Bude vypadat takto?

Volkswagen chce v následujících letech expandovat v segmentu SUV. Jedním bude patrně terénní vůz namířený proti Toyotě Land Cruiser.
Zpět na článek
22. 8. 2016 12:45
22. 8. 2016 16:47
Avatar - Uživatel_5340709
22. 8. 2016 12:05
A já myslel,
že je to FC Dusteru. :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
22. 8. 2016 12:28
to ze to bude
technicky vychadzat z amaroku este neznamena ze to bude mat aj vizaz amaroku .... zoberme si take pajero sport ... ktore technicky tiez vychadza z L200 ale v reale na pohlad to clovek ktory o tom nevie ani nezisti .... a podla mna je dizajn sucasneho amaroku uz davno prekonany a hodne zastaraly a tak ovela skor ocakavam uz vizaz podobnu tejto studii [odkaz] ktora uz ozaj posobi vzhladom na aktualny trend velkych SUV ( na rozdiel od amaroku ) moderne a aktualne a dynamicky a nie ako zastarala skatula :yes:
Rozbalit vlákno
0
22. 8. 2016 12:45
VW
Na trzích Jižní Ameriky, Afriky a Austrálie se tyhle osobní deriváty pick-upů prodávají už léta. V Evropě se myslím taky třeba Nissan Pathfinder neprodával špatně, stejně tak kdysi Pajero Sport. Aktuálně snad uvažuje Ford o tom, že by v Evropě zkusil prodávat Everest, což je v podstatě upravený Ranger.
Je docela s podivem, že největší automobilka nechává tenhle tržní segment neobsazený.
Rozbalit vlákno
0
22. 8. 2016 12:55
Design je přakvapivý,
vypadá to jako VW!
Rozbalit vlákno
0
22. 8. 2016 14:37
A je to vůbec šťastná volba ?
Amarok má dva druhy pohonu všech kol, žádný z nich však zdaleka nedosahuje kvalit systému jaký má LC. Myslím že VW ani velkou masírkou zákazníků tenhle hendikep jen tak nesmaže
Rozbalit vlákno
3
23. 8. 2016 08:55
Re: A je to vůbec šťastná volba ?
Nelze srovnávat Amarok s LC, ale s Hiluxem.
V současné době však ani srovnání s LC nevyznívá pro Amarok špatně:
A: 3.0 V6 se 165kW/550Nm + 8st. převodovka ZF (bez redukce)
LC:2.8 R4 se 130kW/450Nm + 6st. převodovka Aisin (s redukcí)
Netřeba dodávat, že v obou případech se jedná o stálý pohon všech kol, vyšší výkon a vyšší počet převodových stupňů částečně v terénu eliminuje u VW chybějící redukci, na silnici je poměr sil předem jasný.
Srovnávat Amarok V6 s Hiluxem (R4 110kW), pokud jde o jízdní výkony, dnes už prakticky nemá smysl (tím netvrdím, že Hilux je špatný, to je snad zřejmé).
23. 8. 2016 09:53
Re: A je to vůbec šťastná volba ?
Väčší počet prevodov neznamená nič pokiaľ nie je jednotka dostatočne krátka. Takže ak auto pripravili na testy spotreby a nie na teraz, tak stupňov môže byť aj 12. Okrem toho Hilux je auto často využívané záchrannými zložkami pre jeho odolnosť a tu musí VAG na povesti trochu zapracovať.
No a auto na obrázku by už nebol konkurent Hiluxu, ale práve LC.
23. 8. 2016 10:11
Re: A je to vůbec šťastná volba ?
Pokud bude auto na obrázku vycházet z Amaroku, tedy primárně z konstrukce pick-up, tak bude konstrukčně konkurovat daleko více Toyotě Fortuner než LC.
LC je od počátku konstruován jako osobní off-road...
Na závěr opakuji, co jsem už napsal výše, spolehlivost apod. Toyotě neberu, ale srovnával jsem jízdní výkony a tam je rozdíl mezi produkcí VW a Toyoty nyní propastný... je to dáno tím, že Toyota na rozdíl od VW nemá "kde brát". VW by také nevyvíjel V6 diesel kvůli Amaroku, ale když ho má Audi, tak proč tuhle konkurenční výhodu pořádně nevyužít.
22. 8. 2016 15:48
To snad radši ne
Jestli by to bylo týhle "studii" jenom trochu podobný, tak by to byl pěknej humus. Tohle se fakt nepovedlo >:D
Rozbalit vlákno
0
22. 8. 2016 16:47
pracuje
a hele kodiak 2
Rozbalit vlákno
0
24. 8. 2016 07:27
Takže asi takhle
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0