Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: VW slíbí zaměstnancům amnestii, pokud promluví o Dieselgate. Ale ne úplně všem.

Kvůli strachu o ztrátu zaměstnání možná dosud někteří zaměstnanci Volkswagenu drželi jazyk za zuby. Prý se nemají čeho bát, avšak ne úplně všichni.
Zpět na článek
31. 10. 2015 08:58
31. 10. 2015 11:58
31. 10. 2015 09:09
31. 10. 2015 10:03
2. 11. 2015 02:17
31. 10. 2015 09:32
31. 10. 2015 10:05
31. 10. 2015 11:11
31. 10. 2015 11:14
31. 10. 2015 14:46
31. 10. 2015 15:05
31. 10. 2015 18:10
1. 11. 2015 08:34
1. 11. 2015 20:55
31. 10. 2015 17:37
31. 10. 2015 18:03
31. 10. 2015 13:38
31. 10. 2015 11:08
31. 10. 2015 11:30
31. 10. 2015 22:15
31. 10. 2015 12:20
31. 10. 2015 13:40
31. 10. 2015 13:05
31. 10. 2015 17:48
31. 10. 2015 17:58
31. 10. 2015 08:58
redaktori
A jak to bude s mistnimi redaktory na Auto.cz >:D 8-s
Rozbalit vlákno
6
Avatar - WinDiesel
31. 10. 2015 11:58
Re: redaktori
ti už si amnestii udělili sami mnohokrát ... >:D
31. 10. 2015 09:09
Re: redaktori
jj, folcFágen.

Redakce, opravte si VV, předpokládám, že jste mysleli VW :-)

Anebo se jedná o Věci Veřejné?
Avatar - Jaros71
31. 10. 2015 10:03
Re: redaktori
Tay mi to připadá jako reklama na VV..VĚCI VEŘEJNÉ?
ŽE BY BÁRTA KOUPIL auto.cz??? >:D
Avatar - Ja Prvni 123
31. 10. 2015 10:31
Re: redaktori
Spatne... ale dobre jim tak, kdyz neumi napsat ani VW.
:-(

To je proste sila, tady... obavam se, ze se blizi "konec filmu".

:-(
2. 11. 2015 02:17
Re: redaktori
Říká ti něco zkratka ČTK?
No toto!!!
Amnestie? Proc? Vzdyt podle místních VAGinistu se nic nestalo. Koncern nepodvádel a k podvodu se ihned priznal. Zeby zase nejaké spiknutí vlády USA která chce znicit Evropu a predevsím ubohý Volkswagen? >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
0
31. 10. 2015 09:32
VW a mrtvi
Zaujimave, co som sa prave docital. Tak nejaki americki vyskumnici chcu koli afere so skodlivinami vo VW dokazat aj pocet mrtvych, ktorich zabili prave zmienene emisie. Podla clanku tak VW zapricinil len v Amerike zatial 60 mrtvych.
[odkaz]
[odkaz]

Som velkym kritikom koncernu VW, ale to, co uz v Amerike vymyslia, to uz niekedy musi rozum stat. Samozrejme, ze tych 60 mrtvych nijako nemozu dokazat (co sa aj v clanku pise). Ak by to dali v Amerike pred sud, zaujimal by ma vysledok
>:D
Rozbalit vlákno
15
Avatar - Jaros71
31. 10. 2015 10:05
Re: VW a mrtvi
amíci jsou blázni..několik týdnů v USA mi jako turistovi stačilo , jezdit se tam nedá , všude 30-50 mil..hrůza a ty dálky.
Jídlo děsné a soudí se vždy a všude.. 8-s
Zlatá EVROPA.. :-)
Avatar - Ja Prvni 123
31. 10. 2015 10:33
Re: VW a mrtvi
A v cem je Evropa zlata?

Na dalnici stojici fronty, scitame mrtve na silnicich, obeti zbytecne spechajici lidske blbosti...

A pocitame stovky, tisice, miliony imigrantu... a platime nocleh a kapesne invazivni armade dobyvatelu...

Co je zlateho?
Avatar - Đawson
31. 10. 2015 11:11
Re: VW a mrtvi
kdybys to měl brát takhle, tak na světě už neni nikde zlaté místo >:D
Avatar - Ondore
31. 10. 2015 11:14
Re: VW a mrtvi
Tak si rozoberme, čo si napísal:
- "amíci jsou blázni.." - definuj to, ak hovoríme o šoféroch, sú ďaleko ohľaduplnejší
- "jezdit se tam nedá - široké rovné cesty, väčšina ciest na lepšej úrovni ako naše diaľnice, výborné značenie, fakt utrpenie >:D
- "všude 30-50 mil..hrůza" - t.j. 50-80 km/hod. - áno, v mestách a prímestkých oblastiach, lebo u nás môžeš valiť po meste - počkaj, tiež 50 km/hod..... >:D
Edit: Doplním - na diaľniciach sú limity rôzne podľa štátu, až na pár výnimiek je to obvykle medzi 70-80 mph, t.j. 110 - 130 km/hod., takže - ako u nás...
- "a ty dálky." - zoberme to medzi východným a západným pobrežím, z New Yorku do Los Angeles je cca 4.500 km, čiže cca toľko ako z Lisabonu do Moskvy (tá je v Európe, keby niekto nevedel). Ak by si chcel ísť na hranicu Európy a Ázie, napr. do Jekaterinburgu, tak to je cca 6.300 km. Takže vzdialenosti v Európe sú ešte väčšie, v oboch prípadoch to každý normálny človek cestuje lietadlom.
- "Jídlo děsné" - jasné, hot-dogy u nás sú delikatesa. Aj tam si môžeš vybrať, či pôjdeš do fast foodu alebo michelinskej reštaurácie, ktorých tam nájdeš cca 170, neporovnávaj úroveň jedla ak si tam šetril a jedol v tých najlacnejších reštauráciách.
- "a soudí se vždy a všude.." - toto si asi len čítal v novinách, alebo si zažil niečo reálne? Ale viem na čo narážaš, tie najabsurdnejšie prípady sa tu často pretriasajú, ak si mám ale vybrať, či by som chcel súdnictvo, kde vrah dostane 8 rokov a za dobré správanie ho pustia po piatich, alebo súdnictvo, kde vrah dostane min. 25 rokov, tak beriem to druhé. Tipni si, kde to asi tak je...
- "Zlatá EVROPA.." - trávil si tam krátku dovolenku, o USA vieš prd, ale napriek tomu súhlasím, tu sme doma >:D
31. 10. 2015 14:46
Re: VW a mrtvi
Tleskám a smekám klobouk. Roštípnul jsi ho věcnými argumenty jak blesk topol. Skvělé a pravdivé. Možná mu vadilo že nemůže kalit po dálnici stoosmdesát a předjíždět dva kamiony v odstavném pruhu jak to dělají bezmozci v Čechách.
31. 10. 2015 15:05
Re: VW a mrtvi
I tam jsou mista, kde se tech 180 "da". Navic ty kamiony tam muzou jezdit stejne rychle, jako osobaky.
31. 10. 2015 18:10
Re: VW a mrtvi
já netvrdil že to tam nejde. Já narážel na to že amíci jsou daleko disciplinovanější než češi. A to je fakt.
Avatar - Ondore
1. 11. 2015 08:34
Re: VW a mrtvi
Jaros71 sa predviedol ako znalec krajiny a ľudí, veď k poznaniu stačí tak málo, vybehneš niekam na dovolenku a vezmeš v požičovni auto. Napísal len pár málo slov, ale v nich mal odvahu hodiť celý národ do jedného vreca, stal sa znalcom dopravy a dokonca aj súdnictva. Ľudom ako on sú zbytočné školy, sedliacky rozum mu jasne hovorí, že 30 mph v americkom aute je desne pomalé oproti 50 kmh vo volkswagene :yes:
Kedysi sa u nás tradoval vtip, že počet mentálne poslabších obyvateľov je okolo 35 %, čo sa zhodovalo s počtom ľudí voliacich Mečiara. Súdiac podľa palcov ktoré som vyššie dostal sa človek nutne musí domnievať, že to percento sa medzičasom zvýšilo ;-) >:-[]
Re: VW a mrtvi
:yes: :yes: :yes:

To procento je rozhodne vyssí.
1. 11. 2015 20:55
Re: VW a mrtvi
jake procento gulgíte? těch spolustraníků co ti zemřelo na sinaji?
31. 10. 2015 17:37
Re: VW a mrtvi
Jsi holt českej balík. To podle tvých komentářů víme všichni. 8-s Modelovej VAGista.. :no:
Avatar - praděda7
31. 10. 2015 18:03
Re: VW a mrtvi
Mýlíš se hochu. Amící nejsou blázni. To jen v US mají nadbytek právníků, kteří se musí nějak živit... :-!
31. 10. 2015 19:45
Re: VW a mrtvi
" ...několik týdnů v USA ...jezdit se tam nedá.." :-! Diagnoza: idiot.
31. 10. 2015 11:08
Ryba smrdi od hlavy
Pokud neco takovyho vedeni nevedelo, pak je to spatny vedeni.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ondore
31. 10. 2015 11:30
Amnestia
Poplatok Deloitte za audit zabezpečí, že vyšetrovanie dostane nálepku serióznosti, pretože je to renomovaná spoločnosť. Ehm, ako keby sme už nezažili, že súčasťou zmluvy môže byť časť o utajovaných skutočnostiach, ktoré sa do správy nedostanú. Chcete serióznosť? V platenom audite ju nehľadajte.
Amnestia - zo zverejneného mi pripadá, akoby sa hľadali vinníci tam dole, predpokladám, že chlapík vo vývoji, ktorý medzi svojimi mailami nenájde, že to robil na príkaz šéfa bude mať sakra smolu...
Rozbalit vlákno
1
31. 10. 2015 22:15
Re: Amnestia
Tie "slovutné" auditorské molochy spievajú takú pieseň, aký chlieb jedia.
U nás pre štát už poradili, bohužiaľ, veľakrát. Vždy po rokoch sa však zistilo, že čísla neboli akosi kóšer.
BTW - kauzu Enron.
31. 10. 2015 12:20
Kdo ví nepoví
Kdoví jestli v tom nemá prsty Porsche ... dobrá zaminka aby se jim podařilo udělat to o co se snaží takovou dobu ovládat cely VW Group .... a když sem se díval na emisní testy ostanich aut kde jich testovali cca 50 a prošlo jen pár 80-90% neprošla, tak tomu začínam i věřit
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Ja Prvni 123
31. 10. 2015 12:56
Re: Kdo ví nepoví
Jses blbej nebo placenej?

To uz tady zas dlouho nezaznelo, co...

Ano, vetsina dieselu ma problem... za urcitych podminek a o trochu.

Ale VW je daleko nejhorsi - a pritom mel tu drzost postavit svou obchodni strategii na "clean diesel"...

Cistej podvod.

Howgh.
Avatar - Ji/Ri
31. 10. 2015 13:43
Re: Kdo ví nepoví
S tímhle tu neuspěješ. Tady se podvod zlehčuje. Tady musíš mávat, hekat a výt směrem k vlkohradu se skloněnou hlavou namazanou gelem.
Podvod je podvod. Jen některým to vůbec nevadí.
31. 10. 2015 16:03
Re: Kdo ví nepoví
Jak neuspěju to tady všem leží VW tak moc v žaludku ? PŘÍKLAD :
50 automobilu má od výrobce schvalené že je to EURO 6 ,ale při měření zjístí že je jsou tam šílene hodnoty a neprojde 40 aut tak těch 40 aut podvádí a o kolik moc kecají takovou dostanou pokutu "krát" kolik těch auto prodali zákazníkům.
Tohle je podle mě spravedlivé
31. 10. 2015 22:07
Re: Kdo ví nepoví
Ji/Ri , je to tak. Aj u nás je už ľud tak odchovaný na podvodoch a hrabivosti štátneho manažmentu, že im takéto veci nezopnú, ani keď im dáš 220V. :'-(
31. 10. 2015 15:55
Re: Kdo ví nepoví
Nejhorší ??? viděl si vůbec ty testy ADAC na oxidy dusíku ja vidím VW nanejvíš v prostředě horší je např. Jeep Grand Cherokee 3.0 V6 Multijet jen pro upřesnění ty emise měl 6x větší než VW Touran 2.0 TDI BMT Higtline to ti příde normalní "EXPERTE" a tady brečíš nad umírani lídí a ptáčků a pokud je podle testu VW někde uprostřed jak je možne že ty jiné automobilky vůbec mají EURO 5 nebo 6 když taky nesplňují ale při měření emisí projdou ? to už neni podvod ?
31. 10. 2015 17:41
Re: Kdo ví nepoví
Na testy ADAC sa ti každý vyprdne, môžeš 3x hádať prečo.
31. 10. 2015 13:40
Re: Kdo ví nepoví
Jenomze VW mel jako jediny tu drzost lezt s diesely do Ameriky. Co prochazi v Evrope je jina vec. Tady se diesel bere jako ekologicka varianta. Na ukor zdravi lidi.
31. 10. 2015 13:05
proč ?
Ono se lidi možná nebojí mluvit ale ono asi není o čem . Někdo dal nařízení a další už dělali co se po nich chtělo .
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ada je zase tady
31. 10. 2015 13:55
Bouře ve sklenici vody
Za všechno totiž mohou nesmyslné způsoby měření exhalací u aut. Pokud by se tyto způsoby aplikovaly na všechny vozy v reálném provozu (a daně by se odvozovaly od počtu gramů skutečně z výfuku vyšlých CO2, CO, NOx , sazí atd.. krát jejich škodlivost pro životní prostředí a nemontovaly vy se jako spotřební daň k ceně paliva), musely by se především z provozu vyřadit všechny benzínové vozy, protože vlivem mimořádně nízké energetické účinnosti produkují na jednotku výkonu tak ohromné množství skleníkových plynů, že by si jejich provoz nemohl nikdo dovolit. Ale ono časem dojde i na takové měření a benzínové motory skončí stejně, jako podobně zastaralý parní stroj :-!

A to ani nehovořím o tom, jak velký mají američtí ekonomisté zájem na poškození hospodářského postavení Evropy...
Rozbalit vlákno
7
31. 10. 2015 14:54
Re: Bouře ve sklenici vody
A realita je takova, ze benziny jsou nejen cistsi, ale taky vykonnejsi. Jenom se vztekejte, ropaci, dobre vam tak...
31. 10. 2015 17:43
Re: Bouře ve sklenici vody
Menšie zlo nie je zlo? Velebíte tu podaktorí benzín, akoby púšťal cez výfuky fialky...
31. 10. 2015 18:13
Re: Bouře ve sklenici vody
Hned po plynu je benzin nejcistsi zname palivo. A zaroven i uzivatelsky nejprijemnejsi.
31. 10. 2015 19:50
Re: Bouře ve sklenici vody
".... je benzin nejcistsi zname palivo". "Atom" je nejcistsi. >:D
31. 10. 2015 17:46
Re: Bouře ve sklenici vody
Za všechno totiž mohou ... ty podvodníci z VW. Ostuda jak řemen :no:
31. 10. 2015 20:06
Re: Bouře ve sklenici vody
"...z provozu vyřadit všechny benzínové vozy, protože vlivem mimořádně nízké energetické účinnosti produkují na jednotku výkonu tak ohromné množství skleníkových plynů, že by si jejich provoz nemohl nikdo dovolit." :-!
Blah, blah, blah.
Jak ohromne mnozstvi? Kdo by na tom asi tak vydelaval? :-!
Avatar - Hammunasakra
31. 10. 2015 14:00
Drtivá porážka
Koukněte na hodnocení :yes: :no:

Pamatujete první tejden po zveřejnění? Jak byli VAGnisti vyděšený?
Už se zase oklepali a drtivě vítězej :yes: >:D

Pravda a láska a taky rozum a,smysl pro fair play dostávaj pěkně na p.del :yes: >:-[]
Rozbalit vlákno
21
Avatar - AUDIRS6
31. 10. 2015 14:11
Re: Drtivá porážka
Prepisujte príručku českého pravopisu, hneď 2x >:D
1. "Jak byli VAGnisti vyděšený?" - teda neviem, ale myslím, že to "vyděšený" má byť na konci s mäkkým "í" >:-[]
2. Hammunasakra je vraj synonymum k : "Pravda a láska a taky rozum a,smysl pro fair play" >:-[]

Pozeram, ze dnes tu bude znova veselo... >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - Hammunasakra
31. 10. 2015 14:15
Re: Drtivá porážka
1. Vyděšený je to samý jako vyděšeni. To samý je to totéž jako to samé ;-)

2. To máš správně :yes: >:D

Teda skoro >:-[]

Užijte si to já si du užit skvělýho počasí :-)
Avatar - AUDIRS6
31. 10. 2015 14:22
Re: Drtivá porážka
S tym pocasim a pobytom vonku suhlasim.
Radsej sa idem venovat svojmu hafanovi ako sa tu o nezmysloch hadat s tebou >:-[]
31. 10. 2015 17:48
Re: Drtivá porážka
Není třeba se hádat, stačí když tady tučně napíšeš. "VW je parta podvodníků". 8-s
Avatar - AUDIRS6
31. 10. 2015 18:06
Re: Drtivá porážka
A ako sa da pisat "tučně" ? Napisem ti toho o dost viac. >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] ;-)
31. 10. 2015 19:24
Re: Drtivá porážka
Zkus to třeba tahkle VW je parta podvodníků. Víc toho nepiš, stačí tahle pravdivá věta. Pak už se tady nemusíš hádat a zesměšňovat. 8-s

PS: pokud nevíš jak se píše tučně v diskusi, napiš, rád ti poradím. lol
Avatar - AUDIRS6
31. 10. 2015 19:29
Re: Drtivá porážka
Vidim, ze ucitel z teba nebude - na odpisovanie som moc nebol. ;-)
Takze tlacit mi do ust tvoj drist - na nic ine sa nezmozes. No a o tom kto sa tu strapnuje...>:D
Nechaj tak... :-) Vidim, ze dnes vas je tu mudrcov a klamarov akosi pozehnane. >:-[]

Edit: Toz editovat ti to ale ide >:D
Nuz, vrana k vrane ( Hamunnasakre ) sada, rovny rovneho si hlada... >:-[]
Re: Drtivá porážka
Neríkalo se spís ze Hammuna ke Kylii sedá? >:D >:D >:D
Avatar - AUDIRS6
31. 10. 2015 19:41
Re: Drtivá porážka
Asi joooo, uz ma to ale preslo. ;-)
A na tu Hamunnasakru sadlo asi nieco horsie... >:-[]
Avatar - Hammunasakra
31. 10. 2015 23:50
Re: Drtivá porážka
Opatrně! ;-)

Jak totiž koukám na hodnocení :yes: :no: v diskuzi přesně jak sem napsal: VAGnisti opět drtivě vyhrávaj >:D

A nechceš mi tvrdit že VW je nevinná obět a vlastně o nic nejde a to samý dělaj úplně všichni a vedení o ničem nevědělo atd. atp. nebo? >:-[]
Avatar - Hammunasakra
31. 10. 2015 23:52
Re: Drtivá porážka
IPO ty si tak vtipnej a nápaditej = přesně jak by od tebe člověk očekával >:D >:-[]
31. 10. 2015 19:38
Re: Drtivá porážka
Nechtěl si se tady hádat, tak ti jen nabízím jednoduché řešení - napsat pravdu. Když nechceš, nevadí. Alespoň si se přiučil, že je možné v diskusi psát tučně. >:-[]
Avatar - AUDIRS6
31. 10. 2015 19:50
Re: Drtivá porážka
Toto mam na vas pokemonoch rad - radi by ste sa hadali, ale ked sa od vas chce jedna konkretna vec ( v tomto pripade normalny navod ) tak sa tu budete do krvi ohanat naucenymi frazami a prd z toho... 8-s
Ty si vysetrovatel, prokurator a sudca v jednej osobe, ze mozes takto bohorovne napisat co si napisal ?
Ja niesom ten klasicky typ koncernovca, ja si totiz viem vybrat. Dobre vybrat... ;-)
Takze neviem, preco by som sa mal starat o nejake poondiate nafto-gate, ked naftaka z koncernu som este nemal a ani neplanujem mat. To ti ale tvoja kratkozrakost neumoznuje - vnimat taketo malinke bezvyznamne rozdiely, vsak ... ;-)
To, ze niekto urobil chybu je jasne. Takze ja, kedze niesom ani vysetrovatel ani nic podobne, si pockam na oficialne vysledky. Dokonca ma ani neprekvapi, ze niektore hlavy co padli, padli pravom a naopak niekto si mozno nasypal popol na hlavu predcasne. Nie, neidem sudit, pockam si. Mna totiz zaujima ako to bolo a prebiehalo cele - koho to bol napad, kto sa na tom podielal a kto k tomu akou mierou prispel. Proste vsetky suvislosti. A nie sa tu ako vy tatori vytiesat ze hehe - odvolali henteho a henteho...
U M.W.-ho bola ale jeho rezignacia ocakavatelna. Keby som bol ja na jeho mieste, urobim to iste. Sefovat 600 000 ludom a ociernit defakto znacku "made in Germany" - to je moc silna kava, som zvedavy ako to vplynie na celu nemecku ekonomiku a nielen na koncern... :-!

Noooo, a keby si nebol tatoroidny pokemon, mohla byt velka cast mojho prispevku tucnymi pismenami.
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - Ja Prvni 123
31. 10. 2015 14:57
Re: Drtivá porážka
No, popravdě s tím pravopisem má pravdu... ale přijde mi to méně podstatné: věcně s Tebou souhlasím.

;-)
Avatar - Ji/Ri
31. 10. 2015 16:54
Re: Drtivá porážka
NEní.... píšeš jak guma.
Re: Drtivá porážka
1. Nepíse se VAGnisti ale VAGinisti.

2. Hamunnasakra je vypatlánek který si zrejme z nejakého duvodu mysí ze to jeho pozérské psaní rádobyslangem je strasne "cool". Jinak v jiných diskusích, mimo ACZ, má jiný styl psaní. Clovek který mení styl písemného projevu podle webu na kterém diskutuje. Proste vypatlánek. >:D >:D >:D
31. 10. 2015 17:44
Re: Drtivá porážka
Póza nemusí mať s inteligenciou nič spoločné. ;-)
Ten istý človek môže diskutovať pod dvomi rôznymi nickami, a jedného môžeš považovať za pohodového človeka s hlavou a druhého za vypatlanca...
Myslíš, že sa Ti to ešte nestalo?
Re: Drtivá porážka
To koho za co povazujes je me docela jedno. To co jsem napsal je ze vypatlánek Hammunasakra má ve dvou ruzných diskusích zcela ruzný styl psaní, vyjadrování, to znamená ze na jednom webu se vyjadruje v podstate normálne spisovne, na druhém píse ve vypatlaném pozérském rádobyslangu. To normální clovek nedelá.
Avatar - Hammunasakra
1. 11. 2015 00:02
Re: Drtivá porážka
Hele a odkud ty víš co jak dělá normální člověk? :-)

Slang [odkaz] a hovorová řeč sou dvě různý věci ty pako >:D >:D >:D

Zadej si Hovorová čeština wiki - než začneš psát zas nějaký moudra >:-[]
Avatar - Hammunasakra
31. 10. 2015 23:57
Re: Drtivá porážka
2. to neni rádobyslang přesně takhle mluvíš i ty. Nebo? :-)
Zadej si do GOOGLE slova slang a hovorová řeč - tebe rádobynovináře čeká asi dost šok >-:[]

Sem rád že sis našel moje diskuzní příspěvky i jinde - co na ně řikáš? ;-)
Makroekonom budeš určitě stejně dobrej jako znalec na politiku a dění v Rusku >:D
Že ses nepřidal aspoň do diskuzí o audiovizuální technice - mohla bejt sranda >:-[]

Fakt do mě musíš furt rejpat? že máJen proto že mám pohled na Rusko spíš jako Kasparov než jako ty? Smutný
Avatar - dal
31. 10. 2015 17:48
Pohádky
Nechápu proč místo jedné pohádky, někdo vymýšlí novou!
Každý kdo jen trochu ví jak fungují firmy zapojené do automobilového průmyslu, tak si klepe na čelo.
Stejně si myslím, že jim na špek amíci neskočí a kvůli těm smyšlenkám jim to o to více osolí.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - praděda7
31. 10. 2015 17:58
Práskni to...
....zastírací manévr jak prase......
Rozbalit vlákno
0
Machala obhajuje lež pri psaní bulvárních titulku
Pokud to nekomu náhodou uniklo tak Martin Machala, nový vedoucí redakce ACZ, v diskusi pod jiným dnesním clánkem obhajuje pouzívání lži pro psaní primitivních bulvárních titulku. Pro Machalu je lež v titulku clánku zcela v porádku.

[odkaz]
Rozbalit vlákno
3
31. 10. 2015 19:30
Re: Machala obhajuje lež pri psaní bulvárních titulku
Jsou to bezpáteřní chudáci... Život jim to vrátí, věřím tomu. :no:
1. 11. 2015 20:42
Re: Machala obhajuje lež pri psaní bulvárních titulku
hlavním lhářem je tu už po péta Gilgit, takže v klidu >:D
Re: Machala obhajuje lež pri psaní bulvárních titulku
Napsal vypatlanec ikarus. >:D >:D >:D Vítej vypatlance. Uz jsem to jednou psal ale je zajímavé ze vy co ate v nicku znacky nejakého výrobce uzitkových vozidel nebo v avataru nákladní vuz nebo autobus patríte mezi ty nejvetsí vypatlance na ACZ.